-
Ο χρήστης pr0gressive έγραψε:
Καλά ότι σέρνεται το έχω ψιλοκαταλάβει, αφού είναι 80 άλογα και έχει τα ίδια κιλά με τα άλλα. Επίσης καίει και περισσότερο ή περίπου το ίδιο με τα άλλα μοντέλα που σηζητάμε.Swift και polo δηλαδή είναι οι κύριοι ανταγωνιστές για μένα απ'ότι καταλαβαίνω. Επιμένω πως η VW είναι πιο reliable (και αυτός είναι ένας λόγος που θέλω να πάρω πιο πολύ το polo από το swift, ειδάλλως, και τα 2 μου αρέσουν περίπου το ίδιο το καθένα με τον δικό του τρόπο).
Μήπως να πάρω ένα ποδήλατο να τελειώνει η υπόθεση?
Αν ειναι να παρεις το Polo, παρε ποδήλατο καλύτερα
-
Γιατί το λες? Τόσο χάλια είναι το αμάξι? Μήπως υπερβάλλεις? Εγώ την VW την έχω για καλή μάρκα, όχι την καλύτερη, αλλά από τις καλές.
-
Ο χρήστης 4cas έγραψε:
εμείς είχαμε ένα Suzuki τζιπ, XJ510 νομίζω λεγόταν, πιο μάπα αυτοκίνητο δεν έχει υπάρξει. Είχε ξεχαρβαλωθεί μέσα σε ένα χρόνο. Και μη νομίζετε, κάτι χωματοδρομους στην Πάρο είχε φάει, όχι τίποτα το σπουδαίο.βέβαια απο τότε μέχρι σήμερα η εταιρία έχει αλλάξει πρόσωπο αλλά και ουσία. Μου φαίνονται πιο δεμένα. Επίσης η αντίθεση με το επόμενο ήταν μεγάλη! Το Pajero κράτησε 7 ολόκληρα χρόνια πολυ σκληρής χρήσης, αφού αφότου είδαμε που μπορεί να πάει πήγαμε!
Πίσω στο θέμα όμως, το Swift το πείρε ένας συνάδελφος από την δουλειά και εκτός απο μία ανάκληση που φάγανε τα πολυ πρώτα, είναι fine. Βέβαια ψάχνει και αυτός που πήγανε τα άλογα αλλά όλα τα μικρά έχουν βαρύναι σήμερα αφού τα θέλουμε να ρτακάρουνε με Mercedes S class με 50σλμ/ω και να βγαίνουμε ζωντανοί!
Έχω την εντύπωση πως οι πολύ μακριές σχέσεις του swift ευθύνονται γι'αυτό!
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Καλά ότι σέρνεται το έχω ψιλοκαταλάβει, αφού είναι 80 άλογα και έχει τα ίδια κιλά με τα άλλα. Επίσης καίει και περισσότερο ή περίπου το ίδιο με τα άλλα μοντέλα που σηζητάμε.
Swift και polo δηλαδή είναι οι κύριοι ανταγωνιστές για μένα απ'ότι καταλαβαίνω. Επιμένω πως η VW είναι πιο reliable (και αυτός είναι ένας λόγος που θέλω να πάρω πιο πολύ το polo από το swift, ειδάλλως, και τα 2 μου αρέσουν περίπου το ίδιο το καθένα με τον δικό του τρόπο).
Μήπως να πάρω ένα ποδήλατο να τελειώνει η υπόθεση?
Αν ειναι να παρεις το Polo, παρε ποδήλατο καλύτερα
+1
Κ αναλόγως:
Αν είναι να πάρεις Fox ,πάρε πατίνι καλύτερα! -
Ο χρήστης pr0gressive έγραψε:
Γιατί το λες? Τόσο χάλια είναι το αμάξι? Μήπως υπερβάλλεις? Εγώ την VW την έχω για καλή μάρκα, όχι την καλύτερη, αλλά από τις καλές.Kαι εγώ την ειχα καποτε......
Aληθεια εχεις κοιταξει κοστος συντήρησης για το Polo ?? (σε εξουσιοδοτημένο)
-
Όχι δεν έχω κοιτάξει. Τι εννοείς κόστος συντήρησης? Service κτλ?
-
Φίλε αν δεν πάρεις σβάρνα τις αντιπροσωπείες να τα δεις και να τα οδηγήσεις μόνος σου ώστε να βγάλεις συμπεράσματα,έτσι θα τραβιέσαι.
Δες από κοντά το κάθε αμάξι που σε ενδιαφέρει και μετά θα έχει νόημα μια τέτοια συζήτηση.Πάντως ότι και να κάνεις μην πάρεις fiesta,είναι τελείως σκουριασμένα.Λούσου με φάμπια και θα με θυμηθείς
-
Έχω δει το POLO,SWIFT,COLT,207 και έχω καταλήξει στα POLO και SWIFT και υπερέχε ιλίγο το POLO λόγω γερμανικής προελεύσεως και γενικά λόγω ομορφιάς (κατά την άποψη μου).
Απλά, ήθελα να δω και γνώμες από κάποιους που ίσως γνωρίζουν 5 πράγματα παραπάνω.
-
Ο χρήστης pr0gressive έγραψε:
Έχω δει το POLO,SWIFT,COLT,207 και έχω καταλήξει στα POLO και SWIFT και υπερέχε ιλίγο το POLO λόγω γερμανικής προελεύσεως και γενικά λόγω ομορφιάς (κατά την άποψη μου).τα έχεις οδηγήσει; το αυτοκίνητο είναι σαν το παπούτσι εαν μπείς μόνο μέσα του και δεν το 'περπατήσεις' δεν βγάζεις άκρη...
όσο για το κάτι παραπάνω στην ποιότητα, επειδή ακούω πολλά εδω χάμου, η αγορά είναι πολυ πιεσμένη και άκρως ανταγωνιστική, ειδικά στο εξωτερικό και για τέτοιας κατηγορίας αμάξι.
Αν, λέμε αν, η VW δεν είχε την απετούμενη ποιότητα για την τιμή των αυτοκινήτων της, έξω που τα άλλα είναι και φθηνότερα απο εδώ, δεν θα πούλαγε τόσο... Στην Ελλάδα εξισόνονται οι τιμές λόγο φορολογίας κυβισμού οπότε το φθηνό γαλικό, ιταλικό, κτλ είναι στην ίδια τιμή με το ακριβό γερμανικό. Άσε που υπάρχουν και Ιαπονέζικα όπως Yaris & Colt που κοστίζουν πολύ παραπάνω απο οτι έξω...
Αυτό γίνεται και με μεγάλα αυτοκίνητα όπως ένα Porsche Cayman, που στην ελαδίτσα μας κοστίζει 90.οοο και σου λέει το κράτος ότι είναι χωρίς τεκμήριο αγοράς άρα σημάινει ότι η τιμή εισαγωγής(εργοστασίου) είναι κάτω από 50.οοο !!! Δηλαδή το κράτος βγάζει το εξωφρενικό ποσο των 40.οοο ευρώ περίπου
-
Φιλε pr0gressive , εγω θα σου πω την αποψη μου με βαση αυτα που καταλαβαινω απο σενα.
Είτε παρεις το polo ειτε το fiesta , και τα δυο , πιστευω ειναι πολυ καλα αυτοκινητα.Τωρα το αν καποιοι δεν τα θεωρουν καλα, και μαλιστα χωρις επιχειρηματα , μπραβο τους.
Εγω θα σου πω ενδεικτικα οτι εχω οδηγησει για τρεις μερες ενα fiesta 1.25 και επαθα πλακα! Το αμαξι πηγαινε αψογα! Με ανοιχτο a/c και το ενιωθα μια χαρα ειτε σε ρεπριζ , ειτε σε κρατηματα.Ενταξει , δεν εκανα αγωνα δρομου αλλα μου φανηκε πολυ πιο καλο απ οτι περιμενα.Τώρα , για να σου πω και την αληθεια , εχω ακουσει οτι το 1.4 ειναι ισως και χειροτερο απο το 1.25 , χωρις ομως να ξερω αν στεκει αυτο...
Τωρα , οσον αφορα το polo , εχω να σου πω το εξης.Εγώ θα επαιρνα το 1.4 με τα 75 αλογα λογω χρηματων.Διαφορετικα αντι να δωσω 16000 για το 100αρη θα πηγαινα σε πιο πανω κατηγορια.Και κατι ακομα για το polo... Αν μπεις στο vw forum θα δεις οτι τα vw γενικα εχουν αρκετα προβληματακια , χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι καλη εταιρια σε καμια περιπτωση, απλα εχει ακριβα service , και απ οτι καταλαβαινεις και ακριβα αυτοκινητα.
Τέλος μην ξεχνας οτι ( λαθος σου , για μενα ) καταληγεις σε δυο αυτοκινητα που εχουν βγει πριν αρκετα χρονια , ασχετα με το αν εχουν υποστει facelift , και αυτο ειναι μείον , ειτε σε αξια μεταπώλησης , είτε σε παθητικη ασφαλεια (νομιζω κανενα απ τα δυο δεν ειναι 5αστερο. )Μια ερωτηση , για να καταλαβω κατι. Τί αμαξι οδηγεις , κ με ποσα κυβικα κ αλογα ;
-
s_mario προσπαθω να καταλαβω τι λες...απο τη μια λες οτι ειναι πολυ καλα αυτοκινητα και τα 2 , πολο και φιεστα, και απο την αλλη αναφερεις προβληματα αξιοπιστιας του πολο και οτι το 1.4 φιεστα παει χειροτερα απο το 1.25 συμφωνα με φημες.....
αυτα τα 2 δεν ηταν ποτε στη κορυφη της κατηγοριας οποτε ειναι φυσικο να αντιμετωπιζονται με ενα μειδιασμο...ποσο μαλλον τωρα που ηρθε και η επομενη γενια...
το σουιφτ ειναι πιο τιμιο κατα την αποψη μου...
-
Γενικα , λεω οτι ειναι καλα αυτοκινητα σαν συμπεριφορα στο δρομο.
Το οτι το polo μπορει να παρουσιασει καποια προβληματα , το ειπα , γιατι εχω διαβασει καμια 100αρια post απο παιδια που εχουν vw , κ οφειλω να ενημερωσω τον φιλο μας.
Εγω το swift , δεν το ξερω κ δεν εκφερω γνωμη.Ξερω ομως ενα τηλεφωνο ενος παιδιου που δουλευε στη Suzuki... Όποιος το θέλει μου το ζηταει , και τον ρωταει ο,τι θέλει περι Suzuki... -
Φίλε Pr0gressive, αν και διάβασα πως είδες το Colt, θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς. Ο αδερφός μου έχει εδώ και 11 μήνες το 1.3 με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο και είναι ενθουσιασμένος (έχει κάνει 23000χλμ χωρίς προβλήματα). Έχω οδηγήσει το αμάξι και μπορώ να πω πως είναι πολύ καλό γιαυτά που ζητά και στα πλαίσια της κατηγορίας. Δυνατός κινητήρας με νεύρο (1.3 95Hp), ικανοποιητικά κρατήματα και σχετικά ουδέτερη συμπεριφορά, καλά κ δυνατά φρένα, κορυφαίοι χώροι επιβατών (μικρός χώρος αποσκευών όμως), ικανοποιητική ποιότητα υλικών και συναρμογή (όχι πάντως στα επίπεδα του Polo) και πολύ καλός εξοπλισμός. Με το αυτόματο σασμάν είχε βγει πέρσι στον αδερφό μου 12800 ευρώ. Πιστεύω πάντως πως γιαυτή την κατηγορία είναι λάθος να δώσεις πάνω από 14-14500 ευρώ. Προσωπικά αν ήταν να δώσω αυτά τα λεφτά θα κοίταζα 1600άρι της επόμενης (+1000 ευρώ περίπου), δηλ, astra 1.6, focus 1.6, C4 1.6, mazda 3 1.6, megane 1.6. Ααα, και υπάρχει πάντα στην κατηγορία των supermini και το αρκετά καλό και πολύ οικονομικό και με άψογους χώρους Honda Jazz 1.3 , κοντά στα 14000 ευρώ με full εξοπλισμό (όχι το 1.2 που βγήκε τώρα). Το είδες αυτό;
-
To Polo είναι ακριβό και υπερτιμημένο. Άσε που ούτε τη φήμη της αξιοπιστίας την έχει χάσει η VW (φίλη μου με Golf έβγαλε 2 προβλήματα - σπάσιμο διακόπτη παραθύρων και κάτι με τα ηλεκτρονικά - σε 5 μήνες) και τα σέρβις όπως και τα ανταλακτικά είναι πανάκριβα. Δεν θα το έπαιρνα.
Καλύτερα κοίτα Fiesta (καλό αμάξι από αξιοπιστία δεν ξέρω) ή Swift (είναι αξιόπιστο και τουλάχιστον εκεί που πάω εγώ στο GV τα σέβρις φτηνά. Ανταλακτικά φτηνά επίσης.)
Το Colt είναι πολύ ωραίο αμάξι, αν δεν σε πειράζει η πιο 'οικογενειακή' εικόνα είναι καλή περίπτωση. Κάνε και κανένα test drive...
ΥΓ. Η Porshe δεν ανήκει στον όμιλο VAG ρε παιδιά (το ανάποδο, έχει μεγάλο ποσοστό στη VAG), τι σχέση έχει η αξιοπιστία της (κορυφαία) με τον όμιλο?
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
ΥΓ. Η Porshe δεν ανήκει στον όμιλο VAG ρε παιδιά (το ανάποδο, έχει μεγάλο ποσοστό στη VAG), τι σχέση έχει η αξιοπιστία της (κορυφαία) με τον όμιλο?οικονομικά και νομικά είναι στον όμιλο. Δεν καταλαβαίνω τιν εννοείς 'ανοίκει' ;
οι εταιρίες ανήκουν στους μετόχους τους. Καμία εταιρία δεν ανήκει σε όμιλο αλλά είναι μέρος αυτού.
-
Κατέχει η ίδια μέρος των μετοχών του ομίλου, δεν αποφασίζει ο όμιλος γι' αυτή. Δεν της λέει δηλαδή το ΔΣ του group τι κινητήρα να βάλει ή πότε θ' αλλάξει το μοντέλο της, όπως γίνεται στις φίρμες που ανήκουν σ' αυτό (VW, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti). Αυτή την εντύπωση έχω, ίσως κάνω λάθος.
-
S Mario
Αυτή την στιγμή οδηγάω ένα 'ότι να ναι' Peugeot 106 παλιό 1400cc. Για τα προηγούμενα 3 περίπου χρόνια οδηγούσα το Α3.
Καταλαβαίνω τι λέτε πως πολλοί από εσάς, με αυτά τα λεφτά (15000-16000) θα πηγαίνατε σε μεγαλύτερη κατηγορία. αλλά το θέμα είναι πως δεν θέλω μεγαλύτερο αμάξι, από αυτά που έχουν αναφερθεί στα προηγούμενα posts.
Μπορείτε να μου δώσετε το VW forum να διαβάσω για τα πποβλήματα που έχουν δημιουργηθεί?
Απλά, δε καταλαβαίνω, πως ένα αμάξι 16000 ευρώ και VW, να μην θεωρείται αξιόπιστο ενώ έχει τόσα λεφτά. Δηλαδή, παρόλο που κατά κάποιο τρόπο συμφωνώ, πως 16000 είναι πολλά, περίμενα τουλάχιστον να έλεγε κάποιος πως 'είναι πολλά, αλλά δε θα έχεις πρόβλημα γιατί είναι αξιόπιστο', είμαι περίεργος που κανείς δεν έχει πει τπτ για αυτό. Ίσως όντως έχετε δίκιο και η VW μας δουλεύει. Σήμερα θα πάω να δω το Colt. Άντε να δούμε.
-
-
Ο χρήστης pr0gressive έγραψε:
S MarioΑυτή την στιγμή οδηγάω ένα 'ότι να ναι' Peugeot 106 παλιό 1400cc. Για τα προηγούμενα 3 περίπου χρόνια οδηγούσα το Α3.
Καταλαβαίνω τι λέτε πως πολλοί από εσάς, με αυτά τα λεφτά (15000-16000) θα πηγαίνατε σε μεγαλύτερη κατηγορία. αλλά το θέμα είναι πως δεν θέλω μεγαλύτερο αμάξι, από αυτά που έχουν αναφερθεί στα προηγούμενα posts.
Μπορείτε να μου δώσετε το VW forum να διαβάσω για τα πποβλήματα που έχουν δημιουργηθεί?
Απλά, δε καταλαβαίνω, πως ένα αμάξι 16000 ευρώ και VW, να μην θεωρείται αξιόπιστο ενώ έχει τόσα λεφτά. Δηλαδή, παρόλο που κατά κάποιο τρόπο συμφωνώ, πως 16000 είναι πολλά, περίμενα τουλάχιστον να έλεγε κάποιος πως 'είναι πολλά, αλλά δε θα έχεις πρόβλημα γιατί είναι αξιόπιστο', είμαι περίεργος που κανείς δεν έχει πει τπτ για αυτό. Ίσως όντως έχετε δίκιο και η VW μας δουλεύει. Σήμερα θα πάω να δω το Colt. Άντε να δούμε.
οπως εχω ξαναπει και σ'αλλο θεμα, το polo το εχει η μανα μου και ειναι σχεδον απογοητευμενη.. εκτος απο την ανεση και απ'το γεγονος οτι το αυτοκινητο της εμπνεει ασφαλεια γιατι δειχνει στιβαρο..
κατα τ'αλλα, εχει εμφανισει διαφορα προβληματακια.. αλλα και το φινιρισμα δεν ειναι αυτο που θα περιμενε κανεις απο αυτο το αυτοκινητο.
τα χερουλια εχουν ξεφλουδισει, ο φωτισμος της κεντρικης κονσολας μια δουλευει και μια οχι κ.α..
ειλικρινα δε θα το προτεινα. -
Πω πω, παιδιά έχω μπερδυτεί απίστευτα.
Δε μπορώ να το χωνέψω πως το POLO (ή το οποιοδήποτε POLO) μπορεί να είναι τόσο αναξιόπιστο. Δηλαδή σου πουλάνε με 16000 ένα τόσο αναξιόπιστο αμάξι? Γιατί λένε τότε πως έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής αν είναι να ξεφλουδίζουν να χαλάνε κτλ? Πλάκα μας κανούνε?
skye μιλάς για το νέο POLO?
Τι να διαλέξω??