-
Babbis
Το πλαίσιο είναι ικανό να σηκώσει άνετα τα 450PS της GTA.
Να ετοιμαζομαστε για την επομενη ψηφοφορια λοιπον...
Brera ή 911 turbo -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Για την ιστορία να κάνω μια σημαντική διευκρίνιση.Λόγω παραπλήσιας τιμής σίγουρα τίθεται το παραπάνω δίλημμα στον επίδοξο αγοραστή αλλά για να είμαστε πολιτικά ορθοί και να μην γενικεύουμε ως προς τα + και - των δύο αυτοκινήτων η Brera 2.2JTS είναι ατμοσφαιρική όχι υπερτροφοδοτούμενη και συγκρίσιμη με το μελλοντικό ΤΤ 2.0FSI 150 ίππων...το TT 2.0TFSI θα είναι συγκρίσιμο με την μελοντική Brera 2.2JTB (240hp)...
Φιλικά!να από που ξεκινούν οι 'συγκρίσεις'
Σοβαρά τα γράφεις αυτά; για να είμαστε 'πολιτικά ορθοί';;;
κι επειδή είναι ατμοσφαιρική;
Σε καμία διαδρομή βλέπεις θα δω Brera μπροστά και θα πω 'α είναι coupe και ατμοσφαιρική, δεν συγκρίνεται με Golf'
Οι 3.2 θα συγκρίνονται; λέω μήπως έχουν διαφορετική περιεχόμενη γωνία, διαφορά στον ψεκασμό και στην τετρακίνηση μήπως δεν συγκρίνονται
Είναι και από αλουμίνιο το ΤΤ, μόνο με αλουμινένια πρέπει να το συγκρίνουμε και τη Brera με ατσάλινα
-
-
Κατά τα γνωστά, beauty is not enough (από τα πιο ταιριαστά σλόγκαν σε διαφημίσεις.
Στο ΤΤ ότι αμάξωμα και να του βάλεις με αυτές τις τεχνικές προδιαγραφές και μηχανικά μέρη, μπροστά θα είναι.
Αν είχε πιο -υποκειμενικά- άσχημο αμάξωμα η Brera θα τη συζητούσε κανείς με αυτή την τιμή και τα δυναμικά χαρακτηριστικά;
ναι, το γνωστό 1%
Όσο για τις V6 3.2 εκδόσεις... από τη στιγμή που δυναμικά είναι καλύτερο το R32 -σύμφωνα με τους 4Τ όχι με μένα, αν θέλετε να βρίσετε κάποιον-, με 150-200 κιλά λιγότερα από το R32 το V6 TT πως το βλέπετε;
Οι καιροί αλλάζουν συνεχώς, απλώς ορισμένοι δεν εννοούν να το συνειδητοποιήσουν.
Και μιας και μ'αρέσουν οι συγκρίσεις...
παλιό -πλέον- ΤΤ 1.8/180... 39.580
νέο 2.0/200 με αλουμίνιο... 40.000 (κάτι δεν πάει καλά εδώ)
αν πουλήθηκαν τόσα παλιά, για πόσα καινούρια το βλέπετε; (ρισκάρω 80-100 το μήνα)
-
Ρε παιδια ,τι λετε.Ελεος με αυτες τις συγκρισεις.? sakiss συγνωμη αλλα διαφωνω καθετα με τη λογικη σου.Η jtb δεν εχει καν παρουσιαστει και εσυ μας λες οτι με αυτη πρεπει να συγκρινουμε το τουρμπο ΤΤ?Φερτη να τη συγκρινουμε.Αν και εγω λεω οτι πρεπει να περιμενουμε 1-2 χρονια να μπει στο ΤΤ ο κινητηρας απο το cupra με τα 240 για να τα συγκρινουμε...Καταλαβες τι θελω να πω?
Ikar της τρελλης θα γινει ,θυμαστε στην αρχη τι εγινε με το παλιο?χειροτερα... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αν πουλήθηκαν τόσα παλιά, για πόσα καινούρια το βλέπετε; (ρισκάρω 80-100 το μήνα)
Να ρισκάρω για παραπάνω; >120.
100 το μήνα πουλάει σταθερά o 'λαδιάς', νομίζω ότι άνετα θα τα φτάσει και ξεπεράσει το ΤΤ.
Ξέρεις εμπορικό στόχο της Audi για Ελλάδα; -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
αν πουλήθηκαν τόσα παλιά, για πόσα καινούρια το βλέπετε; (ρισκάρω 80-100 το μήνα)
Να ρισκάρω για παραπάνω; >120.
100 το μήνα πουλάει σταθερά o 'λαδιάς', νομίζω ότι άνετα θα τα φτάσει και ξεπεράσει το ΤΤ.
Ξέρεις εμπορικό στόχο της Audi για Ελλάδα;όχι, γιατί το 2006 είναι το 1/3 και δεν έχω ακούσει κάτι για 2007.
Ο περιστροφικός όμως είναι και 13-14 χιλ. λιγότερο, αφού το Challenge πουλάει τα περισσότερα γι' αυτό και τα 80-100
-
πολλα δεν ειναι τα 100 ΤΤ το μηνα?
ποσες Brera πωλουνται τωρα ανα μηνα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πολλα δεν ειναι τα 100 ΤΤ το μηνα?ποσες Brera πωλουνται τωρα ανα μηνα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πολλα δεν ειναι τα 100 ΤΤ το μηνα?ποσες Brera πωλουνται τωρα ανα μηνα?
Πόσες Brera ΤΙ?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αν πουλήθηκαν τόσα παλιά, για πόσα καινούρια το βλέπετε; (ρισκάρω 80-100 το μήνα)
Να ρισκάρω για παραπάνω; >120.
100 το μήνα πουλάει σταθερά o 'λαδιάς', νομίζω ότι άνετα θα τα φτάσει και ξεπεράσει το ΤΤ.
Ξέρεις εμπορικό στόχο της Audi για Ελλάδα;όχι, γιατί το 2006 είναι το 1/3 και δεν έχω ακούσει κάτι για 2007.
Ο περιστροφικός όμως είναι και 13-14 χιλ. λιγότερο, αφού το Challenge
πουλάει τα περισσότερα γι' αυτό και τα 80-100
Σωστά, έχεις δίκιο.
14Κ είναι τεράστια διαφορά στην τιμή σε αυτή την κατηγορία κόστους.
-
μήπως να έμπαινε και η Ζ4coupe στην ψηφοφορία?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
μήπως να έμπαινε και η Ζ4coupe στην ψηφοφορία?δεν ξέρουμε τιμές ακόμα και για να φτάσει στα επίπεδα ισχύος του ΤΤ θέλει 2.5 straight six, οπότε...
Όταν βγει και το ΤΤ των 150-160 ίππων θα είναι 'ζευγάρι' με τη δίλιτρη Ζ4
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν είχε πιο -υποκειμενικά- άσχημο αμάξωμα η Brera θα τη συζητούσε κανείς με αυτή την τιμή και τα δυναμικά χαρακτηριστικά;
Κατ εμέ μια χαρά συγκρίνονται τα δυο αμάξια. Αν η Alfa Romeo θέλει να συγκρίνουμε τουρμπο με τουρμπο να μας φέρει ένα και να το συγκρίνουμε ευχαρίστως.
Συμφωνώ ότι υποθετικά μια aσχημότερη brera μόνο με το εξαιρετικό πλάισιο-αναρτήσεις δεν θα ήταν ικανή να χτυπήσει ένα ΤΤ.
Όμως ταπεινή μου άποψη είναι με μια εξίσου πιθανή 2.2JTB Brera με 200 άλογα δεν θα συζητούσαμε για το brera vs TT.
Ευτυχώς που η 'πιθανή' brera δεν είναι τόσο φανταστική αλλά έχει σοβαρές πιθανότητες να υλοποιηθεί από ότι ακούγεται.
Σε πωλήσεις το νέο ΤΤ σίγουρα θα σαρώσει την brera. Μόνο τους αδαείς να πιάσεις που θα δουν μόνο επιδόσεις σε ευθεία αρκεί για best seller.
Φυσικά δεν λέω πως το ΤΤ είναι μόνο για ευθείες, όπως είπα είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο, αλλά αυτή την στιγμή η υπεροχή του έγγυται κατ'εμε στα κιλά ανά ίππο.
Ας πρόσεχαν οι Ιταλοί
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Κατ εμέ μια χαρά συγκρίνονται τα δυο αμάξια. Αν η Alfa Romeo θέλει να συγκρίνουμε τουρμπο με τουρμπο να μας φέρει ένα και να το συγκρίνουμε ευχαρίστως.Συμφωνώ ότι υποθετικά μια aσχημότερη brera μόνο με το εξαιρετικό πλάισιο-αναρτήσεις δεν θα ήταν ικανή να χτυπήσει ένα ΤΤ.
Όμως ταπεινή μου άποψη είναι με μια εξίσου πιθανή 2.2JTB Brera με 200 άλογα δεν θα συζητούσαμε για το brera vs TT.
Ευτυχώς που η 'πιθανή' brera δεν είναι τόσο φανταστική αλλά έχει σοβαρές πιθανότητες να υλοποιηθεί από ότι ακούγεται.
Σε πωλήσεις το νέο ΤΤ σίγουρα θα σαρώσει την brera. Μόνο τους αδαείς να πιάσεις που θα δουν μόνο επιδόσεις σε ευθεία αρκεί για best seller.
Φυσικά δεν λέω πως το ΤΤ είναι μόνο για ευθείες, όπως είπα είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο, αλλά αυτή την στιγμή η υπεροχή του έγγυται κατ'εμε στα κιλά ανά ίππο.
Ας πρόσεχαν οι Ιταλοί
Γιατί δεν θα συζητούσαμε; Ήδη έχουν ίδια τιμή, οπότε η μελλοντική θα είναι σίγουρα πιο ακριβή, άρα χαμένο το παιχνίδι των πωλήσεων.
Με 200 ίππους θα έχουν την ίδια ονομαστική ισχύ και ήδη το ΤΤ είναι 1.250-1.300 κιλά, άρα -θεωρητικά- χαμένο και το παιχνίδι των επιδόσεων. Εκεί δεν θα υπερέχει πάλι;
Μέρος του κοινού του ΤΤ μας το ανέφερες, το κοινό της Brera ποιο είναι; κάποιοι που δεν ανήκουν στο 1%;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μήπως να έμπαινε και η Ζ4coupe στην ψηφοφορία?
δεν ξέρουμε τιμές ακόμα και για να φτάσει στα επίπεδα ισχύος του ΤΤ θέλει 2.5 straight six, οπότε...
Όταν βγει και το ΤΤ των 150-160 ίππων θα είναι 'ζευγάρι' με τη δίλιτρη Ζ4
E τότε θα περιμένω την Z
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κατ εμέ μια χαρά συγκρίνονται τα δυο αμάξια. Αν η Alfa Romeo θέλει να συγκρίνουμε τουρμπο με τουρμπο να μας φέρει ένα και να το συγκρίνουμε ευχαρίστως.
Συμφωνώ ότι υποθετικά μια aσχημότερη brera μόνο με το εξαιρετικό πλάισιο-αναρτήσεις δεν θα ήταν ικανή να χτυπήσει ένα ΤΤ.
Όμως ταπεινή μου άποψη είναι με μια εξίσου πιθανή 2.2JTB Brera με 200 άλογα δεν θα συζητούσαμε για το brera vs TT.
Ευτυχώς που η 'πιθανή' brera δεν είναι τόσο φανταστική αλλά έχει σοβαρές πιθανότητες να υλοποιηθεί από ότι ακούγεται.
Σε πωλήσεις το νέο ΤΤ σίγουρα θα σαρώσει την brera. Μόνο τους αδαείς να πιάσεις που θα δουν μόνο επιδόσεις σε ευθεία αρκεί για best seller.
Φυσικά δεν λέω πως το ΤΤ είναι μόνο για ευθείες, όπως είπα είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο, αλλά αυτή την στιγμή η υπεροχή του έγγυται κατ'εμε στα κιλά ανά ίππο.
Ας πρόσεχαν οι Ιταλοί
Γιατί δεν θα συζητούσαμε; Ήδη έχουν ίδια τιμή, οπότε η μελλοντική θα είναι σίγουρα πιο ακριβή, άρα χαμένο το παιχνίδι των πωλήσεων.
Με 200 ίππους θα έχουν την ίδια ονομαστική ισχύ και ήδη το ΤΤ είναι 1.250-1.300 κιλά, άρα -θεωρητικά- χαμένο και το παιχνίδι των επιδόσεων. Εκεί δεν θα υπερέχει πάλι;
Μέρος του κοινού του ΤΤ μας το ανέφερες, το κοινό της Brera ποιο είναι; κάποιοι που δεν ανήκουν στο 1%;
Υπαρχουν 2 ενδεχόμενα:
- Το επόμενο stepping του 2.2 στα 200 άλογα
- O 1.9JTB/2.2 JTB.
Οι διαφορες στην τιμή δεν πιστεύω να είναι σημαντικές. 2-4 χιλ σε αυτά τα ποσά είναι αμεληταία.
Το ΤΤ όπως και να έχει θα είναι πιο γρήγορο.
Έχει πιο περιορισμένες διαστάσεις και βασίζεται σε ένα segment C πλαίσιο σε αντίθεση με την Brera που βασίζεται σε πλάισιο Segment D/E. Σίγουρα το αλουμίνιο βοηθάει, αλλά εαν τρακάρει δεν ξέρω πόσο θα κοστίσει η συγκόληση αλουμινένιων-ατσάλινων κοματιών
Το θέμα είναι να μην έχουν μεγάλες διαφορές σε επιδόσεις όπως γίνεται τώρα.
Το κοινό αγοραστών της Brera ειναι αυτοί που θέλουν ένα GT και δίνουν έμφαση στην δυναμική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και στην εμφάνιση και λιγότερο στις επιδόσεις. Κατά κανόνα αυτό το κοινό είναι μικρότερο.
Επαναλαμβάνω προς Θεού, το κοινό του ΤΤ δεν είναι μόνο οι καυλόγκαζοι. Απλά αυτοί θα είναι η πλειοψηφία.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Υπαρχουν 2 ενδεχόμενα:
- Το επόμενο stepping του 2.2 στα 200 άλογα
- O 1.9JTB/2.2 JTB.
Οι διαφορες στην τιμή δεν πιστεύω να είναι σημαντικές. 2-4 χιλ σε αυτά τα ποσά είναι αμεληταία.
Το ΤΤ όπως και να έχει θα είναι πιο γρήγορο.
Το λύσαμε αυτό
Έχει πιο περιορισμένες διαστάσεις και βασίζεται σε ένα segment C πλαίσιο σε αντίθεση με την Brera που βασίζεται σε πλάισιο Segment D/E. Σίγουρα το αλουμίνιο βοηθάει, αλλά εαν τρακάρει δεν ξέρω πόσο θα κοστίσει η συγκόληση αλουμινένιων-ατσάλινων κοματιών
Τώρα μας μπέρδεψες όμως... Τόση κατήχηση έχει πέσει ότι η 159 βασίζεται στο πλαίσιο της Brera, αφού αυτή βγήκε πρώτη σε πρωτότυπη μορφή και τώρα η Brera βασίζεται στο δάπεδο της 159;
Το ΤΤ μπορεί να έχει μικρότερες διαστάσεις, αλλά έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, οπότε το D/E πλαίσιο για άκυρο το βλέπω. Τώρα το γεγονός ότι η Brera έχει μικρότερο μεταξόνιο, αλλά μεγαλύτερο μήκος και χωρίς χώρους δεν μου φαίνεται και πολύ σωστό.
Το θέμα είναι να μην έχουν μεγάλες διαφορές σε επιδόσεις όπως γίνεται τώρα.
Το κοινό αγοραστών της Brera ειναι αυτοί που θέλουν ένα GT και δίνουν έμφαση στην δυναμική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και στην εμφάνιση και λιγότερο στις επιδόσεις. Κατά κανόνα αυτό το κοινό είναι μικρότερο.
Επαναλαμβάνω προς Θεού, το κοινό του ΤΤ δεν είναι μόνο οι καυλόγκαζοι. Απλά αυτοί θα είναι η πλειοψηφία.
λίγους μήνες υπομονή...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Έχει πιο περιορισμένες διαστάσεις και βασίζεται σε ένα segment C πλαίσιο σε αντίθεση με την Brera που βασίζεται σε πλάισιο Segment D/E. Σίγουρα το αλουμίνιο βοηθάει, αλλά εαν τρακάρει δεν ξέρω πόσο θα κοστίσει η συγκόληση αλουμινένιων-ατσάλινων κοματιών
Τώρα μας μπέρδεψες όμως... Τόση κατήχηση έχει πέσει ότι η 159 βασίζεται στο πλαίσιο της Brera, αφού αυτή βγήκε πρώτη σε πρωτότυπη μορφή και τώρα η Brera βασίζεται στο δάπεδο της 159;
Η 159 δανείζεται look από brera. Το δάπεδο της Brera είναι μια πιο κοντή έκδοση του πατώματος της 159, και άρα βασισμένο σε segment D/E. Ουδεις είπε το αντίθετο. μάλλον παρεξήγησες
-
Βάλτε και καμιά επιλογή 'Κανένα' ρε παιδιά...!
Για την ιστορία, πάντως, θα έπαιρνα Brera, με οδηγό την εμφάνισή της (αν και οι επιδόσεις θα έχουν τρελές διαφορές) και ίσως λίγο παραπάνω exclusivity...Το ΤΤ νομίζω ότι θα γεμίσει τον τόπο...ποτέ μια υψηλή τιμή δεν εμπόδισε τον λαό (τους ποπολάρους) να αγοράσουν ένα Audi-VW!
ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;