Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    147
    544
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      ferr-r1 last edited by

      ταπερ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kpsig moderator last edited by

        [quote='ΣταύRRoΣ46']Αααχ..μακάρι να είχα κ εγώ τέτοια διλήμματα;)))
        Χωρίς να έχω εμπειρία από κανένα απ τα 2 αυτοκίνητα θα διάλεγα μάλλον το TypeR μόνο κ μόνο επειδή απ όσα έχω διαβάσει είναι πιο ''απόλυτο'' και πιο αγωνιάρικο.To μόνο που με χαλάει είναι το ηλεκτρικό του τιμόνι.
        Τώρα αν προσφέρεται κανείς να με κάνει μια βόλτα με τη celica του για να αλλάξω γνώμη δε θα πω όχι:)))[/quote

        Πίστεψε με το τιμόνι του δεν είναι κακό.
        Λίγο αποκομμένο είναι αλλά ΟΚ όταν το μάθεις. Και είμαι φαν των Γαλλικών τιμονιών, και ομολογώ ότι στην αρχή όταν οδήγησα το Τάπερ παραξενέυτηκα.
        Σύντομα όμως δεν τρέχει τίποτε.
        Εξαιρετικό

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mad-max-13 last edited by

          Ο χρήστης screwdriver έγραψε:

          Ειδα μια Celica TS σε δραση και εντυπωσιαστηκα! Βασικα με πατησε απο πανω Μεγαλο μεταξονιο,φιλικο και καλο στησιμο και πολυ γκαζι!
          Δεν το λεω συγκριτικα με το TypeR αλλα πιστευω οτι αν εξαιρεσεις οτι ειναι 2+2 (και οι 2 πισω δεν πρεπει να ειναι πανω απο 1,75μ) ειναι πολυ καλη αγορα.

          χρωμα?

          ΑΣΗΜΙ

          it wasnt me

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            ΕΣΥ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ!!!!!!

            ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗ ΣΕ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thodwris last edited by

              Tα μοτερ των celica δεν σπανε? Τα 2ΖΖ???

              Παρε ενα type - r να εχεις το κεφαλι σου υσηχο και να μην παθει ποτε τιποτα οτι και αν του κανεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad-max-13 last edited by

                Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
                Tα μοτερ των celica δεν σπανε? Τα 2ΖΖ???

                Παρε ενα type - r να εχεις το κεφαλι σου υσηχο και να μην παθει ποτε τιποτα οτι και αν του κανεις!

                ουτε λαδι δεν καινε...

                δεν σου μιλαει καποιος που πηρε το συγκεκριμενο αυτοκινητο για να κανει βολτες ή ταξιδια....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thodwris last edited by

                  Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:

                  Tα μοτερ των celica δεν σπανε? Τα 2ΖΖ???

                  Παρε ενα type - r να εχεις το κεφαλι σου υσηχο και να μην παθει ποτε τιποτα οτι και αν του κανεις!

                  ουτε λαδι δεν καινε...

                  δεν σου μιλαει καποιος που πηρε το συγκεκριμενο αυτοκινητο για να κανει βολτες ή ταξιδια....

                  2ZZ-GE - 1ZZ-FE και να μην καινε λαδια... δεν νομιζω!

                  Για τα 1ZZ-FE ειδικα σου μιλαω με πολυ μεγαλη προσωπικη πειρα! Οχι απλα καινε... τα χωνευουν!!!

                  Οτι εχουν σπασει πολλα 2ZZ-GE τουλαχιστον τα πρωτα 2 χρονια που κυκλοφορησαν και αυτο το ξερω εκ των εσω ( Toyota ). Ειδικα το θεμα των λαδιων που εθιξες ειναι η αχιλλειος πτερνα!

                  Anyway, ας το ψαξει λιγο ο φιλος που ρωταει για τα celica για να μην βρεθει προ εκπληξεων

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    patro last edited by

                    ενα ατομο ξερω με celica ts και δεν την εχει πια........... σπασμενο μοτερ.(πιστονι? ραγισμα? δε καταλαβα ακριβως / ουτε αυτος)
                    βασικα την ειχε ξεκολιασει και δεν τη προσεχε καθολου.

                    εγω την celica θα περνα για το σχεδιο.

                    coyote απο κατω οταν δεν κανεις σωστη συντηρηση , τρεχεις σε ακυρα σημεια που το αμαξι κανει αλματα (οπως στις ταινιες) (δεν εχει και καμια χεσμενη φατσουλα) και λοιπα.αυτα τα αμαξια ισα ισα θελουν περισσοτερη φροντιδα. δεν ειναι wrc

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Αμα ήταν να την παρει για να την προσέχει θα έπαιρνε γιαρις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        argyrismm last edited by

                        in

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thodwris last edited by

                          Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:

                          Ούτε λάδια καίνε. (Εδώ δεν καίει λάδια ο 16 χρονών/230.000 χμ 2Ε στις 7500 σαλ, ο 1ΖΖ θα κάψει;)

                          ***εδω *** ακριβως την πατανε ολοι!

                          Και εγω οταν πηρα το MR2 τον Απριλιο του 2000 αυτο σκεφτομουν!!!

                          Μετα απο 4 χρονια με το MR2 και με καθημερινη τριβη λογο της εμπλοκης μου στο MR2 club αλλαξα γνωμη 180 μοιρες! Ειδαν τα πολλα τα ματια μου και ακομα πιο πολλα ακουσαν τα αυτια μου. Οχι απο φημες! Απο παιδια που σχεδον κλαμενα ψαχνανε να βρουν τι εφταιξε και σχεδον καινουργιο αμαξι εκαψε το μοτερ!

                          Ψαξτο αν θες αυτο που λεω και θα δεις οτι δεν κανω λαθος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad-max-13 last edited by

                            μιλαω απο προσωπικη εμπειρια οντας κατοχος celica ts 10/2004

                            κανω αλλαγη λαδιων κα8ε 7500κμ με τα λιπαντικα που συστείνει η τουοτα
                            και απο αλλαγη σε αλλαγη δεν εχει καψει πανω απο 200-250 ml

                            το αμαξι κα8ε φορα που ειναι στο δρομο χτυπαει καμια 20 κοφτες ετσι για να νιωθει ομορφα
                            κα8ε φορα που κυκλοφορει δουλευει 1000-8200 rpm τουλαχιστον απο 1η-4η....

                            εχει μπει μεγαρα
                            εχει ανεβει σαλλονικα σε πολυ λιγοτερο απο 4 ωρες τουλαχιστον 10 φορες
                            εχει παει σε TFRC tourings

                            απλα ακολουθησα 2 χρυσους κανονες μακροζωιας κινητηρα...

                            ευλαβικο στρωσιμο μέχρι τα πρωτα 1000κμ χωρις να κινουμαι σε κινηση
                            χωρις να περναω τις 4000 στροφες και χωρις να επιταγχυνω εσπευσμενα...
                            στην συνεχεια ανα 200 κμ ανοιγα μεχρι τις 8000 μια μια τις ταχυτητες ξεκινωντας από την 6η...μετα απο αλλα 200κμ ανοιξα μεχρι τις 8000 rpm την 5η και ουτω καθε εξης, εκτος απο την πρωτη που πρωτη φορα χτυπησε κοφτη οταν το αμαξι ειχε 2500κμ

                            οταν το βαζω μπρος ποτε μα ποτε δεν περναω τις 4000 στροφες πριν ανεβει η ενδειξη θερμοκρασιας εκει που πρεπει...αφου ανεβει περιμενω κανα 2 λεπτο ( γιατι η ψηφιακη ενδειξη που εχω ειναι ενδειξη θερμ νερου και οχι λαιων) και μετα το σκιζω αλυπητα....
                            οταν φτασω στον προορισμο μου τοτε η 1-2 λεπτα νωριτερα 8α πηγαινω κυριλε κατω απο 4000 στροφες ή αν το σκιζω μεχρι τελευταια στιγμη τοτε θα περιμενω 2-3 λεπτα πριν σβησω τον κινητηρα.....

                            8α η8ελα πολυ να δω ποιος ειναι αυτος που λιωνει κα8ημερινα τη celica ts του και εχει κανει κατα γραμμα τα παραπανω και κατεληξε με σπασμενο κινητηρα......

                            οσοι με ξερουν ξερουν ποσο βιαζω το αυτοκινητο στο δρομο αλλα και ποσο στοργικα του φερομαι μεχρι να ζεσταθει ΣΩΣΤΑ και ποσο μεχρι να κρυωσει ΣΩΣΤΑ.-

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

                              Και εγω οταν πηρα το MR2 τον Απριλιο του 2000 αυτο σκεφτομουν!!!

                              Μετα απο 4 χρονια με το MR2 και με καθημερινη τριβη λογο της εμπλοκης μου στο MR2 club αλλαξα γνωμη 180 μοιρες! Ειδαν τα πολλα τα ματια μου και ακομα πιο πολλα ακουσαν τα αυτια μου. Οχι απο φημες! Απο παιδια που σχεδον κλαμενα ψαχνανε να βρουν τι εφταιξε και σχεδον καινουργιο αμαξι εκαψε το μοτερ!

                              Ψαξτο αν θες αυτο που λεω και θα δεις οτι δεν κανω λαθος!

                              Και εγώ έχω διαβάσει κάτι λίγα στο MR2 club και έχω ακούσει και για celica με προβληματικούς κινητήρες. Όμως ΟΛΕΣ ήταν με 140 άλογα.
                              Για τον κινητήρα με τα 192 δεν έχω ακούσει ΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΑ!!!!

                              Φίλε Θοδωρή θα με ενδιέφερε πραγματικά όμως ΚΑΘΕ πληροφορία που μπορείς να μου δώσεις για το MR2...
                              Ευχαριστώ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                                μιλαω απο προσωπικη εμπειρια οντας κατοχος celica ts 10/2004

                                κανω αλλαγη λαδιων κα8ε 7500κμ με τα λιπαντικα που συστείνει η τουοτα
                                και απο αλλαγη σε αλλαγη δεν εχει καψει πανω απο 200-250 ml

                                το αμαξι κα8ε φορα που ειναι στο δρομο χτυπαει καμια 20 κοφτες ετσι για να νιωθει ομορφα
                                κα8ε φορα που κυκλοφορει δουλευει 1000-8200 rpm τουλαχιστον απο 1η-4η....

                                εχει μπει μεγαρα
                                εχει ανεβει σαλλονικα σε πολυ λιγοτερο απο 4 ωρες τουλαχιστον 10 φορες
                                εχει παει σε TFRC tourings

                                απλα ακολουθησα 2 χρυσους κανονες μακροζωιας κινητηρα...

                                ευλαβικο στρωσιμο μέχρι τα πρωτα 1000κμ χωρις να κινουμαι σε κινηση
                                χωρις να περναω τις 4000 στροφες και χωρις να επιταγχυνω εσπευσμενα...
                                στην συνεχεια ανα 200 κμ ανοιγα μεχρι τις 8000 μια μια τις ταχυτητες ξεκινωντας από την 6η...μετα απο αλλα 200κμ ανοιξα μεχρι τις 8000 rpm την 5η και ουτω καθε εξης, εκτος απο την πρωτη που πρωτη φορα χτυπησε κοφτη οταν το αμαξι ειχε 2500κμ

                                οταν το βαζω μπρος ποτε μα ποτε δεν περναω τις 4000 στροφες πριν ανεβει η ενδειξη θερμοκρασιας εκει που πρεπει...αφου ανεβει περιμενω κανα 2 λεπτο ( γιατι η ψηφιακη ενδειξη που εχω ειναι ενδειξη θερμ νερου και οχι λαιων) και μετα το σκιζω αλυπητα....
                                οταν φτασω στον προορισμο μου τοτε η 1-2 λεπτα νωριτερα 8α πηγαινω κυριλε κατω απο 4000 στροφες ή αν το σκιζω μεχρι τελευταια στιγμη τοτε θα περιμενω 2-3 λεπτα πριν σβησω τον κινητηρα.....

                                8α η8ελα πολυ να δω ποιος ειναι αυτος που λιωνει κα8ημερινα τη celica ts του και εχει κανει κατα γραμμα τα παραπανω και κατεληξε με σπασμενο κινητηρα......

                                οσοι με ξερουν ξερουν ποσο βιαζω το αυτοκινητο στο δρομο αλλα και ποσο στοργικα του φερομαι μεχρι να ζεσταθει ΣΩΣΤΑ και ποσο μεχρι να κρυωσει ΣΩΣΤΑ.-

                                Δεν κάνω τίποτα από τα παραπάνω στο type _R
                                Πηγα για λάδια και δεν είχε κάψει τίποτα. Οταν λέμε τίποτα εννούμε τίποτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                  Πηγα για λάδια και δεν είχε κάψει τίποτα. Οταν λέμε τίποτα εννούμε τίποτα

                                  Στα πόσα χλμ. πηγες για λάδια?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    2500 τα πρωτα και 5000 πηγα για check

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                      2500 τα πρωτα και 5000 πηγα για check

                                      Είδες τώρα. Ο Mad Μax μιλάει για 7500χλμ. Και εσένα είναι προφανώς καινούριο το αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕ κάνω τίποτα από τα παραπάνω....

                                        Ουτε ευλαβικό στρώσιμο ούτε τίποτα άλλο
                                        Και το άλλο που ειχα δει με 44000 κλμ τιποτα δεν έκαιγε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                          ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕ κάνω τίποτα από τα παραπάνω....

                                          Ουτε ευλαβικό στρώσιμο ούτε τίποτα άλλο
                                          Και το άλλο που ειχα δει με 44000 κλμ τιποτα δεν έκαιγε

                                          Κοίταξε από ότι έχω καταλάβει κάνεις - δεν κάνεις (στρώσιμο) στα σύγχρονα αυτοκίνητα το ίδιο και το αυτό είναι. Απλά σε πολλούς όπως και σε μένα δεν τους αρέσει η ιδέα να μην το στρώσουν, όπως και επίσης να το σπάνε κρύο.
                                          Οι σύγχρονοι κινητήρες πάνω κάτω τα αντέχουν κάτι τέτοια.

                                          Οk για το άλλο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Βασικά το TYPE _R είναι σαν τις μηχανές που είχα

                                            Στην αρχη δε μπαίνουν στα κόκκινα

                                            Στο 3ο σκισιμο μπαίνει για τα καλά και φορτώνει εύκολα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr