-
Τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 12-15ετίας ή και παραπάνω υπό συνθήκες. Η απόφαση για μεταχειρισμένο έχει να κάνει αρχικά με το ποσό που θέλω να διαθέσω σε αυτή την φάση για αυτοκίνητο. Η ιδέα του «project» ( ) είναι, είτε κλασικό αυτοκίνητο τέλη 70-αρχές 80, είτε καταλυτικό αρχών 90, που με προσεγμένη χρήση(ίσως και καθημερινή ) κ συντήρηση να μπορεί μετά από κάποια χρόνια στα χέρια μου να μπορώ να το κρατήσω ως κλασικό (και αργότερα με το καλό…ιστορικό!!!). Διάφορα αυτοκίνητα εξετάστηκαν, αλλά σημαντικό ρόλο έπαιξε και το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. Έτσι αυτά που κατέληξα να είναι τα «προς αναζήτηση» ήταν:
1)Alfa Romeo 33, με προτίμηση σε IMOLA ή 16V τελευταίας γενιάς
2) Alfa Romeo 75, με προτίμηση στην καταλυτική TROFEO 1,8 ή 3,0 turbo
3)Citroen ZX -όχι κ τόσο φανατικά….
4)Peugeot 205 GTi 1,6 ή 1,9lit (αν βρείτε original κ καλοδιατηρημένο να πωλείται….σφυρίχτε μου…..ούτε για δείγμα!!)
5) Alfa Romeo Alfasud/Sprint (παλιά όνειρα που μάλλον θα μείνουν όνειρα….!!)
και άλλα πολλά…..Νομίζω από τα παραπάνω θα καταλάβατε το πνεύμα της αναζήτησής μου. Σημαντικό να είναι προσεγμένο, να μην είναι πειραγμένο και να είναι όσο το δυνατόν «μαμά».
Από τα αυτοκίνητα αυτά, το πιο εύκολο να βρεθεί που να είναι και πιο κοντά στα γούστα μου, είναι η Α33.
Είδα κ οδήγησα πολλά 33….η αλήθεια είναι αρχικά απογοητεύτηκα….Αυτοκίνητα βιασμένα αισθητικά και μηχανικά κακοσυντηρημένα. Είχα φτάσει να πω ότι δεν βρίσκω τίποτα.
Μέχρι που είδα μια «κοκκινη» Αλφα 33 Imola που μου σύστησε κάποιος συνφορουμίστας από άλλο forum, που από την πρώτη επαφή που είχα μου φάνηκε αυτοκίνητο που αξίζει να ασχοληθείς.
Είναι από τις τελευταίες Imola, αρχές 94, 150.000 χλμ, μαμά εξω(εσω)τερικά, με όλο τον εξοπλισμό της Imola + A/C, που ο ιδιοκτήτης της ισχυρίζεται ότι είναι ατρακάριστο. Μόνο το χρώμα του είναι σε ελεεινή κατάσταση (:sorry: )και θέλει άμεσα βάψιμο (κόκκινο μεταλλικό Alfa). Το αυτοκίνητο φυσικά θα ελεγχθεί εξωνυχιστικά….
Τα προβλήματα των 33, μου είναι γνωστά. Όπως και τα προτερήματα ….Τα χέρια μου πιάνουν αλλά χρόνος δεν υπάρχει. Αν κ αμάξια υπάρχουν κ άλλα στην οικογένεια για να κινούμαι, οι απαιτήσεις που θα έχω από ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα είναι αρκετές: Το θέλω να είναι «μάχιμο» καθημερινα και όχι να είναι αυτοκίνητο της βόλτας κ μόνο.Να προχωρήσω στην αγορά ή θα βλαστημήσω την ώρα και την στιγμή….???Για ανταλλακτικά πάλι έχω ακούσει για ακριβές τιμές….γιατί οι βλάβες είναι δεδομένες… .
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας πάνω στο θέμα.
Ευελπιστώ το θέμα να μην αναλωθεί σε μάχη Alfisti και μη και θα ήθελα να επικεντρωθεί στην Α33, αφού να βρεθεί κάτι άλλο αξιόλογο είναι μάλλον χλωμό….
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Χάρης
-
Τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 12-15ετίας ή και παραπάνω υπό συνθήκες. Η απόφαση για μεταχειρισμένο έχει να κάνει αρχικά με το ποσό που θέλω να διαθέσω σε αυτή την φάση για αυτοκίνητο. Η ιδέα του «project» ( ) είναι, είτε κλασικό αυτοκίνητο τέλη 70-αρχές 80, είτε καταλυτικό αρχών 90, που με προσεγμένη χρήση(ίσως και καθημερινή ) κ συντήρηση να μπορεί μετά από κάποια χρόνια στα χέρια μου να μπορώ να το κρατήσω ως κλασικό (και αργότερα με το καλό…ιστορικό!!!). Διάφορα αυτοκίνητα εξετάστηκαν, αλλά σημαντικό ρόλο έπαιξε και το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. Έτσι αυτά που κατέληξα να είναι τα «προς αναζήτηση» ήταν:
1)Alfa Romeo 33, με προτίμηση σε IMOLA ή 16V τελευταίας γενιάς
2) Alfa Romeo 75, με προτίμηση στην καταλυτική TROFEO 1,8 ή 3,0 turbo
3)Citroen ZX -όχι κ τόσο φανατικά….
4)Peugeot 205 GTi 1,6 ή 1,9lit (αν βρείτε original κ καλοδιατηρημένο να πωλείται….σφυρίχτε μου…..ούτε για δείγμα!!)
5) Alfa Romeo Alfasud/Sprint (παλιά όνειρα που μάλλον θα μείνουν όνειρα….!!)
και άλλα πολλά…..Νομίζω από τα παραπάνω θα καταλάβατε το πνεύμα της αναζήτησής μου. Σημαντικό να είναι προσεγμένο, να μην είναι πειραγμένο και να είναι όσο το δυνατόν «μαμά».
Από τα αυτοκίνητα αυτά, το πιο εύκολο να βρεθεί που να είναι και πιο κοντά στα γούστα μου, είναι η Α33.
Είδα κ οδήγησα πολλά 33….η αλήθεια είναι αρχικά απογοητεύτηκα….Αυτοκίνητα βιασμένα αισθητικά και μηχανικά κακοσυντηρημένα. Είχα φτάσει να πω ότι δεν βρίσκω τίποτα.
Μέχρι που είδα μια «κοκκινη» Αλφα 33 Imola που μου σύστησε κάποιος συνφορουμίστας από άλλο forum, που από την πρώτη επαφή που είχα μου φάνηκε αυτοκίνητο που αξίζει να ασχοληθείς.
Είναι από τις τελευταίες Imola, αρχές 94, 150.000 χλμ, μαμά εξω(εσω)τερικά, με όλο τον εξοπλισμό της Imola + A/C, που ο ιδιοκτήτης της ισχυρίζεται ότι είναι ατρακάριστο. Μόνο το χρώμα του είναι σε ελεεινή κατάσταση (:sorry: )και θέλει άμεσα βάψιμο (κόκκινο μεταλλικό Alfa). Το αυτοκίνητο φυσικά θα ελεγχθεί εξωνυχιστικά….
Τα προβλήματα των 33, μου είναι γνωστά. Όπως και τα προτερήματα ….Τα χέρια μου πιάνουν αλλά χρόνος δεν υπάρχει. Αν κ αμάξια υπάρχουν κ άλλα στην οικογένεια για να κινούμαι, οι απαιτήσεις που θα έχω από ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα είναι αρκετές: Το θέλω να είναι «μάχιμο» καθημερινα και όχι να είναι αυτοκίνητο της βόλτας κ μόνο.Να προχωρήσω στην αγορά ή θα βλαστημήσω την ώρα και την στιγμή….???Για ανταλλακτικά πάλι έχω ακούσει για ακριβές τιμές….γιατί οι βλάβες είναι δεδομένες… .
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας πάνω στο θέμα.
Ευελπιστώ το θέμα να μην αναλωθεί σε μάχη Alfisti και μη και θα ήθελα να επικεντρωθεί στην Α33, αφού να βρεθεί κάτι άλλο αξιόλογο είναι μάλλον χλωμό….
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Χάρης
-
Τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 12-15ετίας ή και παραπάνω υπό συνθήκες. Η απόφαση για μεταχειρισμένο έχει να κάνει αρχικά με το ποσό που θέλω να διαθέσω σε αυτή την φάση για αυτοκίνητο. Η ιδέα του «project» ( ) είναι, είτε κλασικό αυτοκίνητο τέλη 70-αρχές 80, είτε καταλυτικό αρχών 90, που με προσεγμένη χρήση(ίσως και καθημερινή ) κ συντήρηση να μπορεί μετά από κάποια χρόνια στα χέρια μου να μπορώ να το κρατήσω ως κλασικό (και αργότερα με το καλό…ιστορικό!!!). Διάφορα αυτοκίνητα εξετάστηκαν, αλλά σημαντικό ρόλο έπαιξε και το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. Έτσι αυτά που κατέληξα να είναι τα «προς αναζήτηση» ήταν:
1)Alfa Romeo 33, με προτίμηση σε IMOLA ή 16V τελευταίας γενιάς
2) Alfa Romeo 75, με προτίμηση στην καταλυτική TROFEO 1,8 ή 3,0 turbo
3)Citroen ZX -όχι κ τόσο φανατικά….
4)Peugeot 205 GTi 1,6 ή 1,9lit (αν βρείτε original κ καλοδιατηρημένο να πωλείται….σφυρίχτε μου…..ούτε για δείγμα!!)
5) Alfa Romeo Alfasud/Sprint (παλιά όνειρα που μάλλον θα μείνουν όνειρα….!!)
και άλλα πολλά…..Νομίζω από τα παραπάνω θα καταλάβατε το πνεύμα της αναζήτησής μου. Σημαντικό να είναι προσεγμένο, να μην είναι πειραγμένο και να είναι όσο το δυνατόν «μαμά».
Από τα αυτοκίνητα αυτά, το πιο εύκολο να βρεθεί που να είναι και πιο κοντά στα γούστα μου, είναι η Α33.
Είδα κ οδήγησα πολλά 33….η αλήθεια είναι αρχικά απογοητεύτηκα….Αυτοκίνητα βιασμένα αισθητικά και μηχανικά κακοσυντηρημένα. Είχα φτάσει να πω ότι δεν βρίσκω τίποτα.
Μέχρι που είδα μια «κοκκινη» Αλφα 33 Imola που μου σύστησε κάποιος συνφορουμίστας από άλλο forum, που από την πρώτη επαφή που είχα μου φάνηκε αυτοκίνητο που αξίζει να ασχοληθείς.
Είναι από τις τελευταίες Imola, αρχές 94, 150.000 χλμ, μαμά εξω(εσω)τερικά, με όλο τον εξοπλισμό της Imola + A/C, που ο ιδιοκτήτης της ισχυρίζεται ότι είναι ατρακάριστο. Μόνο το χρώμα του είναι σε ελεεινή κατάσταση (:sorry: )και θέλει άμεσα βάψιμο (κόκκινο μεταλλικό Alfa). Το αυτοκίνητο φυσικά θα ελεγχθεί εξωνυχιστικά….
Τα προβλήματα των 33, μου είναι γνωστά. Όπως και τα προτερήματα ….Τα χέρια μου πιάνουν αλλά χρόνος δεν υπάρχει. Αν κ αμάξια υπάρχουν κ άλλα στην οικογένεια για να κινούμαι, οι απαιτήσεις που θα έχω από ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα είναι αρκετές: Το θέλω να είναι «μάχιμο» καθημερινα και όχι να είναι αυτοκίνητο της βόλτας κ μόνο.Να προχωρήσω στην αγορά ή θα βλαστημήσω την ώρα και την στιγμή….???Για ανταλλακτικά πάλι έχω ακούσει για ακριβές τιμές….γιατί οι βλάβες είναι δεδομένες… .
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας πάνω στο θέμα.
Ευελπιστώ το θέμα να μην αναλωθεί σε μάχη Alfisti και μη και θα ήθελα να επικεντρωθεί στην Α33, αφού να βρεθεί κάτι άλλο αξιόλογο είναι μάλλον χλωμό….
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Χάρης
-
Θα σου δώσω απλά μια συμβουλή: μακριά απο Α33 λόγω πολλών προβλημάτων, θα το μετανιώσεις σίγουρα άμα την αγοράσεις, έχει και τόσα πολλά χιλιόμετρα. Η Α μόνο απο την εποχή της 147 και μετά είναι να την εμπιστεύεσαι..
-
Δεν έχουν και τόσο σοβαρά προβλήματα οι 33, ειδικά εκείνες της σειράς ΙΙΙ (Imola & 1.7 16V). Κι αν παρουσιάσει κάτι δεν θα είναι από εκείνα που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο αλλά κάτι απλά εκνευριστικό. Οι τιμές των ανταλλακτικών είναι πλέον πολύ καλές.
Η Citroen ZX έστριβε απίστευτα. Αν βρεις μια κουπέ με 2.0 16V χτύπα την (ναι, σιγά μη βρεις! )
205 GTI μαμά και όχι από μετατροπή δε βρίσκεις που να χτυπιέσαι κάτω.
Alfasud? Sprint? Ακόμα πιο δύσκολο έως αδύνατον. Για να μη μιλήσουμε για κόστος και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, ειδικά όσον αφορά τον εξωτερικό και εσωτερικό διάκοσμο.
Πάρε την Imola και βρες κι ένα μοτέρ 1.7 16V να βάλεις πάνω και θα έχεις ένα εξαιρετικό στροφοαυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
205 GTI μαμά και όχι από μετατροπή δε βρίσκεις που να χτυπιέσαι κάτω.Γιατί όχι εισαγωγή από εξωτερικό όπου σίγουρα θα το βρει αυθεντικό και μάλλον σε εξευτελιστική τιμή. Από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας ειδικά το 1.9. Όσον αφορά τη συλλεκτικότητα νομίζω ότι κανένα από τα παραπάνω δε θα γίνει στο μέλλον συλλεκτικό.
-
Στην 33 θα εχεις προβλημα να βρεις αυθεντικα ανταλλακτικα.Αρχιζουν πολλοι κωδικοι να καταργουνται.Αν παρεις 16V να υπολογιζεις για μεγαλο σερβις γυρω στα 400 με 500
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δεν έχουν και τόσο σοβαρά προβλήματα οι 33, ειδικά εκείνες της σειράς ΙΙΙ (Imola & 1.7 16V). Κι αν παρουσιάσει κάτι δεν θα είναι από εκείνα που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο αλλά κάτι απλά εκνευριστικό. Οι τιμές των ανταλλακτικών είναι πλέον πολύ καλές.Κι αν σου πω οτι χτές, πηγαίνοντας στη συναυλία είδα 2 Α33 και μια Α146 με ανοικτό καπώ;; (διαδρομή Κιάτο - Αττική Οδός -Μαλακάσα)
άλλο δεξιά παρκαρισμένο δεν είδα...
-
Κι εγώ έχω δει Cayenne πάνω σε οδική βοήθεια, δεν βγήκα να πω ότι είναι αναξιόπιστες.
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Δεν έχουν και τόσο σοβαρά προβλήματα οι 33, ειδικά εκείνες της σειράς ΙΙΙ (Imola & 1.7 16V). Κι αν παρουσιάσει κάτι δεν θα είναι από εκείνα που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο αλλά κάτι απλά εκνευριστικό. Οι τιμές των ανταλλακτικών είναι πλέον πολύ καλές.
Κι αν σου πω οτι χτές, πηγαίνοντας στη συναυλία είδα 2 Α33 και μια Α146 με ανοικτό καπώ;; (διαδρομή Κιάτο - Αττική Οδός -Μαλακάσα)
άλλο δεξιά παρκαρισμένο δεν είδα...
Τα αλλα εχουν γρηγοροτερη οδικη βοηθεια!!
-
Μην πάρεις Α33 με τιποτα.
Θα είσαι συνέχεια στα συνεργεία.
Παθών και μαθών !!!! (και την ειχα πάρει και καινούργια...) -
Αν έχεις χρόνο πέρνα μια βόλτα από το alfisti.gr να σχηματίσεις προσωπική άποψη. Οι μεγάλες κουβέντες είναι πάντα άτοπες όπως καταλαβαίνεις.
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
1)Alfa Romeo 33, με προτίμηση σε IMOLA ή 16V τελευταίας γενιάς
Το είχα περί τα 6,5 χρόνια αυτό το αυτοκίνητο. Είναι απίστευτο το πόσο καλά πήγαινε στο δρόμο. Μου είχε βγάλει αρκετά προβλήματα ηλεκτρολογικής φύσεως. Όχι σοβαρά. Περισσότερο σπαστικά θα τα χαρακτηριζα. (πλαφονιέρα, ρολόι, πίσω stop, k.o.k)
Από τότε που το έδωσα, δεν έχω ακόμη βρει ένα τόσο οδηγικά ευχάριστο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Από τότε που το έδωσα, δεν έχω ακόμη βρει ένα τόσο οδηγικά ευχάριστο αυτοκίνητο.Οι περισσότεροι πρώην κάτοχοι έχουν την ίδια άποψη. Πολύ καλό αυτοκίνητο για να οδηγείς, αλλά και λίγο -εχμ- σπαστικό να συμβιώνεις μαζί του...
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αν έχεις χρόνο πέρνα μια βόλτα από το alfisti.gr να σχηματίσεις προσωπική άποψη. Οι μεγάλες κουβέντες είναι πάντα άτοπες όπως καταλαβαίνεις.Είμαι ήδη μέλος και το παρακολουθώ εδώ και καιρό.....
Πολύ ενδιαφέρον forum αν έχεις κολλήσει τον ιό..... -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αν έχεις χρόνο πέρνα μια βόλτα από το alfisti.gr να σχηματίσεις προσωπική άποψη. Οι μεγάλες κουβέντες είναι πάντα άτοπες όπως καταλαβαίνεις.Έχω μάθει στη ζωή μου να μή λέω μεγάλες και ατοπες κουβέντες.
Η γνώμη μου στηρίζεται σε 2ετή κατοχή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου καθώς και με μία A75 1.6 του `92 (που είχε ο πατέρας μου).
Βλέπεται τότε ήμουν Αλφάκιας μέχρι κόκαλο. Σε κόκκινο χρώμα τα 2 αυτοκίνητα, μετρητοίς απο τον Μοσχού αγορασμένα της Κατεχάκη.
Κόκκινα όμως ήταν συνεχώς τα control στο να ζητάνε τακάκια να χάνουν λάδια οι φλάντζες να χαλάνε τα ηλεκτρικά (πίσω παραθύρων) και γενικά αστα να πάνε. Η αποθέωση μια φορά ήταν σε ξεκίνημα απο φανάρι στο ύψος του νοσκομείου Σωτηρία ακούγεται ένα μπάμ και μου κόβεται ο σταυρός του κεντρικού αξονα....
Σας ενημερώνω οτι σε αυτό το forum δεν πρόκειται ποτέ να την γνώμη μου αν δεν έχω βάσιμα στοιχεία.Παντα φιλικά
-
Ο χρήστης Santa έγραψε:
Έχω μάθει στη ζωή μου να μή λέω μεγάλες και ατοπες κουβέντες.
Η γνώμη μου στηρίζεται σε 2ετή κατοχή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου καθώς και με μία A75 1.6 του `92 (που είχε ο πατέρας μου).
Βλέπεται τότε ήμουν Αλφάκιας μέχρι κόκαλο. Σε κόκκινο χρώμα τα 2 αυτοκίνητα, μετρητοίς απο τον Μοσχού αγορασμένα της Κατεχάκη.
Κόκκινα όμως ήταν συνεχώς τα control στο να ζητάνε τακάκια να χάνουν λάδια οι φλάντζες να χαλάνε τα ηλεκτρικά (πίσω παραθύρων) και γενικά αστα να πάνε. Η αποθέωση μια φορά ήταν σε ξεκίνημα απο φανάρι στο ύψος του νοσκομείου Σωτηρία ακούγεται ένα μπάμ και μου κόβεται ο σταυρός του κεντρικού αξονα....
Σας ενημερώνω οτι σε αυτό το forum δεν πρόκειται ποτέ να την γνώμη μου αν δεν έχω βάσιμα στοιχεία.Παντα φιλικά
Φίλε αυτά που γράφεις σημαίνουν ότι εσύ είχες τα παραπάνω προβλήματα. Προφανώς δεν μπορείς να μιλάς εξ' ονόματος των δικών μου alfa και ούτε να γενικεύεις καταστάσεις υπονοώντας ότι όλες οι 33 έχουν τόσο σοβαρά προβλήματα. Σε καμία περίπτωση δεν αμφισβήτησα την αξιοπιστία των όσων λες, απλά λέω ότι οι γενικεύσεις καλό είναι να αποφεύγονται.
-
Αλοίμονο η προσωπική εμπειρία ενός ατόμου να γενικεύει....Θα γενίκευε όμως οι γνώμη αλλων τεσσάρων ατόμων?
Μπορώ κάλιστα να τους βάλω στην συζήτησή μας ή μέσω Pm ή μέσω τηλεφώνου....όπως θές. Μιλάω πάντα για την φουρνιά του 1991-1994, Α75, A33 ακόμα και την A164.
Είμασταν μια ομάδα απο φανατικούς που το αυτοκίνητά μας δεν ήσαν ποτέ λερωμένα. Ζάντες αλουμινένιες, και cb για επικοινωνία απο ερασιτέχνη. Ειδικές επεμβάσεις για subwoofer και ηχεια κ.α. Όλοι μας είχαμε το πρόβλημα με την διαρροή λαδιών απο τον κινητήρα (φλάντζα). Όλοι είχαμε προβλήματα με τα τακάκια (10000 χλμ αντεχε ο καλύτερος).
Η Α75 ηθελε αλλαγή τακάκια κάθε 5000 χλμ. Αφού έμαθα να τα βάζω μόνος μου.
Αν καθήσω και γράψω αλλα θα ξημερώσω. Πάνε 14 χρόνια σχεδόν.
Δεν θέλω επουδενή λόγο να στεναχωρέσω τους αλλα αυτά έχουν συμβεί.
Τέλος πάντων προβλήματα υπάρχουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Και για να μιλήσω σε προσωπικό επίπεδο, να πέσω σε δύό προβληματικά μοντέλα της ίδιας μάρκας. Αυτή ήταν η τύχη μου...
Αλλα ακόμα διερωτώμαι: Ήμουν όντως ατυχος? Σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα τόσα προβλήματα?
Εσύ δεν είχες καθόλου (σοβαρά) προβλήματα με την A33 ?
Ποιές Alfa έχεις?ΥΓ. Ένα πράγμα λάτρεψα στην Alfa75 τη πίσω κίνηση.....αξέχαστη....
Δεν θέλω να θίξω κανένα κατοχο A33 ή Α75.
Επιλογή του είναι όπως και επιλογή μου είναι να αναφέρω τα προβλήματα που αντιμετώπισα.... -
Ενδιαφέρουσες οι απόψεις των όσων εκφράστηκαν, αλλά θα παρακαλούσα να μην αναλωνώμαστε σε προσωπικές-ομαδικές αντιπαραθέσεις έστω και σε ήπιους τόνους....δεν θα οδηγήσουν πουθενά. Δυστυχώς και τις Δευτέρες τα εργοστάσια παράγουν και εμείς αγοράζουμε Monday's cars.....
Απλά να διευκρίνησω ότι τα γνωρίζω τα ηλεκτρικά (σπαστικά) προβλήματα των 33 καθώς και τις αδυναμίες του μοντέλου σε κιβώτιο, αντλίες βενζίνης κτλ
Αυτό που με ανυσηχεί περισσότερο είναι οι τιμές των ανταλλακτικών (ειδικά των ευπαθών πχ αντλία). Αυτό το λέω γιατί στα εργατικά που λέει ο λόγος μπορείς να κάνεις οικονομία (εν ανάγκη και με προσωπική δουλειά), το ανταλλακτικό όμως θα το πάρεις..... -
Ξεχασα να αναφέρω ότι μάλλον μεθάυριο πάει για check-up......Άντε να δούμε τι θα πει και ο γιατρός....
Alfa Romeo 33 Imola. Το πήρα το κορίτσι....!!!