-
θα συμφωνησω με τον πετρο
-
Σταματήστε επιτέλους. Δεν υπάρχει λόγος να καβγαδίζετε.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Η προσαρμογή του σχεδίου του Megane στον έναν όγκο του Scenic II είναι μακράν ιδανικότερη. Ίσως η πρώτη φορά που μου αρέσει περισσότερο η εκδοχή του ενός όγκου MPV σε σχέση με το αντίστοιχο μικρομεσαίο.Είναι η πρώτη φορά που θεωρώ ωραίο ένα MPV!
-
Το ό,τι λατρεύω τα RENAULT το ξέρουν πολλοί από αυτούς που έχουν γράψει εδώ οπότε το θεωρώ περιττό να πω πόσο μου αρέσει το MEGANE II.
Θα σας πω ό,τι λόγω της εργασιακής εμπλοκής μου με την RENAULT βλέπω κάθε μέρα και από πρώτο χέρι τις αντιδράσεις του κόσμου για το MEGANE II.
Σίγουρα είναι ένα αυτοκίνητο που δημιουργεί είτε φανατικούς φίλους είτε φανατικούς εχθρούς.Αλλά νομίζω ό,τι ο κατασκευαστής κάθε προ'ι'όντος αυτό θέλει.Να δημιουργήσει βέβαια πρώτα θετικά σχόλια για το προ'ι'όν του και κατόπιν καλοδεχούμενα για αυτόν είναι και τα αρνητικά σχόλια γιατί έτσι αποδεικνύεται ό,τι έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον και αυτού του καταναλωτή.Αυτό που φοβάται και τρέμει κάθε κατασκευαστής κάθε προ'ι'όντος,είναι να αφήσει το προ'ι'όν του αδιάφορο τον καταναλωτή.Τον αρνητικό μπορεί να το κάνει πελάτη του.Τον αδιάφορο ποτέ.
Εκεί νομίζω ό,τι η RENAULT με το νέο MEGANE πέτυχε απόλυτα.Το αυτοκίνητο δεν αφήνει αδιάφορο κανένα.
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση από την καθημερινή επαφή με τους υποψήφιους πελάτες του MEGANE II, είναι ό,τι το αυτοκίνητο γίνεται αποδεκτό με ενθουσιασμό κυρίως από τους πιο ηλικιωμένους, που κανείςθα περίμενε ό,τι λόγω συντηρητικότητας θα απέριπταν το αυτοκίνητο.
Μην μείνετε όμως μόνο στην εμφάνιση.Το αυτοκίνητο είναι σαν σύνολο πολύ καλό και καλά θα ήταν να πάτε να το οδηγήσετε σε μια έκθεση RENAULT.
Όσο για τις πωλήσει του, πουλάει καλά τόσο στην Ελλάδα όσο και κυρίως στην Ευρώπη όπου είναι και ο στόχος όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Δυστυχώς η αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας είναι μικρή και δεν αλλάζει την εικόνα των πωλήσεων κάθε μοντέλου η και μάρκας διεθνώς. -
Στην παρέα μου (18 ετών και οι τρεις) το νέο Μεγκάν στις φωτογραφίες πριν την παρουσίαση ήταν 'άσχημο,κρίμα για τη Ρενώ,πολύ προχωρημένο για την κατηγορία',κλπ. Με το που είδαμε δυο-τρία τεστ-ντράιβ στους δρόμους,το μάτι μας συνήθισε και μέσα στις συζητήσεις είδα ότι τα παιδιά αν επέλεγαν αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία (αξίωσέ μας,Θεέ μου!) θα διάλεγαν μάλλον το Μεγκάν,αντί να δώσουν τα αντίστοιχα χρήματα στην Κορόλα ή στο Γκολφ.Είναι σαφέστατα νεανικό στυλ,αν και έχω ακούσει κολακευτικά σχόλια και από 40-45άρηδες που πριν δεν ήθελαν να ακούσουν για αυτό.Παρ'όλα αυτά,υπάρχουν και πολύ συντηρητικοί νεαροί,που άκουσον-άκουσον 'Δώστε μου και δυο εκατομμύρια και μπαίνω μέσα στο Μεγκάν'.Ο τύπος ήταν 24 και έχει δώσει λεφτά για να αγοράσει Γκόλφ 1.4 του 2001.Μην κρίνετε τα πάντα μέσα από τα νούμερα πωλήσεων γιατί εκεί υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες και όχι μόνο η εμφάνιση.Όσο για το Βελ Σάτις,στη Γαλλία κυκλοφορούν πολλά και αυτός ήταν ο στόχος της Ρενώ και όχι να κλέψει την παράσταση σε χώρες όπου βασιλεύει το σύνδρομο κούρσας (π.χ. τυχαία λέω 'Ελλάδα').Για ναμην παρεξηγηθώ για τα Κορόλα,Γκολφ να προσθέσω ότι δεν έχω κάτι με τα συγκεκριμένα,απλά δεν τα θεωρώ προχωρημένα σχεδιαστικά και κατάλληλα για νεαρούς,αλλά τα βρίσκω καταπληκτικά αυτοκίνητα για ανθρώπους σαν τον πατέρα μου,ο οποίος θέλει ένα αυτοκίνητο να τον μεταφέρει με ασφάλεια και να μην τον τρέχει στα συνεργεία κάθε τρεις και λίγο.Παρ'όλα αυτά,αν και κάτοχος Ρενώ Κλιώ ΙΙ 1.4 δεν έχω πρόβλημα αξιοπιστίας-φαντάζομαι ότι το ίδιο θα ισχύει και για το Μεγκάν ΙΙ.
-
αν και το τριθυρο το χαλαει λιγο το πισο παραθυρο το πενταθυρο ειναι ομορφο
Υ.Σ. το καλυτερο το ειδα σημερα.πανω στο καπο σκονισμενου megane εγραφε 'τι ασχημο αμαξι που πηρες' -
ε καποιος θα του εκανε πλακα προφανως
-
Κατ'αρχας hi μιας και ειμαι καινουργιος.
Οντως το προβλημα με το νεο Μεγκαν ειναι οτι δεν δενει το αρμονικα το πισω με το μπροστα μερος με αποτελεσμα η οποια διαφορετικοτητα του πισω μερους να το κανει να μοιαζει τελικα ασχημο.Αν ειχαν κανει και το μπροστα διαοφορετικο..ισως.
Παντως σε λιγο καιρο θα το συνηθισουμε και θα φαινεται αρκετα καλο,οπως επαθα και με ολα τα Ρενο απο το Λαγκουνα2 και μετα.Η νεα σχεδιαστικη ταυτοτητα της Ρενο για μενα παντως ειναι κορυφαια,πολυ προχωρημενη,ειδικα το φοβερο Βελ Σατις και με εξαιρεση το νεο Μεγκαν.Να αν παντως στον jimded γι'αυτο που λεει γι'αυτα που ειπε στην αρχη περι της σχεδ.ανωτεροτητας της Ρενο και ειδικα του νεου Μεγκαν.Γιατι αφου οντως η Ρενο πηρε αυτο τον τολμηρο δρομο(με επιτυχημενα τα περισσοτερα projects) εκανε αυτο αμφιλεγομενο και μαλλον ασχημο αυτοκινητο οταν βλεπουμε τοσες δεκαδες πρωτοτυπα που και φουτουριστικα ειναι,και κανουν να μοιαζουν τα υπολοιπα της παραγωγης παλιατζουρες αλλα κυριως ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ;
Δεν μπορουσε δηλαδη να κυκλοφορησει ενα πρωτοτυπο(με την εξωτερ.του εμφανιση εννοω) οποτε και τον στοχο μας πετυχαμε κ ουτε 'φανατικους εχθρους' εχουμε;
Και εμενα μ'αρεσει η πρωτοτυπια(πχ κ για μενα το σχετικα νεο 307 δειχνει πλεον ξεπερσμενο)αλλα να γινεται με σωστο τροπο.ΒΤW,εχω το νεο Clio 1.2 σε μαυρο.Για μενα οτι πιο ωραιο στην κατηγορια(ειδικα στο μαυρο)και μετα ακολουθει το Πουντο.Παντα υποκειμενικα βεβαια.
Το επομενο Clio το ειδατε;Αλλο ενα λαθος της Ρενο.Εκει που ελεγα θα δουμε κανα σχεδιαστικο διαμαντι,τελικα μοιαζει πολυ συμβατικο.Ας περιμενουμε βεβαια και αλλες φωτο κ τα ξαναλεμε. -
Ας κάνω κι εγώ την κριτική μου για το Megane:
Εξαιρετικό!
Το προφίλ του πίσω μέρους ίσως επιδέχεται κριτική αλλά πιστεύω οτι είναι θέμα χρόνου για να το συνηθίσουμε.Απο πίσω το αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ ενώ το μπροστινό μέρος ορίζει τη νέα οπτική ταυτότητα της Ρενώ και κρίνεται κι αυτό δυναμικό και επιτυχημένο.
Σαν κάτοχος Ρενώ,απλά δηλώνω ικανοποιημένος με τη Ρενώ και τα αυτοκίνητά της,ενώ πρόσφατα έκανα test drive και τη Laguna II 2,0T η οποία με μια λέξη με ενθουσίασε!
Οπωσδήποτε το νέο Megane έχει και κάποια μειονεκτήματα με κυριότερο απο αυτά την τιμή του,για την οποία ο υπεύθυνος είναι φυσικά η ελληνική αντιπροσωπία.Η αντιπροσωπία αυτή ευθύνεται και για τα 2 μόλις χρόνια εγγύηση που δίνεται στα Ρενώ σε αντίθεση με άλλες αντιπροσωπιες που επεκτείνουν τη 2χρονη εργοστασιακή εγγύηση στα 6 και 7 χρόνια...
Τέλος πάντων ας μην επεκταθώ άλλο στο θέμα...
Οσο για το Velsatis έχω να πώ οτι δεν απευθύνεται στο κοινό που αγοράζει Ε Class και 5άρες BMW,αλλά σε ανθρώπους που θέλουν (χωρίς να προκαλούν) ανέσεις λιμουζίνας και χώρους πολυμορφικού αλλά χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς σε θέματα ποιότητας,τεχνολογίας και επιδόσεων.
Η εμφάνισή του δεν δημιουργεί ρίγη συγκίνησης αλλά είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό λόγω μεγέθους.
Εχετε δεί αλήθεια Velsatis δίπλα απο Ε Class?Είναι εντυπωσιακά ψηλότερο και για να μπείς στο πίσω κάθισμα σχεδόν ανεβαίνεις και κάθεσαι όρθιος.Κοινώς αχανείς χώροι...
Για να επανέλθω στο Μεγκάν και να κλείσω το post μου,έχω να πώ οτι είναι σαφώς πιό ωραίο με τις 16ρες ζάντες και του ταιριάζουν καλύτερα τα σκούρα χρώματα.Ανάμεσα στο τρίθυρο και το πεντάθυρο,προτιμώ το τρίθυρο.
Αυτά... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Οπωσδήποτε το νέο Megane έχει και κάποια μειονεκτήματα με κυριότερο απο αυτά την τιμή του,για την οποία ο υπεύθυνος είναι φυσικά η ελληνική αντιπροσωπία.Η αντιπροσωπία αυτή ευθύνεται και για τα 2 μόλις χρόνια εγγύηση που δίνεται στα Ρενώ σε αντίθεση με άλλες αντιπροσωπιες που επεκτείνουν τη 2χρονη εργοστασιακή εγγύηση στα 6 και 7 χρόνια...
Τέλος πάντων ας μην επεκταθώ άλλο στο θέμα...
Αυτά...Θα επεκταθώ λίγο εγώ στο θέμα καθώς το γνωρίζω πού καλά λόγω ό,τι πάνω κάτω αυτή είναι η δουλειά μου.Η Ελληνική αντιπροσωπεία είναι υπεύθυνη όχι για την τιμή, αλλά για το πακέτο του εξοπλισμού που είναι εφοδιασμένα τα αυτοκίνητα.Τα ''Ελληνικά RENAULT''είναi από τα καλύτερα σε εξοπλισμό RENAULT της Ευρώπης.Υπάρχουν και MEGANE για άλλες αγορές που δεν έχουν ούτε A/C.Δεν νομίζω να θέλει κανείς τέτοιο αυτοκίνητο πια στην Ελλάδα.Η τιμή του βασικού μοντέλου ξεκινάει από 14900 ΕURO και όπως ξέρεις περιλαμβάνει τα πάντα απου μπορεί να έχει ένα σύγχρονο ασφαλές αυτοκίνητο.
Για τις εγγυήσεις τώρα.
Τα RENAULT έχουν 2 χρόνια εγγύηση σε όλη την Ευρώπη.Πρεπει να ξέρεις ό,τι η εγγύηση δεν τελειώνει στα 2 χρόνια αλλά επεκτείνεται με συμετοχή της εταιρίας μέχρι τα 3.
Επίσης οι καταλύτες έχουν εγγύηση έως τα 5 χρόνια η 70000χλμ, όποιο έρθει πρώτο.
Αισθητήρες λ και εγκέφαλοι 3 χρόνια.
Δηλαδή δεν τελειώνει τίποτα στα 2 χρόνια.
Πολλές εταιρίες δίνουν στην Ελλάδα εγγύησεις και πάνω από 2 χρόνια αλλά πολλές φορές δεν είναι εργοστασιακή.Παράδειγμα η OPEL.Από την μία δίνει εγγύηση 6 χρόνων αν δεν κάνω λάθος στα μηχανικά μέρη και από την άλλη θεωρεί τα μπουζί και τα ηλεκτρικό κομμάτι του αυτοκινήτου, μη μηχανικό και δεν του δίνει την παραπάνω εγγύηση.Επίσης γνωρίζω ό,τι η εγγύηση των OPEL δεν είναι εργοστασιακή για πέρα από την διετία και η OPEL στην ουσία δεν την δέχεται πέρα απο τα όρια της Eλλάδας και δεν δεσμεύεται από αυτή, αν ο πελάτης διεκδικησει κάτι από το εργοστασίο, μετά τα 2 χρόνια.
Αλλα και άλλες εταιρίες έχουν τέτοιους όρους για να τηρηθεί η παράπάνω εγγύηση, που στην ουσία την καθιστούν ασύμφορη.
Γνωρίζω πολύ καλά το θέμα εγγυήσεων της RENAULT και μπορώ να σου πω ό,τι μάλλον είναι στην κορυφή εξυπηρέτησης αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Θα επεκταθώ λίγο εγώ στο θέμα καθώς το γνωρίζω πού καλά λόγω ό,τι πάνω κάτω αυτή είναι η δουλειά μου.Η Ελληνική αντιπροσωπεία είναι υπεύθυνη όχι για την τιμή, αλλά για το πακέτο του εξοπλισμού που είναι εφοδιασμένα τα αυτοκίνητα.Τα ''Ελληνικά RENAULT''είναi από τα καλύτερα σε εξοπλισμό RENAULT της Ευρώπης.Υπάρχουν και MEGANE για άλλες αγορές που δεν έχουν ούτε A/C.Δεν νομίζω να θέλει κανείς τέτοιο αυτοκίνητο πια στην Ελλάδα.Η τιμή του βασικού μοντέλου ξεκινάει από 14900 ΕURO και όπως ξέρεις περιλαμβάνει τα πάντα απου μπορεί να έχει ένα σύγχρονο ασφαλές αυτοκίνητο.
Για τις εγγυήσεις τώρα.
Τα RENAULT έχουν 2 χρόνια εγγύηση σε όλη την Ευρώπη.Πρεπει να ξέρεις ό,τι η εγγύηση δεν τελειώνει στα 2 χρόνια αλλά επεκτείνεται με συμετοχή της εταιρίας μέχρι τα 3.
Επίσης οι καταλύτες έχουν εγγύηση έως τα 5 χρόνια η 70000χλμ, όποιο έρθει πρώτο.
Αισθητήρες λ και εγκέφαλοι 3 χρόνια.
Δηλαδή δεν τελειώνει τίποτα στα 2 χρόνια.
Πολλές εταιρίες δίνουν στην Ελλάδα εγγύησεις και πάνω από 2 χρόνια αλλά πολλές φορές δεν είναι εργοστασιακή.Παράδειγμα η OPEL.Από την μία δίνει εγγύηση 6 χρόνων αν δεν κάνω λάθος στα μηχανικά μέρη και από την άλλη θεωρεί τα μπουζί και τα ηλεκτρικό κομμάτι του αυτοκινήτου, μη μηχανικό και δεν του δίνει την παραπάνω εγγύηση.Επίσης γνωρίζω ό,τι η εγγύηση των OPEL δεν είναι εργοστασιακή για πέρα από την διετία και η OPEL στην ουσία δεν την δέχεται πέρα απο τα όρια της Eλλάδας και δεν δεσμεύεται από αυτή, αν ο πελάτης διεκδικησει κάτι από το εργοστασίο, μετά τα 2 χρόνια.
Αλλα και άλλες εταιρίες έχουν τέτοιους όρους για να τηρηθεί η παράπάνω εγγύηση, που στην ουσία την καθιστούν ασύμφορη.
Γνωρίζω πολύ καλά το θέμα εγγυήσεων της RENAULT και μπορώ να σου πω ό,τι μάλλον είναι στην κορυφή εξυπηρέτησης αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.Γνώμη μου για τον εξοπλισμό των Ρενώ μιας και είμαι ήδη κάτοχος Laguna:
Τα Renault έχουν αρκετά καλο εξοπλισμό στις base εκδόσεις και χαμηλό σχετικά στις top.
Ετσι λοιπόν αυτή τη στιγμή η έκδοση Expression της Laguna II 1,8 κοστίζει 7200000 περίπου με έπίπεδο που αγγίζει την έκδοση Dynamique αν εξαιρέσει κανείς το ESP και τις ζάντες 17'.Παρόλα αυτά συνεχίζει να είναι πολύ ακριβότερη απο τον ανταγωνιστή που λέγεται Mondeo χωρίς να προσφέρει ουσιαστικά κάτι παραπάνω στον εξοπλισμό πλήν των 8 αερόσακων.
Κάτι άλλο τώρα:
Εισάγει την 2,0 turbo με σκοπό να ανταγωνιστεί τα A4,Passat ή και τις C-Class ακόμη χωρίς να την διαφοροποιεί απο τις κατώτερες εκδόσεις σε θέματα εξοπλισμού.Δεδομένου οτι ο χαρακτήρας της Λαγκούνα είναι του 'δρομέα μεγάλων αποστάσεων' θάπρεπε τουλάχιστον να εξοπλίζει στάνταρ π.χ. την turbo με cruise control,προβολείς ξένον (οι νορμάλ είναι παντελώς ανεπαρκείς στη μεσαία σκάλα) καθώς και με άλλα στοιχεία πολυτέλειας και ανέσεων ώστε να την κάνει να διαφοροποιηθεί απο τα ασθενέστερα μοντέλα,βλέπε δερμάτινο σαλόνι-δέρμα αλκαντάρα (στάνταρ στις turbo dynamique του εξωτερικού το τελευταίο).
Τέλος ο περιβόητος αισθητήρας της πίεσης των ελαστικών είναι εξτρά στην έκδοση 2,0 Τurbo ενώ είναι στάνταρ στις εκδόσεις με τους μικρότερους κινητήρες.... .
Αλήθεια που είναι τα κουρτινάκια των πίσω επιβατών στις εκδόσεις dynamique?Γιατί υπάρχουν στις κατώτερες Εχpression?Πρέπει τα δικά μου τα μωρά να τα καίει ο ήλιος επειδή ο πατέρας τους διάλεξε ESP και ζάντες 17'????
Αν ήθελε επίσης να γεμίσει ο τόπος 2,0Τ θα έβαζε ως στάνταρ κάποια απο τα στοιχεία αυτά,ή θα τα έβαζε πακέτο με κάτι ακόμη ώστε να πετύχει χαμηλότερες σχετικά τιμές (τέτοια πακέτα υφίστανται στην αγορά της Γερμανίας για παράδειγμα).
Τέλος υπάρχουν οι εκδόσεις Privilege και Initiale οι οποίες είναι ακόμη καλύτερα εξοπλισμένες και διακοσμημένες απο την ελληνική Dynamique (να πώς θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Α4 ή και την C-Class ακόμη...)
Ολα αυτά δηλώνουν,κατά τη γνώμη μου,τον κάπως πρόχειρο σχεδιασμό της ελληνικής αντιπροσωπίας όσον αφορά τον συνδυασμό εξοπλισμού τιμής και κυλινδρισμού,καθώς ακόμη και την έλλειψη σοβαρού οράματος ή και εμπιστοσύνης για το συγκεκριμένο μοντέλο στον δύσκολο στίβο της Ελληνικής αγοράς...
Το σίγουρο λοιπόν είναι οτι δεν φτάνουν τα 5 αστέρια του Euroncap,αλλά χρειάζονται και άλλα πράγματα για να προσελκύσεις κάποιο αγοραστικό κοινό που δεν το είχες μέχρι τώρα!
Αυτά απο έναν σκληρό αλλά πιστό φίλο των Ρενώ!υ.γ.Για τα περι εγγύησης δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω αφού είσαι μέσα στα πράγματα και γνωρίζεις καλύτερα!
-
Γνωμη μου πως καλα κανει η αντιπροσωπεια και δε βαζει στο 2.0T Xenon kai cruise control(αληθεια στην Ελλαδα ποσες φορες θα το χρειαστεις?) γιατι αυτα ειναι λιγο μπιχλιμπιδια και θα ανεβαζαν την τιμη πανω απο 1200Ε .
Στη κατηγορεια (α4 ,c class ktl) θα επαιζε με την τιμη του οντας μια πιο φτηνη λυση με ηδη καλο εξοπλισμο οποτε με ολα τα εξτρα θα ερχοταν στα ισα με τα βασικα εξοπλισμενα γερμανικα .Ο ελληνας σεβεται το γερμανικο ακομα και με τασι οποτε θα εχανε το ηδη δυσκολο παιχνιδι.
Το λαγκουνα ειναι ομως way ahead(σε επιπεδο εξοπλισμου τουλαχιστον) απο οτιδηποτε σε στυλ μοντεο,βεκτρα κτλτο αλλο ειναι οτι τα ρενο ειναι καλα εξοπλισμενα απο τις βασικες εκδοσεις και οποτε ειναι λιγο δυσκολο να υπαρχουν μεγαλες διαφορες με τα ακριβοτερα
τα ντιναμικ εσκεμενα δεν εχουν σκιαδια μιας και αποτελει σπορτιβ εκδοση οποτε τετοιες πολυτελειες θα εδειχναν λιγο κιτς ,ekτος απο τα πλαγια δεν εχουν ουτε πισω σκιαδια -εχει ομως την υποδοχη -αλλωστε εξω υπαρχουν και πιο χλυδατες εκδοσεις (εχω μπει σε initiale 3,0 v6 oλα τα λεφτα )
αν και θα το ηθελα δε νομιζω να αξιζει να εισαγουν κατι πιο πλουσιο και αυτο φαινεται πως πιστευει και η εδω συντηρητικη αντιπρ.
-
η τρίλιτρη λαγκούνα τι κινητήρα έχει? αυτόν του τρίλιτρου κλιο? είναι και αυτή άνθος του κακού????
περιμένετε το νέο κλιο....θα καραφλιάσουν όλοι! τρίχα δε θα τους μείνει...
και καμπριο παρακαλώ...
το μεγκαν σου δίνει την εντύπωση ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αναποδογυρίσει...δεν έχω μπει αλλά πρέπει να είναι πολύ καλό ειδικά στα 1600.
α! έρχεται και το δίλιτρο τουρμπο,μη ξεχνιόμαστε! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
η τρίλιτρη λαγκούνα τι κινητήρα έχει? αυτόν του τρίλιτρου κλιο?o ιδιος ειναι μονο που βγαζει μονο 210 αλογα
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
Γνωμη μου πως καλα κανει η αντιπροσωπεια και δε βαζει στο 2.0T Xenon kai cruise control(αληθεια στην Ελλαδα ποσες φορες θα το χρειαστεις?) γιατι αυτα ειναι λιγο μπιχλιμπιδια και θα ανεβαζαν την τιμη πανω απο 1200Ε .Οπως προανάφερα ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι για εκτός πόλης διαδρομές και είναι καθαρά οικογενειακός.Δεν πρόκειται για GTi,ούτε για αυτοκίνητο πόλης.Αλλωστε και οι 4Τ χαρακτήρισαν τη 2,0Τ σαν 'το αυτοκίνητο του οικογενειάρχη πραγματικού οδηγού'.
Επιμένω λοιπόν οτι τα αξεσουάρ αυτά δεν είναι 'μπιχλιμπίδια' και συγκεκριμένα σε εμένα που χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο αυτό για ταξίδια (για εκεί που το προορίζει κι ο κατασκευαστής δηλαδή) και όχι σπίτι-δουλειά-σπίτι όπως πιθανόν κάνουν μερικοί.Τα φώτα στη μεσαία σκάλα είναι ανεπαρκή και σε αυτό επέτρεψέ μου να επιμένω μιας και οδηγώ (ο ίδιος έτσι; ) το αυτοκίνητο 20 μήνες τώρα για 23000 χλμ.
Τα κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα τα πρόβλεψε πολύ σωστά ο κατασκευαστής (άσχετα αν η εδώ αντιπροσωπία τα παράβλεψε στη Dynamique για δικούς της-σίγουρα άσχετους-λόγους) και δεν είναι κι αυτό 'μπιχλιμπίδι',γιατί αν πρόσεξες οι πίσω πόρτες συγκλίνουν πολύ προς την οροφή και αφήνουν εκτεθειμένα τα κεφάλια των πίσω στον ήλιο.Εγώ συγκεκριμένα βάζω...πανιά σφηνωμένα στις πόρτες (αυτό κι αν είναι κίτς...) για να μην πάθουν τα μωρά μου ηλίαση στα ταξίδια.
Τέλος πάντων δεν έχω την απαίτηση να ευθυγραμμίσει τα συμφέροντά της η αντιπροσωπία με τις δικές μου απαιτήσεις,αλλά σίγουρα δεν απαγορεύεται να εκφέρουμε και την τεκμηριωμένη διαφορετική μας άποψη! -
Αυτο κι αν ειναι μπιχλιμπιδι εχεις δει πολλα αλλα αυτοκινητα να το εχουν?
Τωρα εσυ που εχεις παιδια ειναι αλλο θεμα,μπορεις να τα βαλεις ομως αν θες αλλα ισως να σου κοστισει λιγακι γιατι πρεπει να αλλαξεις και το εσωτερικο πλαστικο της πορτας.Ειναι κατι που δεν το παραβλεψε η αντιπροσωπια αλλα ετσι βγαινει το μοντελο .Για τα φωτα που λες δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο αλλα απο την αλλη δε μπορω να πω πως εχει και φωταρες. -
Ο χρήστης jimded έγραψε:
Αυτο κι αν ειναι μπιχλιμπιδι εχεις δει πολλα αλλα αυτοκινητα να το εχουν?
Τωρα εσυ που εχεις παιδια ειναι αλλο θεμα,μπορεις να τα βαλεις ομως αν θες αλλα ισως να σου κοστισει λιγακι γιατι πρεπει να αλλαξεις και το εσωτερικο πλαστικο της πορτας.Ειναι κατι που δεν το παραβλεψε η αντιπροσωπια αλλα ετσι βγαινει το μοντελο .Για τα φωτα που λες δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο αλλα απο την αλλη δε μπορω να πω πως εχει και φωταρες.Λάθος!
Δεν βγαίνει έτσι το μοντέλο.Εχω δεί με τα μάτια μου πίσω πλευρικά κουρτινάκια στον συνδυασμό δέρματος-υφάσματος τύπου Dynamique, ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!Απλά,επιμένω,είναι παράβλεψη της αντιπροσωπίας.
Οσο για τα φώτα,οδήγησε νύχτα στην εθνική και πές μου τι βλέπεις μετά το τέλος της δεσμης...
Μαύρο σκοτάδι!
Εγώ τα σήκωσα λίγο και έβαλα και τις OSRAM +50% μπας και δω το φώς μου -
μηπως ηταν μοντελο προ παραγωγης.live το εχεις δει?
anyway οπως και να εχει μη περιμενεις το βαλουν στα επομεναγια τα φωτα αιτια ειναι τα κατοπτρα, με κοινες λαμπες δε νομιζω να υπαρχει ιδιαιτερη διαφορα παντως και εγω τα σηκωνω λιγο
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
μηπως ηταν μοντελο προ παραγωγης.live το εχεις δει?
anyway οπως και να εχει μη περιμενεις το βαλουν στα επομεναγια τα φωτα αιτια ειναι τα κατοπτρα, με κοινες λαμπες δε νομιζω να υπαρχει ιδιαιτερη διαφορα παντως και εγω τα σηκωνω λιγο
Live πριν 3 μέρες...
Εγώ μιλάω για σήκωμα απο τη μάσκα μπροστά πειράζοντας τις βίδες (εννοείται όχι μόνος μου αλλά στο συνεργείο).
BTW έχω ήδη παραγγείλει την 2,0Τ...,οπότε η καημένη η 1,8 θα αποτελέσει παρελθόν σε λίγες εβδομάδες!
Εννοείται πως την έκανα και test drive... -
φωτα-ναι ξερω αν πιανουν τα χερια σου ειναι κατι απλο
σκιαδια-προφανως θα ηταν κατι ξοφαλτσο
2,0τ-τελικα δεν αντεξες βλεπω θα παρεις το 2,0τ , να μη σου πω τα καλοριζικα ακομα ,
αντε περιμενουμε εντυπωσεις
Σας αρέσει εμφανησιακά το νέο Megane?