-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 706#588706
Με τέτοια τιμή για 1.8 δεν θα είναι άσχημο, εκτός και αν είναι καλύτερο ένα μικρομεσαίο 1.4 ή ένα 'premium' 1.6
Για οδική συμπεριφορά θα πρέπει να περιμένουμε, η εμφάνιση κλασικά αμερικάνικη-υποκειμενική
-
Θα το έπαιρνα. Είναι αρκούντως μεγάλο για να χωράει την παρέα μου και τις αποσκευές μου. Είναι αρκούντως γρήγορο για να μεταφέρει από το Α στο Β απροβλημάτιστα. Είναι σχετικά φτηνό για την κλάση που προορίζεται.
Πάνω από όλα είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ και θα το επέλεγα γιατί είμαι διαφορετικός.
Αλήθεια, κυκλοφόρησε;
-
Η τιμή καλή, η σχεδίαση μέτρια, θα έχει και κινητήρα ντίζελ.
Αν είχε και σύστημα 4κίνησης με μικρή διαφορά στην τιμή, θα έπαιζε γερά στην Ελληνική αγορά.Αυτό που με προβληματίζει είναι η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία...
Είναι 2 τομείς που τα made in USΑ δε με πολυπείθουν... -
Η ποιότητα κατασκευής δεν νομίζω ότι πρέπει να μας προβληματίζει αφού από προσωπική εμπειρία στην Αμερική είδα ότι τα στάνταρ σε αυτή την κατηγορία είναι αρκετά υψηλά . Από την άλλη αν έρθει σε αυτές τις τιμές τότε πολλές εταιρείες θα αναγκαστούν να ρίξουν τιμές γιατί άλλος ο ανταγωνισμός με Κινέζικο και Κορεάτικο και άλλο με Αμερικάνικο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Η ποιότητα κατασκευής δεν νομίζω ότι πρέπει να μας προβληματίζει αφού από προσωπική εμπειρία στην Αμερική είδα ότι τα στάνταρ σε αυτή την κατηγορία είναι αρκετά υψηλά . Από την άλλη αν έρθει σε αυτές τις τιμές τότε πολλές εταιρείες θα αναγκαστούν να ρίξουν τιμές γιατί άλλος ο ανταγωνισμός με Κινέζικο και Κορεάτικο και άλλο με Αμερικάνικο.Τα πλαστικά θεωρούνται και επισήμως αρκετά φθηνά πάντως. (4car.co.uk)
Σε αυτή την τιμή πάντως όντως είναι ευκαιρία. Δεν το έκαναν και λίγο ομορφότερο;;;
-
ποσα χρονια εγγυηση πιθανολογει καποιος πως θα εχει ?
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Τα πλαστικά θεωρούνται και επισήμως αρκετά φθηνά πάντως. (4car.co.uk)Τα πλαστικά θεωρούνται 'φτηνά' για τις υψηλές απαιτήσεις των Αγγλων και των Αμερικάνων. Τα ίδια 'φτηνά' πλαστικά έχουν και το Taurus (Ford) αλλά και στο Impala (Chevrolet) αλλά προσωπικά δεν είδα κάτι το περιέργο στο φινιρισμα ή στη ποιότητα. Σκληρά πλαστικά, ανοικτόχρωμα που στο μάτι απλά αφήνουν μία φτηνή αίσθηση.
Αλλά πόσα ευρωπαϊκά δεν έρχονται με τέτοια πλαστικά?
-
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=334758
άλλο ένα άρθρο, που επιβεβαιώνει και την καλή τιμή. Τιμή που είναι αυτή που θα έπρεπε να είχαν πολλοί άλλοι κατασκευαστές σε αυτή την κατηγορία.'Οι πωλήσεις του Caliber στην ελληνική αγορά ξεκινούν τον Ιούλιο, από τις υπάρχουσες εκθέσεις της Chrysler-Jeep Hellas'
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω κάποιο που γνωρίζει είναι το κατά πόσο το δίκτυο της Chrysler είναι φιλικό προς τον πελάτη: εξυπηρέτηση, γεωγραφική κάλυψη, τιμές ανταλλακτικών, services κλπ. Και αυτό κυρίως γιατί από ότι καταλαβαίνω τώρα πουλάνε περισσότερο Jeep, μοντέλα ακριβά και ίσως δεν έχουν την εμπειρία αξυπηρέτησης πελατών μικρότερου πορτοφολιού. -
Tα service της chrysler είναι πολύ ακριβά από διάφορα που έχω ακούσει.
Η κόκκινη κονσόλα πρέπει να είναι φτιαγμένη από υλικό playmobil.
Αυτό που κρέμεται όταν ανοίγει το πορτ-μπαγκάζ τί είναι; Τα ηχεία; -
Ο,τι και να λετε με 17.500 ευρω δεν υπαρχει ανταγωνιστης. Το αυτοκινητο ειναι ενα crossover 1.8 με 150 αλογα και μουρη κτηνους (κλασσικη αμερικανικη) και τα κτηνη μετρανε σημερα. Η ζητηση θα ειναι πολυ μεγαλη και το μονο αποτρεπτικο θα ειναι ο χρονος παραδοσης. Με 500 κοματια μεσα στο 2007 θα πεσει μεγαλη σφαγη. Το αυτοκινητο προσφαιρει πολλα για τα χρηματα που κοστιζει. Εαν αναλογιστοθμε οτι ενα Landwind το κοστολογουν 24.000 και ενα 'piccolo' Terios περιπου 22.000 για να μην αναφερω την παπαρια SX4 kai Sedici, μιλαμε για σφαγη.....
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Ο,τι και να λετε με 17.500 ευρω δεν υπαρχει ανταγωνιστης. Το αυτοκινητο ειναι ενα crossover 1.8 με 150 αλογα και μουρη κτηνους (κλασσικη αμερικανικη) και τα κτηνη μετρανε σημερα. Η ζητηση θα ειναι πολυ μεγαλη και το μονο αποτρεπτικο θα ειναι ο χρονος παραδοσης. Με 500 κοματια μεσα στο 2007 θα πεσει μεγαλη σφαγη. Το αυτοκινητο προσφαιρει πολλα για τα χρηματα που κοστιζει. Εαν αναλογιστοθμε οτι ενα Landwind το κοστολογουν 24.000 και ενα 'piccolo' Terios περιπου 22.000 για να μην αναφερω την παπαρια SX4 kai Sedici, μιλαμε για σφαγη.....Δεν είναι σίγουρο ότι θα έρθει με τόσο όσο λες. Θα είναι φτηνό πάντως, έως πολύ φτηνό. Αν μπορέσει ο ευρωπαίος να ξεπεράσει την αμερικανίζουσα αισθητική του αυτοκινήτου (που δεν είναι και μαούνα πάντως, μια χαρά είναι), θα πουλήσει καλά.
Δεν ξέρω αν πρέπει να συγκρίνεται με άλλα SUV ωστόσο. Θα είναι δικίνητο, πλην της 2.4 R/T έκδοσης που θα βγαίνει ΚΑΙ τετρακίνητη με CVT κιβώτιο. Ουσιαστικά, αντικαθιστά το Chrysler Neon.
Αυτό που κρέμεται όταν ανοίγει το πορτ-μπαγκάζ τί είναι; Τα ηχεία;
Ναι. Αναδιπλούμενο panel ηχείων για τα πικ-νικ σας!
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Ο,τι και να λετε με 17.500 ευρω δεν υπαρχει ανταγωνιστης. Το αυτοκινητο ειναι ενα crossover 1.8 με 150 αλογα και μουρη κτηνους (κλασσικη αμερικανικη) και τα κτηνη μετρανε σημερα. Η ζητηση θα ειναι πολυ μεγαλη και το μονο αποτρεπτικο θα ειναι ο χρονος παραδοσης. Με 500 κοματια μεσα στο 2007 θα πεσει μεγαλη σφαγη. Το αυτοκινητο προσφαιρει πολλα για τα χρηματα που κοστιζει. Εαν αναλογιστοθμε οτι ενα Landwind το κοστολογουν 24.000 και ενα 'piccolo' Terios περιπου 22.000 για να μην αναφερω την παπαρια SX4 kai Sedici, μιλαμε για σφαγη.....+1
Aν και δεν εχω την καλυτερη εντυπωση για τα Αμερικανικα αλλα αυτο μ'αρεσει τουλαχιστον εξωτερικα! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Tα service της chrysler είναι πολύ ακριβά από διάφορα που έχω ακούσει.Εγω πάλι έχω ακούσει το ανάποδο, φίλος μου με wrangler μου έχει πει τα ποσά που δίνει για σέρβις κλπ και είναι απόλυτα λογικά. Της Renault είναι 3 φορές ακριβότερα.
Μάλλον πρόκειται περι μύθου, αμερικάνικο-->καιεί πολύ, είναι ακριβό, είναι τεράστιο, φονιάδες των λαών κλπ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Tα service της chrysler είναι πολύ ακριβά από διάφορα που έχω ακούσει.
Εγω πάλι έχω ακούσει το ανάποδο, φίλος μου με wrangler μου έχει πει τα ποσά που δίνει για σέρβις κλπ και είναι απόλυτα λογικά. Της Renault είναι 3 φορές ακριβότερα.
Μάλλον πρόκειται περι μύθου, αμερικάνικο-->καιεί πολύ, είναι ακριβό, είναι τεράστιο, φονιάδες των λαών κλπ
+1
-
Όσο είναι δικίνητο δεν θα το έλεγα crossover και ουδεμία σχέση έχει με τετρακίνητα είτε με πτωχή είτε με κανονική τετρακίνηση.... Ή είναι όσο crossover είναι και το Ford Fusion....
Αν η τετρακίνητη έκδοσή του έχει 2400 κυβικά παίζει σε μεγάλη κατηγορία για τα ελληνικά δεδομένα και ακόμα κι αν η τιμή αγοράς είναι λογική, κάτι που λόγω φορομπηχτικού συστήματος είναι δύσκολο με 2400 κυβικά, ξεφεύγει σε έξοδα χρήσης. Μόνο αν έρθει σαν 1800 τετρακίνητο θα είναι και φτηνό αλλά και ενδιαφέρον για πιο πολλούς. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μόνο αν έρθει σαν 1800 τετρακίνητο θα είναι και φτηνό αλλά και ενδιαφέρον για πιο πολλούς.Σωστό , αν έρθει και με τιμή κοντά στα 20Κ τότε θα αποκτήσει μεγάλο ενδιαφέρον.
Και το 2wd όμως , με 17.5Κ έχει θέση στην αγορά για όποιον θέλει αυτοκίνητο με χώρους χωρίς να πληρώσει μια περιουσία και χωρίς να σέρνεται.
-
4κίνητο, μόνο το 2.4 και με CVT αποκλειστικά παίδες. Προς το παρόν τουλάχιστον...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όσο είναι δικίνητο δεν θα το έλεγα crossover και ουδεμία σχέση έχει με τετρακίνητα είτε με πτωχή είτε με κανονική τετρακίνηση.... Ή είναι όσο crossover είναι και το Ford Fusion....
Αν η τετρακίνητη έκδοσή του έχει 2400 κυβικά παίζει σε μεγάλη κατηγορία για τα ελληνικά δεδομένα και ακόμα κι αν η τιμή αγοράς είναι λογική, κάτι που λόγω φορομπηχτικού συστήματος είναι δύσκολο με 2400 κυβικά, ξεφεύγει σε έξοδα χρήσης. Μόνο αν έρθει σαν 1800 τετρακίνητο θα είναι και φτηνό αλλά και ενδιαφέρον για πιο πολλούς.Δεν αλλαξε το συστημα των τεκμηριων; Εξοδα χρησης εγω το σκεφτομαι περισσοτερο αν του εβαζαν κινητηρα 1,6 η 1,8 λιτρα θα σερνοταν και θα εκαιγε χειροτερα απο το 2,4 λιτρα. Γενικα νομιζω οτι κρατωντας την τιμη κατω εβαλαν την ιδια μηχανη που εχουν και στις ΗΠΑ. Αν αρχισουν και βαζουν 1,6 και ενα 1,8 και τετρακινηση γιασ την Ελλαδα μονο δεν νομιζω η ζητηση και η αγορα το σηκωνει.
Νικος
ΥΓ: προχθες ειδα ενα και απο κοντα. Στην πραγματικοτητα νομιζα απο τις φωτο οτι ειναι τετραγωνο και ατσουμπαλο αλλα απο κοντα φαινεται πολυ πιο συμαζεμενο και νοστιμο. Περιμενω να τεσταρω ενα SRT με τα 300 ατια.
-
Τα τεκμήρια καταργήθηκαν μεν (έτσι υποτίθεται τουλάχιστον), αλλά έχει γενικότερα αυξημένο κόστος συντήρησης λόγω τελών κυκλοφορίας και ασφάλειας (που πάει σύμφωνα με τα κυβικά). Οπότε συνυπολογίζοντας το βάρος του ονόματος Dogde στην Ελλάδα ( ) συμπεραίνω ότι θα πάει άκλαφτο!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
4κίνητο, μόνο το 2.4 και με CVT αποκλειστικά παίδες. Προς το παρόν τουλάχιστον...τιμη?
Dodge Caliber 2006