Κατά τα γνωστά, beauty is not enough (από τα πιο ταιριαστά σλόγκαν σε διαφημίσεις.
Στο ΤΤ ότι αμάξωμα και να του βάλεις με αυτές τις τεχνικές προδιαγραφές και μηχανικά μέρη, μπροστά θα είναι.
Αν είχε πιο -υποκειμενικά- άσχημο αμάξωμα η Brera θα τη συζητούσε κανείς με αυτή την τιμή και τα δυναμικά χαρακτηριστικά;
ναι, το γνωστό 1%
Όσο για τις V6 3.2 εκδόσεις... από τη στιγμή που δυναμικά είναι καλύτερο το R32 -σύμφωνα με τους 4Τ όχι με μένα, αν θέλετε να βρίσετε κάποιον-, με 150-200 κιλά λιγότερα από το R32 το V6 TT πως το βλέπετε;
Οι καιροί αλλάζουν συνεχώς, απλώς ορισμένοι δεν εννοούν να το συνειδητοποιήσουν.
Και μιας και μ'αρέσουν οι συγκρίσεις...
παλιό -πλέον- ΤΤ 1.8/180... 39.580
νέο 2.0/200 με αλουμίνιο... 40.000 (κάτι δεν πάει καλά εδώ)
αν πουλήθηκαν τόσα παλιά, για πόσα καινούρια το βλέπετε; (ρισκάρω 80-100 το μήνα)