Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 389
    • 390
    • 95 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    85711
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Μήπως το τραβάτε λιγάκι το θέμα?

      [moderator]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickval last edited by

        Μή κολλάτε στους 4Τ, δεν είναι η βίβλος των υποψηφίων αγοραστών...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickval last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
          Μήπως το τραβάτε λιγάκι το θέμα?

          [moderator]

          Ας κάνει ο φίλος omicrone3 το topic που ανέφερα. Εδώ είναι thread για το Civic.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miatagreece last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
            Μήπως το τραβάτε λιγάκι το θέμα?

            [moderator]

            Επειδή έχεις δικιο, για αυτό και δήλωσα ότι δεν συνεχίζω το διάλογο.
            Sorry αν σε βαζω σε μπελάδες νυχτιάτικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zeus last edited by

              Καλημερα σε ολους

              Μηπως ξερει κανενας ποτε ειναι προγραμματισμενη η αξιολογηση EuroNcap για το νεο civic 5d? Στο επισημο site εχει ακομα τις μετρησεις απο το προηγουμενο μοντελο (2001) και το αστειο ειναι οτι αυτες παρουσιαζουν και μερικα περιοδικα του χωρου πανω απο το νεο μοντελο στους πινακες τεχν.χαρακτηριστικων

              Επισης (2η ερωτηση) ...εχει διενεργησει κανενας αξιολογητης μεχρι τωρα δυναμομετρηση στους τροχους ( για το 1.8 )?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickval last edited by

                Ο χρήστης Zeus έγραψε:
                Επισης (2η ερωτηση) ...εχει διενεργησει κανενας αξιολογητης μεχρι τωρα δυναμομετρηση στους τροχους ( για το 1.8 )?

                Σε κάποιο περιοδικό, δε θυμάμαι σε ποιό διάβασα για 136 ίππους, προφανώς στο στρόφαλο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miatagreece last edited by

                  Το έγραψε το τελευταίο drive (για τους 136 στροφαλο)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wannabe last edited by

                    miatagreece ή όποιος άλλος ξέρει
                    η οθόνη με το navigation που φαίνεται στις φωτογραφίες πόσο κοστίζει και με τι παρελκόμενα προσφέρεται?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miatagreece last edited by

                      Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                      miatagreece ή όποιος άλλος ξέρει
                      η οθόνη με το navigation που φαίνεται στις φωτογραφίες πόσο κοστίζει και με τι παρελκόμενα προσφέρεται?

                      Νομίζω το navigation δεν παιζει στην Ελλάδα...
                      Η οθόνη είναι ασπρόμαυρη κι αν δεν κάνω λάθος παίζει το ρόλο του trip computer.
                      Από το ενημερωτικό με τα στοιχεία εξοπλισμού που πήρα όταν παράγγειλα το δικό μου δεν βλέπω να παιζει navi.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        οδηγησα χθες το σιβικ 1,800 και μου ρθε να ξερασω........

                        κριμα για την honda.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zeus last edited by

                          Προκειται για 2η οθονη διπλα ακριβως στην Lcd (ασπρομαυρη) που θα παρουμε εμεις σαν στανταρ φιλε μου miatagreece

                          Ειναι εγχρωμη με μονο 65000 και κατι χρωματα (ισως και να υπερβαλω εδω δεν το εψαξα) αλλα σιγουρα ειναι TFT τουλαχιστον 6' απο οτι μπορω να δω στις φωτογραφιες

                          Η οθονη περιγραφεται σαν in vehicle entertainment system στο site http://www.honda.co.uk (προφανως της Αγγλιας)
                          και περιλαμβανει

                          voice recognition DVD satelite navigation (η Ελληνικη Honda λεει οτι δεν υποστηριζει Ελλαδα ακομα γιαυτο και δεν το φερνει)

                          Bluetooth hands free telephone system

                          mp3 navigator (ισως το πιο χρησιμο κατα τη γνωμη μου), και δεν ξερω γω τι αλλο

                          Στην Αγγλια αναφερει αν δεν κανω λαθος κοστος 1800 λιρες
                          +350 λιρες για το bluetooth

                          Το εν λογω option (οθονη + Bluetooth) ηταν και ο μεγαλος μου καημος που δεν υπηρχε οταν παρεγγειλα το δικο μου civic

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            miatagreece last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                            οδηγησα χθες το σιβικ 1,800 και μου ρθε να ξερασω........

                            κριμα για την honda.....

                            Αν θες γίνεσαι λιγο πιο συγκεκριμένος ...?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              babbis last edited by

                              Ρε παιδιά γιατί τόσο μένος με τo Civic?

                              To αμάξι πήγα και το είδα. Έχει τεράστιους χώρους για την κατηγορία του, προσφέρει σχεδόν τα πάντα από εξοπλισμό, έχει ένα φρέσκο, ξεχωριστό δυναμικό και μοντέρνο σχήμα που δεν περνάει απαρατήρητο, έχει 140 άλογα αξιόπιστα ατμοσφαιρικά άλογα με τέλη κυκλοφορίας 1600κ.ε χωρίς περίεργες πατέντες και επιδόσεις δίλιτρου (παρά κάτι), και η τιμή του μάλλον τέινει πιο πολυ στα 1600κ.ε αντίστοιχουν εξοπλισμού.

                              Έχει 7 χρόνια εγγύηση. Το κρατάς 5 χρόνια και το πουλάς και αυτός που το πέρνει έχει άλλα 2 χρόνια .

                              Τα περί Σαρακάκη τα βρίσκω λίγο 'γραφικά' και κλισέ. όλοι οι αντιπρόσωποι πάνω κάτω ίδιοι είναι πλην ίσως της Τουοτα.

                              Το εσωτερικό πολύ space χωρίς όμως να καγκουρίζει. Προσεγμένη σχεδίαση.

                              Τώρα όσον αφορά την οδική συμπεριφορά και δει το fun to drive πιστεύω ότι πέραν της 147 όλα τα άλλα πάνω κάτω ίδια είναι. Ακόμα και αν το civic είναι στα 'κάτω' έχει τόσα άλλα θετικά που αντισταθμίζουν. Αν όμως είναι στα 'μεσαία-πάνω' τότε μάλλον είναι με διαφορά από τις καλύτερες προτάσεις.

                              Αυτά τα ολίγα από μένα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zeus last edited by

                                Σωστος ο Babbis

                                Και θα προσθετα το εξης....αμα σε καποιον δεν αρεσει ας μην το αγορασει

                                Και μενα δεν μου αρεσουν τα κινεζικα τα τζιπ αλλα δεν μπηκα σε κανενα φορουμ σχετικο με αυτα να τα κατακρινω η να κανω πικροχολα σχολια και συγκρισεις

                                Το μονο που μπορω να καταλαβω ειναι την απογοητευση ορισμενων παλαιων hondisti για την αλλαγη, απο τις επιδοσεις (στα ψηλα τα σφαζω ολα) στην οικονομια
                                Αφου το ειπε κιολας καποιος εδω μεσα οτι το vtec μπαινει στον συγκεκριμενο κινητηρα απο τις 2000-3500 rpm αρα καμμια σχεση με το παλιο vtec
                                Αυτοι εχουν καθε δικαιωμα να κρινουν και να λενε τον καημο τους
                                Αλλα στην θεση τους θα εκανα υπομονη για το type-R
                                Η για τη πρωτη μετατροπη προγραμματος (εγκεφαλου)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  babbis last edited by

                                  Συμφωνώ κι εγώ με την σειρά μου αγαπητέ zeus.

                                  θα ήθελα να σημειώσω ότι είναι άδικη η σύγκριση του 1.8 140PS με τα 1600vtec του παρελθόντος και τα 2000-2200 των typer/s2000.

                                  O 1800 είναι απλά μια έκδοση του civic όπως είναι η 1400 και αν βγει η 1600. Άρα είναι ευκολοοδήγητος, ομαλός/γραμμικός, οικονομικός μια mainstream έκδοση δλδ. Και μάλιστα έκδοση δώρο καθώς σε γλιτώνει από τα τέλη κυκλοφορίας και σου επιτρέπει να κοντράρεις τα δίλιτρα της αγοράς.

                                  Οι σπορ εκδόσεις (type-r, integra κλπ) θα ακολουθήσουν και τότε οι hond-isti ας συγκρίνουν τα μοντέλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης miatagreece έγραψε:

                                    οδηγησα χθες το σιβικ 1,800 και μου ρθε να ξερασω........

                                    κριμα για την honda.....

                                    Αν θες γίνεσαι λιγο πιο συγκεκριμένος ...?

                                    τιμονι = μεγαλο πανηγυρι, παντελης ελλειψη αισθησης , ασαφες γυρω απο την θεση της ευθειας / ελαχιστα καλυτερα τα πραγματα στη στροφη
                                    θεση οδηγησης = μαλλον μετρια, μειον η κλιματωτη ρυθμιση της πλατης,σχετικα ψηλη, ελαχιστη πλευρικη στηριξη
                                    κιβωτιο = καλο χρυσο αλλα honda δεν ειναι
                                    κινητηρας = τιποτε το ουαου , πολυ θορυβο
                                    αναρτηση = στο δικο της φανταστικο κοσμο..... αρκετα σφιχτη με συνδυασμο με τα ΠΑΡΑΛΟΓΑ 225/45/17 θα χρειαστεις ορθοπεδικο καποια στιγμη.....
                                    χωροι = ενταξει καλοι αλλα τα κεφαλια των πισω ειναι κοντα στην οροφη απο πλαγια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Έχοντας οδηγησει το αμερικανικο 4θυρο Σιβικ 1.8 μπορώ να πω ότι ο ποπολάρος εχει δικιο σχετικα με το τιμόνι και τον κινητηρα. Για κιβωτιο δεν ξερω επηδει ηταν το αυτοματο και αναρτηση επισης δεν μπορω να πω (μονο ηταν πολυ θορυβώδες στις ανωμαλιες αλλα δεν το πηγα γρηγορα).

                                      Χωροι μετριοι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                        τιμονι = μεγαλο πανηγυρι, παντελης ελλειψη αισθησης , ασαφες γυρω απο την θεση της ευθειας / ελαχιστα καλυτερα τα πραγματα στη στροφη

                                        Καλύτερο από τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα δηλαδή
                                        Υποδεέστερο από του Λεόν, σαφώς.

                                        θεση οδηγησης = μαλλον μετρια, μειον η κλιματωτη ρυθμιση της πλατης,σχετικα ψηλη, ελαχιστη πλευρικη στηριξη

                                        Εγώ την βρήκα αρκετά καλή

                                        κιβωτιο = καλο χρυσο αλλα honda δεν ειναι

                                        Honda είναι. Type-R δεν είναι.

                                        κινητηρας = τιποτε το ουαου , πολυ θορυβο

                                        Είναι εύστροφος, καλή ιπποδύναμη, καλή ροπή και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ (αγγίζει τα όρια του θαύματος) κατανάλωση. Αν 'ουάου' θεωρείς τους 100 ίππους στο λίτρο, πάσο.

                                        αναρτηση = στο δικο της φανταστικο κοσμο..... αρκετα σφιχτη με συνδυασμο με τα ΠΑΡΑΛΟΓΑ 225/45/17 θα χρειαστεις ορθοπεδικο καποια στιγμη.....

                                        Η μπροστά είναι καλή. Η πίσω, κοπανάει (ίσως άσχημα για μερικούς) στις εγκάρσιες ανωμαλίες, πχ. αν περάσεις από χαντάκι κάθετο στο δρόμο. Ε, δεν το χω σκοπό να περνάω συνέχεια....

                                        χωροι = ενταξει καλοι αλλα τα κεφαλια των πισω ειναι κοντα στην οροφη απο πλαγια

                                        Οι χώροι είναι καλύτεροι σχεδόν από οτιδήποτε στην κατηγορία. Τουλάχιστον από όσα μου έρχονται στο μυαλό τώρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babbis last edited by

                                          με όλο τον σεβασμό popol@ros νομίζω ότι 'διυλίζεις τον κονωπα'.

                                          Δηλαδή τα αμάξια του ανταγωνσμού είναι τόσο ανώτερα σε τιμόνι, θέση οδήγησης, κιβώτιο, ανάρτηση και χώρους.

                                          Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην σου αρέσει και το σέβομαι, αλλλα η λίστα που παρέθεσες είναι αρκετά υποκειμενική και μιλαέι για λεπτομέρειες, όταν σε πολύ πιο 'βαρβάτα' και αντικειμενικά μετρήσιμα χαρακτηριστικά το civic βάζει τα γυαλιά στην κατηγορία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                                            με όλο τον σεβασμό popol@ros νομίζω ότι 'διυλίζεις τον κονωπα'.

                                            Δηλαδή τα αμάξια του ανταγωνσμού είναι τόσο ανώτερα σε τιμόνι, θέση οδήγησης, κιβώτιο, ανάρτηση και χώρους.

                                            Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην σου αρέσει και το σέβομαι, αλλλα η λίστα που παρέθεσες είναι αρκετά υποκειμενική και μιλαέι για λεπτομέρειες, όταν σε πολύ πιο 'βαρβάτα' και αντικειμενικά μετρήσιμα χαρακτηριστικά το civic βάζει τα γυαλιά στην κατηγορία.

                                            ανωτερα τιμονια στην κατηγορια υπαρχουν
                                            ανωτερες θεσεις οδηγησης στην κατηγορια υπαρχουν
                                            ανωτερες αναρτησεις στην κατηγορια υπαρχουν

                                            ανωτεροι χωροι δεν σου βαζω οτι υπαρχουν αλλα τουλαχιστουν οι διαφορες ειναι μικρες.......

                                            το σιβικ απλα εδωσε βαση στο σχεδιασμο του για να κερδισει τους χαμενους αγοραστες τοσων ετων...... και απο οτι φαινεται τα καταφερε......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 95 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr