Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η παραπληροφόρηση των ΜΜΕ στην παιδεία
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Η παραπληροφόρηση των ΜΜΕ στην παιδεία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Αντίλογος
    29
    65
    36
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Σκέφτηκα να κάνω edit....αλλά το μετάνοιωσα.

      Ας μείνουν οι δημοσιεύσεις...για να έχουμε να θυμόμαστε!

      Ευχαριστούμε πολύ.-

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        skullone last edited by

        Κι όμως, οι αιώνιοι φοιτητές είναι πρόβλημα, λόγω του ρόλου που παίζουν.

        Δε μιλώ γι'αυτούς που μπήκαν κάποια στιγμή, δεν τους άρεσε η σχολή και, αντί να ξεγραφτούν, έμειναν εγγεγραμμένοι, ώστε κάποτε, ΑΝ και ΟΤΑΝ θελήσουν, να πάρουν το 'χαρτί'. Αν και θα'πρεπε να το εξετάσουμε πολύ σοβαρά και αυτό, γιατί αυτή η νοοτροπία είναι ένας από τους κύριους παράγοντες ευτελισμού της ανώτατης παιδείας.

        Μιλώ για τα κομματόσκυλα. Πασπίτες, δαπίτες, ΠΚΣίτες, ΕΑΑΚίτες κλπ κλπ κλπ. Είτε μας αρέσει είτε όχι, αυτοί που ανεβάζουν και κατεβάζουν πρυτανείες και οδηγούν τα πανεπιστήμια από τη μια ή την άλλη κατεύθυνση είναι οι σύλλογοι των προπτυχιακών. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ως μεταπτυχιακός, ένας επίδοξος κομματικός δερβέναγας δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Αφ'ενός γιατί οι μεταπτυχιακοί είναι λίγοι και σκορποχώρι, αφ'ετέρου γιατί οι προπτυχιακοί βλέπουν τους μεταπτυχιακούς με μισό μάτι ('τσιράκια των καθηγητών' τους αποκαλούν συνήθως). Βεβαίως, για να δικτυωθεί ένα εκκολαπτόμενο κομματόσκυλο, θέλει χρόνο. Δε φτάνουν τα 4-5 χρόνια της σχολής. Ούτε τα 6. Θέλει 5 χρόνια δημιουργίας του δικού του δικτύου και τουλάχιστον άλλα 2 για να λειτουργεί κομματικά και να επηρεάζει καταστάσεις, διαπλεκόμενος με καθηγητές, εκβιάζοντας καταστάσεις εκμεταλλευόμενος τους ψηφοφόρους του κλπ. Σύνολο: 7. 7 χρόνια ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, στα οποία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να είναι προπτυχιακός. Ε, αυτό πρέπει να σταματήσει ΤΩΡΑ, για να γίνει το πρώτο βήμα προς την εξάλειψη της κομματικής διαπλοκής στα ΑΕΙ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • P
          petros last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Κι εσύ συμφωνείς Πέτρο με τις καταλήψεις; Πολλοί έχουν δίκιο, αλλά δικαιούνται να κλείνουν κοινωφελή ιδρύματα, δρόμους, λιμάνια, αεροδρόμια, υπηρεσίες στερώντας τη χρήση τους από τους υπόλοιπους;
          Αν όποιος είχε δίκιο έκανε τα παραπάνω, θα το κλείναμε τελείως το μαγαζί.

          Και βέβαια συμφωνώ εν γένει με τις καταλήψεις, όπως άλλωστε και με τις απεργίες και με τις πορείες. Το ζήτημα δεν είναι αν πρέπει να γίνονται (το αντίθετο θα έλεγα: είναι υποχρέωση του εργαζόμενου η απεργία για δίκαια αιτήματα, είναι γενικά υποχρέωση του πολίτη η μαχητική διεκδίκηση και κινητοποίηση - άλλωστε όλοι μας δεν γκρινιάζουμε για την κριτική από τον καναπέ και το παράθυρο της του-βου; ).
          Το θέμα είναι πότε και πώς βγαίνεις και διεκδικείς, απεργείς και καταλαμβάνεις. Αν για ψύλλου πήδημα κλείνεις τους δρόμους τότε χάνεις και το δίκιο σου και τη φωνή σου, γιατί όταν θα υπάρξει ουσιαστικός λόγος απλώς θα έχεις καταντήσει από γραφικός έως ενοχλητικός.
          Έτσι και με την κατάληψη. Ενώ τώρα υπάρουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ λόγοι για κατάληψη (των ΔΙΚΩΝ τους ιδρυμάτων), θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι όταν έκλειναν σχολές για πλάκα, ενώ η φωνή τους σήμερα που θα έπρεπε να είναι δυνατή, απλώς ακούγεται σα γενικότερη ενόχληση και τίποτε περισσότερο.

          Οι ευθύνες για την κατάντια τη στιγμή που τα μέτρα που προβάλλονται (τα οποία σαφώς και δεν εξασφαλίζουν κάτι καλύτερο) είναι σχεδόν αποκλειστικότητα της εκάστοτε κυβέρνησης. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε και να διαχέεται το πρόβλημα αριστερά-δεξιά.

          Και κλείνω με κάτι που είχα ξαναπεί. Όταν άκριτα αντιδρούμε απένταντι σε μία τάξη που διεκδικεί τα δίκαιά της, τότε όταν θα έχουμε ανάγκη το διπλανό μας για τα δικά μας δίκαια, θα μας γυρίσει την πλάτη. Ας μην σπεύδουμε εύκολα να περιχαρακωθούμε μέσα στην ταξική/οικονομική/επαγγελματική μας τάξη. Μόνο την αυθαιρεσία των κυβερνήσεων εξυπηρετούμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nicknt last edited by

            Κάποιοι άνθρωποι θέλουν να φανατίζονται και να γίνονται 'μάρτυρες', να ξεχωρίζουν εαυτούς από τους υπόλοιπους και να περιβάλλουν τις θέσεις τους με μανδύα οδηγητή, αυθεντίας, αγωνιστή και δε ξέρω τι άλλο πια.

            Το ζήτημα είναι πως πρέπει να έχεις τα εχέγγυα ώστε να θέσεις εαυτόν σε τέτοια περίοπτη θέση, και το κυριότερο να έχεις κάτι καλύτερο να προτείνεις.

            Το να φωνασκείς, να διαμαρτύρεσαι αποκλειστικά και μόνο για να ορίσεις τον εαυτό σου και να προσδιοριστείς μέσω των ψευτο- αγώνων, σημαίνει πως στερείσαι ουσίας.

            Και μιας που το έφερε η κουβέντα, έχετε δει τον φανατισμό των (ακρο)αριστερών και υποτιθέμενα ανεξάρτητων στις συνελεύσεις και στις καταλήψεις (ομοίως για ΠΑΣΠ/ΔΑΠ/ΠΚΣ κτλ); Να χαρώ τις δημοκρατικές δυνάμεις. Αν μας κυβερνούσαν αυτοί, θα νοσταλγούσαμε τις ημέρες του Παττακού (όξω!).

            Κοίτα που φτάσαμε, να τσαμπουκαλευόμαστε για να πάμε στο εργαστήριο μας (όχι ότι με χαλάει βέβαια...!).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              skullone last edited by

              Πέτρο, πέρσυ έκλεισαν εδώ το Πολυτεχνείο για μια βδομάδα μέσα στην εξεταστική, προβάλλοντας ως αίτημα την... μη αξιολόγηση, ενώ η αληθινή αιτία ήταν το ότι κάποια άτομα δεν τα βόλευε η ημέρα και ώρα εξέτασης ενός μαθήματος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                petros last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                Πέτρο, πέρσυ έκλεισαν εδώ το Πολυτεχνείο για μια βδομάδα μέσα στην εξεταστική, προβάλλοντας ως αίτημα την... μη αξιολόγηση, ενώ η αληθινή αιτία ήταν το ότι κάποια άτομα δεν τα βόλευε η ημέρα και ώρα εξέτασης ενός μαθήματος.

                Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  skullone last edited by

                  Εμ, δεν καταλαβαίνουν πως ένα τόσο ακραίο μέτρο ΔΕΝ είναι για να το σπαταλάς άσκοπα. Αλλά... έχουν βγάλει τις αγωνιστικότητές τους έξω και τις μετράνε να δουν ποιος την έχει πιο μεγάλη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    afonic last edited by

                    Όποιος έχει διαβάσει το νέο Νόμο Πλαίσιο θα δει ότι αυτή τη φορά οι καταλήψεις είναι 100% δικαιολογημένες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Και πού είναι επιτέλους αυτός ο νέος Νόμος-Πλαίσιο; Ούτε καν νομοσχέδιο δεν έχει κατατεθεί, ούτε τίποτα - κρύβεται ακόμα η Γιαννάκου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Κι όμως, οι αιώνιοι φοιτητές είναι πρόβλημα, λόγω του ρόλου που παίζουν.

                        Δε μιλώ γι'αυτούς που μπήκαν κάποια στιγμή, δεν τους άρεσε η σχολή και, αντί να ξεγραφτούν, έμειναν εγγεγραμμένοι, ώστε κάποτε, ΑΝ και ΟΤΑΝ θελήσουν, να πάρουν το 'χαρτί'. Αν και θα'πρεπε να το εξετάσουμε πολύ σοβαρά και αυτό, γιατί αυτή η νοοτροπία είναι ένας από τους κύριους παράγοντες ευτελισμού της ανώτατης παιδείας.

                        Μιλώ για τα κομματόσκυλα. Πασπίτες, δαπίτες, ΠΚΣίτες, ΕΑΑΚίτες κλπ κλπ κλπ. Είτε μας αρέσει είτε όχι, αυτοί που ανεβάζουν και κατεβάζουν πρυτανείες και οδηγούν τα πανεπιστήμια από τη μια ή την άλλη κατεύθυνση είναι οι σύλλογοι των προπτυχιακών. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ως μεταπτυχιακός, ένας επίδοξος κομματικός δερβέναγας δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Αφ'ενός γιατί οι μεταπτυχιακοί είναι λίγοι και σκορποχώρι, αφ'ετέρου γιατί οι προπτυχιακοί βλέπουν τους μεταπτυχιακούς με μισό μάτι ('τσιράκια των καθηγητών' τους αποκαλούν συνήθως). Βεβαίως, για να δικτυωθεί ένα εκκολαπτόμενο κομματόσκυλο, θέλει χρόνο. Δε φτάνουν τα 4-5 χρόνια της σχολής. Ούτε τα 6. Θέλει 5 χρόνια δημιουργίας του δικού του δικτύου και τουλάχιστον άλλα 2 για να λειτουργεί κομματικά και να επηρεάζει καταστάσεις, διαπλεκόμενος με καθηγητές, εκβιάζοντας καταστάσεις εκμεταλλευόμενος τους ψηφοφόρους του κλπ. Σύνολο: 7. 7 χρόνια ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, στα οποία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να είναι προπτυχιακός. Ε, αυτό πρέπει να σταματήσει ΤΩΡΑ, για να γίνει το πρώτο βήμα προς την εξάλειψη της κομματικής διαπλοκής στα ΑΕΙ.

                        Φιλε μου που ξαναγυρισες, μπορει και να εχεις δικιο, αλλα υπαρχουν απλες-απλουστερες λυσεις για να λυσεις το 'προβλημα' αν υπαρχει που δεν υπαρχει. Στα Ν+Ν/2 χρονια στερεις απο τον φοιτητη τα δικαιωματα πασο, σιτισης, δωρεαν συγγραματων και ψηφου στα οργανα και το ελυσες το προβλημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          traveller last edited by

                          Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                          ................

                          Επί της ουσίας έχεις δίκιο κι εσύ, και αυτοί που είναι στους δρόμους και έχουν οργή .Και αυτοί έχουν δίκιο.

                          Πρέπει να αλλάξουν πράγματα στα ΑΕΙ αλλά προς τα που είναι το θέμα. Πάντως όχι προς τα κει που τα πάει η χοντρή. Αυτή είναι η δική μου γνώμη μου.
                          Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που αναπαράγεται ο ντετερμινισμός στην εκπαίδευση και δε θα είναι η τελευταία. Ολα πουλιούνται σήμερα, γιατί να μην πουληθεί και η παιδεία;; Αλλωστε μέσω αυτής 'φτιάχνονται' οι επόμενες γενιές. Προσέχουμε για να έχουμε. Σα φοιτητής έπρεπε να τα ξέρεις αυτά, λογικό είναι.
                          Αντί να καθεσαι εδώ βγες στο δρόμο. Εκεί θα δοθεί και θα κερδιθεί ή όχι η 'μάχη' και όχι στα forum.

                          Για το ότι παραπληροφορούν τα ΜΜΕ και βέβαια είναι αλήθεια αλλά νομίζω είναι γνωστό αυτό, δεν προέκυψε τώρα .

                          Δικαιολογημένη η οργή σου, το ξαναλέω για ακόμα μια φορά, αλλά δε νομίζω ότι διοχετεύεται σε αυτούς που πρέπει.

                          Αν επιμείνετε θα κερδίσετε.-

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petros last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Και πού είναι επιτέλους αυτός ο νέος Νόμος-Πλαίσιο; Ούτε καν νομοσχέδιο δεν έχει κατατεθεί, ούτε τίποτα - κρύβεται ακόμα η Γιαννάκου...

                            Κρύβεται πίσω από τη φρουρά της (ανήκει στην ομάδα με τους πλέον έντονα φρουρούμενους υπουργούς - γιατί άραγε; )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              j-marr last edited by

                              http://www.teithes.com/forum/index.php? ... st&id=1718

                              το πορισμα στο οποιο αντιδρουν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                af9pk last edited by

                                Ο χρήστης afonic έγραψε:
                                Όποιος έχει διαβάσει το νέο Νόμο Πλαίσιο θα δει ότι αυτή τη φορά οι καταλήψεις είναι 100% δικαιολογημένες.

                                Και πού είναι επιτέλους αυτός ο νέος Νόμος-Πλαίσιο; Ούτε καν νομοσχέδιο δεν έχει κατατεθεί, ούτε τίποτα - κρύβεται ακόμα η Γιαννάκου...

                                Κρύβεται πίσω από τη φρουρά της (ανήκει στην ομάδα με τους πλέον έντονα φρουρούμενους υπουργούς - γιατί άραγε; )

                                Το πορισμα/προταση αλλαγης νομων της επιτροπης για την πανεπιστημιακη εκπαιδευση ειναι εδω

                                Για το πανεπιστημιακο ασυλο γραφει:

                                1. Ακαδημαϊκές Ελευθερίες και Πανεπιστημιακό
                                  Άσυλο
                                  Η ακαδημαϊκή ελευθερία είναι ύψιστο αγαθό και αποτελεί
                                  σημαντικότατη μορφή ελευθερίας έκφρασης, εντελώς
                                  απαραίτητη για την προαγωγή της γνώσης και των ιδεών. Η
                                  έννοια του πανεπιστημιακού ασύλου, αν και προέρχεται
                                  από εποχές κατά τις οποίες υπήρχε διωγμός των ιδεών
                                  εκείνων που δεν ταυτίζονταν με τις κυριαρχούσες
                                  πεποιθήσεις της κοινωνίας, εξακολουθεί και σήμερα να
                                  είναι σημαντική. Δεν νοείται ελεύθερη ακαδημαϊκή
                                  διδασκαλία και έρευνα χωρίς τη διαφύλαξη του ασύλου.
                                  Εδώ και χρόνια, όμως, είναι διάχυτη η πεποίθηση στην
                                  πανεπιστημιακή κοινότητα ότι η προστασία του
                                  πανεπιστημιακού ασύλου στην πράξη δυσλειτουργεί. Είναι,
                                  επίσης, έντονη η αίσθηση ότι, ούτε το ΥπΕΠΘ ούτε οι
                                  πανεπιστημιακές αρχές τολμούν να λάβουν τις απαραίτητες
                                  γενναίες αποφάσεις. Ζητούμενο είναι η πραγματική
                                  προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και ταυτόχρονα της
                                  ομαλής πανεπιστημιακής λειτουργίας, που συστηματικά
                                  πλέον καταλύονται ανεξέλεγκτα στο όνομα του ίδιου του
                                  ασύλου. Έτσι, θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα
                                  παραβιάζονται, πανεπιστημιακές εκδηλώσεις διαλύονται,
                                  πολύτιμες υποδομές καταστρέφονται. Το πανεπιστημιακό
                                  άσυλο θα πρέπει να υπηρετεί με τρόπο ουσιαστικό το
                                  υφιστάμενο δημοκρατικό κεκτημένο.
                                  Ως ελάχιστο μέτρο προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα
                                  σημερινά προβλήματα, προτείνεται η αντικατάσταση της
                                  υφιστάμενης Επιτροπής Ασύλου από το Πρυτανικό
                                  Συμβούλιο. Ως αρμόδιο αποφασιστικό όργανο για το
                                  πανεπιστημιακό άσυλο, το Πρυτανικό Συμβούλιο
                                  προτείνεται να λειτουργεί με αυξημένη πλειοψηφία δύο
                                  τρίτων.
                                  Προσχέδιο διάταξης νέου νόμου:
                                  Η παράγραφος 6 του άρθρου 2 του Ν. 1268/1982
                                  αντικαθίσταται ως εξής:
                                  «Το όργανο αυτό είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο με
                                  δικαίωμα ψήφου όλων των μελών του. Οι αποφάσεις θα
                                  λαμβάνονται με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων. Ο
                                  Πρύτανης μπορεί να παραπέμψει το θέμα στη Σύγκλητο,
                                  που συγκαλείται εκτάκτως και αποφασίζει επίσης με
                                  πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων.»

                                Ενω για την χρονικη διαρκεια σπουδων γραφει:

                                8.4 Χρονική διάρκεια σπουδών και ανταποδοτικές
                                υποτροφίες
                                Η επ’ αόριστο φοίτηση έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις:
                                απαξίωση γνώσεων, χαλαρότητα σπουδών, μη ορθολογική
                                ιεράρχηση μαθημάτων, αποδυνάμωση της έννοιας και της
                                συνοχής της πανεπιστημιακής κοινότητας, διατάραξη της
                                διαπροσωπικής σχέσης διδασκόντων και διδασκομένων,
                                χωροταξικά προβλήματα.
                                Η Επιτροπή θεωρεί ότι μία λύση θα ήταν ο περιορισμός των
                                ετών φοίτησης σε 1.5ν (όπου ν ο ελάχιστος αριθμός ετών
                                που απαιτείται για την απόκτηση του πτυχίου) για τους
                                φοιτητές που δεν εργάζονται ή δεν έχουν οικογενειακές
                                υποχρεώσεις (ανατροφή τέκνων). Μία τέτοια λύση, αν
                                προκριθεί, θα πρέπει να συνοδεύεται από μέτρα που
                                ενισχύουν τη φοίτηση ατόμων που δεν έχουν οικονομικές
                                δυνατότητες. Η ενίσχυση των τελευταίων θα μπορούσε να
                                γίνει μέσω ανταποδοτικών υποτροφιών (με υποχρέωση, για
                                παράδειγμα, επιτυχούς εξέτασης σημαντικού αριθμού των
                                μαθημάτων κάθε εξαμήνου). Η εισαγωγή ανταποδοτικών
                                υποτροφιών σημαίνει ότι ο/η φοιτητής/τρια θα εργάζεται
                                για περιορισμένο αριθμό ωρών (π.χ. 40 ώρες μηνιαίως) μέσα
                                στο Πανεπιστήμιο, προσφέροντας τις υπηρεσίες του/της σε
                                βιβλιοθήκες, σπουδαστήρια, εργαστήρια, φοιτητική λέσχη,
                                φοιτητικές εστίες, κτλ. Παράλληλα μέτρα, όπως η
                                δυνατότητα διακοπής σπουδών για ένα ή δύο το πολύ έτη
                                (που δεν θα προσμετρώνται στο 1.5ν), καθώς και η
                                δυνατότητα μερικής φοίτησης (δυνατότητα περαίωσης των
                                σπουδών σε 2ν χρόνια), θα πρέπει επίσης να προβλεφθούν
                                για ειδικές περιπτώσεις (μητέρες ανηλίκων, εργαζόμενοι με
                                αποδεδειγμένη πλήρη απασχόληση και ασφαλιστική
                                κάλυψη, χρονίως πάσχοντες, κ.ά.).
                                Σαφές είναι ότι η προτεινόμενη λύση θα πρέπει να ισχύσει
                                μόνο για τους φοιτητές που θα πρωτοεγγραφούν στα
                                Πανεπιστήμια μετά την ψήφιση της σχετικής νομοθετικής
                                ρύθμισης. Για τους ήδη εν ενεργεία φοιτητές θα πρέπει να
                                υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις, όπως και για τους μη
                                ενεργούς, για τους οποίους πρέπει να προσδιοριστεί ένα
                                χρονικό διάστημα στο οποίο να ολοκληρώσουν τις σπουδές
                                τους.
                                Για την προστασία των φοιτητών απέναντι σε αυθαίρετες
                                βαθμολογικές πρακτικές που μπορούν να τους οδηγήσουν σε
                                τελική απώλεια της φοιτητικής τους ιδιότητας, η Επιτροπή
                                προτείνει τα ακόλουθα δύο μέτρα, επιπλέον της
                                δυνατότητας του φοιτητή να προσφύγει στον Συνήγορο της
                                πανεπιστημιακής κοινότητας:
                                (α) Μετά από τρεις αποτυχημένες εξετάσεις σε ένα
                                μάθημα, ο φοιτητής, αν το ζητήσει εγγράφως ένα μήνα
                                τουλάχιστον πριν από την επόμενη εξεταστική περίοδο,
                                εξετάζεται κατά την περίοδο αυτή από τριμελή επιτροπή.
                                Με την ίδια αίτηση ο φοιτητής δικαιούται να ζητήσει την
                                εξαίρεση του εξεταστή από την τριμελή αυτή επιτροπή. Το
                                τελευταίο αυτό αίτημα εξετάζεται από το Δ.Σ. ή τη Γ.Σ. του
                                Τμήματος, που λαμβάνει υπόψη τυχόν πρόσθετες
                                προϋποθέσεις που προβλέπονται στον εσωτερικό
                                κανονισμό λειτουργίας του Τμήματος.
                                (β) Ο φοιτητής δικαιούται, αν θεωρεί ότι αδικήθηκε, να
                                ζητήσει να δει το διορθωμένο γραπτό του, σύμφωνα με
                                πρόγραμμα που καταρτίζει κάθε διδάσκων μετά το πέρας
                                των εξετάσεων.
                                Προσχέδιο διατάξεων νέου νόμου:
                                (Α) Στον Ν. 1268/1982 προστίθεται άρθρο 25α που έχει ως
                                εξής:
                                «1. Ανώτατο χρονικό όριο φοίτησης στις προπτυχιακές
                                σπουδές είναι ο ελάχιστος αριθμός εξαμήνων που
                                απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου προσαυξανόμενος
                                κατά 50% ή, προκειμένου για εργαζόμενους φοιτητές ή
                                για γονείς ανήλικων τέκνων, διπλασιαζόμενος.
                                2. Εργαζόμενος θεωρείται ο φοιτητής που κατά τη
                                διάρκεια των σπουδών του είχε, αθροιστικά επί
                                τουλάχιστον ένα έτος, πλήρη απασχόληση με
                                ασφαλιστική κάλυψη ή εάν πιστοποιείται με άλλο τρόπο
                                η πλήρης απασχόληση, σε συνδυασμό με δυσχερή
                                οικονομική κατάσταση του φοιτητή, όπως προκύπτει
                                από την ατομική και οικογενειακή φορολογική δήλωση.
                                3. Ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να διακόπτει, με
                                έγγραφη δήλωσή του προς τη γραμματεία του Τμήματος,
                                τις σπουδές του για ένα έως τέσσερα το πολύ εξάμηνα,
                                συνεχόμενα ή μη, που δεν θα προσμετρώνται στον
                                παραπάνω ανώτατο χρόνο σπουδών.
                                4. Μετά την πάροδο του ανώτατου χρόνου σπουδών, ο
                                φοιτητής θεωρείται αυτοδικαίως απολέσας τη
                                φοιτητική ιδιότητα. Συμμετοχή του σε εξετάσεις δεν
                                είναι πλέον δυνατή. Εξαίρεση επιτρέπεται μόνο σε
                                περιπτώσεις ανωτέρας βίας και με απόφαση του
                                Διοικητικού Συμβουλίου του Τμήματος λαμβανόμενη με
                                πλειοψηφία 3/4 του συνόλου των μελών του.
                                5. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού εφαρμόζονται για
                                τους φοιτητές που θα εγγράφονται σε Πανεπιστήμια
                                από το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 και εφεξής.»
                                (Β) Η παράγραφος 8 του άρθρου 9 του Ν. 2083/1992
                                αντικαθίσταται ως εξής:
                                «8. (α) Μετά από τρεις αποτυχημένες εξετάσεις σε ένα
                                μάθημα, ο φοιτητής, αν το ζητήσει εγγράφως ένα μήνα
                                τουλάχιστον πριν από την επόμενη εξεταστική περίοδο,
                                εξετάζεται κατά την περίοδο αυτή από τριμελή
                                επιτροπή. Με την ίδια αίτηση ο φοιτητής δικαιούται να
                                ζητήσει την εξαίρεση του εξεταστή από την τριμελή
                                αυτή επιτροπή. Το τελευταίο αυτό αίτημα εξετάζεται
                                από το Δ.Σ. ή τη Γ.Σ. του Τμήματος, που λαμβάνει υπόψη
                                τυχόν πρόσθετες προϋποθέσεις που προβλέπονται στον
                                εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του Τμήματος.
                                (β) Ο φοιτητής δικαιούται, αν θεωρεί ότι αδικήθηκε, να
                                έχει πρόσβαση στο διορθωμένο γραπτό του. Η
                                πρόσβαση στα γραπτά εξετάσεων γίνεται σύμφωνα με
                                πρόγραμμα που καταρτίζει ο διδάσκων μετά τη
                                διόρθωση των γραπτών.»

                                Αν δε, λαβουμε υποψη την συσταση του Συνηγορου της Πανεπιστημιακης Κοινοτητας (αρθρο 6 στο πορισμα που παρεθεσα) δεν βρισκω τιποτα μεμπτο με τις προτεινομενες αλλαγες!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Κι εγώ βρίσκω σωστά τα προτεινόμενα μέτρα. Η 'χοντρή' ξέρει καλά την ανώτατη παιδεία και μόνο ουρανοκατέβατη δεν είναι. Ας χτυπήσουν τον κώλο τους κάτω όσοι έχουν φέρει τα πανεπιστήμια στο σημερινο χάλι, μόνο με τέτοιες τομές μπορεί να σταματήσει η κατρακύλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                                    Κρίμα, ρε φίλε. Φαινόσουν σοβαρότερος...

                                    Και ΄συ φαινόσουν σοβαρότερος!!!!

                                    Επιθυμώ την οριστική και αμετάκλητη ΔΙΑΓΡΑΦΗ μου από αυτό το ευκαταφρόνητο, κάφρικο και ξεφτιλισμένο forum, ΤΩΡΑ!!!!

                                    Και πολύ έκατσα!!! ΖΩΑ!!!!!
                                    Αρκετό χρόνο ξόδεψα για εσάς... Θα έπρεπε να με ευχαριστείτε!!! ΖΩΑ!!!

                                    Τώρα το είδα αυτό. Όπως είπε και ο kouk, ούτε edit δεν μπορώ να κάνω. Το 4TF = μερικές χιλιάδες άνθρωποι που συλλήβδην χαρακτηρίζεις ως κάφρους, ξεφτιλισμένους, ζώα και αχάριστους (μιας και δεν σε ευχαριστούν για τον χρόνο που ΤΟΥΣ διέθεσες), σε ευχαριστεί πολύ για το βρισίδι.

                                    Όσο για την διαγραφή σου, να σταματήσεις να την απαιτείς. Είναι πιο απλό να μην ξανακάνεις ποτέ login, αν βέβαια πιστεύεις πραγματικά αυτά που έγραψες.

                                    Με τιμή, ένας κάφρος, ξεφτιλισμένος, ζώο και αχάριστος φορουμάς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      flowerpower last edited by

                                      [quote='Krusenstern']
                                      Τώρα το είδα αυτό. Όπως είπε και ο kouk, ούτε edit δεν μπορώ να κάνω. Το 4TF = μερικές χιλιάδες άνθρωποι που συλλήβδην χαρακτηρίζεις ως κάφρους, ξεφτιλισμένους, ζώα και αχάριστους (μιας και δεν σε ευχαριστούν για τον χρόνο που ΤΟΥΣ διέθεσες), σε ευχαριστεί πολύ για το βρισίδι.

                                      Όσο για την διαγραφή σου, να σταματήσεις να την απαιτείς. Είναι πιο απλό να μην ξανακάνεις ποτέ login, αν βέβαια πιστεύεις πραγματικά αυτά που έγραψες.

                                      Με τιμή, ένας κάφρος, ξεφτιλισμένος, ζώο και αχάριστος φορουμάς.

                                      σιγα μην ειναι χιλιαδες. παντως με το να μην ξανακανει Log in το Nickname tou παραμενει μαρτυρας για την επομενη φορα που καποιος θα πει 'ειμαστε χιλιαδες'

                                      ειμαστε 2 , ειμαστε 3 , ειμαστε ολοι κιολοι 13. ενας εδω και ενας εκει για να φαινομαστε πολλοι.

                                      βασικα καιρο τωρα παρατηρω οτι εχει δημιουργηθει μια νοοτροπια/φιλοσοφια ψαγμενου καθωςπρεπισμου και μια σιωπηλη παραδοχη οτι οποιος μπαινει στο φορουμ πρεπει να εχει καποιες συγκεκριμενες ιδεες γυρω απο διαφορα θεματα. αν το παω και λιγο πιο μακρυα νομιζω οτι επικρατει μια ταση καββαθα-ισμου.

                                      Δημητρη παντως εγω δεν κανω διαγραφη γιατι ξερω οτι θα εχω χασει και θα εχουν ενα λιγοτερο αγκαθακι στα πλευρα τους. Αν παρολλα αυτα θες να διαγραφεις και δεν το κανουν , τρελανε τους στο σπαμ να δεις τι καλα θα σε πεταξουν [/i]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Καλά, είναι τόσο δύσκολο να γίνει μια συζήτηση μεταξύ ανθρώπων με διαφορετικές αντιλήψεις; Πρέπει κάποιοι να είναι οι κακοί και κάποιοι οι καλοί;
                                        Κι εγώ δεν φεύγω, έτσι 'για να είμαι ένα αγκαθάκι στα πλευρά σας'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nicknt last edited by

                                          Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
                                          βασικα καιρο τωρα παρατηρω οτι εχει δημιουργηθει μια νοοτροπια/φιλοσοφια ψαγμενου καθωςπρεπισμου και μια σιωπηλη παραδοχη οτι οποιος μπαινει στο φορουμ πρεπει να εχει καποιες συγκεκριμενες ιδεες γυρω απο διαφορα θεματα. αν το παω και λιγο πιο μακρυα νομιζω οτι επικρατει μια ταση καββαθα-ισμου.

                                          Όπως αναφέρω στην αμέσως προηγούμενη δημοσίευση μου, είναι απροσδόκητα σύνηθες φαινόμενο οι όποιοι εκφραστές 'αγωνιστικών' διαθέσεων να είναι βασιλικότεροι του βασιλέος.

                                          Με άλλα λόγια, από πότε οτιδήποτε δηλώνει κάποιος, και δη ενάντια σε παγιωμένες αρχές διαλόγου και καλής θέλησης, βρίσκεται στο απυρόβλητο; Από που κι ως που θεωρείται καθωσπρεπισμός το να ασκείς κριτική σε ιδέες ανατρεπτικές (λέμε τώρα), τη στιγμή που αυτές ακριβώς οι ιδέες είναι που πρέπει να βγουν αλώβητες από την κριτική ώστε να θεωρηθούν κάτι παραπάνω από παιδικά ξεσπάσματα;

                                          Είναι εύλογο να επιθυμεί κανείς την ουτοπία, αλλά οποιοδήποτε θέμα εξετάζεται έξω από την Ιστορικότητα του, είναι αμιγώς ακαδημαϊκό- δεν χτίζεις πολιτική πάνω σε αυτό. Και κάπως έτσι μου φαίνονται οι διαμαρτυρίες που τελούνται τώρα (φοιτητές + ΠΑΜΕ + 1300 ευρώ κατώτατος μισθός= όλοι μαζί στο Σύνταγμα;).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kouk last edited by

                                            FlowerPower

                                            ειλικρινά, προσπαθώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω.

                                            Βεβαίως είναι δικαίωμα του καθένα μας να υποστηρίζει την άποψή του.
                                            Μάλιστα, ακόμα καλύτερα αν προσπαθεί να το κάνει σε ανθρώπους οι οποίοι δεν συμφωνούν μαζί του. Θέλει περισσότερη προσπάθεια.

                                            Αλλά το να μειώνεις τους συνομιλητές σου είναι κάτι διαφορετικό. Ειδικά όταν τσουβαλιάζεις και ομαδοποιείς.

                                            Τα διάφορα σε -ισμός, μακριά απο εμάς.

                                            Απόψεις έχει ο καθένας μας. Και τις καταθέτει. Φυσικά, αν βρει και άλλους, που έχουν τους ιδιους προβληματισμούς, θα μείνει.

                                            Αλλά η μαγκιά είναι να μπορείς να συζητάς χωρίς αναθέματα και υπεροψία.
                                            Αυτό είναι το δύσκολο.

                                            Το εύκολο είναι να θεωρήσεις ότι όλοι οι άλλοι έχουν λάθος και ο μόνος σωστός είσαι εσυ. Οπότε...

                                            Να είμαστε καλά πάντως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr