Ο χρήστης logikos έγραψε:
Δε νομίζω ότι υφίσταται θέμα 'ασυμμετρίας' στην περίπτωση του Megane. Απλώς η αισθητική του είναι τελείως διαφορετική συγκρινόμενη με αυτή των υπόλοιπων αυτοκινήτων. Εξάλλου, για να γίνει 'συμμετρικό', πρέπει να τοποθετηθεί το παρμπρίζ κάθετα! Δε νομίζω ότι είναι πολύ καλή ιδέα.
Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του Megane δεν είναι η εμφάνισή του αλλά η τιμή του.
Ας δούμε τα πράγματα αναλυτικότερα στο θέμα ασυμμετρίας. Κατά την άποψή μου η Renault πήρε ουσιαστικές ιδέες από το edge design της Ford. Οι σχεδιαστικές λύσεις του Megane παραπέμπουν άμεσα στο Focus, μόνο που το τελευταίο κατάφερε να ενσωματώσει τις αιχμηρές γραμμές του σε ένα αρμονικό σχήμα. Για του λόγου το αληθές παρατήρησε τις παρακάτω φωτό:


Είναι κατ΄εμέ φανερές οι κοινές λύσεις των δύο σχεδίων. Η διαφορά είναι ότι ακριβώς επειδή το Focus είναι σαφέστατα αρμονικότερο, όχι μόνο είναι πιο αποδεκτό από την πρώτη κι όλας ματιά, αλλά τελικά καταφέρνει να εμφανίζεται πιο μοντέρνο από το άρτι αφιχθέν Megane, παρόλο που μετράει πέντε χρόνια ζωής.
Σαφέστατα η ασυμμετρία παρατηρείται στο πίσω τζάμι, αλλά ακόμη και η μάσκα του Megane (πανέμορφη είναι η αλήθεια) μοιάζει παράταιρη στο εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο είναι πολύ οριζόντιο και κόβεται απότομα και κατακόρυφα από τις γραμμές των φώτων και της μάσκας. Επιμένω ότι πέρα από το δυναμισμό του, το Megane στερείται αρμονίας (σε σημείο που στραμπουλάει το μάτι που θα προσπαθήσει να ακολουθήσει τις γραμμές του) και κατά συνέπεια ομορφιάς... το κακό είναι ότι -σε προσωπικό πάντα επίπεδο- σε αντίθεση με το Micra για παράδειγμα, το μικρομεσσαίο της Renault δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ούτε καν 'ομορφοάσχημο'.
Συνεχίζω να ελπίζω ότι η Renault δεν θα εγκληματίσει με το τελευταίο όμορφο σχήμα που της απέμεινε, δηλαδή του νέου Clio.