-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Καλά μια δεκαετία αργότερα εντοπίστηκε το πρόβλημα??για ηλιοροφή μιλάμε
(άλλη μία ηλίθια ανάκληση)
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
εαν διαβασεις το εγχειριδιο της εγγυησης τα γραφει αναλυτικα μεσα.Υπαρχει τροπος να δουμε τι λεει το εγχειριδιο?
-
αποφασισα και γω να το αγορασω σε 1.8Executive.αλλα να ρωτησω κατι.επειδη προοριζεται κυριως για χρηση μεσα σε πολη και καθως δεν με ενδιαφερει και τυχον απωλεια σε υποδυναμη,θα ηταν καλο να το παρω σε αυτοματο η να διαλεξω το μαμα μηχανικο?
επισης γνωριζει κανεις την extra τιμη για αυτοματο? -
EXEI KANEI KAΠΟΙΟΣ TEST DRIVE ΣΤΟ ΝΕΟ HONDA CIVIC 1.8 5D.
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ PLEASE -
Ναι, υπάρχουν εντυπώσεις από το test drive. Ψάξε στις προηγούμενες σελίδες (άρχισε ανάποδα)
-
Ο χρήστης gus38 έγραψε:
EXEI KANEI KAΠΟΙΟΣ TEST DRIVE ΣΤΟ ΝΕΟ HONDA CIVIC 1.8 5D.
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ PLEASEΜε πήγανε βόλτα προχτές. (1,8 5 πορτες)
Σε χαζεύουν στο δρόμο
Το παρκάρεις γυρνάς και βρίσκεις κόσμο να το κοιτάει...Γκάζι δυνατό (όπως το αισθανόμουνα, επαναλαμβάνω δεν ήμουν οδηγός, κάθησα πίσω)
Χωρος να φάν και οι κότες
Ημιάκαπτος καλός στο δρόμο, κοπανάει στις εγκάρσιες... πχ γέφυρες ή σαμαράκια, (όπως όλοι οι ημιάκαπτοι)Θόρυβο δε κατάλαβα ρε παιδιά πάντως, ρώτησα και μου είπε ο οδηγός 'όχι κάτι ιδιαίτερο', κάποιος ήχος από τον κινητήρα όχι κακός όμως.
Στις γκαζιές στις 6000 στροφές, ναι εκει τον άκουσα τον κινητήρα, αλλά είναι δυνατόνΛοιπόν Παιδιά έχω το τελειο τεστ για την ηχομόνωση
Αγοράζεις 4 πίτσες..... από τις μεγάλες
Τις βάζεις στο πορτπαγκάζ.....
Κάνεις 5 κμ
Αν σου μυρίσουν τότε το αμάξι δεν έχει την τέλεια ηχομόνωση -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Αγοράζεις 4 πίτσες..... από τις μεγάλες
Τις βάζεις στο πορτπαγκάζ.....
Κάνεις 5 κμ
Αν σου μυρίσουν τότε το αμάξι δεν έχει την τέλεια ηχομόνωσηαυτό θα ήταν καλό τεστ για το πόσο αδιάφορο είναι ένα αμάξι. Εάν αντέξεις να μην τις φας τότε κάτι λέει στον δρόμο.
εξαιρούνται περιπτωσεις όπως του kouk, γνωστού διατροφολόγου!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αγοράζεις 4 πίτσες..... από τις μεγάλες
Τις βάζεις στο πορτπαγκάζ.....
Κάνεις 5 κμ
Αν σου μυρίσουν τότε το αμάξι δεν έχει την τέλεια ηχομόνωσηαυτό θα ήταν καλό τεστ για το πόσο αδιάφορο είναι ένα αμάξι. Εάν αντέξεις να μην τις φας τότε κάτι λέει στον δρόμο.
εξαιρούνται περιπτωσεις όπως του kouk, γνωστού διατροφολόγου!
σιγα μην επιζουσε τιποτα φαγωσιμο στο αμαξι του Νικου για παραπανω απο 15''
-
παω σημερα να παραγγειλω το 1.8sport executive απο δελληγιαννη μεσογειον.
αντε να δουμε ποτε θα το εχω αν και το κοβω απο σεπτεμβρηπαντος τελειο αμαξι και το Blueish Silver Metallic το κανει ακομα πιο αψογο
-
Πήγα και έίδα το 5θυρο 1.8 στην αντ...Γλυφάδας ενώ ήμουν σχετικά έτοιμος απο αυτά που είχα διαβάσει σχετικά με το 1.8 όταν το είδα και άκουσα τον άλλαχα γνώμη ... 24.500 για το exec. ?? είναι καλά οι άνθρωποι ??? Δέν λέω το σχέδιο είναι καλό εξωτερικά ( μόνο για το 5θυρο ) αλλά είναι πολύ κραβγαλέο για να κρατήσει στο χρόνο και σίγουρα με 24.500 δεν το αλλάζεις σε 1-2 χρόνια . Εσωτερικά τα πράγματα μου φάνηκαν καλύτερα ειδικά στο ταμπλό ( είναι Super ) αν και θα ήθελα να το δω και φωτισμένο .
Βλέπεις κάνουν οικονομία και στην μπαταρία.
Ταπετσαρίες , πλαστικά και πίσω (αβολα ριχα χωρις κλίση και συγκρατηση του σωματος ) καθίσματα είναι λίγα για το όνομα τις Honda σε αυτό το επίπεδο τις τιμής. Αλλά αυτό που με΄χάλασε (παραξενιά πείτε το είναι τα χερούλια των εμπρός θυρών . καταπληκτικά σε σχεδίαση ψεύτικα σε αίσθηση . (ελπίζω να ήταν το μοντέλο τις αντιπροσωπίας.) Θα περιμένω να το δω και στον δρόμο αλλά πιστέυω ότι η τιμή είναι απαράδεκτα υψηλή. Προτιμότερο είναι στα χρήματα αυτά να πάει κανείς σε ποιό Premium μοντέλα -
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Καλά μια δεκαετία αργότερα εντοπίστηκε το πρόβλημα??
για ηλιοροφή μιλάμε
(άλλη μία ηλίθια ανάκληση)
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας!
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Πήγα και έίδα το 5θυρο 1.8 στην αντ...Γλυφάδας ενώ ήμουν σχετικά έτοιμος απο αυτά που είχα διαβάσει σχετικά με το 1.8 όταν το είδα και άκουσα τον άλλαχα γνώμη ... 24.500 για το exec. ?? είναι καλά οι άνθρωποι ??? Δέν λέω το σχέδιο είναι καλό εξωτερικά ( μόνο για το 5θυρο ) αλλά είναι πολύ κραβγαλέο για να κρατήσει στο χρόνο και σίγουρα με 24.500 δεν το αλλάζεις σε 1-2 χρόνια . Εσωτερικά τα πράγματα μου φάνηκαν καλύτερα ειδικά στο ταμπλό ( είναι Super ) αν και θα ήθελα να το δω και φωτισμένο .
Βλέπεις κάνουν οικονομία και στην μπαταρία.
Ταπετσαρίες , πλαστικά και πίσω (αβολα ριχα χωρις κλίση και συγκρατηση του σωματος ) καθίσματα είναι λίγα για το όνομα τις Honda σε αυτό το επίπεδο τις τιμής. Αλλά αυτό που με΄χάλασε (παραξενιά πείτε το είναι τα χερούλια των εμπρός θυρών . καταπληκτικά σε σχεδίαση ψεύτικα σε αίσθηση . (ελπίζω να ήταν το μοντέλο τις αντιπροσωπίας.) Θα περιμένω να το δω και στον δρόμο αλλά πιστέυω ότι η τιμή είναι απαράδεκτα υψηλή. Προτιμότερο είναι στα χρήματα αυτά να πάει κανείς σε ποιό Premium μοντέλαΧωρις να θελω να ανοιξω τον 'γνωστο πόλεμο' του forum, δες για πλακα τις τιμες στα πιο premium μοντελα (υποθετω εννοεις Α3, 116i και Golf) με τον εξοπλισμο του Civic και το ξανασυζηταμε για το ποσό. Το μονο που δεν ειδα (λογω κολληματος στον εγκεφαλο ) ηταν το Golf προτου παραγγειλω το Civic Sport 1.8. Οι τιμες για το Α3 Αmbition με κλιματισμο κλπ κλπ (οσα εχει το Executive Civic) εφταναν στα 27.950 και για την 116 στα 27.000..
Βεβαια ο καθενας εχει την προσωπικη του αποψη για το τι θα κανει τα ωραια του ευρωπουλα... -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Πήγα και έίδα το 5θυρο 1.8 στην αντ...Γλυφάδας ενώ ήμουν σχετικά έτοιμος απο αυτά που είχα διαβάσει σχετικά με το 1.8 όταν το είδα και άκουσα τον άλλαχα γνώμη ... 24.500 για το exec. ?? είναι καλά οι άνθρωποι ??? Δέν λέω το σχέδιο είναι καλό εξωτερικά ( μόνο για το 5θυρο ) αλλά είναι πολύ κραβγαλέο για να κρατήσει στο χρόνο και σίγουρα με 24.500 δεν το αλλάζεις σε 1-2 χρόνια . Εσωτερικά τα πράγματα μου φάνηκαν καλύτερα ειδικά στο ταμπλό ( είναι Super ) αν και θα ήθελα να το δω και φωτισμένο .
Βλέπεις κάνουν οικονομία και στην μπαταρία.
Ταπετσαρίες , πλαστικά και πίσω (αβολα ριχα χωρις κλίση και συγκρατηση του σωματος ) καθίσματα είναι λίγα για το όνομα τις Honda σε αυτό το επίπεδο τις τιμής. Αλλά αυτό που με΄χάλασε (παραξενιά πείτε το είναι τα χερούλια των εμπρός θυρών . καταπληκτικά σε σχεδίαση ψεύτικα σε αίσθηση . (ελπίζω να ήταν το μοντέλο τις αντιπροσωπίας.) Θα περιμένω να το δω και στον δρόμο αλλά πιστέυω ότι η τιμή είναι απαράδεκτα υψηλή. Προτιμότερο είναι στα χρήματα αυτά να πάει κανείς σε ποιό Premium μοντέλαΧωρις να θελω να ανοιξω τον 'γνωστο πόλεμο' του forum, δες για πλακα τις τιμες στα πιο premium μοντελα (υποθετω εννοεις Α3, 116i και Golf) με τον εξοπλισμο του Civic και το ξανασυζηταμε για το ποσό. Το μονο που δεν ειδα (λογω κολληματος στον εγκεφαλο ) ηταν το Golf προτου παραγγειλω το Civic Sport 1.8. Οι τιμες για το Α3 Αmbition με κλιματισμο κλπ κλπ (οσα εχει το Executive Civic) εφταναν στα 27.950 και για την 116 στα 27.000..
Βεβαια ο καθενας εχει την προσωπικη του αποψη για το τι θα κανει τα ωραια του ευρωπουλα...τα οποία θα πετάξουν και στο σερβις της audi, bmw μετά
-
Τι λέμε τώρα, εχω βαρεθεί να ακούω για διάφορους που θεωρούν 'άλλη' κατηγορία το A3 και την 116. ΜΠΟΥΡΔΕΣ. Άλλη κατηγορία είναι μόνο στην τιμή (5000+ παραπάνω) , στις επιδόσεις (πιο αδύναμα & βαριά, αν ανεβούμε κυβισμό σε 1.8-2.0 φλερτάρουμε στο δεκαχίλιαρο) και στην αξιοπιστία-εγγύηση (δεν χρειάζονται διευκρινίσεις).
Αν κάποιος διαθέτει τα παραπάνω χρήματα μόνο και μόνο επειδή του κάνει κέφι να έχει μπρελοκάκι BMW ή AUDI, είναι και τα δύο αμάξια καλές επιλογές. Αλλά μη λέμε και ασυναρτησίες.
-
Γι αυτό και προχτές με ρωτησε κάποιος πόσο κάνει το αμάξι σου????? (του λέω 30 χιλιάρικα, type R, οκ λίγο λιγότερο)
Και μου λέει
Με 30 χιλ παίρνεις BMW!!!!!, τι να απαντήσω? και έχει και δικό του αμάξι alfa 147
-
οπότε του απαντάς:
'οχι ρε ΓΑΜΩΤΗ, τι μ@λάκας είμαι' και αρχίζεις να κλαίς και να σπαράζεις
-
ασε ρε.... θα το πιστέψει
-
Στην ουσία τώρα
Στην επαρχία γίνεται χαμός με το ΝΕΟ civic
Το αγοράζουν κυρίως οι νέοι που έχουν κάποια οικονομική επιφάνεια
Δηλαδή με τα 2 μοντέλα που εχει τώρα κρατά τους παραδοσιακούς (στο τετράθυρο, κούρσα κλπ...) και δημιουργεί καινούργιο πελατολόγιο από ανθρώπους που δεν είχαν πάρει ποτέ Honda.
Νομίζω ότι αυτό είναι πολύ καλό για τη Μάρκα. Αν είχαν και περισσότερα αμάκια από αγγλία... (γίνεται χαμός στην Ευρώπη και με τα diesel και έτσι τελειώνουν τα αμαξώματα) -
Θα έχει ισχυρότατο ανταγωνιστή το Golf GT.
Ηonda Civic 2005