-
Δεν νομίζω να είναι αυτό, τα λάστιχα που γράφουν carbon black αντι silicone compounds φορτίζουν λιγότερο ηλεκτροστατικά το αυτοκίνητο και δεν σε χτυπάει το ρεύμα βγαίνοντας. Για το κράτημα στο βρεγμένο υπάρχει σε κάποιο έντυπο στη βιβλιοθήκη μου (πριν μερικά χρόνια) και αν το βρω θα το γράψω.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Για τα Kumho ... επέλεξα μια 4άδα V70A σε hard για χρήση πίστας.
Σε γερμανικό test έβγαιναν καλύτερα από όλα ....... Michelin , Pirelli , Yokohama , Toyo κλπ. Είναι όντως καθαρόαιμο racing λάστιχο ... πολύ καλό.ΒΑΣΙΛΗ, επειδη τα εχω βαλει στο ματι και εγω τα kumho V70, μηπως μπορεις να μου πεις με pm απο που τα παρηγγειλες, και ποσο σου κοστισαν?
Εγω ενδιαφερομαι για 195-580-15. -
Δεν προωθείς και σε μένα το μήνυμα;
-
Για δες http://www.elastika-online.gr
Φυσικά και δεν έχω καμιά σχέση με το εν λόγω διαδυκτιακό κατάστημα πωλησης για να μη θεωρηθεί διαφήμηση - και πως θα μπορούσα άλλωστε όταν είναι ξένων συμφερόντων; -
τα λαστιχα μπηκανε και αφου πατησαν για 100 χλμ πιεστηκαν αρκετα στο κατεβασμα της γνωστης ειδικης φτερης θα ξεκινησω με τα θετικα παντα συγκρινωμενος με τα πριμιουμ κοντακτ. το αμαξι πλεον εχει πολυ προσφυση στο στεγνο ελκτικη και πλευρικη,επισης κρατανε πολυ καλα και σε μικτες συνθηκες δηλ. βροχη,υγρασιες κτλ. οπως αλλωστε και τα κοντι.επισης κοπανανε πολυ λιγοτερο απο τα κοντι και ειναι πιο αθορυβα. το μονο αρνητικο που εχω να επισημανω ειναι οτι περιμενα καποια βελτιωση στην πληροφορηση στο τιμονι σε σχεση με τα μετρια σε αυτον τον τομεα πριμιουμ κοντακτ αλλα μαλλον τα μαλακα πλαινα δεν αφηνουν πολλα περιθωρια.τελος να προσθεσω οτι αν και με δεικτη V ζεσταινονται συντομα και οτι τα δουλευω με 35,36 πιεση μπρος-πισω οπως αλλωστε προτεινει ο κατασκευαστης χωρις φορτιο.για την αντοχη στο χρονο πιστευω οτι θα με βγαλουν παραπανω απο τα 32000χλμ των κοντινενταλ μιας και το αμαξι σε καθημερινη βαση σπανια πιεζεται. νομιζω οτι και με την βοηθεια σας εκανα την καλυτερη επιλογη συμφωνα μαυτα που ζηταω απο ενα λαστιχο και χωρις να δωσω ενα τσουβαλι λεφτα. θα επανελθω για εντυπωσεις στο στεγνο μιας και σε αρκετα σημεια η διαδρομη ειχε υγρασιες και κατεβηκα αρκετα φυλαγμενος.και παλι σας ευχαριστω ολους!
-
Ξεθαβω το θεμα για να συνεχισω τις εντυπωσεις για τα toyo T1R που εχω εδω και 5000 χιλιομετρα, η διασταση ειναι 225/45/17.
Το ελαστικο συνεχιζει να μου αρεσει στο δρομο αν και εχει χασει λιγο το τιμονι σαν αισθηση (αναμενομενο)να ειναι ανετο και να κραταει καλα και να ερχεται σε θερμοκρασια λειτουργειας πολυ γρηγορα, μετα απο σκεψη και στην ερωτιση αν θα τα ξαναβαζα η απαντηση ειναι μαλλον ναι.
Σαν παιδι ομως εκανα το λαθος και τα εβαλα στην πιστα και το αποτελεσμα ειναι το παρακατω που θα δειτε.Συμπερασμα: Τα λαστιχα αυτα δεν κανουν με τιποτα για πιστα και οσοι εχετε σκοπο να το κανετε απλα να μην τα βαλετε, αν οχι ομως, κατα την γνωμη μου ειναι παρα πολυ καλα για δημοσιο δρομο.
Το μπροστα
Το πισω
-
Μετα απο πόσους γύρους έγινε αυτό;
Στήν πίστα τών Μεγάρων;
Θερμοκρασίες στό περίπου,και πόσο τα 'έσκισες';
Τί πιέσεις είχες; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μετα απο πόσους γύρους έγινε αυτό;
Στήν πίστα τών Μεγάρων;
Θερμοκρασίες στό περίπου,και πόσο τα 'έσκισες';
Τί πιέσεις είχες;Αν τα ειχα βαλει στα Μεγαρα, μαλλον δεν θα ειχε μεινει τιποτα υποθετω
Το εβαλα στο καρτοδρομειο των Αφιδνων, μπηκα 4 φορες απο 5 γυρους, δηλαδη συνολο 20 γυρους, η θερμοκρασια δεν πρεπει να ηταν πανω απο 15 βαθμους και οι ταχυτητες δεν ξεπερναν τα 100-120 χιλιομετρα στις πολυ μικρες ευθειες που εχει.
Οι πιεσεις που εβαλα ηταν 40 εμπρος-πισω μετρημενα κρυα, οταν τα ξαναμετρησα ζεστα εδειχναν 47Αν το εσκισα δεν ξερω, θελω να πιστευω οτι το πηγαινα στρωτα
Το ασχημο ειναι οτι οπως ειναι στα πλαινα τους ειναι και απο πανω που δεν φαινεται στην φωτο, παρ΄ολο το ξεσκισμα δεν παρατηρησα αλλαγη συμπεριφορας στον δρομο, το σιγουρο παντος ειναι οτι μετα απο αυτο δεν θα εχουν και πολυ ζωη.
-
Εμένα μου φαίνεται ότι έχουν πολύ ψωμί ακόμα πάντως.
Μπορεί να φθαρήκανε στο πλάι λόγω μαλακού σκελετού,αλλά έχουν αρκετό πέλμα.
Τί αυτοκίνητο έχεις; -
Δεν εχουν τοσο πολυ μαλακο σκελετο, οσο μαλακη γομα, οπως εγραψα η ιδια οψη 'λιωμενου κεριου' υπαρχει και στο επανω μερος του ελαστικου.
Σε καθε περιπτωση παντος δεν κανουν για πιστα......Εχω ενα impreza STi MY04
-
Ο χρήστης panoss έγραψε:
Ξεθαβω το θεμα για να συνεχισω τις εντυπωσεις για τα toyo T1R που εχω εδω και 5000 χιλιομετρα, η διασταση ειναι 225/45/17.
Το ελαστικο συνεχιζει να μου αρεσει στο δρομο αν και εχει χασει λιγο το τιμονι σαν αισθηση (αναμενομενο)να ειναι ανετο και να κραταει καλα και να ερχεται σε θερμοκρασια λειτουργειας πολυ γρηγορα, μετα απο σκεψη και στην ερωτιση αν θα τα ξαναβαζα η απαντηση ειναι μαλλον ναι.
Σαν παιδι ομως εκανα το λαθος και τα εβαλα στην πιστα και το αποτελεσμα ειναι το παρακατω που θα δειτε.Συμπερασμα: Τα λαστιχα αυτα δεν κανουν με τιποτα για πιστα και οσοι εχετε σκοπο να το κανετε απλα να μην τα βαλετε, αν οχι ομως, κατα την γνωμη μου ειναι παρα πολυ καλα για δημοσιο δρομο.
Αχ,αχ! Αν διάβαζες καλύτερα σ' αυτό το thread
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 574#480574δε θα τα έβαζες στην πίστα
-
Ο χρήστης panoss έγραψε:
Συμπερασμα: Τα λαστιχα αυτα δεν κανουν με τιποτα για πιστα και οσοι εχετε σκοπο να το κανετε απλα να μην τα βαλετε, αν οχι ομως, κατα την γνωμη μου ειναι παρα πολυ καλα για δημοσιο δρομο.
Το μπροστα
...
Το πισω
...
Δεν βρίσκω υπερβολική την φθορά για λάστιχα δρόμου σε πίστα.
Εξάλλου έχει μεγάλη σημασία και ο τρόπος οδήγησης: Αν οδηγάς ραλλίστικα και τα σέρνεις θα φθαρούν ασύγκριτα περισσότερο από ότι εάν οδηγείς με γραμμές (πιστιάρικα), όπως πρέπει και σε κάθε άσφαλτο με καλή πρόσφυση. -
Εβαλα πριν 10 μερες τα PROXES CF1 σε avensis (πρωτο μοντελο) με διαστασεις 195/60/R15 και μπορω να πω οτι το λαστιχο σκιζει!
Τρομερο φρεναρισμα και πλαγια προσφηση.Θορυβος ελαχιστος και confort 1000 φορες καλυτερο απο εχαλτο που ειχα.Τωρα οσο αφορα τα χιλιομετρα που θα αντεξουν,ειμαι λιγο επιφυλακτικος γιατι ειναι πολυ μαλακα αν και σε νορμαλ οδηγηση δεν πιστευω να εχουν προβλημα.
Παντος για 320 ευρω πιστευω οτι ειναι πολυ καλα!
TOYO T1R