-
Λείπουν τα χειριστήρια που είναι πολύ πρακτικά (μα πάρα πολύ!) και η κονσόλα είναι αρκετά χειρότερη (ειδικά η 'θήκη' κάτω από το CD χάλια) σε σχέση με την πανέμορφη εργοστασιακή.
-1 από εμένα!
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Λείπουν τα χειριστήρια που είναι πολύ πρακτικά (μα πάρα πολύ!) και η κονσόλα είναι αρκετά χειρότερη (ειδικά η 'θήκη' κάτω από το CD χάλια) σε σχέση με την πανέμορφη εργοστασιακή.-1 από εμένα!
ε? παρακαλώ? γιατί είναι 'αρκετά χειρότερη'?
ή μάλλον γιατί η παραπάνω δεν θεωρείται εργοστασιακή?
επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα να το παραγγείλεις έτσι από τον Σφακιανάκη?Η ενιαία εργοστασιακή κονσόλα (με το radioCD της Clarion) τι λειτουργικότητα προσφέρει? Μπήκα στο Vitara και έψαχνα να βρω που θα ακουμπήσω το κινητό μου (λογική Corolla). Ακριβώς την ίδια σχεδίαση (με την κενή θήκη στην κονσόλα) έχει και το Astra και με έχει βολέψει αφάνταστα ...
α! και φαντάζομαι ότι δεν σου έχει τύχει να χαλάσουν χειριστήρια που είναι πάνω στο τιμόνι (εννοείται ότι δεν θα ήθελα να βρεθείς ποτέ σε μία τέτοια περίπτωση) ...
Επειδή όμως εγώ την έχω πατήσει είχα μείνει με ένα τιμόνι με χειριστήρια που είχαν παραδώσει πνεύμα μέσα σε μία βδομάδα ... και άκρη δεν έβγαλα γιατί έπρεπε να αλλάξω όλο το τιμόνι ....Τέλος πάντων ...
Περί ορέξεως ... σπανοκοτυρόπιτα! -
Εργοστασιακή είναι αυτή που προσφέρει η ίδια η Suzuki. Στο site της εταιρίας η κονσόλα που έχει είναι αυτή: (το Cdplayer που φαίνεται είναι το μονό, το 6απλό είναι ακόμα πιο όμορφο).
Απλώς πιστεύω ότι είναι πολύ πιο όμορφη. Το χειρότερη πήγαινε σε εμφάνιση/αισθητική, την οποία πιστεύω ότι ειδικά η θήκη κάτω από το CD καταστρέφει. Σιγούρα βολεύει εκεί η θήκη (αν και όπως φαίνεται από την φώτο σε κανένα φρενάρισμα θα το ψάχνεις το κινήτο...)
Όσο για τα χειριστήρια τα βρίσκω πολύ πράκτικα. Το 'άμα σου χαλάσουν' σαν επιχείρημα δεν έχει λογική. Και εμένα μου έχει τύχει σε αμάξι να μου χαλάσουν τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων, τι να κάνω να βρω αμάξι χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα?
Πάντα φιλικά έτσι, απόψεις ανταλάσσουμε!
-
Είναι όντως πολύ όμορφο και νομίζω πιο 'αποδεκτό' από τον πολύ κόσμο σε σχέση με το ταμπλώ των δύο επιπέδων του RAV.
. Εάν συνοδεύεται και με καλή ποιότητα κατασκευής ακόμα καλύτερα.
Τώρα που το νέο RAV , 'έχασε' τη μόνιμη τετρακίνησή του κι ένα απο τα διαφορικά του, νομίζω ότι θα κάνει καλές πωλήσεις το GV -
Ο χρήστης afonic έγραψε:
(αν και όπως φαίνεται από την φώτο σε κανένα φρενάρισμα θα το ψάχνεις το κινήτο...)Μάλλον όχι σε φρενάρισμα, αλλά σε επιτάχυνση, στροφή ή ανωμαλίες χωματόδρομου σίγουρα.
Είναι πολύ πιο ωραίο χωρίς το κενό. Στο απλό της Ολλανδίας ας έβαζαν τουλάχιστον ένα συρταράκι που να κλείνει (όπως έχει το Fabia παρακάτω) και να μην ψάχνεις τα πράγματα από εδώ και από 'κει. -
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Εργοστασιακή είναι αυτή που προσφέρει η ίδια η Suzuki. Στο site της εταιρίας η κονσόλα που έχει είναι αυτή: (το Cdplayer που φαίνεται είναι το μονό, το 6απλό είναι ακόμα πιο όμορφο).Και επειδή απόψεις ανταλλάσουμε μεταξύ μας ώστε τελικά να ενημερωνόμαστε προσπαθώ να καταλάβω για ποιο λόγο θεωρείς ότι η παραπάνω κονσόλα είναι η μόνη εργοστασιακή ... όταν στο site της Suzuki της Oλλανδίας οι πρώτες εκδόσεις είναι με απλά radiocd:
http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=ufovtCsHcPvMxJmEmCvEpBTAΕνώ στο Ιαπωνικό site προσφέρουν ενναλακτικά και άλλα radiocd για την απλή κονσόλα:
http://www.suzuki-accessory.jp/escudo/
http://www.suzuki-accessory.jp/escudo/audio/index1.htmlΙσως είναι ποιο 'όμορφο' με το ραδιοCD της Clarion (μονό ή 6δισκο) αλλά το δικό μου ηχοσύστημα που κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ πάνω από 1500euro δεν έχω σκοπό να το παροπλίσω ...
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
(αν και όπως φαίνεται από την φώτο σε κανένα φρενάρισμα θα το ψάχνεις το κινήτο...)
Μάλλον όχι σε φρενάρισμα, αλλά σε επιτάχυνση, στροφή ή ανωμαλίες χωματόδρομου σίγουρα.
Φαίνεται ότι τελικά είμαι πολύ αργός γιατί ακριβώς με την ίδια 'ανοικτή' θήκη στο ASTRA και με 120 άλογα ποτέ δεν έψαχνα το κινητό ή τέλος πάντων ότι βάζω σε αυτή την θήκη π.χ. γυαλιά ηλίου ή κάποιο στιλό ή τη θήκη του radiocd ...
Εκτός αν το GV είναι ποιο πρόθυμο σε επιταχύνσεις και σε στροφιλίκια σε σχέση με το ASTRA ...
Μακάρι! Αλλά δεν to νομίζω ...
Πάντως αν έκλεινε και με συρταράκι η θήκη δεν θα με χάλαγε καθόλου ...
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
(αν και όπως φαίνεται από την φώτο σε κανένα φρενάρισμα θα το ψάχνεις το κινήτο...)
Μάλλον όχι σε φρενάρισμα, αλλά σε επιτάχυνση, στροφή ή ανωμαλίες χωματόδρομου σίγουρα.
Oυυυυπς!!!
Και επειδή απόψεις ανταλλάσουμε μεταξύ μας ώστε τελικά να ενημερωνόμαστε προσπαθώ να καταλάβω για ποιο λόγο θεωρείς ότι η παραπάνω κονσόλα είναι η μόνη εργοστασιακή ... όταν στο site της Suzuki της Oλλανδίας οι πρώτες εκδόσεις είναι με απλά radiocd:
http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=ufovtCs ... mEmCvEpBTAΕνώ στο Ιαπωνικό site προσφέρουν ενναλακτικά και άλλα radiocd για την απλή κονσόλα:
http://www.suzuki-accessory.jp/escudo/
http://www.suzuki-accessory.jp/escudo/audio/index1.htmlΙσως είναι ποιο 'όμορφο' με το ραδιοCD της Clarion (μονό ή 6δισκο) αλλά το δικό μου ηχοσύστημα που κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ πάνω από 1500euro δεν έχω σκοπό να το παροπλίσω ...
To λεώ 'εργοστασιακό' γιατί νομίζω ότι είναι το cd player με το οποίο φεύγει το αμάξι για εργοστάσιο, βγαίνει σε όλες τις φώτο στα reviews σε όλον το κόσμο κτλ. Αν δεν είναι αυτό το έργοστασιακό (ή μαμίσιο) τότε ποιο είναι? Δεν ξέρω, μπορεί να κάνω και λάθος.
Το Ιαπωνικό site έχει αξεσουάρ after-market ενώ δεν ξέρω ολλάνδικά για να ξέρω να το προσφέρουν χωρίς το cd της Clarion στην απλή έκδοση τη δικιά τους ή γενικά χωρίς ηχοσύστημα. (αν και στις φώτο πάλι αυτό έχουν).
Άμα έχεις τόσο σούπερ ηχοσύστημα καλά κάνεις και δεν το θες της Clarion, και όπως είπα και πιο πάνω μην μασάς, κάπως θα μπαίνει.
Απλώς για κάποιον που δεν έχει ήδη ηχοσύστημα και θέλει να πάρει το αμάξι με ένα τον 'ρίχνουν' άμα αντί για την πανέμορφη κονσόλα με το ενσωματεμένο ράδιοCD, τα χειριστήρια στο τιμόνι και τον ενιαίο κόκκινο φωτισμό του δώσουν μια έκδοση με αυτήν την τρύπα (που βρίσκω κακόγουστη) και κάποιο οποιοδήποτε cd player μιας άλλης εταιρίας.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Φαίνεται ότι τελικά είμαι πολύ αργός γιατί ακριβώς με την ίδια 'ανοικτή' θήκη στο ASTRA και με 120 άλογα ποτέ δεν έψαχνα το κινητό ή τέλος πάντων ότι βάζω σε αυτή την θήκη π.χ. γυαλιά ηλίου ή κάποιο στιλό ή τη θήκη του radiocd ...
Εκτός αν το GV είναι ποιο πρόθυμο σε επιταχύνσεις και σε στροφιλίκια σε σχέση με το ASTRA ...
Μακάρι! Αλλά δεν to νομίζω ...
Πάντως αν έκλεινε και με συρταράκι η θήκη δεν θα με χάλαγε καθόλου ...
Για αυτό είπα 'όπως την βλέπω στη φώτο' γιατί δεν φαίνεται να έχει την απαιτούμενη κλίση για να μην πετάνε αντικείμενα.
Πάντως πρακτικά το κινητό μπαίνει στην ποτηροθήκη ενώ τα γιαλιά την κάτω κάτω 'κρυφή' θήκη της κονσόλας. Και έχει χώρο και κάτω από το περιβραχιόνιο.
-
Που είναι η κάτω 'κρυφή' θήκη της κονσόλας;
Το έχω ένα μήνα περίπου και αυτό που μου τη σπάει είναι η έλλειψη χώρων για αντικείμενα, οπότε μια επιπλέον θήκη μου είναι χρήσιμη. -
Μάλλον εννοούν την 'θήκη' κάτω από τους περιστροφικούς διακόπτες? Εκτός αν αυτό δεν είναι θήκη ...
Βρε λες? -
Ο χρήστης babis έγραψε:
Το έχω ένα μήνα περίπου ...Kαλορίζικο και καλοτάξιδο ... !
Θα σου ήταν εύκολα να μας πεις και τις εντυπώσεις σου (αρνητικές και θετικές)? Ποιο Vitara έχεις πάρει?
Προσωπικά θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις από κάποιον που του αρέσει η ταχύτητα και ξαφνικά πήγε σε SUV ... Είμαι σε μία παρόμοια φάση... -
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Απλώς για κάποιον που δεν έχει ήδη ηχοσύστημα και θέλει να πάρει το αμάξι με ένα τον 'ρίχνουν' άμα αντί για την πανέμορφη κονσόλα με το ενσωματεμένο ράδιοCD, τα χειριστήρια στο τιμόνι και τον ενιαίο κόκκινο φωτισμό του δώσουν μια έκδοση με αυτήν την τρύπα (που βρίσκω κακόγουστη) και κάποιο οποιοδήποτε cd player μιας άλλης εταιρίας.
(*) Παραπομπή στο νέο Hyundai Santa Fe
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μάλλον εννοούν την 'θήκη' κάτω από τους περιστροφικούς διακόπτες? Εκτός αν αυτό δεν είναι θήκη ...
Βρε λες?Αυτη την θηκη εννοει...
Και οντως το ταμπλο του GV με το 'μαμισιο' radiocd κ ειδικα με το 6δισκο δινει μια ενιαια εμφανιση προσφερωντας στην αισθητικη του, καθως κ μια συμπαγης αισθηση .....
Τωρα απο εκει κ περα για οποιον θελει κατι παραπανω ηχητικα ευτυχως που υπαρχουν και οι προαναφερομενες λυσεις με τις οποιες χανεις βεβαια σε αισθητικη , αλλα κερδιζεις σε ποιοτητα ηχου... -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
... αλλα κερδιζεις σε ποιοτητα ηχου...Σωστός ...
-
Συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά το αυτοκίνητο είναι** και **για εκτός δρόμου χρήση.....
Το έβαλε κανείς σε τέτοιες καταστάσεις για να μας πληροφορήσει σχετικά ή θα αναλώνεστε στα δέρματα, στα ηχητικά συστήματα και τους κλιματισμούς;
Πώς συμπεριφέρεται η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση στα δύσκολα;
Πώς το επηρρεάζει η έλλειψη χωριστού σασί;
Είναι ικανοποιητική η (αυξημένη) ροπή εκτός μιας και εμφανίζεται ψηλώτερα;
Άντε γιατί θα τρίζουν τα κόκαλα των απανταχού ορκισμένων Βιταράκηδων.......... -
@ Storm: Πήραμε το 5d στην πλούσια έκδοση για τη γυναίκα μου. Κύριος λόγος αγοράς οι 5 πόρτες λόγω διαδόχου (σε κανένα μήνα) και πήρα το GV (κι όχι το RAV ας πούμε) επειδή έχει κοντά για να τραβάω το σκάφος (5μ...μόνο).
Θετικά: Άνετοι χώροι για οδηγό/ συνοδηγό, καλή (τηρουμένων των αναλογιών και τη χρήση) οδική συμπεριφορά, μέχρι 120 άντε 130 είναι καλό στο ταξίδι χωρίς να καίει άντερα, αρκετές θήκες, καλός χώρος αποσκευών, ΠΟΛΥ πλούσια εξοπλισμένο.
Υποκειμενικά θετικά : Μου αρέσει εξωτερικά, μου αρέσει εσωτερικά, μου αρέσει που κάθομαι ψηλά, μου αρέσουν τα φιμέ πίσω τζάμια, μου αρέσει η ανεμελιά στην οδήγησή του αφού δε μασάει (ιδιαίτερα) από ανωμαλίες, μου αρέσει το keyless start, μου αρέσει το υποβραχιόνιο.
Αρνητικά: Λίγο στριμωγμένα τα γόνατα στους πίσω και αρκετά στα κεφάλια (για άνω των 1,80) λόγω χαμηλού ύψους της οροφής (για να χωρέσει και η ηλιοροφή). Χωρίς ηλιοροφή θα είναι καλύτερα μάλλον τα πράγματα όσον αφορά στο χώρο για τα κεφάλια.
Αν δεν προσέχεις ΚΑΙΕΙ ΑΝΤΕΡΑ. Το άλλο μου αυτοκίνητο είναι BMW E46Ci 2.2 (2200 κυβικά και 170 άλογα) και καίει περίπου 2 λίτρα λιγότερα στα 100 χλμ (με την ανάλογη χρήση)...πλέον είναι το οικονομικό μας αυτοκίνητο!!!
Δεν έχει θήκη που να με βολεύει να βάζω το κινητό (όπως έλεγαν και οι Αμερικάνοι για τις Πόρσε που δεν είχαν ποτηροθήκες) .
Σε κατσάβραχα το αμάξωμα κάνει τριγμούς από το πλαίσιο της καμπίνας. Το πόρτ μπαγκάζ ανοίγει σε δύο στάδια που με ενοχλεί επειδή πρέπει να ξανακάνεις την κίνηση για να ανοίξει η πόρτα τελείως.
Δεν ανοίγει χώρια το πίσω τζάμι από την πόρτα του χώρου αποσκευών (προς τα επάνω) και αν θες να πάρεις κάτι πρέπει να ανοίξεις όλη την πόρτα με ό,τι αυτό συνεπάγεται αν έχει παρκάρει κάποιος κολητά πίσω σου. Ίσως να φαίνομαι περίεργος, αλλά αυτά τα αρνητικά μου έχουν κολήσει. Τέλος ο καημός μου: δε μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ η πλαστικούρα απομίμιση ξύλου στην κονσόλα, ας το αφήναν πλαστικό.
Συνολικά είμαι ΥΠΕΡ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ, αφού κάποιες ιδιαιτερότητές του τις συνηθίζεις ή απλά τις αποδέχεσαι. Για να καταλάβεις σήμερα 'μαλώναμε' με τη γυναίκα μου ποιός θα το πάρει.
Χτύπα το ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, αρκεί να δεχτείς ότι θα οδηγείς σε πολύ cool ρυθμούς είτε για λόγους κατανάλωσης, είτε επειδή είναι ΤΖΙΠ και ΟΧΙ επιβατικό. -
Ο χρήστης babis έγραψε:
... λόγω διαδόχου (σε κανένα μήνα) ...Μπάμπη σ'ευχαριστώ πολύ! Ήσουν κατατοπιστικότατος!
Καλή λευτεριά στην σύζυγο ... Καλές και ασφαλείς βόλτες με την οικογένεια και τον διάδοχο!!!! -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Είναι ικανοποιητική η (αυξημένη) ροπή εκτός μιας και εμφανίζεται ψηλώτερα;H Ροπη στο 2λιτρο ειναι μεν αυξημενη αλλα εμφανιζεται ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ...απο 4300 στις 4000
Στο 1.6 τωρα ειναι και εκει αυξημενη κατα 0,7 αλλα εμφανιζεται μονο 100 στροφες υψηλοτερα απο 4000 στις 4100...Τωρα για την off-road υποσταση του GV το μονο που μπορω να πω (ακομη στο στρωσιμο ....) ειναι οτι σε light καταστασεις (βατους χωματοδρωμους με μικρα νεροφαγωματακια) ειναι πολυ καλυτερο ως αναφορα την ανεση και μπορεις ανετα να κινηθεις με μεγαλυτερες ταχυτητες ...
Ως αναφορα την ελειψη σασι (που δεν ειναι ακριβως ετσι ) εσεις ξερετε καλυτερα .....
-
Παρατηρώ ότι το 1600άρι έχει λιγότερη κατανάλωση από το 5πορτο δίλιτρο ή κάνω λάθος ?
Αν το αυτοκίνητο πηγαίνει άνετα με 120/130 στην εθνική τότε είναι μία χαρά αυτοκίνητο.
α! το GV τι βενζίνη προτείνει ο κατασκευαστής??? Σούπερ ή απλή?
Με την απλή βγάζει τίποτα θορύβους η μηχανή π.χ. knock sensor ή πυράκια???Το ASTRA SPORT επειδή έχει κοντές ταχύτητες για να τραβάει από τις χαμηλές θέλει 'σώνει και καλά' (εγχειρίδιο χρήσης) πάνω από 95 οκτάνια!
Δηλαδή βάζω διαρκώς Super Αμόλυβδη γιατί διαφορετικά χτυπάει συνεχώς ο knock sensor και τα πυράκια και είναι απίστευτα ενοχλητικό ... Το ίδιο παθαίνει αν του βάλω 95άρες τύπου Ultimate κλπ...
Το κόστος της σούπερ αμόλυβδης είναι σίγουρα μεγαλύτερο σε σχέση με την απλή αμόλυβδη ...
GRAND VITARA (ESCUDO) 2006