-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
ÅðåéäÞ Ý÷åé ãßíåé ìåãÜëç êüíôñá êáé óôï ðáñåëèüí ãéá óõãêñßóåéò èá Þèåëá íá ðù ôçí ãíþìç ìïõ.
ÕðÜñ÷ïõí 2 åéäþí óõãêñßóåéò.
1ï åßäïò = ÖéëïóïöéêÞ - Ôå÷íéêÞ óýãêñéóç.
Åêåß Üó÷åôá áðü ôéìÞ óõãêñßíïõìå áìÜîéá ßäéáò êáôçãïñßáò, öéëïóïößáò.
Åêåß ëÝìå ÐÏÉÏ ÅÉÍÁÉ ÊÁËÕÔÅÑÏ ÁÕÔÏÊÉÍÇÔÏ ü÷é ðïéï óõìöÝñåé íá áãïñÜóïõìå. Åêåß ëÝìå ðïéá åôáéñßá õðïñôåñåß ôå÷íïëïãéêÜ, êëð
1.Óå áõôÞ ôçí óýãêñéóç ç C280 èá óõãêñéèåß ìå ôï 407 3.0 V6 êáé èá ôï êåñäßóåé êáôá êñÜôïò áêüìá ßóùò êáé óôçí ïäéêÞ óõìðåñéöïñÜ.
2ï åßäïò = Óýãêñéóç áãïñÜò
Åêåß ôá ðñÜãìáôá áíÜãïíôáé óôçí ôéìÞ. ÅêÝé ëåò Ý÷ù ôüóá ÷ñÞìáôá èÝëù ôÝôïéï ôýðï áìÜîé (ìåãÜëï 4èÝóéï êïõðå grand tourismo êáé ðïëõôåëÝò) êáé øÜ÷íù íá äù ðïéï ìå óõìöÝñåé.
2.Åäþ ëïéðüí óõãêñéíåéò ôçí CLK200 ìå ôï 407 3.0 V6 Coupe êáé ôï 407 êåñäßæåé êáôÜ êñÜôïò.Óõãíþììç áëëÜ íá âÜëïõìå êáé ìåñéêÜ ðñÜãìáôá óôçí èÝóç ôïõò ...
1.Ìéá ÌåñóåíôÝò óôá ßäéá êõâéêÜ ðëÞí ôçò åõèåßáò èá ôá âñåß óêïýñá áðÝíáíôé óôïí ÃÜëëï åßôå ôï èÝëïõìå åßôå ü÷é.
Ôï óôñßâåéí ôïõ ÃÜëëïõ åíßïôå åßíáé óáí ôï Èçñßï ðïõ êïéìÜôáé ...Áìá ôï îõðíÞóåéò
Êáé ðßóôåøÝ ìå áñêïýí 1600 êõâéêÜ ôóÝðçò óå êáôçöïñéêÝò åèíéêÞò ãéá íá ´äçìéïõñãÞóåéò êüìðëåî óå áóôÝñéá êáé åöéÜëôåò óå áíïéêôü åðáñ÷éáêü .
Ôþñá áõôÜ ìå Ýíá êïõâÜ ï ïðïßïò êïõâÜò åßäå åíá óåíôÜí 407 íá åßíáé ìáæß ôïõ ðïëý ÷áëáñÜ óå óôåíáäïýñåò -üóï ÷þñáãå âÝâáéá -ôþñá ãéá ôü ôé èá êáôáöÝñåé ìéá ÌÝñôóá áðÝíáíôé óôï 407 êïõðÝ áò ìïõ åðéôñáðåß íá ôï áìöéóâçôÞóù êÜñãá .Êáé äåí ìéëÜù ãéá êüíôñá .....
2.Áõôü åßíáé ôï áíôßôéìï ôçò ìïýñçò êáé ôçò áßãëçò åí ÅëëÜäé
*äåí Ý÷ù ôßðïôá áðÝíáíôé óôéò ìåñóåíôÝò áëëÜ äåí ìå åêöñÜæïõí ..áõôü äåí áíáéñåß ôá üðïéá ùñáßá ìðïñïýí íá ðñïóöÝñïõí óå áõôüí ðïõ èá ðëåñþêåé ãéá íá ôçí áãïñÜóåé .
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
CLK, 407 êái Alfa GT åßíáé áõôïêßíçôá ìåãÜëïõ ôïõñéóìïý.
Åéíáé áõôïêßíçôá ðïõ èá óå ðÜíå ÁèÞíá - èåóóáëïíßêç ìå ôéò âáëßôóåò óïõ óå ÷ñüíï dt êáé èá âãåßò áôóáëÜêùôïòÊáìßá ó÷Ýóç ìå ôá Üëëá ðáñá ìüíï óôá ÷ñÞìáôá.
Êáëýôåñá äåí èá ìðïñïýóå íá äéáôõðùèåß .......
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
αλλη μια αποψη-με 45000 παιρνεις ενος-δυο ετων 350ζ με ενα χρονο+εγγυηση ακομα .....................................αν δηλαδη ψαξουμε να βρουμε μεταχειρισμενα απο γερμανια με 2χρονια εγγυηση ακομα(οσο δινει στα καινουργια η πεζο) τοτε παει μακρυα το παιχνιδι...
επισης οταν συγκρινετε το 407 να το συγκρινετε με τα αναλογης τιμης μοντελα στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ!!!!!!!!!!!
και στη γερμανια εχω την αισθηση οτι παιζει στα ιδια λεφτα με 325-clk...
Το 350Ζ τι σχέση έχει με το 407; Αν σκεφτόμαστε έτσι τότε να προτείνουμε elise. Στα ίδια λεφτά παίζει.
Η Mercedes και η BMW πόσα χρόνια εγγύηση δίνουν;
Έχεις σκεφτεί την πιθανότητα κάποιος να θέλει καινούριο και όχι μεταχειρισμένο;
Επίσης όταν αρχίζουμε να αγοράζουμε από το εξωτερικό και όχι από την Ψαροκώσταινα θα κάνουμε έτσι τις συγκρίσεις. -
οταν κοψει η ψαροκωσταινα τους φορους στα εισαγωμενα μεταχειρισμενα συμφωνα με τις απειρες καταδικαστικες αποφασεις της Ε.Ε τι θα το κανεις το τριλιτρο???θα το χαρισεις στο ΠΙΚΠΑ???????????
δεν υπαρχει πιο χαζο πραμα απο την αγορα μεγαλου αυτοκινητου αυτη τη περιοδο με τις ανακαταταξεις που θα υπαρξουν στην αγορα-αγνωστο ποτε-
η μερσεντες και η Bmw δινουν μινιμουμ 3χρονια + εξτρα με πληρωμη οπως εχουν καθιερωσει σχεδον οι πιο πολλοι αντιπροσωποι στην ελλαδα...
το 350Ζ ειναι ενα παραδειγμα και δειχνει που μπορει να φτασει καποιος αν κοιταξει λιγο πιο μακρυα απο την αγορα καινουργιου απο ελληνικη αντιπροσωπεια.
-
Μέχρι να κόψει τους φόρους θα το έχω πουλήσει. Δε με νοιάζει πόσο θα πιάσει δεν αγοράζω αυτοκίνητο με την προοπτική να το πουλήσω(αν και δε βλέπω λόγο να το πουλήσω).
Με μία πρόχειρη αναζήτηση που έκανα και Mercedes και BMW δίνουν 2 χρόνια εγγύηση.
Το 350Ζ δεν κάνει για παράδειγμα. Είναι διαφορετικά αυτοκίνητα. Δε γίνεται κάποιος να ψάχνει κουπέ με χώρους για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και να προτείνεις διθέσιο σπορ. Είναι σαν να ψάχνει κάποιος πολυμορφικό και να προτείνεις Seicento.Α και ούτε σκεφτομαι να αγοράσω το 407 coupe και ούτε έχω λεφτά. Άλλωστε δεν κάνει για μένα στην ηλικία που είμαι...
-
επειδη ειπαμε για τιμες.
γερμανια ισχυουν οι παρακατω:peugeut 407 V6,platinum edition:36.900 euro
clk280 avantgarde:41.000 euro
clk280 7G-tronic:43.000
apo to site:www.lycos.deκαι τωρα πειτε μου ποιος νορμαλ ανθρωπος θα προτιμησει το πεζω με τετοια μικρη διαφορα τιμων.
οσο για το οτι η μερσεντες θα τα βρει σκουρα απεναντι στο γαλλο,πλην της ευθειας,ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ τραβηγμενο.
και για το τι θα καταφερει μια clk280 απεναντι σε μια 407 κουπε,απλα δειτε τα τεχνικα στοιχεια κινητηρα και επιδοσεων.
σιγουρα στην επιλογη αυτοκινητου η τιμη παιζει σημαντικοτατο ρολο.χωρις να θελω να θιξω το πανεμορφο 407,η αληθεια να λεγεται,υστερει σαν αυτοκινητο απεναντι σε ολα τα αντιστοιχα γερμανικα.υπερτερει μονο στη τιμη,και αυτη η χαωδης διαφορα υπαρχει μονο στην ελλαδα.οι τιμες στην ελλαδα βγαινουν με τη γκαβλα του καθε εισαγωγεα,οποτε δεν ειναι αντικειμενικο στοιχειο συγκρισης μεταξυ αυτοκινητων. -
Τα τεχνικά του κινητήρα και οι επιδόσεις δείχνουν τι κάνει το αυτοκίνητο στις ευθείες. Στις στροφές ισχύουν και παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα.
-
γιατι αγωνες κανεις με το αυτοκινητο;η μηπως πιστευεις οτι και στις στροφες υπερτερει η πεζω.ΕΛΕΟΣ.
-
Αφού δεν κάνεις αγώνες τι μας λες για τα τεχνικά και τις επιδόσεις;
Δεν πιστεύω τίποτα. Όπως δεν πιστεύω ότι η mercedes απλά και μόνο επειδή είναι mercedes υπερτερεί.
Πάντως δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι στα + της Clk είναι η οδική συμπεριφορά! -
Τα Μερσεντικα εχουν βελτιωθει πολυ σε οδικη συμπεριφορα, χωρις να ειναι βεβαια στην κορυφη. Αλλωστε δεν ειναι αυτη η νουμερο 1 προτεραιοτητα τους.
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
åðåéäç åéðáìå ãéá ôéìåò.
ãåñìáíéá éó÷õïõí ïé ðáñáêáôù:peugeut 407 V6,platinum edition:36.900 euro
clk280 avantgarde:41.000 euro
clk280 7G-tronic:43.000
apo to site:www.lycos.deêáé ôùñá ðåéôå ìïõ ðïéïò íïñìáë áíèñùðïò èá ðñïôéìçóåé ôï ðåæù ìå ôåôïéá ìéêñç äéáöïñá ôéìùí.
ïóï ãéá ôï ïôé ç ìåñóåíôåò èá ôá âñåé óêïõñá áðåíáíôé óôï ãáëëï,ðëçí ôçò åõèåéáò,åéíáé ÕÐÅÑÂÏËÉÊÁ ôñáâçãìåíï.
êáé ãéá ôï ôé èá êáôáöåñåé ìéá clk280 áðåíáíôé óå ìéá 407 êïõðå,áðëá äåéôå ôá ôå÷íéêá óôïé÷åéá êéíçôçñá êáé åðéäïóåùí.
óéãïõñá óôçí åðéëïãç áõôïêéíçôïõ ç ôéìç ðáéæåé óçìáíôéêïôáôï ñïëï.÷ùñéò íá èåëù íá èéîù ôï ðáíåìïñöï 407**,ç áëçèåéá íá ëåãåôáé,õóôåñåé óáí áõôïêéíçôï áðåíáíôé óå ïëá ôá áíôéóôïé÷á ãåñìáíéêá.õðåñôåñåé ìïíï óôç ôéìç**,êáé áõôç ç ÷áùäçò äéáöïñá õðáñ÷åé ìïíï óôçí åëëáäá.ïé ôéìåò óôçí åëëáäá âãáéíïõí ìå ôç ãêáâëá ôïõ êáèå åéóáãùãåá,ïðïôå äåí åéíáé áíôéêåéìåíéêï óôïé÷åéï óõãêñéóçò ìåôáîõ áõôïêéíçôùí.õðÜñ÷åé ðïëýò êüóìïò ìå áíôßèåôç ãíþìç ãéá ôá Ýíôïíá ....
Ðåñé ïñÝîåùò êïëïêõèüðéôá
-
Σίγουρα και μακάρι να βελτιωθούν και άλλο. ’λλωστε όπως είπες δεν τα αγοράζει κανείς για αυτό. Και εμένα μου αρέσει η mercedes και αν είχα τα λεφτά θα είχα αγοράσει μία cls.... χθες!!!
-
Είναι απλά τα πράγματα:
Πεζό->στρίβει τρελά
Μερκεντέ->βάρκα -
Επειδη εχω οδηγησει τη τελευταια clk-sport edition με 163 αλογα οποιος λεει οτι δε στριβει ενα για πολυ ξυλο...
το αμαξι στριβει με απιστευτα χλμ και παταει παρα πολυ καλα στο δρομο. στη δε εθνικη απλα δε κοβεις πουθενα. νομιζω οτι καπου πετυχα σε ενα τελευταιο 4τ τεστ με τη clk αλλα δε θυμαμαι τι εγραφε.
το αμαξι δεν ειναι σπορ . το τιμονι του ειναι αδιαφορο αλλα οχι πηδαλιο οπως παλια. και γενικα το αμαξι δε πασχει πουθενα.
εγω δεν θα το επαιρνα ποτε αφου εχοντας οδηγησει και 330 εχω κλεισει στο θεμα κουπε μετα απο αυτο το θαυμα της τεχνολογιας.και προσωπικα θα προτιμουσα αν ειχα λεφτα ενα μεταχ. 330(40000το πηρε το παιδι απογερμανια με ολα τα εξτρα πανω και 60000χλμ και ως τωρα το εχει λιωσει και κιχ δεν εχει κανει!) παρα ενα πεζο...σημειωση-το 330 το παιδι μαλλον θα το πουλησει-πηγε σε μαντρα και του δινουν 28000ευρω. και το πηρε 40000μεταχ. πριν 2 χρονια....ειπατε τιποτα?
-
και το clk430 που εχω εδω και 5 χρονια στριβει φανταστικα και ειναι κολλημενο στο εδαφος.απορω πως εχει κολλησει η ιδεα οτι τα μερσεντες δεν στριβουν τοσο καλα οσο τα πεζω.οδηγηστε τις εκδοσεις amg και ελατε μετα να μιλησουμε για στροφες.
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
τα αμαξια παντου τα συγκρινουν με βαση,την αποδοση τους,τη μηχανη τους,την ανεση,τη συμπεριφορα στο δρομο και μετα στη τιμη.Sorry αλλά εγώ, όπως και η πλειονότητα εδω μέσα, κοιτάω και την τιμή γιατί δεν είμαι ο Αγγελόπουλος... ούτε ο γιος του
..αλλο μερσεντες και αλλο πεζω.τι συγκρινεις τωρα
οτι πληρωνεις παιρνεις.Δεν ισχύει πάντα. Το αστέρι θα το χρυσοπληρώσεις και λόγω ονόματος.
και το clk430 που εχω εδω και 5 χρονια στριβει φανταστικα και ειναι κολλημενο στο εδαφος.απορω πως εχει κολλησει η ιδεα οτι τα μερσεντες δεν στριβουν τοσο καλα οσο τα πεζω.οδηγηστε τις εκδοσεις amg και ελατε μετα να μιλησουμε για στροφες.
Ωραίο...
Ξεκινήσαμε να μιλάμε για 40-43 Κ και μας πετάς μέσα τα AMG. Τι σχέση έχει αυτό με τις βασικές εκδόσεις, μόνο εσύ το ξέρεις. Τα Merc δεν την βρίσκουν και απόλυτα στις στροφές δεδομένου ότι έχουν τον προσανατολισμό τους στην πλήρη άνεση και ποιότητα κύλισης, σ'αυτό πάω πάσο και βγάζω το καπέλο. Όπως προείπε κάποιος, η βασική τους προτεραιότητα δεν είναι η οδική συμπεριφορά...Και μιας και ανέφερες τιμές Γερμανίας, εδώ είναι ΕΛΛΑΝΤΑ, με ότι αυτό συνεπάγεται...
-
ναι βρε παληκαρι μου.το ξερω οτι εδω ειναι ελλαντα.δηλαδη η ποιοτητα κυλισης και γενικα πως κινειτε το αμαξι δεν ειναι οδικη συμπεριφορα;τα amg δεν ειναι μερσεντες;
και εγω κοιταω πρωτα απο ολα τη τιμη σε ενα αμαξι.αλλα αν ειναι να δωσω 43 χιλιαρικα για ενα πεζω,δινω 43.000 εξω και αλλα 7 με 8 χιλιαρικα τελωνειο και παιρνω ενα πολυ καλυτερο αμαξι.43.000ευρω για πεζω ειναι παρα πολλα.βεβαια αυτο ειναι και θεμα προσωπικου γουστου. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
ναι βρε παληκαρι μου.το ξερω οτι εδω ειναι ελλαντα.δηλαδη η ποιοτητα κυλισης και γενικα πως κινειτε το αμαξι δεν ειναι οδικη συμπεριφορα;τα amg δεν ειναι μερσεντες;Οδική συμπεριφορά είναι όλα αυτά που λες συν κάποια άλλα. Το θέμα είναι πόσο διασκεδαστική είναι. Τώρα ότι τα AMG κοστίζουν ένα καρο λεφτά και ότι στην ουσία η AMG αλλάζει όλο το αυτοκίνητο, δεν έχει αυτό σημασία για σένα;
βεβαια αυτο ειναι και θεμα προσωπικου γουστου.
Αυτή είναι η ουσία. Δεν πάει να πει ότι Mercedes κορυφή και τα άλλα μάπα
-
Να κάνω κάποιες επισημάνσεις:
1] Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πλέον καλά στημένα και μπορούνε να οδηγηθούν γρηγορα και με ασφάλεια. Σε οριακές καταστάσεις υπάρχουν διαφορές αλλά σε μια απλά γρήγορη οδήγηση αλίμονο αν δεν μπορεις να πας με μια σπορ Mercedes.
2] Oi Mercedes είναι όπως προείπανε προσανατολισμένες στην ποιότητα κύλισης και στην άνεση χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν στρίβουν. Απλα δεν στρίβουν όπως μια αντίστοιχης κατηγορίας BMW/ΑUDI.
Αυτό δεν αποτελεί μειονέκτημα. Δεν μπορείς να τα έχει όλα. Η μια εταιρία έκανε συνειδητή επιλογή την άνεση και η άλλη το fun to drive.
3] Το 407 αντιμετωπίζεται ως 'μπας-κλας' αυτοκίνητο από μερικούς. Να θυμίσω ότι μπορεί η Peugeot να βγάζει πιο 'λαικά' αυτοκίνητα σε αντίθεση με το ΑΣΤΕΡΙ αλλά το 407 ειναι ενα ξεχωριστό μοντέλο και δεν απευθύνεται στο ίδιο κοινό με τα υπόλοιπα Peugeot όπως και το 607.
4] Τέλος να θυμίσω ότι το 407 μπορεί να είναι Γαλλικό αλλά δεν είναι ένα μεγάλο rallye!! Και αυτό τουριστικό είναι με έμφαση πιο πολύ στην άνεση
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Να κάνω κάποιες επισημάνσεις:1] Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πλέον καλά στημένα και μπορούνε να οδηγηθούν γρηγορα και με ασφάλεια. Σε οριακές καταστάσεις υπάρχουν διαφορές αλλά σε μια απλά γρήγορη οδήγηση αλίμονο αν δεν μπορεις να πας με μια σπορ Mercedes.
2] Oi Mercedes είναι όπως προείπανε προσανατολισμένες στην ποιότητα κύλισης και στην άνεση χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν στρίβουν. Απλα δεν στρίβουν όπως μια αντίστοιχης κατηγορίας BMW/ΑUDI.
Αυτό δεν αποτελεί μειονέκτημα. Δεν μπορείς να τα έχει όλα. Η μια εταιρία έκανε συνειδητή επιλογή την άνεση και η άλλη το fun to drive.
3] Το 407 αντιμετωπίζεται ως 'μπας-κλας' αυτοκίνητο από μερικούς. Να θυμίσω ότι μπορεί η Peugeot να βγάζει πιο 'λαικά' αυτοκίνητα σε αντίθεση με το ΑΣΤΕΡΙ αλλά το 407 ειναι ενα ξεχωριστό μοντέλο και δεν απευθύνεται στο ίδιο κοινό με τα υπόλοιπα Peugeot όπως και το 607.
4] Τέλος να θυμίσω ότι το 407 μπορεί να είναι Γαλλικό αλλά δεν είναι ένα μεγάλο rallye!! Και αυτό τουριστικό είναι με έμφαση πιο πολύ στην άνεση
+1000 !!!!
Peugeot 407 Coupe 3.0