-
Τις 'σκόπιμες' συγκρούσεις-εξόδους εννοούσα! Πούλησε 12 πόντους και έχασε η McLaren το κατασκευαστων!
Προφανώς η McLaren δεν του το συγχώρεσε αυτό... -
αυτο το θεμα υπαρχει πολυ κουβεντα..... ο καθενας εχει τις αποψεις του
-
patro, δεν ξέρω αν όντως το έκανε σκόπιμα γι' αυτό έβαλα τα ''. Απλά υποθέτω λόγους που δεν τον θέλει η McLaren, δεν είναι η απόλυτη θέση μου...
-
το θεμα δεν ειναι εκει.....
αλλωστε ξεραμε απο πριν παει στη μακλαρεν οτι ο κιμι θα ειναι το αγαπημενο παιδι της ομαδας και το ηξερε και αυτοςκατα τη γνωμη μου δεν εχει και καμια τρελη διαφορα αποδοσης απτον κιμι.
ο κιμι νομιζω θα φυγει απτη μακλαρενας περιμενουμε και αυτο το πρωταθλημα
-
H FIA αφαίρεσε τη Super Lisence του IDE.
Να μας γράφει... -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
H FIA αφαίρεσε τη Super Lisence του IDE.
Να μας γράφει...Ποιος είπε οτι δεν σου παίρνουν το δίπλωμα αν είσαι οδηγός Φ1?
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
H FIA αφαίρεσε τη Super Lisence του IDE.
Να μας γράφει...Παλι καλα δλδ να μπει και κανενας που ξερει να το πηγαινει και δεν βασιζεται στους χορηγους. Λεμε τωρα!
-
παιδια ο Ιντε ειναι θυμα της μαλακιας των διαφορων δημοσιογραφων και λοιπων που επειδη δεν εχουν τι σχολιο να κανουν κραζουν.
βγηκε λεει ο στιρλινγκ μοςς και ειπε να του παρουν την αδεια.....η FIA 'μαλιστα κυριε οτι πειτε'.
ο young ηταν 10 φορες χειροτερος
οι αδερφοι σουμαχερ καλυψαν τον ide λεγοντας οτι ειναι πολυ δυσκολη η συγκεκριμενη θεση για εναν οδηγο που δεν εχει κανει καθολου δοκιμες και δεν αποτελει κινδυνο.
ο montagny δεν απεφυγε τις σβουρες στο nurburgring......
ΙΜΗΟ
-
Schumacher to debut new 'super-soft' Bridgestone
Michael Schumacher will charge for a hat-trick of victories with a brand new 'super-soft' Bridgestone tyre in Spain.
Germany's Bild newspaper revealed that the new spec, only completed by the Japanese supplier on Monday this week, is softer and faster than the tyre with which Ferrari's number one won a week ago in Germany.
Previously, Bridgestone's product - also used for the first time in 2006 by Toyota and Williams - operated only within a small 'window' of performance.
But Schumacher told Bild: �Whether it is hot or cold no longer plays a role.�
Ferrari boss Jean Todt added: �Bridgestone have made a giant jump and from now on we will be strong.
�Pat Symonds, a technical chief at Renault, confessed that Fernando Alonso was simply beaten by Ferrari's Bridgestone-shod pace in the Eifel region.
�**Our Michelins just could not keep up,**� Bild quoted him as saying.
-
χμ...
Ειναι ευρεως γνωστο οτι το μονμελο 'τρωει' λαστιχα.
Δεν μπορεις να τρεξεις με υπερβολικα μαλακη γομα διοτι στο πελμα αναπτυσονται blisters.Αρα τι εχουμε εδω? 3 ισως 4( ) πιτ στοπ και αγωνα σπριντ ?
(απο αυτους που λατρευει να εκτελει ο MS)ή
Μια ακομα μουφα απλα για εντυπωσεις (ιδιαιτερα αφου το αθρο προερχεται απο την φυλλαδα Bild)
Πιθανοτερο απο τα δυο θεωρω το δευτερο συλλογισμο.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
χμ...
Ειναι ευρεως γνωστο οτι το μονμελο 'τρωει' λαστιχα.
Δεν μπορεις να τρεξεις με υπερβολικα μαλακη γομα διοτι στο πελμα αναπτυσονται blisters.Αρα τι εχουμε εδω? 3 ισως 4( ) πιτ στοπ και αγωνα σπριντ ?
(απο αυτους που λατρευει να εκτελει ο MS)ή
Μια ακομα μουφα απλα για εντυπωσεις (ιδιαιτερα αφου το αθρο προερχεται απο την φυλλαδα Bild)
Πιθανοτερο απο τα δυο θεωρω το δευτερο συλλογισμο.
Συμφωνώ. Η Bild δεν είναι κάτι σαν την Espresso της Γερμανίας?
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
χμ...
Ειναι ευρεως γνωστο οτι το μονμελο 'τρωει' λαστιχα.
Δεν μπορεις να τρεξεις με υπερβολικα μαλακη γομα διοτι στο πελμα αναπτυσονται blisters.Αρα τι εχουμε εδω? 3 ισως 4( ) πιτ στοπ και αγωνα σπριντ ?
(απο αυτους που λατρευει να εκτελει ο MS)ή
Μια ακομα μουφα απλα για εντυπωσεις (ιδιαιτερα αφου το αθρο προερχεται απο την φυλλαδα Bild)
Πιθανοτερο απο τα δυο θεωρω το δευτερο συλλογισμο.
Συμφωνώ. Η Bild δεν είναι κάτι σαν την Espresso της Γερμανίας?
Ακριβώς. Είναι ίσως η τελευταία πηγή που θα θεωρούσα αξιόπιστη.
-
Ο Κίμι Ραϊκόνεν με δηλώσεις του, ουσιαστικά επιβεβαίωσε τις φήμες που ακούγονται τόσο καιρό για την μετακίνησή του στην Ferrari.
Ο Φιλανδός πιλότος, δήλωσε ότι μόνο με τρεις ομάδες θα επιθυμούσε να υπογράψει συμβόλαιο τη χρονιά που ακολουθεί. Η μια επιλογή του Κίμι Ραϊκόνεν είναι να μείνει στην McLaren Mercedes και φυσικά οι άλλες δυο είναι η Ferrari και η Renault.
Αν όμως σκεφτούμε πέρα από τις δηλώσεις του Κίμι μένει μόνο μία ομάδα. Ο μάνατζερ του Φινλανδού έχει δηλώσει πως ο πελάτης του θα φύγει από την McLaren, ενώ θεωρείται δύσκολο να μείνει στα 'ασημένια βέλη' με πρώτο οδηγό τον Φερνάντο Αλόνσο.
Η Renault από την άλλη αποτελεί πολύ καλή λύση αλλά δεν έχει τα χρήματα που έχει και προσφέρει η Ferrari.
Αν μέσα σε όλα αυτά βάλουμε και τις δηλώσεις μηχανικών της σκουντερία πως ο Ραϊκόνεν έχει ήδη υπογράψει, ένα είναι το συμπέρασμα.
Ο Φινλανδός αποφάσισε να ανοίξει τα χαρτιά του και θέλει να ετοιμάσει το έδαφος για την μεταγραφή έκπληξη. Ο ίδιος δήλωσε: 'Δεν θα ήταν έκπληξη να επιλέξω κάποια από τις τρεις. Σε αυτές επιθυμώ να συνεχίσω την καριέρα μου, καθώς είναι οι καλύτερες ομάδες της Formula 1'.
-
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
Αν όμως σκεφτούμε πέρα από τις δηλώσεις του Κίμι μένει μόνο μία ομάδα. Ο μάνατζερ του Φινλανδού έχει δηλώσει πως ο πελάτης του θα φύγει από την McLaren, ενώ θεωρείται δύσκολο να μείνει στα 'ασημένια βέλη' με πρώτο οδηγό τον Φερνάντο Αλόνσο.
Aπο τα πιο ανακριβη αρθρα....
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Αν όμως σκεφτούμε πέρα από τις δηλώσεις του Κίμι μένει μόνο μία ομάδα. Ο μάνατζερ του Φινλανδού έχει δηλώσει πως ο πελάτης του θα φύγει από την McLaren, ενώ θεωρείται δύσκολο να μείνει στα 'ασημένια βέλη' με πρώτο οδηγό τον Φερνάντο Αλόνσο.
Aπο τα πιο ανακριβη αρθρα....
απλά ο Ρόμπερτσον , θέλει να τα κονομίσει και αυτός και τα λέει
Ο Κίμι κατα 99% στην σκουντερία !!!!!!!!!! -
Juha Paatalo – Financial Times Deutschland) Kimi, yesterday Michael Schumacher announced that he will decide about his future only after the last race. I’m quite sure that Ferrari is one of your options for next year and that would mean that you have to take the decision without knowing if he’s your teammate or not. How does that affect your career planning?
KR: I’ve said before, already, that it doesn’t matter who is my teammate. It’s not going to make me change my decision wherever I go. I will go wherever I feel is right, and if I want to stay, I stay. I’m happy now here, but my decision is not about Michael. I make my own decisions and hopefully whatever I make is going to be right.το ωραίο είναι πως όταν ο ΜΣ είπε ότι θα αποφασίσει το καλοκαίρι για το αν θα συνεχίσει ή όχι, λίγο καιρό μετά, ο Κιμι είπε το ίδιο..... ότι θα αποφασίσει δηλαδή και αυτός το καλοκαίρι! Θέλω να δω τώρα που ο ΜΣ είπε ότι θα αποφασίσει μετά το τέλος του πρωταθλήματος, αν ο Κιμι που όπως λέει δε τον ενδιαφέρει ο team-mate του, δε θα αλλάξει απόφαση λέγοντας ότι θα μιλήσει και αυτός μετά το τέλος του πρωταθλήματος
Πάντως η απόφαση του ΜΣ εμένα μου λέει ένα μόνο πράγμα. Αν το πάρει φέτος τότε μετά το τέλος του πρωταθλήματος δε θα συνεχίσει διότι πιστεύω ότι ίσως θέλει να αποχωρήσει στη κορυφή! Θα δείξει...
-
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
Αν όμως σκεφτούμε πέρα από τις δηλώσεις του Κίμι μένει μόνο μία ομάδα. Ο μάνατζερ του Φινλανδού έχει δηλώσει πως ο πελάτης του θα φύγει από την McLaren, ενώ θεωρείται δύσκολο να μείνει στα 'ασημένια βέλη' με πρώτο οδηγό τον Φερνάντο Αλόνσο.
Aπο τα πιο ανακριβη αρθρα....
απλά ο Ρόμπερτσον , θέλει να τα κονομίσει και αυτός και τα λέει
Ο Κίμι κατα 99% στην σκουντερία !!!!!!!!!!Αρκεί να μην πάρει τη θέση του F.M.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Juha Paatalo – Financial Times Deutschland) Πάντως η απόφαση του ΜΣ εμένα μου λέει ένα μόνο πράγμα. Αν το πάρει φέτος τότε μετά το τέλος του πρωταθλήματος δε θα συνεχίσει διότι πιστεύω ότι ίσως θέλει να αποχωρήσει στη κορυφή! Θα δείξει...
Μπά! δεν το βλέπω, ο **M. S. ** θέλει να έχει και το ρεκόρ του
πιο... ¨Γηραιού Πρωταθλητή στη σύγχρονη F1'!!! -
Η Renault ανακοίνωσε ότι συμφώνησε με τη FOΑ (Formula One Administration) και υπέγραψε τη νέα Συνθήκη Ομόνοιας, η οποία έχει ισχύ από το 2008 έως το 2012. Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι η γαλλική εταιρεία διαχωρίζει τη θέση της από το GPMA (Grand Prix Manufacturers’ Association), του οποίου τα υπόλοιπα μέλη δεν έχουν ακόμα αποφασίσει τι θα κάνουν. Επίσης απομακρύνει οριστικά τα σενάρια για αποχώρηση της Renault από τη Formula 1.
Ο πρόεδρος της Renault F1 Team δήλωσε: «Η συμφωνία, στην οποία έφτασε η Renault F1 Team με την FOA, εκφράζει τη δέσμευση της ομάδας με την Formula 1. Δηλώνοντας συμμετοχή στο πρωτάθλημα του 2008 τον περασμένο μήνα, αυτό ήταν το επόμενο λογικό βήμα για να εγγυηθούμε την οικονομική σταθερότητα και την ανταγωνιστικότητα της ομάδας μας.
Με τους εταίρους μας στο GPMA εργαστήκαμε σκληρά να επιτύχουμε μια συμφωνία που θα ικανοποιούσε την επιθυμία μας για ισορροπημένη διανομή των εσόδων που προέρχονται από το άθλημά μας. Τώρα, θα πιέσουμε τη FIA και τις άλλες ομάδες να πετύχουμε τους κοινούς μας στόχους για βελτίωση του θεάματος και μείωση του κόστους. Αυτοί οι παράγοντες θα είναι η βάση για τη μακρόχρονη επένδυση της Renault στη Formula 1».
Η συντακτική ομάδα του F1FREE πιστεύει οτι η εξέλιξη αυτή θα αλλάξει τις ισορροπίες στις συζητήσεις για τους νέους κανονισμούς. Μπορείτε να βρείτε το ιστορικό της διαμάχης και την άποψή μας στο site στο σχετικό του τμήμα «FIA VS GPMA»
• πιστεύετε οτι η κίνηση αυτή 'αναγκάζει' τις υπόλοιπες ομάδες που συγκροτούν τo Grand Prix Manufacturers Association να υπογράψουν στις επόμενες εβδομάδες;
-
Όλες οι ομάδες συμφώνησαν, λογικά σήμερα θα υπάρξει και το επίσημο δελτίο τύπου.
F1-ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ-ΜΑΙΟΣ 2006