-
το μονο που λυπαμαι ειναι οι εργαζομενοι...
θα υπαρξουν και αλλες τετοιες εταιρειες...
-
Εταιρείες σαν την TVR, τη Lotus, τη Marcos, τη Farboud κ.λπ. έχουν σαφέστατο λόγο ύπαρξης.
Απευθύνονται σε ένα πολύ ειδικό κοινό, που εκτιμά στοιχεία, που για κάποιους είναι αδιανόητα.
Συμφωνώ με τον Nick.
H αυτοκίνηση χωρίς αυτοκίνητα που προσφέρουν μοναδικότητα, άποψη, στυλ, αίσθηση, θα ήταν πολύ φτωχή. Και στα αυτοκίνητα αυτά, δεν ανήκουν μόνο τα προϊόντα αυτών των πολύ ειδικών κατασκευαστών.Ίσως να μην ασχολούμασταν καν με αυτοκίνητα εμείς που τα αγαπάμε, στην περίπτωση που όλα τα αυτοκίνητα θα ήταν απλώς μεταφορικά μέσα. Όχι ίσως, σίγουρα.
Κανένας ψόγος φυσικά για τους ανθρώπους που απλώς θέλουν να μετακινούνται απροβλημάτιστα, σαν επιβάτες, χωρίς συγκινήσεις και τα τοιαύτα.
-
Η άποψή μου ταυτίζεται απόλυτα με αυτή του Pai Mei και ας μη συμπάθησα ποτέ τις περισσότερες από τις μικρές αυτές εγγλέζικες εταιρίες.
Άλλωστε από τη στιγμή που πολλοί εδώ στεναχωρήθηκαν από την είδηση δε νομίζω ότι τίθεται θέμα για το αν έχει ή δεν έχει θέση, μια εταιρία σαν την TVR, στην καρδιά των 'φίλων της αυτοκίνησης'.Μόνο μη μου πεις, KRIEZA, για τις 'ρόδες του λαού' και την προσφορά τους στην 'αυτοκίνηση' γιατί όταν τα έλεγα για τα σκαθάρια παλιότερα έπεσαν όλοι να με φάνε... όλα σημαντικά είναι, το καθένα από την πλευρά του!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Εταιρείες σαν την TVR, τη Lotus, τη Marcos, τη Farboud κ.λπ. έχουν σαφέστατο λόγο ύπαρξης.
Απευθύνονται σε ένα πολύ ειδικό κοινό, που εκτιμά στοιχεία, που για κάποιους είναι αδιανόητα.
Συμφωνώ με τον Nick.
H αυτοκίνηση χωρίς αυτοκίνητα που προσφέρουν μοναδικότητα, άποψη, στυλ, αίσθηση, θα ήταν πολύ φτωχή. Και στα αυτοκίνητα αυτά, δεν ανήκουν μόνο τα προϊόντα αυτών των πολύ ειδικών κατασκευαστών.Ίσως να μην ασχολούμασταν καν με αυτοκίνητα εμείς που τα αγαπάμε, στην περίπτωση που όλα τα αυτοκίνητα θα ήταν απλώς μεταφορικά μέσα. Όχι ίσως, σίγουρα.
Κανένας ψόγος φυσικά για τους ανθρώπους που απλώς θέλουν να μετακινούνται απροβλημάτιστα, σαν επιβάτες, χωρίς συγκινήσεις και τα τοιαύτα.
+1000
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μονο που λυπαμαι ειναι οι εργαζομενοι...θα υπαρξουν και αλλες τετοιες εταιρειες...
Γιατί τους λυπάσαι; Ξέρεις τι βιογραφικό έχουν φτιάξει τώρα αυτοί;
-
Θα ηθελα παρα πολυ η TVR να γινει η Porshe της Αγγλιας(πριν την cayenne). Ειναι κριμα να σταματησει να παραγει ενας τετοιος κατασκευαστης. Δε νομιζω οτι της αξιζει τετοια τυχη. Τοση προσωπικοτητα σε αυτοκινητο ουτε η Porshe εχει. Ευχομαι ο Ρωσος μεγιστανας να βρει την ακρη και να πραγματοποιησει το ονειρο του.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
το μονο που λυπαμαι ειναι οι εργαζομενοι...
θα υπαρξουν και αλλες τετοιες εταιρειες...
Γιατί τους λυπάσαι; Ξέρεις τι βιογραφικό έχουν φτιάξει τώρα αυτοί;
το ξερω οτι θα αποκατασταθουν, αλλα δεν ειναι καλο να χανεις τη δουλεια σου...η tvr για μενα ουτε κρυο ουτε ζεστη....μια φωτο σε περιοδικο ηταν...
-
Οχι ρε γμτ.......το όνειρό μου πάντα ήταν να πάρω ένα CERBERA....
και μην ακούω ότι η TVR δεν εχει προσφέρει τίποτα στην αυτοκίνηση.....
PURE PLEASURE!!!!!.....
έχετε ακούσει cerbera να περνάει απο δίπλα....??
θα πέσουν πολλά σαγόνια....έχετε δεί cerbera μέσα???
για να μην μιλήσουμε για chimaera, speed 12, sagaris κτλ....
-
Ο χρήστης face έγραψε:
έχετε ακούσει cerbera να περνάει απο δίπλα....??αυτό είναι κάτι που δεν ξεχνιέται (ακόμα και ας μην είναι ακριβώς δίπλα)...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Δεν πα να γίνουν όλα golf (tyxio paradeigma). Καλό θα μας κάνειΏχ! Θα γεμίσουν οι δρόμοι κινητά εμπόδια
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
έχετε ακούσει cerbera να περνάει απο δίπλα....??
αυτό είναι κάτι που δεν ξεχνιέται (ακόμα και ας μην είναι ακριβώς δίπλα)...
και για του λόγου το αληθές...
start engine
leave garage
accelaratingγια τα αυτιά σας μόνο...
-
TVR
Simply better than Scoda!Καλά θα κάνουν κάποιοι να μην μπερδεύουν στο μυαλό τους τις όποιες πετυχημένες ή ανεπιτυχείς προσπάθειες των ανά τον κόσμο προηγμένων ή συμβατικών cottage industries παραγωγής ονείρων αυτοκίνησης με τα όποια εκβιομηχανισμένα, μεταλλικά αλεξιβρόχια μεταφοράς προσωπικού (έτσι κάπως δεν θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα δίτονα αυτοκίνητα πόλης που μας επιβάλλουν να χρησιμοποιούμε σαν καθημερινό αυτοκίνητο;;;) που μόνο σκοπό έχουν μέσα από την ελαχιστοποίηση του κόστους ρομποτικής παραγωγής και των οικονομιών κλίμακος να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη-κέρδη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μας προσφέρουν ένα μείγμα άπειρων συμβιβασμών σε πολλούς τομείς σε μεταλλική συσκευασία, και μάλιστα κάθε χρόνο σε πιο παχύσαρκη μορφή!
Υ.Γ-Tip
O Smolenski, παρότι πιτσιρικάς, μόνο μαλ@κας δεν είναι! Εδώ και πολύ καιρό είχε γραφτεί ότι το υπάρχων εργοστάσιο στο Blackpool ΔΕΝ κάλυπτε τις τεχνολογικά τις ανάγκες διέρυνσης της παραγωγής για την ανάπτυξη αυτοκινήτων που να καλύπτουν τις ευρωπαϊκές και αμερικάνικες νομοθεσίες περί ρύπων και ασφαλείας προκειμένου να μπορέσει να ξεφύγει η εταιρία από τον εσωστρεφισμό που την χαρακτήριζε επί εποχής Wheeler, που το μόνο μέρος στον κόσμο που μπορούσες να οδηγήσεις TVR ήταν μόνο στην χώρα παραγωγής τους.Πιστεύω πως το μέτρο, αν δεν είναι μαρκετίστικο τέχνασμα για να φανεί πως η εταιρία κάνει θριαμβευτικό turnaround (και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα!) και καταφέρει να προσελκύσει ίσως κάποια επιπλέον σοβαρά κεφάλαια για την υποστήριξη της παγκοσμιοποίησής της, είναι πολύ προσωρινό και η εταιρία θα συνεχίσει να παράγει όνειρα αυτοκίνησης, και μάλιστα με την σφραγίδα Euro4, ασχέτως κι αν αυτά δεν θα αντικρύζουν από την πόρτα του εργοστασίου την ωραία παραλία του Blackpool και το ταχύτερο roller-coaster (4.5G!!!) της Ευρώπης
-
Και επειδή πολλά γράφονται από δημοσιογραφίσκους ανά τη γη, που διψούν για αίμα στις ανά τα εδάφη τους αρένες της 'δημοσιογραφίας' που ασκούν ( ; ), ιδού και ολίγη τροφή απευθείας από το εργοστάσιο:
*Following TVR's announcement last year that it is to discontinue production at its Bristol Avenue factory in Blackpool by 2007, the company has brought forward its plans to coincide with the cessation of its current lease, which would otherwise require long-term renewal. TVR is to relocate some of its assembly process to a more suitable facility, the exact details of which cannot yet be released.
The cars will continue to be hand-built to customers' orders by highly skilled craftsmen using mostly proprietary components, but the impressive new technology, processes and techniques with which they'll be constructed and tested are considerably more advanced. This will mean a significant and more consistent step-up in precision, quality, reliability and durability, as well as in compliancy with international requirements.
TVRs have been built at Bristol Avenue since the 1970s, so it is regrettable that cut-backs to the local production team have been necessary. TVR wishes to extend its thanks to all of its loyal staff at the factory, as well as its thoughts to all those who have had to be laid-off. The company is confident, however, that this difficult decision is the right one to secure its long-term stability and foothold within the competitive, low-volume sports car industry, as well as to continue to improve its product for the domestic and international marketplace.
The logistics arm of the business will also be modernised to improve the availability of parts and the timeframes within which they're delivered. The entire change-over has, of course, been carefully planned to minimise disruption, and all current authorised dealerships and service centres will remain completely unaffected by the move.
TVR also wishes to clarify that although slow winter sales hit the automotive industry as a whole, its sales have not slumped generally, with demand remaining fairly constant for a number of years. The company remains financially stable and highly optimistic about its future.
As well as an encouragingly high level of interest at its showrooms, TVR is extremely confident in its ongoing plans: it is on schedule for achieving Euro IV emissions approval, which will enable it to sell more concertedly into Europe, and the developments for which will help with selling into the lucrative US and Middle East markets; it is exhibiting at the forthcoming Motor Show, for which it has several surprises planned; testing and production processes and component quality have all advanced markedly, and continue to do so; and a new marketing campaign is under way.
There have also been excellent reactions from the press and the public to TVR's newest and best ever models: the Sagaris coupe, the Tuscan convertible and the completely reworked Tuscan targa, all of which are now backed by a comprehensive three-year/36,000-mile warranty.
TVR is looking forward to enjoying the continued support of its customers and emphatic enthusiasts in the UK and throughout the world, as well as to attracting new ones with the positive progress of the company and its cars. TVR is also preparing for its 60th anniversary celebrations next year.*
Υ.Γ.
Όσο ωμό κι αν ακούγεται για τους εξειδικευμένους εργαζομένους του Blackpool, που πιθανώς, για τους πιο γενναίους ή καταρτισμένους, να 'μετακομίσουν' κι αυτοί μαζί με το νέο εργοστάσιο στην νέα τοποθεσία, καμμιά επανάσταση, ακόμα κι αν αυτή γίνεται εις το όνομα και το τίμημα του Euro4 compliance, δεν γίνεται χωρίς να πέσει 'αίμα'...Μακάρι, κανείς να μην έχανε την δουλειά του...
-
Κάποιος με 'ξερά' νούμερα πωλήσεων, pls.?
-
Ο χρήστης face έγραψε:
για τα αυτιά σας μόνο... -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Κάποιος με 'ξερά' νούμερα πωλήσεων, pls.?Πιστεύεις πως τα 'ξερά' νούμερα πωλήσεων που αφορούν εν τέλει αποκλειστικά την αγορά της Αγγλίας θα έχουν να μας πουν κάτι ουσιαστικό για την πορεία της εταιρίας συγκριτικά με τα όποια ενοποιημένα 'νούμερα' πωλήσεων κάποιων ανταγωνιστικών και καλά μοντέλων μεγαλύτερων βιομηχανιών ανά τον κόσμο;
Η εταιρία θα επιχειρήσει στο επόμενο χρονικό διάστημα να κάνει αυτό που λέμε re-engineering, να αναδιαρθρωθεί προκειμένου να μπορεί να γίνει ανταγωνιστική όχι μόνο στο συναίσθημα στο οποίο και απευθυνόταν ίσως αποκλειστικά και μάλιστα στο αγγλικό και μόνο κοινό που μπορούσε να αγοράσει τα αυτοκίνητα αυτά, αλλά και στην βάση και της ποιότητας και της αξιοπιστίας που μπορεί να της προσφέρει μια νέα γραμμή παραγωγής και ένας νέος και αξιόπιστος Euro 4 κινητήρας...
Μέχρι τότε, το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε στο τημ της Briston Avenue είναι καλή επιτυχία ώστε να συνεχίσουν να ομορφαίνουν τον κόσμο της αυτοκίνησης τούτο που έχει στοιχειώσει από τις στρατιές των υποταγμένων στους συμβιβασμούς κόστους και μέτριας απόδοσης Γκολφωσκόντα και λοιπών ομοειδών γαλβανισμένων αλεξιβρόχιων μεταφοράς προσωπικού...
Υ.Γ.
Max'afana'mara , Face & Lotusnick, επειδή είμαι σε υπολογιστή που δεν έχω πρόσβαση στο image library μου, μπορείτε να ανεβάσετε κάποιες φωτογραφίες από TVR, μπας και μπορέσουμε να δώσουμε στον κόσμο να καταλάβει την διαφορά μεταξύ 'αυτοκινήτων' και αυτοκινήτων; Μακάρι να είχαμε και κάποιο διαθέσιμο εδώ στην Ελλάδα προκειμένου να δίναμε και την δυνατότητα να τα 'δουν' όλα τόσο εντός όσο και στα όνειρά τους για την υπόλοιπη ζωή τους, κι ας θυσιάζαμε το κάθισμα του συνοδηγού που θα χρειαζόταν εντατικό καθαρισμό από τους τόνους ουρίας που θα απελευθερωνόντουσαν από τους πολέμιους αυτών των ονειρικών στην κυριολεξία αυτοκινήτων, όπως είναι μεταξύ άλλων και τα TVR... -
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Υ.Γ.
Max'afana'mara , Face & Lotusnick, επειδή είμαι σε υπολογιστή που δεν έχω πρόσβαση στο image library μου, μπορείτε να ανεβάσετε κάποιες φωτογραφίες από TVR, μπας και μπορέσουμε να δώσουμε στον κόσμο να καταλάβει την διαφορά μεταξύ 'αυτοκινήτων' και αυτοκινήτων;**
ΟΟΟΟΗ ΥΕΑΑΗΗΗΗ...**Ολίγον απο Cerbera
και απο εσωτερικό...
οι Φωτογραφίες είναι απο εδώ!
Speed 12
Engine: 7730cc 90 degree V12
Steel block, aluminium heads, 4 valves per cylinder
Dry Sump
12.5:1 compression ratio
Power: 800 bhp at 8250 revs
Torque: 650 lbs/ft at 5750
Weight: 1000kg
Chassis: Space frame with integral rollover and side impact protection.
Brakes: Front - 378mm ventilated with 6 pot callipers
Rear - 273mm ventilated with 4 pot callipers
Wheels: Front - 11x18, 285/35 tyres
Rear - 13x18 345/35 tyres
-
-
http://www.nimag.nl/nimag?nav=ycdvIsHcPvMlJECC
***Sagaris ***:whistlink: . Spoiler με άποψη !
Theo, τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια - ή λένε ότι τους πείς . Αυτό που θα με ενδιέφερε περισσοτερο είναι ένα trend - παραδείγματος χάρη, αν ένα εργοστάσιο 'βγάζει' 100 αυτοκίνητα το χρόνο για μία πενταετία, you can safely assume ότι θα έχει προσαρμόσει τα έξοδά του σε αυτό το επίπεδο παραγωγής. Αν δε τον έκτο και έβδομο χρόνο η παραγωγή είναι στα 50...τότε, bad news indeed...
-
Ο χρήστης face έγραψε:
**
ΟΟΟΟΗ ΥΕΑΑΗΗΗΗ...**Δώσε Sagaris , Tuscan, Tamora & Τ350 στο λαό.....
...μπας και ξεκολλήσει η εγκεφαλική σύναψη από το FSI
TVR - Σε 6 μήνες θα κλείσει?