Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στατικος Ηλεκτρισμος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στατικος Ηλεκτρισμος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    114
    734
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Τι να πω βρε παιδιά Ελαστικά είναι όλα και θα έπρεπε να μονώνουν το αμάξι και όχι να το γειώνουν!!!! Μάλλον σημαντικότερο ρόλο παίζουν οι κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής που κινούμαστε συνήθως. Εγώ έχω Bridgestone αλλά με χτυπάει καθημερινά ο στατικός ηλεκτρισμός συγκεκριμένες περιόδους ανά έτος ενώ τον περισσότερο καιρό δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Μάλιστα εκείνες τις μέρες προσαρμόζομαι να πιάνομαι από το τζάμι, να κλείνω την πόρτα πάντα από το χερούλι και να πιάνω πρώτα μεταλλικό μέρος του αυτοκινήτου και μετά να κατεβάζω το πόδι στο έδαφος. Όλα αυτά λειτουργούν άψογα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Silica rubber requires special care in mixing and curing and also in tread design. We have adapted our plant equipment to handle the new compounds efficiently and have developed tread patterns to discharge static electricity, which tends to build up in silica-rubber tires.
        http://www.bridgestone.co.jp/ir/library ... echno.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          enginekiller last edited by

          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
          Τι να πω βρε παιδιά Ελαστικά είναι όλα και θα έπρεπε να μονώνουν το αμάξι και όχι να το γειώνουν!!!!

          Δεν το κανουν γιατι ο μεταλικος σκελετος τους ειναι αρκετος ωστε να λειτουργουν σαν γειωση. Πιστευω πως ειναι και καλυτερα ετσι απο αποψη ασφαλειας μιας και μειωνονται ετσι οι περιπτωσεις πχ αναφλεξης απο την αντλια βενζινης κτλ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

            Τι να πω βρε παιδιά Ελαστικά είναι όλα και θα έπρεπε να μονώνουν το αμάξι και όχι να το γειώνουν!!!!

            Δεν το κανουν γιατι ο μεταλικος σκελετος τους ειναι αρκετος ωστε να λειτουργουν σαν γειωση. Πιστευω πως ειναι και καλυτερα ετσι απο αποψη ασφαλειας μιας και μειωνονται ετσι οι περιπτωσεις πχ αναφλεξης απο την αντλια βενζινης κτλ...

            Μα ο μεταλλικός σκελετός (άσε που δεν είναι πάντα μεταλλικός) δεν έρχεται σε επαφή με κανένα μέταλλο του σκελετού του αυτοκινήτου ούτε με το έδαφος!!!!!! Φαντάζομαι ότι η υγρασία της ατμόσφαιρας βοηθάει την κατάσταση γι αυτό όταν είναι πολύ ξερός ο καιρός σε χτυπάει περισσότερο ο στατικός ηλεκτρισμός.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              leonp last edited by

              Οι κατασκευαστές δεν μιλούν για σκελετό αλλά για συστατικά του ελαστικού: carbon black (αγώγιμο, λιγότερος στατικός ηλεκτρισμός) και silica (περισσότερος στατικός ηλεκτρισμός).

              Η Bridgestone παραπάνω μιλάει για σχεδίαση πέλματος που βοηθάει στην απομάκρυνση του στατικού ηλεκτρισμού σε λάστιχα silica rubber (λάστιχα που κάνουν οικονομία στο καύσιμο - αυτά χτυπάνε πολύ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lefteris25 last edited by

                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                Τι να πω βρε παιδιά Ελαστικά είναι όλα και θα έπρεπε να μονώνουν το αμάξι και όχι να το γειώνουν!!!!

                Γιατι ρεσι EMMANOYHL να το μονωνουν? αυτος ειναι ο λογος που υπαρχει προβλημα στατικου ηλεκτρισμου...τα λαστιχα μονωνουν το αμαξι γιατι συμπεριφερονται σαν μονωτες. Πριν δεν ειπαμε οτι κρεμαμε ενα συρμα κατω απο το αμαξι για να μην μας κτυπαει το ρευμα? εεε αυτο δεν ειναι γειωση? προκειμενου να ξεφωρτιζεται το σασι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:

                  Τι να πω βρε παιδιά Ελαστικά είναι όλα και θα έπρεπε να μονώνουν το αμάξι και όχι να το γειώνουν!!!!

                  Γιατι ρεσι EMMANOYHL να το μονωνουν? αυτος ειναι ο λογος που υπαρχει προβλημα στατικου ηλεκτρισμου...τα λαστιχα μονωνουν το αμαξι γιατι συμπεριφερονται σαν μονωτες. Πριν δεν ειπαμε οτι κρεμαμε ενα συρμα κατω απο το αμαξι για να μην μας κτυπαει το ρευμα? εεε αυτο δεν ειναι γειωση? προκειμενου να ξεφωρτιζεται το σασι.

                  Φίλε Λευτέρη αυτό περίπου λέω και εγώ!!! Το παράξενο είναι ότι οι φίλοι μας αναφέρουν ότι ο συρμάτινος σκελετός ή τα συστατικά της γόμας των ελαστικών χρησιμοποιούνται για να γειώσουν το αμάξι αποφορτίζοντας το.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                    Τι να πω βρε παιδιά Ελαστικά είναι όλα και θα έπρεπε να μονώνουν το αμάξι και όχι να το γειώνουν!!!!

                    Γιατι ρεσι EMMANOYHL να το μονωνουν? αυτος ειναι ο λογος που υπαρχει προβλημα στατικου ηλεκτρισμου...τα λαστιχα μονωνουν το αμαξι γιατι συμπεριφερονται σαν μονωτες. Πριν δεν ειπαμε οτι κρεμαμε ενα συρμα κατω απο το αμαξι για να μην μας κτυπαει το ρευμα? εεε αυτο δεν ειναι γειωση? προκειμενου να ξεφωρτιζεται το σασι.

                    Φίλε Λευτέρη αυτό περίπου λέω και εγώ!!! Το παράξενο είναι ότι οι φίλοι μας αναφέρουν ότι ο συρμάτινος σκελετός ή τα συστατικά της γόμας των ελαστικών χρησιμοποιούνται για να γειώσουν το αμάξι αποφορτίζοντας το.

                    Αυτο που ανεφερα το εχω διαβασει αρκετες φορες σε αξιοπιστα κειμενα. Καταρχας αν δεν ισχυε πως θα γειωνοταν η ταπα του ρεζερβουαρ, σημειο ακρως επικινδυνο για αναφλεξη της ωρα του ανεφοδιασμου. Φανταζομαι ομως οτι ενα κομματι συρμα ειναι καλυτερη γειωση απο μερικα λαστιχα με μεταλλικο σκελετο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lefteris25 last edited by

                      @EMMANOYHL sorry...δεν ηταν ξεκαθαρο αυτο που ελεγες τωρα καταλαβα τι εννωουσες...
                      @EngineKiller η ταπα του ρεζερβουαρ γειωνεται μεσω της μανικας ανεφοδιασης δεν ξερω τι θελεις να πεις και εσυ...το τοπικ εχει καταντησει μεγαλο μπερδεμα...ακουω για λαστιχα που γειωνουν το αμαξι...μπαταριες που βαζετε στο στομα σαν οταν ημασταν πιτσιρικια...

                      ενα λαστιχο απο διαφορετικο υλικο πιθανον να μπορει να περιορισει τον στατικο ηλεκτρισμο...
                      τωρα αν υπαρχει λαστιχο που εχει καποιο αγωγο να συνδεει την γωμα με την ζαντα...δεν ξερω..δεν ειμαι κανενας επιστημονας για να 'στεκει' πιο πολυ η δικη μου αποψη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        govus last edited by

                        Ακολούθησα την (προ 14μήνου... ) συμβουλή του φίλου GeorgeTabs (πιάνουμε πρώτα μέταλλο και μετά πατάμε στο έδαφος) και το 'πρόβλημα' απλά εξαφανίστηκε ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          morx last edited by

                          Ο χρήστης Govus έγραψε:
                          Ακολούθησα την (προ 14μήνου... ) συμβουλή του φίλου GeorgeTabs (πιάνουμε πρώτα μέταλλο και μετά πατάμε στο έδαφος) και το 'πρόβλημα' απλά εξαφανίστηκε ...

                          Επιβεβαιωνω, μετα απο καμποσα χρονια ξεθαβοντας αυτο το ακρως ενδιαφερον τοπικ, σε φαση 'ξυσιματος' στο γραφειο.

                          Πιανω πορτα, πανω απο το τζαμι, βγαζω ποδαρακι και τσουπ... σπινθηρας γιοκ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Πολύ καλό παιδιά. Να θυμηθώ να το κάνω το χειμώνα που μόλις κατεβώ από το αμάξι, δεν τολμάω να ακουμπήσω μεταλλικό αντικείμενο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              Από τότε που κάνω αυτό το κόλπο, σταμάτησα να έχω γενικά θέμα με στατικό.
                              Από το κλειδί στην πόρτα που πέταγε σπίθα, την εσωτερική κεραία, μέχρι και το καλοριφέρ φοβόμουνα να ακουμπήσω.

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Εμενα μου τυχαινε βγαινοντας απο το αυτοκινητο, αν εκανα διαδρομη πανω απο 10 λεπτα, επειδη φορουσα κοστουμι. Εβγαινα εξω και μολις πηγαινα να κλεισω πορτα, μπζζζτττ

                                το κολπο που ειχα βρει ειναι να ανοιγω πορτα τελειως, να βγαινω εγω και μετα ενα μικρο χτυπημα στην πισω πορτα με το αριστερο μερος το αριστερου χεριου, με κλειστη γροθια. Στο σημειο εκεινο ο σπινθηρας δε με ενοχλουσε, μαλλον λογω ελλειψης νευρων στην περιοχηαυτη του χεριου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nek last edited by

                                  Εγω παρατηρησα οτι απο τις ελαχιστες φορες το χρονο που κου εμφανιζεται ο στατικος ηλεκτρισμος, ςιναι οταν ο καιρος ειναι ξηρος και εχω κανει αρκετα χιλιομετρα διαδρομη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 6
                                  • 6 / 6
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr