Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 389
    • 390
    • 89 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    85711
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickval last edited by

      Νομίζω πως τώρα πια έχουν βελτιστοποιηθεί οι τεχνικές κατασκευής και συναρμολόγησης των κινητήρων και ουσιαστικά δεν υπάρχει ανάγκη στρωσίματος. Βέβαια στα πρώτα 1000χμλ (άντε 5000) ας το παμε χαλαρά το αμαξάκι, χωρίς πολλές στροφές (κινητήρα εννοώ ) τα υπόλοιπα είναι για ψυχολογικούς λόγους και είναι κατάλοιπα από παλαιότερα χρόνια όπου πιστόνια και λοιπά μέρη δεν είχαν τέλεια συναρμογή και απαιτούσαν ήπια χρήση ώστε να φτάσουν σε πολύ καλό βαθμό λειτουργίας.

      Πάντως η απάντηση απο Honda Uk είναι απαράδεκτη, όπως και να έχει...
      Ίσως να έστελνες παρόμοιο mail στη Honda Ιαπωνίας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης nickval έγραψε:
        Νομίζω πως τώρα πια έχουν βελτιστοποιηθεί οι τεχνικές κατασκευής και συναρμολόγησης των κινητήρων και ουσιαστικά δεν υπάρχει ανάγκη στρωσίματος. Βέβαια στα πρώτα 1000χμλ (άντε 5000) ας το παμε χαλαρά το αμαξάκι, χωρίς πολλές στροφές (κινητήρα εννοώ ) τα υπόλοιπα είναι για ψυχολογικούς λόγους και είναι κατάλοιπα από παλαιότερα χρόνια όπου πιστόνια και λοιπά μέρη δεν είχαν τέλεια συναρμογή και απαιτούσαν ήπια χρήση ώστε να φτάσουν σε πολύ καλό βαθμό λειτουργίας.

        Πάντως η απάντηση απο Honda Uk είναι απαράδεκτη, όπως και να έχει...
        Ίσως να έστελνες παρόμοιο mail στη Honda Ιαπωνίας...

        απαράδεκτη;;; τι έπρεπε να γράψουν;

        Περισσότερη προσοχή χρειάζονται άλλα μέρη του αυτοκινήτου πλέον, παρά ο κινητήρας στο 'στρώσιμο' μην τα ξαναγράφουμε

        Τώρα όσοι θέλουν να το στρώνουν εφ' όρου ζωής ας κάνουν ότι καταλαβαίνουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          omikrone3 last edited by

          Παντως δεν ειναι δειγμα ανωριμοτητας που ξεπουλαει το αμαξακι με πολιορκητικο κριο την εμφανιση?
          Θελω να πω ωραιο αλλα ρε παιδια μονο εμενα με χαλει ο ημιακαμπτος πισω,η αλμυροτατη τιμη για 1.8 και η υψηλη σχετικα καταναλωση.Και αυτα ειναι τα πρωτα που μου ρθαν στο μυαλο ετσι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
            Παντως δεν ειναι δειγμα ανωριμοτητας που ξεπουλαει το αμαξακι με πολιορκητικο κριο την εμφανιση?
            Θελω να πω ωραιο αλλα ρε παιδια μονο εμενα με χαλει ο ημιακαμπτος πισω,η αλμυροτατη τιμη για 1.8 και η υψηλη σχετικα καταναλωση.Και αυτα ειναι τα πρωτα που μου ρθαν στο μυαλο ετσι?

            κοιτα, η εμφανιση του 5 πορτου ειναι διαστημικη...ο ημιακαμπτος για μενα ειναι 'σχετικος' αμα η αναρτηση ειναι καλα ρυθμισμενη, οι τιμες ειναι ψηλες κατα τη γνωμη μου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickval last edited by

              Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
              Παντως δεν ειναι δειγμα ανωριμοτητας που ξεπουλαει το αμαξακι με πολιορκητικο κριο την εμφανιση?
              Θελω να πω ωραιο αλλα ρε παιδια μονο εμενα με χαλει ο ημιακαμπτος πισω,η αλμυροτατη τιμη για 1.8 και η υψηλη σχετικα καταναλωση.Και αυτα ειναι τα πρωτα που μου ρθαν στο μυαλο ετσι?

              Ξεπουλάει διότι έχει διαστημική εμφάνιση, πολύ ικανοποιητικούς χώρους, ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία, 7 χρόνια εγγύηση (και την κατακρίνουν πολλοί), εξοπλισμό λίγο περισσότερο από πλήρη (γι'αυτό και η αλμυρή τιμή, αν και θα μπορούσαν να βγάλουν μια πιο light από πλευράς εξοπλισμού έκδοση με κόστος γύρω στα 21-21500 ώστε να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικό), πολύ καλά φρένα, σταθερότητα στο δρόμο, και φυσικά πολύ χαμηλή κατανάλωση! Μα καλά πού είδες εσύ υψηλή κατανάλωση; Τα χαρτιά λένε 6.6 και ανταποκρίνονται αρκετά στη πραγματικότητα. (τουλάχιστον εκτός πόλης) Αφού είναι ένα πλεονέκτημα που ακόμα και οι επικριτές του του αναγνωρίζουν. Όσο για τη κριτική της πίσω ανάρτησης, κάνε μια βόλτα και μετά κρίνε! Είναι αρκετά σφιχτή, με το πλεονεκτήμα των ελάχιστων κλίσεως στις στροφές και το μειονέκτημα της αντιμετώπισης εγκάρσιων ανωμαλιών. Αν είσαι 40άρης ήσυχος οικογενιάρχης, δέ θα σου κάνει. Είναι θέμα προσέγγισης και απαιτήσεων. Άν θέλω σπορτίφ συμπεριφορά, θα έχω μειονεκτήματα στην άνεση. Αυτά περί χρυσών τομών κτλ ας τα αφήσουν στην άκρη.

              Αν σου έρθουν άλλα στο μυαλό, θα χαρώ να τα διαβάσω και αυτά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Συμφωνώ με adis4gr!

                Η κατανάλωση είναι υψηλή; Έχει κάποιος πρόχειρο κανα στοιχείο;

                Εμένα το εσωτερικό του με τρελαίνει...εξωτερικά δεν λέω εντυπωσιακότατο, αλλά κάτι δεν μου κάθεται σε αρμονία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  το 1.4 με 17ρες το έχουν ? νομίζω ότι απο πλευράς άνεσης κτλ θα ήταν πιο καλό με 16ρες και όχι με 17ρες ....

                  αυτό που μου αρέσει ... είναι το Skyview !!!! όλα τα $$$$$

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zeus last edited by

                    Το ξερατε οτι η ηλιοροφη στο 5θυρο δεν ανοιγει για αερα παρα μονο για ηλιοθεραπεια?
                    Εγω το εμαθα πριν 10 μέρες και αφου το είχα κλείσει ήδη με ηλιοροφή...
                    Τωρα περιμενω τυχον ακυρωση 5θυρου χωρις ηλιοροφη για να μην πληρωσω τα 800 ευρωπουλα διαφορας για να κανω ηλιοθεραπεια κατω απο μια πανοραμικη μεν με 2 ηλεκτρικα κουρτινακια γυαλινη οροφη δε (απο θεμα κοστους νομιζω δεν λεει)....ασε που τυγχανω και μανιωδης καπνιστης και για οσους ξερουν τα αυτοκινητα με ανοιγομενη οροφη για τον καπνο ειναι οτι καλυτερο

                    Και ενα δευτερο στοιχειο... το parktronic που συνηθως δινεται ως δωρο απαιτει στο 5θυρο τρυπες στον πισω προφυλακτηρα....δεν μπαινει στην πινακιδα οπως στα αλλα honda λογω της κλισης της τελευταιας

                    Καλημερα σε ολους

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zeus last edited by

                      Για οσους θελουν να χαζεψουν η και να κατεβασουν φωτογραφιες του 5θυρου civic σε μεγαλη αναλυση εκτος απο το site της Αγγλιας
                      υπαρχει και αυτο εδω που μαλλον εχει περισσοτερες ...
                      Εχει και αρκετες φωτογραφιες του εσωτερικου σε μπεζ και μαυρο δερμα αλλα και καποιες ενδιαφερουσες απο τεχνικη σκοπια (διαφανειες που φαινονται οι αναρτησεις μπρος πισω, κινητηρας και πλαισιο)

                      http://www.km77.com/marcas/honda/2006/civic/gama/gra/01.asp
                      έως
                      http://www.km77.com/marcas/honda/2006/civic/gama/gra/68.asp

                      πατώντας πανω στην καθε φωτογραφια σε πηγαινει στην επομενη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        miatagreece last edited by

                        Ο χρήστης Zeus έγραψε:
                        Το ξερατε οτι η ηλιοροφη στο 5θυρο δεν ανοιγει για αερα παρα μονο για ηλιοθεραπεια?
                        Εγω το εμαθα πριν 10 μέρες και αφου το είχα κλείσει ήδη με ηλιοροφή...
                        Τωρα περιμενω τυχον ακυρωση 5θυρου χωρις ηλιοροφη για να μην πληρωσω τα 800 ευρωπουλα διαφορας για να κανω ηλιοθεραπεια κατω απο μια πανοραμικη μεν με 2 ηλεκτρικα κουρτινακια γυαλινη οροφη δε (απο θεμα κοστους νομιζω δεν λεει)....ασε που τυγχανω και μανιωδης καπνιστης και για οσους ξερουν τα αυτοκινητα με ανοιγομενη οροφη για τον καπνο ειναι οτι καλυτερο

                        Και ενα δευτερο στοιχειο... το parktronic που συνηθως δινεται ως δωρο απαιτει στο 5θυρο τρυπες στον πισω προφυλακτηρα....δεν μπαινει στην πινακιδα οπως στα αλλα honda λογω της κλισης της τελευταιας

                        Καλημερα σε ολους

                        Καλημέρα!!!
                        Όντως η ηλιοροφή του Civic ειναι όπως του 307 και 407 SW και δεν ανοιγει. Πως σου ξεφυγε στην παραγγελία?
                        Εγω προσωπικά το έχω παραγγείλει με την ηλιοροφή κι ας μην ανοιγει. Λέει ρε παιδι μου αισθητικά, ασε που είναι και 'παιχνίδι' για το/τα τέκνο/τέκνα.
                        Καλή παραλαβή!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zeus last edited by

                          Να σαι καλα φιλε μου Miatagreece...επισης και σε σενα καλη παραλαβη

                          Τωρα το πως μου ξεφυγε στην παραγγελια...ασε...
                          μαλλον απο την πολυ καψουρα μου για το του του δεν ρωτησα οταν εκανα την παραγγελια και το θυμηθηκα να ρωτησω οταν πηγα για υπογραφες του διακανονισμου

                          Ετσι και αλλιως παντως το παιρνω (με η χωρις οροφη) και δεν παραπονιεμαι
                          Συμφωνω μαζι σου οτι

                          Λέει ρε παιδι μου αισθητικά, ασε που είναι και 'παιχνίδι' για το/τα τέκνο/τέκνα

                          αλλα με 800 ευρω του παιρνω in car entertainment dvd psp 2 κλπ για να παιζει και οχι να ξεχαρβαλωνει ανοιξε κλεισε την ηλιοροφη

                          Επισης πανω που ειχα αρχισει να μετανιωνω για το μπεζ εσωτερικο πηγα και το ειδα και μου αρεσε πιο πολυ απο τις φωτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            borbos last edited by

                            Ο χρήστης coyote έγραψε:

                            Είναι προφανές ότι ο ντήλερ που πηγες έχει προαγοράσει αυτοκίνητα στο όνομα του (ή σε τυχαία ονόματα) και σου πουλάει ένα από αυτά που περιμένει στα επόμενα καράβια

                            Γι αυτό και η αναμονή σου δεν είναι τίποτα μπροστά σε άλλους που κάνουν παραγγελια τώρα.

                            Αυτά στα λέω για να καταλάβεις τι σου λένε.... σχετικά με τις παραδόσεις που αλλάζουν συνέχεια

                            Και μην είσαι πάντα σίγουρος οτι ο ντηλερ είναι παναγίτσα

                            κι ομως δεν εχει προαγορασει κανενα αυτοκινητο ο dealer που αναφερεται το παληκαρι.δεν υπαρχουν αυτοκινητα γι αυτο αργουν οι παραδοσεις.

                            το vtec στο νεο civic μπαινει απο τις 1500 εως τις 3500 στροφες γι αυτο ειναι οικονομικο και δεν καταλαβαινεις ποτε μπαινει!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zeus last edited by

                              Ο χρήστης borbos έγραψε:

                              Είναι προφανές ότι ο ντήλερ που πηγες έχει προαγοράσει αυτοκίνητα στο όνομα του (ή σε τυχαία ονόματα) και σου πουλάει ένα από αυτά που περιμένει στα επόμενα καράβια

                              Γι αυτό και η αναμονή σου δεν είναι τίποτα μπροστά σε άλλους που κάνουν παραγγελια τώρα.

                              Αυτά στα λέω για να καταλάβεις τι σου λένε.... σχετικά με τις παραδόσεις που αλλάζουν συνέχεια

                              Και μην είσαι πάντα σίγουρος οτι ο ντηλερ είναι παναγίτσα

                              κι ομως δεν εχει προαγορασει κανενα αυτοκινητο ο dealer που αναφερεται το παληκαρι.δεν υπαρχουν αυτοκινητα γι αυτο αργουν οι παραδοσεις.

                              το vtec στο νεο civic μπαινει απο τις 1500 εως τις 3500 στροφες γι αυτο ειναι οικονομικο και δεν καταλαβαινεις ποτε μπαινει!!!

                              Έχει επεξεργασθεί από τον/την borbos στις 02/06/06 11:17, 1 φορά

                              Και ομως borbos σε χτεσινη μου επαφη με τον εν λογω dealer υπηρχε αυτοκινητο τιμολογημενο στην αντιπροσωπεια εκτος και αν επροκειτο για ακυρωση απο πελατη και δεν μου το παν....αλλα παλι αν ηταν ετσι δεν θα το ειχαν στις εγκαταστασεις τους αλλα στον Σαρακακη, η κανω λαθος?

                              Εσυ φιλε μου borbos εισαι ο 1ος ευτυχης κατοχος η κανω λαθος?
                              Και αν ναι με τι χρωμα εσωτερικο? Εκτιμω οτι ετσι και αλλιως ειναι χωρις ηλιοροφη διοτι οι πληροφοριες μου λενε οτι δεν εχει ερθει με ηλιοροφη ακομα στην Ελλαδα

                              Καλημερα
                              και μην ξεχνατε να χαμογελατε σημερα γιατι ειναι Παρασκευη
                              Γιουπιιιιιιιιιιι

                              Αναφορικα με το ποτε μπαινει το vtec borbos εισαι σιγουρος?
                              Εγω περιμενα μαλλον απο τις 3500 και μετα αλλα ομολογουμενως στο test drive εν καταλαβα τιποτα αν μπηκε ποτε μπηκε κλπ

                              PS
                              μου εφτιαξε η μερα
                              παραλαμβανω χωρις οροφη εντος της αλλης εβδομαδος
                              Αντε γιατι δεν κρατιομουν αλλο και θα εψαχνα να βρω τον borbos να παρω το δικο του

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                και να μην εχει προαγοράσει μπορεί τις πρώτες μέρες να εχωσε παραγγελιά 200 κομμάτια (Μαγκιά του, γιατι κάτι άλλοι ύπνοι δε πήραν κομμάτια και δε πουλήσανε)

                                Εγω δε λέω ότι είναι καλό. Απλως λέω ότι δε φταίει η Ελληνική αντιπροσωπεία που το αμάξι έχει ξεπουλήσει στην Ευρωπη
                                Αυτό που φταίει είναι πιο γενικό φαντάζομαι.

                                Το αγγλικό εργοστάσιο βγάζει τόσα αμάξια.... (Υ) και ο μέσος όρος του για τα 6 χρονια ζωής του μοντέλου είναι ικανοποιητικός (Υx365x6 χρόνια)

                                Ενα μεγαλύτερο εργαστάσιο θα κάλυπτε τη ζήτηση τώρα αλλά όταν δε θα πουλαγε το μοντέλο θα είχε μεγάλο στοκάρισμα και υπολειτουργία

                                Η φιλοσοφία όλων των εργοστασίων είναι πανω κάτω η ίδια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  borbos last edited by

                                  Ο χρήστης Zeus έγραψε:
                                  [

                                  Αναφορικα με το ποτε μπαινει το vtec borbos εισαι σιγουρος?
                                  Εγω περιμενα μαλλον απο τις 3500 και μετα αλλα ομολογουμενως στο test drive εν καταλαβα τιποτα αν μπηκε ποτε μπηκε κλπ

                                  PS
                                  μου εφτιαξε η μερα
                                  παραλαμβανω χωρις οροφη εντος της αλλης εβδομαδος
                                  Αντε γιατι δεν κρατιομουν αλλο και θα εψαχνα να βρω τον borbos να παρω το δικο του

                                  παρα πολυ σιγουρος,στο σεμιναριο για το νεο honda την προηγουμενη εβδομαδα ετσι ειπαν!!!καλοριζικο το νεο αυτοκινητο!!

                                  εαν αλλαξεις γνωμη πουλαω το δικο μου!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    εσύ τελικά πήρες 4 πόρτες έτσι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      miatagreece last edited by

                                      Από τη μία ζηλεύω που παραλαμβάνει ο φίλος Zeus αλλά από την άλλη καλυτερα που καθυστερεί το καμάρι της κυρίας μου μπας και καταφέρω να μαζέψω παραπάνω μετρητό και έχω λιγότερο δάνειο.
                                      Πάντως πιστεύω ότι το του-του μαύρο με μαύρο εσωτερικό θα είναι όλα τα λεφτά.

                                      Υ.Γ. Αυτο που έγραψες φίλε Zeus για το car entertainment με 800 ευρώ με ενδιαφέρει!!! Έχεις κάτι στο μυαλό σου?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        omikrone3 last edited by

                                        Ξεπουλάει διότι έχει διαστημική εμφάνιση, πολύ ικανοποιητικούς χώρους, ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία, 7 χρόνια εγγύηση (και την κατακρίνουν πολλοί), εξοπλισμό λίγο περισσότερο από πλήρη (γι'αυτό και η αλμυρή τιμή, αν και θα μπορούσαν να βγάλουν μια πιο light από πλευράς εξοπλισμού έκδοση με κόστος γύρω στα 21-21500 ώστε να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικό), πολύ καλά φρένα, σταθερότητα στο δρόμο, και φυσικά πολύ χαμηλή κατανάλωση! Μα καλά πού είδες εσύ υψηλή κατανάλωση; Τα χαρτιά λένε 6.6 και ανταποκρίνονται αρκετά στη πραγματικότητα. (τουλάχιστον εκτός πόλης) Αφού είναι ένα πλεονέκτημα που ακόμα και οι επικριτές του του αναγνωρίζουν. Όσο για τη κριτική της πίσω ανάρτησης, κάνε μια βόλτα και μετά κρίνε! Είναι αρκετά σφιχτή, με το πλεονεκτήμα των ελάχιστων κλίσεως στις στροφές και το μειονέκτημα της αντιμετώπισης εγκάρσιων ανωμαλιών. Αν είσαι 40άρης ήσυχος οικογενιάρχης, δέ θα σου κάνει. Είναι θέμα προσέγγισης και απαιτήσεων. Άν θέλω σπορτίφ συμπεριφορά, θα έχω μειονεκτήματα στην άνεση. Αυτά περί χρυσών τομών κτλ ας τα αφήσουν στην άκρη.

                                        Αν σου έρθουν άλλα στο μυαλό, θα χαρώ να τα διαβάσω και αυτά...

                                        Να τι μου ρθε τωρα στο μυαλο!!!

                                        Διαστημικη εμφανιση- δλδ αυτο ειναι επισημο tech spec?Και οι Ελληνες με τη μακροχρονη σχεση που εχουν με το διαστημα(ξερεις εσυ,Ομαδα Εψιλον,Σειριοι) την εκτιμησαν

                                        Ικανοποιητικους χωρους-Ναι για οδηγο συνοδηγο ειναι στα νορμαλ,αλλα για πηγαινε κατσε πισω.Ειμαι 2 μετρα και θελω να καθομαι ανετα σαν συνεπιβατης.Και δε θα πω π.χ για το Leon η καποιο αλλο.Δες απλα τι προοδο εκανα κατι Βsegment (Punto,Clio κτλ)

                                        Για την τιμη τι να πω...με τα ιδια σχεδον λεφτα αγοραζεις το leon sport up.Αλλα ξεχασα το civic και ο ημιακαμπτος του ειναι premium κατηγορια και δε θα πρεπε να το συγκρινω με το leon

                                        Η καταναλωση που λες μου θυμιζει το Auto alter που βγαζει για την MZ4 μικτη κατω απο 10λ.Και αν μου λες για το τι λεει στα χαρτια καταλαβα...Μην ξεχνας πως ειναι εμμεσου ψεκασμου με οτι αυτο συνεπαγεται

                                        Εγω δλδ που δεν ειμαι 40ρης 'διαστημικος' οικογενειαρχης να μην πω τη γνωμη μου?Οσο για την αναρτηση αν δεν καταλαβαινεις οτι ειναι πισωγυρισμα σε σχεση με την προηγουμενη γενια...Τωρα για ανεση μπες σε ενα αμαξακι με ημιακαμπτο 5ετιας κατσε πισω και μετα μιλα μου για ανεση.Αλλα ξεχασα με τους λιγοστους χωρους πισω ουτως η αλλως εγω δεν περιμενα ανεση.
                                        Και για να σε προλαβω μην δοκιμασεις το 'το οδηγησες και μιλας?'Περνα απευθειας στο 'Αγορασε το και μετα μιλα' :lol

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickval last edited by

                                          Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:

                                          Ξεπουλάει διότι έχει διαστημική εμφάνιση, πολύ ικανοποιητικούς χώρους, ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία, 7 χρόνια εγγύηση (και την κατακρίνουν πολλοί), εξοπλισμό λίγο περισσότερο από πλήρη (γι'αυτό και η αλμυρή τιμή, αν και θα μπορούσαν να βγάλουν μια πιο light από πλευράς εξοπλισμού έκδοση με κόστος γύρω στα 21-21500 ώστε να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικό), πολύ καλά φρένα, σταθερότητα στο δρόμο, και φυσικά πολύ χαμηλή κατανάλωση! Μα καλά πού είδες εσύ υψηλή κατανάλωση; Τα χαρτιά λένε 6.6 και ανταποκρίνονται αρκετά στη πραγματικότητα. (τουλάχιστον εκτός πόλης) Αφού είναι ένα πλεονέκτημα που ακόμα και οι επικριτές του του αναγνωρίζουν. Όσο για τη κριτική της πίσω ανάρτησης, κάνε μια βόλτα και μετά κρίνε! Είναι αρκετά σφιχτή, με το πλεονεκτήμα των ελάχιστων κλίσεως στις στροφές και το μειονέκτημα της αντιμετώπισης εγκάρσιων ανωμαλιών. Αν είσαι 40άρης ήσυχος οικογενιάρχης, δέ θα σου κάνει. Είναι θέμα προσέγγισης και απαιτήσεων. Άν θέλω σπορτίφ συμπεριφορά, θα έχω μειονεκτήματα στην άνεση. Αυτά περί χρυσών τομών κτλ ας τα αφήσουν στην άκρη.

                                          Αν σου έρθουν άλλα στο μυαλό, θα χαρώ να τα διαβάσω και αυτά...

                                          Να τι μου ρθε τωρα στο μυαλο!!!

                                          Διαστημικη εμφανιση- δλδ αυτο ειναι επισημο tech spec?Και οι Ελληνες με τη μακροχρονη σχεση που εχουν με το διαστημα(ξερεις εσυ,Ομαδα Εψιλον,Σειριοι) την εκτιμησαν

                                          Ικανοποιητικους χωρους-Ναι για οδηγο συνοδηγο ειναι στα νορμαλ,αλλα για πηγαινε κατσε πισω.Ειμαι 2 μετρα και θελω να καθομαι ανετα σαν συνεπιβατης.Και δε θα πω π.χ για το Leon η καποιο αλλο.Δες απλα τι προοδο εκανα κατι Βsegment (Punto,Clio κτλ)

                                          Για την τιμη τι να πω...με τα ιδια σχεδον λεφτα αγοραζεις το leon sport up.Αλλα ξεχασα το civic και ο ημιακαμπτος του ειναι premium κατηγορια και δε θα πρεπε να το συγκρινω με το leon

                                          Η καταναλωση που λες μου θυμιζει το Auto alter που βγαζει για την MZ4 μικτη κατω απο 10λ.Και αν μου λες για το τι λεει στα χαρτια καταλαβα...Μην ξεχνας πως ειναι εμμεσου ψεκασμου με οτι αυτο συνεπαγεται

                                          Εγω δλδ που δεν ειμαι 40ρης 'διαστημικος' οικογενειαρχης να μην πω τη γνωμη μου?Οσο για την αναρτηση αν δεν καταλαβαινεις οτι ειναι πισωγυρισμα σε σχεση με την προηγουμενη γενια...Τωρα για ανεση μπες σε ενα αμαξακι με ημιακαμπτο 5ετιας κατσε πισω και μετα μιλα μου για ανεση.Αλλα ξεχασα με τους λιγοστους χωρους πισω ουτως η αλλως εγω δεν περιμενα ανεση.
                                          Και για να σε προλαβω μην δοκιμασεις το 'το οδηγησες και μιλας?'Περνα απευθειας στο 'Αγορασε το και μετα μιλα' :lol

                                          Ok, η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα αλλά δεν μπορείς να αγνοήσεις το γεγονός ότι έχει πολύ φρέσκια και διαφορετική σχεδίαση, σε ολοκληρωμένο concept. Από τις χειρολαβές ώς τα φώτα και τις εξατμίσεις. Και εμένα δεν μου άρεσε η σχεδίαση της C4 αλλά δέχτηκα το γεγονός ότι είναι 'διαστημική' και μοντέρνα.

                                          Για τους χώρους. Είμαι 1.92 και νιώθω άνετα τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Πράγματι και το Leon έχει πολύ καλούς χώρους, ίσως και λίγο καλύτερους για τους πίσω επιβάτες (ίσως επειδή αντί να είναι το Sport της οικογένειας VW, πολυμορφίζει ). Ας λάβουμε υπ'όψιν και τον πολύ καλό χώρο αποσκευών, 415 λίτρα. Βέβαια θα κατηγορήσεις ότι έχει ρεζέρβα ανάγκης και όχι κανονική. Καλά και τα νέα Punto, Clio κτλ , αλλά ας μη μπλέκουμε άλλες κατηγορίες.

                                          Η τιμή είναι μεγαλύτερη από αυτή του Leon Sport Up, αλλά αν εσύ προτιμάς να δώσεις 21000

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                                            Διαστημικη εμφανιση- δλδ αυτο ειναι επισημο tech spec?Και οι Ελληνες με τη μακροχρονη σχεση που εχουν με το διαστημα(ξερεις εσυ,Ομαδα Εψιλον,Σειριοι) την εκτιμησαν

                                            Το Omikrone3 έχει σχέση με αστερισμούς από κείνα τα μέρη, τις 'ξεχασμένες πατρίδες';

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 89 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr