-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τα πραγματα ειναι απλα...ας ακολουθησουν ολοι το μοντελο των εγγυησεων της toyota.Aπλα και ξεκαθαρα οτι χαλαει στο αλλαζουν , και ζητουν και συγνωμη.
Αφού όμως πρώτα σου αλλάξουν και μερικά πράγματα που δεν έχουν χαλάσει γιατί έτσι λέει το πρόγραμα συντήρησης (δισκόφρενα π.χ)με πληρωμή φυσικά, ή και καλοντας τα αυτοκίνητα τους για αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ όταν και ο πιο ταπεινός κατασκευαστής πλέον αλλάζει λάδια το λιγότερο κάθε 15000χλμ.
Αλλιώς δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης τα συνεργεία της TOYOTA αν δεν έκαναν και αυτά.
Δηλαδή θέλω να πω ότι το κάθε μοντέλο εγγυήσεων έχει τις αδυναμίες του και κανένας δεν χαρίζει τίποτα! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τα πραγματα ειναι απλα...ας ακολουθησουν ολοι το μοντελο των εγγυησεων της toyota.
Aπλα και ξεκαθαρα οτι χαλαει στο αλλαζουν , και ζητουν και συγνωμη.
Αφού όμως πρώτα σου αλλάξουν και μερικά πράγματα που δεν έχουν χαλάσει γιατί έτσι λέει το πρόγραμα συντήρησης (δισκόφρενα π.χ)με πληρωμή φυσικά, ή και καλοντας τα αυτοκίνητα τους για αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ όταν και ο πιο ταπεινός κατασκευαστής πλέον αλλάζει λάδια το λιγότερο κάθε 15000χλμ.
Αλλιώς δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης τα συνεργεία της TOYOTA αν δεν έκαναν και αυτά.
Δηλαδή θέλω να πω ότι το κάθε μοντέλο εγγυήσεων έχει τις αδυναμίες του και κανένας δεν χαρίζει τίποτα!Δεν ειναι ετσι.
Η συγκεκριμενη εταιρεια και μεγαλα διαστηματα συντηρησης εχει και χαμηλο κοστος servise και 6ετη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εγγυηση.Πριν λιγες εβδομαδες εκανα το μεγαλο servise στο avensis στα 30,000 χλμ και πληρωσα 180ε, στην Ρενο θα πληρωνα τα διπλα αφου θα αλλαζαν και καμια τρομπα νερου σαν αναλωσιμο
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τα πραγματα ειναι απλα...ας ακολουθησουν ολοι το μοντελο των εγγυησεων της toyota.
Aπλα και ξεκαθαρα οτι χαλαει στο αλλαζουν , και ζητουν και συγνωμη.
Αφού όμως πρώτα σου αλλάξουν και μερικά πράγματα που δεν έχουν χαλάσει γιατί έτσι λέει το πρόγραμα συντήρησης (δισκόφρενα π.χ)με πληρωμή φυσικά, ή και καλοντας τα αυτοκίνητα τους για αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ όταν και ο πιο ταπεινός κατασκευαστής πλέον αλλάζει λάδια το λιγότερο κάθε 15000χλμ.
Αλλιώς δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης τα συνεργεία της TOYOTA αν δεν έκαναν και αυτά.
Δηλαδή θέλω να πω ότι το κάθε μοντέλο εγγυήσεων έχει τις αδυναμίες του και κανένας δεν χαρίζει τίποτα!Δεν ειναι ετσι.
Η συγκεκριμενη εταιρεια και μεγαλα διαστηματα συντηρησης εχει και χαμηλο κοστος servise και 6ετη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εγγυηση.Πριν λιγες εβδομαδες εκανα το μεγαλο servise στο avensis στα 30,000 χλμ και πληρωσα 180ε, στην Ρενο θα πληρωνα τα διπλα αφου θα αλλαζαν και καμια τρομπα νερου σαν αναλωσιμο
Το service 30000 χλμ έχει ακριβώς 180 ευρώ και στην RENAULT και καμία τρόμπα νερού δεν αλλάχτηκε σα αναλώσιμη σε συνεργείο που σέβεται τον ευατό του.Οι πραγματικές περιπτώσεις ανάγκης αλλαγής της τρόμπας δεν ήταν ούτε 10%.
Τώρα γιατί αλλάχτηκαν σε περισσότερα αυτοκίνητα...
Αλλά εξακολουθώ να πιστεύ ότι το να αλλάζουν στην TOYOTA 'τσαμπουκα' τα τακάκια και δίσκους χώρις να έχουν πάθει τίποτα και λάδια κάθε 7500 χλμ δεν είναι και τόσο σωστό.
Προς θεού δεν έχω τίποτα με την TOYOTA Ιαπωνία ή Ελλάδας τις οποίες θαυμάζω επεριόριστα για το προϊόν και τις υπηρεσίες που προσφέρουν. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Δεν ειναι ετσι.
Η συγκεκριμενη εταιρεια και μεγαλα διαστηματα συντηρησης εχει και χαμηλο κοστος servise και 6ετη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εγγυηση.Πριν λιγες εβδομαδες εκανα το μεγαλο servise στο avensis στα 30,000 χλμ και πληρωσα 180ε, στην Ρενο θα πληρωνα τα διπλα αφου θα αλλαζαν και καμια τρομπα νερου σαν αναλωσιμο
Πόσες άλλες φορές το 'χεις πάει στο συνεργείο μέχρι τα 30.000;
-
Το οτι υπαρχουν λαμογια αντιπροσωπειες δεν διαφωνω καθολου.
Παραδειγμα η NISSAN στην Βουλιαγμενης η οποια στην κουμπαρα μου αλλαξαν τακακια στο micra καινουργιο αυτοκινητο στα 7,200χλμ.
Μου το ειπε, και κανονισαμε ι την επομενη φορα να το παω εγω για servise να δω αν θα τα αλλαξουν...
Τις μαλακιες τους τις κανουν εκει που τους 'περνει'.
Το θεμα ειναι η καθε εταιρεια να προσπαθει να απαλλασεο τους πελατεςς της απο το υψηλο κοστος συντηρησης.
Πχ το να βαζεις σημερα ιμαντες και οχι καδενα , προσθετης ενα σημαντικο κοστος συντηρησης στους πελατες σου χωρις λογο, θα μπορουσε η εταιρεια να τους προστατεψει βαζοντας καδενα. και αλλα πολλα πραδειγματα οπως οι περιοδοι αλλαγων λαδιου και γενικοτερης συντηρησης.Αυτα ειναι σημαντικα στοιχεια που πολλοι αγοραστες τα αγνοουν συνειδητα η ασυνειδητα, αλλα οταν τα βρισκουν μπροστα τους στην πορεια παραξενευονται.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν ειναι ετσι.
Η συγκεκριμενη εταιρεια και μεγαλα διαστηματα συντηρησης εχει και χαμηλο κοστος servise και 6ετη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εγγυηση.Πριν λιγες εβδομαδες εκανα το μεγαλο servise στο avensis στα 30,000 χλμ και πληρωσα 180ε, στην Ρενο θα πληρωνα τα διπλα αφου θα αλλαζαν και καμια τρομπα νερου σαν αναλωσιμο
Πόσες άλλες φορές το 'χεις πάει στο συνεργείο μέχρι τα 30.000;
Μια αλλαγη λαδιων με δικη μου πρωτοβουλια στα 7500 ξανα αλλαγη στα 15000 και μετα στα 30000.
Μια 'εκτακτη συμμετοχη' για αλλαγη μπαταριας λογο οτι εμεινε η πλαφονιερα ανοιχτη για 1 βδομαδα και 'ψοφησε' η μπαταρια ...φυσικα περασε στην εγγυηση.
Συνολικο κοστος συντηρησης 2 ετων 325ε. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Συνολικο κοστος συντηρησης 2 ετων 325ε.όσο κοστίζει σε άλλες εταιρείες η 1 ή οι 2 είσοδοι σε συνεργείο στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Συνολικο κοστος συντηρησης 2 ετων 325ε.Μια χαρά μου ακούγεται... (παντως και στη Ford τοσο περιπου ειναι )
Αυτό με τη μπαταρία καλοοοοοοοο
Οταν η μικρη αδερφη μου ειχε το Μεγκαν, οι πολλαπλασιαστες τα φτυσαν στο διμηνο και χρειαστηκε να παμε με τον πατερα μου με αγριες διαθεσεις για να τους περάσουν στην εγγυηση Το κιβωτιο μας αφησε επίσης χρονους στο... χρονο, οπως και διαφορα αλλα που τα ξεχναω τωρα κι επειδη βαρεθηκαμε τα πηγαινελα στη Ρενο Γλυφαδας (οπου σημειωτεον, τους πολλαπλασιαστες και τα κιβωτια πρεπει να τα αλλαζανε με το τσουβαλι - καναμε εκατονταδες κονε με 'ευτυχισμενους' ιδιοκτητες ), το ξαποστειλαμε μετα από κανα εξαμηνο με την ελπίδα να μην το ξαναπετυχουμε στο δρομο μας
-
Απορώ με αυτά που ακούω... τι να πω.
Εγώ 2 Renault 1.6 16V ξέρω με 150000 χιλιόμετρα το καθένα, και ακόμη είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικά σε επιδόσεις κι αξιοπιστία σε σχέση με πολλά 1600άρια. Ιδίως με τα τραγικά αργά της κατηγορίας που για να νιώσεις συγκίνηση πρέπει να πέσεις από κανά γκρεμό.
Τώρα, αν κουρεύουν ορισμένοι το κιβώτιο... τι να πω.
'Ευτυχισμένος ιδιοκτήτης'!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τα πραγματα ειναι απλα...ας ακολουθησουν ολοι το μοντελο των εγγυησεων της toyota.
Aπλα και ξεκαθαρα οτι χαλαει στο αλλαζουν , και ζητουν και συγνωμη.
**Αφού όμως πρώτα σου αλλάξουν και μερικά πράγματα που δεν έχουν χαλάσει γιατί έτσι λέει το πρόγραμα συντήρησης (δισκόφρενα π.χ)με πληρωμή φυσικά, ή και καλοντας τα αυτοκίνητα τους για αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ όταν και ο πιο ταπεινός κατασκευαστής πλέον αλλάζει λάδια το λιγότερο κάθε 15000χλμ.**Αλλιώς δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης τα συνεργεία της TOYOTA αν δεν έκαναν και αυτά.
Δηλαδή θέλω να πω ότι το κάθε μοντέλο εγγυήσεων έχει τις αδυναμίες του και κανένας δεν χαρίζει τίποτα!Δεν ειναι ετσι.
Η συγκεκριμενη εταιρεια και μεγαλα διαστηματα συντηρησης εχει και χαμηλο κοστος servise και 6ετη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εγγυηση.Πριν λιγες εβδομαδες εκανα το μεγαλο servise στο avensis στα 30,000 χλμ και πληρωσα 180ε, στην Ρενο θα πληρωνα τα διπλα αφου θα αλλαζαν και καμια τρομπα νερου σαν αναλωσιμο
Το service 30000 χλμ έχει ακριβώς 180 ευρώ και στην RENAULT και καμία τρόμπα νερού δεν αλλάχτηκε σα αναλώσιμη σε συνεργείο που σέβεται τον ευατό του.Οι πραγματικές περιπτώσεις ανάγκης αλλαγής της τρόμπας δεν ήταν ούτε 10%.
Τώρα γιατί αλλάχτηκαν σε περισσότερα αυτοκίνητα...
Αλλά εξακολουθώ να πιστεύ ότι το να αλλάζουν στην TOYOTA 'τσαμπουκα' τα τακάκια και δίσκους χώρις να έχουν πάθει τίποτα και λάδια κάθε 7500 χλμ δεν είναι και τόσο σωστό.
Προς θεού δεν έχω τίποτα με την TOYOTA Ιαπωνία ή Ελλάδας τις οποίες θαυμάζω επεριόριστα για το προϊόν και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.Δεν έχω ακούσει ποτέ τέτοιο θέμα είτε με τα τακάκια, είτε με τα λάδια.
Στο Starlet (1995) άλλαξα το 2005 ταμπούρα μετά από 10 χρόνια και 80.000 χιλ. Για τακάκια δισκόφρενων ούτε λόγος.
Λάδια βάζω τα απλά που λέει στο βιβλίο συντήρησης, αλλαγή κάθε 5.000 χιλ. όπως προβλέπεται.
Στο Avensis του 2001, λάδια κάθε 15.000 ή χρόνο, για τακάκια παρόλο που κάθε χρόνο το συζητώ τώρα έχω 55.000 χιλ., μου δείχνουν ότι έχουν πολύ ψωμί ακόμη.Έχω ακούσει ότι τα τακάκια που μπαίνουν στο καινούριο Avensis και στην Corolla, έχουν διαφορετικά υλικά τριβής και προβλέπεται να αλλάζουν στα 30.000 χιλ. Δεν έχω όμως συγκεκριμένο παράδειγμα να αναφέρω. GFON τι λες;
Επίσης μπαταρία άλλαξα στο Starlet μετά από 7,5 χρόνια και στο Avensis μετά από 5,5 χρόνια, πρόσφατα, με κόστος 69 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο. Είπατε τίποτε;
-
Πολύ γέλιο πέφτει με τα γραφόμενα εδω μέσα !!!
Τέλος πάντων να πω κι εγω ότι κατά την παράδοση του αυτοκινήτου μου (αυτό που είναι στην υπογράφη μου) μου αντικατέστησαν την μπαταρία με άλλη καινούργια με περισσότερα Ah,χωρίς να το ζητήσω καν Μάλιστα έτυχε και το είδα το αυτοκίνητο 2 μέρες πρίν και το είχα καρατσεκάρει πως ήταν ακόμα με τα κεριά
Αυτό νομίζω είναι ακόμα καλύτερο από την αντικατάσταση της μπαταρίας αφού σε αφήσει
Επίσης με 4 Renault στην κατοχή μου ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τον κινητήρα και πολύ περισσότερο με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το πρόβλημα της αξιοπιστίας που έχει η Renault αφορά και μόνο εξαρτήματα που προέρχονται από εξωτερικούς προμηθευτές και ταλανίζουν όλους τους κατασκευαστές λόγω οικονομίας κλίμακος
Τώρα το λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι είναι να συγκρίνουμε το νέο μας αυτοκίνητο με το προηγούμενο που είχαμε και όχι με ανταγωνιστικό μοντέλο που μπορεί να αγοράζαμε
Προφανώς το παλαιότερο ήταν και πιο αξιόπιστο αφού και λιγότερο εξοπλισμό είχε και πολύ ακριβότερο ήταν συγκριτικά για την εποχή του
Το παραπάνω το έχω ζήσει με αυτοκίνητα της ίδιας της Renault και το πλέον αξιόπιστο ήταν το Renault 9
'Ομως δεν είχε και τίποτα πάνω που να χαλάσει. -
Ο χρήστης piko έγραψε:
Έχω ακούσει ότι τα τακάκια που μπαίνουν στο καινούριο Avensis και στην Corolla, έχουν διαφορετικά υλικά τριβής και προβλέπεται να αλλάζουν στα 30.000 χιλ. Δεν έχω όμως συγκεκριμένο παράδειγμα να αναφέρω. GFON τι λες;
Οντως εχουν διαφορετικα υλικα τριβης και προβλεπεται αλλαγη οχι στα 30,000 αλλα στα 60,000χλμ.
Αυτο το γραφει και στο βιβλιο συντηρησης ' οτι τα φρενα αναμενεται να κρατησουν για 60,000 .....'
Στο δικο μου που κανει τα περισσοτερα χλμ σε ΕΟ αν τα αλλαξω πριν τις 100,000 χλμ θα ειναι αποτυχια.
Δειτε τι λενε για το κοστος συντηρησης
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/avensis/kce_5.aspΣτα servise βεβαια παντα τα βγαζουν και τα ελεγχουν διοτι μπορει καποιος να τσαρουχωνει συνεχεια τα φρενα και τα 60,000 χλμ να μειωθουν αρκετα.
-
Παρεπιμπτόντως πρέπει να ξέρετε ότι όσο πιο μεγάλο διάστημα χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να ακινητοποιηθεί από τα 100 ή 120 χαω,τόσο πιο μεγάλο διάστημα θα κρατήσουν τα φρένα του.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Συνολικο κοστος συντηρησης 2 ετων 325ε.
Μια χαρά μου ακούγεται... (παντως και στη Ford τοσο περιπου ειναι )
Αυτό με τη μπαταρία καλοοοοοοοο
Οταν η μικρη αδερφη μου ειχε το Μεγκαν, οι πολλαπλασιαστες τα φτυσαν στο διμηνο και χρειαστηκε να παμε με τον πατερα μου με αγριες διαθεσεις για να τους περάσουν στην εγγυηση Το κιβωτιο μας αφησε επίσης χρονους στο... χρονο, οπως και διαφορα αλλα που τα ξεχναω τωρα κι επειδη βαρεθηκαμε τα πηγαινελα στη Ρενο Γλυφαδας (οπου σημειωτεον, τους πολλαπλασιαστες και τα κιβωτια πρεπει να τα αλλαζανε με το τσουβαλι - καναμε εκατονταδες κονε με 'ευτυχισμενους' ιδιοκτητες ), το ξαποστειλαμε μετα από κανα εξαμηνο με την ελπίδα να μην το ξαναπετυχουμε στο δρομο μας
Γιατί αγαπητέ Asimov σε ποια εταιρεία δεν θα άλλαζαν την μπαταρία αν χρειαζόταν αλλαγή κα σου φάνηκε τόσο σπουδαίο αυτό που διάβασες;Επίσης μέσα στο δίμηνο γιατί επιστρατεύσατε τον πατέρα σας με 'άγριες διαθέσεις' για να πάρετε κάτι που δικαιούσασταν.Δεν το καταλαβαίνω αυτό;
Επίσης αυτό με τα σασμαν που τα αλλάζανε με το τσουβάλι συγνώμη αλλά πρώτη φορά το ακούω...
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι η Ρενώ δεν έχει χάλια μαύρα κι επίσης δικαίωμά σου να νομίζεις ότι για τα ενδεχόμενα χάλια της φταίει το κακό μάτι αλλά το πιο πιθανό είναι να φταίνε τα αυτοκίνητά της. Αλλωστε είχε ξαναφτάσει στον πάτο και σώθηκε από το R19 με τον ΤU Robot.Λοιπόοον...κατ'αρχάς να εξηγηθώ. Η Renault, αν διάβασες και πιο πάνω, κατά την άποψή μου έχει τα ίδια χάλια με τις υπόλοιπες εταιρείες, οι οποίες έχουν δυστυχώς πέσει στο παρακάτω 'αξίωμα'...
'Αξιόπιστο είναι μόνο το κάρο, και αυτό χωρίς τα άλογα', το οποίο μόλις τώρα έθεσα!
Όσες εταιρείες 'υπερέχουν' στο θέμα της αξιοπιστίας, κατά τη γνώμη μου υπερέχουν στο θέμα της 'εξυπηρέτησης πελατών/εγγυήσεων' στην πραγματικότητα.
Αν εμφανιστεί δηλαδή ένας κάτοχος Toyota και πει ότι 'πήγα στην αντιπροσωπεία και άλλαξα δίσκους, πλάκες, ουρανό και λεβιέ μέσα στην εγγύηση ΟΛΑ κούτρα, τζάμπα, free, στο μούχτι', θα πω ένα μεγάλο μπράβο στον άνθρωπο που σχεδίασε όλη αυτή τη φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών- αυτό είναι πυρηνικό όπλο σε σχέση με τις σφεντόνες των άλλων.
Ωστόσο, το να μιλάμε για αξιοπιστία, ακόμα και με τις -μερικές σοβαρές, μερικές όχι- βλάβες που έβγαλαν στον καθένα μας, δηλαδή με προσωπικότατες μαρτυρίες, δεν ωφελεί. Γιατί; Μα γιατί γνωρίζω ευτυχείς κατόχους Renault, Peugeot, Citroen, Alfa Romeo που δεν γνώρισαν βλάβες τα αυτοκίνητά τους παρά τη σκληρή χρήση. Όπως αντίστοιχα, γνωρίζω και δυσαρεστημένους κατόχους VW Group, Toyota, Nissan, Honda και Mercedes, που δυστυχώς έπεσαν σε 'ευπαθές' αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάτοχου Polo, με 9 μήνες ζωή, ο οποίος είδε πολλάκις το ταμπλό να παίζει σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Και ο ίδιος έφαγε μεγάλη απογοήτευση, γιατί πριν τον αρχίσει τα πήγαινε-έλα στο συνεργείο -καλή ώρα όπως εσένα η Laguna- έλεγε τα καλύτερα για τις επιδόσεις, την οδική συμπεριφορά, το εσωτερικό, την αξιοπιστία του συγκεκριμένου μοντέλου...και δεν είναι μόνο αυτός, απλά αυτός παρά το τρελό 'οπαδιλίκι' του, έχασε τα αυγά και τα καλάθια, είναι δηλαδή χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Όσο για το θέμα 'αντλία νερού' που αναφέρεστε συνέχεια, έχω να πω ότι κατά την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού, άκουσα από υπάλληλο της Opel (ενώ εγώ είχα πάει το αυτοκίνητο σε αντιπροσωπεία της Seat, καμία σχέση και κανένα κέρδος για την παρακάτω φράση) το εξής:
'Όταν αλλάζουν οι ιμάντες, η αντλία νερού είναι πιο χαλαρά ρυθμισμένη από όσο πρέπει και ο καινούριος σωστά σφιγμένος ιμάντας την τσιτώνει και τη χαλάει. Όσοι έρχονται και αλλάζουν μόνο ιμάντες, έρχονται μετά από λίγες ημέρες και ζητάνε νέα αντλία νερού'.
Στο Seat (και αξιόπιστο ως group VW! ) Leon, έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα! Δεν μου άλλαξαν αντλία νερού την Παρασκευή και το Σάββατο ανέβαζα θερμοκρασία σε κάθε ανηφόρα! Την Τρίτη είχαν το θράσος να μου ζητήσουν και εργατικά 110
-
αν γλυτωναμε απο αυτην την αντιπροσωπεια θα ηταν μεγαλο καλο...
επαναλαμβανω...μην αρχισουμε να μιλαμε και για αμαξια αλλων εταιρειων η για σερβις αλλων εταιρειων γιατι θα γελασει και το παρδαλο κατσικι...τι χρεωσεις υπαχουν και γιατι υπαρχουν...και το τι ζημιες βγαινουν καντε ενα search στο φορουμ αμα εχετε καιρο να γελασετε...ολα απο αξιοτιμες εταιρειες οχι του κυρους που εχει η ρενω εδω περα αλλα, ξερετε, απο αυτες που ειναι απο χωρες που ξερουν απο αυτοκινητα...
τουλαχιστον οι φιλοι της ρενω παραδεχονται 2-3 πραγματα...
-
Επειδή ακούω πολλά κ διάφορα για τη Renault και τα αυτοκίνητά της, ως πρώην κάτοχος Renault θα εκθέσω κι εγώ την άποψή μου. Είχα ένα Clio 1.2 16V 5Θ αγορασμένο καινούριο τον Οκτώβρη του 2002 μέχρι τον Αύγουστο του 2005. Το αμάξι πουλήθηκε για 7000 ευρώ σε συγγενικό μου πρόσωπο με περίπου 22000 χλμ. Γενικά δεν το πολυκινούσα στη πόλη εξ ου κ τα λίγα σχετικά συνολικά χιλιόμετρα. Είχα κάνει 12-14 ταξίδια των 500+ χλμ και αρκετά μικρότερα. Οδηγικά το αμάξι πολύ καλό για την κατηγορία του. Άνετο, με καλά κρατήματα και κάποιες κλίσεις στις στροφές που ουδόλως επηρέαζαν επί της ουσίας την ασφάλεια και την εν γένει συμπεριφορά του. Αν το μάθαινες ήταν πολύ καλό και δε σε φόβιζε καθόλου. Κινητήρας πολύ καλός για 1149κεκ, με νεύρο, ανέβαζε εύκολα στροφές (όχι όμως με βαρυφορτωμένο αμάξι) και ακουγόταν ευχάριστα σε υψηλές στροφές. Κιβώτιο νορμάλ, ούτε κρύο ούτε ζέστη, χωρίε πάντως προβλήματα λειτουργίας. Εσωτερικά καλή ποιότητα υλικών, συναρμογή γενικά καλή αλλά είχα εντοπίσει κάποια σημεία που με νευρίασαν, πχ στην πλευρά του οδηγού από τη μάνα του το αμάξι είχε το εσωτερικό κάλυμμα (πλαστική λωρίδα) όχι καλά τοποθετημένο με αποτέλεσμα να κουνιέται αν το πείραζες και να αφήνει ένα κενό σε κάποιο σημείο γύρω στα 8-10 χιλιοστά. Επίσης κάτω από την τιμονιέρα στο σημείο που βγαίνει ο άξονας του τιμονιού από την καμπίνα επιβατών υπήρχε ένα στρώμα κιτρινωπού αφρώδους υλικού (σα μονωτικό) το οποίο τυχαία πρόσεξα πως ήταν σκασμένο (είχε ας πούμε ρωγμές). Τέλος στα πίσω παράθυρα, τα λαστιχάκια μετά από τον πρώτο χρόνο είχαν αρχίσει να ψιλοκρεμάνε. (κάναν λίγο κοιλιά δηλαδή). Το αμάξι το πήγα για μεγάλο service (των 2 ετών) στα 15500χλμ και μου χρεώσανε γύρω στα 180 ευρώ τον Οκτώβρη του 2004, που νομίζω πως είναι πολλά για αυτή την κατηγορία (τότε τουλάχιστον). Γιατί το άλλαξα; 1) Ήταν ουσιαστικά το πρώτο ιδιόκτητό μου αμάξι και είχε εξ αρχής ημερομηνία λήξης 2) Συνειδητοποίηση στην πορεία πως προτιμούσα να χρησιμοποιώ αυτοκίνητο για ταξίδια και για μικρές ενδοαστικές μετακινήσεις άλλα μέσα κατά βάση, οπότε το Clio δε με κάλυπτε σαν κατηγορία 3) Ήθελα και θέλω να δοκιμάσω διάφορες εταιρείες 4) Είχα σχηματίσει την εντύπωση πως η πλειονότητα των εξουσιοδοτημένων συνεργείων αλλά και το after sales της Renault στην Ελλάδα δεν ήταν ότι καλύτερο (ακριβές τιμές ανταλλακτικών, πολύ παραμύθα σε πελάτες-συμπτωματικά είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός κι ας πούμε πως καταλάβαινα λίγο περισσότερα από το μέσο πελάτη-οδηγό από τεχνικά ζητήματα). 5) Είχα έτσι κι αλλιώς αμφιβολίες για την ομαλή συμβίωση με το αμάξι μετά τα 25-30000χλμ (είχα 2 γνωστούς με Clio μετά το 2001, ο ένας άλλαξε πολλαπλασιαστή στα 27000χλμ κι ο άλλος συμπλέκτη στα 40000χλμ). Πέρα από αυτά, αν και πιθανότατα δε θα αγόραζα Renault για τα επόμενα 5-8 χρόνια (αν και πολύ θα ήθελα να έχω το Clio sport του 2004 ή το RS που αναμένεται ), δε θεωρώ σε καμία περίπτωση πως τα Renault είναι κακά αυτοκίνητα. Μάλλον η αλήθεια είναι πως τους έχουν πλησιάσει-φτάσει άλλες εταιρείες σε τομείς που μέχρι πρότινος ήταν πρωτοπόροι αφενός και αφετέρου η ολίγον τι ελιτίστικη-εμπορικά αδιάφορη εικόνα της ελληνικής αντιπροσωπείας και των εξουσιοδοτημένων της σε συνδυασμό με κακή πολιτική τιμών και after sales δεν προδιαθέτει -δικαίως- θετικά τον κόσμο. Δυστυχώς.. Πιστεύω πως αν δημιουργούνταν και στην Ελλάδα Renault Hellas κατά τα πρότυπα της ΒMW, Ford, Opel, Volvo κλπ, τα πράγματα θα βελτιώνονταν πολύ σε ότι αφορά την απήχηση της εταιρείας στους Έλληνες οδηγούς-καταναλωτές.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
αν γλυτωναμε απο αυτην την αντιπροσωπεια θα ηταν μεγαλο καλο...Υπομονη λιγο ακομα.......
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
αν γλυτωναμε απο αυτην την αντιπροσωπεια θα ηταν μεγαλο καλο...
Υπομονη λιγο ακομα.......
κάτι ξέρεις εσύ...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι η Ρενώ δεν έχει χάλια μαύρα κι επίσης δικαίωμά σου να νομίζεις ότι για τα ενδεχόμενα χάλια της φταίει το κακό μάτι αλλά το πιο πιθανό είναι να φταίνε τα αυτοκίνητά της. Αλλωστε είχε ξαναφτάσει στον πάτο και σώθηκε από το R19 με τον ΤU Robot.
Λοιπόοον...κατ'αρχάς να εξηγηθώ. Η Renault, αν διάβασες και πιο πάνω, κατά την άποψή μου έχει τα ίδια χάλια με τις υπόλοιπες εταιρείες, οι οποίες έχουν δυστυχώς πέσει στο παρακάτω 'αξίωμα'...
'Αξιόπιστο είναι μόνο το κάρο, και αυτό χωρίς τα άλογα', το οποίο μόλις τώρα έθεσα!
Όσες εταιρείες 'υπερέχουν' στο θέμα της αξιοπιστίας, κατά τη γνώμη μου υπερέχουν στο θέμα της 'εξυπηρέτησης πελατών/εγγυήσεων' στην πραγματικότητα (1).
Αν εμφανιστεί δηλαδή ένας κάτοχος Toyota και πει ότι 'πήγα στην αντιπροσωπεία και άλλαξα δίσκους, πλάκες, ουρανό και λεβιέ μέσα στην εγγύηση ΟΛΑ κούτρα, τζάμπα, free, στο μούχτι', θα πω ένα μεγάλο μπράβο στον άνθρωπο που σχεδίασε όλη αυτή τη φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών- αυτό είναι πυρηνικό όπλο σε σχέση με τις σφεντόνες των άλλων.
Ωστόσο, το να μιλάμε για αξιοπιστία, ακόμα και με τις -μερικές σοβαρές, μερικές όχι- βλάβες που έβγαλαν στον καθένα μας, δηλαδή με προσωπικότατες μαρτυρίες, δεν ωφελεί. Γιατί; Μα γιατί γνωρίζω ευτυχείς κατόχους Renault, Peugeot, Citroen, Alfa Romeo που δεν γνώρισαν βλάβες τα αυτοκίνητά τους παρά τη σκληρή χρήση. Όπως αντίστοιχα, γνωρίζω και δυσαρεστημένους κατόχους VW Group, Toyota, Nissan, Honda και Mercedes, που δυστυχώς έπεσαν σε 'ευπαθές' αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάτοχου Polo, με 9 μήνες ζωή, ο οποίος είδε πολλάκις το ταμπλό να παίζει σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Και ο ίδιος έφαγε μεγάλη απογοήτευση, γιατί πριν τον αρχίσει τα πήγαινε-έλα στο συνεργείο -καλή ώρα όπως εσένα η Laguna (2)- έλεγε τα καλύτερα για τις επιδόσεις, την οδική συμπεριφορά, το εσωτερικό, την αξιοπιστία του συγκεκριμένου μοντέλου...και δεν είναι μόνο αυτός, απλά αυτός παρά το τρελό 'οπαδιλίκι' του, έχασε τα αυγά και τα καλάθια, είναι δηλαδή χαρακτηριστικό παράδειγμα. (4)
Όσο για το θέμα 'αντλία νερού' που αναφέρεστε συνέχεια, έχω να πω ότι κατά την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού, άκουσα από υπάλληλο της Opel (ενώ εγώ είχα πάει το αυτοκίνητο σε αντιπροσωπεία της Seat, καμία σχέση και κανένα κέρδος για την παρακάτω φράση) το εξής:
'Όταν αλλάζουν οι ιμάντες, η αντλία νερού είναι πιο χαλαρά ρυθμισμένη από όσο πρέπει και ο καινούριος σωστά σφιγμένος ιμάντας την τσιτώνει και τη χαλάει. Όσοι έρχονται και αλλάζουν μόνο ιμάντες, έρχονται μετά από λίγες ημέρες και ζητάνε νέα αντλία νερού'.
Στο Seat (και αξιόπιστο ως group VW! ) Leon, έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα! Δεν μου άλλαξαν αντλία νερού την Παρασκευή και το Σάββατο ανέβαζα θερμοκρασία σε κάθε ανηφόρα! Την Τρίτη είχαν το θράσος να μου ζητήσουν και εργατικά 110
ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?