-
Είπες αυτό: 'κάτι ιαπωνέζικα σαράβαλα που επειδή βρέθηκε μια σοβαρή εταιρία στην Αγγλία που τα φτιάχνει αγωνιστικα, κάτι έγινε'. Από την άλλη λες ότι δε θες κόντρες με την έτερη φτερούγα παραγωγής. Τι από τα δύο ισχύει τελικά;
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Είπες αυτό: 'κάτι ιαπωνέζικα σαράβαλα που επειδή βρέθηκε μια σοβαρή εταιρία στην Αγγλία που τα φτιάχνει αγωνιστικα, κάτι έγινε'. Από την άλλη λες ότι δε θες κόντρες με την έτερη φτερούγα παραγωγής. Τι από τα δύο ισχύει τελικά;
παρων!
+1
-
Jim Theo; Βασίλης STi;
Αλήθεια Νάσο, με το Βασίλη STi (από το Ληξούρι της Κεφαλονιάς), τα λέτε καθόλου στο Scoobu.gr; Κάνουμε πολλή παρέα εδώ στο Ληξούρι ξέρεις . -
Εγώ πάντως αν και μιτσουμπισάκιας από την εποχή των Lancer EVO 3ης γενιάς, οφείλω να παραδεχτώ ότι πολύ πιο διασκεδαστική έδειχνε να είναι στην πίστα την Κυριακή που μας πέρασε η έτερη φτερούγα, με τον Λ.Μ. στο τιμόνι (ο οποίος δεν αποκλείεται, έτσι όπως το πήγαινε, να το διασκέδαζε ακόμα παραπάνω αν η σουμπαρούκλα 'του' φορούσε για την περίσταση χωμάτινα ελαστικά! ).
Αναρωτιέμαι πόσο εύκολο θα ήταν να κάνει ο ίδιος οδηγός τα ίδια πλασαρίσματα με το 9άρι EVO (και με ποιά ρύθμιση στη μετάδοση) γνωρίζοντας πόσο πιο 'ευθύβολο' είναι κάθε νέο EVO από τα προηγούμενα (τουλάχιστον από το 6 και μετά)...
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Εγώ πάντως αν και μιτσουμπισάκιας από την εποχή των Lancer EVO 3ης γενιάς, οφείλω να παραδεχτώ ότι πολύ πιο διασκεδαστική έδειχνε να είναι στην πίστα την Κυριακή που μας πέρασε η έτερη φτερούγα, με τον Λ.Μ. στο τιμόνι (ο οποίος δεν αποκλείεται, έτσι όπως το πήγαινε, να το διασκέδαζε ακόμα παραπάνω αν η σουμπαρούκλα 'του' φορούσε για την περίσταση χωμάτινα ελαστικά! ).Αναρωτιέμαι πόσο εύκολο θα ήταν να κάνει ο ίδιος οδηγός τα ίδια πλασαρίσματα με το 9άρι EVO (και με ποιά ρύθμιση στη μετάδοση) γνωρίζοντας πόσο πιο 'ευθύβολο' είναι κάθε νέο EVO από τα προηγούμενα (τουλάχιστον από το 6 και μετά)...
Να σου πώ ... μια χαρά πάει !!
Ετυχε να είμαι στο δεξί κάθισμα με 8άρι που οδηγούσε ο Ιαβέρης Jr
Παραλίγο να κερδίσει τον άτυπο διαγωνισμό drift από χωμάτινο Ν4
Οι γωνίες που έπαιρνε και η ευκολία στο χειρισμό ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακές ... και οδηγούσε EVO 8 για πρώτη φορά -
Άντε μωρέ, με όλα τα κουλάδια...
-
Δημήτρη...έλεος με τα σχόλια της μισής γραμμής ρε συ...!
-
εε ναί, την έγραψα αυτή την γραμμή γιατί, ανεξάρτητα απο ότι πιστεύει ο καθένας, θα πρέπει να εκφραζόμαστε καμιά φορά ελεύθερα.
πάντως μου αρκεί το γεγονός ότι σας αρέσει το thread έστω κ αν δεν συνφωνείτε. Ενα θα πς, ο κυριότερος ΄λογος που είπα εξ αρχής ότι δεν θέλς κόντρες είναι επειδή φοβόμουν ότι θα γινόταν ούτος ή άλος. Τώρα που βλέπω τις ειρηνικές διαθέσεις των συνομιλιτών μου, μπορώ να κάνω κ εγώ κάνα πειραγματάκι. Αυτό ήταν, ένα παιδικό πείραγμα.
Σήμερα πρωί, στην κατεχάκη, μου κόλλησε ένα τζι τι αι, φρέσκο ήταν και κόκκινο σαν το φτερό μου... τι να σας πω, μερικοί έχουν φάει πολύ κόλιμα. Όταν δε, με βλέπουν να μην συμμετέχω, τρελένονται κ προσπαθούν να με προκαλέσουν πιο κάτω στο δρόμο. Τέλος καλό όλα καλά αφού πάτησα μια γκαζιά στο τέλος μιας ευθύας, πέρασα πάνω από το τζι τι αι, αλλά με απόσταση δυο λωρίδων, χωρίς πρόκληση. Μάλιστα ήμουν στην εξωτερική της στροφής, σε μειονεκτική θέση, έτσι για να δεί τι μπορεί και τι δεν...
Πάντως τα Subaru είναι πολυ πιο ωραία μέσα. Όσο για το παιχνίδι που κάνουν μερικοί των περιοδικών στα μέγαρα, μπορείς με οποιοδίποτε. Είτε με Subaru είτε Mitsubishi, απλά πρέπει να ξέρεις τι κάνεις κ πως. Σίγουρα βέβαια το πρωτο είναι λίγο πιο τσίφτικο αλλά όλα έχουν τον τρόπο τους αφού με την απίστευτη απολυτοσύνη του φτερού μπορείς να κάνεις ακόμη πιο πολλά κόλπα με ακρίβεια πόντου. Το σουμπαρού, μέχρι το προιγούμενο τουλάχιστον, ήταν ντριφτιάρικο... απευθυνόταν περισότερο στην καρδιά και όχι στο μυαλό. Σε χαιδεύει. Το τελευταίο Sti όμως είναι παγίδα κατά την γνώμη μου, οι παλιοί δεν θα το περιμένουν να είναι τόσο απότομο κ σφιχτό!
τα λέμε αργότερα...
-
εγώ με τα κιβώτια δεν τα πάω καλά. Ολα κάτι μου βγάζουν...
-
Υπάρχει άλλο θέμα για τη διαφαινόμενη κόντρα STi - EVO(http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9615). Το παρόν (υποτίθεται ότι) είναι για τις οδηγικές εντυπώσεις όσων βρέθηκαν μέσα στο ένατο κόσμημα της Mitsubishi.
-
Έχω μια απορία. Πόσοι, από όσους γράφουν ότι το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο (sti ή evo) είναι καλύτερο ή χειρότερο κ.λ.π., μπορούν να φέρουν αυτά τα δύο αυτοκίνητα στα όριά τους;
-
Φράνκι ίσως κανένας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο το α ή το β σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Έχω μια απορία. Πόσοι, από όσους γράφουν ότι το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο (sti ή evo) είναι καλύτερο ή χειρότερο κ.λ.π., μπορούν να φέρουν αυτά τα δύο αυτοκίνητα στα όριά τους;εγω εχω μια αλλη απορια.ποιοι απο αυτους το συντηρουν σωστα και δεν γκρινιαζουν οταν πανε να αλλαξουν τακακια και μολις ακουν 800 ευρω(μπρος-πισω στο evo) παθαινουν εγκεφαλικο????????
-
Απορία δημοσίου υπαλλήλου: δηλαδή δεν πρέπει να γκρινιάξεις όταν τα τακάκια κοστίζουν 800 ευρώ (που θα πρέπει να είσαι ανενημέρωτος για να τα προτιμήσεις, γιατί με τα μισά θα βάζεις Ferodo DS); Αν ένα EVO καινούριο κοστίζει 50Κ, τότε μετά από 5-6 χρόνια μπορώ να το αποκτήσω με 25Κ, το οποίο σημαίνει ότι δεν ανήκω απαραίτητα στον τυπικό αγοραστή που περιγράφουν τα περιοδικά, αυτός δηλαδή που δε θα ενδιαφερθεί για την τερατώδη κατανάλωση . Καλώς γκρινιάζουν λοιπόν .
-
αληθεύει οτι κάνουν 8οο ευρώ; θα πάρω να μάθω απο περιέργεια... Μου φαίνεται οτι είναι σκέτη τρέλα ή παραπληροφόρηση
θα πάρω να μάθω και για το Subaru, δίσκους και τακάκια! κ για τα δυό μας τα μωρά...
πάντως χτες βράδ το χάρηκα στην κιφησίας, πήγαινα με 50-60χλμ/ω και έκτη... η ηρεμία μετα την καταιγίδα είναι άκρως απολαυστική! Βλέπετε είχα πάει νωρίτερα Μαραθώνα. Δεν βούτηξα όμως γιατί ήταν κρύο το νερό, οεεο! Πάντως το κόκκινο φτερό ραγίζει καρδιές και μετά, μετά κανένα άλλο δεν στέκεται στο ύψος του. Άντε να μπεις στο ταπεινό αυτοκινητάκι σου... με τα τακάκια των 3οο ευρώ...
Τέλος πάντω, καλημέρα σε όλους. Αργότερα θα σας πώ και κάνα μειονέκτημα του φτερού για να μην ξεχνάμε και την καταγωγή μας
-
Ο χρήστης 4cas έγραψε:
αληθεύει οτι κάνουν 8οο ευρώ; θα πάρω να μάθω απο περιέργεια... Μου φαίνεται οτι είναι σκέτη τρέλα ή παραπληροφόρησηκι ομως ειναι η αληθεια,800 ευρω μπρος-πισω τα γνησια τακακια!!οι περισσοτεροι βαζουν ferodo
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί το κόστος συντηρησης προκαλεί τέτοια έκπληξη σε αμάξια τόσο 'ειδικά' όσο το EVO.
Η οδηγική απόλαυση και όλα τα ωραία στη ζωή κοστίζουν.
Πριν λίγο καιρό το ομώνυμο περιοδικό είχε αναλυτικό οδηγό αγοράς για την αγορά μεταχειρισμένου EVO.
Ελπίζω οι ιδιοκτήτες του να τηρούν με ευλάβεια τα όσα αναφέρονται εκεί.Το άσχημο με όλα τα αυτοκινητιστικά περιοδικά είναι ότι σχεδόν κανένα δεν αναφέρει το κόστος συντήρησης τέτοιων αμαξιών (Πέρα κάποιων αόριστων υπονοούμενων).
BTW. Νομίζω ότι τα τακάκια στο 350Z κοστίζουν γύρω στα 1000 euro άρα τα 800 του EVO είναι φθηνα..
-
μόλις πριν λίγο με πέρασε στην εθνική Αθηνών Λαμίας ένα πρησμένο Golf που ακουγόταν σαν πορ** και ήταν απίστευτα γρήγορο...
καλά, τι βάζουν μέσα τους και τα κάνουν τόσο δυνατά;
το πλαίσιο αντέχει; ή κάθε μήνα πάνε στο συνεργείο για κολλήσεις; και το block του κινητήρα; δεν σπάει, δεν ραγίζει;
αλήθεια πόσο δύναμη αντέχει ένα evo9;
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί το κόστος συντηρησης προκαλεί τέτοια έκπληξη σε αμάξια τόσο 'ειδικά' όσο το EVO.
Η οδηγική απόλαυση και όλα τα ωραία στη ζωή κοστίζουν.εσυ εχεις σωστο σκεπτικο αλλα αντε να το πεις αυτο στον υποψηφιο αγοραστη που απλα θελει να παρει evo και δεν ξερει τι αυτοκινητο θα αγορασει και μολις μπαινει στην εκθεση ρωταει 'καθε ποτε κανει αλλαγη λαδιων το evo'?και μολις του πεις καθε 7500χλμ αλλα καλο ειναι να τα αλλαζεται πιο συχνα σου λεει'α αλλαζει πολυ συχνα λαδια ε?γιατι?το προηγουμενο αμαξι που ειχα αλλαζε καθε 20000χλμ λαδια!!
το γελιο το μεγαλο ειναι μολις παει στο συνεργειο μετα απο 20000χλμ-30000χλμ και θελει δισκο-πλατω-ρουλεμαν και ακουσει την τιμη αρχιζει και σκεφτεται να το πουλησει!!αλήθεια πόσο δύναμη αντέχει ένα evo9;
οσο αντεχει η 'τσεπη' του καθενος!!εχουν φτιαχτει πολλα δυνατα evo αλλα με πολυ μαγαλο κοστος για την μετατροπη αλλα και η συντηρηση τους μετα ειναι αρκετα δαπανηρη!!!
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
BTW. Νομίζω ότι τα τακάκια στο 350Z κοστίζουν γύρω στα 1000 euro άρα τα 800 του EVO είναι φθηνα..Φθηνά σε καμία περίπτωση δεν είναι. Για υλικά τριβής μιλάμε, που 'τελειώνουν' και σχετικά γρήγορα αν εκμεταλεύεσαι τις δυνατότητες του παιχνιδιού σου. Το περιθώριο κέρδους των κατασκευαστών που τα χρεώνουν τόσο είναι τεράστιο, αλλά σου λέει 'Eπιδόσεις δε θέλει; Aφού έσκασε τόσα για το αμάξι, δίνει κι άλλα τόσα για βενζίνες, λάδια, κλπ, στα τακάκια θα κολλήσει;;!!'
Με τα ίδια λεφτά που σου ζητάνε για 4 brake pads από την αντιπροσωπεία παίρνεις ένα αρκετά καλό mountain bike, με υδραυλικά φρένα, και δε συμμαζεύεται που θα σου κρατήσει μια ζωή...
Απλά, έχουμε χάσει το μέτρο (κοινώς: μας gamane και μας αρέσει!).
Ειμαι ηρωας απαλλο πλανητη....EVO IX