Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Focus ...Clima ή Α/C...ESP...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Focus ...Clima ή Α/C...ESP...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    36
    157
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Αν έχεις αναμμένο τον κλιματισμό, αυτόματο ή μη, ο κινητήρας κόβει. Όμως με το clima ο κομπρέσορας λειτουργεί μόνο όταν η θερμοκρασία είναι πάνω ή κάτω από το όριο που έχεις θέσει αν θες κρύο ή ζεστό αντιστοίχως. Με το απλό A/C δηλαδή κόβει διαρκώς, με τον κλιματισμό όχι παρά μόνο όταν χρειάζεται. Όμως είναι μάλλον άνευ λόγου να χρησιμοποιεί κάποιος τον κλιματισμό για ζεστό, το απλό καλοριφέρ κάνει τη δουλειά του μια χαρά χωρίς να επιβαρύνει τον κινητήρα και ν' αυξάνει την κατανάλωση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alexastrag last edited by

        στο astra g που ειχα ειχε a/c και συνεχεια επαιζα με τα χειριστηρια χωρις ποτε να μπορεσω να ρυθμισω την θερμοκρασια που ηθελα..ή θα κρυωνα ή θα ζεσταινομουν μετα απο λιγο.

        στο focus 1 που εχω τωρα εχω clima και μπορω να πω οτι η κατασταση ειναι πολυ καλυτερη αφου πλεον σταματησα να ''παιζω'' ολη την ωρα με τα χειριστηρια.

        η δικη μου γνωμη ειναι clima και οχι a/c

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nicknt last edited by

          Μέχρι πριν λίγο καιρό είχα την εντύπωση πως το clima δεν ψύχει άμεσα και γενικά είναι λίγο δύσχρηστο, συν κάποιες παραξενιές, αλλά αυτό της 116 είναι απίστευτο (όχι, δεν είναι δική μου η BMW)! Πανάκριβο μεν, κορυφαίο δε. Αν του focus II είναι αντίστοιχο, τότε θα το συνιστούσα. Ειδάλλως, try before you buy...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            ... ο αέρας σου φαίνεται πολύ κρύος πάρε το clima. Αντίθετα αν δουλεύεις το a/c τέρμα και ο αέρας δεν σου φαίνεται αρκετά κρύος θα μισήσεις το clima.

            Αυτά ακριβώς λέει κι ένας καλός μου φίλος.
            Αυτός θέλει κρύο αέρα να πέφτει επάνω του (δεν τον νοιάζει αν ο χώρος έχει 18 βαθμούς γιατί αν πέφτει ο ήλιος επάνω σου και σε καίει θέλεις να ρίξεις κρύο αέρα εκεί ακριβώς). Οπότε είναι εχθρός των αυτόματων και υπέρμαχος του παραδοσιακού που φαίνεται ότι βγάζει πιο κρύο αέρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Α/C για να αποφασίζεις εσύ τι θέλεις, το CLIMA είναι πιο πολύπλοκο τεχνικά με περισσότερα εξαρτήματα που πιθανόν κάποια στιγμή να βγάλουν βλάβη, ο αέρας που φυσάει όποτε αυτό νομίζει, η συνεχής μίξη του ζεστού-κρύου εμένα μου την σπάει, έχω αυτοκίνητα και με clima και με a/c, και προτιμώ το δεύτερο, γιατί να δουλεύει ο συμπιεστής και να γίνεται η ρύθμιση με το κλαπέτο φέρνοντας απο έξω αέρα ή απο το καλοριφέρ αν είναι στην ανακύκλωση για να κρατάει την επιθυμητή θερμοκρασία ?

              Προσωπικά δεν μου αρέσει το κλίμα, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιττα, το καλύτερο είναι να βρείς κάποιο παλικάρι που έχει το αυτοκίνητο που θέλεις να αγοράσεις και να έχει κλίμα να κάνεις βόλτα να δείς αν σου αρέσει, γιατί ότι και να σου λέμε εμείς, εσύ θα ζήσεις με το δικό σου όχημα, σε εσένα πρέπει να αρέσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Συγνώμη αλλά πλέον όλα όσα έχουν clima έχουν και a/c.
                Εάν δεν θες αυτόματη ρύθμιση, βάζεις το a/c και το κανονίζεις εσύ. (έτσι τουλάχιστον γίνεται στο δικό μου c4)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Για το καλοκαίρι εγώ ψηφίζω κλίμα και μάλιστα στους 26 βαθμούς και πάνω (ανακύκληση με λίγο ανοικτά τα παράθυρα). Για το χειμώνα δεν θέλω το κλίμα γιατί δεν καίγεται το αυτοκίνητο όπως μου αρέσει (συνήθως οδηγώ μόνο με φανελάκι και έξω έχει πάγους). Το καλοκαίρι τα γούστα μου είναι αποδεκτά από αρκετούς ενώ το χειμώνα η ζέστη φέρνει δυσφορία στους περισσότερους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Γιάννη, αν έχεις προϋπολογισμό κοντά στα 20Κ, γιατί δεν κοιτάς το Mondeo ή το Mazda 6 που είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα από το Focus, αλλά όχι υποδεέστερα οδηγικά;

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pskarm last edited by

                      εχω ενα 206 και ενα s40 με κλιμα...
                      σχεδον παντα παλευω να το ρυθμιζω στο χειροκινητο καθως απεχθανομαι να ριχνει στο αυτοματο τον αερα στα μουτρα μου.αν δε κλεισω τους αεραγωγους του ταμπλο σκαω...

                      αντιθετα στο κορσα με ac ποτε δεν ειχα τετοιο προβλημα...
                      συμπερασμα παρτε κλιμα και αργα ή γρηγορα στο χειροκινητο θα το εχετε.
                      το κλιμα δουλευει σωστα μονο σε ακριβα μοντελα Που εχουν εξελιγμενους αισθητηρες για να καταλαβαινουν τη θερμοκρασια του χωρου και δυνατους κομπρεσορες ωστε να τη ψυχουν γρηγορα και μετα απλα να συντηρουν τη θερμοκρασια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                        το κλιμα δουλευει σωστα μονο σε ακριβα μοντελα Που εχουν εξελιγμενους αισθητηρες για να καταλαβαινουν τη θερμοκρασια του χωρου και δυνατους κομπρεσορες ωστε να τη ψυχουν γρηγορα και μετα απλα να συντηρουν τη θερμοκρασια

                        +1
                        από κάποιον που άλλαξε όλα τα συμβατικά a/c στο σπίτι και έβαλε inverter - μόνο το fujitsu έχει καλό πρόγραμμα, mitsubishi (πολύ οικονομική λειτουργία με χλιαρό αέρα στη θέρμανση) και corona (κακό monitor της θερμοκρασίας γιατί φυσάει πολύ) δεν μου άρεσαν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Να πω κι εγώ κάτι ψιλο άσχετο...
                          Πήγα το 1.4 5ετίας κλιό μου για να δουν το φρέον....Πρόβλημα δεν είχα, απλά το a/c δρόσιζε απλά.....Μετράμε με ηλεκτ. θερμόμετρο πριν και βγάζει 13 βαθμούς. Μετράμε μετά το καθάρισμα και βγάζει 6(!!) βαθμούς. Τρελλή διαφορά. Συμπληρώσαμε λάδι για τον συμπιεστή και φρέον ενώ καθαρίστηκε και το σύστημα.Τώρα βγάζει ωραία μυρωδιά, ενώ πιο πριν ήταν λίγο βαριά. Όλα αυτόματα σε ένα μηχάνημα που βλέπει εάν έχεις και διαροή. Μόνο το κόστος ήταν αλμυρό(90 γιούρος).

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ioa_pol last edited by

                            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                            εχω ενα 206 και ενα s40 με κλιμα...
                            σχεδον παντα παλευω να το ρυθμιζω στο χειροκινητο καθως απεχθανομαι να ριχνει στο αυτοματο τον αερα στα μουτρα μου.αν δε κλεισω τους αεραγωγους του ταμπλο σκαω...
                            :

                            Στο focus II ο αερας παει αυτοματα οπου κατα το μηχανημα χρειαζεται.ΕΑΝ εσυ ομως θες να παει πχ μονο στα ποδια το καθοριζεις με το πατημα ενος κουμπιου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Και στο Astra το ίδιο. Υπάρχει το αυτόματο ('Α') πυο βγάζει απ' όπου νομίζει καλύτερο και πέντε θέσεις για παρμπρίζ-θώρακα-πόδια και συνδυασμούς αυτών συν 2-3 θέσεις για ξεθάμπωμα τζαμιών συν λειτουργία ξεθαμπώματος που δουλεύει για τζάμια στο φουλ με ένα χωριστό κουμπάκι (ουφ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:

                                εχω ενα 206 και ενα s40 με κλιμα...
                                σχεδον παντα παλευω να το ρυθμιζω στο χειροκινητο καθως απεχθανομαι να ριχνει στο αυτοματο τον αερα στα μουτρα μου.αν δε κλεισω τους αεραγωγους του ταμπλο σκαω...
                                :

                                Στο focus II ο αερας παει αυτοματα οπου κατα το μηχανημα χρειαζεται.ΕΑΝ εσυ ομως θες να παει πχ μονο στα ποδια το καθοριζεις με το πατημα ενος κουμπιου

                                φαντάζομαι έχεις δει το clima toy focusII ... εντυπώσεις συνολικά ?

                                thanks

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                  Και στο Astra το ίδιο. Υπάρχει το αυτόματο ('Α') πυο βγάζει απ' όπου νομίζει καλύτερο και πέντε θέσεις για παρμπρίζ-θώρακα-πόδια και συνδυασμούς αυτών συν 2-3 θέσεις για ξεθάμπωμα τζαμιών συν λειτουργία ξεθαμπώματος που δουλεύει για τζάμια στο φουλ με ένα χωριστό κουμπάκι (ουφ).

                                  ...ακριβώς τα ίδια και στο c4. Μάλλον την ίδια φιλοσοφία έχουν όλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ioa_pol last edited by

                                    Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                                    εχω ενα 206 και ενα s40 με κλιμα...
                                    σχεδον παντα παλευω να το ρυθμιζω στο χειροκινητο καθως απεχθανομαι να ριχνει στο αυτοματο τον αερα στα μουτρα μου.αν δε κλεισω τους αεραγωγους του ταμπλο σκαω...
                                    :

                                    Στο focus II ο αερας παει αυτοματα οπου κατα το μηχανημα χρειαζεται.ΕΑΝ εσυ ομως θες να παει πχ μονο στα ποδια το καθοριζεις με το πατημα ενος κουμπιου

                                    φαντάζομαι έχεις δει το clima toy focusII ... εντυπώσεις συνολικά ?

                                    thanks

                                    ΑΨΟΓΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgex last edited by

                                      Clima με χίλια... βάζεις τη θερμοκρασία και ξεμπερδεύεις. Χειμώνα - καλοκαίρι μόνο ένα κουμπί πατάω, το economy ή το auto.

                                      Κάποια πλεονεκτήματα που δεν αναφέρθηκαν:

                                      1. Στο economy έχεις αυτόματη ρύθμιση θερμοκρασίας χωρίς να δουλεύει ο συμπιεστής, κάτι που δεν θα έχεις χωρίς clima.

                                      2. Τον χειμώνα δεν ασχολήσε με το πότε θα βγεί ζεστό για να ανοίξεις το καλοριφέρ. Ξεκινάς με παγωμένο αυτοκίνητο, και μόλις μπορεί να σου δώσει ζεστό, στο δίνει αυτόματα.

                                      3. Ο αισθητήρας ακτινοβολίας (για αυτούς που λένε 'όταν πέφτει ο ήλιος πάνω μου'). Πχ χειμώνα με 13 βαθμούς έξω και ντάλα ήλιο, κλειστά παράθυρα, έβγαζε ζεστό στα πόδια και λίγο δροσερό επάνω. Το ίδιο βράδυ με ίδια θερμοκρασία, ζεστό στα πόδια αλλά και επάνω.

                                      4. Το auto τον χειμώνα, βοηθάει στο να μην θολώνουν τα τζάμια. Δεν χρειάζεται να παλεύεις να εξισοροπήσεις το α/c με το ζεστό για να πετύχεις το ίδιο χωρίς clima.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr