Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 315
    • 316
    • 68 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skye last edited by

      αν δε σε νοιαζουν οι χωροι, παρε το miata και αααντε γεια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koralli last edited by

        Ο χρήστης kozo έγραψε:
        ρωταω γιατι φιλος μου θα αγορασει το GT. ξερω οτι γενικα τα golf καινε λαδι πολυ παραπανω απο το κανονικο και λογω του οτι προκειται για δημοσιογραφικο (ακομα ενας λογος παραπανω) του ειπα να προτιμισει ιαπωνα...

        Ποιος Ιαπωνας προσφερει αντιστοιχα πραγματα με το GT σε αυτα τα λεφτα?
        (εκτος αν μιλαμε για μεταχειρισμενα και εχεις στο μυαλο σου το Type-R)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kozo last edited by

          Ο χρήστης koralli έγραψε:

          ρωταω γιατι φιλος μου θα αγορασει το GT. ξερω οτι γενικα τα golf καινε λαδι πολυ παραπανω απο το κανονικο και λογω του οτι προκειται για δημοσιογραφικο (ακομα ενας λογος παραπανω) του ειπα να προτιμισει ιαπωνα...

          Ποιος Ιαπωνας προσφερει αντιστοιχα πραγματα με το GT σε αυτα τα λεφτα?
          (εκτος αν μιλαμε για μεταχειρισμενα και εχεις στο μυαλο σου το Type-R)

          ναι σε μτχ, εννοειται οτι αυτη ειναι η επιλογη. αλλα και σε καινουργια θα μπορουσε να δει CZT, Corolla TS, ακομα και RX-8

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Τα RX-8 και CZT είναι σε άλλη κατηγορία, η Corolla TS δεν παράγεται πια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mezzanine last edited by

              Ο χρήστης koralli έγραψε:
              mezzanine

              Εχεις διαβασει καθολου το manual για το τι συντηρηση χρειαζονται τα διαφορα μερη του κινητηρα (πχ. τουρμπινα, κομπρεσσορας, μαγνητικοι συμπλεκτες, intercoolers κλπ.) και σε τι km?

              Ευχαριστω και καλοταξιδο.

              Στο manual για την συντήρηση δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο απο οσο θυμάμαι που να αναφέρεται στην συντήρηση turbo κτλπ.
              Οσο για την αξιοπιστία που λένε όλοι και εγώ δεν θα τολμούσα να το πάρω εάν δεν είχε 4 χρόνια εγγύηση, δεν τους εμπιστεύομαι.
              Ο κινητήρας μου μέχρι τώρα έχει κάνει 1200 χιλιόμετρα, μετά τα 1000 άρχισα να το πατάω μετά απο καλό ζέσταμα και εχω εντυπωσιαστεί, το μοτέρ έχει δύναμη παντού με μοναδικό 'πρόβλημα' οτι χαμηλά με πολύ γκάζι ακούγεται λίγο σαν diesel. Κατα τα άλλα έχει πολύ πολιτισμένη λειτουργία και βγάζει αρκετά καλό ήχο.
              Το λάδι δεν έχει κατέβει καθόλου σε σύγκριση με την ημέρα παράδοσης, μοναδικό πρόβλημα μέχρι τώρα είναι το σκιάδιο του οδηγού που είναι ελατωματικό και μια μέρα μου έμεινε στο χέρι - στο σέρβις θα ζητήσω να μου το αλλάξουν.
              Οσον αφορά τα λάδια, αποφάσισα να μην κρατήσω τα λάδια για 15.000 όπως λέει ο κατασκευαστής αλλα να κάνω την αλλαγή στις 150 ώρες λειτουργίας. Απο εκει και πέρα θα τα αλλάζω κάθε 300 περίπου ώρες λειτουργίας (με την οδήγηση που κάνω αντιστοιχεί σε περίπου 10.000χλμ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Έχεις ωρόμετρο? (δεν αστειεύομαι)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mezzanine last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Έχεις ωρόμετρο? (δεν αστειεύομαι)

                  Ναι γράφει τις ώρες που το έχω οδηγήσει σύνολο (αρκεί να μήν το μηδενίσεις), ελπίζω να συνεχίζει και μετά τις 100.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    koralli last edited by

                    Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                    mezzanine

                    Εχεις διαβασει καθολου το manual για το τι συντηρηση χρειαζονται τα διαφορα μερη του κινητηρα (πχ. τουρμπινα, κομπρεσσορας, μαγνητικοι συμπλεκτες, intercoolers κλπ.) και σε τι km?

                    Ευχαριστω και καλοταξιδο.

                    Στο manual για την συντήρηση δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο απο οσο θυμάμαι που να αναφέρεται στην συντήρηση turbo κτλπ.
                    Οσο για την αξιοπιστία που λένε όλοι και εγώ δεν θα τολμούσα να το πάρω εάν δεν είχε 4 χρόνια εγγύηση, δεν τους εμπιστεύομαι.
                    Ο κινητήρας μου μέχρι τώρα έχει κάνει 1200 χιλιόμετρα, μετά τα 1000 άρχισα να το πατάω μετά απο καλό ζέσταμα και εχω εντυπωσιαστεί, το μοτέρ έχει δύναμη παντού με μοναδικό 'πρόβλημα' οτι χαμηλά με πολύ γκάζι ακούγεται λίγο σαν diesel. Κατα τα άλλα έχει πολύ πολιτισμένη λειτουργία και βγάζει αρκετά καλό ήχο.
                    Το λάδι δεν έχει κατέβει καθόλου σε σύγκριση με την ημέρα παράδοσης, μοναδικό πρόβλημα μέχρι τώρα είναι το σκιάδιο του οδηγού που είναι ελατωματικό και μια μέρα μου έμεινε στο χέρι - στο σέρβις θα ζητήσω να μου το αλλάξουν.
                    Οσον αφορά τα λάδια, αποφάσισα να μην κρατήσω τα λάδια για 15.000 όπως λέει ο κατασκευαστής αλλα να κάνω την αλλαγή στις 150 ώρες λειτουργίας. Απο εκει και πέρα θα τα αλλάζω κάθε 300 περίπου ώρες λειτουργίας (με την οδήγηση που κάνω αντιστοιχεί σε περίπου 10.000χλμ).

                    Απο καταναλωση τωρα που αρχισες να το ανοιγεις κιολας πως παει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tpapo last edited by

                      12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koralli last edited by

                        Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                        12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..

                        Με τι τροπο οδηγησης? Μου φαινονται αρκετα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          s3 last edited by

                          Eχετε αναρωτηθει γιατι ενδεχομενως να καινε λαδια οι κινητηρες αυτοι?
                          Γιατι το εχει γυρισει η vw στο long life 0-30, oπως και η ford, kai soy leei, ela meta apo 30.000 να τα αλλαξεις.
                          Ελεος ρε παιδια, ειναι πολυ λογικο να καιγεται αυτο το τοσο ψιλο λαδακι σε τοσες χλδες χλμ.
                          Ειδικα για τα φοκους εχω ακουσει οτι κατεβαινει αρκετα η σταθμη.
                          Βαλτε ενα 5-40 που να πληροι τις προδιαγραφες και αλλαγη καθε 10.000 χλμ, και αμα καψει, ελατε να με καψετε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tpapo last edited by

                            Ο χρήστης koralli έγραψε:

                            12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..

                            Με τι τροπο οδηγησης? Μου φαινονται αρκετα...

                            Ειχα την ευκαιρια να οδηγήσω φιλου μου 5-θυρο GT ,ΓΙΑ Σ/Κ με χιλιόμετρα μέσα στην Λαμια με 1-2 και τις γνωστες ανηφορες-κατηφόρες ,αλλά και εκτός στην Εθνική για Αθήνα με προσοχή όμως λόγω δρομου & αστυνομευσης & οικογενειας μεσα γενικά δεν ξεπερασα τα 140-150 σε καποιες στιγμές !
                            Αυτα μου εδειξε αφηνοντάς το Δευτέρα στη Λαμία αυτα γράφω...
                            Για περισσοτερες εντυπώσεις και συγκριση με το δικο μου α3 2.0 αλλη στιγμή θα γραψω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mezzanine last edited by

                              Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                              12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..

                              Αυτα τα νούμερα που λες δεν πρέπει να ισχύουν. Τρείς εβδομάδες το έχω και δεν έχει γράψει ποτέ πάνω απο 10.5 μέση ακόμα και σε μικρές διαδρόμές με 1η - 2α.
                              Κινούμαι σε όλη την Αθήνα και σε διάφορες συνθήκες και η μέση μέχρι τώρα (1300χλμ) ειναι στα 8,7 ή 8,8. Ενός γνωστού που το έχει περισσότερο καιρό (το πατάει πιο ελεύθερα) του παίζει γύρω στο 9,5.
                              Τα νούμερα που λές δεν τα βγάζει ούτε το GTi.

                              (μιλάω πάντα για φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, αν εννοείς με το γκάζι στο πάτωμα και αλλαγές στις 6000 στροφές τότε και το picanto γύρω στα 11 θα καίει)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                Eχετε αναρωτηθει γιατι ενδεχομενως να καινε λαδια οι κινητηρες αυτοι?
                                Γιατι το εχει γυρισει η vw στο long life 0-30, oπως και η ford, kai soy leei, ela meta apo 30.000 να τα αλλαξεις.
                                Ελεος ρε παιδια, ειναι πολυ λογικο να καιγεται αυτο το τοσο ψιλο λαδακι σε τοσες χλδες χλμ.
                                Ειδικα για τα φοκους εχω ακουσει οτι κατεβαινει αρκετα η σταθμη.
                                Βαλτε ενα 5-40 που να πληροι τις προδιαγραφες και αλλαγη καθε 10.000 χλμ, και αμα καψει, ελατε να με καψετε

                                Έτσι που τα λες είναι.
                                Ενδεικτικά στο RAV4 μου βάζουν συνθετικό λάδι και το αλλάζουν κάθε 7500χλμ... Πώς να κάψει λάδι έτσι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  luke-dreamwalker last edited by

                                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                                  Eχετε αναρωτηθει γιατι ενδεχομενως να καινε λαδια οι κινητηρες αυτοι?
                                  Γιατι το εχει γυρισει η vw στο long life 0-30, oπως και η ford, kai soy leei, ela meta apo 30.000 να τα αλλαξεις.
                                  Ελεος ρε παιδια, ειναι πολυ λογικο να καιγεται αυτο το τοσο ψιλο λαδακι σε τοσες χλδες χλμ.
                                  Ειδικα για τα φοκους εχω ακουσει οτι κατεβαινει αρκετα η σταθμη.
                                  Βαλτε ενα 5-40 που να πληροι τις προδιαγραφες και αλλαγη καθε 10.000 χλμ, και αμα καψει, ελατε να με καψετε

                                  Έτσι που τα λες είναι.
                                  Ενδεικτικά στο RAV4 μου βάζουν συνθετικό λάδι και το αλλάζουν κάθε 7500χλμ... Πώς να κάψει λάδι έτσι...

                                  Στη ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι κάθε 15000??
                                  Έτσι δεν λεει ο κατασκευαστής?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:

                                    Έτσι που τα λες είναι.
                                    Ενδεικτικά στο RAV4 μου βάζουν συνθετικό λάδι και το αλλάζουν κάθε 7500χλμ... Πώς να κάψει λάδι έτσι...

                                    Στη ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι κάθε 15000??
                                    Έτσι δεν λεει ο κατασκευαστής?[/quote]
                                    Eγώ σου λέω τι μου είπαν στο service και μετά από όσα έχουμε συζητήσει εδώ στο forum συμφώνησα και δεν έφερα τη παραμικρή αντίρρηση. Για να είμαι ειλικρινής, αν μου έλεγαν στα 15Κ χλμ. τότε θα ήταν που θα αντιδρούσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      ferr-r1 last edited by

                                      πρέπει να είχα γράψει στις πρώτες σελίδες του και τώρα μιλάμε στην 91.... τελικά έχει κάνει εντύπωση το GT

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                                        12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..

                                        μου φαινεται υπερβολικη η καταναλωση οταν πριν λιγο καιρο καθως οδηγησαμε GT & GTI στην παραλιακη με απαγορευτικες ταχυτητες και χωρις να γινει καμια προσπαθεια οικονομιας στα καυσιμα* για το GT, ειδαμε και στα 2 καταναλωση 10,8.

                                        • πρακτικα μιλαμε για χρηση την οποια κανεις δεν κανει σε καθημερινη βαση στο αυτοκινητο του, εκτος αν το σκιζει ολη μερα αδιαφορωντας για οποιαδηποτε εννοια οικονομιας καυσιμου.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                                          Αυτα τα νούμερα που λες δεν πρέπει να ισχύουν. Τρείς εβδομάδες το έχω και δεν έχει γράψει ποτέ πάνω απο 10.5 μέση ακόμα και σε μικρές διαδρόμές με 1η - 2α.
                                          Κινούμαι σε όλη την Αθήνα και σε διάφορες συνθήκες και η μέση μέχρι τώρα (1300χλμ) ειναι στα 8,7 ή 8,8. Ενός γνωστού που το έχει περισσότερο καιρό (το πατάει πιο ελεύθερα) του παίζει γύρω στο 9,5.
                                          Τα νούμερα που λές δεν τα βγάζει ούτε το GTi.

                                          (μιλάω πάντα για φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, αν εννοείς με το γκάζι στο πάτωμα και αλλαγές στις 6000 στροφές τότε και το picanto γύρω στα 11 θα καίει)

                                          είσαι άσχετος και δεν ξέρεις την κατανάλωση του ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ αυτοκινήτου. Λες ψέμματα και παραπλανείς το forum

                                          GT: από 12+

                                          GTI: χαλαρά από 14+

                                          Όλες οι άλλες μάρκες 11+

                                          Audi A3 2.0: 10-

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                            όλοι; αυτοί που δεν έχουν δει κόκινο στη ζωή τους και στρώνονται για κάνα 10άρι χιλιάδες χιλιόμετρα, φυσικό είναι να κάψουν

                                            πές το ντε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 68 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr