-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Εγώ πάντως θα αποκεφάλιζα τη GTV.
Και εγώ αλλά τώρα τη περιμένεις από ένα γραφειοκρατικό
γίγαντα που παραλίγο να διαλύσει τη Ferrari (μεγάλε Σουμάχερ
εσύ την έσωσες) και μετέτρεψε τη Λάντσια σε ΦΙΑΤ με αλκαντάρα
και την ΑΛΦΑ σε ΦΙΑΤ με ζαντολάστιχα.....ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ! Οι μοναδικές Alfa που γλίτωσαν από την εταιρική λαίλαπα ήταν οι 156 και 147, κι αυτές γιατί δεν πήγαινε άλλο. Ξέχασες όμως να πεις ότι και τα FIAT έγιναν Golf με προβλήματα ηλεκτρικών και σκουριάς.
-
Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
(για να καταλάβεις δεν διαθέτει ούτε καν μπαρόμετρο και φυσικά ούτε τσαφ-τσουφ λόγω σκάστρας) και υπόψιν σου μιλάει κάποιος που γνωρίζει από τουρμπίνες λόγω θητείας στο Punto GTΑ)Tι εννοείς ούτε τσαφ-τσουφ λόγω σκάστρας?
β)Το να μην έχει μπαρόμετρο δεν είναι και ότι καλύτερο έτσι?
-
Ο χρήστης StAz έγραψε:
Α)Tι εννοείς ούτε τσαφ-τσουφ λόγω σκάστρας?
β)Το να μην έχει μπαρόμετρο δεν είναι και ότι καλύτερο έτσι?
Το τσαφ-τσουφ είναι ένας χαραχτηριστικός θόρυβος που κάνει η βαλβίδα υποπίεσης (αν θυμάμαι καλά) ή επί το λαικότερο σκάστρα και που έχουν όλα τα τουρμπο καυσαερίων. Χαρακτηριστικός είναι ο θόρυβος που κάνουν τα τριαξονικά με τουρμπο εξ ου και το τσαφ-τσουφ. Μου έχει τύχει seicento τουρμπάτο να του έχουν βάλει τέτοια σκάστρα που να νομίζεις ότι είναι από πίσω σου τριαξονικό με τράκτορα Αυτόν το θόρυβο άλλοι τον επιδιώκουν και τον προκαλούν αλλάζοντας τη σκάστρα, προσωπικά θεωρώ ότι δεν θα ταίριαζε σε ένα αυτοκίνητο όπως το coupe και ευτυχώς το ίδιο θεώρησαν και οι Ιταλοί και του τοποθέτησαν μια κλειστού τύπου δηλ αθόρυβη.
Η αλήθεια είναι ότι δε θα με χάλαγε ενα μπαρόμετρο απλώς ήθελα να τονίσω ότι η λειτουργία του αυτοκινήτου είναι με χαμηλή σχετικά πίεση, τόσο ομαλή και γραμμική, χωρίς σκαλοπάτια και εκρήξεις, που οι Ιταλοί δεν θεώρησαν απαραίτητο την ύπαρξη μπαρόμετρου οσαν να μην είχε τουρμπίνα
-
Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
Το τσαφ-τσουφ είναι ένας χαραχτηριστικός θόρυβος που κάνει η βαλβίδα υποπίεσης (αν θυμάμαι καλά) ή επί το λαικότερο σκάστρα και που έχουν όλα τα τουρμπο καυσαερίων. Χαρακτηριστικός είναι ο θόρυβος που κάνουν τα τριαξονικά με τουρμπο εξ ου και το τσαφ-τσουφ. Μου έχει τύχει seicento τουρμπάτο να του έχουν βάλει τέτοια σκάστρα που να νομίζεις ότι είναι από πίσω σου τριαξονικό με τράκτορα Αυτόν το θόρυβο άλλοι τον επιδιώκουν και τον προκαλούν αλλάζοντας τη σκάστρα, προσωπικά θεωρώ ότι δεν θα ταίριαζε σε ένα αυτοκίνητο όπως το coupe και ευτυχώς το ίδιο θεώρησαν και οι Ιταλοί και του τοποθέτησαν μια κλειστού τύπου δηλ αθόρυβη.
Οκ οκ,εγώ είχα καταλάβει πως δεν έχει σκάστρα το κουπέ σου .
-
-
to oti den eixe barometro htan perissotera thema xarakthra aytokinhtou....barometro eixan gia paradeigma oi integrale ta uno kai ta punto pou htan pio katharoaima....
-
ola ta ergostasiaka turbo exoune sxastra (valvida ektonwshs )
kleistoy typou gia allous logous kai oxi hxhtikous...allous logous opws kaysaeriwn molynshs alla kai leitourgias tou aytokinhtou.... -
to 20v isws den eixe skalopatia...to 16v turbo pantws eixe arketo lag kai katafanestato skalopati
-
h sxastra d4en allazetai mono gia ton thoryvo....polloi isws thn allazan mono gia afto.....alla se mia sxatra allazoun kai alla 2 pragmata...to pistonaki kai h memvranh ta opoia mporei na einai pio anthektika h pio sklhra pio malaka rithmizomena h mh kai alla polla
-
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
-
to oti den eixe barometro htan perissotera thema xarakthra aytokinhtou....barometro eixan gia paradeigma oi integrale ta uno kai ta punto pou htan pio katharoaima....
-
ola ta ergostasiaka turbo exoune sxastra (valvida ektonwshs )
kleistoy typou gia allous logous kai oxi hxhtikous...allous logous opws kaysaeriwn molynshs alla kai leitourgias tou aytokinhtou.... -
to 20v isws den eixe skalopatia...to 16v turbo pantws eixe arketo lag kai katafanestato skalopati
-
h sxastra d4en allazetai mono gia ton thoryvo....polloi isws thn allazan mono gia afto.....alla se mia sxatra allazoun kai alla 2 pragmata...to pistonaki kai h memvranh ta opoia mporei na einai pio anthektika h pio sklhra pio malaka rithmizomena h mh kai alla polla
Προσπάθησα να εξηγήσω με απλά λόγια στο φίλο Staz την εκφραση τσαφ τσουφ που χρησιμοποίησα πιο πάνω. Η αγγλική ορολογία είναι dump valve που κατά την γνώμη μου, επειδή συνδέται με την υποπίεση που δημιουργήται στο άφημα του γκαζιού και στην ανακύκλωση αυτής της πίεσης στην εισαγωγή αντί επιστροφή στη τουρμπίνα , η σωστή μεταφορά είναι υποπίεσης για να μη μπερδευoμαστε με το waste gate (επίσης βαλβίδα εκτόνωσης ή ανακούφισης).
Φυσικά και η σκάστρα (δε θα τα χαλάσουμε στο όνομα ) δεν πρέπει να αλλάζεται για λόγους ηχητικούς. Οι κλειστού τύπου είναι πολύ καλύτερες ως απόδοση γιατί όπως προανέφερα έχουμε επιστροφή της πίεσης στην εισαγωγή (αρκεί βέβαια ο εγκέφαλος να το γνωρίζει για να διαχειριστεί την πίεση ) οπότε πολλοί που στη προσπάθεια τους να κάνουν θόρυβο (με την διαφυγή του αέρα στην ατμόσφαιρα) αφαιρούν δύναμη από το αυτοκίνητο τους. Πολλοί είναι αυτοί που όταν καιγόταν η σκάστρα στα punto gt, φαινόμενο κλασικό το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες, έβαζαν τη σκάστρα του κουπέ όπου η μεμβράνη ήταν πιο ανθεκτική. -
-
exontas at the same time ena coupe 16v turbo kai ena punto gt (to coupe veltiwmeno arketa kai to punto sxedon mama) eixa parathrhsei oti oi aftermarket sxastres htan kalyteres kai logw twn sfixtoterwn rithmisewn kratagan perissotero piesh.....oi mama sxastres stis mama swlhnwseis voithousan to overboost kai etsi yphrxe mia fainomenikh arithmitikh ayxhsh ths apodoshs mono omws oso diarkouse to overboost (1-2 sec) enw thn ypoloiph wra h aftermarket sxastra kratage thn statherh piesh ligo parapanw apo to kanoniko kai epishs MERIKES aftermarket sxastres adeiazan ton aera stadiaka me apotelesma stis grhgores allages na mhn parathrhtai entono lag...
ps: eixame dokimasei gyrw stis 5 sxastres
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σωστά. Κάθονται και παράγουν ακόμα την ξεπερασμένη και ατσούμπαλη GTV.είναι όμορφη όμως η άτιμη....
Σπύρος
-
den xerw ti lete alla emena mou aresei poly h GTV.....eidika h V6
-
Για μισό λεπτό ρε παιδιά γιατί διαβάζω πράγματα και θα μου φύγει το καφάσι!Ακούω ότι η GTV είναι 'άστοχη','ξεπερασμένη','ατσούμπαλη'
Συγγνώμη που ρωτάω με δυσπιστία δηλαδή αλλά έχετε οδηγήσει πολλές φορές αυτό το αμάξι και ξέρετε πως συμπεριφέρεται???????????????????????????????????????????????????????
Και καλά για το παιδί που την είπε 'άστοχη',δεν τον ξέρω προσωπικά,αλλά ρε Κωσταντίνε (scullone) εσύ τουλάχιστον δεν μου έχεις πει ποτέ ότι έχεις οδηγήσει την Ιταλίδα.
Πώς κάθεστε και λέτε τέτοια πράγματα (με την επιφύλαξη ότι δεν την έχετε οδηγήσει αλλιώς πάω πάσο...) για κάτι που δεν ξέρετε?
Μπορείτε να μου εξηγήσετε και μένα για ποιό λόγο το αμάξι αυτό είναι άστοχο και ατσούμπαλο???????????????????????????????????????????Η GTV,απ΄όσο ξέρω,είναι αμάξι 10 ετών και δεν κάνει και σπουδαίες πωλήσεις στην Ελλάδα (τώρα πια γύρω στα 7α αμάξια το χρόνο) αλλά αυτό σημαίνει ότι είναι ξεπερασμένο?
Η έννοια 'κλασσικότητα' σας λέει τίποτα?Τελοσπάντων,ναι,είμαι ιταλόφιλος αλλά δεν λέω ότι μου κατέβει για να κατηγορήσω ένα αμάξι που δεν ξέρω,που δεν έχω καν μπει μέσα του.
Επαναλαμβάνω ότι αν το ξέρετε το αμάξι πάω πάσο και ζητώ συγγνώμη αλλά αν δεν έχετε οδηγήσει αυτό το αμάξι καλό θα ήταν να πάρετε πίσω αυτά που-τόσο 'ανάλαφρα'-είπατε πριν. -
pantws apo proswpikh empeiria mias kai exw dei mia panemorfh kai arketa dynath GTV V6 sta limanakia o anthrwpos thn phgaine teza kai to amaxi phgaine para poly grhgoro kai htan arketa oudetero....kai o anthrwpos den htan kanenas pitsirikas...htan toulaxiston 40 xronwn
-
Βαγγέλη, όλες οι δοκιμές σε ένα σωρό περιοδικά έχουν να λένε για τα πολλά μούτρα που βγάζει η GTV στις δυνατές της εκδόσεις και ότι, σε σχέση με το Coupe, είναι κατώτερη. Ας μην λατρεύουμε μόνον εμβλήματα. Και η Alfa Romeo έχει βγάλει αυτοκίνητα που δύσκολα μπορούσαν να δικαιολογήσουν το έμβλημά τους.
Π.χ. Η όμορφη, αλλά απίστευτα υποστροφική 2600 (δεκαετία του '60). Η Alfetta GTV (που έφτασε και τα 2.5 λίτρα με τον πολύ καλό V6), η οποία, αν και είχε τη γοητεία της, αντικειμενικά έχανε από αντίστοιχα αυτοκίνητα της εποχής της. Ή μήπως ξεχνάμε τη 1600άρα 75, η οποία έπασχε από φοβερή έλλειψη ισχύος; Ή την 155, που ήταν ουσιαστικά ένα Tempra με Twin Spark κινητήρες;
Ή το Arna; Την 90 μήπως; Μπορεί κάποια αυτοκίνητα να μην τα έχουμε οδηγήσει, αλλά αυτό δε μας στερεί την ικανότητα, μελετώντας τη σχετική αρθρογραφία, τόσο εκείνης της εποχής, όσο και της σημερινής, να εξάγουμε συμπεράσματα. Αν δεχθούμε αυτή τη λογική του 'δεν το οδήγησα, άρα δεν εκφέρω γνώμη', πάμε στο 'δεν έζησα κάτι, άρα δεν έχω γνώμη'. Που, προφανώς, θα μας οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι μόνον ο Ηρόδοτος έχει δικαίωμα να μιλήσει για την Περσική εκστρατεία, μόνον ο Θουκυδίδης για τον Πελοποννησιακό Πόλεμο, μόνον ο Ιώσηπος για τον Ιουδαϊκό Πόλεμο, μόνον ο Προκόπιος για το ποιόν του Ιουστινιανού και πάει λέγοντας.
Επίσης, ως βιομηχανικό προϊόν έχει κλείσει προ πολλού τον κύκλο ζωής της. Πλέον, η παραγωγή της είναι ζημιογόνος και, για να είμαι ειλικρινής, έπρεπε να είχε αντικατασταθεί εδώ και τέσσερα χρόνια.
-
τόσο μάπα ήταν η 155?
έχω δει ΑΡΝΑ και νιώθω υπερήφανος.... -
Δεν λέω ότι δεν πρέπει να λέμε τη γνώμη μας αλλά από τη στιγμή που δεν ξέρουμε κάτι από όλες τις πλευρές δεν μπορούμε να μιλάμε με τόση σιγουριά και 'όποιον πάρει ο χάρος'.
Το να υποστηρίξεις ότι πχ.η GTV δεν σου κάνει για πραγματική Alfa από αυτά που έχεις διαβάσει θα έχεις κάθε δίκιο αλλά όχι να λες και ότι είναι ατσούμπαλη γιατί ΔΕΝ την έχεις οδηγήσει.
Τέλος,όσον αφορά αυτά που γράφονται πολλές φορές στα περιοδικά για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων είναι....ας μη τα χαρακτηρίσω.Γι΄αυτό μην τα δένετε και κόμπο!Και κάτι τελευταίο:Δεν θυμάμαι κανένα περιοδικό να έχει πει ότι το συγκεκριμένο αμάξι έβγαζε πολλά μούτρα.Αντίθετα όλα εκθείαζαν την οδική της συμπεριφορά ως πολύ ισορροπημένη και ελάχιστα υποστροφική σε όλες τις περιπτώσεις.
Το πότε πρέπει να αντικατασταθεί ένα μοντέλο προφανώς το ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς οι ακριβοπληρωμένοι μαρκετίερς της κάθε εταιρείας -
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Το να υποστηρίξεις ότι πχ.η GTV δεν σου κάνει για πραγματική Alfa από αυτά που έχεις διαβάσει θα έχεις κάθε δίκιο αλλά όχι να λες και ότι είναι ατσούμπαλη γιατί ΔΕΝ την έχεις οδηγήσει.Μα το ατσούμπαλη και ξεπερασμένη δεν έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά αλλά με το design και την όψη της όπου είναι καθαρά υποκειμενικό και άρα ο καθένας έχει άποψη.
Βρε Κωνσταντίνε για εξηγησέ μας το ατσούμπαλη γιατί στο χωριό μου έχει να κάνει με το σχήμα και τον όγκο ενός αντικειμένου και σημαίνει κάτι σαν αγαρμπος και αχαρος -
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Το πότε πρέπει να αντικατασταθεί ένα μοντέλο προφανώς το ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς οι ακριβοπληρωμένοι μαρκετίερς της κάθε εταιρείαςAN ONTOS TO HXERAN DEN THA EIXAN TA APOTELESMATA POU EXOUN!
PARAGOUN THN GTV POU DEN POULAEI KOMMATI PIA -ARKETA AKRIBH- POU KAI ME BASH TA TEXNOOIKONOMIKA PANAKRIBH -MHDEN METAPOLISH, KINHTHRAS ME ARKETH YSTERHSH APO TON ANTAGONISMO, 'ITALIKH'POIOTHTA-...
GIA AYTO GERMANOI KAI IAPONES KANOUN PARTY PARAGONTAS IMPREZA WRX,EVO,TT,S3,TYPE R KLP KAI GEMIZOUN TA TAMIA TOUS!ONTOS XEROUN OI ITALOI FILOI MAS TI TOUS GINETAI?
OS POTE THA 'PONTAROUN' STO SYNAISTHIMA?
-
skulione mhn ksexnas oti polla periodika den einai antikeimenika
egw alla eida sta limanakia kai ta eida me ta matia mou kai me pollous martyres mazi
exeis paei volta me coupe sthn pentelh?
mh nomizeis oti exei to theiko krathma....to amaxi nai men elegxomena alla anoige thn troxia tou h mourh kai de mporw na pw oti einai kai poly eykolo sto na to topothethseis -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
skulione mhn ksexnas oti polla periodika den einai antikeimenika
egw alla eida sta limanakia kai ta eida me ta matia mou kai me pollous martyres mazi
exeis paei volta me coupe sthn pentelh?
mh nomizeis oti exei to theiko krathma....to amaxi nai men elegxomena alla anoige thn troxia tou h mourh kai de mporw na pw oti einai kai poly eykolo sto na to topothethseisΕπειδή ανέφερες ότι το coupe 16V ήταν φτιαγμένο πολλά περισσότερα άλογα από μαμά και ήταν του πατέρα σου εσύ προσωπικά το έχεις βάλει με πολλά στα λιμανάκια για να καταλάβεις την αίσθηση? Η διαδρομή Πεντέλη- Ν.Μάκρη με λιμανάκια δεν έχει σχέση ώστε να υπάρχει σύγκριση δεν είναι όλα τα στροφιλίκια το ίδιο πράγμα (άλλη ποιότητα ασφάλτου, άλλη κλίση δρόμου κλπ).
Προσωπικά θα κατεθεσω την προσωπική μου εμπειρία ως κάτοχος κάποτε (98-00 ) ενός punto Gt 200+ HP φτιαγμενο μηχανολογικά, αναρτήσεις κλπ από Novitec, παραλληλα με το coupe. Λοιπόν σε πληροφορώ στο πέταλο είχα ψαρώσει εξίσου πολύ κόσμο και με τα δύο αμάξια, όμως την αίσθηση του αυτοκινήτου την είχα μόνο εγώ και σε πληροφορώ ότι δεν υπείρχε σύγκριση. Αυτά τα λέω γιατί ως θεατής με έχει εντυπωσιάσει εξίσου και 106 και impreza χωρίς να σημαίνει ότι έχουν ίδια οδηγική συμπεριφορά.
Τα παραπάνω δε τα λέω για να υποστηρίξω ότι το coupe είναι καλύτερα στημένο από τη GTV αλλά για να δείξω το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου όπου οι ίδιοι άνθρωποι συγκρίνουν διαφορετικά αυτοκίνητα όποτε έχουν τη πραγματική αίσθηση των διαφορών που υπάρχουν μεταξύ ισοδύναμων σχετικά αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
Το να υποστηρίξεις ότι πχ.η GTV δεν σου κάνει για πραγματική Alfa από αυτά που έχεις διαβάσει θα έχεις κάθε δίκιο αλλά όχι να λες και ότι είναι ατσούμπαλη γιατί ΔΕΝ την έχεις οδηγήσει.
Μα το ατσούμπαλη και ξεπερασμένη δεν έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά αλλά με το design και την όψη της όπου είναι καθαρά υποκειμενικό και άρα ο καθένας έχει άποψη.
Βρε Κωνσταντίνε για εξηγησέ μας το ατσούμπαλη γιατί στο χωριό μου έχει να κάνει με το σχήμα και τον όγκο ενός αντικειμένου και σημαίνει κάτι σαν αγαρμπος και αχαροςΕννοεί πολύ υποστροφική και με πολυ τορκ στιρ. Και εγω έτσι θα χαρακτιριζα ενα αυτοκίνητο με αυτά τα χαρακτηριστικά. Σε αντίθεση με τηνχαρη ένος υπερστροφικού αυτοκινήτου με πετάει με νάζι την ουρά του και δεν έχει τορκ στιρ.
-
de sou lew gia tou patera mou giati me tosa aloga de mporeis na miliseis gia stripsimo.....gia ena normal coupe me koni kitrina kai to idio fainomeno (anoigma ths troxias ths mourhs) eixe paratirithei sto idio aytokinhto sta megara....de to odhgousa egw...hmouna synodhgos kai stis 2 periptwseis
den eipa oti h gtv einai kalytera apo to coupa ALLA oti h gtv den einai kanenas xaros kai to coupe den exei syberifora apo allo planhthps: gia ta limanakia eixa pei oti eixa dei mia gtv V6 3.0 na strivei poly kathara kai para poly grhgora
FIAT COUPE 20V...ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ....