-
αν δε σε νοιαζουν οι χωροι, παρε το miata και αααντε γεια
-
Ο χρήστης kozo έγραψε:
ρωταω γιατι φιλος μου θα αγορασει το GT. ξερω οτι γενικα τα golf καινε λαδι πολυ παραπανω απο το κανονικο και λογω του οτι προκειται για δημοσιογραφικο (ακομα ενας λογος παραπανω) του ειπα να προτιμισει ιαπωνα...Ποιος Ιαπωνας προσφερει αντιστοιχα πραγματα με το GT σε αυτα τα λεφτα?
(εκτος αν μιλαμε για μεταχειρισμενα και εχεις στο μυαλο σου το Type-R) -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
ρωταω γιατι φιλος μου θα αγορασει το GT. ξερω οτι γενικα τα golf καινε λαδι πολυ παραπανω απο το κανονικο και λογω του οτι προκειται για δημοσιογραφικο (ακομα ενας λογος παραπανω) του ειπα να προτιμισει ιαπωνα...
Ποιος Ιαπωνας προσφερει αντιστοιχα πραγματα με το GT σε αυτα τα λεφτα?
(εκτος αν μιλαμε για μεταχειρισμενα και εχεις στο μυαλο σου το Type-R)ναι σε μτχ, εννοειται οτι αυτη ειναι η επιλογη. αλλα και σε καινουργια θα μπορουσε να δει CZT, Corolla TS, ακομα και RX-8
-
Τα RX-8 και CZT είναι σε άλλη κατηγορία, η Corolla TS δεν παράγεται πια.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
mezzanineΕχεις διαβασει καθολου το manual για το τι συντηρηση χρειαζονται τα διαφορα μερη του κινητηρα (πχ. τουρμπινα, κομπρεσσορας, μαγνητικοι συμπλεκτες, intercoolers κλπ.) και σε τι km?
Ευχαριστω και καλοταξιδο.
Στο manual για την συντήρηση δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο απο οσο θυμάμαι που να αναφέρεται στην συντήρηση turbo κτλπ.
Οσο για την αξιοπιστία που λένε όλοι και εγώ δεν θα τολμούσα να το πάρω εάν δεν είχε 4 χρόνια εγγύηση, δεν τους εμπιστεύομαι.
Ο κινητήρας μου μέχρι τώρα έχει κάνει 1200 χιλιόμετρα, μετά τα 1000 άρχισα να το πατάω μετά απο καλό ζέσταμα και εχω εντυπωσιαστεί, το μοτέρ έχει δύναμη παντού με μοναδικό 'πρόβλημα' οτι χαμηλά με πολύ γκάζι ακούγεται λίγο σαν diesel. Κατα τα άλλα έχει πολύ πολιτισμένη λειτουργία και βγάζει αρκετά καλό ήχο.
Το λάδι δεν έχει κατέβει καθόλου σε σύγκριση με την ημέρα παράδοσης, μοναδικό πρόβλημα μέχρι τώρα είναι το σκιάδιο του οδηγού που είναι ελατωματικό και μια μέρα μου έμεινε στο χέρι - στο σέρβις θα ζητήσω να μου το αλλάξουν.
Οσον αφορά τα λάδια, αποφάσισα να μην κρατήσω τα λάδια για 15.000 όπως λέει ο κατασκευαστής αλλα να κάνω την αλλαγή στις 150 ώρες λειτουργίας. Απο εκει και πέρα θα τα αλλάζω κάθε 300 περίπου ώρες λειτουργίας (με την οδήγηση που κάνω αντιστοιχεί σε περίπου 10.000χλμ). -
Έχεις ωρόμετρο? (δεν αστειεύομαι)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχεις ωρόμετρο? (δεν αστειεύομαι)Ναι γράφει τις ώρες που το έχω οδηγήσει σύνολο (αρκεί να μήν το μηδενίσεις), ελπίζω να συνεχίζει και μετά τις 100.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
mezzanine
Εχεις διαβασει καθολου το manual για το τι συντηρηση χρειαζονται τα διαφορα μερη του κινητηρα (πχ. τουρμπινα, κομπρεσσορας, μαγνητικοι συμπλεκτες, intercoolers κλπ.) και σε τι km?
Ευχαριστω και καλοταξιδο.
Στο manual για την συντήρηση δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο απο οσο θυμάμαι που να αναφέρεται στην συντήρηση turbo κτλπ.
Οσο για την αξιοπιστία που λένε όλοι και εγώ δεν θα τολμούσα να το πάρω εάν δεν είχε 4 χρόνια εγγύηση, δεν τους εμπιστεύομαι.
Ο κινητήρας μου μέχρι τώρα έχει κάνει 1200 χιλιόμετρα, μετά τα 1000 άρχισα να το πατάω μετά απο καλό ζέσταμα και εχω εντυπωσιαστεί, το μοτέρ έχει δύναμη παντού με μοναδικό 'πρόβλημα' οτι χαμηλά με πολύ γκάζι ακούγεται λίγο σαν diesel. Κατα τα άλλα έχει πολύ πολιτισμένη λειτουργία και βγάζει αρκετά καλό ήχο.
Το λάδι δεν έχει κατέβει καθόλου σε σύγκριση με την ημέρα παράδοσης, μοναδικό πρόβλημα μέχρι τώρα είναι το σκιάδιο του οδηγού που είναι ελατωματικό και μια μέρα μου έμεινε στο χέρι - στο σέρβις θα ζητήσω να μου το αλλάξουν.
Οσον αφορά τα λάδια, αποφάσισα να μην κρατήσω τα λάδια για 15.000 όπως λέει ο κατασκευαστής αλλα να κάνω την αλλαγή στις 150 ώρες λειτουργίας. Απο εκει και πέρα θα τα αλλάζω κάθε 300 περίπου ώρες λειτουργίας (με την οδήγηση που κάνω αντιστοιχεί σε περίπου 10.000χλμ).Απο καταναλωση τωρα που αρχισες να το ανοιγεις κιολας πως παει?
-
12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..Με τι τροπο οδηγησης? Μου φαινονται αρκετα...
-
Eχετε αναρωτηθει γιατι ενδεχομενως να καινε λαδια οι κινητηρες αυτοι?
Γιατι το εχει γυρισει η vw στο long life 0-30, oπως και η ford, kai soy leei, ela meta apo 30.000 να τα αλλαξεις.
Ελεος ρε παιδια, ειναι πολυ λογικο να καιγεται αυτο το τοσο ψιλο λαδακι σε τοσες χλδες χλμ.
Ειδικα για τα φοκους εχω ακουσει οτι κατεβαινει αρκετα η σταθμη.
Βαλτε ενα 5-40 που να πληροι τις προδιαγραφες και αλλαγη καθε 10.000 χλμ, και αμα καψει, ελατε να με καψετε -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..
Με τι τροπο οδηγησης? Μου φαινονται αρκετα...
Ειχα την ευκαιρια να οδηγήσω φιλου μου 5-θυρο GT ,ΓΙΑ Σ/Κ με χιλιόμετρα μέσα στην Λαμια με 1-2 και τις γνωστες ανηφορες-κατηφόρες ,αλλά και εκτός στην Εθνική για Αθήνα με προσοχή όμως λόγω δρομου & αστυνομευσης & οικογενειας μεσα γενικά δεν ξεπερασα τα 140-150 σε καποιες στιγμές !
Αυτα μου εδειξε αφηνοντάς το Δευτέρα στη Λαμία αυτα γράφω...
Για περισσοτερες εντυπώσεις και συγκριση με το δικο μου α3 2.0 αλλη στιγμή θα γραψω... -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..Αυτα τα νούμερα που λες δεν πρέπει να ισχύουν. Τρείς εβδομάδες το έχω και δεν έχει γράψει ποτέ πάνω απο 10.5 μέση ακόμα και σε μικρές διαδρόμές με 1η - 2α.
Κινούμαι σε όλη την Αθήνα και σε διάφορες συνθήκες και η μέση μέχρι τώρα (1300χλμ) ειναι στα 8,7 ή 8,8. Ενός γνωστού που το έχει περισσότερο καιρό (το πατάει πιο ελεύθερα) του παίζει γύρω στο 9,5.
Τα νούμερα που λές δεν τα βγάζει ούτε το GTi.(μιλάω πάντα για φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, αν εννοείς με το γκάζι στο πάτωμα και αλλαγές στις 6000 στροφές τότε και το picanto γύρω στα 11 θα καίει)
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Eχετε αναρωτηθει γιατι ενδεχομενως να καινε λαδια οι κινητηρες αυτοι?
Γιατι το εχει γυρισει η vw στο long life 0-30, oπως και η ford, kai soy leei, ela meta apo 30.000 να τα αλλαξεις.
Ελεος ρε παιδια, ειναι πολυ λογικο να καιγεται αυτο το τοσο ψιλο λαδακι σε τοσες χλδες χλμ.
Ειδικα για τα φοκους εχω ακουσει οτι κατεβαινει αρκετα η σταθμη.
Βαλτε ενα 5-40 που να πληροι τις προδιαγραφες και αλλαγη καθε 10.000 χλμ, και αμα καψει, ελατε να με καψετεΈτσι που τα λες είναι.
Ενδεικτικά στο RAV4 μου βάζουν συνθετικό λάδι και το αλλάζουν κάθε 7500χλμ... Πώς να κάψει λάδι έτσι... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Eχετε αναρωτηθει γιατι ενδεχομενως να καινε λαδια οι κινητηρες αυτοι?
Γιατι το εχει γυρισει η vw στο long life 0-30, oπως και η ford, kai soy leei, ela meta apo 30.000 να τα αλλαξεις.
Ελεος ρε παιδια, ειναι πολυ λογικο να καιγεται αυτο το τοσο ψιλο λαδακι σε τοσες χλδες χλμ.
Ειδικα για τα φοκους εχω ακουσει οτι κατεβαινει αρκετα η σταθμη.
Βαλτε ενα 5-40 που να πληροι τις προδιαγραφες και αλλαγη καθε 10.000 χλμ, και αμα καψει, ελατε να με καψετεΈτσι που τα λες είναι.
Ενδεικτικά στο RAV4 μου βάζουν συνθετικό λάδι και το αλλάζουν κάθε 7500χλμ... Πώς να κάψει λάδι έτσι...Στη ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι κάθε 15000??
Έτσι δεν λεει ο κατασκευαστής? -
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Έτσι που τα λες είναι.
Ενδεικτικά στο RAV4 μου βάζουν συνθετικό λάδι και το αλλάζουν κάθε 7500χλμ... Πώς να κάψει λάδι έτσι...Στη ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι κάθε 15000??
Έτσι δεν λεει ο κατασκευαστής?[/quote]
Eγώ σου λέω τι μου είπαν στο service και μετά από όσα έχουμε συζητήσει εδώ στο forum συμφώνησα και δεν έφερα τη παραμικρή αντίρρηση. Για να είμαι ειλικρινής, αν μου έλεγαν στα 15Κ χλμ. τότε θα ήταν που θα αντιδρούσα. -
πρέπει να είχα γράψει στις πρώτες σελίδες του και τώρα μιλάμε στην 91.... τελικά έχει κάνει εντύπωση το GT
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
12,5 -12,9 μικτη χρήση ( λιγο περισσοτερα στην πόλη βεβαια ) με 4500 χλμ στο οδομετρο ,με Bp 100 και με a/c τις τελευταίες μερες ... ..μου φαινεται υπερβολικη η καταναλωση οταν πριν λιγο καιρο καθως οδηγησαμε GT & GTI στην παραλιακη με απαγορευτικες ταχυτητες και χωρις να γινει καμια προσπαθεια οικονομιας στα καυσιμα* για το GT, ειδαμε και στα 2 καταναλωση 10,8.
- πρακτικα μιλαμε για χρηση την οποια κανεις δεν κανει σε καθημερινη βαση στο αυτοκινητο του, εκτος αν το σκιζει ολη μερα αδιαφορωντας για οποιαδηποτε εννοια οικονομιας καυσιμου.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Αυτα τα νούμερα που λες δεν πρέπει να ισχύουν. Τρείς εβδομάδες το έχω και δεν έχει γράψει ποτέ πάνω απο 10.5 μέση ακόμα και σε μικρές διαδρόμές με 1η - 2α.
Κινούμαι σε όλη την Αθήνα και σε διάφορες συνθήκες και η μέση μέχρι τώρα (1300χλμ) ειναι στα 8,7 ή 8,8. Ενός γνωστού που το έχει περισσότερο καιρό (το πατάει πιο ελεύθερα) του παίζει γύρω στο 9,5.
Τα νούμερα που λές δεν τα βγάζει ούτε το GTi.(μιλάω πάντα για φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, αν εννοείς με το γκάζι στο πάτωμα και αλλαγές στις 6000 στροφές τότε και το picanto γύρω στα 11 θα καίει)
είσαι άσχετος και δεν ξέρεις την κατανάλωση του ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ αυτοκινήτου. Λες ψέμματα και παραπλανείς το forum
GT: από 12+
GTI: χαλαρά από 14+
Όλες οι άλλες μάρκες 11+
Audi A3 2.0: 10-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
όλοι; αυτοί που δεν έχουν δει κόκινο στη ζωή τους και στρώνονται για κάνα 10άρι χιλιάδες χιλιόμετρα, φυσικό είναι να κάψουν
πές το ντε!
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)