-
Νομίζω πως τώρα πια έχουν βελτιστοποιηθεί οι τεχνικές κατασκευής και συναρμολόγησης των κινητήρων και ουσιαστικά δεν υπάρχει ανάγκη στρωσίματος. Βέβαια στα πρώτα 1000χμλ (άντε 5000) ας το παμε χαλαρά το αμαξάκι, χωρίς πολλές στροφές (κινητήρα εννοώ ) τα υπόλοιπα είναι για ψυχολογικούς λόγους και είναι κατάλοιπα από παλαιότερα χρόνια όπου πιστόνια και λοιπά μέρη δεν είχαν τέλεια συναρμογή και απαιτούσαν ήπια χρήση ώστε να φτάσουν σε πολύ καλό βαθμό λειτουργίας.
Πάντως η απάντηση απο Honda Uk είναι απαράδεκτη, όπως και να έχει...
Ίσως να έστελνες παρόμοιο mail στη Honda Ιαπωνίας... -
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Νομίζω πως τώρα πια έχουν βελτιστοποιηθεί οι τεχνικές κατασκευής και συναρμολόγησης των κινητήρων και ουσιαστικά δεν υπάρχει ανάγκη στρωσίματος. Βέβαια στα πρώτα 1000χμλ (άντε 5000) ας το παμε χαλαρά το αμαξάκι, χωρίς πολλές στροφές (κινητήρα εννοώ ) τα υπόλοιπα είναι για ψυχολογικούς λόγους και είναι κατάλοιπα από παλαιότερα χρόνια όπου πιστόνια και λοιπά μέρη δεν είχαν τέλεια συναρμογή και απαιτούσαν ήπια χρήση ώστε να φτάσουν σε πολύ καλό βαθμό λειτουργίας.Πάντως η απάντηση απο Honda Uk είναι απαράδεκτη, όπως και να έχει...
Ίσως να έστελνες παρόμοιο mail στη Honda Ιαπωνίας...απαράδεκτη;;; τι έπρεπε να γράψουν;
Περισσότερη προσοχή χρειάζονται άλλα μέρη του αυτοκινήτου πλέον, παρά ο κινητήρας στο 'στρώσιμο' μην τα ξαναγράφουμε
Τώρα όσοι θέλουν να το στρώνουν εφ' όρου ζωής ας κάνουν ότι καταλαβαίνουν
-
Παντως δεν ειναι δειγμα ανωριμοτητας που ξεπουλαει το αμαξακι με πολιορκητικο κριο την εμφανιση?
Θελω να πω ωραιο αλλα ρε παιδια μονο εμενα με χαλει ο ημιακαμπτος πισω,η αλμυροτατη τιμη για 1.8 και η υψηλη σχετικα καταναλωση.Και αυτα ειναι τα πρωτα που μου ρθαν στο μυαλο ετσι? -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Παντως δεν ειναι δειγμα ανωριμοτητας που ξεπουλαει το αμαξακι με πολιορκητικο κριο την εμφανιση?
Θελω να πω ωραιο αλλα ρε παιδια μονο εμενα με χαλει ο ημιακαμπτος πισω,η αλμυροτατη τιμη για 1.8 και η υψηλη σχετικα καταναλωση.Και αυτα ειναι τα πρωτα που μου ρθαν στο μυαλο ετσι?κοιτα, η εμφανιση του 5 πορτου ειναι διαστημικη...ο ημιακαμπτος για μενα ειναι 'σχετικος' αμα η αναρτηση ειναι καλα ρυθμισμενη, οι τιμες ειναι ψηλες κατα τη γνωμη μου...
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Παντως δεν ειναι δειγμα ανωριμοτητας που ξεπουλαει το αμαξακι με πολιορκητικο κριο την εμφανιση?
Θελω να πω ωραιο αλλα ρε παιδια μονο εμενα με χαλει ο ημιακαμπτος πισω,η αλμυροτατη τιμη για 1.8 και η υψηλη σχετικα καταναλωση.Και αυτα ειναι τα πρωτα που μου ρθαν στο μυαλο ετσι?Ξεπουλάει διότι έχει διαστημική εμφάνιση, πολύ ικανοποιητικούς χώρους, ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία, 7 χρόνια εγγύηση (και την κατακρίνουν πολλοί), εξοπλισμό λίγο περισσότερο από πλήρη (γι'αυτό και η αλμυρή τιμή, αν και θα μπορούσαν να βγάλουν μια πιο light από πλευράς εξοπλισμού έκδοση με κόστος γύρω στα 21-21500 ώστε να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικό), πολύ καλά φρένα, σταθερότητα στο δρόμο, και φυσικά πολύ χαμηλή κατανάλωση! Μα καλά πού είδες εσύ υψηλή κατανάλωση; Τα χαρτιά λένε 6.6 και ανταποκρίνονται αρκετά στη πραγματικότητα. (τουλάχιστον εκτός πόλης) Αφού είναι ένα πλεονέκτημα που ακόμα και οι επικριτές του του αναγνωρίζουν. Όσο για τη κριτική της πίσω ανάρτησης, κάνε μια βόλτα και μετά κρίνε! Είναι αρκετά σφιχτή, με το πλεονεκτήμα των ελάχιστων κλίσεως στις στροφές και το μειονέκτημα της αντιμετώπισης εγκάρσιων ανωμαλιών. Αν είσαι 40άρης ήσυχος οικογενιάρχης, δέ θα σου κάνει. Είναι θέμα προσέγγισης και απαιτήσεων. Άν θέλω σπορτίφ συμπεριφορά, θα έχω μειονεκτήματα στην άνεση. Αυτά περί χρυσών τομών κτλ ας τα αφήσουν στην άκρη.
Αν σου έρθουν άλλα στο μυαλό, θα χαρώ να τα διαβάσω και αυτά...
-
Συμφωνώ με adis4gr!
Η κατανάλωση είναι υψηλή; Έχει κάποιος πρόχειρο κανα στοιχείο;
Εμένα το εσωτερικό του με τρελαίνει...εξωτερικά δεν λέω εντυπωσιακότατο, αλλά κάτι δεν μου κάθεται σε αρμονία.
-
το 1.4 με 17ρες το έχουν ? νομίζω ότι απο πλευράς άνεσης κτλ θα ήταν πιο καλό με 16ρες και όχι με 17ρες ....
αυτό που μου αρέσει ... είναι το Skyview !!!! όλα τα $$$$$
-
Το ξερατε οτι η ηλιοροφη στο 5θυρο δεν ανοιγει για αερα παρα μονο για ηλιοθεραπεια?
Εγω το εμαθα πριν 10 μέρες και αφου το είχα κλείσει ήδη με ηλιοροφή...
Τωρα περιμενω τυχον ακυρωση 5θυρου χωρις ηλιοροφη για να μην πληρωσω τα 800 ευρωπουλα διαφορας για να κανω ηλιοθεραπεια κατω απο μια πανοραμικη μεν με 2 ηλεκτρικα κουρτινακια γυαλινη οροφη δε (απο θεμα κοστους νομιζω δεν λεει)....ασε που τυγχανω και μανιωδης καπνιστης και για οσους ξερουν τα αυτοκινητα με ανοιγομενη οροφη για τον καπνο ειναι οτι καλυτεροΚαι ενα δευτερο στοιχειο... το parktronic που συνηθως δινεται ως δωρο απαιτει στο 5θυρο τρυπες στον πισω προφυλακτηρα....δεν μπαινει στην πινακιδα οπως στα αλλα honda λογω της κλισης της τελευταιας
Καλημερα σε ολους
-
Για οσους θελουν να χαζεψουν η και να κατεβασουν φωτογραφιες του 5θυρου civic σε μεγαλη αναλυση εκτος απο το site της Αγγλιας
υπαρχει και αυτο εδω που μαλλον εχει περισσοτερες ...
Εχει και αρκετες φωτογραφιες του εσωτερικου σε μπεζ και μαυρο δερμα αλλα και καποιες ενδιαφερουσες απο τεχνικη σκοπια (διαφανειες που φαινονται οι αναρτησεις μπρος πισω, κινητηρας και πλαισιο)http://www.km77.com/marcas/honda/2006/civic/gama/gra/01.asp
έως
http://www.km77.com/marcas/honda/2006/civic/gama/gra/68.aspπατώντας πανω στην καθε φωτογραφια σε πηγαινει στην επομενη
-
Ο χρήστης Zeus έγραψε:
Το ξερατε οτι η ηλιοροφη στο 5θυρο δεν ανοιγει για αερα παρα μονο για ηλιοθεραπεια?
Εγω το εμαθα πριν 10 μέρες και αφου το είχα κλείσει ήδη με ηλιοροφή...
Τωρα περιμενω τυχον ακυρωση 5θυρου χωρις ηλιοροφη για να μην πληρωσω τα 800 ευρωπουλα διαφορας για να κανω ηλιοθεραπεια κατω απο μια πανοραμικη μεν με 2 ηλεκτρικα κουρτινακια γυαλινη οροφη δε (απο θεμα κοστους νομιζω δεν λεει)....ασε που τυγχανω και μανιωδης καπνιστης και για οσους ξερουν τα αυτοκινητα με ανοιγομενη οροφη για τον καπνο ειναι οτι καλυτεροΚαι ενα δευτερο στοιχειο... το parktronic που συνηθως δινεται ως δωρο απαιτει στο 5θυρο τρυπες στον πισω προφυλακτηρα....δεν μπαινει στην πινακιδα οπως στα αλλα honda λογω της κλισης της τελευταιας
Καλημερα σε ολους
Καλημέρα!!!
Όντως η ηλιοροφή του Civic ειναι όπως του 307 και 407 SW και δεν ανοιγει. Πως σου ξεφυγε στην παραγγελία?
Εγω προσωπικά το έχω παραγγείλει με την ηλιοροφή κι ας μην ανοιγει. Λέει ρε παιδι μου αισθητικά, ασε που είναι και 'παιχνίδι' για το/τα τέκνο/τέκνα.
Καλή παραλαβή!!! -
Να σαι καλα φιλε μου Miatagreece...επισης και σε σενα καλη παραλαβη
Τωρα το πως μου ξεφυγε στην παραγγελια...ασε...
μαλλον απο την πολυ καψουρα μου για το του του δεν ρωτησα οταν εκανα την παραγγελια και το θυμηθηκα να ρωτησω οταν πηγα για υπογραφες του διακανονισμουΕτσι και αλλιως παντως το παιρνω (με η χωρις οροφη) και δεν παραπονιεμαι
Συμφωνω μαζι σου οτιΛέει ρε παιδι μου αισθητικά, ασε που είναι και 'παιχνίδι' για το/τα τέκνο/τέκνα
αλλα με 800 ευρω του παιρνω in car entertainment dvd psp 2 κλπ για να παιζει και οχι να ξεχαρβαλωνει ανοιξε κλεισε την ηλιοροφη
Επισης πανω που ειχα αρχισει να μετανιωνω για το μπεζ εσωτερικο πηγα και το ειδα και μου αρεσε πιο πολυ απο τις φωτο
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Είναι προφανές ότι ο ντήλερ που πηγες έχει προαγοράσει αυτοκίνητα στο όνομα του (ή σε τυχαία ονόματα) και σου πουλάει ένα από αυτά που περιμένει στα επόμενα καράβια
Γι αυτό και η αναμονή σου δεν είναι τίποτα μπροστά σε άλλους που κάνουν παραγγελια τώρα.
Αυτά στα λέω για να καταλάβεις τι σου λένε.... σχετικά με τις παραδόσεις που αλλάζουν συνέχεια
Και μην είσαι πάντα σίγουρος οτι ο ντηλερ είναι παναγίτσα
κι ομως δεν εχει προαγορασει κανενα αυτοκινητο ο dealer που αναφερεται το παληκαρι.δεν υπαρχουν αυτοκινητα γι αυτο αργουν οι παραδοσεις.
το vtec στο νεο civic μπαινει απο τις 1500 εως τις 3500 στροφες γι αυτο ειναι οικονομικο και δεν καταλαβαινεις ποτε μπαινει!!!
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
Είναι προφανές ότι ο ντήλερ που πηγες έχει προαγοράσει αυτοκίνητα στο όνομα του (ή σε τυχαία ονόματα) και σου πουλάει ένα από αυτά που περιμένει στα επόμενα καράβια
Γι αυτό και η αναμονή σου δεν είναι τίποτα μπροστά σε άλλους που κάνουν παραγγελια τώρα.
Αυτά στα λέω για να καταλάβεις τι σου λένε.... σχετικά με τις παραδόσεις που αλλάζουν συνέχεια
Και μην είσαι πάντα σίγουρος οτι ο ντηλερ είναι παναγίτσα
κι ομως δεν εχει προαγορασει κανενα αυτοκινητο ο dealer που αναφερεται το παληκαρι.δεν υπαρχουν αυτοκινητα γι αυτο αργουν οι παραδοσεις.
το vtec στο νεο civic μπαινει απο τις 1500 εως τις 3500 στροφες γι αυτο ειναι οικονομικο και δεν καταλαβαινεις ποτε μπαινει!!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την borbos στις 02/06/06 11:17, 1 φορά
Και ομως borbos σε χτεσινη μου επαφη με τον εν λογω dealer υπηρχε αυτοκινητο τιμολογημενο στην αντιπροσωπεια εκτος και αν επροκειτο για ακυρωση απο πελατη και δεν μου το παν....αλλα παλι αν ηταν ετσι δεν θα το ειχαν στις εγκαταστασεις τους αλλα στον Σαρακακη, η κανω λαθος?
Εσυ φιλε μου borbos εισαι ο 1ος ευτυχης κατοχος η κανω λαθος?
Και αν ναι με τι χρωμα εσωτερικο? Εκτιμω οτι ετσι και αλλιως ειναι χωρις ηλιοροφη διοτι οι πληροφοριες μου λενε οτι δεν εχει ερθει με ηλιοροφη ακομα στην ΕλλαδαΚαλημερα
και μην ξεχνατε να χαμογελατε σημερα γιατι ειναι Παρασκευη
ΓιουπιιιιιιιιιιιΑναφορικα με το ποτε μπαινει το vtec borbos εισαι σιγουρος?
Εγω περιμενα μαλλον απο τις 3500 και μετα αλλα ομολογουμενως στο test drive εν καταλαβα τιποτα αν μπηκε ποτε μπηκε κλπPS
μου εφτιαξε η μερα
παραλαμβανω χωρις οροφη εντος της αλλης εβδομαδος
Αντε γιατι δεν κρατιομουν αλλο και θα εψαχνα να βρω τον borbos να παρω το δικο του -
και να μην εχει προαγοράσει μπορεί τις πρώτες μέρες να εχωσε παραγγελιά 200 κομμάτια (Μαγκιά του, γιατι κάτι άλλοι ύπνοι δε πήραν κομμάτια και δε πουλήσανε)
Εγω δε λέω ότι είναι καλό. Απλως λέω ότι δε φταίει η Ελληνική αντιπροσωπεία που το αμάξι έχει ξεπουλήσει στην Ευρωπη
Αυτό που φταίει είναι πιο γενικό φαντάζομαι.Το αγγλικό εργοστάσιο βγάζει τόσα αμάξια.... (Υ) και ο μέσος όρος του για τα 6 χρονια ζωής του μοντέλου είναι ικανοποιητικός (Υx365x6 χρόνια)
Ενα μεγαλύτερο εργαστάσιο θα κάλυπτε τη ζήτηση τώρα αλλά όταν δε θα πουλαγε το μοντέλο θα είχε μεγάλο στοκάρισμα και υπολειτουργία
Η φιλοσοφία όλων των εργοστασίων είναι πανω κάτω η ίδια
-
Ο χρήστης Zeus έγραψε:
[Αναφορικα με το ποτε μπαινει το vtec borbos εισαι σιγουρος?
Εγω περιμενα μαλλον απο τις 3500 και μετα αλλα ομολογουμενως στο test drive εν καταλαβα τιποτα αν μπηκε ποτε μπηκε κλπPS
μου εφτιαξε η μερα
παραλαμβανω χωρις οροφη εντος της αλλης εβδομαδος
Αντε γιατι δεν κρατιομουν αλλο και θα εψαχνα να βρω τον borbos να παρω το δικο τουπαρα πολυ σιγουρος,στο σεμιναριο για το νεο honda την προηγουμενη εβδομαδα ετσι ειπαν!!!καλοριζικο το νεο αυτοκινητο!!
εαν αλλαξεις γνωμη πουλαω το δικο μου!!!
-
εσύ τελικά πήρες 4 πόρτες έτσι?
-
Από τη μία ζηλεύω που παραλαμβάνει ο φίλος Zeus αλλά από την άλλη καλυτερα που καθυστερεί το καμάρι της κυρίας μου μπας και καταφέρω να μαζέψω παραπάνω μετρητό και έχω λιγότερο δάνειο.
Πάντως πιστεύω ότι το του-του μαύρο με μαύρο εσωτερικό θα είναι όλα τα λεφτά.Υ.Γ. Αυτο που έγραψες φίλε Zeus για το car entertainment με 800 ευρώ με ενδιαφέρει!!! Έχεις κάτι στο μυαλό σου?
-
Ξεπουλάει διότι έχει διαστημική εμφάνιση, πολύ ικανοποιητικούς χώρους, ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία, 7 χρόνια εγγύηση (και την κατακρίνουν πολλοί), εξοπλισμό λίγο περισσότερο από πλήρη (γι'αυτό και η αλμυρή τιμή, αν και θα μπορούσαν να βγάλουν μια πιο light από πλευράς εξοπλισμού έκδοση με κόστος γύρω στα 21-21500 ώστε να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικό), πολύ καλά φρένα, σταθερότητα στο δρόμο, και φυσικά πολύ χαμηλή κατανάλωση! Μα καλά πού είδες εσύ υψηλή κατανάλωση; Τα χαρτιά λένε 6.6 και ανταποκρίνονται αρκετά στη πραγματικότητα. (τουλάχιστον εκτός πόλης) Αφού είναι ένα πλεονέκτημα που ακόμα και οι επικριτές του του αναγνωρίζουν. Όσο για τη κριτική της πίσω ανάρτησης, κάνε μια βόλτα και μετά κρίνε! Είναι αρκετά σφιχτή, με το πλεονεκτήμα των ελάχιστων κλίσεως στις στροφές και το μειονέκτημα της αντιμετώπισης εγκάρσιων ανωμαλιών. Αν είσαι 40άρης ήσυχος οικογενιάρχης, δέ θα σου κάνει. Είναι θέμα προσέγγισης και απαιτήσεων. Άν θέλω σπορτίφ συμπεριφορά, θα έχω μειονεκτήματα στην άνεση. Αυτά περί χρυσών τομών κτλ ας τα αφήσουν στην άκρη.
Αν σου έρθουν άλλα στο μυαλό, θα χαρώ να τα διαβάσω και αυτά...
Να τι μου ρθε τωρα στο μυαλο!!!
Διαστημικη εμφανιση- δλδ αυτο ειναι επισημο tech spec?Και οι Ελληνες με τη μακροχρονη σχεση που εχουν με το διαστημα(ξερεις εσυ,Ομαδα Εψιλον,Σειριοι) την εκτιμησαν
Ικανοποιητικους χωρους-Ναι για οδηγο συνοδηγο ειναι στα νορμαλ,αλλα για πηγαινε κατσε πισω.Ειμαι 2 μετρα και θελω να καθομαι ανετα σαν συνεπιβατης.Και δε θα πω π.χ για το Leon η καποιο αλλο.Δες απλα τι προοδο εκανα κατι Βsegment (Punto,Clio κτλ)
Για την τιμη τι να πω...με τα ιδια σχεδον λεφτα αγοραζεις το leon sport up.Αλλα ξεχασα το civic και ο ημιακαμπτος του ειναι premium κατηγορια και δε θα πρεπε να το συγκρινω με το leon
Η καταναλωση που λες μου θυμιζει το Auto alter που βγαζει για την MZ4 μικτη κατω απο 10λ.Και αν μου λες για το τι λεει στα χαρτια καταλαβα...Μην ξεχνας πως ειναι εμμεσου ψεκασμου με οτι αυτο συνεπαγεται
Εγω δλδ που δεν ειμαι 40ρης 'διαστημικος' οικογενειαρχης να μην πω τη γνωμη μου?Οσο για την αναρτηση αν δεν καταλαβαινεις οτι ειναι πισωγυρισμα σε σχεση με την προηγουμενη γενια...Τωρα για ανεση μπες σε ενα αμαξακι με ημιακαμπτο 5ετιας κατσε πισω και μετα μιλα μου για ανεση.Αλλα ξεχασα με τους λιγοστους χωρους πισω ουτως η αλλως εγω δεν περιμενα ανεση.
Και για να σε προλαβω μην δοκιμασεις το 'το οδηγησες και μιλας?'Περνα απευθειας στο 'Αγορασε το και μετα μιλα' :lol -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Ξεπουλάει διότι έχει διαστημική εμφάνιση, πολύ ικανοποιητικούς χώρους, ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία, 7 χρόνια εγγύηση (και την κατακρίνουν πολλοί), εξοπλισμό λίγο περισσότερο από πλήρη (γι'αυτό και η αλμυρή τιμή, αν και θα μπορούσαν να βγάλουν μια πιο light από πλευράς εξοπλισμού έκδοση με κόστος γύρω στα 21-21500 ώστε να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικό), πολύ καλά φρένα, σταθερότητα στο δρόμο, και φυσικά πολύ χαμηλή κατανάλωση! Μα καλά πού είδες εσύ υψηλή κατανάλωση; Τα χαρτιά λένε 6.6 και ανταποκρίνονται αρκετά στη πραγματικότητα. (τουλάχιστον εκτός πόλης) Αφού είναι ένα πλεονέκτημα που ακόμα και οι επικριτές του του αναγνωρίζουν. Όσο για τη κριτική της πίσω ανάρτησης, κάνε μια βόλτα και μετά κρίνε! Είναι αρκετά σφιχτή, με το πλεονεκτήμα των ελάχιστων κλίσεως στις στροφές και το μειονέκτημα της αντιμετώπισης εγκάρσιων ανωμαλιών. Αν είσαι 40άρης ήσυχος οικογενιάρχης, δέ θα σου κάνει. Είναι θέμα προσέγγισης και απαιτήσεων. Άν θέλω σπορτίφ συμπεριφορά, θα έχω μειονεκτήματα στην άνεση. Αυτά περί χρυσών τομών κτλ ας τα αφήσουν στην άκρη.
Αν σου έρθουν άλλα στο μυαλό, θα χαρώ να τα διαβάσω και αυτά...
Να τι μου ρθε τωρα στο μυαλο!!!
Διαστημικη εμφανιση- δλδ αυτο ειναι επισημο tech spec?Και οι Ελληνες με τη μακροχρονη σχεση που εχουν με το διαστημα(ξερεις εσυ,Ομαδα Εψιλον,Σειριοι) την εκτιμησαν
Ικανοποιητικους χωρους-Ναι για οδηγο συνοδηγο ειναι στα νορμαλ,αλλα για πηγαινε κατσε πισω.Ειμαι 2 μετρα και θελω να καθομαι ανετα σαν συνεπιβατης.Και δε θα πω π.χ για το Leon η καποιο αλλο.Δες απλα τι προοδο εκανα κατι Βsegment (Punto,Clio κτλ)
Για την τιμη τι να πω...με τα ιδια σχεδον λεφτα αγοραζεις το leon sport up.Αλλα ξεχασα το civic και ο ημιακαμπτος του ειναι premium κατηγορια και δε θα πρεπε να το συγκρινω με το leon
Η καταναλωση που λες μου θυμιζει το Auto alter που βγαζει για την MZ4 μικτη κατω απο 10λ.Και αν μου λες για το τι λεει στα χαρτια καταλαβα...Μην ξεχνας πως ειναι εμμεσου ψεκασμου με οτι αυτο συνεπαγεται
Εγω δλδ που δεν ειμαι 40ρης 'διαστημικος' οικογενειαρχης να μην πω τη γνωμη μου?Οσο για την αναρτηση αν δεν καταλαβαινεις οτι ειναι πισωγυρισμα σε σχεση με την προηγουμενη γενια...Τωρα για ανεση μπες σε ενα αμαξακι με ημιακαμπτο 5ετιας κατσε πισω και μετα μιλα μου για ανεση.Αλλα ξεχασα με τους λιγοστους χωρους πισω ουτως η αλλως εγω δεν περιμενα ανεση.
Και για να σε προλαβω μην δοκιμασεις το 'το οδηγησες και μιλας?'Περνα απευθειας στο 'Αγορασε το και μετα μιλα' :lolOk, η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα αλλά δεν μπορείς να αγνοήσεις το γεγονός ότι έχει πολύ φρέσκια και διαφορετική σχεδίαση, σε ολοκληρωμένο concept. Από τις χειρολαβές ώς τα φώτα και τις εξατμίσεις. Και εμένα δεν μου άρεσε η σχεδίαση της C4 αλλά δέχτηκα το γεγονός ότι είναι 'διαστημική' και μοντέρνα.
Για τους χώρους. Είμαι 1.92 και νιώθω άνετα τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Πράγματι και το Leon έχει πολύ καλούς χώρους, ίσως και λίγο καλύτερους για τους πίσω επιβάτες (ίσως επειδή αντί να είναι το Sport της οικογένειας VW, πολυμορφίζει ). Ας λάβουμε υπ'όψιν και τον πολύ καλό χώρο αποσκευών, 415 λίτρα. Βέβαια θα κατηγορήσεις ότι έχει ρεζέρβα ανάγκης και όχι κανονική. Καλά και τα νέα Punto, Clio κτλ , αλλά ας μη μπλέκουμε άλλες κατηγορίες.
Η τιμή είναι μεγαλύτερη από αυτή του Leon Sport Up, αλλά αν εσύ προτιμάς να δώσεις 21000
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Διαστημικη εμφανιση- δλδ αυτο ειναι επισημο tech spec?Και οι Ελληνες με τη μακροχρονη σχεση που εχουν με το διαστημα(ξερεις εσυ,Ομαδα Εψιλον,Σειριοι) την εκτιμησανΤο Omikrone3 έχει σχέση με αστερισμούς από κείνα τα μέρη, τις 'ξεχασμένες πατρίδες';
Ηonda Civic 2005