-
Αν έχεις αναμμένο τον κλιματισμό, αυτόματο ή μη, ο κινητήρας κόβει. Όμως με το clima ο κομπρέσορας λειτουργεί μόνο όταν η θερμοκρασία είναι πάνω ή κάτω από το όριο που έχεις θέσει αν θες κρύο ή ζεστό αντιστοίχως. Με το απλό A/C δηλαδή κόβει διαρκώς, με τον κλιματισμό όχι παρά μόνο όταν χρειάζεται. Όμως είναι μάλλον άνευ λόγου να χρησιμοποιεί κάποιος τον κλιματισμό για ζεστό, το απλό καλοριφέρ κάνει τη δουλειά του μια χαρά χωρίς να επιβαρύνει τον κινητήρα και ν' αυξάνει την κατανάλωση.
-
στο astra g που ειχα ειχε a/c και συνεχεια επαιζα με τα χειριστηρια χωρις ποτε να μπορεσω να ρυθμισω την θερμοκρασια που ηθελα..ή θα κρυωνα ή θα ζεσταινομουν μετα απο λιγο.
στο focus 1 που εχω τωρα εχω clima και μπορω να πω οτι η κατασταση ειναι πολυ καλυτερη αφου πλεον σταματησα να ''παιζω'' ολη την ωρα με τα χειριστηρια.
η δικη μου γνωμη ειναι clima και οχι a/c
-
Μέχρι πριν λίγο καιρό είχα την εντύπωση πως το clima δεν ψύχει άμεσα και γενικά είναι λίγο δύσχρηστο, συν κάποιες παραξενιές, αλλά αυτό της 116 είναι απίστευτο (όχι, δεν είναι δική μου η BMW)! Πανάκριβο μεν, κορυφαίο δε. Αν του focus II είναι αντίστοιχο, τότε θα το συνιστούσα. Ειδάλλως, try before you buy...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
... ο αέρας σου φαίνεται πολύ κρύος πάρε το clima. Αντίθετα αν δουλεύεις το a/c τέρμα και ο αέρας δεν σου φαίνεται αρκετά κρύος θα μισήσεις το clima.Αυτά ακριβώς λέει κι ένας καλός μου φίλος.
Αυτός θέλει κρύο αέρα να πέφτει επάνω του (δεν τον νοιάζει αν ο χώρος έχει 18 βαθμούς γιατί αν πέφτει ο ήλιος επάνω σου και σε καίει θέλεις να ρίξεις κρύο αέρα εκεί ακριβώς). Οπότε είναι εχθρός των αυτόματων και υπέρμαχος του παραδοσιακού που φαίνεται ότι βγάζει πιο κρύο αέρα. -
Α/C για να αποφασίζεις εσύ τι θέλεις, το CLIMA είναι πιο πολύπλοκο τεχνικά με περισσότερα εξαρτήματα που πιθανόν κάποια στιγμή να βγάλουν βλάβη, ο αέρας που φυσάει όποτε αυτό νομίζει, η συνεχής μίξη του ζεστού-κρύου εμένα μου την σπάει, έχω αυτοκίνητα και με clima και με a/c, και προτιμώ το δεύτερο, γιατί να δουλεύει ο συμπιεστής και να γίνεται η ρύθμιση με το κλαπέτο φέρνοντας απο έξω αέρα ή απο το καλοριφέρ αν είναι στην ανακύκλωση για να κρατάει την επιθυμητή θερμοκρασία ?
Προσωπικά δεν μου αρέσει το κλίμα, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιττα, το καλύτερο είναι να βρείς κάποιο παλικάρι που έχει το αυτοκίνητο που θέλεις να αγοράσεις και να έχει κλίμα να κάνεις βόλτα να δείς αν σου αρέσει, γιατί ότι και να σου λέμε εμείς, εσύ θα ζήσεις με το δικό σου όχημα, σε εσένα πρέπει να αρέσει.
-
Συγνώμη αλλά πλέον όλα όσα έχουν clima έχουν και a/c.
Εάν δεν θες αυτόματη ρύθμιση, βάζεις το a/c και το κανονίζεις εσύ. (έτσι τουλάχιστον γίνεται στο δικό μου c4) -
Για το καλοκαίρι εγώ ψηφίζω κλίμα και μάλιστα στους 26 βαθμούς και πάνω (ανακύκληση με λίγο ανοικτά τα παράθυρα). Για το χειμώνα δεν θέλω το κλίμα γιατί δεν καίγεται το αυτοκίνητο όπως μου αρέσει (συνήθως οδηγώ μόνο με φανελάκι και έξω έχει πάγους). Το καλοκαίρι τα γούστα μου είναι αποδεκτά από αρκετούς ενώ το χειμώνα η ζέστη φέρνει δυσφορία στους περισσότερους.
-
Γιάννη, αν έχεις προϋπολογισμό κοντά στα 20Κ, γιατί δεν κοιτάς το Mondeo ή το Mazda 6 που είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα από το Focus, αλλά όχι υποδεέστερα οδηγικά;
-
εχω ενα 206 και ενα s40 με κλιμα...
σχεδον παντα παλευω να το ρυθμιζω στο χειροκινητο καθως απεχθανομαι να ριχνει στο αυτοματο τον αερα στα μουτρα μου.αν δε κλεισω τους αεραγωγους του ταμπλο σκαω...αντιθετα στο κορσα με ac ποτε δεν ειχα τετοιο προβλημα...
συμπερασμα παρτε κλιμα και αργα ή γρηγορα στο χειροκινητο θα το εχετε.
το κλιμα δουλευει σωστα μονο σε ακριβα μοντελα Που εχουν εξελιγμενους αισθητηρες για να καταλαβαινουν τη θερμοκρασια του χωρου και δυνατους κομπρεσορες ωστε να τη ψυχουν γρηγορα και μετα απλα να συντηρουν τη θερμοκρασια -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το κλιμα δουλευει σωστα μονο σε ακριβα μοντελα Που εχουν εξελιγμενους αισθητηρες για να καταλαβαινουν τη θερμοκρασια του χωρου και δυνατους κομπρεσορες ωστε να τη ψυχουν γρηγορα και μετα απλα να συντηρουν τη θερμοκρασια+1
από κάποιον που άλλαξε όλα τα συμβατικά a/c στο σπίτι και έβαλε inverter - μόνο το fujitsu έχει καλό πρόγραμμα, mitsubishi (πολύ οικονομική λειτουργία με χλιαρό αέρα στη θέρμανση) και corona (κακό monitor της θερμοκρασίας γιατί φυσάει πολύ) δεν μου άρεσαν. -
Να πω κι εγώ κάτι ψιλο άσχετο...
Πήγα το 1.4 5ετίας κλιό μου για να δουν το φρέον....Πρόβλημα δεν είχα, απλά το a/c δρόσιζε απλά.....Μετράμε με ηλεκτ. θερμόμετρο πριν και βγάζει 13 βαθμούς. Μετράμε μετά το καθάρισμα και βγάζει 6(!!) βαθμούς. Τρελλή διαφορά. Συμπληρώσαμε λάδι για τον συμπιεστή και φρέον ενώ καθαρίστηκε και το σύστημα.Τώρα βγάζει ωραία μυρωδιά, ενώ πιο πριν ήταν λίγο βαριά. Όλα αυτόματα σε ένα μηχάνημα που βλέπει εάν έχεις και διαροή. Μόνο το κόστος ήταν αλμυρό(90 γιούρος). -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εχω ενα 206 και ενα s40 με κλιμα...
σχεδον παντα παλευω να το ρυθμιζω στο χειροκινητο καθως απεχθανομαι να ριχνει στο αυτοματο τον αερα στα μουτρα μου.αν δε κλεισω τους αεραγωγους του ταμπλο σκαω...
:Στο focus II ο αερας παει αυτοματα οπου κατα το μηχανημα χρειαζεται.ΕΑΝ εσυ ομως θες να παει πχ μονο στα ποδια το καθοριζεις με το πατημα ενος κουμπιου
-
Και στο Astra το ίδιο. Υπάρχει το αυτόματο ('Α') πυο βγάζει απ' όπου νομίζει καλύτερο και πέντε θέσεις για παρμπρίζ-θώρακα-πόδια και συνδυασμούς αυτών συν 2-3 θέσεις για ξεθάμπωμα τζαμιών συν λειτουργία ξεθαμπώματος που δουλεύει για τζάμια στο φουλ με ένα χωριστό κουμπάκι (ουφ).
-
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
εχω ενα 206 και ενα s40 με κλιμα...
σχεδον παντα παλευω να το ρυθμιζω στο χειροκινητο καθως απεχθανομαι να ριχνει στο αυτοματο τον αερα στα μουτρα μου.αν δε κλεισω τους αεραγωγους του ταμπλο σκαω...
:Στο focus II ο αερας παει αυτοματα οπου κατα το μηχανημα χρειαζεται.ΕΑΝ εσυ ομως θες να παει πχ μονο στα ποδια το καθοριζεις με το πατημα ενος κουμπιου
φαντάζομαι έχεις δει το clima toy focusII ... εντυπώσεις συνολικά ?
thanks
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και στο Astra το ίδιο. Υπάρχει το αυτόματο ('Α') πυο βγάζει απ' όπου νομίζει καλύτερο και πέντε θέσεις για παρμπρίζ-θώρακα-πόδια και συνδυασμούς αυτών συν 2-3 θέσεις για ξεθάμπωμα τζαμιών συν λειτουργία ξεθαμπώματος που δουλεύει για τζάμια στο φουλ με ένα χωριστό κουμπάκι (ουφ)....ακριβώς τα ίδια και στο c4. Μάλλον την ίδια φιλοσοφία έχουν όλα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
εχω ενα 206 και ενα s40 με κλιμα...
σχεδον παντα παλευω να το ρυθμιζω στο χειροκινητο καθως απεχθανομαι να ριχνει στο αυτοματο τον αερα στα μουτρα μου.αν δε κλεισω τους αεραγωγους του ταμπλο σκαω...
:Στο focus II ο αερας παει αυτοματα οπου κατα το μηχανημα χρειαζεται.ΕΑΝ εσυ ομως θες να παει πχ μονο στα ποδια το καθοριζεις με το πατημα ενος κουμπιου
φαντάζομαι έχεις δει το clima toy focusII ... εντυπώσεις συνολικά ?
thanks
ΑΨΟΓΟ
-
Clima με χίλια... βάζεις τη θερμοκρασία και ξεμπερδεύεις. Χειμώνα - καλοκαίρι μόνο ένα κουμπί πατάω, το economy ή το auto.
Κάποια πλεονεκτήματα που δεν αναφέρθηκαν:
-
Στο economy έχεις αυτόματη ρύθμιση θερμοκρασίας χωρίς να δουλεύει ο συμπιεστής, κάτι που δεν θα έχεις χωρίς clima.
-
Τον χειμώνα δεν ασχολήσε με το πότε θα βγεί ζεστό για να ανοίξεις το καλοριφέρ. Ξεκινάς με παγωμένο αυτοκίνητο, και μόλις μπορεί να σου δώσει ζεστό, στο δίνει αυτόματα.
-
Ο αισθητήρας ακτινοβολίας (για αυτούς που λένε 'όταν πέφτει ο ήλιος πάνω μου'). Πχ χειμώνα με 13 βαθμούς έξω και ντάλα ήλιο, κλειστά παράθυρα, έβγαζε ζεστό στα πόδια και λίγο δροσερό επάνω. Το ίδιο βράδυ με ίδια θερμοκρασία, ζεστό στα πόδια αλλά και επάνω.
-
Το auto τον χειμώνα, βοηθάει στο να μην θολώνουν τα τζάμια. Δεν χρειάζεται να παλεύεις να εξισοροπήσεις το α/c με το ζεστό για να πετύχεις το ίδιο χωρίς clima.
-
Focus ...Clima ή Α/C...ESP...