Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYO T1R
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. TOYO T1R
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    72
    1398
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Δεν νομίζω να είναι αυτό, τα λάστιχα που γράφουν carbon black αντι silicone compounds φορτίζουν λιγότερο ηλεκτροστατικά το αυτοκίνητο και δεν σε χτυπάει το ρεύμα βγαίνοντας. Για το κράτημα στο βρεγμένο υπάρχει σε κάποιο έντυπο στη βιβλιοθήκη μου (πριν μερικά χρόνια) και αν το βρω θα το γράψω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s3 last edited by

        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

        Για τα Kumho ... επέλεξα μια 4άδα V70A σε hard για χρήση πίστας.
        Σε γερμανικό test έβγαιναν καλύτερα από όλα ....... Michelin , Pirelli , Yokohama , Toyo κλπ. Είναι όντως καθαρόαιμο racing λάστιχο ... πολύ καλό.

        ΒΑΣΙΛΗ, επειδη τα εχω βαλει στο ματι και εγω τα kumho V70, μηπως μπορεις να μου πεις με pm απο που τα παρηγγειλες, και ποσο σου κοστισαν?
        Εγω ενδιαφερομαι για 195-580-15.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltellas last edited by

          Δεν προωθείς και σε μένα το μήνυμα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim-theo last edited by

            Για δες http://www.elastika-online.gr
            Φυσικά και δεν έχω καμιά σχέση με το εν λόγω διαδυκτιακό κατάστημα πωλησης για να μη θεωρηθεί διαφήμηση - και πως θα μπορούσα άλλωστε όταν είναι ξένων συμφερόντων;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sosos last edited by

              τα λαστιχα μπηκανε και αφου πατησαν για 100 χλμ πιεστηκαν αρκετα στο κατεβασμα της γνωστης ειδικης φτερης θα ξεκινησω με τα θετικα παντα συγκρινωμενος με τα πριμιουμ κοντακτ. το αμαξι πλεον εχει πολυ προσφυση στο στεγνο ελκτικη και πλευρικη,επισης κρατανε πολυ καλα και σε μικτες συνθηκες δηλ. βροχη,υγρασιες κτλ. οπως αλλωστε και τα κοντι.επισης κοπανανε πολυ λιγοτερο απο τα κοντι και ειναι πιο αθορυβα. το μονο αρνητικο που εχω να επισημανω ειναι οτι περιμενα καποια βελτιωση στην πληροφορηση στο τιμονι σε σχεση με τα μετρια σε αυτον τον τομεα πριμιουμ κοντακτ αλλα μαλλον τα μαλακα πλαινα δεν αφηνουν πολλα περιθωρια.τελος να προσθεσω οτι αν και με δεικτη V ζεσταινονται συντομα και οτι τα δουλευω με 35,36 πιεση μπρος-πισω οπως αλλωστε προτεινει ο κατασκευαστης χωρις φορτιο.για την αντοχη στο χρονο πιστευω οτι θα με βγαλουν παραπανω απο τα 32000χλμ των κοντινενταλ μιας και το αμαξι σε καθημερινη βαση σπανια πιεζεται. νομιζω οτι και με την βοηθεια σας εκανα την καλυτερη επιλογη συμφωνα μαυτα που ζηταω απο ενα λαστιχο και χωρις να δωσω ενα τσουβαλι λεφτα. θα επανελθω για εντυπωσεις στο στεγνο μιας και σε αρκετα σημεια η διαδρομη ειχε υγρασιες και κατεβηκα αρκετα φυλαγμενος.και παλι σας ευχαριστω ολους!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panoss last edited by

                Ξεθαβω το θεμα για να συνεχισω τις εντυπωσεις για τα toyo T1R που εχω εδω και 5000 χιλιομετρα, η διασταση ειναι 225/45/17.
                Το ελαστικο συνεχιζει να μου αρεσει στο δρομο αν και εχει χασει λιγο το τιμονι σαν αισθηση (αναμενομενο)να ειναι ανετο και να κραταει καλα και να ερχεται σε θερμοκρασια λειτουργειας πολυ γρηγορα, μετα απο σκεψη και στην ερωτιση αν θα τα ξαναβαζα η απαντηση ειναι μαλλον ναι.
                Σαν παιδι ομως εκανα το λαθος και τα εβαλα στην πιστα και το αποτελεσμα ειναι το παρακατω που θα δειτε.

                Συμπερασμα: Τα λαστιχα αυτα δεν κανουν με τιποτα για πιστα και οσοι εχετε σκοπο να το κανετε απλα να μην τα βαλετε, αν οχι ομως, κατα την γνωμη μου ειναι παρα πολυ καλα για δημοσιο δρομο.

                Το μπροστα

                Το πισω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Μετα απο πόσους γύρους έγινε αυτό;
                  Στήν πίστα τών Μεγάρων;
                  Θερμοκρασίες στό περίπου,και πόσο τα 'έσκισες';
                  Τί πιέσεις είχες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panoss last edited by

                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                    Μετα απο πόσους γύρους έγινε αυτό;
                    Στήν πίστα τών Μεγάρων;
                    Θερμοκρασίες στό περίπου,και πόσο τα 'έσκισες';
                    Τί πιέσεις είχες;

                    Αν τα ειχα βαλει στα Μεγαρα, μαλλον δεν θα ειχε μεινει τιποτα υποθετω
                    Το εβαλα στο καρτοδρομειο των Αφιδνων, μπηκα 4 φορες απο 5 γυρους, δηλαδη συνολο 20 γυρους, η θερμοκρασια δεν πρεπει να ηταν πανω απο 15 βαθμους και οι ταχυτητες δεν ξεπερναν τα 100-120 χιλιομετρα στις πολυ μικρες ευθειες που εχει.
                    Οι πιεσεις που εβαλα ηταν 40 εμπρος-πισω μετρημενα κρυα, οταν τα ξαναμετρησα ζεστα εδειχναν 47

                    Αν το εσκισα δεν ξερω, θελω να πιστευω οτι το πηγαινα στρωτα

                    Το ασχημο ειναι οτι οπως ειναι στα πλαινα τους ειναι και απο πανω που δεν φαινεται στην φωτο, παρ΄ολο το ξεσκισμα δεν παρατηρησα αλλαγη συμπεριφορας στον δρομο, το σιγουρο παντος ειναι οτι μετα απο αυτο δεν θα εχουν και πολυ ζωη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Εμένα μου φαίνεται ότι έχουν πολύ ψωμί ακόμα πάντως.
                      Μπορεί να φθαρήκανε στο πλάι λόγω μαλακού σκελετού,αλλά έχουν αρκετό πέλμα.
                      Τί αυτοκίνητο έχεις;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panoss last edited by

                        Δεν εχουν τοσο πολυ μαλακο σκελετο, οσο μαλακη γομα, οπως εγραψα η ιδια οψη 'λιωμενου κεριου' υπαρχει και στο επανω μερος του ελαστικου.
                        Σε καθε περιπτωση παντος δεν κανουν για πιστα......

                        Εχω ενα impreza STi MY04

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          syele last edited by

                          Ο χρήστης panoss έγραψε:
                          Ξεθαβω το θεμα για να συνεχισω τις εντυπωσεις για τα toyo T1R που εχω εδω και 5000 χιλιομετρα, η διασταση ειναι 225/45/17.
                          Το ελαστικο συνεχιζει να μου αρεσει στο δρομο αν και εχει χασει λιγο το τιμονι σαν αισθηση (αναμενομενο)να ειναι ανετο και να κραταει καλα και να ερχεται σε θερμοκρασια λειτουργειας πολυ γρηγορα, μετα απο σκεψη και στην ερωτιση αν θα τα ξαναβαζα η απαντηση ειναι μαλλον ναι.
                          Σαν παιδι ομως εκανα το λαθος και τα εβαλα στην πιστα και το αποτελεσμα ειναι το παρακατω που θα δειτε.

                          Συμπερασμα: Τα λαστιχα αυτα δεν κανουν με τιποτα για πιστα και οσοι εχετε σκοπο να το κανετε απλα να μην τα βαλετε, αν οχι ομως, κατα την γνωμη μου ειναι παρα πολυ καλα για δημοσιο δρομο.

                          Αχ,αχ! Αν διάβαζες καλύτερα σ' αυτό το thread
                          http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 574#480574

                          δε θα τα έβαζες στην πίστα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            miltellas last edited by

                            Ο χρήστης panoss έγραψε:

                            Συμπερασμα: Τα λαστιχα αυτα δεν κανουν με τιποτα για πιστα και οσοι εχετε σκοπο να το κανετε απλα να μην τα βαλετε, αν οχι ομως, κατα την γνωμη μου ειναι παρα πολυ καλα για δημοσιο δρομο.

                            Το μπροστα

                            ...

                            Το πισω

                            ...

                            Δεν βρίσκω υπερβολική την φθορά για λάστιχα δρόμου σε πίστα.
                            Εξάλλου έχει μεγάλη σημασία και ο τρόπος οδήγησης: Αν οδηγάς ραλλίστικα και τα σέρνεις θα φθαρούν ασύγκριτα περισσότερο από ότι εάν οδηγείς με γραμμές (πιστιάρικα), όπως πρέπει και σε κάθε άσφαλτο με καλή πρόσφυση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kasper last edited by

                              Εβαλα πριν 10 μερες τα PROXES CF1 σε avensis (πρωτο μοντελο) με διαστασεις 195/60/R15 και μπορω να πω οτι το λαστιχο σκιζει!
                              Τρομερο φρεναρισμα και πλαγια προσφηση.Θορυβος ελαχιστος και confort 1000 φορες καλυτερο απο εχαλτο που ειχα.Τωρα οσο αφορα τα χιλιομετρα που θα αντεξουν,ειμαι λιγο επιφυλακτικος γιατι ειναι πολυ μαλακα αν και σε νορμαλ οδηγηση δεν πιστευω να εχουν προβλημα.
                              Παντος για 320 ευρω πιστευω οτι ειναι πολυ καλα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 4 / 4
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              APRILIOS

                              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr