-
Εδώ να δείτε που σκοτωθήκανε ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνης και Ηρακλείου για τις γραμμές της Δυτικής Κρήτης...
-
Δείξανε το επίπεδό τους
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
ελα τωρα ας μην εχουμε και την απαιτηση ντε και καλα να εχουμε και μελη στο φορουμ απο καθε επαγγελματικη ταξη ............αυτο μονο κατα τυχη μπορει να συμβει και το οτι δεν απαντησαν δεν δειχνει το επιπεδο τους απλα την πιο πιθανη μη συμμετοχη τους στο φορουμ αυτο.
δεν ειναι αλλωστε και υποχρεωτικο οποιος ''εμπλεκεται'' με την αυτοκινηση να ειναι απαραιτητα μελος στο φορουμ αυτο ή και οποιοδηποτε αλλο ωστε να εκφραζει τις αποψεις του ή να απολογειται οποτε του ζητηθει.
Εχεις δίκιο. Αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη κάποιου οδηγού ΚΤΕΛ. Ισως και να μην γνωρίζουν την ύπαρξη αυτών των forum Αν και πιστεύω ότι όποιος δουλεύει πολύ στο δρόμο δεν είναι ότι δεν έχει τόσο την άνεση να ψάξει στο ιντερνετ να ενημερωθεί για διάφορα πραγματα που τον ενδιαφέρουν. Αλλά η νοοτροπία των επαγγελματιών οδηγών δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για προσωπική ανάπτυξη γιατί έρχεται σε επαφή με κάθε καρυδιάς καρύδι. Πώς να έχει το κίνητρο να κάτσει να μάθει κάτι παραπάνω. Γνώμη μου πάντα
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
........... Αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη κάποιου οδηγού ΚΤΕΛ.
μην περιμενεις να ακουσεις τιποτα περισσοτερο απο αυτα που ελεγε [και τα πιστευε βεβαια και καλα εκανε] ο φιλος οδηγος ταξι που πριν λιγο καιρο βρεθηκα στο ''στοχαστρο'' πολλων σε αυτο το φορουμ........
δηλ. ........εσεις δεν ξερετε τι τραβαμε και εμεις οι επαγγελματιες κλπ κλπ.........
που βεβαια μπορει να εχουν και δικιο αλλα δυστηχως ολοι μας κρινομαστε εκ του αποτελεσματος και μπορει να ειμαστε μια ζωη αψογοι αλλα μια φορα να κανουμε ενα λαθος και αυτο [αν ζουμε] να μας συντροφευει για παντα.
-
Ναι, το πιο πιθανό αυτό είναι Επειτα όπως λέει και η παροιμία: 'Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει'. Θα ήθελα πάντως να συζητούσαμε εδώ με κάποιον οδηγό ΚΤΕΛ ή πρόεδρο κάποιου ΚΤΕΛ όχι για τα προβλήματα του επαγγέλματος αλλά πώς βλέπουν το μέλλον του ΚΤΕΛ, αν έχουν σκοπό να κάνουν καμιά κίνηση βελτίωσης και καλύτερης οργάνωσης. Και γενικά αν υπάρχει κάποια πρόθεση από τα διάφορα ΚΤΕΛ ανά τη χώρα να συνεταιριστούν και να κάνουν τουλάχιστο ανα γεωγραφικό διαμέρισμα μία εταιρία από το σκορποχώρι που είναι τώρα.
-
Σχετικά με το ατύχημα...
Τα πρώτα στοιχεία (όπως τα παρουσιάζουν οι Δημοσιογράφοι) καταδεικνύ-
ουν ότι το μοιραίο Λεωφωρείο είχε φθαρμένα Λάστιχα (νέο) και αμορτισέρ
(άλλο νέο) και ότι θα μπορούσε να εκτραπεί της πορείας του οποιαδήπο-
τε στιγμή.Αυτά δεν είναι νέα γιατί ποιος δεν τα γνωρίζει. Μόνον ίσως οι
υπεύθυνοι του Υπουργείου Μεταφορών και οι υπάλληλοι των
ΚΤΕΟ.Τσ, τσκ τσκ, τι κακοί που είναι οι οδηγοί και ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ
που κοροϊδεύουν τους τίμιους και ευσυνείδητους υπαλλήλους
των κρατικών υπηρεσιών....... τσκ, τσκ, τσκ.Αίντε και στο επόμενο ατύχημα με 50 νεκρούς.....
-
Επισκεφθείτε το νέο site του ΚΤΕΛ. Το οποίο θα είναι έτοιμο μέσα στο Μάρτιο.
Μετά από επικοινωνία με τον υπεύθυνο της δημιουργίας του site μου απάντησε ότι θα δωθούν επιχορηγήσεις από το κράτος για να αλλάξει ο στόλος του ΚΤΕΛ μέσα στο 2003, τα λεωφορεία θα μοιάζουνε με τα εικονιζόμεντα και το ΚΤΕΛ θα γίνει Α.Ε. μέσα στο 2003!
Καλά όλα αυτά εάν εφαρμοστούν και κατά πόσο. Η νοοτροπία των οδηγών θα αλλάξει άραγε;
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
ελα τωρα ας μην εχουμε και την απαιτηση ντε και καλα να εχουμε και μελη στο φορουμ απο καθε επαγγελματικη ταξη ............αυτο μονο κατα τυχη μπορει να συμβει και το οτι δεν απαντησαν δεν δειχνει το επιπεδο τους απλα την πιο πιθανη μη συμμετοχη τους στο φορουμ αυτο.
δεν ειναι αλλωστε και υποχρεωτικο οποιος ''εμπλεκεται'' με την αυτοκινηση να ειναι απαραιτητα μελος στο φορουμ αυτο ή και οποιοδηποτε αλλο ωστε να εκφραζει τις αποψεις του ή να απολογειται οποτε του ζητηθει.
Επανέρχομαι σε αυτό το θέμα για να προσθέσω μια νέα πληροφορία που όμως είναι γνωστή στις τάξεις των επαγγελματιών οδηγών υπεραστικών λεωφορείων.
Από οδηγό ΚΤΕΛ Τρικάλων έχω μάθει ότι οι περισσότεροι οδηγοί του ΚΤΕΛ Τρικάλων τουλάχιστο πριν κάνουν αυτή τη δουλειά ήταν ΤΣΟΜΠΑΝHΔΕΣ
Ναι, καλά βλέπετε. Τσομπάνηδες με όλη τη σημασία της λέξης
Είχαν παλιότερα κάτι ζώα και τα πουλήσανε και αγοράσανε ένα λεωφορείο και το εντάξανε στο ΚΤΕΛ για να κάνουν διαδρομές
Έτσι εξηγείται η πρωτόγωνη αντίδρασή τους όταν κάποιος άλλος οργανισμός ιδιώτης ή κρατικός προωθεί κάποιο εναλλακτικό τρόπο υπεραστικής συγκοινωνίας. Και ο τρόπος οργάνωσης, συντήρησης των λεωφορείων και η απαράδεκτη συμπεριφορά προς τους επιβάτες.
Κι όπως έλεγε κι ο Χάρυ Κλυν. 'Εγώ πρόβατα βόσκω εδώ παραπέρα'
Πείτε μου τώρα, όταν το ΚΤΕΛ γίνει ΑΕ (με το καλό) ΠΩΣ αυτοί οι άνθρωποι θα συννενοηθούν; Γιατί ως γνωστό τα λεωφορεία θα ανήκουν στην εταιρία και ΟΧΙ στους οδηγούς όπως είναι μέχρι σήμερα.
Εχω μάθει επίσης ότι οι οδηγοί του ΚΤΕΛ όταν κάνουν συνελεύσεις 'σφάζονται' μεταξύ τους. Θα πέσει πολύ γέλιο όταν γίνει το ΚΤΕΛ ΑΕ και εύχομαι να γίνει για όλη τη χώρα ενιαία εταιρία με ενιαία πολιτική για να φύγουν τα καθιζήματα που βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές μας.
Αυτά περί επιπέδου! Τώρα μπορώ να πω με βεβαιότητα ποια τι εστί οδηγός ΚΤΕΛ. Όχι όλοι βέβαια, αλλά όσο υπάρχουν τέτοιοι θα το σκεφτώ να ξαναμπώ σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
-
Εχω χρησιμοποιήσει καμια δεκαριά φορές το ΚΤΕΛ Αχαίας (Αθήνα-Αίγιο) και δεν είχα κανένα πρόβλημα ως επιβάτης. Ως οδηγός ΙΧ στον ίδιο δρόμο έχω να παρατηρήσω το εξής: Σε δρόμο μιάμιση λωρίδα φαρδύ (όπως είναι η Εθνική Οδός Κορίνθου Πατρών), τυχαίνει μερικές φορές να πηγαίνω με 100-110χλμ και να με προσπερνάει λεοφωρείο του ΚΤΕΛ!! (για το οποιο υποτίθεται ισχύει όριο ταχύτητας 90χλμ)
-
100 είναι το όριο για τα λεωφορεία.
Δηλαδή πόσο έτρεχε ο 'μάγκας'; 140;
Μάλλον θα είχε έρθει σε τσακίρ κέφι από τα κλαρίνα που θα είχε στο τέρμα και θα έδινε γκάζια για να ξεφαντώσει
Μήπως είχε και κανένα περίεργο στοιχάκι από πισω όπως: 'Οι γυναίκες και τα αμάξια έχουνε χαρές και πίκρες';
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Εχω μάθει επίσης ότι οι οδηγοί του ΚΤΕΛ όταν κάνουν συνελεύσεις 'σφάζονται' μεταξύ τους. Θα πέσει πολύ γέλιο όταν γίνει το ΚΤΕΛ ΑΕ και εύχομαι να γίνει για όλη τη χώρα ενιαία εταιρία με ενιαία πολιτική για να φύγουν τα καθιζήματα που βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές μας.Όταν γίνει αυτό, ΑΝ συνεδριάσουν όλοι αυτοί, θα γίνει... της 'Ιεράς' Συνόδου. Δηλαδή; Τύφλα να'χει ο Hulk Hogan.
-
Δεν ξέρω. Εξαρτάται για ποιο ΚΤΕΛ μιλάμε. Γιατί καθε ΚΤΕΛ έχει και δικό του πρόεδρο. Τώρα αν ο πρόεδρος ήταν πρώην τσομπάνης λογικά και ένα μέρος των οδηγών θα ήταν κι αυτοί πρώην τσομπάνηδες. Κι αν βγήκαν από την ενεργό υπηρεσία τότε θα το πήραν το λεωφορείο τα παιδιά τους που θα είναι λιγότερο τσομπάνηδες με μια πιο σύγχρονη εκδοχή της έννοιας
-
Το να ήταν κάποιος βοσκός ή αγρότης πριν γίνει λεωφορειούχος εμένα δε με πειράζει. Αυτό που με πειράζει είναι η έλλειψη επαγγελματικής ευσυνειδησίας.
-
Αυτό παίζεται Εχεις γνωρίσει τσομπανη να δεις πώς μιλάει; Είναι πολύ δύσκολο για έναν άνθρωπο που έχει μάθει να μεγαλώνει ζώα να προσαρμοστεί στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον που θα έρχεται συχνότερα σε επαφή με ανθρωπους. Και δυστυχως στη χώρα μας υπάρχουν ακόμα και σήμερα νέοι άνθρωποι που έχουν μεγαλώσει με αυτό τον τρόπο και θα τους συναντήσεις σε διάφορα επαγγέλματα.
Το θέμα επαγγελματική ευσυνειδησία δεν είναι έμφυτο. Μαθαίνεται. Αν δεν μάθεις πέντε βασικά πράγματα για τη δουλειά σου τότε την κάνεις όπως έχεις δει να την κάνουν οι άλλοι που κι αυτοί με τη σειρά τους την μάθανε με αυτό τον τρόπο.
-
Διαβάστε το παρακάτω απόσπασμα που υπάρχει στο site του ΚΤΕΛ Θεσ/νίκης (http://www.ktel-thes.gr)
Το προσωπικό του ΚΤΕΛ είναι ειδικά εκπαιδευμένο και πρόθυμο να σας εξυπηρετήσει. Η καλή συμπεριφορά όλων δημιουργεί τις καλές συνθήκες ενός ταξιδιού.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοούν με αυτό! Πώς εκπαιδεύτηκαν δηλαδή; Κάνανε τίποτα σεμινάρια στην 'Ανωτάτη Κτελατζική'; ή μήπως πέρασαν την Βασική Εκπαίδευση και μετά ορκίστηκαν;
-
Έχω γνωρίσει τσομπάνηδες. Υπάρχουν και σ'αυτόν τον χώρο και οι κάκοι και οι καλοί, όπως συμβαίνει παντού.
-
Καλά, δεν το γενικεύω το θέμα αλλά δεν υπάρχει λόγος να υποστηρίζουμε το ΚΤΕΛ. Η αλήθεια είναι ότι διάφορα ΚΤΕΛ της χώρας έχουν κάνει καλές προσπάθειες εκσυγχρονισμού του στόλου τους, φτιάξανε τους σταθμούς τους από την αρχή, οι οδηγοί είναι κάπως πιο ευγενικοί με τους πελάτες/επιβάτες (δεν ακους δηλαδή κλαρίνα τις περισσότερες φορές στα ταξίδια), υπάρχει κλιματισμός και πολλά άλλα που πριν 10-15 χρόνια θα δυσκολευόμουν να πιστέψω ότι θα το έκαναν.
Όμως δεν παύει να ειναι συνεταιρισμός που σημαίνει απηρχαιωμένη οργάνωση και λειτουργία της επιχείρησης. Στον 21ο αίωνα δεν υπάρχει πια αυτή η έννοια στις επιχειρήσεις. Εχει ξεπεραστεί εδώ και πολύ πολύ καιρό γιατί δεν μπορει να λειτουργήσει στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά. Μόνο που το ΚΤΕΛ δεν το βλέπει αυτό γιατί προφανώς είναι κοντόφθαλμοι.
Ενα παράδειγμα μόνο θα δώσω. Την εννιαία έκδοση εισητηρίων για όλη την Ελλάδα. Εαν κάποιος θέλει να ταξιδέψει π.χ. από Τρίκαλα για Καλαμάτα πώς θα το κάνει; Δεν υπάρχει απευθείας δρομολόγιο. Πρέπει κάποιος να πάρει το ΚΤΕΛ για Αθήνα, να κατέβει Λιοσιων και μετα να παρει ταξί ή λεωφορείο για να παει στον Κηφισό να παρει το άλλο ΚΤΕΛ απο εκει. Κι αν δεν έχει εισητήρια τι γίνεται; Θα σου πει ο υπάλληλος στην έκδοση εισητηρίων: 'Μισό λεπτό να πάρω ένα τηλ στο ΚΤΕΛ Κηφισού να δούμε αν υπάρχει διαθέσιμη θέση και να στο κλείσω;' Τέτοια καραγκιοζιλίκια δηλαδή;
Για να γίνει αυτό όμως χρειάζεται και μια εννιαία μηχανογράφηση και για να γίνει αυτό πρέπει να δικτυωθούν όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία του ΚΤΕΛ με μια κεντρική υπηρεσία τουλάχιστο που θα κρατάει τις πληροφορίες των δρομολογίων και τη διαθεσιμότητα των θέσεων. Πώς θα γίνει αυτό εαν συνεχίσει η συνεταιριστική δομή του ΚΤΕΛ και κάθε ΚΤΕΛ παραμείνει ανεξάρτητο; Εκτός κι αν το έχουν ήδη κάνει γιατί PC για εκδοση εισητηρίων έχουν όλα τα ΚΤΕΛ ποια
Είστε ευχαριστημένοι με τους οδηγούς των ΚΤΕΛ?