Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 20 / 25
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    498
    1367
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:

      αν γλυτωναμε απο αυτην την αντιπροσωπεια θα ηταν μεγαλο καλο...

      Υπομονη λιγο ακομα.......

      κάτι ξέρεις εσύ...

      Μπα τιποτα το ιδιαιτερο,απλα ερχονται οι Γαλλοι-ειναι γνωστο αρκετο καιρο αυτο βεβαια....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης Bagus έγραψε:

        αν γλυτωναμε απο αυτην την αντιπροσωπεια θα ηταν μεγαλο καλο...

        Υπομονη λιγο ακομα.......

        κάτι ξέρεις εσύ...

        Μπα τιποτα το ιδιαιτερο,απλα ερχονται οι Γαλλοι-ειναι γνωστο αρκετο καιρο αυτο βεβαια....

        Στα πρότυπα της Volvo Hellas?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bagus last edited by

          Δεν ξερω περισσοτερα,απλα ξερω οτι φευγει απο τον Μανιατοπουλο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            megane98hp last edited by

            Γιατι πεφτουν οι πωλησεις; Ακου ερωτηση.
            Γιατι τα σενταν ΤΡΙΖΟΥΟΥΟΥΟΥΝ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              silencer51 last edited by

              Αντε να αλλάξει η αντιπροσωπεία γιατι η MAVA είναι απλά απαράδεκτη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                Γιατι πεφτουν οι πωλησεις; Ακου ερωτηση.
                Γιατι τα σενταν ΤΡΙΖΟΥΟΥΟΥΟΥΝ.

                ξερεις πολλα που δεν τριζουν?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zardoz last edited by

                  Ο χρήστης lazarefa έγραψε:

                  Επειδή ακούω πολλά κ διάφορα για τη Renault και τα αυτοκίνητά της, ως πρώην κάτοχος Renault
                  θα εκθέσω κι εγώ την άποψή μου. Είχα ένα Clio 1.2 16V 5Θ ...
                  .. Πιστεύω πως αν δημιουργούνταν και στην Ελλάδα Renault Hellas κατά τα πρότυπα της ΒMW, Ford,
                  Opel, Volvo κλπ, τα πράγματα θα βελτιώνονταν πολύ σε ότι αφορά την απήχηση της εταιρείας στους
                  Έλληνες οδηγούς-καταναλωτές.

                  Ωραία (πραγματικά) τα είπε ο φίλος lazarefa - πρώην κάτοχος - πάνω.
                  **
                  Γιατί η Renault λοιπόν δεν κάνει - όπως π.χ η Citroen που πολλοί την συμπαθούν και
                  άλλοι την αντιπαθούν - τηλεφωνήματα μέτρησης της ικανοποίησης μετά την επίσκεψη
                  στα συνεργεία?
                  **
                  Το έχω ξαναπεί. ΚΑΘΕ φορά που πηγαίνω στο συνεργείο, ένα-δύο μήνες μετά με παίρνουν από τα
                  κεντρικά της Citroen και κάνω αξιολόγηση του service.

                  1. Μου δίνεται η ευκαιρία να πώ το μακρύ μου και το κοντό μου
                  2. Με ρωτάνε τι έκανα - μήπως διαφέρει από αυτό που βλέπουν στα αποθηκευμένα τιμολόγια
                  3. Δεν χάνω την ευκαιρία να τονίσω ότι είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ στο κόστος της εργασίας αλλά
                    πάω στο συγκεκριμένο συνεργείο γιατί ξέρουν τι κάνουν - αντίθετα με κάποιους δυτικά...
                    **
                    Ειλικρινά, αν δινόταν η ευκαιρία στους κατόχους Renault να αξιολογούν τα συνεργεία και
                    τις αντιπροσωπίες, η όψη της εταιρίας θα άλλαζε δραμματικά.
                    **
                    Ακούει κανείς?
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimman last edited by

                    Στην Αθήνα τουλάχιστον αυτό γίνεται από τα κεντρικά συνεργεία της ΡΕΛΕΞ στην Ν.Φιλαδέλφεια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Το έχω ξαναγράψει.
                      Η RENAULT μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας κάνει συνεχείς μετρήσεις ικανοποποίησης πελατών από τα συνεργεία.
                      Κάθε επίσημος αντιπρόσωπως υποχρεούτε κάθε τέλος του μήνα να στέλενει με δισκέτα ή με email το αρχείο των εντολών επισκευής του μήνα που πέρασε και η εταιρεία από τα τηλέφωνα των πελατών που υπάρχουν μέσα στις εντολές, διενεργεί έρευνα στους πελάτες.
                      Εμείς κάθε περίπου ένα μήνα λαμβάνουμε αποτελέσματα και του συνεργείου μας και του δικτύου συνολικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        govus last edited by

                        Ο χρήστης zardoz έγραψε:
                        Γιατί η Renault λοιπόν δεν κάνει - όπως π.χ η Citroen που πολλοί την συμπαθούν και άλλοι την αντιπαθούν - τηλεφωνήματα μέτρησης της ικανοποίησης μετά την επίσκεψη στα συνεργεία?
                        **Ειλικρινά, αν δινόταν η ευκαιρία στους κατόχους Renault να αξιολογούν τα συνεργεία και
                        τις αντιπροσωπίες, η όψη της εταιρίας θα άλλαζε δραμματικά.
                        **
                        Ακούει κανείς?

                        Λίγες μέρες μετά την επίσκεψή μου στη Mobility Πειραιά, με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν αν έμεινα ικανοποιημένος (άρα τηλέφωνο παίρνουν...). Άψογοι και ευγενικοί ήταν στο συνεργείο, αλλά τους διεμήνυσα πως δεν πρόκειται να ξαναπάω για τον απλούστατο λόγο (όπως ξανάγραψα τότε στο φόρουμ), πως έβαλαν αυτοκόλλητα και ένα πλαίσιο στην πίσω πινακίδα, παράνομα και χωρίς (κυρίως) να μ' ενημερώσουν, μ' αποτέλεσμα να χάσω κανένα μισάωρο από τη δουλειά μου μέχρι να επανορθώσουν αυτήν την αδικαιολόγητη ενέργειά τους ... Λεπτομέρεια για κάποιους, σημαντικό για μένα !!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wannabe last edited by

                          χαχα καλά το αυτοκόλλητο αλλά και πλαίσιο στην πινακίδα?!!!
                          δεν θα τους ξεχάσεις τώρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
                            Αν το (1) που γράφεις υποθεσουμε ότι ισχύει, εγώ με αυτό που έχω , δεν έχει σημασία ποιο και δε με έχει δει ποτέ το συνεργείο ούτε για να ελέγξω την πίεση των ελαστικών (που λέει ο λόγος), πώς ονομάζεται; Πιθανόν 'τύχη' είναι μια πρώτη απάντηση που μου έρχεται. Μπορεί. Αλλά μπορεί και όχι. Μπορεί να είναι αξιοπιστία, όπως την εννοώ εγώ.

                            Το (2) δεν είναι 'καλή ώρα'. Κακή είναι αλλά ευτυχώς δεν κράτησε πολύ.

                            Το (3) φαντάζομαι ότι δε με αφορά. Ετσι δεν είναι; Ουτε και ποτέ μου δήλωσα γνωστης για τίποτα. Καταναλώνω αρκετές ώρες εδώ, κυρίως στα 'τεχνικα θέματα' για να μαθαίνω. Οποτε δε γνωρίζω κάτι ρωτάω. Στο συγκεκριμένο θέμα απλώς περιγράφω τι βίωσα για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Δεν έγραψα ούτε μια λέξη για Clio ή Μegane διότι πολύ απλά δε γνωρίζω και 'δεν έτυχε να έχει κάποιος φίλος μου', κουμπάρος μου, μπατζανάκης, τριτοξαδερφος....

                            Πρώτα από όλα, ξέρω ποιο αυτοκίνητο έχεις και δεν θα μου ξεφύγεις! Πλάκα κάνουμε, ε;

                            Έχετε ακούσει την ιστορία με τα ψυγεία των Nissan της ΤΕΟΚΑΡ. E, λοιπόν γνωρίζω 6 περιπτώσεις ελληνικών Nissan (6 στα 6) που δεν είχαν κανένα πρόβλημα με υπερθερμάνσεις με συνολικά εκατομμύριο χιλιόμετρα! κλπ. Τώρα τι παίζει εδώ; Αξιοπιστία ή τύχη;

                            Έχετε ακούσει την ιστορία με τους πολλαπλασιαστές των Renault; Ε, λοιπόν φτου φτου κακά, δεν είχα ακόμη πρόβλημα ούτε εγώ ούτε άλλα τέσσερα Renault (όλα τα Renault που γνωρίζω από πρώτο χέρι) με τους νέους κινητήρες με >50.000 έως και 170.000 km στο ενεργητικό τους με πολλαπλασιαστές ούτε ηλεκτρονικά, παρά την (σκληρή και κακούργα) χρήση τους...Αξιοπιστία ή τύχη;

                            Έχετε ακούσει για τις πωλήσεις της Renault πανευρωπαϊκά...Αν είχαν τόσα εκατομμύρια προβλήματα (εδώ και πολλά χρόνια), χάλια σχεδιασμό, καταστροφική οδική συμπεριφορά και τα λοιπά όπως παρουσιάζονται, νομίζετε οι Έλληνες μόνο δεν θα αγόραζαν; Οι Γερμανοί αγοραστές χάρη ή ψυχικό θα έκαναν στο Megane και στα Clio;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gfon last edited by

                              Ειμαι περιεργος να δω τι πωλησεις εχουν τα Ρενο ΕΚΤΟΣ Γαλλιας.

                              Η Γαλλικη αγορα απο μονη της ειναι ικανη να τη διατηρει ψιλα, μιας και μιλαμε για 70,000,000 καταναλωτες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                70.000.000 στα 320.000.000 είναι λίγα για να βγάζουν 1η θέση το megane!

                                Γιατί οι Γάλλοι έχουν και άλλες 2 μεγάλες εταιρείες για να αγοράσουν, συν το γεγονός ότι δεν λείπουν και BMW, Audi, Mercedes...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimman last edited by

                                  Κλασσικό και εικονογραφημένο:

                                  Το κακό μαθαίνεται τάχυστα ενω το καλό ποτέ !!!

                                  Μάλιστα για του λόγου το αληθές πρόσφατα σε αντίστοιχη διαμάχη για το megane II , κάποιο μέλος από το greekrenaultclub , κατέγραψε τις βλάβες του εν λόγω μοντέλου που είχαν αναφέρει οι ιδιοκτήτες του.
                                  Το αποτέλεσμα ήταν οι κατακριτές του μοντέλου που τους είχε παρουσιάσει κάποιες βλάβες να σιωπήσουν με το ποσοστό βλαβών που ήταν κάτω του 20%

                                  Βεβαίως όταν κάποιος έχει 'καεί' είναι φυσικό να κάνει δυσφίμιση και αυτή να ακούγεται
                                  Όμως αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση ολόκληρη η αλήθεια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lazarefa last edited by

                                    Παιδιά δε ξέρω τι λέτε για συνεργεία αλλά προσωπικά όσο είχα renault και πήγαινα στη νυν ρελέξ π. ράλλη (δε θυμάμαι πως λεγόταν πριν) ποτέ δε με παίρνανε μετά τηλέφωνο, οι δε τεχνικοί τους, ειδικά οι φανοποιοί ήταν παναγία βόηθα... Δε θα ξεχάσω όταν, πηγαίνοντας κάποια φορά τον πρώτο καιρό το αμάξι στο συνεργείο, ρωτώ τον επικεφαλής τον φανοποιών αν μπορεί να βγάλει με τρίψιμο μια μικρή γρατζουνιά από κλειδί στο φτερό. Ο τύπος παίρνει ύφος καρδιναλίου, χαιδεύει το σημείο με το δάχτυλο και λέει το θεικό: έχει πάρει χρώμα, θέλει βάψιμο το φτερό, θα κοστίσει γύρω στα 90-100 ευρώ (τέλη 2002). Τον κοιτώ απορημένος χωρίς να πω τίποτα... Μετά από δευτερόλεπτα κι ενώ ο καρδινάλιος, συγνώμη φανοποιός εννοούσα, φεύγει από το σημείο, πλησιάζει ένας τεχνίτης φανοπιός κάποιας ηλικίας, σαφώς μεγαλύτερος του προηγούμενου, με ρωτά που είναι το σημείο. Του δείχνω, φέρνει αλοιφή κι ένα πανί, τρίβει 5-10 δευτ. κι ω του θαύματος, η γρατζουνιά εξαφανίζεται εντελώς. Τώρα εγώ έχω σαλτάρει, μου ρχεται να πάω να βρω τον άλλο και να τον φτύσω, αλλά σκέφτομαι ότι ίσως την πληρώσει το φιλότιμο μαστοράκι, τον ευχαριστώ θερμά και φεύγω... Τι να σκεφτεί τώρα κάποιος; Μεμονωμένο περιστατικό ίσως, πέτυχα στην περίπτωση κλπ. Πάντως ο τύπος ήταν επικεφαλής φανοποιείου παιδιά, προφανώς οι ιθύνοντες ξέρανε τι κουμάσι ήταν και τον ανέχονταν...για να τσεπώνουν από τα κορόιδα. Δεν αμφιβάλλω πως υπάρχουν κι αλλού πολλοί τέτοιοι ή κ χειρότεροι, αλλά κάπου το πράγμα ήταν πολύ χοντρό για να το παραβλέψω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wannabe last edited by

                                      ετσι έτσι
                                      κάθε αντιπροσωπεία και εκκλησία
                                      πάντως μην ανησυχείς και σε άλλη μάρκα να πας πάλι τα ίδια θα συναντήσεις

                                      κάθε συνεργείο έχει και τον ιερωμένο του
                                      κάνε τη προσευχή σου να μην τον πετύχεις και αν τον πετύχεις παίξτο θεός

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        γιαυτο βρισκεις ανθρωπους εκτος αντιπροσωπειων...οχι οτι αλλες εταιρειες-αντιπροσωπειες που χρησιμοποιουν κινητηρες που τους φοραει η μιση ευρωπη κανουν καλη δουλεια..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Το ιδανικό είναι να έχεις μακρά εγγύηση ΚΑΙ να βρίσκεις καλούς μηχανικούς μέσα στις αντιπροσωπείες ΚΑΙ να είναι η συντήρηση στις αντιπροσωπείες σχετικά οικονομική. Αν λείπει ένα από τα τρία, βράστα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            manosk
                                            Επίσης, θέλουμε παγκόσμιο αφοπλισμό...αλλιώς θα κρατήσουμε την αναπνοή μας!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 20 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr