Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Passat vs Laguna
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Passat vs Laguna
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 11
    • 12
    • 5 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    235
    1753
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Ο χρήστης meco έγραψε:

      Τεράστια δεν είναι η διαφορά στα πλαστικά. Τεράστια είναι η διαφορά στο δρόμο.

      Υπερ του passat φυσικά...

      Είσαι σίγουρος για αυτό;

      Αυτό ήθελα να ρωτήσω κ εγώ

      Το Passat πλέον πατάει πολύ καλά στο δρόμο και σίγουρα καλύτερα από τη laguna.

      Αυτά τα 'σίγουρα' πώς δεν μου αρέσουν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Τι άλλο θα διαβάσουμε

        Στη Laguna φυσικά δεν ενοχλεί ο ημιάκαμπτος ε;

        (στο Civic πάντως στην πυρά)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimman last edited by

          Φίλε Ikar διάβασε λίγο πιο πρίν για τα περί ημιάκαμπτου. Έλεος δηλαδή θα εξισώσουμε τώρα την ανάρτηση της Honda με της Renault.....

          Τέλος πάντων διαβάστε τώρα κάτι σχετικό που δημοσίευσε ένας συμφορουμίτης σε άλλο forum να γελάσετε.Δεν ξέρω βέβαια αν είναι αλήθεια αλλά βγάζει γέλιο.

          '* Λοιπόν αγαπητά μου παιδιά εδώ αρχίζει το γέλιο της αρκούδας.Παρακαλώ Προσδεθείτε !!!
          Φίλος ενδιαφέρεται για καινούριο αυτοκίνητο και αφού έχει μιλήσει μαζί μου πάει να δεί το eos.Εχει ενημερωθεί απο εμένα πρωτα και κάνει την κρίσιμη ερώτηση περί κατανάλωσης λαδιού.Απάντηση πωλητη.Το καλοκαίρι όταν δεν δουλεύει το Α/C λόγω της υπερβολικής ζέστης και των θερμοκρασιών που αναπτύσονται στον κινητήρα ενδεχομένως να καίει λίγο λαδάκι.
          Δεθείτε πιο σφιχτά παρακαλώ.Το γέλιο συνεχίζεται...
          Αλλος γνωστός που πήρε passat πριν απο λίγες ημέρες του δώσανε δώρο και ένα λίτρο λάδι.Ο ανθρωπος απόρησε και όταν τους ρώτησε του έιπαν ότι στην Ελλάδα λόγω των κλιματολογικών συνθηκών (πολύ ζέστη ,υγρασία κλπκλπ) ενδεχομένως αραιά και πού να χρειαστεί λίγες σταγόνες λάδι.Σε ερώτηση του εκπληκτου ιδοκτήτη απάντησαν να μην ανησθχεί γιατί υπάρχει και το λαμπάκι και αν χρειαστεί θα ανάψει.
          Συνεχίζεται..... *'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:
            Τι άλλο θα διαβάσουμε

            Στη Laguna φυσικά δεν ενοχλεί ο ημιάκαμπτος ε;

            (στο Civic πάντως στην πυρά)

            Εμένα ο ημιάκαμπτος δεν με ενοχλεί πουθενά...και το 'Αναρτήσεις' αν δεις, φαίνεται η αποστροφή μου προς το στερεότυπο. Όλα παίζονται στις ρυθμίσεις, δηλαδή στην επιλογή αμορτισέρ-ελατηρίων και πολλές φορές στην ηχομόνωση του πίσω θόλου (όταν μιλάμε για άνεση μόνο).

            Στην Laguna (2001) πολλά περιοδικά είχαν καταπιεί τη γλώσσα τους σχετικά με την πίσω ανάρτηση, και συνέχισαν και στις επόμενες εκδόσεις των turbo ακόμα και το 2005. Στην GT με τα 205 είδα να αναφέρουν μόνο αρνητικά σχόλια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              Τι άλλο θα διαβάσουμε

              Στη Laguna φυσικά δεν ενοχλεί ο ημιάκαμπτος ε;

              (στο Civic πάντως στην πυρά)

              ε?

              funniest quote?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                Τι άλλο θα διαβάσουμε

                Στη Laguna φυσικά δεν ενοχλεί ο ημιάκαμπτος ε;

                (στο Civic πάντως στην πυρά)

                Εμένα ο ημιάκαμπτος δεν με ενοχλεί πουθενά...και το 'Αναρτήσεις' αν δεις, φαίνεται η αποστροφή μου προς το στερεότυπο. Όλα παίζονται στις ρυθμίσεις, δηλαδή στην επιλογή αμορτισέρ-ελατηρίων και πολλές φορές στην ηχομόνωση του πίσω θόλου (όταν μιλάμε για άνεση μόνο).

                Στην Laguna (2001) πολλά περιοδικά είχαν καταπιεί τη γλώσσα τους σχετικά με την πίσω ανάρτηση, και συνέχισαν και στις επόμενες εκδόσεις των turbo ακόμα και το 2005. Στην GT με τα 205 είδα να αναφέρουν μόνο αρνητικά σχόλια.

                ετσι οπως το εγραψες...τρεχα γυρευε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Rephrase the following sentence:

                  Στην GT με τα 205 είδα να αναφέρουν μόνο αρνητικά σχόλια.

                  Μόνο στην περίπτωση της GT με τα 205 άλογα υπήρξαν μερικά αρνητικά σχόλια για τη λειτουργία της ανάρτησης.

                  Τώρα καλύτερα;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xalkidaios last edited by

                    Μόλις είδα το επόμενο μετά από αναζήτηση στο forum και

                    http://img357.imageshack.us/my.php?image=87aa.jpg

                    Η Laguna σε αξιοπιστία κατατασεται 107η στα 107 για ηλικία 2-3 έτη και 75η για ηλικία 4-5 έτη. Αν αληθεύουν αυτά τότε omg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koralli last edited by

                      Laguna 2.0T μακραν.-

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koralli last edited by

                        Ο χρήστης dimman έγραψε:

                        Το ξαναλέω η Renault εγγυάται τα μοτέρ της για 300000χλμ. !!!

                        **
                        dimman** τι ακριβως ειναι αυτο και ποσο σιγουρο ειναι?

                        2 χρονια δε δινει εγγυηση για μηχανικα μερη η Renault?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xalkidaios last edited by

                          Στη Laguna δίνει 3 χρόνια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gtz last edited by

                            Προτείνω να οδηγήσεις τη Laguna 2.0Τ...
                            Αν δεν σου αρέσει ,προχώρα στο Passat

                            Oσον αφορά το θέμα των επιδόσεων,η διαφορά είναι χαώδης...
                            Η Laguna 2.0T σύμφωνα με τα αντίστοιχα τέστ των 4Τ αλλά και του Drive είναι πιό γρήγορη (στις ρερπρίζ κυρίως) ακόμη και απο το Saab 9-3 aero των 210 ίππων...,οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με κανένα Passat,πλήν του πανάκριβου TFSi (άν αυτό υπάρχει στο εμπόριο...υπάρχει άραγε???? )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimman last edited by

                              Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
                              Μόλις είδα το επόμενο μετά από αναζήτηση στο forum και

                              http://img357.imageshack.us/my.php?image=87aa.jpg

                              Η Laguna σε αξιοπιστία κατατασεται 107η στα 107 για ηλικία 2-3 έτη και 75η για ηλικία 4-5 έτη. Αν αληθεύουν αυτά τότε omg

                              Τα έχουμε ξαναδεί αυτά κι εδώ κι αλλού και αποφανθήκαμε για την αξιοπιστία της έρευνας !!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimman last edited by

                                Ο χρήστης koralli έγραψε:

                                Το ξαναλέω η Renault εγγυάται τα μοτέρ της για 300000χλμ. !!!

                                **
                                dimman** τι ακριβως ειναι αυτο και ποσο σιγουρο ειναι?

                                2 χρονια δε δινει εγγυηση για μηχανικα μερη η Renault?

                                Πρόκειται για το μίνιμουμ χλμ που έχει σχεδιαστεί το μοτέρ.Σαφώς δεν πρόκειται για εγγύηση αλλά για ένδειξη της μελέτης που κάνει η Renault στα μοτέρ της και δεν σπάνε ακόμα κι αν τα 'καννιβαλίσει' κάποιος.
                                Η γραπτή εγγύηση της Renault είναι 3 χρόνια και μόνο για το Laguna.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xalkidaios last edited by

                                  Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                                  Προτείνω να οδηγήσεις τη Laguna 2.0Τ...
                                  Αν δεν σου αρέσει ,προχώρα στο Passat

                                  Oσον αφορά το θέμα των επιδόσεων,η διαφορά είναι χαώδης...
                                  Η Laguna 2.0T σύμφωνα με τα αντίστοιχα τέστ των 4Τ αλλά και του Drive είναι πιό γρήγορη (στις ρερπρίζ κυρίως) ακόμη και απο το Saab 9-3 aero των 210 ίππων...,οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με κανένα Passat,πλήν του πανάκριβου TFSi (άν αυτό υπάρχει στο εμπόριο...υπάρχει άραγε???? )

                                  Φίλε Γιώργο τη 2.0Τ την οδήγησα τελικά και τα συμπεράσματα μου μπορείς να τα διαβάσεις αν θες στο topic περί άνεσης 6η σελίδα, ή παρακάτω
                                  Εντυπώσεις Laguna 2.0T

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gtz last edited by

                                    ΟΚ δεν το είχα προσέξει,οτι τελικά την οδήγησες...
                                    Είναι λοιπόν ξεκάθαρα τα πράγματα πιστεύω...
                                    Στην τιμή αγοράς που έθεσες,με τις προυποθέσεις περί άνεσης που έθεσες ή Laguna 2.0T είναι η επιλογή σου...
                                    Οσο για την κατανάλωση και το σαζμάν,πρόκειται περι προβλήματος του αυτοκινήτου που οδήγησες,αφού όλοι του φέρονται βάρβαρα όπως καταλαβαίνεις.
                                    Για το θέμα εμφάνισης του εσωτερικού,η έκδοση Initiale πιστεύω οτι ρίχνει στα ίσα του Passat,απλά η εδω αντιπροσωπία προβάλλει την έκδοση dynamique λόγω χαμηλής τιμής αγοράς.
                                    Ομως και νάχει το πράμα δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει οτι και το νέο Passat είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο,αλλά απο τη στιγμή που συγκρίνουμε το Passat του 2005 με τη Laguna του 2001 (ουσιαστικά),καταλαβαίνετε πόσο ολοκληρωμένη είναι η γαλλική πρόταση ακόμα και σήμερα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tpapo last edited by

                                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                      πασσατ 2,000 με 150 αλογα.....

                                      αστο το λαγκουνα

                                      +1

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                                        πασσατ 2,000 με 150 αλογα.....

                                        αστο το λαγκουνα

                                        +1

                                        Α4 3.2 quattro με 256 άλογα...

                                        άστα τα άλλα δυο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimman last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                          Α4 3.2 quattro με 256 άλογα...

                                          άστα τα άλλα δυο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koralli last edited by

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                            πασσατ 2,000 με 150 αλογα.....

                                            αστο το λαγκουνα

                                            +1

                                            Α4 3.2 quattro με 256 άλογα...

                                            άστα τα άλλα δυο

                                            respect funky

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 5 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr