Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Santa Fe 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Santa Fe 2006
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 11 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    215
    729
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      santa last edited by

      Ο χρήστης IKE έγραψε:
      Πατάς το φρένο πριν λύσεις το χειρόφρρενο?

      Ναί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        κουμπάκι έχει πάνω στο λεβιέ???? Πρέπει να το πατάς...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mariadne last edited by

          Ο χρήστης Santa έγραψε:
          Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά !!
          Μηπώς μπορεί να μου πεί κάποιος με αυτοματο κιβώτιο πώς παρκάρει σε ανηφόρες-κατηφόρες? Όταν παρκάρω σε ανηφόρα ή κατηφόρα βάζω park αφου δέσω το χειρόφρενο σωστά? Όταν θέλω να ξεκινήσω παω να βάλω το drive ή το Reverse και μου βρίσκει ο μοχλός ζόρι κάνοντας ένα θόρυβο στο Reverse (γρανάζια).
          Υποψιν οτι για να πάς απο το park στο drive θα πρέπει ο λευγές να περάσει απο το Reverse. Μόλις πάει να μπέι στο reverse ακουγεται ένα ντούπ σαν να βάζουμε καρφωτή μια ταχυτητα....
          Πώς μπορώ να αποφύγω την φθορά του κιβωτίου ωστε να μήν βρίσκουν τα γρανάζια της όπισθεν?
          Σημειωτέον οτι δένοντας το αμάξι με χειρόφρενο δεν είναι ικανό να το ακινητοποιήσει τελείως και τσουλάει...βάζοντας το park ακινητοποιείται πλήρως.

          Όταν παρκάρεις πάντα βάζεις το λεβιέ στην θέση Park. Και στο δικό μου αυτόματο στο Matrix (δεν έχω τη τύχη να έχω Santa Fe) η μετάβαση από P->R->N->D κάνει κάτι μικροκραδασμούς που είναι πιο έντονοι όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Από ότι ξέρω έτσι κάνουν τα κιβώτια της Hyundai, ενώ σε άλλα δεν αισθάνεσαι τίποτα.
          Προς θεού δεν είναι γρανάζια, νομίζω είναι το υδραυλικό σύστημα με τα υγρά που κλειδώνουν-ξεκλειδώνουν δίσκους.
          Τέλος όταν αλλάζεις θέσεις στο λεβιέ πρέπει το αυτοκίνητο να είναι ακίνητο.
          (Αυτό κοστίζει λίγο σε χρόνο όταν πας μπρος πίσω σε παρκάρισμα)
          Φιλικά,

          Σπύρος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            santa last edited by

            Το προβλημα δημιουργείται σε μεγάλη ανηφόρα πχ φαντασθείτε να παρκαρετε στην Κατεχάκη στο υψος της Ηλιουπολης ή στα παρακείμενα στενά. Λόγω βάρους το αμάξι δεν μπορεί να με το χειρόφρενο και να ακινητοποιηθεί τελείως. Τώρα ή πρέπει να πάω να σφίξουν το χειροφρενο ή κατι αλλο πρεπει να κάνω. Παντως απο τι στιγμη που δεν ακινητοποιειται με το χειροφρενο πλήρως αναγκαστηκά ακινητοποιείται με το ποδοφρενο ή όταν βάζω το park.
            Δοκιμάστε ακόμα και με συμβατικό κιβώτιο να το αμάξι σας. Βαλτε πρώτη και δέστε το. Προσπαθήστε να τη βγάλετε μετά χωρίς να πατήσετε συμπλέκτη. Ο θόρυβος που θα ακουστεί είναι ο ίδιος που ακούγεται και σε μένα.....σαν να βάζουμε μια ταχύτητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              santa last edited by

              Ο χρήστης mariadne έγραψε:

              Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά !!
              Μηπώς μπορεί να μου πεί κάποιος με αυτοματο κιβώτιο πώς παρκάρει σε ανηφόρες-κατηφόρες? Όταν παρκάρω σε ανηφόρα ή κατηφόρα βάζω park αφου δέσω το χειρόφρενο σωστά? Όταν θέλω να ξεκινήσω παω να βάλω το drive ή το Reverse και μου βρίσκει ο μοχλός ζόρι κάνοντας ένα θόρυβο στο Reverse (γρανάζια).
              Υποψιν οτι για να πάς απο το park στο drive θα πρέπει ο λευγές να περάσει απο το Reverse. Μόλις πάει να μπέι στο reverse ακουγεται ένα ντούπ σαν να βάζουμε καρφωτή μια ταχυτητα....
              Πώς μπορώ να αποφύγω την φθορά του κιβωτίου ωστε να μήν βρίσκουν τα γρανάζια της όπισθεν?
              Σημειωτέον οτι δένοντας το αμάξι με χειρόφρενο δεν είναι ικανό να το ακινητοποιήσει τελείως και τσουλάει...βάζοντας το park ακινητοποιείται πλήρως.

              Όταν παρκάρεις πάντα βάζεις το λεβιέ στην θέση Park. Και στο δικό μου αυτόματο στο Matrix (δεν έχω τη τύχη να έχω Santa Fe) η μετάβαση από P->R->N->D κάνει κάτι μικροκραδασμούς που είναι πιο έντονοι όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Από ότι ξέρω έτσι κάνουν τα κιβώτια της Hyundai, ενώ σε άλλα δεν αισθάνεσαι τίποτα.
              Προς θεού δεν είναι γρανάζια, νομίζω είναι το υδραυλικό σύστημα με τα υγρά που κλειδώνουν-ξεκλειδώνουν δίσκους.
              Τέλος όταν αλλάζεις θέσεις στο λεβιέ πρέπει το αυτοκίνητο να είναι ακίνητο.
              (Αυτό κοστίζει λίγο σε χρόνο όταν πας μπρος πίσω σε παρκάρισμα)
              Φιλικά,

              Σπύρος

              Δεν ακούγονται κραδασμοί κατα την αλλαγή των θέσεων στο κιβώτιο. Κάθε αλλο είναι αθόρυβο και ακριβές. Προσπάθησε να παρκάρεις σε μεγάλο ανηφορικό δρόμο και πές μου....τοτε θα καταλάβεις τι εννοώ.
              Το αμάξι ακινητοποιειται, με το κιβώτιο δηλάδή με το park...
              Αλλα όταν προσπαθήσεις να το βγάλεις απο το park με πατημένο φρένο και να ακολουθήσεις το reverse κλπ τοτε ακούγεται το ντουπ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                random last edited by

                Φιλε Santa...Λοιπον ακου τι θα κανεις..Παρκαρεις κανονικα σε ανηφορα η κατηφορα..
                1.Με το λεβιε στη θεση Ν ακινητοποιεις το αμαξι με το χειροφρενο
                2. Τοποθετεις το λεβιε στη θεση Ρ και μετα αφου σβησεις κατεβαζεις το χειροφρενο και το αμαξι καθεται λιγο.
                3. Αν θες αφηνεις το χειροφρενο σηκωμενο μιας και το Σαντα Φε εχει και ξεχωριστα ταμπουρα για το χειροφρενο

                Οταν θες να ξεπαρκαρεις
                1.Βαζεις μπρος με το λεβιε στο Ρ και το ποδι σου στο φρενο παντα.
                2.Μετακινεις το λεβιε απο το Ρ στο R η στο D
                3.Kαταβαζεις χειροφρενο(το ποδι σου παντα στο φρενο)
                4.Φευγεις.

                Ο θορυβος που λες ειναι ο τζογος του μετατροπεα ροπης που εχει για το εμπρος-πισω.Δηλ. μετατρεπει το ποσοστο ροπης αναλογα με τις στροφες του μοτερ για την εμπλοκη του προσω αναποδα.Το κιβωτιο του Σαντα ειναι απο τα δυνατοτερα και ανθεκτικοτερα.Στην Αμερικη εχει δοκιμαστει σε ιπποδυναμη 340 ιππων και ροπης ανω των 40κιλων και χωρις blueprinting λειτουργουσε αψογα.Καθε 30κ μια αλλαγη λαδιου μονο στη χιουνται και εισαι οκ//
                Φαντασου οτι εγω με το λεβιε στο D και ποδι φρενο ανεβασα 6κ αμολησα το φρενο και το αμαξι επιασε 0-100 γυρω στα 8δλ..Το κιβωτιο ειναι σε αψογη κατασταση και τωρα εχω κανει 38 000χμ.

                αυτα τα ολιγα....Περιμενω να το δοκιμασεις και να μου πεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  santa last edited by

                  Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                  :lol:

                  Φιλε Santa...Λοιπον ακου τι θα κανεις..Παρκαρεις κανονικα σε ανηφορα η κατηφορα..
                  1.Με το λεβιε στη θεση Ν ακινητοποιεις το αμαξι με το χειροφρενο
                  2. Τοποθετεις το λεβιε στη θεση Ρ και μετα αφου σβησεις κατεβαζεις το χειροφρενο και το αμαξι καθεται λιγο.
                  3. Αν θες αφηνεις το χειροφρενο σηκωμενο μιας και το Σαντα Φε εχει και ξεχωριστα ταμπουρα για το χειροφρενο

                  Οταν θες να ξεπαρκαρεις
                  1.Βαζεις μπρος με το λεβιε στο Ρ και το ποδι σου στο φρενο παντα.
                  2.Μετακινεις το λεβιε απο το Ρ στο R η στο D
                  3.Kαταβαζεις χειροφρενο(το ποδι σου παντα στο φρενο)
                  4.Φευγεις.

                  Ο θορυβος που λες ειναι ο τζογος του μετατροπεα ροπης που εχει για το εμπρος-πισω.Δηλ. μετατρεπει το ποσοστο ροπης αναλογα με τις στροφες του μοτερ για την εμπλοκη του προσω αναποδα.Το κιβωτιο του Σαντα ειναι απο τα δυνατοτερα και ανθεκτικοτερα.Στην Αμερικη εχει δοκιμαστει σε ιπποδυναμη 340 ιππων και ροπης ανω των 40κιλων και χωρις blueprinting λειτουργουσε αψογα.Καθε 30κ μια αλλαγη λαδιου μονο στη χιουνται και εισαι οκ//
                  Φαντασου οτι εγω με το λεβιε στο D και ποδι φρενο ανεβασα 6κ αμολησα το φρενο και το αμαξι επιασε 0-100 γυρω στα 8δλ..Το κιβωτιο ειναι σε αψογη κατασταση και τωρα εχω κανει 38 000χμ.

                  αυτα τα ολιγα....Περιμενω να το δοκιμασεις και να μου πεις...

                  Φίλε Random1,
                  Σε ευχαριστω για τις συμβουλές και θα την δοκιμάσω σιγουρα.
                  Αλλα κολλάω στο 1) δεν ακινητοποιείται το αμάξι με το χειρόφρενο....τσουλάει...
                  Φαντάζομαι οτι θα θέλει να σφιξουν λιγάκι το χειροφρενο μαλλον...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    santa last edited by

                    Πήγα σημερα στη Hyundai και το φτιάξανε. Ήθελε λιγο σφιξιμο το χειροφρενο για να ακινητοποιειται καλυτερα στις κατηφορες. Τελος καλο ολα καλα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      offset last edited by

                      Ενδεικτικά,το δικό μου Tucson ,έχει ακριβώς το ίδιο προβληματάκι,θέλει γεναίο τράβηγμα για να πιάσει,απλά βαριέμαι να πάω να μου το μαζέψουν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        santa last edited by

                        Ο χρήστης offset έγραψε:
                        Ενδεικτικά,το δικό μου Tucson ,έχει ακριβώς το ίδιο προβληματάκι,θέλει γεναίο τράβηγμα για να πιάσει,απλά βαριέμαι να πάω να μου το μαζέψουν

                        Δεν έκαναν πάνω απο 15 λεπτά.
                        Μάλιστα τρομοκρατήθηκα λιγάκι όταν ο υπεύθυνος του service πηγε να το πάρει για να το βάλει στη ράμπα και έψαχνε....το χειρόφρενο (σημειωτέον οτι είναι στο πόδι...) γιατι δεν είχαν ξαναδεί φαίνεται Live το μοντέλο. Πάντως περισσότερο έκαναν για να χαζεύουν αποκάτω παρά να μου κάνουν το σφίξιμο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          random last edited by

                          Φιλε Σαντα κανονισε να παμε καμμια τσαρκα να θαυμασουμε τα εργαλεια μας........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            santa last edited by

                            Αμα μου κρατήσεις τον μπέμπη μου συνοδηγό έρχομαι!!!
                            Σε ποια περιοχή μένεις? Εγώ Αγ.Παρασκευη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              santa last edited by

                              Κάνας νέος με Santa fe ?.....Μόνο εγώ το αγόρασα βρε παιδιά?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                afonic last edited by

                                Εγώ πάντως Θεσσαλονίκη δεν έχω δει ούτε ένα στο δρόμο!

                                Μήπως πέφτουν βαριά τα 33 χιλιάρικα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης Santa έγραψε:
                                  Πήγα σημερα στη Hyundai και το φτιάξανε. Ήθελε λιγο σφιξιμο το χειροφρενο για να ακινητοποιειται καλυτερα στις κατηφορες. Τελος καλο ολα καλα!

                                  Σε όλα τα καινούρια αυτοκίνητα το χειρόφρενο δεν είναι σφιγμένο για ευνόητους λόγους. Το ίδιο ίσχυε και για το RAV4 μου. Όταν τους το πήγα για σφίξιμο με παρέπεμψαν στο service των 7500χλμ (πρώτη αλλαγή λαδιών).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    ferr-r1 last edited by

                                    το είδα σε αντιπροσωπία από κοντά και δεν έχει καμία σχέση με το παλιό
                                    είναι πόλυ καλό και πολύ big
                                    καλοτάξειδο Santa

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 7
                                    • 8
                                    • 9
                                    • 10
                                    • 11
                                    • 11 / 11
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr