-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σωστό κι αυτό. Θέλουν να κάνουν κάτι καλά και δεν τους αφήνουν... (Θέλουν να αγιάσουν και δεν τους αφήνουν που λέει κι ο λαός)Όμως με την παράδοση του νέου τμήματος ΑΥΤΟΜΑΤΑ θα είχε περισσότερους χρήστες στο δρόμο, οπότε και αυξημένα ΕΣΟΔΑ για τον δρόμο.
Αφού λοιπόν είναι καλοί και τίμιοι και θέλουν να κάνουν το σωστό (και η κακούργα πολιτεία τους πιέζει), τότε γιατί αύξησαν τα διόδια 50%????
Μήπως τους πίεσε η πολιτεία να βγάλουν μεγαλύτερο κέρδος;
Καλα, αυτο για να αγιασουν μην το βαζεις και στοιχημα, γιατι κανεις σε αυτες τις δουλειες με κατασκευες δεν ειναι αγιος, απλως υπαρχουν οι λιγοτερο και οι περισσοτερο επαγγελματιες. Η αυξηση των διοδιων ηταν μετρο που συμφωνηθηκε σε συνεννοηση με το κρατος. Δεν εχει το δικαιωμα η εταιρεια να αυξησει αυθαιρετα τις τιμες στα διοδια, κανει τις προτασεις της και απο εκει και περα μπορει να πει ο αρμοδιος, οχι κυριοι, ειναι πολλα τα λεφτα, μειωστε το κομιστρο.
Δεν το εκαναν ομως αυτο, γιατι τους βολευει ολους αυτη η κατασταση, νομιζει ολος ο κοσμος οτι κανουν οτι γουσταρουν οι κατασκευαστες και τους κατηγορουν συνεχεια, αλλα σε συνεννοηση με τους κυβερνουντες διαμορφωνουν ετσι την κατασταση ωστε οταν τελειωσει η συμβαση μεταξυ τους τα επομενα χρονια να υπαρχει σταθερα αυξημενη εισοδηματικη πολιτικη του δρομου....
Με λιγα λογια, ολα (και απο ολους) για το κερδος γινονται και οχι για την εξυπηρετηση του πολιτη, απλως πρεπει να ψαχνουμε βαθυτερα στο ποιος φταιει περισσοτερο γι'αυτο. -
Ερώτηση:
Το ΠΡΙΜ για την 'ολοκλήρωση' του έργου νωρίτερα από το προβλεπόμενο το πήρε η κοινοπραξία; Κι ας έχει μια λωρίδα ανά κατεύθυνση κι όχι τρεις; -
Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:
Στη γραμμη του e-pass γινεται μερικες ωρες πανικος, γιατι καποιοι ακομα δεν ξερουν να το χρησιμοποιουν και η το κρατανε αναποδα, η το κρυβουν με το χερι τους, η το βγαζουν αφου κολλησουν στη μπαρα. Μην τρελλαθουμε ομως κιολας οτι και αυτο σαν μετρο εχει αποτελεσμα το μποτιλιαρισμα, γιατι η μπαρα ανοιγοκλεινει σε κλασματα.
Οσον αφορα το σημειο που ο δρομος γινεται μια λωριδα και υπαρχουν προβληματα, οταν καταλαβουμε οτι ειναι προσωρινο μετρο και δειξουμε κατανοηση τοτε μπορει να αποφυγουμε ακροτητες οπως το κ....εργο που μονο καλη ασφαλτο εχει κλπ...Ετσι ακριβώς ειναι. Σιγα σιγά θα συνηθίσει και ο κόσμος τη χρήση του. Πάντως ακόμα και στην εισοδο από εθνική (Μεταμόρφωση) είναι η μόνη λωρίδα όπου μπορείς να περάσεις ανθρώπινα τις ώρες αιχμής
Α και κατι αλλο. Μετά τον πρώτο λογαριασμό (που θα ξερετε τι γίνεται ) κρατάτε τις διελεύσεις (και τα χρήματα που βάζετε) κάπου πρόχειρα γιατί έχουν ήδη ακουστεί παρατράγουδα : Ο αδερφός μου έβαλε προχθές το απογευμα 30 Ευρώ στο e-pass του. Χθές το χρησιμοποιησε 4 φορές (4 Χ 1.50 = 6.00) και σήμερα το πρωί που μπήκαμε στην είσοδο της Α Οδού στο Μαρούσσι η μπάρα σηκώθηκε αλλά ακούστηκαν τα γνωστά 2 μπιπ μπίπ που υποδεικνύουν οτι ... θέλει γέμισμα
Τι έγινε ?? Πού πήγαν τα υπόλοιπα ???
(Προφανώς το απόγευμα θα πάμε να το δούμε στο Σταθμό Μεταμορφωσης μάλλον τους χρειάζεται ένα * έσιμο )Πάντως στο site τους εχουν υπό κατασκευή ενα link για παρακολούθηση του λογαριασμού on-line. Ας ελπίσουμε οτι θα ολοκληρωθεί..
ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ
-
Λίγα στοιχεία για την Αττική Οδό....
Ο αρχικός προϋπολογισμός προέβλεπε ότι το ήμισυ του κόστους
(το κόστος κατασκευής του έργου δηλαδή) θα καλυπτόταν από τη
κοινοπραξία και το Δημόσιο θα κάλυπτε το κόστος των απαλοτριώ-
σεων.Το κόστος των διοδίων στο τέλος του έργου θα ήταν περίπου 1000 δρχ.
για τα 60+ χιλιόμετρα του δρόμου. Μέσο κόστος δηλαδή 16.67 δρχ/km
ή περίπου το διπλάσιο από το μέσο κόστος κίνησης στους Ιταλικούς
Αυτοκινητοδρόμους (αν και σήμερα η διαφορά είναι το 70%). Βέβαια
προβλεπόταν ότι το κόστος θα ήταν αντίστοιχο και της διαδρομής......Τέτοιες περίπου τιμές έχουμε και για τα υπόλοιπα έργα (Κόρινθος-
Πάτρα, Αντίριο-Ιωάννινα-Κακαβιά, Λαμία-Αμφιλοχία) τα οποία θα
δημοπρατηθούν και θα κατασκευαστούν τα επόμενα έτη....ΤΙ ΣΥΝΕΒΕΙ...
Τότε στις αρχές της δεκαετίας του 90 ο πρώην Υπ. ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. κ.κ.
Λαλιώτης μαζί με καμμιά χιλιάδα οικολόγους προσπαθούσαν να σώσουν
τα δέντρα του Υμηττού (ο οποίος δεν έχει τσιμεντοποιηθεί διότι είναι
ιδιοκτησία του Ε.Σ. παρεμπιπτόντως...). Το αποτέλεσμα το έργο
καθυστέτησε 3 χρόνια. Ταυτόχρονα όμως οι Γερμανοί στο Αεροδρόμιο
πήγαιναν με 200. Η σύμβαση (η βελτιωμένη κάτα Λαλιώτη) που
έδινε μεν την εκμετάλευση για 25 αντί των 50 ετών της σύμβασης
ΕΒΕΡΤ είχε ως όρους το κλείσιμο του Αεροδρομίου του Ελληνικού
τη μην κατασκευή από την εταιρία του 2ου διαδρόμου αλλά είχε κάτι
ποινικές ρήτρες για το Δημόσιο σε περίπτωση που το Αεροδρόμιο δεν
μπορούσε να λειτουργήσει που θα γινόταν χαμός...Ο Λαλιώτης λοιπόν έδωσε τη Δυνατότητα στους Κατασκευαστές (που
εντελώς περιέργως είναι και οι αποκλειστικοί Εργολάβοι σε όλα τα
μεγάλα έργα.....) τις επιτάχυνσης. Οι εργολάβοι δούλευαν όπως συνή-
θως θα έπρεπε να δουλεύουν και το έργο προχωρούσε γοργά. Αντίστοιχα
όμως στη δικιά τους σύμβαση (τη ΝΕΑ και τη ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ κατά ΛΑΛΙΩΤΗ)
είχαν τοποθετήσει απίστευτους όρους σε περίπτωση που το έργο θα καθυ-
στερούσε έστω και μία ημέρα λόγω μη απαλοτρίωσης των οικοπέδων.ΕΔΩ έγινε το μεγάλο φαγοπότι. Οικόπεδα εκτός σχεδίου πληρώθηκαν σε
αξία οικοπέδων στην Ομόνοια... Ποιοι ήταν οι ιδιοκτήτες τους??? Μα φυσι-
κά κάποιοι που αγόρασαν τα οικόπεδα αυτά έναντι πινακίου φακής πριν
την εξαγγελεία και είχαν βρεθεί με φιλέτα... Με λίγα λόγια το κόστος
του έργου εκτοξεύτηκε από πλευράς του Ελληνικού Δημοσίου σε
ένα απίστευτο ύψος. Τώρα εφόσον το έργο συνχρηματοδοτήται από
την ΕU γιατί δεν έγινε ότι και με το Κτηματολόγιο... Απλά η EE ελέγχει
το έργο που χρηματοδοτεί (δηλάδη το δρόμο) και όχι το κόστος του
Δημοσίου για απαλοτρίωση....Σήμερα το έργο από πλευράς του Δημοσίου έχει κατά πολύ ξεπεράσει
το κόστος του αρχικού προϋπολογισμού. Από την άλλη η κυβέρνηση
για λόγους ψηφοθηρικούς θέλει το έργο να τελειώσει όσον το δυνατό
πιο γρήγορα. Το κόστος της επιτάχυνσης όμως δεν το πληρώνει εξ'ολο-
κλήρου αλλά επιτρέπει στην κοινοπραξία να το μετακυλισει στα Διόδια.Τώρα βέβαια το κομμάτι από τη Μεταμόρφωση στην Εθνική δεν πληρεί
τις προϋποθέσεις κλειστού αυτοκινητοδρόμου γιατί τα έργα για το προ-
αστικό δεν έχουν ακόμα τελειώσει. Κανονικά σε κάθε άλλη χώρα το
κομμάτι αυτό θα ήταν δωρεάν. Εδώ όμως το πληρώνουμε.Πριν λοιπόν κατηγορήσουμε αυτούς που εκτοξεύουν τη τιμή των διοδίων
ας δούμε γιατί τους αφήνουν.....Όσο δε αν θεωρείται ότι το κόστος είναι πολύ μεγάλο και θα μπορούσατε
να χρησιμοποιήσετε τις παράπλευρες οδούς σκεφτείται το κόστος της
συντήρησης λόγω των δρόμων αυτών και αν και πάλι δεν το χρησιμοποι-
είται ώστε τα κέρδη της εταιρίας να είναι αρκούντος ψηλά δεν πειράζει
μία τροποποίηση της πολιτικής τιμών των καυσίμων θα είναι αρκετή να
σας πείσει......Κοινώς με 1.1 Ευρώ το λίτρο θα δούμε αν θα συμφέρει ή όχι να χρησιμο-
ποιείς την Α.Ο.Αίντε και καλά κρασιά....
-
Ενδιαφέροντα αυτά που λες Χρήστο. Δεν κατάλαβα όμως το κομμάτι που λεει ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις κλειστού αυτοκινητόδρομου. Γιατί με τον Προαστικό θα τις πληροί και τώρα όχι; Μπορείς να το κάνεις λιανά;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Ενδιαφέροντα αυτά που λες Χρήστο. Δεν κατάλαβα όμως το κομμάτι που λεει ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις κλειστού αυτοκινητόδρομου. Γιατί με τον Προαστικό θα τις πληροί και τώρα όχι; Μπορείς να το κάνεις λιανά;Κλείστος Αυτοκινητόδρομος εστί
Κλειστός Δρόμος Ταχείας Κυκλοφορίας με
2 ή 3 Λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3.75 m και βοηθητική Λωρίδα
εκτάκτου ανάγκης πλάτους το λιγότερο 2.75 mΚεντρική Νησίδα
Μπαριέρες σε όλο το μήκος της οδού
Τηλέφωνα Εκτάκτου Ανάγκης ανά Χιλιόμετρο με σήμανση στις
Μπαριέρες σε πια διεύθυνση είναι το κοντινότερο τηλέφωνο.Χώρος στάθμευσης (έκτακτης) ανά χιλιόμετρο (συνήθως ο χώρος
αυτός είναι και το σημείο που υπάρχει η τηλεφωνική συσκευή)Σήμανση που πληρεί τις προδιαγραφές....
Εφόσον το κομμάτι που παραδόθηκε έχει τμήματα του που
έχουμε μόνον μία Λωρίδα Κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση δεν
είναι δυνατο να θεωρηθεί Κλειστός Αυτοκινητόδρομος...Αυτά....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Λίγα στοιχεία για την Αττική Οδό....Ο αρχικός προϋπολογισμός προέβλεπε ότι το ήμισυ του κόστους
(το κόστος κατασκευής του έργου δηλαδή) θα καλυπτόταν από τη
κοινοπραξία και το Δημόσιο θα κάλυπτε το κόστος των απαλοτριώ-
σεων.Το κόστος των διοδίων στο τέλος του έργου θα ήταν περίπου 1000 δρχ.
για τα 60+ χιλιόμετρα του δρόμου. Μέσο κόστος δηλαδή 16.67 δρχ/km
ή περίπου το διπλάσιο από το μέσο κόστος κίνησης στους Ιταλικούς
Αυτοκινητοδρόμους (αν και σήμερα η διαφορά είναι το 70%). Βέβαια
προβλεπόταν ότι το κόστος θα ήταν αντίστοιχο και της διαδρομής......Τέτοιες περίπου τιμές έχουμε και για τα υπόλοιπα έργα (Κόρινθος-
Πάτρα, Αντίριο-Ιωάννινα-Κακαβιά, Λαμία-Αμφιλοχία) τα οποία θα
δημοπρατηθούν και θα κατασκευαστούν τα επόμενα έτη....ΤΙ ΣΥΝΕΒΕΙ...
Τότε στις αρχές της δεκαετίας του 90 ο πρώην Υπ. ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. κ.κ.
Λαλιώτης μαζί με καμμιά χιλιάδα οικολόγους προσπαθούσαν να σώσουν
τα δέντρα του Υμηττού (ο οποίος δεν έχει τσιμεντοποιηθεί διότι είναι
ιδιοκτησία του Ε.Σ. παρεμπιπτόντως...). Το αποτέλεσμα το έργο
καθυστέτησε 3 χρόνια. Ταυτόχρονα όμως οι Γερμανοί στο Αεροδρόμιο
πήγαιναν με 200. Η σύμβαση (η βελτιωμένη κάτα Λαλιώτη) που
έδινε μεν την εκμετάλευση για 25 αντί των 50 ετών της σύμβασης
ΕΒΕΡΤ είχε ως όρους το κλείσιμο του Αεροδρομίου του Ελληνικού
τη μην κατασκευή από την εταιρία του 2ου διαδρόμου αλλά είχε κάτι
ποινικές ρήτρες για το Δημόσιο σε περίπτωση που το Αεροδρόμιο δεν
μπορούσε να λειτουργήσει που θα γινόταν χαμός...Ο Λαλιώτης λοιπόν έδωσε τη Δυνατότητα στους Κατασκευαστές (που
εντελώς περιέργως είναι και οι αποκλειστικοί Εργολάβοι σε όλα τα
μεγάλα έργα.....) τις επιτάχυνσης. Οι εργολάβοι δούλευαν όπως συνή-
θως θα έπρεπε να δουλεύουν και το έργο προχωρούσε γοργά. Αντίστοιχα
όμως στη δικιά τους σύμβαση (τη ΝΕΑ και τη ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ κατά ΛΑΛΙΩΤΗ)
είχαν τοποθετήσει απίστευτους όρους σε περίπτωση που το έργο θα καθυ-
στερούσε έστω και μία ημέρα λόγω μη απαλοτρίωσης των οικοπέδων.ΕΔΩ έγινε το μεγάλο φαγοπότι. Οικόπεδα εκτός σχεδίου πληρώθηκαν σε
αξία οικοπέδων στην Ομόνοια... Ποιοι ήταν οι ιδιοκτήτες τους??? Μα φυσι-
κά κάποιοι που αγόρασαν τα οικόπεδα αυτά έναντι πινακίου φακής πριν
την εξαγγελεία και είχαν βρεθεί με φιλέτα... Με λίγα λόγια το κόστος
του έργου εκτοξεύτηκε από πλευράς του Ελληνικού Δημοσίου σε
ένα απίστευτο ύψος. Τώρα εφόσον το έργο συνχρηματοδοτήται από
την ΕU γιατί δεν έγινε ότι και με το Κτηματολόγιο... Απλά η EE ελέγχει
το έργο που χρηματοδοτεί (δηλάδη το δρόμο) και όχι το κόστος του
Δημοσίου για απαλοτρίωση....Σήμερα το έργο από πλευράς του Δημοσίου έχει κατά πολύ ξεπεράσει
το κόστος του αρχικού προϋπολογισμού. Από την άλλη η κυβέρνηση
για λόγους ψηφοθηρικούς θέλει το έργο να τελειώσει όσον το δυνατό
πιο γρήγορα. Το κόστος της επιτάχυνσης όμως δεν το πληρώνει εξ'ολο-
κλήρου αλλά επιτρέπει στην κοινοπραξία να το μετακυλισει στα Διόδια.Τώρα βέβαια το κομμάτι από τη Μεταμόρφωση στην Εθνική δεν πληρεί
τις προϋποθέσεις κλειστού αυτοκινητοδρόμου γιατί τα έργα για το προ-
αστικό δεν έχουν ακόμα τελειώσει. Κανονικά σε κάθε άλλη χώρα το
κομμάτι αυτό θα ήταν δωρεάν. Εδώ όμως το πληρώνουμε.Πριν λοιπόν κατηγορήσουμε αυτούς που εκτοξεύουν τη τιμή των διοδίων
ας δούμε γιατί τους αφήνουν.....Όσο δε αν θεωρείται ότι το κόστος είναι πολύ μεγάλο και θα μπορούσατε
να χρησιμοποιήσετε τις παράπλευρες οδούς σκεφτείται το κόστος της
συντήρησης λόγω των δρόμων αυτών και αν και πάλι δεν το χρησιμοποι-
είται ώστε τα κέρδη της εταιρίας να είναι αρκούντος ψηλά δεν πειράζει
μία τροποποίηση της πολιτικής τιμών των καυσίμων θα είναι αρκετή να
σας πείσει......Κοινώς με 1.1 Ευρώ το λίτρο θα δούμε αν θα συμφέρει ή όχι να χρησιμο-
ποιείς την Α.Ο.Αίντε και καλά κρασιά....
Eνδιαφέρον. Και αναρωτιώμουνα πως βγαίνουν τα λεφτά στην Ελλάδα (τόσα χρόνια εκεί πέρα δεν κατόρθωσα να βγάλω σχεδόν τίποτε).
Αν και εχω ακούσει παρόμοιες ιστορίες και εδώ πέρα (με τα οικόπεδα που αποκτούν αξία λόγω αλλαγής της χρήσης).
-
Γεια σας και απο εμένα!!!! Υπάρχουν σταθερές κάμερες για τον έλεγχο της
ταχύτητας ή είναι ένας μύθος? Γιατί σχεδόν καθημερινά που πηγαίνω απο Αττική Οδό μέχρι την έξοδο της Παιανίας δεν έχω δει καμία!!!! -
Ισχυρίζονται ότι οι κάμερες αυτές είναι για τη μέτρηση των αυτοκινήτων που περνάνε. Αλλά αυτό γίνεται εξ ίσου εύκολα με δυο καλώδια κι ένα κουτί καταγραφής δεδομένων.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ισχυρίζονται ότι οι κάμερες αυτές είναι για τη μέτρηση των αυτοκινήτων που περνάνε. Αλλά αυτό γίνεται εξ ίσου εύκολα με δυο καλώδια κι ένα κουτί καταγραφής δεδομένων.Σε όλο το μήκος της Αττικής Οδού υπάρχουν κάμερες ασφαλείας.
Στο κέντρο έλεγχου υπάρχει η δυνατοτητα να παρακολουθούν κάθε
κίνηση στο δρόμο οποιαδήποτε στιγμή. Αυτό θα σώσει και ζωές σε
περίπτωση ατυχήματος.Σε θέματα που άπτονται την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων
δεν γνωρίζω ακριβώς τι συμβαίνει όμως το γνωστό κουτάκι με το
καλώδιο skullone δεν είναι επαρκές για να σου δώσει στοιχεία σε
σχέση με τη ταχύτητα του οχήματος τόσο ακριβή όσο η κάμερα ή
για τη συμπεριφορά του οδηγού.Στο εξωτερικό κάμερες σε διάφορα σημεία έχουν βοηθήσει στη
αλλαγή της χάραξης ή σε διορθωτικές κινήσεις σε σχέση με τη
σήμανση για τη αύξηση της ασφάλειας των οδηγών...Πάντως θα ήθελα να πιάσουν τους ασυνείδητους που λίγο μετά
τα διοδία του αεροδρομίου χρησιμοποιούν την Αττική Οδό για
κόντρες και κινούνται και ανάποδα στην βοηθητική λωρίδα με
σβηστά τα φώτα μετά το τέλος του drag race.Αυτά...
-
Το σετ αυτό με τα καλώδια χρησιμοποιείται νομίζω μόνο για την καταγραφή του αριθμού των οχημάτων που περνάνε από ένα σημείο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το σετ αυτό με τα καλώδια χρησιμοποιείται νομίζω μόνο για την καταγραφή του αριθμού των οχημάτων που περνάνε από ένα σημείο.Σωστό....
-
Ως τώρα το έχω βρει αυτό το σετάκι με τα καλώδια και το κουτί (που φαίνεται να είχε φωτοκύτταρο ή κάτι τέτοιο) σε τρεις περιπτώσεις:
Μια φορά που κάνανε μια στατιστική μελέτη για το σχετικά καινούργιο κτίριο του αεροδρομίου 'Γιάννης Δασκαλογιάννης' των Χανίων. Το συνδύαζαν με τροχονόμους που σταμάταγαν τα αυτοκίνητα και ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο.
Δεύτερη φορά, στην Ακρωτηρίου, έξω απ'τα Χανιά. Εκείνο το τίμησα αρκετές φορές, γιατί πέρναγα πολλές φορές και αργά για να δω τι ακριβώς ήταν. Τους περίεργους που βλέπουν μια συσκευή και την περιεργάζονται τους μετράνε ως ανεπιθύμητη είσοδο άχρηστων δεδομένων άραγε;
Τρίτη φορά, στο δρόμο για Τρίκαλα, κοντά στο Κουτσόχερο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τους περίεργους που βλέπουν μια συσκευή και την περιεργάζονται τους μετράνε ως ανεπιθύμητη είσοδο άχρηστων δεδομένων άραγε;
Δεν νομίζω ....
-
Πω πω... Δηλαδή πρέπει να μέτρησα για 100 αυτοκίνητα με τα πίσω-μπρος και πήγαιν'έλα!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πω πω... Δηλαδή πρέπει να μέτρησα για 100 αυτοκίνητα με τα πίσω-μπρος και πήγαιν'έλα!!!Καλά εντάξει μάλλον στην στατιστική αναλύση των αποτελεσμάτων
θα σε πετάξαν έξω ως out-lier...... -
Έλα όμως που δεν είχε κάμερα να δουν τι παιζόταν!
-
Asxoleiste me times diodiwn.
Prota prota ta diodia eprepe na iparxoun???
Na valoume kai 2-3 gefires stin Kiffisias kai diodia meta!O dromos den eprepe na eixe diodio se kamia periptosi.
Apla ftiaksan ena dromo kalo gia ta ellinika dedomena kai prepei emeis na plironoume.Teli kikloforias den plirono? Giati na dino kai diodia???
Alla stin ellada zo perno 500E mistho etsi 1.8E+1.8E diodio tin mera den einai tpt.Vre oust!
Apo tote pou mpikan diodia den exo mpei oute mia fora stin A.O.
Pao apo Iraklio stin Pentelis apo Aithrio-Dimokratias kai nai kano misi ora eno me A.O. 5lepta kai kaio kai parapano venzina alla diodia gia dromo mesa stin poli den dino.
-
Στον αέρα ενδέχεται να βρεθεί το σύστημα των ενιαίων διοδίων της Αττικής Οδού, καθώς μετά από παρέμβαση του Αλέκου Αλαβάνου, η Κομισιόν αποφάνθηκε ότι «υπάρχει θέμα», και πρέπει να αντιμετωπιστεί από πλευράς κοινοτικής νομοθεσίας.
Συγκεκριμένα, ο ευρωβουλευτής με ερώτησή του σχετικά με τον τρόπο τιμολόγησης των διοδίων της Αττικής Οδού, ζήτησε την παρέμβαση της Κομισιόν προκειμένου να εφαρμοστεί η κοινοτική νομοθεσία.
Ο Αλ.Αλαβάνος ανέφερε ότι «το εισπραττόμενο χρηματικό ποσό για την πραγματοποιούμενη από όχημα διαδρομή σε έργο υποδομής και το ύψος του εν λόγω ποσού καθορίζεται με βάση τη διανυόμενη απόσταση και την κατηγορία του οχήματος, και όχι όπως γίνεται σήμερα, που οι χρήστες του έργου υποχρεώνονται να πληρώνουν υψηλά και ενιαία διόδια ανεξάρτητα από το μήκος της διαδρομής που διανύουν τα αυτοκίνητά τους».
Απαντώντας η αντιπρόεδρος της Κομισιόν, Λογιόλα ντε Παλάθιο, επισήμανε ότι η ισχύουσα σχετική κοινοτική οδηγία αναφέρεται μόνο σε φορτηγά μικτού βάρους άνω των 12 τόνων, ωστόσο υπογράμμισε ότι η έννοια «διόδια» σε προηγούμενη οδηγία καθορίζεται ως «η καταβολή καθορισμένου ποσού για ένα οδικό όχημα που διανύει την απόσταση μεταξύ δύο σημείων μιας υποδομής, και το ποσό υπολογίζεται βάσει της διανυόμενης απόστασης και της κατηγορίας του οχήματος».
Η κ. Ντε Παλάθιο κατέληξε, λέγοντας πως «είναι συνεπώς σαφές ότι η επιβολή ενιαίου ποσού, ανεξαρτήτως της διανυόμενης απόστασης, δημιουργεί θέμα από πλευράς κοινοτικής νομοθεσίας, το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί». Επίσης, ανέφερε ότι η Κομισιόν θα απευθυνθεί στις ελληνικές αρχές για περαιτέρω διευκρινίσεις.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ενδιαφέροντα αυτά που λες Χρήστο. Δεν κατάλαβα όμως το κομμάτι που λεει ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις κλειστού αυτοκινητόδρομου. Γιατί με τον Προαστικό θα τις πληροί και τώρα όχι; Μπορείς να το κάνεις λιανά;
Κλείστος Αυτοκινητόδρομος εστί
Κλειστός Δρόμος Ταχείας Κυκλοφορίας με
2 ή 3 Λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3.75 m και βοηθητική Λωρίδα
εκτάκτου ανάγκης πλάτους το λιγότερο 2.75 mΚεντρική Νησίδα
Μπαριέρες σε όλο το μήκος της οδού
Τηλέφωνα Εκτάκτου Ανάγκης ανά Χιλιόμετρο με σήμανση στις
Μπαριέρες σε πια διεύθυνση είναι το κοντινότερο τηλέφωνο.Χώρος στάθμευσης (έκτακτης) ανά χιλιόμετρο (συνήθως ο χώρος
αυτός είναι και το σημείο που υπάρχει η τηλεφωνική συσκευή)Σήμανση που πληρεί τις προδιαγραφές....
Εφόσον το κομμάτι που παραδόθηκε έχει τμήματα του που
έχουμε μόνον μία Λωρίδα Κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση δεν
είναι δυνατο να θεωρηθεί Κλειστός Αυτοκινητόδρομος...Αυτά....
Να ξαναρωτήσω σε ποιον κλειστό αυτοκινητόδρομο -εκτός Αγγλίας- επιτρέπεται η έξοδος από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και η είσοδος πάλι σε αυτή; (διασταύρωση Γέρακα) μήπως είναι εγκλημ-Αττική οδός;
Αττική Οδός