-
Μήπως το τραβάτε λιγάκι το θέμα?
[moderator]
-
Μή κολλάτε στους 4Τ, δεν είναι η βίβλος των υποψηφίων αγοραστών...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μήπως το τραβάτε λιγάκι το θέμα?[moderator]
Ας κάνει ο φίλος omicrone3 το topic που ανέφερα. Εδώ είναι thread για το Civic.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μήπως το τραβάτε λιγάκι το θέμα?[moderator]
Επειδή έχεις δικιο, για αυτό και δήλωσα ότι δεν συνεχίζω το διάλογο.
Sorry αν σε βαζω σε μπελάδες νυχτιάτικα. -
Καλημερα σε ολους
Μηπως ξερει κανενας ποτε ειναι προγραμματισμενη η αξιολογηση EuroNcap για το νεο civic 5d? Στο επισημο site εχει ακομα τις μετρησεις απο το προηγουμενο μοντελο (2001) και το αστειο ειναι οτι αυτες παρουσιαζουν και μερικα περιοδικα του χωρου πανω απο το νεο μοντελο στους πινακες τεχν.χαρακτηριστικων
Επισης (2η ερωτηση) ...εχει διενεργησει κανενας αξιολογητης μεχρι τωρα δυναμομετρηση στους τροχους ( για το 1.8 )?
-
Ο χρήστης Zeus έγραψε:
Επισης (2η ερωτηση) ...εχει διενεργησει κανενας αξιολογητης μεχρι τωρα δυναμομετρηση στους τροχους ( για το 1.8 )?Σε κάποιο περιοδικό, δε θυμάμαι σε ποιό διάβασα για 136 ίππους, προφανώς στο στρόφαλο...
-
Το έγραψε το τελευταίο drive (για τους 136 στροφαλο)
-
miatagreece ή όποιος άλλος ξέρει
η οθόνη με το navigation που φαίνεται στις φωτογραφίες πόσο κοστίζει και με τι παρελκόμενα προσφέρεται? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
miatagreece ή όποιος άλλος ξέρει
η οθόνη με το navigation που φαίνεται στις φωτογραφίες πόσο κοστίζει και με τι παρελκόμενα προσφέρεται?Νομίζω το navigation δεν παιζει στην Ελλάδα...
Η οθόνη είναι ασπρόμαυρη κι αν δεν κάνω λάθος παίζει το ρόλο του trip computer.
Από το ενημερωτικό με τα στοιχεία εξοπλισμού που πήρα όταν παράγγειλα το δικό μου δεν βλέπω να παιζει navi. -
οδηγησα χθες το σιβικ 1,800 και μου ρθε να ξερασω........
κριμα για την honda.....
-
Προκειται για 2η οθονη διπλα ακριβως στην Lcd (ασπρομαυρη) που θα παρουμε εμεις σαν στανταρ φιλε μου miatagreece
Ειναι εγχρωμη με μονο 65000 και κατι χρωματα (ισως και να υπερβαλω εδω δεν το εψαξα) αλλα σιγουρα ειναι TFT τουλαχιστον 6' απο οτι μπορω να δω στις φωτογραφιες
Η οθονη περιγραφεται σαν in vehicle entertainment system στο site http://www.honda.co.uk (προφανως της Αγγλιας)
και περιλαμβανειvoice recognition DVD satelite navigation (η Ελληνικη Honda λεει οτι δεν υποστηριζει Ελλαδα ακομα γιαυτο και δεν το φερνει)
Bluetooth hands free telephone system
mp3 navigator (ισως το πιο χρησιμο κατα τη γνωμη μου), και δεν ξερω γω τι αλλο
Στην Αγγλια αναφερει αν δεν κανω λαθος κοστος 1800 λιρες
+350 λιρες για το bluetoothΤο εν λογω option (οθονη + Bluetooth) ηταν και ο μεγαλος μου καημος που δεν υπηρχε οταν παρεγγειλα το δικο μου civic
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οδηγησα χθες το σιβικ 1,800 και μου ρθε να ξερασω........κριμα για την honda.....
Αν θες γίνεσαι λιγο πιο συγκεκριμένος ...?
-
Ρε παιδιά γιατί τόσο μένος με τo Civic?
To αμάξι πήγα και το είδα. Έχει τεράστιους χώρους για την κατηγορία του, προσφέρει σχεδόν τα πάντα από εξοπλισμό, έχει ένα φρέσκο, ξεχωριστό δυναμικό και μοντέρνο σχήμα που δεν περνάει απαρατήρητο, έχει 140 άλογα αξιόπιστα ατμοσφαιρικά άλογα με τέλη κυκλοφορίας 1600κ.ε χωρίς περίεργες πατέντες και επιδόσεις δίλιτρου (παρά κάτι), και η τιμή του μάλλον τέινει πιο πολυ στα 1600κ.ε αντίστοιχουν εξοπλισμού.
Έχει 7 χρόνια εγγύηση. Το κρατάς 5 χρόνια και το πουλάς και αυτός που το πέρνει έχει άλλα 2 χρόνια .
Τα περί Σαρακάκη τα βρίσκω λίγο 'γραφικά' και κλισέ. όλοι οι αντιπρόσωποι πάνω κάτω ίδιοι είναι πλην ίσως της Τουοτα.
Το εσωτερικό πολύ space χωρίς όμως να καγκουρίζει. Προσεγμένη σχεδίαση.
Τώρα όσον αφορά την οδική συμπεριφορά και δει το fun to drive πιστεύω ότι πέραν της 147 όλα τα άλλα πάνω κάτω ίδια είναι. Ακόμα και αν το civic είναι στα 'κάτω' έχει τόσα άλλα θετικά που αντισταθμίζουν. Αν όμως είναι στα 'μεσαία-πάνω' τότε μάλλον είναι με διαφορά από τις καλύτερες προτάσεις.
Αυτά τα ολίγα από μένα.
-
Σωστος ο Babbis
Και θα προσθετα το εξης....αμα σε καποιον δεν αρεσει ας μην το αγορασει
Και μενα δεν μου αρεσουν τα κινεζικα τα τζιπ αλλα δεν μπηκα σε κανενα φορουμ σχετικο με αυτα να τα κατακρινω η να κανω πικροχολα σχολια και συγκρισεις
Το μονο που μπορω να καταλαβω ειναι την απογοητευση ορισμενων παλαιων hondisti για την αλλαγη, απο τις επιδοσεις (στα ψηλα τα σφαζω ολα) στην οικονομια
Αφου το ειπε κιολας καποιος εδω μεσα οτι το vtec μπαινει στον συγκεκριμενο κινητηρα απο τις 2000-3500 rpm αρα καμμια σχεση με το παλιο vtec
Αυτοι εχουν καθε δικαιωμα να κρινουν και να λενε τον καημο τους
Αλλα στην θεση τους θα εκανα υπομονη για το type-R
Η για τη πρωτη μετατροπη προγραμματος (εγκεφαλου) -
Συμφωνώ κι εγώ με την σειρά μου αγαπητέ zeus.
θα ήθελα να σημειώσω ότι είναι άδικη η σύγκριση του 1.8 140PS με τα 1600vtec του παρελθόντος και τα 2000-2200 των typer/s2000.
O 1800 είναι απλά μια έκδοση του civic όπως είναι η 1400 και αν βγει η 1600. Άρα είναι ευκολοοδήγητος, ομαλός/γραμμικός, οικονομικός μια mainstream έκδοση δλδ. Και μάλιστα έκδοση δώρο καθώς σε γλιτώνει από τα τέλη κυκλοφορίας και σου επιτρέπει να κοντράρεις τα δίλιτρα της αγοράς.
Οι σπορ εκδόσεις (type-r, integra κλπ) θα ακολουθήσουν και τότε οι hond-isti ας συγκρίνουν τα μοντέλα.
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
οδηγησα χθες το σιβικ 1,800 και μου ρθε να ξερασω........
κριμα για την honda.....
Αν θες γίνεσαι λιγο πιο συγκεκριμένος ...?
τιμονι = μεγαλο πανηγυρι, παντελης ελλειψη αισθησης , ασαφες γυρω απο την θεση της ευθειας / ελαχιστα καλυτερα τα πραγματα στη στροφη
θεση οδηγησης = μαλλον μετρια, μειον η κλιματωτη ρυθμιση της πλατης,σχετικα ψηλη, ελαχιστη πλευρικη στηριξη
κιβωτιο = καλο χρυσο αλλα honda δεν ειναι
κινητηρας = τιποτε το ουαου , πολυ θορυβο
αναρτηση = στο δικο της φανταστικο κοσμο..... αρκετα σφιχτη με συνδυασμο με τα ΠΑΡΑΛΟΓΑ 225/45/17 θα χρειαστεις ορθοπεδικο καποια στιγμη.....
χωροι = ενταξει καλοι αλλα τα κεφαλια των πισω ειναι κοντα στην οροφη απο πλαγια -
Έχοντας οδηγησει το αμερικανικο 4θυρο Σιβικ 1.8 μπορώ να πω ότι ο ποπολάρος εχει δικιο σχετικα με το τιμόνι και τον κινητηρα. Για κιβωτιο δεν ξερω επηδει ηταν το αυτοματο και αναρτηση επισης δεν μπορω να πω (μονο ηταν πολυ θορυβώδες στις ανωμαλιες αλλα δεν το πηγα γρηγορα).
Χωροι μετριοι.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τιμονι = μεγαλο πανηγυρι, παντελης ελλειψη αισθησης , ασαφες γυρω απο την θεση της ευθειας / ελαχιστα καλυτερα τα πραγματα στη στροφηΚαλύτερο από τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα δηλαδή
Υποδεέστερο από του Λεόν, σαφώς.θεση οδηγησης = μαλλον μετρια, μειον η κλιματωτη ρυθμιση της πλατης,σχετικα ψηλη, ελαχιστη πλευρικη στηριξη
Εγώ την βρήκα αρκετά καλή
κιβωτιο = καλο χρυσο αλλα honda δεν ειναι
Honda είναι. Type-R δεν είναι.
κινητηρας = τιποτε το ουαου , πολυ θορυβο
Είναι εύστροφος, καλή ιπποδύναμη, καλή ροπή και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ (αγγίζει τα όρια του θαύματος) κατανάλωση. Αν 'ουάου' θεωρείς τους 100 ίππους στο λίτρο, πάσο.
αναρτηση = στο δικο της φανταστικο κοσμο..... αρκετα σφιχτη με συνδυασμο με τα ΠΑΡΑΛΟΓΑ 225/45/17 θα χρειαστεις ορθοπεδικο καποια στιγμη.....
Η μπροστά είναι καλή. Η πίσω, κοπανάει (ίσως άσχημα για μερικούς) στις εγκάρσιες ανωμαλίες, πχ. αν περάσεις από χαντάκι κάθετο στο δρόμο. Ε, δεν το χω σκοπό να περνάω συνέχεια....
χωροι = ενταξει καλοι αλλα τα κεφαλια των πισω ειναι κοντα στην οροφη απο πλαγια
Οι χώροι είναι καλύτεροι σχεδόν από οτιδήποτε στην κατηγορία. Τουλάχιστον από όσα μου έρχονται στο μυαλό τώρα.
-
με όλο τον σεβασμό popol@ros νομίζω ότι 'διυλίζεις τον κονωπα'.
Δηλαδή τα αμάξια του ανταγωνσμού είναι τόσο ανώτερα σε τιμόνι, θέση οδήγησης, κιβώτιο, ανάρτηση και χώρους.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην σου αρέσει και το σέβομαι, αλλλα η λίστα που παρέθεσες είναι αρκετά υποκειμενική και μιλαέι για λεπτομέρειες, όταν σε πολύ πιο 'βαρβάτα' και αντικειμενικά μετρήσιμα χαρακτηριστικά το civic βάζει τα γυαλιά στην κατηγορία.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
με όλο τον σεβασμό popol@ros νομίζω ότι 'διυλίζεις τον κονωπα'.Δηλαδή τα αμάξια του ανταγωνσμού είναι τόσο ανώτερα σε τιμόνι, θέση οδήγησης, κιβώτιο, ανάρτηση και χώρους.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην σου αρέσει και το σέβομαι, αλλλα η λίστα που παρέθεσες είναι αρκετά υποκειμενική και μιλαέι για λεπτομέρειες, όταν σε πολύ πιο 'βαρβάτα' και αντικειμενικά μετρήσιμα χαρακτηριστικά το civic βάζει τα γυαλιά στην κατηγορία.
ανωτερα τιμονια στην κατηγορια υπαρχουν
ανωτερες θεσεις οδηγησης στην κατηγορια υπαρχουν
ανωτερες αναρτησεις στην κατηγορια υπαρχουνανωτεροι χωροι δεν σου βαζω οτι υπαρχουν αλλα τουλαχιστουν οι διαφορες ειναι μικρες.......
το σιβικ απλα εδωσε βαση στο σχεδιασμο του για να κερδισει τους χαμενους αγοραστες τοσων ετων...... και απο οτι φαινεται τα καταφερε......
Ηonda Civic 2005