-
Λοιπόν παίδες, θείος διαθέτει Ε30 και με προτροπές μηχανικού, σκέφτεται για 1.800αρη κινητήρα. Επειδή η δουλειά γίνεται σπασμωδικά, θέλω συμβουλές...
Η πρόταση αφορά 1.800 κινητήρα με περίπου 120 άλογα, +περαστικά===>1.100 Ευρώ. Ποιος κινητήρας είναι αυτός, μπορείτε να καταλάβετε; Ποιον θα προτείνατε εσείς, που φυσικά να μπορεί να τοποθετηθεί σε Ε30;
Η όλη δουλειά ξεκινάει από το γεγονός ότι ο υπάρχων κινητήρας καίει πολλή βενζίνη, και μάλιστα σούπερ. Το μοντέλο είναι του 1988 και ο υπάρχων έχει συμπληρώσει 270.000 χιλιόμετρα, χωρίς άλλα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει η κίνηση, από τη στιγμή που θέλει να την κρατήσει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Λοιπόν παίδες, θείος διαθέτει Ε30 και με προτροπές μηχανικού, σκέφτεται για 1.800αρη κινητήρα. Επειδή η δουλειά γίνεται σπασμωδικά, θέλω συμβουλές...
Η πρόταση αφορά 1.800 κινητήρα με περίπου 120 άλογα, +περαστικά===>1.100 Ευρώ. Ποιος κινητήρας είναι αυτός, μπορείτε να καταλάβετε; Ποιον θα προτείνατε εσείς, που φυσικά να μπορεί να τοποθετηθεί σε Ε30;
Η όλη δουλειά ξεκινάει από το γεγονός ότι ο υπάρχων κινητήρας καίει πολλή βενζίνη, και μάλιστα σούπερ. Το μοντέλο είναι του 1988 και ο υπάρχων έχει συμπληρώσει 270.000 χιλιόμετρα, χωρίς άλλα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει η κίνηση, από τη στιγμή που θέλει να την κρατήσει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Λοιπόν παίδες, θείος διαθέτει Ε30 και με προτροπές μηχανικού, σκέφτεται για 1.800αρη κινητήρα. Επειδή η δουλειά γίνεται σπασμωδικά, θέλω συμβουλές...
Η πρόταση αφορά 1.800 κινητήρα με περίπου 120 άλογα, +περαστικά===>1.100 Ευρώ. Ποιος κινητήρας είναι αυτός, μπορείτε να καταλάβετε; Ποιον θα προτείνατε εσείς, που φυσικά να μπορεί να τοποθετηθεί σε Ε30;
Η όλη δουλειά ξεκινάει από το γεγονός ότι ο υπάρχων κινητήρας καίει πολλή βενζίνη, και μάλιστα σούπερ. Το μοντέλο είναι του 1988 και ο υπάρχων έχει συμπληρώσει 270.000 χιλιόμετρα, χωρίς άλλα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει η κίνηση, από τη στιγμή που θέλει να την κρατήσει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Εάν τοποθετήσει καταλυτικό κινητήρα, μετά θα πρέπει να κάνει και τις μετατροπές για καταλύτη, αισθητήρες, κλπ. Αφού δεν έχει προβλήματα, γιατί δεν το κρατάει ως έχει και όταν έρθουν τα δύσκολα να αποφασίσει;
-
Το πακέτο περιλαμβάνει και καταλύτη. Δεν έχεις άδικο στο να το κρατήσει. Αν όμως αποφασίσει να την κάνει την αλλαγή, ποιον κινητήρα θα πρότεινες;
-
O κινητήρας είναι μάλλον ο Μ40 με τα 115 άλογα,και ναι αξίζει τον κόπο η μετατροπή...
Υπάρχει και η λύση του Μ42 που φορούσαν οι 318is με 136 ή 140 άλογα στην Ε36,αλλά θα χρειαστεί και άλλες μετατροπές στην ανάρτηση και το κιβώτιο που έχει διαφορετικές σχέσεις.
-
Σκέφτομαι κι εγώ για μια παρόμοια μετατροπή σε Ε30. Σκέφτομαι για αγορά μιας 316 ή 318 καταλυτικής από Ελλάδα, και επειδή έχω άκρες σε Γερμανία σκέφτομαι να πάρω μια 320 από εκεί για την μετατροπή. Θέλω να το δηλώσω κανονικά για αυτό αποκλείω την λύση της 325 (Δεν ξέρω αν μπορείς να δηλώσεις κινητήρα 2500 με αρχικό 1600 ή 1800).Αργότερα με την αλλαγή των εντόσθιων του κινητήρα να φτάσω στα 2500.Η τιμή ολόκληρης 320 στην Γερμανία, μοντέλο 90-92, είναι περίπου 1000-2000 ευρώ, ανάλογα την κατάσταση.Εκεί που κολλάω είναι αν πρέπει να πάρω 316 ή 318 για να δηλώσω τον δίλιτρο.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Υπάρχει και η λύση του Μ42 που φορούσαν οι 318is με 136 ή 140 άλογα στην Ε36,αλλά θα χρειαστεί και άλλες μετατροπές στην ανάρτηση και το κιβώτιο που έχει διαφορετικές σχέσεις.Θα συμφωνήσω περισσότερο με την δεύτερη πρόταση του Nίκου. Τυχαίνει να έχει ο θείος μου μία Ε30 318is και την οδηγάω συχνά.Το μοτεράκι της είναι πολύ καλό. Δίνει 136 άλογα και 0-100 σε 9,9sec. Το θέμα είναι ότι συνδιάζεται και με 25% μπλοκέ στην εργοστασιακή έκδοση κάτι που είχε μόνο η is και αποκλείεται να έχει του θείου σου.
Με αυτό το μοτέρ το αυτοκίνητο είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση (κυρίως με το πλάι... ) και είναι από τα αυτοκίνητα που αξίζει να κρατήσεις για μια ζωή! Λίγα είναι τα αυτοκίνητα σήμερα που θα σου κάνουν αυτά τα χατήρια. -
Πριν προχωρησεις συμβουλεψου καποιον μηχανολογοσχετικα με την δηλωση του.
το δυσκολοτερο κομματι σε μια μετατροπη!!!!! -
Βαλε τον Μ40...
-
Ο χρήστης dimmy έγραψε:
Σκέφτομαι κι εγώ για μια παρόμοια μετατροπή σε Ε30. Σκέφτομαι για αγορά μιας 316 ή 318 καταλυτικής από Ελλάδα, και επειδή έχω άκρες σε Γερμανία σκέφτομαι να πάρω μια 320 από εκεί για την μετατροπή. Θέλω να το δηλώσω κανονικά για αυτό αποκλείω την λύση της 325 (Δεν ξέρω αν μπορείς να δηλώσεις κινητήρα 2500 με αρχικό 1600 ή 1800).Αργότερα με την αλλαγή των εντόσθιων του κινητήρα να φτάσω στα 2500.Η τιμή ολόκληρης 320 στην Γερμανία, μοντέλο 90-92, είναι περίπου 1000-2000 ευρώ, ανάλογα την κατάσταση.Εκεί που κολλάω είναι αν πρέπει να πάρω 316 ή 318 για να δηλώσω τον δίλιτρο.Φιλε μου ολα δηλωνοντε.....
Βαλε κατευθειαν τον 2.5 και εννοειται οτι θα βαλεις και μπλοκε....... -
Φίλε pad μην είσαι σίγουρος ότι όλα δηλώνονται! Ακόμα και με λάδωμα είναι δύσκολο να δηλώσεις αμάξια που δεν έχουν εισαχθεί από την εδώ αντιπροσωπία. Την έχω πατήσει και σου μιλάω εκ πείρας! Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει ένας νόμος που δεν επιτρέπει την αύξηση των κυβικών παραπάνω από 400κ.εκ. ή τέλος πάντων έτσι μου έχουν πει και εμένα. Ψάξτο πριν κάνεις κάποια άλλη κίνηση.
-
BMW E30 Sedan
Model: Engine: Power: Topspeed: Year:
316 M10 4 cylinder 90 HP 180 km/h 1982 - 1987
316i M10 4 cylinder 102 HP 182 km/h 1987 - 1988
316i M40 4 cylinder 100 HP 182 km/h 1988 - 1991
318i M10 4 cylinder 105 HP 178 km/h 1982 - 1987
318i M40 4 cylinder 113 HP 188 km/h 1987 - 1991
318is M42 4 cylinder 136 HP 202 km/h 1989 - 1991
320i M20 6 cylinder 125 HP 197 km/h 1982 - 1985
320i M20 6 cylinder 129 HP 198 km/h 1985 - 1991
320is S14 4 cylinder 192 HP 225 km/h 1989 - 1990
323i M20 6 cylinder 139 HP 205 km/h 1982 - 1984
323i M20 6 cylinder 150 HP 205 km/h 1984 - 1985
325i M20 6 cylinder 170 HP 220 km/h 1985 - 1991
325e M20 6 cylinder 122 HP 198 km/h 1985 - 1987
325ix M20 6 cylinder 170 HP 212 km/h 1985 - 1991
333i M30 6 cylinder 197 HP 250 km/h 1985 - 1987
324d M21 6 cylinder 86 HP 165 km/h 1985 - 1991
324td M21 6 cylinder 115 HP 187 km/h 1987 - 1991Aυτό ίσως βοηθήσει στην επιλογή κινητήρα...
Πάντως επειδή έχω οδηγήσει και 318 Μ40 του 88 και 318is Μ42 του 91 το μοτεράκι του δεύτερου είναι σκάλες ανώτερο! -
O M42 πιστευω οτι θα βγαλει τρελα προβληματα!
Την εχω πατησει!
Οσο για την δηλωση του μοτερ γινεται εφοσον το Ε30 εχει παραχθει με το συγκεκριμενο μοτερ!
Ο S14(IΤΑΛΙΚΟ Μ) ειναι κορυφη και δηλωνεται και αυτος αλλα μονο σε e30 facelift(m40). -
Φίλε Pad δεν έχει σημασία αν έχει παραχθεί το μοντέλο με το συγκεκριμένο μοτέρ αλλά αν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα. Όπως είπα σε thread εμείς είχαμε φτιάξει παλιότερα ένα vectra station δίλιτρο με μετατροπή. Το αμάξι αυτό έβγαινε δίλιτρο από την Όπελ αλλά δεν είχε εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα? Τρελή γραφειοκρατία για να το δηλώσεις!
Το Μ42 του θείου πάντως δεν έχει βγάλει προβλήματα... Φτου να μη το ματιάσω! -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Φίλε Pad δεν έχει σημασία αν έχει παραχθεί το μοντέλο με το συγκεκριμένο μοτέρ αλλά αν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα. Όπως είπα σε thread εμείς είχαμε φτιάξει παλιότερα ένα vectra station δίλιτρο με μετατροπή. Το αμάξι αυτό έβγαινε δίλιτρο από την Όπελ αλλά δεν είχε εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα? Τρελή γραφειοκρατία για να το δηλώσεις!
Το Μ42 του θείου πάντως δεν έχει βγάλει προβλήματα... Φτου να μη το ματιάσω!Μαλλον το συγκεκριμενο Μ42 δεν θα ειχε φαει πολυ σκησιμο...γιατι το δικο μου ηταν χαλια
Εγω εκανα μετατροπη σε ενα Ε46 απο 1.6 σε 2.5 πολυ ευκολα και χωρις τρεχαματα!
Τωρα ομως που θελω να βαλω S14 στο Ε30 ΚΟΛΙΣΑΜΕ επειδη ο S14 εμπαινε μονο σε διπορτα........και απο τον αριθμο πλαισιου μου φαινεται οτι το δικο μου ειναι τετραπορτο.....τι να πω??
Φιλε μου γινεται χαμος με τις δηλωσεις μοτερ...δεν βγαινει ακρη... -
Κάνας γνώστης που θα βρούμε Μ42 (1.800αρη που φοριόταν στην 318is με 136-140 άλογα) στη Θεσσαλονίκη;
-
Αν έχει περάσει σχετικά πρόσφατα από ΚΤΕΟ, ας βάλει ό,τι γουστάρει κι ας μην τον δηλώσει ποτέ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Η όλη δουλειά ξεκινάει από το γεγονός ότι ο υπάρχων κινητήρας καίει πολλή βενζίνη, και μάλιστα σούπερ. Το μοντέλο είναι του 1988 και ο υπάρχων έχει συμπληρώσει 270.000 χιλιόμετρα, χωρίς άλλα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει η κίνηση, από τη στιγμή που θέλει να την κρατήσει;Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση εγώ θα τον επισκεύαζα. Με λιγότερα λεφτά θα είχα καινούριο κινητήρα και όχι μια παλιατζούρα με 'λίγα χιλιόμετρα'.
Το αυτοκίνητο αντέχει; συνήθως το αμάξωμα παραδίδει το πνεύμα πριν από τον κινητήρα.
-
Ο κινητήρας πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, ωστόσο ζητούνται άλογα, εκτός από 'επαναφορά σε φόρμα'...
BMW E30: Τι κινητήρα 1.800 να βάλω;