-
παιδια δεν υπαρχει περιπτωση εχει γινει λαθος.το 9αρι περνει 4,4 λιτρα(castrol 10-60) μαζι με το φιλτρο περιπου!!δεν υπαρχει περιπτωση να ειπαν τετοιες τιμες!!η πρωτη αλλαγη λαδιων εχει δωρεαν εργασια σε εξουσιοδοτημενο.το φιλτρο λαδιου περιπου κανει 9 ευρω.τα μαμα τακακια μπρος πισω εχουν περιπου στα 850 ευρω.εαν θελει ο φιλος σου ας παρει στο 4200300 Παπρας Α.Ε να εξακριβωσει αυτα που λεω!!
-
Χμμμ.. Εγώ πήρα μετά από ψάξιμο τα MOTUL Xcess 5W40 με 17.80 Eυρώ/δίλιτρο (το δικό μου μοτέρ παίρνει 5.8 λίτρα). Νομίζω είναι λίγο υπερβολικό να δώσει κάποιος τα διπλά, αλλά ακόμα κι έτσι..... πώς φτάνεις τα 450 Ευρώ?!...
Τα καλά νέα είναι ότι μετά τους 4Τ που έχουν κλείσει το 'δημοσιογραφικό' EVO ΙΧ του Σαρακάκη για το ΠΣΚ που μας έρχεται έχει σειρά ένας φίλος υποψήφιος αγοραστής μέχρι το επόμενο ΣΚ, οπότε....
Να δούμε και σε τι κατάσταση θα είναι μετά το σκίσιμο, βέβαια!!
-
Ο χρήστης artech έγραψε:
Γεια σας!
Ένας γνωστός μου θέλει να αγοράσει ένα Honda Jazz. Έχει (καθώς κι εγώ έχω) ακούσει πολλά για την αντιπροσωπεία του ΣΑΡΑΚΑΚΗ. Συγκεκριμένα σκέφτεται πολύ σοβαρά να παραγγείλει το Jazz σε κόκκινο χρώμα. Του είπαν πως μια παραγγελία θα κρατήσει περίπου 2 μήνες. Μετά όμως φοβάται ότι θα του το φέρουν πχ σε άλλο χρώμα από αυτό που ήθελε και άλλα τέτοια.
Τι κάνει ακριβώς ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ που είναι κακό; Ρωτάω γιατί αφενός κανείς δεν μου έχει εξηγήσει, πέρα από φήμες που ακούγονται, και αφετέρου γιατί εμένα που πήγα μαζί του σε αυτό το υποκατάστημα στο τέλος της Βουλιαγμένης όχι απλά μας φέρθηκαν (στην εξυπηρέτηση και στο test drive) πολύ καλύτερα από ό,τι σε άλλες αντιπροσωπείες αλλά δεν είδαμε και κάτι που να μας κινήσει τις υποψίες (χωρίς να ξέρουμε τι θα μπορούσε να είναι κάτι τέτοιο).
Η ΠΑΠΡΑΣ Α.Ε. που έχω δει σε διαφημίσεις προμηθεύεται κι εκείνη από το ΣΑΡΑΚΑΚΗ ή φέρνει δικές τις εισαγωγές; Να την προτιμήσουμε;
Τα φώτα σας οι παλιοί και οι παθόντες!:)
Ευχαριστούμε πολύ!
Καλή μας μέρα!Στην Ελλαδα ολα τα Honda-Mistubishi τα εισαγει η Ιασων Α.Ε. ( Ομιλος επιχειρησεων Σαρακακη ) και τα προμυθευει στους επισημους αντιπροσωπους πχ Παπρας.
Με την εμπειρια μου που εχω εδω και 3 χρονια με το Evo μου, θα σου ελεγα με κλειστα ματια να πας στον Παπρα. Δεν το συζηταω καν!
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
Πρώτη επίσκεψη στο service για το EVO IX του φίλου μουΛΑΔΙΑ-ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Σαρακάκης ΑΘήνα : 452€
Σαρακάκης Καλαμάτα: 136€Τακάκια φρένων
Σαρακάκης ΑΘήνα : 1050€
Σαρακάκης Καλαμάτα: 380€Δεν υπαρχει η παραμικρη περιπτωση να εχουν τακακια 1050 ευρο. 2500 εχει το κιτ της AP RAcing 6πιστονες! καποιο λαθος εκαναν!
By the way να μην βαλει παλι μαμα τακακια, να βαλει Ferodo DS2500 που ειναι πολυ πιο αποδοτικα και δεν σφυριζουν πολυ !
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
παιδια δεν υπαρχει περιπτωση εχει γινει λαθος.το 9αρι περνει 4,4 λιτρα(castrol 10-60) μαζι με το φιλτρο περιπου!!!!Ακριβως! Παντα σωστος ο Δημητρης!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Γεια σας!
Ένας γνωστός μου θέλει να αγοράσει ένα Honda Jazz. Έχει (καθώς κι εγώ έχω) ακούσει πολλά για την αντιπροσωπεία του ΣΑΡΑΚΑΚΗ. Συγκεκριμένα σκέφτεται πολύ σοβαρά να παραγγείλει το Jazz σε κόκκινο χρώμα. Του είπαν πως μια παραγγελία θα κρατήσει περίπου 2 μήνες. Μετά όμως φοβάται ότι θα του το φέρουν πχ σε άλλο χρώμα από αυτό που ήθελε και άλλα τέτοια.
Τι κάνει ακριβώς ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ που είναι κακό; Ρωτάω γιατί αφενός κανείς δεν μου έχει εξηγήσει, πέρα από φήμες που ακούγονται, και αφετέρου γιατί εμένα που πήγα μαζί του σε αυτό το υποκατάστημα στο τέλος της Βουλιαγμένης όχι απλά μας φέρθηκαν (στην εξυπηρέτηση και στο test drive) πολύ καλύτερα από ό,τι σε άλλες αντιπροσωπείες αλλά δεν είδαμε και κάτι που να μας κινήσει τις υποψίες (χωρίς να ξέρουμε τι θα μπορούσε να είναι κάτι τέτοιο).
Η ΠΑΠΡΑΣ Α.Ε. που έχω δει σε διαφημίσεις προμηθεύεται κι εκείνη από το ΣΑΡΑΚΑΚΗ ή φέρνει δικές τις εισαγωγές; Να την προτιμήσουμε;
Τα φώτα σας οι παλιοί και οι παθόντες!:)
Ευχαριστούμε πολύ!
Καλή μας μέρα!Στην Ελλαδα ολα τα Honda-Mistubishi τα εισαγει η Ιασων Α.Ε. ( Ομιλος επιχειρησεων Σαρακακη ) και τα προμυθευει στους επισημους αντιπροσωπους πχ Παπρας.
Με την εμπειρια μου που εχω εδω και 3 χρονια με το Evo μου, θα σου ελεγα με κλειστα ματια να πας στον Παπρα. Δεν το συζηταω καν!
Μου αρέσει που είσαι και βέβαιος. Η ιάσων είναι MITSOY
H γενική αυτοκινήτων είναι HONDA.
both σαρακάκης
Και συνεχίζω.... Είναι πολύ κακό να πουλάς αμάξια και για παράδειγμα παπάκια
Οταν κάποιος δε βρίσκει αυτό που θέλει για το παπάκι, φταίει όλη η αντιπροσωπεία... Από τις μηχανές θαλάσσης μέχρι τα λεωφορεία -
Απο βδομάδα θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες... και μένα μου φαίνονται εξωφρενικά πολλα αλλα ο φίλος μου ήταν τελείως απογοητευμένος
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Γεια σας!
Ένας γνωστός μου θέλει να αγοράσει ένα Honda Jazz. Έχει (καθώς κι εγώ έχω) ακούσει πολλά για την αντιπροσωπεία του ΣΑΡΑΚΑΚΗ. Συγκεκριμένα σκέφτεται πολύ σοβαρά να παραγγείλει το Jazz σε κόκκινο χρώμα. Του είπαν πως μια παραγγελία θα κρατήσει περίπου 2 μήνες. Μετά όμως φοβάται ότι θα του το φέρουν πχ σε άλλο χρώμα από αυτό που ήθελε και άλλα τέτοια.
Τι κάνει ακριβώς ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ που είναι κακό; Ρωτάω γιατί αφενός κανείς δεν μου έχει εξηγήσει, πέρα από φήμες που ακούγονται, και αφετέρου γιατί εμένα που πήγα μαζί του σε αυτό το υποκατάστημα στο τέλος της Βουλιαγμένης όχι απλά μας φέρθηκαν (στην εξυπηρέτηση και στο test drive) πολύ καλύτερα από ό,τι σε άλλες αντιπροσωπείες αλλά δεν είδαμε και κάτι που να μας κινήσει τις υποψίες (χωρίς να ξέρουμε τι θα μπορούσε να είναι κάτι τέτοιο).
Η ΠΑΠΡΑΣ Α.Ε. που έχω δει σε διαφημίσεις προμηθεύεται κι εκείνη από το ΣΑΡΑΚΑΚΗ ή φέρνει δικές τις εισαγωγές; Να την προτιμήσουμε;
Τα φώτα σας οι παλιοί και οι παθόντες!:)
Ευχαριστούμε πολύ!
Καλή μας μέρα!Στην Ελλαδα ολα τα Honda-Mistubishi τα εισαγει η Ιασων Α.Ε. ( Ομιλος επιχειρησεων Σαρακακη ) και τα προμυθευει στους επισημους αντιπροσωπους πχ Παπρας.
Με την εμπειρια μου που εχω εδω και 3 χρονια με το Evo μου, θα σου ελεγα με κλειστα ματια να πας στον Παπρα. Δεν το συζηταω καν!
Μου αρέσει που είσαι και βέβαιος. Η ιάσων είναι MITSOY
H γενική αυτοκινήτων είναι HONDA.
both σαρακάκης
Και συνεχίζω.... Είναι πολύ κακό να πουλάς αμάξια και για παράδειγμα παπάκια
Οταν κάποιος δε βρίσκει αυτό που θέλει για το παπάκι, φταίει όλη η αντιπροσωπεία... Από τις μηχανές θαλάσσης μέχρι τα λεωφορείαΕκαστος στο ειδος του
-
Όντως, τακακια 800 ευρω!
Δεν πανε καλα........
Βεβαια και η εγγυηση σε τετοιο αυτοκινητο χρειαζεται...
-
Όποιος θέλει αυτοκίνητο τέτοιων επιδόσεων και απαιτήσεων πρέπει να είναι έτοιμος να πληρώσει το αντίτιμο.
Η αγορά είναι το εύκολο της υπόθεσης, το μετά, που δε το ρωτά κανείς, είναι το δύσκολο.
Μια απορία ακόμα.
Σε πόσα χιλιόμετρα χρειάστηκε αλλαγή στα τακάκια ο φίλος σου 'pentraks' ή απλά ρώτησε. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Όποιος θέλει αυτοκίνητο τέτοιων επιδόσεων και απαιτήσεων πρέπει να είναι έτοιμος να πληρώσει το αντίτιμο.Η αγορά είναι το εύκολο της υπόθεσης, το μετά, που δε το ρωτά κανείς, είναι το δύσκολο.
Μια απορία ακόμα.
Σε πόσα χιλιόμετρα χρειάστηκε αλλαγή στα τακάκια ο φίλος σου 'pentraks' ή απλά ρώτησε.Aν ειναι η πρωτη φορα που παει για λαδια .....5000χλμ;
-
Οι τιμές είναι με τα εργατικά απο Σαρακάκη στο Μαρούσι,
Το αυτοκίνητο έχει 15000 χλμ (το αγόρασε με 5000 χλμ μοντέλο test drive στην Καλαμάτα) -
Έλαβα ένα forward μόλις, το οποίο παραθέτω
FW: ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ - HONDA EΛΛΑΣ-ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΜΑΙΜΟΥ....
Θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με τη συνεχιζόμενη εξαπάτηση που προβαίνουν ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ και οι αντίστοιχοι αντιπρόσωποι της HONDA στην Ελλάδα.
Η επταετής εγγύηση που προσφέρει ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ για τα αυτοκίνητα HONDA υφίσταται μόνο στα χαρτιά.
Στην πραγματικότητα η HONDA Ευρώπης προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 3 ετών. Τα υπόλοιπα 4 χρόνια που υπόσχεται ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ δεν προσφέρονται από την HONDA αλλά από ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία με την οποία έχει συμφωνήσει ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ μεταβιβάζοντας το κόστος της επιπλέον εγγύησης στην τιμή αγοράς του αυτοκινήτου.
Η διευκρίνηση ότι η επταετής εγγύηση δεν είναι εργοστασιακή, δεν εμφανιζεται πουθενά πριν την αγορά του αυτοκινήτου
Διαβάζοντας δε τους όρους εγγύησης καταλαβαίνει κανείς ότι μετά το τέλος της τριετους εργοστασιακής εγγύησης, δεν υφίσταται εγγύηση. Για παράδειγμα αν αργήσεις παραπάνω από ένα μήνα να πας το αυτοκινητο σου για service από τη χρονική στιγμή που ορίζουν οι όροι της εγγύησης, άσχετα με το πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει το αυτοκίνητο, τότε αυτή παύει να ισχύει. Φυσικά στο επόμενο service που πραγματοποιείς κανείς στην αντιπροσωπία δεν σε ενημερώνει ότι η εγγυηση έχει πάψει να ισχύει.Σκοπός της ασφαλιστικής εταιρίας που παρέχει την εγγύηση δεν είναι να διατηρήσει τα υψηλά standard εξυπηρέτησης και ποιότητας της HONDA Ευρώπης, αλλά να έχει όσο το δυνατό μεγαλύτερο κέρδος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την απόρριψη των περισσοτέρων αιτημάτων κάλυψης βλαβών από την ασφαλιστική
Θα ήθελα να σας παραθέσω επιγραμματικά την προσωπική μου εμπειρία για να κατανοήσετε καλύτερα τα παραπάνω. Στις αρχές του 2003 αγόρασα από τη HONDA ένα CRV. Το καλοκαίρι του 2005 παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στο air condition (κάηκε ο συμπιεστής λόγω καύσωνα). Η HONDA δεν πρόβαλε καμία αντίρρηση για αντικατάσταση του aircondition γιατί το αυτοκίνητο βρισκόταν κάτω από την 3ετή εργοστασιακή εγγύηση της HONDA Ευρώπης. Διερευνώντας το συμβάν, βρήκα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιαζόταν σε πολλά αυτοκίνητα της ίδιας μάρκας και μοντέλου και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Θα ήθελα να επισημάνω ότι το aircondition στο 2003 HONDA CRV είναι ένα κλειστό σύστημα και το βιβλίο συντήρησης δεν προβλέπει καμία προληπτική συντήρηση. Τον Ιούλιο του 2007 μετά τον καύσωνα, παρουσιάστηκε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, κάηκε ο συμπιεστής του aircondition. Η ασφαλιστική εταιρία με την οποία συνεργάζεται ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ απέρριψε την αντικατάσταση ισχυριζόμενη ότι δύο από τα service του αυτοκινήτου που είχαν πραγματοποιηθεί το 2003 και το 2004 αντίστοιχα, ήταν ημερομηνιακά εκτός των ορίων που προέβλεπε η εγγύηση. Θα ήθελα να επισημάνω ότι το service του 2003 είχε καθυστερήσει ημερομηνιακά 4 ημέρες από το οριζόμενο χρονικό διάστημα της εγγύησης και 14 ημερες για το 2004 αντίστοιχα, χωρίς να έχει γίνει υπέρβαση των οριζόμενων χιλιομέτρων. Φυσικά φρόντισα να προσκομίσω τα αποδεικτικά στοιχεία ότι το aircondition είχε ξαναπαρουσιάσει την ίδια βλάβη μετά τα συγκεκριμένα service του 2003, 2004 και τότε η εργοστασιακή εγγύηση κάλυψε την επισκευή της ζημιάς. Το κόστος της ζημιάς ανέρχεται περίπου στα 2000 ευρώ
Ένα μήνα μετά από συζητήσεις και εξαντλώντας όλη την υπομονή μου καταθέτω εξωδικο προκειμένου να βρω το δίκιο μου. Αλλωστε τι σχέση έχει το service του αυτοκινήτου αφού δεν γίνεται προληπτική συντήρηση στο aircondition?????
Στο παρακάτω link θα βρείτε τα παράπονα που έχουν καταγραφεί για τις βλάβες που παρουσιάζει το aircondition του συγκεκριμένου μοντέλου.
http://www.topix.net/forum/autos/honda- ... GV9V3F3FGL
ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ HONDA ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ EMAIL. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ
Φιλικά
Γ. Βουτσινάς
-
Λίγο πολύ γνωστά..... υπομονή φίλε τσακισέ τους αν μπορείς ... αν και το κόβω δύσκολο γιατί έχεις υπογράψει... μόνο αν αποδείξεις εξεπάτηση.
ΥΓ.
Ο Σαρακάκης πάει τις αποθήκες ανταλακτικών κάπου προς Ασπρόπυργο και κόβει 150 - 200 θέσεις εργασίας!!!!!
έχω την υποψία ότι η Mitsubishi θα μπεί μόνη της στην Ελλάδα και ο Σαρακάκης θα έχει πλεόν ανταγωνισμό -
-
Ειναι γνωστο οτι ειναι με επεκταση, οπως και στις περισσοτερες εταιρειες στην Ελλαδα.
-
και στα πρωτα 3 χρονια να ηταν αν ειχε ξεπερασει το σερβις για καποιες μερες η χιλιομετρα δεν θα του το καλυπταν.
-
Στην επεκταση υπαρχουν καποιες εξαιρεσεις.
-
καλο ειναι οταν αγοραζουμε κατι να το ψαχνουμε καλητερα.
-
Εχει καθε δικιο να διαμαρτυρεται ο ανθρωπος και καλα εκανε κα ιεστειλε εξωδικο
-
-
Και στην Toyota μέσω ασφαλιστικής είναι. Όλες οι επεκτάσεις εγγύησης έτσι καλύπτονται. Εκείνο που αλλάζει κατά περίπτωση είναι οι όροι και τι καλύπτουν αυτοί.
-
Μα καλά ρε γμτ, δεν τα εξηγεί ΚΑΝΕΝΑΣ στον πελάτη όλ' αυτά; Θα πάθουν δηλαδή τίποτα, αν ο πελάτης πει και μια καλή κουβέντα γι' αυτό που 'ψώνισε' και σε 5-10 γνωστούς του ;;...
-
Ο Σαρα είναι να μην τους χρειαστείς!
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 928#131928
Κουμάντο δεν κάνει κανένας ελληναράς αλλά πάντα κάποιος στην Ευρώπη ή Ιαπωνία (Συγκεκριμένα για τη Mitsu κάνει η Ολλανδία).
Βέβαια αν κάτσεις και με σταυρωμένα χέρια και σκύψεις το κεφάλι στον κάθε $%κάκα %$^%$#$% διευθυντή του Σαρα... είσαι άξιος της μοίρας σου.
Η εποχή που ο Έλληνας ήταν ραγιάς έχει περάσει.
Όποιος ενδιαφέρεται για όλες τις λεπτομέρειες της αλληλογραφίας της ντροπής (μέχρι που δικαιώθηκα από Ολλανδία)... ας μου στείλει pm για να σταματήσουν πλέον να αντιμετωπίζουν τον καταναλωτή σαν τσέπη.
-
Διαβασα στο email που μου στελνει το autotriti οτι ο Ομιλος Σαρακακη επεκτεινει την ηδη υπαρχουσα 7ετη εγγυηση στα αυτοκινητα που αντιπροσωπευει σε **10 χρονια **!!!!
Ξερει κανεις λεπτομερειες για ποια αυτοκινητα ισχυει αυτο ??? Εχω ενα Honda CRV 2 ετων και περιμενω την αλλη βδομαδα ενα Honda Jazz.
Ευχαριστω.
-
Ψάξε καλά να δεις και τη φάκα - όχι μόνο το τυρί!!!
Περί ΣΑΡΑΚΑΚΗ