-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δες και το 2003. Άλλαξαν τον τρόπο βαθμολόγησης, ώστε να μην μπορεί να φεύγει καμία ομάδα (μήπως η Ferrari??? ) ένα αιώνα μπροστά...
...το οποιό ποιόν βολεύει φέτος; (μήπως την Ferrari?)
Το είχαν προβλέψει δηλαδή από το 2003 ότι θα την βολεύει το 2006 αυτό στο σύστημα βαθμολόγησης, ε;
Έλα βρε συ elteo, είναι προφανές γιατί έγινε αυτή η αλλαγή τότε, μην κρυβόμαστε πίσω απ' το δάκτυλό μας.
Επίσης σωστό αυτό που ειπώθηκε πως η Michelin έτσι κι αλλιώς δεν ήταν διατεθειμένη να μείνει ως μόνη κατασκευάστρια, δεν το ήθελε, σε αντίθεση με την Bridgestone.
Frontier, αν είναι έμμεσα η Ferrari για φέτος, τότε είναι έμμεσα και κάποιες άλλες ομάδες για τον κανονισμό του 2005. Μην το σκαλίζουμε άλλο, δεν έχει νόημα. Επίσης στην Ινδιανάπολη έγινε ό,τι έγινε λόγω απαράδεκτης στάσης της Michelin και των ομάδων με τα ελαστικά της. Ξαναλέω, δεν ήταν αφορμή της FIA για να πετάξει την Michelin έξω, γιατί έτσι κι αλλιώς η Michelin δεν ήθελε να είναι μοναδικός κατασκευαστής.
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Θυμάμαι επίσης και τις αντιδράσεις των ίδιων πάνω κάτω ανθρώπων για την αλλαγή των κινητήρων από V10 σε V8. Τι πάει να πει ότι και εκεί είχαμε 'δάκτυλο' της Ferrari?
Οι δύο αυτοί που αναφέρεις όμως, δέχτηκαν τους v8, άσχετα ότι δεν συμφωνούσαν με την αλλαγή.
Η Ferrari ήθελε αλλαγές ελαστικών, οι άλλοι πέντε όχι και πέρασε τελικά της Ferrari.Κατανοητόν
Με αυτή τη λογική, ας το ονομάσουν το πρωτάθλημα Ferrari F1 Championship και να αφήσουν οι υπόλοιπες ομάδες τη Ferrari να τρέχει μόνη της, αφού στο τέλος με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα κερδίσει...
Δεν νομίζω ότι είπα αυτό ακριβώς...
Αντίθετα λέω ότι κατά περίπτωση και ανάλογα με τα συμφέροντα της FIA, πότε ευνοείται η μία και πότε η άλλη ομάδα. Και η Ferrari δεν είναι, ασφαλώς, εξαίρεση....
Πχ μετα το 2004 που η Ferrari έφτασε να τα σαρώνει όλα δεν άλλαξε η FIA τους κανονισμούς με αποτέλεσμα να βρεθούμε από το ζενίθ στο ναδίρ? Τότε μήπως έπρεπε να πούν το πρωτάθλημα non-Ferrari F1 Championship????Γιατί έφθασε να σαρώνει όλα τα πρωταθλήματα και να ξεφεύγει στη βαθμολογία; Γιατί η FIA είχε αλλάξει τον κανονισμό της βαθμολόγησης, βάσει επιθυμιών Ferrari, με τα γνωστά αποτελέσματα να τελειώνει το πρωτάθλημα από το μέσον της χρονιάς, μαζί με το ενδιαφέρον μας. Η αλλαγή του 2005 ήταν για να φέρει τα πράγματα στα ίσια.
Αν και κάτι μου λέει ότι είναι θέμα χρόνου να αλλάξει και πάλι η βαθμολόγηση, σε κάτι που επιθυμεί η Ferrari.
Δυστυχώς ή ευτυχώς έχω προλάβει και τα πέτρινα χρόνια (για την ακρίβεια τότε άρχισα να παρακολουθώ και παρ΄όλα αυτά έγινα Ferrari-κος) οπότε δεν θεωρώ ότι πρέπει να κερδίζουμε μονίμως εις τον αιώνα τον άπαντα...
Παρομοίως, από το 1984.
Αλλά εγώ δεν είμαι υπέρ της άποψης ότι θα πρέπει να αλλάζουν διαρκώς οι κανονισμοί για να ωφελείται κάποιος, θέλω διαφάνεια και μια κοινή γραμμή πλεύσης από τη FIA, όχι όπου φυσάει ο άνεμος!Πάντως η ιστορία,και αυτό δεν το αρνείσαι πιστεύω, γράφει ότι οι κόκκινοι έχουν τα περισσότερα ΠΠ σε οδηγούς και κατασκευαστές...
Αυτό, μαζί με άλλα γεγονότα, την καθιστά για μένα την πιο ιστορική ομάδα στο grid.Καμία αντίρρηση, αν και άργησε να τα καταφέρει, άλλες ομάδες (McLaren) έφθασαν σε πολλά πρωταθλήματα συντομότερα και με μικρότερους προϋπολογισμούς.
Μάλλον κερδίζει πάντα, οπότε τι νόημα έχει να συζητάμε περαιτέρω για ισότιμη μεταχείριση των ομάδων και κανόνες...
Βλ παραπάνω...
Δεν χρειάζεται να δω παραπάνω, βλέπω τι γίνεται και τί θα γίνει του χρόνου και τα επόμενα χρόνια, γιαυτό.
Η μόνη μου ελπίδα είναι ότι τώρα που υπέγραψε ο Ecclestone τη συμφωνία ομόνοιας με τις ομάδες του GPMA, θα σταθεροποιηθούν τα πράγματα και ειδικότερα η Mercedes θα ρίξει το χρήμα που θέλει να ρίξει στην ομάδα.
-
Ο χρήστης johnnypatras έγραψε:
Frontier, αν είναι έμμεσα η Ferrari για φέτος, τότε είναι έμμεσα και κάποιες άλλες ομάδες για τον κανονισμό του 2005. Μην το σκαλίζουμε άλλο, δεν έχει νόημα. Επίσης στην Ινδιανάπολη έγινε ό,τι έγινε λόγω απαράδεκτης στάσης της Michelin και των ομάδων με τα ελαστικά της. Ξαναλέω, δεν ήταν αφορμή της FIA για να πετάξει την Michelin έξω, γιατί έτσι κι αλλιώς η Michelin δεν ήθελε να είναι μοναδικός κατασκευαστής.
Το ζήτημα είναι ότι εφόσον η FIA θέλει μόνο έναν προμηθευτή ελαστικών, θα πρέπει να φροντίσει ώστε να δίνει λόγο σε αυτήν και μόνο σε αυτήν και όχι στις ομάδες. Η λογική της FIA είναι να περιορίσει το κόστος (και εν γένει και το handicap), αλλά και να παρέχει κοινή πλατφόρμα ανάπτυξης τεχνολογίας ελαστικών. Θα πρέπει να ελέγχει λοιπόν και να καθορίζει τα πάντα γύρω από τα ελαστικά (σχεδίαση, σύσταση κ.λπ), ώστε να είναι απόλυτα σίγουρο ότι όλοι έχουν τα ίδια ελαστικά. Το πως θα τα αξιοποιήσει ο καθένας, είναι ζήτημα της κάθε ομάδας, αλλά - και σε αυτό είμαι αδιαπραγμάτευτος - όλοι θα πρέπει να έχουν τα ίδια ελαστικά.
Διαφορετικά, δεν έχει νόημα να συζητάμε για υγιή ανταγωνισμό, αφού εκ των πραγμάτων κάποιοι θα ευνοούνται και αυτοί που δεν ευνοούνται δεν έχουν καν τη δυνατότητα να κάνουν κάτι ώστε να μην βρίσκονται σε μειονεκτική θέση.
-
johnnypatras
δεν αντιλέγω, αλλά τώρα βολεύει την Ferrari. Aρα ευνοείται και αυτή από το κατα τα άλλα εις βάρος της μέτρο.
-
-
Γιατί έφθασε να σαρώνει όλα τα πρωταθλήματα και να ξεφεύγει στη βαθμολογία; Γιατί η FIA είχε αλλάξει τον κανονισμό της βαθμολόγησης, βάσει επιθυμιών Ferrari, με τα γνωστά αποτελέσματα να τελειώνει το πρωτάθλημα από το μέσον της χρονιάς, μαζί με το ενδιαφέρον μας. Η αλλαγή του 2005 ήταν για να φέρει τα πράγματα στα ίσια.
Αν και κάτι μου λέει ότι είναι θέμα χρόνου να αλλάξει και πάλι η βαθμολόγηση, σε κάτι που επιθυμεί η Ferrari.
Νομίζω ότι δεν προσέχεις αρκετά τα λεγόμενα μου.... Είχα πει νωρίτερα...
Δες και το 2003. Άλλαξαν τον τρόπο βαθμολόγησης, ώστε να μην μπορεί να φεύγει καμία ομάδα (μήπως η Ferrari??? ) ένα αιώνα μπροστά...
Και το εξηγώ: Εν έτει 2002 η Ferrari σαρώνει στο πρωτάθλημα με 221β. (2η η Williams με 92!) και ο MS πάιρνει τον τίτλο με 144 β. (2ος ο RB με 77 και πρώτος από τους άλλους ο JPM με 50!!!!).
Βλέποντας τα παραπάνω η FIA και θέλοντας -δικαίως- να δώσει λίγο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα, αλλάζει τον τρόπο βαθμολόγησης και έχουμε το 2003:
Oδηγοί: 1.MS 93β. 2.ΚR: 91, 3. JPM: 82
Κατασκευαστες 1.Ferrari 158β. 2. Williams:148, 3.McLaren: 144Άρα μόνο προς το συμφέρον της Ferrari δεν ήταν το νέο βαθμολογικό συστημα....
Καμία αντίρρηση, αν και άργησε να τα καταφέρει, άλλες ομάδες (McLaren) έφθασαν σε πολλά πρωταθλήματα συντομότερα και με μικρότερους προϋπολογισμούς.
Δες το και από μια άλλη οπτική. Το 1999 η Ferrari (πριν αρχίσει η χρυση 6ετια 99-04) είχε 9 Π.Π οδηγών και 8 κατασκευαστών. Αυτά, υπόψιν έχοντας περάσει 16 χρόνια από τον τελευταίο τίτλο στους κατασκευαστες και 20 στους οδηγούς!!!
Αντίθετα οι ομάδες που κυριαρχούσαν την εποχή αυτή, ήταν ως γνωστόν οι McLaren και Williams. Πόσα πρωταθλήματα είχαν αυτές τότε? Η Williams 7 οδηγών και 9 κατασκευαστών, όσα και σήμερα και η ΜcLaren 10 και 8.
Εν ολίγοις για μια ομάδα που στην χειρότερη καμπή της ιστορίας της βρίσκόταν 2η στους τίτλους (και στις 2 κατηγορίες) και σε μηδαμινή απόσταση από τον 1ο είναι λίγο άδικο να συζητάμε αν τα πήρε τα πρωταθλήματα νωρις ή αργά κτλ....Άσε που απ' ότι το έψαξα λιγάκι μόλις τώρα το 1ο Π.Π. το κέρδισε η Ferrari με τον Alberto Ascari το 1953, στην 3η χρονια του θεσμού....
Η μόνη μου ελπίδα είναι ότι τώρα που υπέγραψε ο Ecclestone τη συμφωνία ομόνοιας με τις ομάδες του GPMA, θα σταθεροποιηθούν τα πράγματα και ειδικότερα η Mercedes θα ρίξει το χρήμα που θέλει να ρίξει στην ομάδα.
Ακόμη και έτσι να γίνει, που το εύχομαι για το καλό του σπορ, έχω την αίσθηση ότι στην Mercedes δεν έχουν καταλάβει ότι το παν στην F1 είναι τα μυαλά....
Δεν είναι δυνατόν να διώχνεις Newey και Τομπάζη και να περιμένεις με τα χρήματα ή ότιδήποτε άλλο να κάνεις δουλειά. Η F1 ήταν και θα είναι πάντα το άθλημα όπου τα φωτεινά μυαλά των μηχανικών συμπρωταγωνιστούν με τους πιλότους. Συνεχίστε έτσι και μετά πάρτε όσους Alonso θέλετε.... Με αυτές τις κινήσεις το αποτέλεσμα είναι από τώρα προδιαγεγραμμένο... -
Αυτό είναι το τελευταίο μήνυμα που απαντώ πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, δεν με ενδιαφέρει το τι λες και δεν θα το συνεχίσω διότι έχουμε βγει off-topic.
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Γιατί έφθασε να σαρώνει όλα τα πρωταθλήματα και να ξεφεύγει στη βαθμολογία; Γιατί η FIA είχε αλλάξει τον κανονισμό της βαθμολόγησης, βάσει επιθυμιών Ferrari, με τα γνωστά αποτελέσματα να τελειώνει το πρωτάθλημα από το μέσον της χρονιάς, μαζί με το ενδιαφέρον μας. Η αλλαγή του 2005 ήταν για να φέρει τα πράγματα στα ίσια.
Αν και κάτι μου λέει ότι είναι θέμα χρόνου να αλλάξει και πάλι η βαθμολόγηση, σε κάτι που επιθυμεί η Ferrari.
Νομίζω ότι δεν προσέχεις αρκετά τα λεγόμενα μου.... Είχα πει νωρίτερα...
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι είπα και με το link που έδωσα...
Βλέποντας τα παραπάνω η FIA και θέλοντας -δικαίως- να δώσει λίγο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα, αλλάζει τον τρόπο βαθμολόγησης και έχουμε το 2003:
Oδηγοί: 1.MS 93β. 2.ΚR: 91, 3. JPM: 82
Κατασκευαστες 1.Ferrari 158β. 2. Williams:148, 3.McLaren: 144Άρα μόνο προς το συμφέρον της Ferrari δεν ήταν το νέο βαθμολογικό συστημα....
Μα, ούτως ή άλλως είχε καλύτερη συνολική παρουσία (και προϋπολογισμό) και βγήκε πρωταθλήτρια. Απλά δεν βγήκε στα μισά της σεζόν, αλλά πιο πίσω (στο τέλος). Ο κανονισμός - η αλλαγή - είχε επιπλέον τη λογική του περιορισμού του handicap της Ferrari, όπως έγινε και με την εισαγωγή ξανά των αλλαγών ελαστικών το 2005.
Δες το και από μια άλλη οπτική. Το 1999 η Ferrari (πριν αρχίσει η χρυση 6ετια 99-04) είχε 9 Π.Π οδηγών και 8 κατασκευαστών. Αυτά, υπόψιν έχοντας περάσει 16 χρόνια από τον τελευταίο τίτλο στους κατασκευαστες και 20 στους οδηγούς!!!
Έχοντας ξεκινήσει το 1950, έχοντας το μεγαλύτερο προϋπολογισμό απ'όλους στο grid (τουλάχιστον 50% επιπλέον της McLaren-Mercedes το 1997 και - με μια πρόχειρη έρευνα που έκανα - ένα 40% επιπλέον της McLaren-Honda), όντας αμιγώς μια ομάδα κατασκευαστή (έχοντας αφομοιώσει Alfa Romeo, απ'όπου πήρε και την περισσότερη τεχνογνωσία, δεδομένου ότι ο Ferrari δεν έφτιαχνε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα μετά το τέλος του 2ου παγκοσμίου πολέμου) και τις καλύτερες εγκαταστάσεις κατασκευής. Δυστυχώς, είναι και η πλέον αιματοβαμμένη ομάδα, διότι έχει σκοτώσει πάρα πολλούς οδηγούς (και τον συνονόματό σου - στο nickname ), μιας που ως γνωστόν ο μακαρίτης Enzo δεν έδινε δεκάρα για τους οδηγούς του αν σκοτωνόντουσαν ή όχι με τα κάρα του
Άλλες ομάδες με τόσους πόρους θα είχαν πάρει πολλά περισσότερα πρωταθλήματα, εκτιμώ. Και μην ξεχνάμε ότι την εποχή 99-2004 είχατε και τον MS που αν μη τι άλλο σε αυτόν οφείλεται κυρίως η ανάκαμψή σας (και στους Byrne, Brown που έφερε από Benetton).
Αντίθετα οι ομάδες που κυριαρχούσαν την εποχή αυτή, ήταν ως γνωστόν οι McLaren και Williams. Πόσα πρωταθλήματα είχαν αυτές τότε? Η Williams 7 οδηγών και 9 κατασκευαστών, όσα και σήμερα και η ΜcLaren 10 και 8.
Εν ολίγοις για μια ομάδα που στην χειρότερη καμπή της ιστορίας της βρίσκόταν 2η στους τίτλους (και στις 2 κατηγορίες) και σε μηδαμινή απόσταση από τον 1ο είναι λίγο άδικο να συζητάμε αν τα πήρε τα πρωταθλήματα νωρις ή αργά κτλ....Αν συγκρίνεις τα 16 χρόνια που ήταν περισσότερο στο θεσμό η Ferrari από McLaren και 25 απ'τη Williams, μάλλον δεν ήταν καλά τα πράγματα από άποψη ανταγωνιστικότητας, γιαυτό και η τόση πίεση προς τον MS για αποτελέσματα (δεδομένου ότι ήταν ο μοναδικός οδηγός στην ιστορία της ομάδας που απαιτούσε τόσες αλλαγές στην ομάδα). Οι άλλοι - στον αντίποδα - ήταν κατασκευαστές, πάντα εξαρτημένοι από άλλους σε θέματα κίνησης, που όμως αυτοί έφεραν επανάσταση στο χώρο (McLaren: ανθρακονήματα, Lotus: ground-effect design κ.λπ). Και μην ξεχνάμε την φοβερή Renault με τα απίθανα turbo μοτέρ της (που έσκαγαν συχνά βέβαια).
Όπως και να έχει, έτσι έγιναν τα πράγματα και δεν αλλάζει κάτι.
Άσε που απ' ότι το έψαξα λιγάκι μόλις τώρα το 1ο Π.Π. το κέρδισε η Ferrari με τον Alberto Ascari το 1953, στην 3η χρονια του θεσμού....
Η μόνη μου ελπίδα είναι ότι τώρα που υπέγραψε ο Ecclestone τη συμφωνία ομόνοιας με τις ομάδες του GPMA, θα σταθεροποιηθούν τα πράγματα και ειδικότερα η Mercedes θα ρίξει το χρήμα που θέλει να ρίξει στην ομάδα.
Ακόμη και έτσι να γίνει, που το εύχομαι για το καλό του σπορ, έχω την αίσθηση ότι στην Mercedes δεν έχουν καταλάβει ότι το παν στην F1 είναι τα μυαλά....
Γιατί το λες αυτό; Λες να μην υπάρχουν και άλλοι άξιοι άνθρωποι σε αυτόν τον κόσμο ή στη McLaren τα κάνουν όλα ρομπότ; Που ξέρεις εσύ οι νέοι σχεδιαστές αν δεν μπορούν να φέρουν κάτι καλό και η όλη φετινή χάλια απόδοση να μην οφείλεται στο ατελές σχέδιο του Newey;
Στην τελική, εσείς τον Byrne τι θα τον κάνετε, θα τον βαλσαμώσετε;
Το λες εσύ αυτό που υποστηρίζεις μια ομάδα που σε όλη την ιστορία της ήταν πάντα υπέρ της ωμής ισχύος αντί των έξυπνων λύσεων (γιαυτό και έχανε και έκανε 16 χρόνια να δει κατασκευαστών);
Μάλλον δεν την ξέρεις καλά τη McLaren, λογικό
Δεν είναι δυνατόν να διώχνεις Newey και Τομπάζη και να περιμένεις με τα χρήματα ή ότιδήποτε άλλο να κάνεις δουλειά. Η F1 ήταν και θα είναι πάντα το άθλημα όπου τα φωτεινά μυαλά των μηχανικών συμπρωταγωνιστούν με τους πιλότους. Συνεχίστε έτσι και μετά πάρτε όσους Alonso θέλετε.... Με αυτές τις κινήσεις το αποτέλεσμα είναι από τώρα προδιαγεγραμμένο...
Προς το παρόν χάνετε από τη Renault η οποία δεν έχει τα 'μυαλά' - όπως λες (τα ονόματα) στην ομάδα και όμως τα καταφέρνει μια χαρά. Που ξέρεις εσύ ότι ο Newey εκδιώχθη; Στην τελική, εφόσον του έδιναν περισσότερα αλλού (όπως έγινε και με τον Τομπάζη), λογικό ήταν να φύγει. Και που ξέρεις εσύ αν δεν έχουν όντως και οικονομικά προβλήματα (η McLaren, όχι η Mercedes) ή δεν είναι όλα τερτίπια για το ποιος θα επικρατήσει ανάμεσα στους δύο; Είναι λίγο επιπόλαιο να κρίνουμε τα πράγματα τόσο επιφανειακά, τη στιγμή που δεν ξέρουμε τι ακριβώς γίνεται μέσα στην ομάδα (όπως και σε κάθε ομάδα).
-
Μπορώ να απαντήσω για πολλά από τα παραπάνω προς υπεράσπιση της ομάδας μου, ότι είναι η μοναδική τόσο επιτυχημένη ομάδα, που κατασκευάζει σασί και μοτέρ μόνη της κλπ
To Link ομολογώ ότι δεν το είχα δει, αλλά δεν λέει κάτι διαφορετικό από αυτά που σου είχα επισημάνει...
Για μένα η μεγαλύτερη προσβολή για τη Ferrari είναι αυτό
Δυστυχώς, είναι και η πλέον αιματοβαμμένη ομάδα, διότι έχει σκοτώσει πάρα πολλούς οδηγούς (και τον συνονόματό σου - στο nickname ), μιας που ως γνωστόν ο μακαρίτης Enzo δεν έδινε δεκάρα για τους οδηγούς του αν σκοτωνόντουσαν ή όχι με τα κάρα του
Δες εδώ για το αν νοιαζόταν ο γέρος. Και ειδικά για τον Gilles...
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 4&start=15 -
το ελαστικο ενος αγωνα δεν ξεραμε εκ των προτερων οτι θα μειωσει την αποδοση της φερραρι.απλα δεν καταφεραν να ανταπεξελθουν.αρα η αλλαγη δεν αδικει τη φερραρι,ουτε εγινε για να μειωθει η αποδοση της.
και τα μοτερ μακρας διαρκειας εγιναν για να μειωθει η αποδοση της πιο αξιοπιστης ομαδας
καλα αμα ειναι ετσι και γω λεω οτι η φερραρι επεβαλε τους V8 για να πουλαει modena,και να μη πουλαει Μ η BMW.
οταν μια ομαδα κυριαρχει (φερραρι) ειναι υπερ της να αλλαζουν οι κανονισμοι γιατι πιθανοτατα εχει και μια κορυφαια ομαδα μηχανικων που θα εκμεταλευτει καλυτερα τις αλλαγες.
οταν οι κανονισμοι μενουν στασιμοι σιγα σιγα ολες οι ομαδες προσεγγιζουν το τελειο μονοθεσιο και ολοι ειναι πιο κοντα σε αποδοση. -
Ο χρήστης patro έγραψε:
και τα μοτερ μακρας διαρκειας εγιναν για να μειωθει η αποδοση της πιο αξιοπιστης ομαδαςKαι να αυξηθει ασφαλως η αποδοση των αμεσων ανταγωνιστων της οπως της Mercedes με το πλεον 'αξιοπιστο' μοτερ τοτε...
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
.Δυστυχώς, είναι και η πλέον αιματοβαμμένη ομάδα, διότι έχει σκοτώσει πάρα πολλούς οδηγούς (και τον συνονόματό σου - στο nickname ), μιας που ως γνωστόν ο μακαρίτης Enzo δεν έδινε δεκάρα για τους οδηγούς του αν σκοτωνόντουσαν ή όχι με τα κάρα τουΜια που είπες ότι παρακολουθείς F1 από το 1984 περίπου (όπως κι εγώ) νομίζω ότι δεν το πιστεύεις πραγματικά το παραπάνω. Μπορεί να υποστηρίζουμε κάποιους αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δικαιούμαστε να σπιλώνουμε τους αντιπάλους μας και να βγάζουμε αυθαίρετα συμπέρασματα. Forum αναγνωστών περιοδικού είναι εδώ, ο καθένας λέει την άποψή του, ο Enzo έχει βγει αιμοδιψής, ο Schumacher συνηθισμένος και υπερτιμημένος, ο Gascoygne άσχετος, η Ferrari ραδιούργα και ανάξια, ο Alonso τυχεράκιας, κτλ κτλ κτλ..
Ας μην ισοπεδώνονται όλα. Κι εγώ μπορεί να βρίζω τον Dennis όταν τον βλέπω στην TV να βρίσκει τις απίστευτες δικαιολογίες για τα περιοδικά χάλια της ομάδας του, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι από τους καλύτερους team manager όλων των εποχών.
Η Ferrari ήταν, είναι και θα είναι όνομα συνώνυμο της F1, των αγώνων αυτοκινήτου και της ιδέας της αυτοκίνησης. Φυσικά δεν ήταν και ούτε είναι μόνο αυτή. Αλλά είναι η μοναδική εταιρία-ομάδα που τα τελευταία 55 χρόνια κατασκευάζει αυτοκίνητα δρόμου για να συμμετάσχει σε αγώνες πίστας μόνη της και η μοναδική τόσο αθεράπευτα λατρεμένη από το Maranello μέχρι την Ανταρκτική.Από εκεί και πέρα το τι ιδέες ή τι μεθοδολογία και σχεδιασμό έχει σε κάθε περίοδο ο κάθε κατασκευαστής και μηχανικός και πόσο πετυχαίνουν αυτά, δεν κάνει τον ένα θεό και τον άλλο ανάξιο. Και πάντα υπάρχει κι ένα εμπορικό τμήμα από πίσω από κάθε εταιρία που θέλει να πλασάρει ένα προϊόν. Εύστοχα παρατηρήθηκε εδώ ότι πιθανόν η Mercedes να κυνηγάει πρώτα την αξιοπιστία φέτος γιατί έκριναν με τα δικά τους κριτήρια ότι οι απόλυτες επιδόσεις (της μιας χρονιάς) με τίμημα τις συνεχόμενες εγκαταλείψεις έβλαπταν το κύρος της εταιρίας (που δεν είναι πρόσκαιρο). Να πώ εγώ τώρα δηλαδή ''αα στη Mercedes δεν ξέρουν τι τους γίνεται και δεν είναι καλοί μηχανικοί'';
Υπάρχουν κι άλλα πράγματα που μπορούν να ειπωθούν και ίσως ένα internet forum δεν είναι ο πλέον εύχρηστος χώρος, αλλά ας μην κάνουμε και κατάχρηση για την ώρα. Σε κάθε περίπτωση δεν χρειάζεται να τρελαινόμαστε ούτε και να ταυτιζόμαστε με άλλους ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε, πόσο μάλλον με ''απρόσωπες επιχειρήσεις''
-
patro
οταν μια ομαδα κυριαρχει (φερραρι) ειναι υπερ της να αλλαζουν οι κανονισμοι γιατι πιθανοτατα εχει και μια κορυφαια ομαδα μηχανικων που θα εκμεταλευτει καλυτερα τις αλλαγες.
οταν οι κανονισμοι μενουν στασιμοι σιγα σιγα ολες οι ομαδες προσεγγιζουν το τελειο μονοθεσιο και ολοι ειναι πιο κοντα σε αποδοση.iceman_angel
Kαι να αυξηθει ασφαλως η αποδοση των αμεσων ανταγωνιστων της οπως της Mercedes με το πλεον 'αξιοπιστο' μοτερ τοτε...
Καλά ρε παιδιά τα πιστεύετε αυτά???
Δηλ είναι τυχαίο ότι όποτε φτάνουμε σε σημείο μια ομάδα να σαρώνει, και δεν εννοω μόνο τη Ferrari, αλλάζουν οι κανονισμοί και ανακατεύεται η τράπουλα????
-
τι λε ρε? δηλαδη μονο τοτε αλλαζουν οι κανονισμοι?
α και για τους βαθμους ναι μεν ειναι η διαφορα μικροτερη αλλα ειναι πιο δυσκολο να καλυφθει.αρα εχουμε το ιδιο πραμα απλα με μικροτερη βαθμολογικη διαφορα.
εγω ακομα δεν ακουσα ενα κανονισμο που να αδικει τη φερραρι.σε λιγο θα μας πουν οτι η παντοκρατορια της φερραρι καταστραφηκε απο τη FIA.
α οχι τωρα καταλαβα εχουν τσακωθει ο μπερνι και ο μαξ και ο μαξ αλλαζει τους κανονισμους για να μη κερδιζουν οι αγαπημενοι του μπερνικαι αυτα που παραθετεις απο πανω τα πιστευω γιατι εχουν μια λογικη σκεψη.αντιθετα με οσα γραφεις.
-
gilles η φερραρι συμμετεχει σε ενα σπορ σοου...οπως στις αρχες του 2000 κυριαρχησε με τους τοτε κανονισμους...καταποντιστηκε το 2005 με τους νεους...αρα το ποσο ισχυρη τεχνικα ειναι η ομαδα της ειναι μαλλον αμφισβητουμενο...αν ηταν τοσο ισχυρη δε θα ειχε τετοιες απωλειες μεσα στο 2005...
αυτο βεβαια δεν αναιρει τη δυναμη της εκτος αγωνων, ξοδευει πολλα λεφτα για την Φ1 και φερνει πολλα λεφτα στην Φ1....η fia την θελει δυνατη αλλα οχι τοσο οσο να κυριαρχει οπως εγινε μεχρι και το 2004...γιαυτο και πιστευω οτι του χρονου αποκλειεται η fia να επιτρεψει να παρει περπατωντας το πρωταθλημα οπως αναμενεται λογω των μπριτζς....
η μακλαρεν δουλευει σαφως πιο ερασιτεχνικα και απο τη φερραρι και απο τη ρενω και ολοι οι αλλοι ειναι ενα σκαλοπατι κατω...ελπιζω η ρενω να συνεχισει να λειτουργει ετσι...
-
adis4gr
η fia την θελει δυνατη αλλα οχι τοσο οσο να κυριαρχει οπως εγινε μεχρι και το 2004...
Αυτό λέω και εγώ τόση ώρα!!!! Δηλαδή η FIA ενδιαφέρεται πρώτα για το συμφέρον του σπορ και μετα για οποιασδήποτε ομάδας. Είναι απλό. Όταν κυριαρχεί ένας καταντάει βαρετό, άρα λιγοτερη τηλεθέαση κλπ
Όσο για σένα patro αν αναφέρεσαι στη διαφορά του 2002 και του 2003 βγάλε μου πόσους αγώνες θέλει για να καλυφθούν οι 67 βαθμοι διαφοράς με το παλιο συστημα και πόσους οι 2 με το καινουριο και μετα μιλαμε ξανα... Απλά μαθηματικά... Αν και είμαστε όντως off topic
-
Καλα ρε παιδια δεν βαριεστε να λετε τα ιδια πραγματα αλλα ο καθενας με δικα του λογια?
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
.Δυστυχώς, είναι και η πλέον αιματοβαμμένη ομάδα, διότι έχει σκοτώσει πάρα πολλούς οδηγούς (και τον συνονόματό σου - στο nickname ), μιας που ως γνωστόν ο μακαρίτης Enzo δεν έδινε δεκάρα για τους οδηγούς του αν σκοτωνόντουσαν ή όχι με τα κάρα του
Μια που είπες ότι παρακολουθείς F1 από το 1984 περίπου (όπως κι εγώ) νομίζω ότι δεν το πιστεύεις πραγματικά το παραπάνω. Μπορεί να υποστηρίζουμε κάποιους αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δικαιούμαστε να σπιλώνουμε τους αντιπάλους μας και να βγάζουμε αυθαίρετα συμπέρασματα. Forum αναγνωστών περιοδικού είναι εδώ, ο καθένας λέει την άποψή του, ο Enzo έχει βγει αιμοδιψής, ο Schumacher συνηθισμένος και υπερτιμημένος, ο Gascoygne άσχετος, η Ferrari ραδιούργα και ανάξια, ο Alonso τυχεράκιας, κτλ κτλ κτλ..
Η Ferrari - και δεν έχω καμία πρόθεση να τη σπιλώσω - δεν έχει στο ιστορικό της τους περισσότερους θανάτους οδηγών της, που οφειλόταν κυρίως στο μονοθέσιο; Αυτό δε σημαίνει ότι ήταν ανάξιοι, ίσως δεν μπορούσαν να εκτιμήσουν σωστά καταστάσεις από την άποψη ασφάλεια οδηγού vs επιβίωση. Δεν είπα ότι είναι και δολοφόνοι, αλλά το γεγονός είναι ότι πάρα πολλοί οδηγοί έχασαν τη ζωή τους με μονοθέσια Ferrari (και Alfa Romeo, της οποίας το αγωνιστικό τμήμα έγινε Scuderia Ferrari).
Δεν έχω πρόβλημα να μιλήσω και για άλλες ομάδες: η McLaren - πέρα από το θάνατο του ίδιου του Bruce McLaren σε δοκιμές εκτός F1 - δεν είχε άλλους θανάτους οδηγών της. Η Mercedes είχε ένα θάνατο οδηγού το 1955, αν θυμάμαι καλά, μαζί με 50 θεατές, το οποίο την οδήγησε στην απόφαση να εγκαταλείψει την F1. Η Williams - η ομάδα που πραγματικά δε συμπαθώ στην F1 - έχει και αυτή στο ενεργητικό της θανάτους, με τελευταίο τον Senna και το πως πήγε να συγκαλύψει το θέμα μετά, για να αποφύγει τυχόν συνέπειες.
Πέρα από τα τελευταία χρόνια και τις προσπάθειες των οδηγών, με αρωγό τον M.Schumacher, για καθιέρωση αυστηρών κανόνων ασφαλείας για τους αγώνες, η F1 ήταν πραγματικό σφαγείο. Η Ferrari είχε δυστυχώς τις περισσότερες απώλειες και λόγω πολυετούς συμμετοχής της στο θεσμό.
Από εκεί και πέρα το τι ιδέες ή τι μεθοδολογία και σχεδιασμό έχει σε κάθε περίοδο ο κάθε κατασκευαστής και μηχανικός και πόσο πετυχαίνουν αυτά, δεν κάνει τον ένα θεό και τον άλλο ανάξιο. Και πάντα υπάρχει κι ένα εμπορικό τμήμα από πίσω από κάθε εταιρία που θέλει να πλασάρει ένα προϊόν. Εύστοχα παρατηρήθηκε εδώ ότι πιθανόν η Mercedes να κυνηγάει πρώτα την αξιοπιστία φέτος γιατί έκριναν με τα δικά τους κριτήρια ότι οι απόλυτες επιδόσεις (της μιας χρονιάς) με τίμημα τις συνεχόμενες εγκαταλείψεις έβλαπταν το κύρος της εταιρίας (που δεν είναι πρόσκαιρο). Να πώ εγώ τώρα δηλαδή ''αα στη Mercedes δεν ξέρουν τι τους γίνεται και δεν είναι καλοί μηχανικοί'';
Έχουμε ξεφύγει από το θέμα: αυτό δεν ήταν γιατί η McLaren φέτος πάει απ'το κακό στο χειρότερο, αλλά η στάση της FIA που δεν ξεκαθαρίζει το ζήτημα των ελαστικών για του χρόνου. Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες, το marketing καθορίζει πολλά πράγματα πλέον.
Υπάρχουν κι άλλα πράγματα που μπορούν να ειπωθούν και ίσως ένα internet forum δεν είναι ο πλέον εύχρηστος χώρος, αλλά ας μην κάνουμε και κατάχρηση για την ώρα. Σε κάθε περίπτωση δεν χρειάζεται να τρελαινόμαστε ούτε και να ταυτιζόμαστε με άλλους ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε, πόσο μάλλον με ''απρόσωπες επιχειρήσεις''
Συμφωνώ, γιαυτό και δεν ταυτίζομαι με αυτές τις 'απρόσωπες επιχειρήσεις' όπως λες, αυτό θα πρέπει να το απευθύνεις σε κάποιους άλλους εδώ μέσα.
-
Hamilton insisted: 'I've never had a team-mate who's beaten me over the course of a season. So I would love that challenge.'
Σαν να μου ερχεται κατι στο μυαλο
Αυτος ο Hamilton πως την εχει δει δλδ για να καταλαβω?Ερχομαι στην Φορμουλα 1 και δεν καταλαβαινω τπτ, τους γ***ω ολους και δεν φοβαμαι ουτε τον Αλονσο, ουτε τον Κιμι, ουτε και τον Μικαελ
Κατσε ρε ψηλε, ο Yoong εισαι και μιλας ετσι?
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Hamilton insisted: 'I've never had a team-mate who's beaten me over the course of a season. So I would love that challenge.'Σαν να μου ερχεται κατι στο μυαλο
Αυτος ο Hamilton πως την εχει δει δλδ για να καταλαβω?Ερχομαι στην Φορμουλα 1 και δεν καταλαβαινω τπτ, τους γ***ω ολους και δεν φοβαμαι ουτε τον Αλονσο, ουτε τον Κιμι, ουτε και τον Μικαελ
Κατσε ρε ψηλε, ο Yoong εισαι και μιλας ετσι?
ναι συμφωνώ και εγώ.... η δήλωσή του είναι τραβηγμένη. Θέλω να δω τι θα γίνει και με τον μικρό 'Σένα' που παρόλο που πάει καλά πολύ φοβάμαι πως θα μπει στη παγίδα να έρθει στη Φόρμουλα 1, πιο γρήγορα από ότι ίσως θα έπρεπε...
-
ειναι συνηθες να ειναι ψωνισμενοι οι πιλοτοι......
αλλα εδω απλα λεει οτι θα ηθελε να ειναι αντιμετωπος με καποιον που πιθανοτατα να τον κερδιζει ωστε να εχει μια καινουργια προκληση
F1-ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ-ΜΑΙΟΣ 2006