Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VOLVO S40 Vs VW PASSAT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VOLVO S40 Vs VW PASSAT
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    52
    226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      traveller last edited by

      Και το Passat και το S40 είναι αρκετά μπροστά σε αυτό το θέμα.Το Focus βέβαια υπερτερεί και απ' τα δυο.
      Το Αccord υπολείπεται ακόμα στον τομέα παθητική ασφάλεια ,ενώ δεν έχει και καμια σπουδαία ενεργητική ασφάλεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        prometheas last edited by

        Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
        Και το Passat και το S40 είναι αρκετά μπροστά σε αυτό το θέμα.Το Focus βέβαια υπερτερεί και απ' τα δυο.
        Το Αccord υπολείπεται ακόμα στον τομέα παθητική ασφάλεια ,ενώ δεν έχει και καμια σπουδαία ενεργητική ασφάλεια.

        Γιατι το Focus υπερτερεί ? Απο τους πινακες τουλαχιστον φαινεται οτι εχει την ιδια βαθμολογια με το Passat & Volvo S40 σε ολους τους τομεις (crash test - προστασια πεζών- προστασια παιδιών)

        http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=195

        http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=219

        http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=204

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sodhad last edited by

          Ο χρήστης test έγραψε:
          sodhad εγω προσωπικα προτου αγορασω αυτοκινητο ρωτησα 2-3 ατομα που δουλευουνε σε αντιπροσωπειες και τους ξερω και ξερανε οτι δεν θα επαιρνα αυτοκινητο απο κοντα τους ετσι μου μιλουσαν ειλικρινα. μου είπαν απο ευρωπαικα να αποφυγω τα peugeot γιατι εχουν προβλήματα, τα citroen γιατι δεν εχουνε καλη εξυπηρετηση και σερβις, και απο ιαπωνικα να αποφυγω τα honda γιατι ειναι πρωτα σε θανατηφορα στην κυπρο. αν δεν κανω λάθος το 25% των θανατηφόρων συνεβη με honda. συν το ότι γινονται φυσαρμονικα.
          κι απ΄την αλλη δεν ξερω πως σκεφτηκες να φυγεις απ’το volvo για να πας στο accord. το s40 προσφερει πολυτελεια ενω το accord ειναι πιο σπορ λόγω ιππων. κατι αναλογο με καποιο φιλο μου 'Τι να προτιμησω RX-8 ή BMW 318;' τελικα την επομενη μερα εκλεισε το focus το απλο 1.6 (καμια σχεση)
          επίσης αυτοκινητα με επιδοσεις δεν αξιζουν σήμερα γιατι οπως βλέπεις η αστυνομια καραδοκει παντου. χτες απο Αρχαγγελο μεχρι Παρισινο (3 χιλιομετρα αποσταση) συναντησα 3 φορες αστυνομια. ουτε να τρεξεις μπορεις ουτε τιποτα. αυτοι σε λιγο θα ειναι εξω απο τα σπιτια μας για αλκοτεστ

          Tα θανατηφόρα δεν οφείλονται στις εταιρείες αλλά στην τρέλλα που δέρνει κάποιους. Αυτοί που σου είπαν ότι τα χόντα είναι καρμανιόλες έκαναν έρευνα ή τη διαπίστωση την έβγαλαν οι ίδιοι αυθαίρετα; Στην Κύπρο ίσως τα δυστυχήματα με χόντα να είναι πολλά αλλά αυτό οφείλεται κατά τη γνώμη μου:

          1. Στο γεγονός ότι οι τροποποιήσεις στις μηχανές στην Κύπρο είναι εντελώς ανεξέλεγκτες. Τα Χόντα σηκώνουν αρκετές από δαύτες. Πολλά απο τα θανατηφόρα γίνονται με χόντα προηγούμενης γενιάς που δεν έχουν ούτε ένα αερόσακο και κυρίως με ιντέγκρα ή πρελούτ που σηκώνουν αρκετές τροποποιήσεις, βγάζουν πολλά άλογα και στα χέρια νεαρών και απειρων οδηγών καθίστανται επικίνδυνα. Τα θύματα λοιπόν είναι συνήθως αυτοί που δεν τηρούν τους κανόνες ασφάλειας. Η παθητική ασφάλεια στα χόντα τελευταίας γενιάς είναι εξαιρετικά βελτιωμένη και αυτό φαίνεται και στα αποτελέσματα του euroncap. Η χόντα τα τελευταία 4-5 χρόνια έθεσε ως στόχο τη βελτίωση της σε αυτόν τον τομέα και φαίνεται να τα καταφέρνει...
          2. Η Χόντα έχει φανατικούς οπαδούς στην Κύπρο και αν προσέξεις είναι σχεδόν κάθε χρόνο πρώτη ή δεύτερη σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων. Τα χόντα που κυκλοφορούν στους κυπριακούς δρόμους είναι πολλά άρα και τα δυστυχήματα που συμβαίνουν με αυτά θα είναι ανάλογα.

          Προτίμησα το Χόντα όχι για να τρέχω (οδηγώ 8 χρόνια και κτύπα ξύλο δεν πήρα ακόμα κλήση απο την τροχαία) αλλά διότι ξέρω πολύ καλά ότι πέραν της παθητικής σημασία έχει και η ενεργητική ασφάλεια. Η δύναμη τη στιγμή που τη χρειάζεσαι μπορεί να προλάβει επικίνδυνες καταστάσεις και να αποβεί σωτήρια χωρίς να χρειαστούν να τεθούν σε λειτουργία τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου (που μπορεί να μην προλάβουν το κακό). Επιπλέον ο δείκτης αξιοπιστίας της χόντα είναι ψηλότερος από των βόλβο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η βόλβο είναι αναξιόπιστη). Άλλοι λόγοι ήταν το σημαντικά πιο χαμηλό κόστος συντήρησης (εννοώ σέρβις, εξαρτήματα κτλ, στα καυσιμα η διαφορά δεν είναι μεγάλη κι αν τα δύο αυτοκίνητα κινούνται φορτωμένα ή στον αυτοκινητόδρομο ίσως το χόντα να είναι και πιο οικονομικό), οι πιο καλές τιμές επιτάχυνσης τόσο από στάση όσο και εν κινήσει (στα πλαίσια του ορίου ταχύτητας πάντοτε), η μεγαλύτερη άνεση στα μακρινά ταξιδια ελέω πιο δυνατού κινητήρα, οι καλύτεροι χώροι για επιβάτες και τα περισσότερα χρόνια της μηχανικής εγγύησης. Το βόλβο υπερτερεί του accord μόνο στα στοιχεία πολυτέλειας και σε ένα αστέρι στο euroncap. Όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο θέτει κάποιες προτεραιότητες. Οι προτεραιότητες αυτές διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Αλλιώς όλοι θα αγοράζαμε το ιδιο αυτοκίνητο. Προσωπικά θεώρησα τον 1600cc κινητήρα της φορντ των 100 αλόγων ανεπαρκή για να κινήσει ικανοποιητικά το βαρύ αμάξωμα του βόλβο. Κατέληξα έτσι στο χόντα προτιμώντας όλα τα πιο πάνω στοιχεία που ανέφερα από την πολυτέλεια. Με σχεδόν τα ίδια λεφτά στα μάτια τα δικά μου το χόντα είναι πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία στην οποία ανήκουν τα 2 αυτοκίνητα. Για κάποιον άλλο με διαφορετικές προτεραιότητες ίσως η τελική επιλογη να είναι το βολβο που είναι επίσης ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο(ήταν για το λόγο αυτό φιναλίστ όταν έψαχνα για αυτοκίνητο). Ένας από αυτούς είναι και ο φίλος μου ο Mad-Dog.
          Φιλαράκο καλορίζικο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            traveller last edited by

            Ο χρήστης prometheas έγραψε:

            Και το Passat και το S40 είναι αρκετά μπροστά σε αυτό το θέμα.Το Focus βέβαια υπερτερεί και απ' τα δυο.
            Το Αccord υπολείπεται ακόμα στον τομέα παθητική ασφάλεια ,ενώ δεν έχει και καμια σπουδαία ενεργητική ασφάλεια.

            Γιατι το Focus υπερτερεί ? Απο τους πινακες τουλαχιστον φαινεται οτι εχει την ιδια βαθμολογια με το Passat & Volvo S40 σε ολους τους τομεις (crash test - προστασια πεζών- προστασια παιδιών)

            http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=195

            http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=219

            http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=204

            Με μια πρώτη ματιά, ναι φαίνονται ίδια.
            Αν παρατηρήσεις το Focus έχει πιάσει το **100% στην εμπρός και την από το πλάι **σύγκρουση.

            Προτίμησα το Χόντα όχι για να τρέχω (οδηγώ 8 χρόνια και κτύπα ξύλο δεν πήρα ακόμα κλήση απο την τροχαία) αλλά διότι ξέρω πολύ καλά ότι πέραν της παθητικής σημασία έχει και η ενεργητική ασφάλεια. Η δύναμη τη στιγμή που τη χρειάζεσαι μπορεί να προλάβει επικίνδυνες καταστάσεις και να αποβεί σωτήρια χωρίς να χρειαστούν να τεθούν σε λειτουργία τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου (που μπορεί να μην προλάβουν το κακό). Επιπλέον ο δείκτης αξιοπιστίας της χόντα είναι ψηλότερος από των βόλβο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η βόλβο είναι αναξιόπιστη). Άλλοι λόγοι ήταν το σημαντικά πιο χαμηλό κόστος συντήρησης (εννοώ σέρβις, εξαρτήματα κτλ, στα καυσιμα η διαφορά δεν είναι μεγάλη κι αν τα δύο αυτοκίνητα κινούνται φορτωμένα ή στον αυτοκινητόδρομο ίσως το χόντα να είναι και πιο οικονομικό), οι πιο καλές τιμές επιτάχυνσης τόσο από στάση όσο και εν κινήσει (στα πλαίσια του ορίου ταχύτητας πάντοτε), η μεγαλύτερη άνεση στα μακρινά ταξιδια ελέω πιο δυνατού κινητήρα, οι καλύτεροι χώροι για επιβάτες και τα περισσότερα χρόνια της μηχανικής εγγύησης. Το βόλβο υπερτερεί του accord μόνο στα στοιχεία πολυτέλειας και σε ένα αστέρι στο euroncap. Όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο θέτει κάποιες προτεραιότητες. Οι προτεραιότητες αυτές διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Αλλιώς όλοι θα αγοράζαμε το ιδιο αυτοκίνητο. Προσωπικά θεώρησα τον 1600cc κινητήρα της φορντ των 100 αλόγων ανεπαρκή για να κινήσει ικανοποιητικά το βαρύ αμάξωμα του βόλβο. Κατέληξα έτσι στο χόντα προτιμώντας όλα τα πιο πάνω στοιχεία που ανέφερα από την πολυτέλεια. Με σχεδόν τα ίδια λεφτά στα μάτια τα δικά μου το χόντα είναι πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία στην οποία ανήκουν τα 2 αυτοκίνητα. Για κάποιον άλλο με διαφορετικές προτεραιότητες ίσως η τελική επιλογη να είναι το βολβο που είναι επίσης ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο(ήταν για το λόγο αυτό φιναλίστ όταν έψαχνα για αυτοκίνητο). Ένας από αυτούς είναι και ο φίλος μου ο Mad-Dog.
            Φιλαράκο καλορίζικο...

            O κινητήρας του Accord είναι πολύ καλύτερος του Volvo σε όλο το φάσμα των στροφών , ειδικά ψηλά το αυτοκίνητο είναι αλλού. Αλλά ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι κρίμα να αδικείται από το όλο στήσιμό του, για κάποιον που θέλει το κάτι παραπάνω.

            '...Ακόμα και στην έκδοση Sport, το Accord παρουσιάζει
            αδυναμίες στην οδική του συμπεριφορά. Τα φαινόμενα μεταφοράς βάρους είναι έντονα-επηρεάζουν και την απόσταση ακινητοποίησης κατά το φρενάρισμα- και η ανάρτηση μάλλον μαλακά ρυθμισμένη για να καταφέρει να τα αποσβέσει. Έτσι, το ιαπωνικό σεντάν θα υποστρέψει έντονα όταν πιεστεί στις στροφές, οι εμπρός κινητήριοι τροχοί του θα ολισθήσουν στο βαθύ πάτημα του γκαζιού και το τιμόνι του θα ελαφρύνει και θα διακόψει τη
            μετάδοση πληροφοριών από το δρόμο. Eπιπλέον, εδώ δεν υπάρχει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (διατίθεται μόνο στην έκδοση 2.4), παρότι το Accord το χρειάζεται περισσότερο σε σχέση με το Mazda 6 που το διαθέτει.
            Συνολικά, η ανάρτηση του οικογενειακού της Honda, αν και βάσει προδιαγραφών θεωρείται κορυφαία, φαίνεται να μην έχει το «ψάξιμο» που απαιτείται ώστε να κάνει τη διαφορά.
            Πιθανόν η επιλογή των μηχανικών της εταιρείας να ήταν συνειδητή, αφού ρύθμισαν ένα σύστημα με γνώμονα την άνεση, παρά ταύτα, όταν στην γκάμα ενός κατασκευαστή υπάρχουν προϊόντα που αποτελούν μέτρο σύγκρισης -όπως το Type R-, τότε οι απαιτήσεις του ειδικού
            δοκιμαστή όσον αφορά την οδική συμπεριφορά είναι αυξημένες. Το ότι αυτές δεν ικανοποιούνται, δε σημαίνει πως έχουμε να κάνουμε με μια... κατάσταση προβληματική ή επικίνδυνη. Τουναντίον, το νέο Accord είναι ένα φιλικό και ασφαλές αυτοκίνητο για τη συντριπτική πλειονότητα του κοινού στο οποίο απευθύνεται και ίσως το κορυφαίο, σε ευχρηστία, της κατηγορίας. Στην εθνική, καταπίνει τα χιλιόμετρα και δεν κουράζει τους επιβάτες του, δε θα ικανοποιήσει, όμως, το ίδιο την επιθυμία για κρυφές, και συνήθως
            μοναχικές, οδηγικές απολαύσεις.'

            Αλλά αφού όπως λες , 'δεν το θες να τρέχεις' , δε νομίζω να σε απαγοητεύσει ποτέ.

            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9357

            Και για το Volvo

            '...Παρ όλα αυτά, το Volvo τα καταφέρνει καλά στο δρόμο,
            πιστοποιώντας, μάλιστα, ότι απέχει παρασάγγας από το προγενέστερο S40 στο συγκεκριμένο τομέα. Το «πάτημά» του, παρά τη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων και τις σχετικές κλίσεις, εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά. Η οδική συμπεριφορά του είναι πολύ κοντά σε αυτό που αποκαλούμε «ουδέτερη», αφού ο πίσω άξονας πολύ δύσκολα θα σε προδώσει, ενώ το εμπρός
            σύστημα βάζει με άνεση στο δρόμο τα 125 άλογα του κινητήρα. Η υποστροφή είναι φαινόμενο που εμφανίζεται σε μικρές δόσεις, παρ ότι τα ελαστικά P7 της Pirelli σε γενικές γραμμές δε μας έπεισαν'

            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9769

            Δεν έχω διαβασει το θέμα ολόκληρο.
            Αν πήρες ή αν έχεις Αccord, καλορίζικο και καλά ταξίδια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              test last edited by

              Ο χρήστης sodhad έγραψε:

              Tα θανατηφόρα δεν οφείλονται στις εταιρείες αλλά στην τρέλλα που δέρνει κάποιους. Αυτοί που σου είπαν ότι τα χόντα είναι καρμανιόλες έκαναν έρευνα ή τη διαπίστωση την έβγαλαν οι ίδιοι αυθαίρετα; Στην Κύπρο ίσως τα δυστυχήματα με χόντα να είναι πολλά αλλά αυτό οφείλεται κατά τη γνώμη μου:

              1. Στο γεγονός ότι οι τροποποιήσεις στις μηχανές στην Κύπρο είναι εντελώς ανεξέλεγκτες. Τα Χόντα σηκώνουν αρκετές από δαύτες. Πολλά απο τα θανατηφόρα γίνονται με χόντα προηγούμενης γενιάς που δεν έχουν ούτε ένα αερόσακο και κυρίως με ιντέγκρα ή πρελούτ που σηκώνουν αρκετές τροποποιήσεις, βγάζουν πολλά άλογα και στα χέρια νεαρών και απειρων οδηγών καθίστανται επικίνδυνα

              Οι τρελάρες νεαροι στην Κυπρο δεν πολυασχολούνται με τροποποιήσεις σε χοντα (καποιοι απ'αυτούς δε λεω το κανουν) οι περισσότεροι κλίνουν προς mitsubishi evolution, subaru impreza. λόγω της δυνατοτητας εισαγωγης μεταχειρισμενων απο ιαπωνία τα αυτοκινητα εδω δεν ειναι παλια λογω νομοθεσιας που απαγορευει εισαγωγη ηλικίας μεγαλυτερη της 5ετιας. οι περισσοτεροι σπευδουν να αγορασουνε τελευταία μοντελα.

              τα χοντα κατεχουν περιπου ησα ποσοστα αγορας με τα υπολοιπα ιαπωνικα αν και προσωπικα πιστευω οτι ειναι τεταρτα σε πωλήσεις ιαπωνικων. περισοτερο βλέπουμε mazda, toyota και mitsubishi.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sodhad last edited by

                Ο χρήστης test έγραψε:

                Tα θανατηφόρα δεν οφείλονται στις εταιρείες αλλά στην τρέλλα που δέρνει κάποιους. Αυτοί που σου είπαν ότι τα χόντα είναι καρμανιόλες έκαναν έρευνα ή τη διαπίστωση την έβγαλαν οι ίδιοι αυθαίρετα; Στην Κύπρο ίσως τα δυστυχήματα με χόντα να είναι πολλά αλλά αυτό οφείλεται κατά τη γνώμη μου:

                1. Στο γεγονός ότι οι τροποποιήσεις στις μηχανές στην Κύπρο είναι εντελώς ανεξέλεγκτες. Τα Χόντα σηκώνουν αρκετές από δαύτες. Πολλά απο τα θανατηφόρα γίνονται με χόντα προηγούμενης γενιάς που δεν έχουν ούτε ένα αερόσακο και κυρίως με ιντέγκρα ή πρελούτ που σηκώνουν αρκετές τροποποιήσεις, βγάζουν πολλά άλογα και στα χέρια νεαρών και απειρων οδηγών καθίστανται επικίνδυνα

                Οι τρελάρες νεαροι στην Κυπρο δεν πολυασχολούνται με τροποποιήσεις σε χοντα (καποιοι απ'αυτούς δε λεω το κανουν) οι περισσότεροι κλίνουν προς mitsubishi evolution, subaru impreza. λόγω της δυνατοτητας εισαγωγης μεταχειρισμενων απο ιαπωνία τα αυτοκινητα εδω δεν ειναι παλια λογω νομοθεσιας που απαγορευει εισαγωγη ηλικίας μεγαλυτερη της 5ετιας. οι περισσοτεροι σπευδουν να αγορασουνε τελευταία μοντελα.

                τα χοντα κατεχουν περιπου ησα ποσοστα αγορας με τα υπολοιπα ιαπωνικα αν και προσωπικα πιστευω οτι ειναι τεταρτα σε πωλήσεις ιαπωνικων. περισοτερο βλέπουμε mazda, toyota και mitsubishi.

                Aπό τα ιαπωνικά ο ανταγωνισμός είναι μεταξύ Τογιότα και Χόντα. Μιτσουμπίση και Μάζντα δεν πλησιάζουν σε πωλήσεις τις δύο πρώτες. Τα Νισσάν πρέπει να είναι στην τρίτη θέση και ακολουθούν μιτσουμπίσιη και Μάζντα. Ανεξαρτήτως προέλευσης το 2005 πρώτη σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Κύπρο ήταν η Χόντα. Στο πρώτο εξάμηνο του 2006 προηγείται η Φορντ.
                Όταν μιλάμε για μεταχειρισμένα εννοούμε και αυτά από 'τρίτο χέρι' και όχι μόνο τα εισαγώμενα μεταχειρισμένα που υπακούουν σε συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο. Αύτα εννοούσα στο πρώτο μου ποστ.Όσον αφορά τις τροποποιήσεις αν ρωτήσεις μηχανικούς αυτοκινήτων θα σου πουν συγκεκριμένα μοντέλα που οι νεαροί τροποποιούν. Τα ιντέγκρα και τα πρελούτ είναι από τα πρώτα. Τα Ήβο και τα Ιμπρέζα έρχονται με ικανοποιητικές ιπποδυνάμεις. Πόσοι όμως από τους νεαρούς έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα όταν είναι 2-3 ετών; Πολύ λίγοι. Άρα κινούνται προς πιο παλιά μοντέλα που έχουν πιο χαμηλές προδιαγραφές ασφαλείας. Τα ιντέγκρα και τα πρελούτ είναι σαφώς φτηνότερα από τα Ήβο και τα Ιμπρέζα, άρα έχουν και πιο πολλές πωλήσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sodhad last edited by

                  quote='TRAVELLER']>Ο χρήστης prometheas έγραψε:

                  Και το Passat και το S40 είναι αρκετά μπροστά σε αυτό το θέμα.Το Focus βέβαια υπερτερεί και απ' τα δυο.
                  Το Αccord υπολείπεται ακόμα στον τομέα παθητική ασφάλεια ,ενώ δεν έχει και καμια σπουδαία ενεργητική ασφάλεια.

                  Γιατι το Focus υπερτερεί ? Απο τους πινακες τουλαχιστον φαινεται οτι εχει την ιδια βαθμολογια με το Passat & Volvo S40 σε ολους τους τομεις (crash test - προστασια πεζών- προστασια παιδιών)

                  http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=195

                  http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=219

                  http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=204

                  Με μια πρώτη ματιά, ναι φαίνονται ίδια.
                  Αν παρατηρήσεις το Focus έχει πιάσει το **100% στην εμπρός και την από το πλάι **σύγκρουση.

                  Προτίμησα το Χόντα όχι για να τρέχω (οδηγώ 8 χρόνια και κτύπα ξύλο δεν πήρα ακόμα κλήση απο την τροχαία) αλλά διότι ξέρω πολύ καλά ότι πέραν της παθητικής σημασία έχει και η ενεργητική ασφάλεια. Η δύναμη τη στιγμή που τη χρειάζεσαι μπορεί να προλάβει επικίνδυνες καταστάσεις και να αποβεί σωτήρια χωρίς να χρειαστούν να τεθούν σε λειτουργία τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου (που μπορεί να μην προλάβουν το κακό). Επιπλέον ο δείκτης αξιοπιστίας της χόντα είναι ψηλότερος από των βόλβο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η βόλβο είναι αναξιόπιστη). Άλλοι λόγοι ήταν το σημαντικά πιο χαμηλό κόστος συντήρησης (εννοώ σέρβις, εξαρτήματα κτλ, στα καυσιμα η διαφορά δεν είναι μεγάλη κι αν τα δύο αυτοκίνητα κινούνται φορτωμένα ή στον αυτοκινητόδρομο ίσως το χόντα να είναι και πιο οικονομικό), οι πιο καλές τιμές επιτάχυνσης τόσο από στάση όσο και εν κινήσει (στα πλαίσια του ορίου ταχύτητας πάντοτε), η μεγαλύτερη άνεση στα μακρινά ταξιδια ελέω πιο δυνατού κινητήρα, οι καλύτεροι χώροι για επιβάτες και τα περισσότερα χρόνια της μηχανικής εγγύησης. Το βόλβο υπερτερεί του accord μόνο στα στοιχεία πολυτέλειας και σε ένα αστέρι στο euroncap. Όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο θέτει κάποιες προτεραιότητες. Οι προτεραιότητες αυτές διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Αλλιώς όλοι θα αγοράζαμε το ιδιο αυτοκίνητο. Προσωπικά θεώρησα τον 1600cc κινητήρα της φορντ των 100 αλόγων ανεπαρκή για να κινήσει ικανοποιητικά το βαρύ αμάξωμα του βόλβο. Κατέληξα έτσι στο χόντα προτιμώντας όλα τα πιο πάνω στοιχεία που ανέφερα από την πολυτέλεια. Με σχεδόν τα ίδια λεφτά στα μάτια τα δικά μου το χόντα είναι πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία στην οποία ανήκουν τα 2 αυτοκίνητα. Για κάποιον άλλο με διαφορετικές προτεραιότητες ίσως η τελική επιλογη να είναι το βολβο που είναι επίσης ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο(ήταν για το λόγο αυτό φιναλίστ όταν έψαχνα για αυτοκίνητο). Ένας από αυτούς είναι και ο φίλος μου ο Mad-Dog.
                  Φιλαράκο καλορίζικο...

                  O κινητήρας του Accord είναι πολύ καλύτερος του Volvo σε όλο το φάσμα των στροφών , ειδικά ψηλά το αυτοκίνητο είναι αλλού. Αλλά ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι κρίμα να αδικείται από το όλο στήσιμό του, για κάποιον που θέλει το κάτι παραπάνω.

                  '...Ακόμα και στην έκδοση Sport, το Accord παρουσιάζει
                  αδυναμίες στην οδική του συμπεριφορά. Τα φαινόμενα μεταφοράς βάρους είναι έντονα-επηρεάζουν και την απόσταση ακινητοποίησης κατά το φρενάρισμα- και η ανάρτηση μάλλον μαλακά ρυθμισμένη για να καταφέρει να τα αποσβέσει. Έτσι, το ιαπωνικό σεντάν θα υποστρέψει έντονα όταν πιεστεί στις στροφές, οι εμπρός κινητήριοι τροχοί του θα ολισθήσουν στο βαθύ πάτημα του γκαζιού και το τιμόνι του θα ελαφρύνει και θα διακόψει τη
                  μετάδοση πληροφοριών από το δρόμο. Eπιπλέον, εδώ δεν υπάρχει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (διατίθεται μόνο στην έκδοση 2.4), παρότι το Accord το χρειάζεται περισσότερο σε σχέση με το Mazda 6 που το διαθέτει.
                  Συνολικά, η ανάρτηση του οικογενειακού της Honda, αν και βάσει προδιαγραφών θεωρείται κορυφαία, φαίνεται να μην έχει το «ψάξιμο» που απαιτείται ώστε να κάνει τη διαφορά.
                  Πιθανόν η επιλογή των μηχανικών της εταιρείας να ήταν συνειδητή, αφού ρύθμισαν ένα σύστημα με γνώμονα την άνεση, παρά ταύτα, όταν στην γκάμα ενός κατασκευαστή υπάρχουν προϊόντα που αποτελούν μέτρο σύγκρισης -όπως το Type R-, τότε οι απαιτήσεις του ειδικού
                  δοκιμαστή όσον αφορά την οδική συμπεριφορά είναι αυξημένες. Το ότι αυτές δεν ικανοποιούνται, δε σημαίνει πως έχουμε να κάνουμε με μια... κατάσταση προβληματική ή επικίνδυνη. Τουναντίον, το νέο Accord είναι ένα φιλικό και ασφαλές αυτοκίνητο για τη συντριπτική πλειονότητα του κοινού στο οποίο απευθύνεται και ίσως το κορυφαίο, σε ευχρηστία, της κατηγορίας. Στην εθνική, καταπίνει τα χιλιόμετρα και δεν κουράζει τους επιβάτες του, δε θα ικανοποιήσει, όμως, το ίδιο την επιθυμία για κρυφές, και συνήθως
                  μοναχικές, οδηγικές απολαύσεις.'

                  Αλλά αφού όπως λες , 'δεν το θες να τρέχεις' , δε νομίζω να σε απαγοητεύσει ποτέ.

                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9357

                  Και για το Volvo

                  '...Παρ όλα αυτά, το Volvo τα καταφέρνει καλά στο δρόμο,
                  πιστοποιώντας, μάλιστα, ότι απέχει παρασάγγας από το προγενέστερο S40 στο συγκεκριμένο τομέα. Το «πάτημά» του, παρά τη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων και τις σχετικές κλίσεις, εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά. Η οδική συμπεριφορά του είναι πολύ κοντά σε αυτό που αποκαλούμε «ουδέτερη», αφού ο πίσω άξονας πολύ δύσκολα θα σε προδώσει, ενώ το εμπρός
                  σύστημα βάζει με άνεση στο δρόμο τα 125 άλογα του κινητήρα. Η υποστροφή είναι φαινόμενο που εμφανίζεται σε μικρές δόσεις, παρ ότι τα ελαστικά P7 της Pirelli σε γενικές γραμμές δε μας έπεισαν'

                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9769

                  Δεν έχω διαβασει το θέμα ολόκληρο.
                  Αν πήρες ή αν έχεις Αccord, καλορίζικο και καλά ταξίδια [/quote]

                  Φίλε δεν με απογοήτευσε μέχρι σήμερα. Όσο για τη δοκιμή των 4 τροχών την είχα υπόψη μου πριν αγοράσω το αυτοκίνητο. Έχω όμως την εξής αντίρρηση για τις απόψεις του συντάκτη του άρθρου. Το accord ναι μεν δεν έχει σφικτή ανάρτηση αλλά ένα αυτοκίνητο αυτού του στυλ πρέπει να έχει σφικτή ανάρτηση; Η ανάρτηση του accord είναι προσανατολισμένη στην άνεση όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο συντάκτης του άρθρου. Ένα αυτοκίνητο αυτού του ύφους, αυτού του χαρακτήρα και αυτής της κατηγορίας έχει προτεραιότητα την άνεση ή το σπορτίβ στήσιμο; Μάλλον το πρώτο. Όσο για την επισήμανση ότι το accord θα έπρεπε να είναι στημένο λίγο πολύ σαν το τάιπ-αρ μάλλον είναι ατυχής διότι τα δύο αυτοκίνητα είναι εντελώς διαφορετικού στυλ και απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό. Το ίδιο ατυχής είναι και η δοκιμή του αυτοκινήτου σε πίστα. Απλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν βρισκόταν στο στοιχείο του.
                  Επίσης πρέπει να πω ότι τα καινούργια accord(μετά το φέις-λιφτ) έρχονται και με στάνταρτ το VSC(σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης)

                  Και για το Volvo

                  Η δοκιμή των 4 τροχών αφορά αυτοκίνητο 1800cc και όχι 1600cc όπως αυτό που πήρε ο φίλος Μad-Dog. Ο κινητήρας αυτός με τους 125 ίππους λογικά είναι επαρκής. Στοιχίζει 19900 λίρες στην Κύπρο. Με αυτά τα λεφτά όμως παίρνεις Μερσεντές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    test last edited by

                    file Mad-Dog exw efxarista nea. milisa simera me tin antiprosopeia kai mou eipane oti anti gia telos iouliou (2,5 mines) ta aftokinita 8a ta paralavoume se mia vdomada. Hr8ane!!! steile antigrafo tis taftotitas mpros-pisw kai pare cover note apo asfaleia. gia na eisai sigouros pare ki esy tilefono mipos den hr8e to diko sou giati egw to pareigila pio noris.
                    OOOOOOOLEEEEEEEEEE

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Μόλις ήρθε στην ελλάδα το 2.0 s40 με 145 hp
                      S40 2.0
                      Kinetic 26.300€
                      Momentum 27.800€
                      Summum 29.800€
                      Αξιολογότατη επιλογή ειδικά στην έκδοση momentum που έχει τα πάντα απο εξοπλισμό
                      Για περισσότερες λεπτομέριες :
                      http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=50268

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        athanasios last edited by

                        27800 για δίλιτρο και με super εξοπλισμό, τα πράγματα γίνονται πολύ-πολύ καλά για το s40

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Καλό μπορεί να είναι, αλλά όχι και φθηνό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manasta last edited by

                            Τώρα είναι και φθηνό. Αντιγράφω από το autotriti:

                            *Με νέες μειωμένες τιμές διατίθενται πλέον στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις Kinetic και Momentum του Volvo S40. Η προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας της Volvo ανέρχεται στα 2.500 ευρώ και αφορά σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, για περιορισμένη χρονική περίοδο.

                            Το S40 1.6, λοιπόν, διατίθεται από την τιμή των 19.950 ευρώ για την έκδοση Kinetic ενώ η έκδοση Momentum 1.6 έχει πλέον τιμή 21.600 ευρώ.

                            Στα 1,8 λίτρα, η έκδοση Kinetic διατίθεται στα 22.000 ευρώ και η Momentum στα 24.000 ευρώ.

                            H έκδοση Kinetic των 2 λίτρων κοστίζει, με την ισχύουσα προσφορά των 2.500 ευρώ 23.800 ευρώ, ενώ η έκδοση Momentum 2.0 κοστίζει 25.300 ευρώ.

                            Τέλος, και στο μηχανικό σύνολο των 2.4 λίτρων συναντάμε τις ίδιες εκπτώσεις, με την έκδοση Kinetic να κοστίζει 27.220 ευρώ και την Momentum να διατίθεται πλέον στα 28.720 ευρώ. *

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              asimov last edited by

                              ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ τιμες.... Ειδικα αν σκεφτει κανεις πως η λίστα του στανταρ εξοπλισμου ακομη και στην Kinetic ειναι ατελειωτη....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 3 / 3
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr