-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατί καταργήσατε το τούρμπο;
Ως μηχανικός της Alfa Romeo, απαντώ ότι οι κινητήρες TB καταργήθηκαν λόγω της νέας νομοθεσίας ρύπων.
και τόσες άλλες εταιρείες που έχουν και είχαν τούρμπο, πως περνούσαν και περνάνε τους ρύπους;
Τόσες άλλες εταιρείες που έχουν κινητήρες στα 1.600 και στα 1.800 και στα 2.000 κυβικά πώς καταφέρνουν και έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις;
-
γιατι πολυ απλα παλικαρια .. δεν ηταν στο προγραμα τους.. δεν μπορειτε να το καταλαβεται ... χρημα δεν υπηρχε οποτε τωρα που μπορουν και εχουν την ευχερια και βλεπουν οτι το κοινο ζιταει τσαφ τσουφ... ξαναξεκιναν την παραγωγη ... με φρεσκες πατεντες οχι ... ξαναζεσταμενα... πραγματα 20 ετιας..
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τόσες άλλες εταιρείες που έχουν κινητήρες στα 1.600 και στα 1.800 και στα 2.000 κυβικά πώς καταφέρνουν και έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις;
Αν δεις η Alfa Romeo είχε και έχει την υψηλότερη ειδική ισχύ PS/Lt στα ατμοσφαιρικά. από την εποχή των boxer και ακόμα πιο πριν, διότι είχε καθαρά σπορ προσανατολισμό.
Mόνο 'ειδικές' και ακριβές εκδόσεις Ιαπωνικών μοντέλων την κοντράρανε (vtec 1600 160ps, 2000 200ps, 2200 240ps, vvti 1800 192ps) και καμιά φορά κανα Γαλλικό (2000 vts 180+ PS, 1600vts 125ps). Συνολικά αν κάνεις μια στατιστική τα τελευταία 15 χρόνια (πιο πριν δεν ξέρω) θα δεις ότι τα ατμοσφαιρικά τις Alfa είναι κορυφαία και μόνιμα στις πρώτες θέσεις ακόμα και σε entry level mainstream μοντέλα.
Oπότε τα άλογα καίνε κι όλας.
-
5 παραπάνω άλογα (πχ 147) κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά?
-
Από το review του νέου TT
http://driving.timesonline.co.uk/printF ... 89,00.html
'The boot’s not big either. But look, if this kind of thing bothers you, buy a Golf. More worrying is a slight lack of front-end grip. I tried the car back to back with the new Alfa Brera and while that car has several issues — a complete lack of brake horsepower being the most notable — grip wasn’t one of them.
It turned in nicely to a corner and held on, while the Audi was slithering off into the bushes.'
Jerermy Clarkson...
το ΤΤ παεί ντουγρού για το χόρτα δηλαδή....
Άτιμοι πληρωμένοι δημοσιογράφοι
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τόσες άλλες εταιρείες που έχουν κινητήρες στα 1.600 και στα 1.800 και στα 2.000 κυβικά πώς καταφέρνουν και έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις;
Αν δεις η Alfa Romeo είχε και έχει την υψηλότερη ειδική ισχύ PS/Lt στα ατμοσφαιρικά. από την εποχή των boxer και ακόμα πιο πριν, διότι είχε καθαρά σπορ προσανατολισμό.
Mόνο 'ειδικές' και ακριβές εκδόσεις Ιαπωνικών μοντέλων την κοντράρανε (vtec 1600 160ps, 2000 200ps, 2200 240ps, vvti 1800 192ps) και καμιά φορά κανα Γαλλικό (2000 vts 180+ PS, 1600vts 125ps). Συνολικά αν κάνεις μια στατιστική τα τελευταία 15 χρόνια (πιο πριν δεν ξέρω) θα δεις ότι τα ατμοσφαιρικά τις Alfa είναι κορυφαία και μόνιμα στις πρώτες θέσεις ακόμα και σε entry level mainstream μοντέλα.
Oπότε τα άλογα καίνε κι όλας.
Τα πολλά παραπάνω άλογα ναι, τα 5 με 10 παραπάνω όχι. Για την 147 1.600 (με τα 120) έχω ακούσει νούμερα που φλερτάρουν με το δικό μου 180αρι με τούρμπο. Σε 156 1.6 έχω ακούσει νούμερα αντίστοιχα με RAV4, από ιδιοκτήτη και των δύο (και μιας 147 1.6). Και μάλιστα, όχι στην πίεση, αλλά στα 'μικρά' νούμερα. Για τον 1.800αρη με τα 140-144 άλογα έχω ακούσει νούμερα από ιδιοκτήτες με τα οποία, αν άνοιγα το καπό, θα έψαχνα τους σωλήνες του turbo. O 90αρης Boxer της 145/146 κατάπινε σαν μπεκρής σε σχέση με τους άλλους 1.400αρηδες, όπως και ο 1.7αρης για τον οποίον έχω ακούσει από κάτοχο, που δεν την ταλαιπωρεί με πολλή οδήγηση στην πόλη να βγάζει κάτι σαν 16,8 λίτρα στα 100 km. Όντως οι κινητήρες της είναι ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό (αν και υπάρχουν και πολλές εξαιρέσεις) αλλά η κατανάλωσή τους δείχνει ότι έχουν γραμμένη κανονικά την 'οικολογική' πλευρά της λειτουργίας τους. Άρα, δεν θα μου έκανε καμιά εντύπωση αν επιβεβαιωνόταν η άποψη ότι τα (αρκετά δυνατά) TB κόπηκαν όντως για ρύπους ή μάλλον γιατί δεν υπήρχαν εκείνη τη στιγμή οικονομικές δυνατότητες για επαναρύθμιση.
-
Ο χρήστης Biscione έγραψε:
γιατι πολυ απλα παλικαρια .. δεν ηταν στο προγραμα τους.. δεν μπορειτε να το καταλαβεται ... χρημα δεν υπηρχε οποτε τωρα που μπορουν και εχουν την ευχερια και βλεπουν οτι το κοινο ζιταει τσαφ τσουφ... ξαναξεκιναν την παραγωγη ... με φρεσκες πατεντες οχι ... ξαναζεσταμενα... πραγματα 20 ετιας..ποια; είχε μπει σε ΜΑΖΙΚΗ παραγωγή καμία πατέντα 20ετίας;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
γιατι πολυ απλα παλικαρια .. δεν ηταν στο προγραμα τους.. δεν μπορειτε να το καταλαβεται ... χρημα δεν υπηρχε οποτε τωρα που μπορουν και εχουν την ευχερια και βλεπουν οτι το κοινο ζιταει τσαφ τσουφ... ξαναξεκιναν την παραγωγη ... με φρεσκες πατεντες οχι ... ξαναζεσταμενα... πραγματα 20 ετιας..
ποια; είχε μπει σε ΜΑΖΙΚΗ παραγωγή καμία πατέντα 20ετίας;
οχι την αφησαμε για σας.. ειχαμε βρει αλλες καλυτερες
-
Ο χρήστης Biscione έγραψε:
οχι την αφησαμε για σας.. ειχαμε βρει αλλες καλυτερες
ποιους 'εμάς;'
-
εμεις ειμαστε εμεις> εσυ με ποιους εισαι με εμας η με τους αλλους
-
Ο χρήστης Biscione έγραψε:
εμεις ειμαστε εμεις> εσυ με ποιους εισαι με εμας η με τους αλλουςμε κανέναν. Άλλοι είναι οι ΟΠΑΔΟΙ
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τόσες άλλες εταιρείες που έχουν κινητήρες στα 1.600 και στα 1.800 και στα 2.000 κυβικά πώς καταφέρνουν και έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις;
Αν δεις η Alfa Romeo είχε και έχει την υψηλότερη ειδική ισχύ PS/Lt στα ατμοσφαιρικά. από την εποχή των boxer και ακόμα πιο πριν, διότι είχε καθαρά σπορ προσανατολισμό.
Mόνο 'ειδικές' και ακριβές εκδόσεις Ιαπωνικών μοντέλων την κοντράρανε (vtec 1600 160ps, 2000 200ps, 2200 240ps, vvti 1800 192ps) και καμιά φορά κανα Γαλλικό (2000 vts 180+ PS, 1600vts 125ps). Συνολικά αν κάνεις μια στατιστική τα τελευταία 15 χρόνια (πιο πριν δεν ξέρω) θα δεις ότι τα ατμοσφαιρικά τις Alfa είναι κορυφαία και μόνιμα στις πρώτες θέσεις ακόμα και σε entry level mainstream μοντέλα.
Oπότε τα άλογα καίνε κι όλας.
Τα πολλά παραπάνω άλογα ναι, τα 5 με 10 παραπάνω όχι. Για την 147 1.600 (με τα 120) έχω ακούσει νούμερα που φλερτάρουν με το δικό μου 180αρι με τούρμπο. Σε 156 1.6 έχω ακούσει νούμερα αντίστοιχα με RAV4, από ιδιοκτήτη και των δύο (και μιας 147 1.6). Και μάλιστα, όχι στην πίεση, αλλά στα 'μικρά' νούμερα. Για τον 1.800αρη με τα 140-144 άλογα έχω ακούσει νούμερα από ιδιοκτήτες με τα οποία, αν άνοιγα το καπό, θα έψαχνα τους σωλήνες του turbo. O 90αρης Boxer της 145/146 κατάπινε σαν μπεκρής σε σχέση με τους άλλους 1.400αρηδες, όπως και ο 1.7αρης για τον οποίον έχω ακούσει από κάτοχο, που δεν την ταλαιπωρεί με πολλή οδήγηση στην πόλη να βγάζει κάτι σαν 16,8 λίτρα στα 100 km. Όντως οι κινητήρες της είναι ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό (αν και υπάρχουν και πολλές εξαιρέσεις) αλλά η κατανάλωσή τους δείχνει ότι έχουν γραμμένη κανονικά την 'οικολογική' πλευρά της λειτουργίας τους. Άρα, δεν θα μου έκανε καμιά εντύπωση αν επιβεβαιωνόταν η άποψη ότι τα (αρκετά δυνατά) TB κόπηκαν όντως για ρύπους ή μάλλον γιατί δεν υπήρχαν εκείνη τη στιγμή οικονομικές δυνατότητες για επαναρύθμιση.
10lt/100km με οικονομική οδήγηση σε αστικές συνθήκες για έναν αρκετά γαργαλημένο 1.6 TS με ~140HP είναι καλά;
-
πού είσαι χαμένος kyan?
welcome back!
-
-
Biscione έγραψες!!
-
Ούτε στη Μαφία είστε καλοί. Ούτε έναν δημοσιογράφο δεν πληρώνετε
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
5 παραπάνω άλογα (πχ 147) κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά?Άδικος να συγκρίνεις τεχνολογία 15ετίας με τα σύγχρονα μοτερ.
Τώρα στην δύση των twin spark οι διαφορές είναι 5-10 άλογα. Δες την διαφορά των boxer με τα αντίστοιχα μοτερ εποχής. Δες τα twin spark αρχές 10ετίας 90 πόσα άλογα έβγαζαν τότε. Αν πάρεις τον Μέσο όρο όλων των κατασκευαστών η Alfa ήταν με διαφορες των 15-30 αλόγων μπροστά.
Το χαρ/κό ήταν ότι δεν έπερνες αυτή την τεχνολογία σε 'special' εκδσόσεις ακριβές αλλά στην απλή 155 με 1.8, στην απλή 146 1.6, κλπ.
Και όπως είπα κανένας άλλος δεν κατασκευαστής δεν έχει ΣΥΝΕΧΗ παρουσία 10ετιών σε ατμοσφαιρικά μοτερ σε κορυφαία αναλογία Κιλών/ΊΠΠΟ και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ταυτόχρονα δλδ 1400, 1600,1800,2000,3200 κλπ.
Υπήρχαν κάποιοι που βγάζανε διαμαντάκια, αλλά έιχαν πχ καλό 2λιτρο αλλά μέτριους τους άλλους. Καλό 1600 αλλά μέτρια τα άλλα. Και αυτό για μια περίοδο.
Πέρα ότι τα μοτερ είχαν νεύρο και σπιρτάδα και πορωτικό ήχο. Νόμιζες ότι οδηγάς πολύ δυνατότερο μοτερ.
Γι'αυτό 'μικρέ' προτείνω respect!!
-
Διαβάστε τι έλεγαν οι 4Τ όταν πρωτοπαρουσιάστηκαν οι 145 και 146 TS:
Κινητήρες «ΗΙGΗ-ΤΕCΗ»
H τεχνολογία των διπλών μπουζί ανά κύλινδρο λοιπόν μεταφέρθηκε πλέον και
στην κλάση των 1.400 κ.εκ., ενώ ο αμέσως μεγαλύτερος των 1,6 λίτρων είχε
κάνει το ντεμπούτο του πριν από λίγο καιρό στην αντίστοιχη 155.
Οι Ιταλοί πάντως δεν τσιγκουνεύτηκαν τεχνολογία ούτε και για το μικρότερο
πλέον μέλος της γκάμας των Τουίν Σπαρκ.
Έτσι, και ο τετρακύλινδρος των 1,4 λίτρων που κινούσε την 146 της δοκιμής
μας, όσο και αυτός των 1.600 κ.εκ. της 145, διαθέτουν συνολικά 16 βαλβίδες
και 8 μπουζί, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ η? παρέλαση τεχνολογίας
συνεχίζεται καθώς υπάρχει και μηχανισμός μεταβλητού χρονισμού για τον
εκκεντροφόρο που ελέγχει τις βαλβίδες εισαγωγής.
Το αποτέλεσμα είναι το βασικό σύνολο των 1.400 κ.εκ. να αποδίδει 103 ίππους
στις 6.300 σ.α.λ. (όσους απέδιδε δηλαδή ο μπόξερ των 1.600 κ.εκ. ?τιμή από
τις κορυφαίες της κατηγορίας που ισοφαρίζει την απόδοση του βρετανικού
16βάλβιδου της σειράς K που κινεί τα Ρόβερ 214 και 414) και 12,7 kgm στις
4600 σ.α.λ.
O αμέσως μεγαλύτερος των 1.600 κ.εκ. αποδίδει 120 ίππους στις 6.300 σ.α.λ.,
τιμή που επίσης συγκαταλέγεται στις κορυφαίες της κλάσης, ενώ εδώ η μέγιστη
ροπή, που αποδίδεται στις 4.500 σ.α.λ., φτάνει τα 14,7 kgm.http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1084
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
εμεις ειμαστε εμεις> εσυ με ποιους εισαι με εμας η με τους αλλους
με κανέναν. Άλλοι είναι οι ΟΠΑΔΟΙ
Αυτό είναι το πρόβλημα του φόρουμ.
Φίλε lkar εμείς είμαστε ΦΙΛΟΙ μιας εταιρίας γιατί μας εκφράζουν τα αυτοκίνητα -προιόντα που βγάζει. Μας εκφράζει η παράδοση που εκπροσωπεί. Μας εκφράζει η αισθητική τους. Και επειδή θέλουμε να οδηγούμε αυτά τα αμάξια θέλουμε να υπάρχει η εταιρία, και μας αρέσει να βλέπουμε νέα μοντέλα τα οποία μπορεί να αποκτήσουμε τα επόμενα χρόνια.
Υπάρχουν όμως κάποιοι 'εξυπνάκιδες' όπως εσύ και ας μου συγχωρεσεις τον χαρακτηρισμό που έχετε σαν χόμπυ να 'την μπαίνετε' σε όσους δείχνουν κάποια προτίμηση. Δεν είσαι μόνο εσύ αλλά και αρκετοί άλλοι, αλλά εσύ είσαι ο 'μετρ' του είδους. Είστε φουλ στην ειρωνία, φούλ στην επίθεση και στον εξευτελισμό αυτων που λέει ο άλλος, φουλ στην αντίδραση ακόμα και για την αντίδραση.
Κόβετε μια φράση από μια παράγραφο, (ωστε να την αποδυναμώσετε) βάζετε ένα ειρωνικό σχόλιο μαζί με ένα προσωπάκι, και εκεί σταματάει η επιχειρηματολογία.
Με το ύφος σας προκαλείτε εκνευρισμό και φασαρία στα threads. Αυτό γίνεται πιο έντονο στην Alfa καθώς έχει την μεγαλύτερη παράδοση σε σπορ αυτοκίνητα και άρα τους περισσότερους φίλους.
Αυτό που συμβαινει είναι να 'μετατρέπετε' τον 'φίλο' μιας εταιρίας σε 'οπαδό' καθώς με τον τρόπο που γράφετε προκαλείτε.
Στο τέλος εσείς βγαίνετε 'λάδι' και καλά αντικειμενικοί, ενώ αυτοί που δέχονται την 'έξυπνη' επίθεση και έχουν παρεκτραπεί γίνονται οι 'τυφλοί οπαδοί' και οι πορωμένοι.
Το αστείο στην υπόθεση είναι στο τέλος μας την λέτε που είμαστε και οπαδοί, λες και ξυπνήσαμε ένα πρωί και δηλώσαμε υποταγη στον 'Ανιέλι'.
-
Babbis ένα δεν μπορώ να καταλάβω.
Λές ότι διάφοροι (μεταξύ αυτών και ο εγκάθετος..) την λένε σε αυτούς που είναι φίλοι της Alfa. Οτι ειρωνεύονται κλπ κλπ
Ας πούμε λοιπόν ότι όντως έτσι είναι (προσωπικά δεν το θεωρώ).
Και λοιπόν?
Ακόμα και αν ο kouk, mouk, ή οποιοσδήποτε άλλος είναι όντως εμπαθής με μιά μάρκα. Και τι έγινε?
Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορείς να ζητάς να μην λέει κάποιος την γνώμη του για κάτι, επειδή εσένα σου αρέσει πολύ!! Φυσικά, εφόσον δεν σε βρίζει προσωπικά.
Αν δεν συμφωνείς, του το λές και τέλος. Η προσπαθείς να τον πείσεις (σπάνιο φιανόμενο να πείσεις κάποιον οπουδήποτε).
Ειλικρινά Μπάμπη, δεν μπορώ να το καταλάβω.
Καλά κάνεις και σου αρέσει η Alfa. Του lkar δεν του αρέσει κανένα αυτοκίνητο. Εμενα μου αρέσουν διάφορα. Του Βασίλη του αρέσουν οι Lancia αλλά πήρε BMW. Τι να κάνουμε ρε φίλε?!
ΑLFA ROMEO FORUM