Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Focus και αερόσακοι!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Νέο Focus και αερόσακοι!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    52
    113
    243
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      interland-gr last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:

      Το θέμα φίλε μου εγώ το άνοιξα για έναν συγκεκριμένο λόγο που αναφέρω στον τίτλο. Τώρα αν εσύ και μερικοί άλλοι θέλετε να είστε εκτός θέματος πρόβλημα σας.
      Καλό είναι να ανοίξετε ενα θέμα για ζώνες ασφαλείας ή οτι άλλο θέλετε και να μην γεμίζετε με άσχετα post.

      Επί της ουσίας ελάχιστες απαντήσεις.

      Ο συγκεκριμένος λόγος ποιος είναι;; τα 2.000 ευρώ έκπτωση της Ford που θα διέλυαν δύο οικογένειες μήπως; Επειδή το ίδιο θα συνέβαινε και σε άλλα αυτοκίνητα θα το γράφες και για Opel ε;

      Εκτός θέματος οι ζώνες με τον αερόσακο;

      Μήπως να...

      ikar αν δεν καταλαβαίνεις τα μηνύματα μου τότε μπορείς να μην απαντάς. Δεν είναι υποχρεωτικό ξέρεις κάτι τέτοιο!! Ούτε και οι πρσβλητικοί σου χαρακτηρισμοί στην δεύτερη σελίδα του θέματος είναι κάτι που προσφέρει κάτι στο δημόσιο forum ενος πολύ καλού περιοδικού στο οποίο είμαι αναγνωστης απο το 1981.

      Να είσαι ποιο προσεκτικός στα μηνύματα σου λοιπον και να μην νομίζεις ότι όταν κάποιος δεν αντιδρά στα μηνύματα σου ότι δεν μπορεί να απαντήσει στο ίδιο επίπεδο. Απλά τα αγνοεί, μην ξεπερνας όμως τα όρια. Αν θέλεις να τσακωθείς βγές έξω απο το σπίτι σου και κάντο, αλλά όχι εδώ μέσα.-

      Διάβασε λοιπόν τους όρους του forum και προχώρα παρακάτω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Μάλλον δεν έχεις καταλάβει αυτά που σου έγραψαν οι προηγούμενοι ...

        Αν δεν φοράς ζώνη το σώμα 'γλυστρά' πάνω στον αερόσακο και κτυπάς με το κεφάλι στο παρμπριζ. Ο αερόσακος ανοίγει πριν από την κίνηση του σώματος , η δουλειά του όμως είναι άλλη - να μην τραυματιστείς στο ταμπλό/τιμόνι από την μετατόπιση τους προς τα πίσω και να μειώσει την κίνηση του κεφαλιού/λαιμού προς τα εμπρός.
        Βασική προυπόθεση όμως είναι το σώμα να συγκρατείται από τη ζώνη.

        Υπάρχουν εκατοντάδες περιπτώσεις σαν κι αυτή .... Κλασσικό 'καρούμπαλο' από μέσα στο παρμπρίζ = άνοιγμα αερόσακου και ο επιβάτης δεν φορούσε ζώνη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          piii last edited by

          Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

          Επι της ουσίας: Οι αερόσακκοι είναι σχεδιασμένοι να λειτουργούν μαζί με τις ζώνες σωστα; Αυτό σημαίνει ότι έχουν κάποιο 'συγχρονισμό' στο πότε θα ανοίξουν σωστά; Επειδή η φίλη σου δεν φορούσε ζώνη έχασε το 'συγχρονισμό' και εκσφενδονίστηκε στο παρμπίζ και έτσι ο αερόσακκος δεν πρόλαβε να ανοίξει στην ώρα του. Αν πραγματικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον αερόσακκο ίσως θα μπορείς να το καταλάβεις έαν φοράς
          ζώνη αλλιώς τζάμπα μιλάμε νομίζω.

          Φιλικά πάντα..

          Επιτέλους και ένα μήνυμα επι της ούσίας χωρίς icons παιδικής χαράς.

          Λοιπον φίλε μου άκου λοιπόν ποια είναι η απορία μου. Τα περι ζώνης και τα άλλα που μου λένε όλοι τα γνωρίζω πολύ καλά και δεν περιμένω κάποιον να με πείσει με χαρακτηρισμούς της πλάκας ή προσωπικές αγενείς επιθέσεις απο κανα δυό 'αγνοούμενους' εδώ μέσα. Εννοείτε ότι πρέπει να υπάρχουν οι ζώνες για αυτό δεν λέω πουθενά για ευθύνες και μηνύσεις και ότι φαντασίωση έρθει σε μερικούς 'τσαντίλες'.

          Επι της ουσίας λοιπόν. Πες οτι φόραγε ζώνες ασφαλείας. Και γινόταν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Το σώμα τις θα έκανε μια κίνηση μερικά εκατοστά μπροστά και θα κρατιόταν απο την ζώνη. σωστά? Σίγουρα αυτός ο χρόνος θα ήταν μικρότερος απο τον χρόνο που θα έκανε να διανύσει το σώμα της μέχρι το παρμπρίζ στις ίδιες συνθήκες ταχύτητας μιας και μιλάμε για συγκεκριμένο γεγονός. Σωστα?

          Δεδομένο λοιπόν ότι ο χρόνος για να ανοίξει ο αερόσακος ήταν τόσος ώστε να διάνυση το κεφάλι την απόσταση απο το κάθισμα - στο παρμπρίζ και πάλι πίσω στο κάθισμα.
          Και αυτός ο χρόνος όπως έίπαμε παραπάνω ήταν μεγαλύτερος απο τον χρόνο που θα έκανε να διανύσει την μικρότερη απόσταση αν φόραγε ζώνη.
          Άρα και την ζώνη να φορούσε πάλι ο αερόσακος θα έιχε ανοίξει όταν ήδη το κεφάλι είχε κάνει όλη την κίνηση μπροστά και είχε επιστρεψει στο κάθισμα. Τότε λοιπον ο αερόσακος και που σκάει τι ακριβώς όφελος έχει δεν καταλαβαίνω.

          Είμαι σίγουρος ότι κατάλαβες τώρα την απορία μου και τον λόγο ύπαρξης του θέματος μου.

          Για ελάχιστους που δεν κατάλαβαν τις παραπάνω λέξεις το γράφω με άλλα λόγια για ποιο ευκολία:

          Λοιπόν υπάρχει μια στο δις να έχεις και δίκιο τι να πώ.μιλάμε όμως για χρόνους της τάξης των miliseconds...... οπότε καταλαβαίνεις ότι είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Για αυτό και παραπάνω σου είπα εάν υπάρχει έστω και μια πιθανότητα να δεις τι γίνεται πρέπει να φοράς ζώνη αλλιώς πάπαλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickpaip last edited by

            Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

            Επι της ουσίας: Οι αερόσακκοι είναι σχεδιασμένοι να λειτουργούν μαζί με τις ζώνες σωστα; Αυτό σημαίνει ότι έχουν κάποιο 'συγχρονισμό' στο πότε θα ανοίξουν σωστά; Επειδή η φίλη σου δεν φορούσε ζώνη έχασε το 'συγχρονισμό' και εκσφενδονίστηκε στο παρμπίζ και έτσι ο αερόσακκος δεν πρόλαβε να ανοίξει στην ώρα του. Αν πραγματικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον αερόσακκο ίσως θα μπορείς να το καταλάβεις έαν φοράς
            ζώνη αλλιώς τζάμπα μιλάμε νομίζω.

            Φιλικά πάντα..

            Επιτέλους και ένα μήνυμα επι της ούσίας χωρίς icons παιδικής χαράς.

            Λοιπον φίλε μου άκου λοιπόν ποια είναι η απορία μου. Τα περι ζώνης και τα άλλα που μου λένε όλοι τα γνωρίζω πολύ καλά και δεν περιμένω κάποιον να με πείσει με χαρακτηρισμούς της πλάκας ή προσωπικές αγενείς επιθέσεις απο κανα δυό 'αγνοούμενους' εδώ μέσα. Εννοείτε ότι πρέπει να υπάρχουν οι ζώνες για αυτό δεν λέω πουθενά για ευθύνες και μηνύσεις και ότι φαντασίωση έρθει σε μερικούς 'τσαντίλες'.

            Επι της ουσίας λοιπόν. Πες οτι φόραγε ζώνες ασφαλείας. Και γινόταν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Το σώμα τις θα έκανε μια κίνηση μερικά εκατοστά μπροστά και θα κρατιόταν απο την ζώνη. σωστά? Σίγουρα αυτός ο χρόνος θα ήταν μικρότερος απο τον χρόνο που θα έκανε να διανύσει το σώμα της μέχρι το παρμπρίζ στις ίδιες συνθήκες ταχύτητας μιας και μιλάμε για συγκεκριμένο γεγονός. Σωστα?

            Δεδομένο λοιπόν ότι ο χρόνος για να ανοίξει ο αερόσακος ήταν τόσος ώστε να διάνυση το κεφάλι την απόσταση απο το κάθισμα - στο παρμπρίζ και πάλι πίσω στο κάθισμα.
            Και αυτός ο χρόνος όπως έίπαμε παραπάνω ήταν μεγαλύτερος απο τον χρόνο που θα έκανε να διανύσει την μικρότερη απόσταση αν φόραγε ζώνη.
            Άρα και την ζώνη να φορούσε πάλι ο αερόσακος θα έιχε ανοίξει όταν ήδη το κεφάλι είχε κάνει όλη την κίνηση μπροστά και είχε επιστρεψει στο κάθισμα. Τότε λοιπον ο αερόσακος και που σκάει τι ακριβώς όφελος έχει δεν καταλαβαίνω.

            Είμαι σίγουρος ότι κατάλαβες τώρα την απορία μου και τον λόγο ύπαρξης του θέματος μου.

            Για ελάχιστους που δεν κατάλαβαν τις παραπάνω λέξεις το γράφω με άλλα λόγια για ποιο ευκολία:

            Συγνώμη φίλε μου, αλλά ποιός ακριβώς είναι αυτός που επιβεβαιώνει ότι ο αερόσακος άνοιξε αφού το σώμα της φίλης σου είχε επιστρέψει στο κάθισμα;
            Να μαντέψω;
            Προφανώς είναι η ίδια η φίλη σου.
            Και πόσο εξοικειωμένη είναι η εν λόγω δεσποινίς με τη λειτουργία ενός αερόσακου, όταν δεν ξέρει τα στοιχειώδη (ότι, δηλαδή, πρέπει να φοράει τη ζώνη της);
            Μήπως από το χτύπημα στο παρμπρίζ λέει ότι της κατέβει;
            Για να σοβαρευτούμε λίγο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

              ikar αν δεν καταλαβαίνεις τα μηνύματα μου τότε μπορείς να μην απαντάς. Δεν είναι υποχρεωτικό ξέρεις κάτι τέτοιο!! Ούτε και οι πρσβλητικοί σου χαρακτηρισμοί στην δεύτερη σελίδα του θέματος είναι κάτι που προσφέρει κάτι στο δημόσιο forum ενος πολύ καλού περιοδικού στο οποίο είμαι αναγνωστης απο το 1981.

              Να είσαι ποιο προσεκτικός στα μηνύματα σου λοιπον και να μην νομίζεις ότι όταν κάποιος δεν αντιδρά στα μηνύματα σου ότι δεν μπορεί να απαντήσει στο ίδιο επίπεδο. Απλά τα αγνοεί, μην ξεπερνας όμως τα όρια. Αν θέλεις να τσακωθείς βγές έξω απο το σπίτι σου και κάντο, αλλά όχι εδώ μέσα.-

              Διάβασε λοιπόν τους όρους του forum και προχώρα παρακάτω...

              Το ποιος πρέπει να είναι πιο προσεκτικός μάλλον θα έπρεπε να το σκεφτείς πριν το γράψεις -όπως και σε άλλες περιπτώσεις που ανέφερες περιστατικό σε άλλη μάρκα χωρίς αποδείξεις-

              Τους όρους να τους διαβάσεις καλύτερα και να σκέφτεσαι πριν γράψεις κάτι για το οποίο δεν έχεις και μεγάλη σχέση και 'φταίει η Ford'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης kacey έγραψε:
                Μια συγκρουση διαρκει κλασματα, οπως και η ενεργοποιηση των αεροσακων. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ η φιλη σου να ειναι σε θεση να συνειδητοποιησε και μπορει να θυμαται αν ανοιξαν πριν ή μετα οι αεροσακοι. Αυτο που συνεβη ειναι οτι ανοιξε κανονικα και οταν επρεπε ο αεροσακος και η φιλη σου, ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη δεν φοραγε ζωνη, περασε απο πανω του και εσκασε στο παρ-μπριζ.

                Αυτό που είπε ο kacey είναι το πιο σωστό. Δέν έχω βρεθεί σε σύγκρουση με αυτοκίνητο αλλά έχω φάει ένα καλό πέσιμο απο μηχανάκι. Η πτώση έγινε τόσο γρήγορα που το μόνο που θυμάμαι είναι οτι τη μία στιγμή ήμουν πάνω στο μηχανάκι και την άλλη κουτρουβαλούσα πάνω στην άσφαλτο.

                Πώς κατα τη γνώμη μου έγιναν τα πράγματα:
                Η κοπέλα πιστεύει οτι ο αερόσακος απο μόνος του επαρκεί για να συγκρατήσει το σώμα της σε περίπτωση σύγκρουσης. Τελικά όμως σκάει πάνω στο παρμπρίζ οπότε υποθέτει οτι ο αερόσακος δεν άνοιξε αρκετά γρήγορα ωστε να την προστατεύσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cavallino last edited by

                  Μάλιστα... Ήρθε πάλι ο αήττητος να τα χώσει σε κάτι (οτιδήποτε) μη Opel, το αγαπημένο του σπορ. Αυτή τη φορά επέλεξε να το κάνει πάνω από το καρούμπαλο μιας φίλης του, μανουριάζοντας με ένα Ford. Περιγράφουμε ένα τροχαίο με (ελαφρύ φαντάζομαι και ελπίζω) τραυματισμό και την πέφτουμε στην Ford η οποία έχει λίγο περισσότερη λάμψη στα αστέρια του EuroNCAP από τη δική μας αγαπημένη εταιρία. ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΗΛΘΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΖΩΝΗ Η ΑΤΥΧΗΣ ΦΙΛΗ ΜΑΣ. Πράγμα που υποδηλώνει δύο πράγματα: Δόλο ή ασχετοσύνη. Πιθανώς και τα δύο αλλά δεν παίρνω και όρκο, δεν μπορεί να είναι κάποιος τόσο .
                  Η απάντηση στο ερώτημα έχει δωθεί από αρκετούς φίλους παραπάνω. Αν το spam δεν μπορεί να καταλάβει τη σχέση μεταξύ ζώνης, προεντατήρα και ενεργοποίησης αερόσακου, τότε τό 'χουμε χαμένο το παιχνίδι. Επίσης αν πιστεύει πως η φίλη του σε τρακάρισμα με 65χαω (πολύ λιγότερα πρέπει να ήταν παρεπιπτόντως, αλλιώς θα είχαμε τραγωδία) πρόλαβε να δει αν άνοιξε ο αερόσακος πριν σκάσει στο παρμπρίζ ή αφού επέστρεψε στο κάθισμα τότε τι να πω; Είναι η γουόντερ γούμαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    flowerpower last edited by

                    Δεσ'το και απο την θετικη πλευρα, τωρα που καταστραφηκε το Focus, θα παρουν Astra.

                    Edit : εννοειται οτι θα αποφυγουν και μυστηριες εκπτωσεις..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ililias last edited by

                      Εχμ, να γράψω ένα σενάριο;
                      Ο οδηγός βλέπει το εμπόδιο και πλακώνεται στα φρένα.
                      Η φίλη (του φίλου) μας και συνοδηγός εκσφενδονίζεται στο παρμπρίζ. *
                      Ακολουθεί το τρακάρισμα, με σαφώς χαμηλότερη ταχύτητα. Η φίλη μας επιστρέφει στη θέση της, βλέπει τον αερόσακο που έχει μόλις ανοίξει και νομίζει ότι άνοιξε αργά.
                      Από τα λίγα που γνωρίζω, αν τελικά το αυτοκίνητο τράκαρε αφρενάριστο με 60 - 65 χαω κι αυτή έζησε δίχως να φοράει ζώνη, πρέπει να πάρουμε όλοι φόκους.

                      • Για φρενάρετε απότομα από 50 χαω και κοιτάξτε τον συνοδηγό, θα με καταλάβετε...
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        avel last edited by

                        Ο χρήστης ililias έγραψε:

                        • Για φρενάρετε απότομα από 50 χαω και κοιτάξτε τον συνοδηγό, θα με καταλάβετε...

                        Χμ, οκ, να δω. Ναι, έχει ένα καινούριο καρούμπαλο από το χτύπημα στο παρμπρίζ. Επίσης έχει γυρίσει προς το μέρος μου και μού φωνάζει βρίζοντας. Και λοιπόν;

                        (Εχω έναν φίλο που αρνείται φανατικά να βάλει ζώνη στο αυτοκίνητο. Το ίδιο και η κοπέλα του. ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ililias last edited by

                          Ο χρήστης avel έγραψε:

                          • Για φρενάρετε απότομα από 50 χαω και κοιτάξτε τον συνοδηγό, θα με καταλάβετε...

                          Χμ, οκ, να δω. Ναι, έχει ένα καινούριο καρούμπαλο από το χτύπημα στο παρμπρίζ. Επίσης έχει γυρίσει προς το μέρος μου και μού φωνάζει βρίζοντας. Και λοιπόν;

                          Και λοιπόν, ξανακάντο από 65 χαω. Μάλλον δεν θα σου φωνάξει πάλι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tazio last edited by

                            Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
                            Δεσ'το και απο την θετικη πλευρα, τωρα που καταστραφηκε το Focus, θα παρουν Astra.

                            Edit : εννοειται οτι θα αποφυγουν και μυστηριες εκπτωσεις..

                            Μόνο εσύ κατάλαβες τελικά το 'γιατί' του θέματος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              traveller last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Πολυ σωστα και να ηρεμησουμε λιγακι, ποσες φορες δεν εχετε συνεπιβατη που αρνειται να βαλει τη ζωνη του, τοτε εσεις φταιτε η εκεινος κι εν πασει περιπτωσει συζητηση γινεται!

                              Αρκετές φορές. Ή τον κατεβάζω κάτω, ή ακούει μπινελίκια μέχρι να την φορέσει. ΕΙΔΙΚΑ οι πίσω επιβάτες, αν δεν φορέσουν ζώνη υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάνουν ζημιά στους εμπρός σε περίπτωση σύγκρουσης. Όποιος δεν το καταλαβαίνει, ας παίρνει ταξί,** εκεί η ζώνη δεν είναι υποχρεωτική **:shifty:

                              Σε λίγο θα είναι και εκεί, σύμφωνα με οδηγία της Ε.Ε. Σε περίπτωση που 'δεν' το πρόστιμο θα το πληρώνει ο επιβάτης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                Ο χρήστης avel έγραψε:

                                • Για φρενάρετε απότομα από 50 χαω και κοιτάξτε τον συνοδηγό, θα με καταλάβετε...

                                Χμ, οκ, να δω. Ναι, έχει ένα καινούριο καρούμπαλο από το χτύπημα στο παρμπρίζ. Επίσης έχει γυρίσει προς το μέρος μου και μού φωνάζει βρίζοντας. Και λοιπόν;

                                (Εχω έναν φίλο που αρνείται φανατικά να βάλει ζώνη στο αυτοκίνητο. Το ίδιο και η κοπέλα του. ).

                                οοοοοοοοοολλλλλλλλεεεεεεεεε!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης avel έγραψε:
                                  (Εχω έναν φίλο που αρνείται φανατικά να βάλει ζώνη στο αυτοκίνητο. Το ίδιο και η κοπέλα του. ).

                                  Αν δε ταιριάζανε δε θα συμπεθεριάζανε. Ή βρήκε ο γύφτος τη γενιά του ... .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Με 160 ευρώ πρόστιμο, ελπίζω να συνεχίσει τη φανατίλα του. Θα τα πάρουν απ' αυτόν και θα αφήσουν άλλους ήσυχους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      avel last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Με 160 ευρώ πρόστιμο, ελπίζω να συνεχίσει τη φανατίλα του. Θα τα πάρουν απ' αυτόν και θα αφήσουν άλλους ήσυχους.

                                      Εγώ ελπίζω πως όχι, γιατί... είναι φίλοι μου!

                                      Και τα έχουν δώσει ήδη, όχι μόνο μια φορά.

                                      Η κοπέλα υποστηρίζει ότι η ζώνη τής προκαλεί κλειστοφοβία. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να στέκει, αλλά το λέει με όλη την ειλικρίνιά της. Αυτό είπε μια φορά σε ένα μπλόκο και την αφήσανε!!!

                                      Εγώ απλά πιστεύω ότι είναι θέμα συνήθειας, και αν συνηθίσεις πολύ χωρίς, μετά το αντίθετο σού φαίνεται περίεργο. Το ίδιο ισχύει και αν συνηθίσεις με ζώνη βεβαίως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tazio last edited by

                                        Τελικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί οι Έλληνες αυτόχειρες δε βρίσκουν ένα πιο οικονομικό και άμεσο τρόπο να αυτοκτονήσουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          είμαστε για δέσιμο !!!!! αλλα η κοπέλα δεν το πίστευε... και δεν έβαλε ζώνη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim-theo last edited by

                                            Παιδια ηρεμηστε, ολοι μας πανω κατω καταλαβαμε τι εγινε, ο ανθρωπος απλα αναρωτιεται το πως και γιατι!

                                            Ετσι οπως απαντατε αρκετοι μου φαινεται οτι θα σας πεσει σε λιγο το φωτοστεφανο, δηλαδη οι μ@λ@κιες και οι εστω τυχαιες ψιλοκοντρες που - για να ειμαστε ειλικρινεις - ολοι μας κανουμε συχνα σε δημοσιο δρομο ειναι ακινδυνες κι ερχομαστε τωρα να κρινουμε ως αμεμπτοι;

                                            Συγνωμη αλλα δεν βλεπω το λογο να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλακι μας, κι εγω φορω ζωνη παντα κι εννοω παντα, κι εγω προσπαθω να δινω προτεραιοτητα, να ειμαι σωστος, να μην παρακωλυω την κυκλοφορια κλπ αλλα ταυτοχρονα ντριφταρω σε δημοσιο δρομο και μαλιστα συχνα η τρεχω πολυ παραπανω απο τα ορια, εχω κανει καμποσες φορες προσπεραση με χιλια μαλιστα απο δεξια γιατι δεν μου ανοιγαν, εχω φρεναρει οριακα φοβιζοντας τους αλλους και τοσα αλλα που τωρα δεν θυμαμαι;

                                            Εσεις τιποτα απο αυτα;
                                            Ε τοτε μπραβο σας, εγω δυστυχως δεν ανηκω σε αυτη την κατηγορια!

                                            Μην ειστε απολυτοι κι ας μην βαφτιζουμε οσα κανουμε εμεις ως σωστα ενω οσα οι αλλοι λαθος, αυτη ειναι η αποψη μου!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr