Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    golf 1.6 sportline vs astra gtc 1.6 cosmo + sport button
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. golf 1.6 sportline vs astra gtc 1.6 cosmo + sport button
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    136
    453
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Να πώ και εγώ την άποψη μου σαν καθημερινός χρήστης Opel Astra 1.4 τελευταίο μοντέλλο (εταιρικό) και ιδιοκτήτης Α3 1.6 Ambition...

      Λοιπόν για το Opel... (όπως μου έρχονται στο μυαλό)

      • Αρκετά στοιβαρό αυτοκίνητο και βαρύ σαν αίσθηση με το χαρακτηριστικό γκούπ όταν κλείνεις τις πόρτες.

      • Το τιμόνι του είναι επίσης αρκετά βαρύ και προσωπικά μου φαίνεται εντάξη.

      • Από κράτημα δεν νομίζω να συγκρίνεται με το Golf (που ΔΕΝ έχω οδηγήσει βέβαια) αλλά είναι έτη φωτός πίσω σε σχέση με το Α3 το οποίο βέβαια έχει sport ανάρτηση. ΔΕΝ με έχει φέρει σε δύσκολη θέση αλλά πέρνει κλίσεις και σε τρομάζει αν δεν το ξέρεις... Έχει ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους... Εντελώς μούτρα όταν γλυστρίσει βέβαια, το χειρόφρενο δεν κάνει διαφορά.

      • ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ έλλειψη χώρων στο εσωτερικό, δεν υπάρχει μέρος να ακουμπήσεις ούτε τα ψιλά από τα διόδια, τόσο χάλια μιλάμε. Απαράδεκτο. - Αρκετά καλή ποιότητα υλικών και πλαστικών όμως. (να τα λέμε όλα )

      • ΕΞΙΣΟΥ απαράδεκτα περίπλοκο στον χειρισμό του A/C, του ηχοσυστήματος και του board computer. H οθόνη του είναι καλή, μεγάλη και ευανάγνωστη ακόμα και με πολύ φώς αλλά πολλές φορές πρέπει να αποσπάσεις την προσοχή σου για να ρυθμίσεις ή να αλλάξεις κάτι. Θέλει προσοχή.

      • Το κιβώτιο ΔΕΝ είναι και ότι καλύτερο. Ακόμα σκαλώνει στις πολύ γρήγορες αλλαγές με πολλές στροφές από 2α σε 3η (από το προηγούμενο μοντέλο το είχα διαπιστώσει αυτό).

      • Λίγο θορυβώδες στα 1.4 σε ταξίδι (ο κινητήρας του).

      • Το 1.4 πάντως δεν είναι ποιό οικονομικό από το Α3 με τίποτα αλλά παίζει ρόλο το βάρος εδώ.

      • Ο κινητήρας του είναι ο τυπικός 16βάλβιδος, χαμηλά δεν λέει τίποτα αλλά ψηλά ξυρίζει, πολύ καλός αλλά μόνο όταν ανέβουν οι στροφές, αν το μάθεις βέβαια μπορείς να πάς πολύ γρήγορα αν εκμεταλεύεσαι την ορμή του. Τα 160 χλμ είναι απολύτως εφικτά σε ταξίδι (για το 1.4 λιμάμε πάντα, μην ξεχνιόμαστε έτσι???? )

      Aν μου έρθουν άλλα στο μυαλό θα τα προσθέσω αργότερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης manosk έγραψε:
        Καλύπτει αυτά που δεν χαλάνε στα opel.

        αρκεί να δουλεύει για να χαλάσει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Να πώ και εγώ την άποψη μου σαν καθημερινός χρήστης Opel Astra 1.4 τελευταίο μοντέλλο (εταιρικό) και ιδιοκτήτης Α3 1.6 Ambition...
          Λοιπόν για το Opel... (όπως μου έρχονται στο μυαλό)

          • Αρκετά στοιβαρό αυτοκίνητο και βαρύ σαν αίσθηση με το χαρακτηριστικό γκούπ όταν κλείνεις τις πόρτες.

          Ναι.

          • Το τιμόνι του είναι επίσης αρκετά βαρύ και προσωπικά μου φαίνεται εντάξει.

          Ναι.

          • Από κράτημα δεν νομίζω να συγκρίνεται με το Golf (που ΔΕΝ έχω οδηγήσει βέβαια) αλλά είναι έτη φωτός πίσω σε σχέση με το Α3 το οποίο βέβαια έχει sport ανάρτηση. ΔΕΝ με έχει φέρει σε δύσκολη θέση αλλά πέρνει κλίσεις και σε τρομάζει αν δεν το ξέρεις... Έχει ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους... Εντελώς μούτρα όταν γλυστρίσει βέβαια, το χειρόφρενο δεν κάνει διαφορά.

          Όχι, δε νομίζω ότι γέρνει σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του. Αν θέλει κάποιος ακόμα σκληρότερη ανάρτηση βάζει το κουμπάκι sport.

          • ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ έλλειψη χώρων στο εσωτερικό, δεν υπάρχει μέρος να ακουμπήσεις ούτε τα ψιλά από τα διόδια, τόσο χάλια μιλάμε. Απαράδεκτο. - Αρκετά καλή ποιότητα υλικών και πλαστικών όμως. (να τα λέμε όλα )

          Ναι. Αλλά ειδικά για ψιλά έχει εγκοπές στο ντουλαπάκι. Για ψιλολοΐδια υπάρχει η τετράγωνη θήκη πίσω από το χειρόφρενο. Ποτηροθήκες όχι.

          • ΕΞΙΣΟΥ απαράδεκτα περίπλοκο στον χειρισμό του A/C, του ηχοσυστήματος και του board computer. H οθόνη του είναι καλή, μεγάλη και ευανάγνωστη ακόμα και με πολύ φώς αλλά πολλές φορές πρέπει να αποσπάσεις την προσοχή σου για να ρυθμίσεις ή να αλλάξεις κάτι. Θέλει προσοχή.

          Ναι για την εργονομία, είναι μέχρι να το μάθεις όμως. Ναι για την απόσπαση της προσοχής (ώσπου να το μάθεις).

          • Το κιβώτιο ΔΕΝ είναι και ότι καλύτερο. Ακόμα σκαλώνει στις πολύ γρήγορες αλλαγές με πολλές στροφές από 2α σε 3η (από το προηγούμενο μοντέλο το είχα διαπιστώσει αυτό).

          Στις πολύ γρήγορες αλλαγές με πολλές στροφές δεν ξέρω τι κάνει. Λέω να μη χρησιμοποιήσω την εξαετή εγγύηση του κιβωτίου.

          • Λίγο θορυβώδες στα 1.4 σε ταξίδι (ο κινητήρας του).

          Λίγο όμως. Και είναι ευθύβολο.

          • Το 1.4 πάντως δεν είναι ποιό οικονομικό από το Α3 με τίποτα αλλά παίζει ρόλο το βάρος εδώ.

          6,5-9,5 λ/100 χλμ

          • Ο κινητήρας του είναι ο τυπικός 16βάλβιδος, χαμηλά δεν λέει τίποτα αλλά ψηλά ξυρίζει, πολύ καλός αλλά μόνο όταν ανέβουν οι στροφές, αν το μάθεις βέβαια μπορείς να πάς πολύ γρήγορα αν εκμεταλεύεσαι την ορμή του. Τα 160 χλμ είναι απολύτως εφικτά σε ταξίδι (για το 1.4 λιμάμε πάντα, μην ξεχνιόμαστε έτσι???? )

          Με στροφές είναι αστεράκι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            lkar

            Δηλαδή δέν έχει προτερηματα;
            Κάτσε να σου πω εγώ μερικά έτσι στα πεταχτά...
            5αστερη Ασφαλεια , 5 χρονια εγγυηση , Ποιοτητα , σχημα-ομορφια , οικονομικους κινητηρες , Και σαφώς μια αισθηση στιβαρου αυτοκινητου...

            ναι, το μοναδικό με 5αστερη ασφάλεια, το μοναδικό με 5 χρόνια -όχι πλήρη εγγύηση-, γι' άλλον μπορεί να είναι κακάσχημο, γι' άλλον πανέμορφο άρα δεν μπορείς να πεις ότι είναι προτέρημα, κι όσο για τους κινητήρες και τη στιβαρότητα... δεν υπάρχει άλλο

            με τον manosk έχουμε 'προηγούμενα', αλλά τυχαίνει και ψαρώνουν κι άλλοι

            Πάντα με προλαβαίνει αυτό το παιδί

            • λιγότερο καλύτερη ποιότητα καασκευής από Golf

            YΓ. 2+3(όχι πλήρη) είναι η εγγύηση της OPEL ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              2+4. Η επιπλέον των 2 ετών περιλαμβάνει κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων, εγκέφαλο.

              ( κουράστηκα να το λέω )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos2004dj last edited by

                dpolal αν επρεπε να παρεις τωρα ενα αυτοκινητο αναμεσα στο Α3 το προηγουμενο και το gtc τι θα διαλεγες εχωντας οδηγησει και ζησει και τα δυο?

                ποιο Α3 εχεις το 2003 και μετα ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης S_Mario έγραψε:

                  S_Mario

                  Αν το να λες την αληθεια ειναι θεμα φανατισμου.... παω πασο!

                  Κατα τα αλλα απο οτι φαινεται το αμαξι ηθελε ενα καλο ξεμπουκωμα το οποιο και του το εδωσα, και μετα φανηκε να πηγαινει καλυτερα! Στις υψηλες ταχυτητες ειναι σταθερο και πιο ησυχο απο οτι περιμενα. Η αποκλιση του κοντερ ειναι (80/75) & (190/176).

                  Για να πω την αληθεια σημερα θα το επιστρεψω αν βρω χρονο γιατι το βαρεθηκα. Πραγματικα ειναι τιμιο αυτοκινητο, αλλα δεν βρηκα ουτε ενα σημειο που να μου κανει 'κλικ'. Τιμιο αλλα αχρωμο θα το χαρακτηριζα δηλαδη.

                  Δεν λεω οτι δεν λες αληθεια , ουτε το ειπα για το ιμπιζα προσωπικα.
                  Λες “φαινεται το αμαξι ηθελε ενα καλο ξεμπουκωμα το οποιο και του το εδωσα”
                  Δηλαδή ;;; Τί έκανες , έβαλες 100αρα βενζίνη , ή μηπως πατησες το γκαζι όσο το πατας κ στο ιμπιζα ;;;
                  Πάντως το 1600αρι GTC , αν το στησουμε με το μαμα ιμπιζα , διαφορά υπερ του ιμπιζα δεν θα δει κανεις... Γι αυτο ολοι με τα ιμπιζα , punto , accent , 206 , κλπ κλπ τρεχουν απο την πρωτη μερα για σκουπες,φαρασια,ξυδια,χταποδια κλπ κλπ για να πουν οτι εχουν κατι γρηγορο , που για μενα , αμαξι δεν είναι...
                  Προσωπικη μου αποψη , κ χωρις να τσακωθουμε...

                  τι εκανα?
                  το εβγαλα εθνικη και του ηπια του αιμα... Ξερεις αλλο ευκολο τροπο εσυ?
                  Μετα απο αυτο πηγαινε καλυτερα. Η διαφορα με το δικο μου ομως παραμενει. Αυτο δεν σημαινει κατι αλλο. Νομιζω οτι αυτο που λεω ειναι σαφες και δεν υπονοω κατι περισσοτερο.

                  Οσο για τις βελτιωσεις που αναφερεις, ειναι ατοπο το σχολιο σου, γιατι αν εχεις προσεξει αυτοι που προβαινουν σε βελτιωσεις ειναι κυριως αυτοι οι οποιοι εχουν ΗΔΗ πολλα αλογα... Δηλαδη τα FR, cupra, GTI, type-r κτλ κτλ τα βελτιωνουν επειδη ειναι αργα???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    spiros

                    Οσο για τις βελτιωσεις που αναφερεις, ειναι ατοπο το σχολιο σου, γιατι αν εχεις προσεξει αυτοι που προβαινουν σε βελτιωσεις ειναι κυριως αυτοι οι οποιοι εχουν ΗΔΗ πολλα αλογα... Δηλαδη τα FR, cupra, GTI, type-r κτλ κτλ τα βελτιωνουν επειδη ειναι αργα???

                    Συν το οτι οι ιδιοκτητες τετοιων αυτοκινητων ειναι και πιο 'ανησυχοι'.Παντως και εγω οδηγησα ενα gtc 1,6 μου φανηκε πιο αργο απο το ibiza μου.Μου φαινεται οτι τα περισσοτερα περιοδικα του δινουν 0-100 σε 12,7 sec οποτε σιγουρα δε μιλαμε για γρηγορο αυτοκινητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      Μου φαίνεται περίεργο που σε ένα οδηγοκεντρικό (?) forum προηγείται με 15% το Astra από το Golf..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michael-amott last edited by

                        Ο χρήστης Kid έγραψε:
                        Μου φαίνεται περίεργο που σε ένα οδηγοκεντρικό (?) forum προηγείται με 15% το Astra από το Golf..

                        Εχεις δικιο...η διαφορα επρεπε να ειναι τουλαχιστον πανω απο 20%...Δεν ξερω τι συμβαινει..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ο χρήστης Kid έγραψε:
                          Μου φαίνεται περίεργο που σε ένα οδηγοκεντρικό (?) forum προηγείται με 15% το Astra από το Golf..

                          Πέρα από την πλάκα, τόοοοσο χάλια είναι αυτό το Astra και προβληματίζεσαι;

                          Το έχει οδηγήσει κανείς ή απλά κάνουμε χαβαλέ/κρίνουμε από τις φήμες;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michael-amott last edited by

                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                            Μου φαίνεται περίεργο που σε ένα οδηγοκεντρικό (?) forum προηγείται με 15% το Astra από το Golf..

                            Πέρα από την πλάκα, τόοοοσο χάλια είναι αυτό το Astra και προβληματίζεσαι;

                            Το έχει οδηγήσει κανείς ή απλά κάνουμε χαβαλέ/κρίνουμε από τις φήμες;

                            Εγω εκανα χαβαλε γιατι ξερω οτι με το Astra γενικα υπαρχει ''κολλημα'' στο forum...

                            Παντως Astra εχω παραγγειλει...θα ξερω σε κανα μηνα περιπου τι λεει... 😇

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos2004dj last edited by

                              Υπαρχει παντος μια γενική παρεξηγηση οσον αφορα το συγκεκριμενο αυτοκινητο οχι μονο στο forum αλλα και γενικοτερα και δεν ξερω που οφειλεται!Η ειναι τοσο αξιος αντιπαλος ωστε να φερνει σε δυσκολη θεση τον ανταγωνισμο γι'αυτο και οι ζηλιες και τα κακολογα η οντως ειναι ενα αυτοκινητο που συνολικα υπολειπεται απο τα υπολοιπα της κατηγοριας του.

                              Παντος σας αγοραστης εχω αποκλεισει το focus αν και τωρα το αυτοκινητο που εχω και οδηγω καθε μερα ειναι ενα escort 84 1.1 55ps

                              οπως επισης και το καινουργιο civic το οποιο δεν μου αρεσε!
                              απο εκει και περα προτασεις οπως seat νομιζω πως ειναι ακριβες για ισπανικες μιας και ειμαι της λογικης οτι δινεις αυτο παιρνεις .δεν μπορεις ενα seat να εχει ιδια τιμη με ενα vw!

                              οσον αφορα τα υπολοιπα της κατηγοριας με αφηνουν αδιαφορο ενοωντας το corolla. διαλεγοντας αναμεσα σε δυο αυτοκινητα τα οποια εχουν γινει σουπα αλλα και μ'αρεσουν!
                              το αλλο που σκεφτομουν ειναι η λυση ενος μεταχειρισμενου Α3 το προηγουμενο μοντελο απο γερμανια αλλα δεν παυει να ειναι μεταχειρισμενο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Y
                                yani last edited by

                                Golf...που τουλάχιστον έχει τιμόνι....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                  Μου φαίνεται περίεργο που σε ένα οδηγοκεντρικό (?) forum προηγείται με 15% το Astra από το Golf..

                                  Πέρα από την πλάκα, τόοοοσο χάλια είναι αυτό το Astra και προβληματίζεσαι;

                                  Το έχει οδηγήσει κανείς ή απλά κάνουμε χαβαλέ/κρίνουμε από τις φήμες;

                                  Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 αλλά από αυτά που έχω διαβάσει μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το Golf είναι πιο driver's car από το Opel.

                                  Χάλια σε καμία περίπτωση δεν είναι, απλά το άλλο σε αυτόν τον τομέα είναι καλύτερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Ο χρήστης nikos2004dj έγραψε:
                                    Η ειναι τοσο αξιος αντιπαλος ωστε να φερνει σε δυσκολη θεση τον ανταγωνισμο γι'αυτο και οι ζηλιες και τα κακολογα η οντως ειναι ενα αυτοκινητο που συνολικα υπολειπεται απο τα υπολοιπα της κατηγοριας του.

                                    Για να απαντήσω καταρχήν στο προηγούμενο ερώτημα σου έχω το Α3 1.6FSI του 2005.
                                    ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση πάντως να το άλλαζα για το gtc .- (τελεία και παύλα )

                                    Πίστεψε με, σίγουρα ΔΕΝ είναι το πρώτο (άξιος αντίπαλος κλπ κλπ) που αναφέρεις.
                                    To αυτοκίνητο υπερτερεί σε συγκεκριμένους τομείς και χάνει σε άλλους σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
                                    Ο καθένας μπορεί να αποφασίσει ανάλογα με τις ανάγκες του και τις προτιμήσεις του.
                                    ( ΔΕΝ είναι βέβαια και για τα μπάζα που το κατηγορούν πολλοί, για όνομα... )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lazarefa last edited by

                                      Για το φίλο που έχει το Α3 1.6 του 05, θα τολμήσω να πω (έχοντας δει το αμάξι του καινούριο σε έκθεση) πως το GTC (ειδικά πλέον ως 1.8 με 140 PS αλλά και πριν ως 1.8 με 125 PS όπως αυτό που εγώ πήρα) προσφέρει το 90-95% των όσων συνολικά προσφέρει το Α3 1.6 (και μάλιστα με 25 άλογα παραπάνω) και κοστίζει γύρω στα 3-4000 ευρώ φτηνότερα με αντίστοιχο ή καλύτερο εξοπλισμό. Και δε μιλάω για τον παράγοντα εμφάνιση που εν τέλει είναι και υποκειμενικός. Αν βάλουμε τους παράγοντες της εξίσωσης κάτω, νομίζω πως οδηγούμαστε μοιραία προς opel πλευρά. Αυτά βέβαια με τη λογική. Γιατί, δυστυχώς υπάρχουν ακόμα πολλοί που αγοράζουν αμάξι με τη λογική του ονόματος (δεν εννοώ απαραίτητα το φίλο με το Α3...). Και μη μου πείς αγαπητέ πως το Α3 με τα 115 άλογα είναι τόσο καλύτερα στημένο στο δρόμο από το GTC που αν αγόραζες το τελευταίο θα αισθανόσουν οδηγικά ευνουχισμένος ή κάτι παρόμοιο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos2004dj last edited by

                                        επειδη ο πατερας μου εχει το a3 sportback ambition 1.6 fsi θα πω οτι σαν αυτοκινητο το a3 για μενα που το οδηγω καπου καπου ειναι καλυτερο συνολικα απο το gtc το μονο που δεν μου αρεσει ειναι το ταμπλο του.

                                        η εμφανιση ειναι υποκειμενικη αλλα η μηχανη του για 1,6 που θελω εγω ειναι αρκετη αλλα ρουφαει.

                                        ασχετο dpolal να ρωτησω κατι ?εμενα με 4η και 3000rpm εχει ενα τρεμουλο στον μοχλο το εχει και εσενα αυτο?κατι σαν να συντονιζεται δηλαδη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dpolal last edited by

                                          Ο χρήστης nikos2004dj έγραψε:
                                          ασχετο dpolal να ρωτησω κατι ?εμενα με 4η και 3000rpm εχει ενα τρεμουλο στον μοχλο το εχει και εσενα αυτο?κατι σαν να συντονιζεται δηλαδη

                                          Kοίτα για ζυγοστάθμιση των ελαστικών και ίσως και ευθυγράμμιση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dpolal last edited by

                                            Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                                            Για το φίλο που έχει το Α3 1.6 του 05, θα τολμήσω να πω (έχοντας δει το αμάξι του καινούριο σε έκθεση) πως το GTC (ειδικά πλέον ως 1.8 με 140 PS αλλά και πριν ως 1.8 με 125 PS όπως αυτό που εγώ πήρα) προσφέρει το 90-95% των όσων συνολικά προσφέρει το Α3 1.6 (και μάλιστα με 25 άλογα παραπάνω) και κοστίζει γύρω στα 3-4000 ευρώ φτηνότερα με αντίστοιχο ή καλύτερο εξοπλισμό. Και δε μιλάω για τον παράγοντα εμφάνιση που εν τέλει είναι και υποκειμενικός. Αν βάλουμε τους παράγοντες της εξίσωσης κάτω, νομίζω πως οδηγούμαστε μοιραία προς opel πλευρά. Αυτά βέβαια με τη λογική. Γιατί, δυστυχώς υπάρχουν ακόμα πολλοί που αγοράζουν αμάξι με τη λογική του ονόματος (δεν εννοώ απαραίτητα το φίλο με το Α3...). Και μη μου πείς αγαπητέ πως το Α3 με τα 115 άλογα είναι τόσο καλύτερα στημένο στο δρόμο από το GTC που αν αγόραζες το τελευταίο θα αισθανόσουν οδηγικά ευνουχισμένος ή κάτι παρόμοιο..

                                            Συγνώμη αγαπητέ αλλά θα διαφωνήσω με αυτά που λες...

                                            ΣΥΜΦΩΝΩ καταρχήν ότι τα χρήματα που ζητάει το Α3 στα 1.6 είναι το λιγότερο εξωφρενικά αλλά σε θέματα χώρων, εργονομίας και ποιότητας υλικών είναι σίγουρα πολύ καλύτερο από το gtc.
                                            Για την ποιότητα και για την εργονομία όπως θα έχεις δεί έχω άποψη από το 1.4 της συζύγου.
                                            Επίσης έχω μπεί σε gtc και αυτό που αισθάνεσαι αν κάτσεις πίσω είναι το λιγότερο κλειστοφοβία με τα φινιστρίνια τύπου βαθυσκάφους που έπιασαν και του έβαλαν.

                                            Άρα από το 90-95% που ανέφερες τί απομένει;;;
                                            O εξοπλισμός , ο κινητήρας του και το στήσιμο/οδηγική συμπεριφορά.

                                            Για τον εξοπλισμό το Opel είναι σίγουρα περισσότερο φορτωμένο αφού κερδίζει λόγο της πολύ χαμηλότερης τιμής του.

                                            Για τον κινητήρα τώρα και σε σχέση με τον 1.8 δεν μπορούμε να πούμε τίποτα. Αν θέλεις να δούμε τον 1.6 twinport σε σύγκριση πολύ ευχαρίστως.

                                            Τώρα για το στήσιμο του Α3 σε απευθείας σύγκριση όπως είπα ΔΕΝ έχω οδηγήσει το gtc.
                                            Δεν γνωρίζω αν είναι ποιό σκληρό ή ποιό χαμηλωμένο από το απλό 1.4 που οδηγώ καθημερινά, που σίγουρα θα είναι.
                                            Πάντως η συμπεριφορά του 1.4 είναι έτη φωτός πίσω από το Α3 και αυτό το έχω δοκιμάσει σε στροφές και σε διαδρομές που ξέρω και αρέσκωμαι να πηγαίνω ειδικά τις μικρές ώρες... 😉

                                            Πάντως για το τελευταίο που ανέφερες θα έπαιρνα σίγουρα το gtc για τα παραπάνω άλογα που θα πρόσφερε στα χρήματα που έδωσα για το 1.6 και όχι για την οδηγική του συμπεριφορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr