Σιγουρα θα καιει πιο πολυ απλα θα το εχουν περιορησει καπως ,απο την αλλη ομως θα εχετε πιο λιγα τελη και μικροτερο κοστος ασφαλισης λογο 1300.Μην ξεχναμε πως ο βανκελ
-εχει 3 κινουμενα μερη εναντι τουλαχιστον 40 των κλασσικων κινητηρων και δεν ειναι τυχαιο που καποιοι κατασκευαστες αεροπλανων τους προτιμουν.
-Ακομα ολα τα κινουμενα μερη 'γυριζουν' προς την ιδια κατευθυνση κι ετσι εχουμε πιο ομαλη λειτουργια .
-Παραγει εργο στα 3/4 της διαρκειας 1 περιστροφης του στροφαλου εναντι του 1/4 των otto.
Ομως
- εκπομπες ρυπων πιο δυσκολο να περιοριστουν
- κοστιζει περισσοτερο λογο μικρου αριθμου παραγωγης τους
- καινε περισσοτερο λογο του οτι ο βαθμος θερμοδυναμικης αποδοσης εχει μειωθει (πχ με μειωση συμπιεσης)