-
Εγω περιμενω να ακουσω καμια τιμη για το νέο Type-R...
και για κάμερα οπισθοπορείας -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Θα έχει ισχυρότατο ανταγωνιστή το Golf GT.To 140άρι μπορεί, το 170...
-
Mε το GT τα ίδια λεφτά πάνω κάτω έχουν, μπορεί να υστερεί σε επιδόσεις αλλα υπερτερεί αλλού. Νομίζω είναι λογικό κάποιος αγοραστής στα λεφτά αυτα να κοιτά τα 2 αυτά μοντέλα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Θα έχει ισχυρότατο ανταγωνιστή το Golf GT.
To 140άρι μπορεί, το 170...
ελεγα να το γραψω, να μη το γραψω...
αστο να παει... -
ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟ!!!!!!
ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΩΝ 4Τ.ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΩΣ ΑΧΡΩΜΟ.ΑΔΙΚΙΑ!!!!!!! -
Κατά τη γνώμη μου καλώς το συγκρίνει με τα 2λιτρα, αφού σε επίπεδο τιμής είναι σε αυτήν την κατήγορια (τα φυσιολογικά, είπαμε, όχι τα ...premium ) και σε επίπεδα επιδόσεων τα πλησιάζει. Αδικία είναι που ενώ είναι δυνατό σχεδόν σαν ένα 2λιτρο, καίει σαν ένα 1600άρι, το συγκρίνουν στον θόρυβο ΜΕ 1600ΑΡΙΑ και το κράζουμε (κράζουνε!) γιατί φωνάζει. Αυτό ναι, είναι αδικία.
Τα είπα και ξαλάφρωσα
-
Κάτι λέγεται για diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη...δλδ θα είναι διαθέσιμο και με το 'καλύτερο' κατά τον ξένο τύπο μοτόρι...τότε είναι που θα γίνει χαμός πιστεύω. Είδα ένα 5θυρο προχθές, διαστημικό μεν πολύ καλά σχόλια από όλους ακόμα και τους συντηρητικούς
-
ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ 140 ΑΛΟΓΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ(ΣΧΕΔΟΝ)ΚΑΙ ΑΧΡΩΜΟ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ?ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ.ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ!!!!!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΧΡΩΜΟ -
Ο χρήστης gus38 έγραψε:
ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ 140 ΑΛΟΓΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ(ΣΧΕΔΟΝ)ΚΑΙ ΑΧΡΩΜΟ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ?ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ.ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ!!!!!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΧΡΩΜΟΥποθετω οτι το περιοδικο εννοουσε αχρωμο σε οτι εχει να κανει με την **οδικη του συμπεριφορα. ** Οτι δηλαδη μπορει να ειναι ασφαλης αλλα αδιαφορη και χωρις προσωπικοτητα, τουλαχιστον σε σχεση με 147 και Λεον.
Επομενως ναι μεν η εμφανιση εντυπωσιακη αλλα συμφωνα με τους 4Τ η οδικη συμπεριφορα δεν ακολουθει...Να θυμισω οτι στο προηγουμενο τευχος μιλαγαν για 'σπορ ψηγματα' και 'εντονα παρεμβατικο ESP'
Διαβαζοντας ολα αυτα εγω καταλαβαινω οτι το Civic ειναι πισω απο τον ανταγωνισμο σε αυτον τον τομεα -παντα συμφωνα με το περιοδικο βεβαια.Οσο για τις επιδοσεις ειδικα σε σχεση με το διλιτρο Λεον υπαρχει σαφης διαφορα...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ 140 ΑΛΟΓΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ(ΣΧΕΔΟΝ)ΚΑΙ ΑΧΡΩΜΟ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ?ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ.ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ!!!!!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΧΡΩΜΟΥποθετω οτι το περιοδικο εννοουσε αχρωμο σε οτι εχει να κανει με την **οδικη του συμπεριφορα. ** Οτι δηλαδη μπορει να ειναι ασφαλης αλλα αδιαφορη και χωρις προσωπικοτητα, τουλαχιστον σε σχεση με 147 και Λεον.
Επομενως ναι μεν η εμφανιση εντυπωσιακη αλλα συμφωνα με τους 4Τ η οδικη συμπεριφορα δεν ακολουθει...Να θυμισω οτι στο προηγουμενο τευχος μιλαγαν για 'σπορ ψηγματα' και 'εντονα παρεμβατικο ESP'
Διαβαζοντας ολα αυτα εγω καταλαβαινω οτι το Civic ειναι πισω απο τον ανταγωνισμο σε αυτον τον τομεα -παντα συμφωνα με το περιοδικο βεβαια.Οσο για τις επιδοσεις ειδικα σε σχεση με το διλιτρο Λεον υπαρχει σαφης διαφορα...
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΧΡΩΜΟ ΤΟ ΛΕΕΙ Σ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΣΕ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΔΙΛΙΤΡΑ. ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΤΕΣΤ DRIVE ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
-
Δεν ξερω...εγω αλλιως το καταλαβα..Οταν το περιοδικο μιλαει για ελλειψη προσωπικοτητας εν κινησει υποθετω οτι κατα βαση εννοει την οδικη συμπεριφορα. Εξ ου και το 'αχρωμο' του πραγματος.
Με το Λεον 2.0 εχει περιπου τα ιδια λεφτα. Αρα γιατι να μην το συγκρινει?
Η 147 οντως ειναι ακριβοτερη... -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δεν ξερω...εγω αλλιως το καταλαβα..Οταν το περιοδικο μιλαει για ελλειψη προσωπικοτητας εν κινησει υποθετω οτι κατα βαση εννοει την οδικη συμπεριφορα. Εξ ου και το 'αχρωμο' του πραγματος.Με το Λεον 2.0 εχει περιπου τα ιδια λεφτα. Αρα γιατι να μην το συγκρινει?
Η 147 οντως ειναι ακριβοτερη...ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ 7ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η HONDA ΣΥΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (2ΛΙΤΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ LEON)ΣΥΝ DESIGN NΟΜΙΖΩ KANOYN TH ΔΙΑΦΟΡΑ
-
Κοιτα, απο εκει και περα μπαινουν τα προσωπικα κριτηρια του καθενος. Πχ αν σε νοιαζει περισσοτερο η εγγυηση και η καταναλωση τοτε ναι το Civic υπερτερει. Αν σε νοιαζει ομως η οδικη συμπεριφορα με προσωπικοτητα, η αισθηση, η ανεση της αναρτησης και το αθορυβο μοτερ τοτε το Civic μαλλον χανει. Ειναι θεμα προτεραιοτητων για τον καθενα.
Παντως απο το συγκριτικο καταλαβα οτι βγαινει τριτο στην προτιμηση του περιοδικου. -
Η οδική συμπεριφορά δεν έχει σημασία στην νορμαλ χρήση
Τι θέλω να πω...΄
Αν δεν το παίζει οδηγός αγώνων τα αμάξια είναι πάνω κάτω τα ίδια
ΑΧΡΩΜΟ είναι ένα αμάξι όταν το οδηγεί δημοσιογράφος
Για δώστο στον απλό οδηγό...
Θα σου πει και ευχαριστώ
Πάντως παιδιά ότι και να γράφουν οι δημοσιογράφοι
ΤΟ ΛΕΟΝ δε πουλάει, το gt νομίζω ότι δε πουλάει (γι αυτό και αρχισε πάλι η διαφήμιση του)
Αρα ο τελικός κριτής (ειδικά για το ΛΕΟΝ) δε το ΘΕΛΕΙ και δε ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ, αρα τι λέμε.... δίκιο στον πελάτη όπως πάντα -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Η οδική συμπεριφορά δεν έχει σημασία στην νορμαλ χρήσηΤι θέλω να πω...΄
Αν δεν το παίζει οδηγός αγώνων τα αμάξια είναι πάνω κάτω τα ίδια
ΑΧΡΩΜΟ είναι ένα αμάξι όταν το οδηγεί δημοσιογράφος
Για δώστο στον απλό οδηγό...
Θα σου πει και ευχαριστώ
Πάντως παιδιά ότι και να γράφουν οι δημοσιογράφοι
ΤΟ ΛΕΟΝ δε πουλάει, το gt νομίζω ότι δε πουλάει (γι αυτό και αρχισε πάλι η διαφήμιση του)
Αρα ο τελικός κριτής (ειδικά για το ΛΕΟΝ) δε το ΘΕΛΕΙ και δε ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ, αρα τι λέμε.... δίκιο στον πελάτη όπως πάνταΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!
-
ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟ CIVIC ΓΙΝΕΤΕ ΧΑΜΟΣ.
ΦΙΛΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΖΕΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΠΑΕΙ.ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Õðïèåôù ïôé ôï ðåñéïäéêï åííïïõóå á÷ñùìï óå ïôé å÷åé íá êáíåé ìå ôçí ïäéêç ôïõ óõìðåñéöïñá. Ïôé äçëáäç ìðïñåé íá åéíáé áóöáëçò áëëá **áäéáöïñç êáé ÷ùñéò ðñïóùðéêïôçôá **, ôïõëá÷éóôïí óå ó÷åóç ìå 147 êáé Ëåïí.
Åðïìåíùò íáé ìåí ç åìöáíéóç åíôõðùóéáêç áëëá óõìöùíá ìå ôïõò 4Ô ç ïäéêç óõìðåñéöïñá äåí áêïëïõèåé...**Íá èõìéóù ïôé óôï ðñïçãïõìåíï ôåõ÷ïò ìéëáãáí ãéá 'óðïñ øçãìáôá' êáé 'åíôïíá ðáñåìâáôéêï ESP' **Ïóï ãéá ôéò åðéäïóåéò åéäéêá óå ó÷åóç ìå ôï äéëéôñï Ëåïí õðáñ÷åé óáöçò äéáöïñá...
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=48963
ÏäçãéêÜ ôï íÝï Civic åßíáé éäéáßôåñá åõ÷Üñéóôï êáé åìðíÝåé åìðéóôïóýíç, ôüóï óå õøçëÝò ôá÷ýôçôåò üóï êáé óå äñüìïõò ìå óôñïöÝò. Ç áíÜñôçóç Ý÷åé ó÷åôéêÜ óöé÷ôÞ ñýèìéóç, ùóôüóï ðñïóöÝñåé êáëÜ åðßðåäá Üíåóçò óôïõò åðéâÜôåò, ìÝóù ôçò áðïññïöçôéêüôçôÜò ôçò, åíþ óðÜíéá ðñïâëçìáôßæåé ìå ôéò êëßóåéò, ðïõ åðéôñÝðåé óôï áìÜîùìá.
Ôï óýóôçìá äéåýèõíóçò ìå ôçí çëåêôñéêÞ õðïâïÞèçóç åßíáé éäéáßôåñá «ãñÞãïñï» (2,2 óôñïöÝò áð’ Üêñç óå Üêñç) **Ý÷åé åêðëçêôéêÞ áßóèçóç, **üíôáò Üìåóï êáé óáöÝò, åíþ óå áíïé÷ôÝò êáìðÝò ìå ìåãÜëç ôá÷ýôçôá åßíáé üóï âáñý ðñÝðåé.
**Ôï Civic åßíáé ïõäÝôåñï, ìå åîáéñåôéêÞ êáôåõèõíôéêüôçôá áêüìá êáé óôï üñéï êáé ìå ôï óôÜíôáñ óýóôçìá åõóôÜèåéáò VSA (Vehicle Stability Assist) áðåíåñãïðïéçìÝíï. **
ãéá ðÝóôå ìïõ : ãßíåôáé íá åßíáé ÁÄÉÁÖÏÑÏ, ×ÙÑÉÓ ÐÑÏÓÙÐÉÊÏÔÇÔÁ êáé óõíÜìá ÉÄÉÁÉÔÅÑÁ ÅÕ×ÁÑÉÓÔÏ, ÌÅ ÅÊÐËÇÊÔÉÊÇ ÁÉÓÈÇÓÇ, ÊÉ ÏËÁ ÁÕÔÁ ÌÅ ÔÏ VSA ÁÐÅÍÅÑÃÏÐÏÉÇÌÅÍÏ;
-
Τα πάντα γίνονται, άμα ο οδηγός-δημοσιογράφος είναι διαφορετικός. Τα πάντα γίνονται, άμα δεν έχεις οδηγήσει αρκετά το αυτοκίνητο. Τα πάντα γίνονται άμα υπάρχει προκατάλειψη θετική ή αρνητική, άμα η κάθε εταιρία τα σκάει στο περιοδικό για διαφημίσεις, και πάρα πολλά άμα ακόμα...
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Υποθετω οτι το περιοδικο εννοουσε αχρωμο σε οτι εχει να κανει με την οδικη του συμπεριφορα. Οτι δηλαδη μπορει να ειναι ασφαλης αλλα **αδιαφορη και χωρις προσωπικοτητα **, τουλαχιστον σε σχεση με 147 και Λεον.
Επομενως ναι μεν η εμφανιση εντυπωσιακη αλλα συμφωνα με τους 4Τ η οδικη συμπεριφορα δεν ακολουθει...**Να θυμισω οτι στο προηγουμενο τευχος μιλαγαν για 'σπορ ψηγματα' και 'εντονα παρεμβατικο ESP' **Οσο για τις επιδοσεις ειδικα σε σχεση με το διλιτρο Λεον υπαρχει σαφης διαφορα...
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=48963
Οδηγικά το νέο Civic είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και εμπνέει εμπιστοσύνη, τόσο σε υψηλές ταχύτητες όσο και σε δρόμους με στροφές. Η ανάρτηση έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση, ωστόσο προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, μέσω της απορροφητικότητάς της, ενώ σπάνια προβληματίζει με τις κλίσεις, που επιτρέπει στο αμάξωμα.
Το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση είναι ιδιαίτερα «γρήγορο» (2,2 στροφές απ’ άκρη σε άκρη) **έχει εκπληκτική αίσθηση, **όντας άμεσο και σαφές, ενώ σε ανοιχτές καμπές με μεγάλη ταχύτητα είναι όσο βαρύ πρέπει.
**Το Civic είναι ουδέτερο, με εξαιρετική κατευθυντικότητα ακόμα και στο όριο και με το στάνταρ σύστημα ευστάθειας VSA (Vehicle Stability Assist) απενεργοποιημένο. **
για πέστε μου : γίνεται να είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ και συνάμα ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ, ΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ, ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ VSA ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ;
Προφανως υπαρχει διασταση αποψεων μεταξυ των 4Τ και του autotriti.
Που ειναι το περιεργο?
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Ôá ðÜíôá ãßíïíôáé, Üìá ï ïäçãüò-äçìïóéïãñÜöïò åßíáé äéáöïñåôéêüò. Ôá ðÜíôá ãßíïíôáé, Üìá äåí Ý÷åéò ïäçãÞóåé áñêåôÜ ôï áõôïêßíçôï.Ìá äÝí ìéëÜìå áðëþò ãéá áðïêëßóåéò. ÌéëÜìå ãéá ôç íý÷ôá ìå ôç ìÝñá!!!
Ïëá áõôÜ ðÜíôùò áðáîéþíïõí ôá ðåñéïäéêÜ êáé ôá test ðïõ êÜíïõí.
Ηonda Civic 2005