-
..
-
..
-
..
-
Ακόμα δεν μπορούμε να πούμε πως θα εξελιχθεί η χρονιά αλλά ό πρώτος αγώνας ήταν πολύ καλύτερος από πλευράς θεάματος και ανακτατάξεων σε σχέση με όλους τους αγώνες της περσινής χρονιάς. Θα πάρει λιγο καιρό μέχρι η ομάδες να βρούν την καλύτερη για αυτές στρατηγική αλλά πιστεύω οτι μάλλον οι αλλγές καλώς έγιναν!
-
Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να κρίνουμε, πιστεύω.
Άλλωστε, όλες οι Αυστραλίες λίγο πολύ τα τελευταία χρόνια ήταν λίγο απρόσμενες. Επομένως, πρέπει να περιμένουμε να ζεσταθούν λίγο οι οδηγοί, κάνα δυό Γκραν Πρι, κι έπειτα να πούμε. -
Ας μη ξεχνάμε και πως (πιθανον) από τη Μ. Βρετανία θα καταργηθούν και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα..
Προς το παρόν, αρκετά καλό θέαμα αλλά έπαιξε ρόλο και η βροχή.. -
Προσπαθώ να καταλάβω τη λογική αυτών των ανθρώπων αλλά δε μου βγαίνει με τίποτα. Άντε, κατάλαβα το parc ferme και την ιδέα να μην αλλάζουν οι ρυθμίσεις του μονοθεσίου μετά τα δοκιμαστικά και μέχρι τον αγώνα, με στόχο να μην κατασκευάζονται 'μονοθέσια δοκιμών' για τον 'υπτάμενο γύρο'. ΟΚ σκέφτηκα, θα δούμε κόντρες στρατηγικής. Ξεκινάει ο αγώνας και δεν πιστεύω στα μάτια μου. Δεν είχα δει τα δοκιμαστικά-κονσέρβα και δεν ξέρω με τι λάστιχα τελείωσαν το session τα μονοθέσια, αλλά από αυτά που άκουσα μάλλον τα λάστιχα μπορούσαν να τα αλλάξουν πριν τον αγώνα. Ο ΤΠ όμως είπε σε κάποια στιγμή στην αρχή της μετάδοσης ότι ίσως δοθεί 15-λεπτη παράταση ώστε να ρυθμίσουν οι μηχανικοί τα μονοθέσια για βρεγμένο οδόστρωμα, διαφορετικά θα γίνει η εκκίνηση πίσω από το safety car. Τι ακριβώς συμβαίνει; Επιτρέπεται η αλλαγή ελαστικών μεταξύ των δύο sessions; Και αν επιτρέπεται η αλλαγή ελαστικών, είναι δυνατόν να μην επιτρέπεται η αλλαγή του setup; Δηλαδή αυτοί οι λαμπροί και πανέξυπνοι τύποι θεωρούν ότι προσφέρει στο άθλημα μία εκκίνηση πίσω από το safety car ενώ του αφαιρεί η δυνατότητα να ρυθμίζονται τα μονοθέσια ξεχωριστά για δοκιμές και αγώνα;
Πώς είδατε το νέο καθεστώς δοκιμών; Καλύτερο ή χειρότερο; Νομίζω ότι χάνουν σε ενδιαφέρον (δεν τα παρακολούθησα, αλλά αυτό φαντάζομαι. έχω άδικο; ).Πάμε Μαλαισία και βλέπουμε!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Προσπαθώ να καταλάβω τη λογική αυτών των ανθρώπων αλλά δε μου βγαίνει με τίποτα. Άντε, κατάλαβα το parc ferme και την ιδέα να μην αλλάζουν οι ρυθμίσεις του μονοθεσίου μετά τα δοκιμαστικά και μέχρι τον αγώνα, με στόχο να μην κατασκευάζονται 'μονοθέσια δοκιμών' για τον 'υπτάμενο γύρο'. ΟΚ σκέφτηκα, θα δούμε κόντρες στρατηγικής. Ξεκινάει ο αγώνας και δεν πιστεύω στα μάτια μου. Δεν είχα δει τα δοκιμαστικά-κονσέρβα και δεν ξέρω με τι λάστιχα τελείωσαν το session τα μονοθέσια, αλλά από αυτά που άκουσα μάλλον τα λάστιχα μπορούσαν να τα αλλάξουν πριν τον αγώνα. Ο ΤΠ όμως είπε σε κάποια στιγμή στην αρχή της μετάδοσης ότι ίσως δοθεί 15-λεπτη παράταση ώστε να ρυθμίσουν οι μηχανικοί τα μονοθέσια για βρεγμένο οδόστρωμα, διαφορετικά θα γίνει η εκκίνηση πίσω από το safety car. Τι ακριβώς συμβαίνει; Επιτρέπεται η αλλαγή ελαστικών μεταξύ των δύο sessions; Και αν επιτρέπεται η αλλαγή ελαστικών, είναι δυνατόν να μην επιτρέπεται η αλλαγή του setup; Δηλαδή αυτοί οι λαμπροί και πανέξυπνοι τύποι θεωρούν ότι προσφέρει στο άθλημα μία εκκίνηση πίσω από το safety car ενώ του αφαιρεί η δυνατότητα να ρυθμίζονται τα μονοθέσια ξεχωριστά για δοκιμές και αγώνα;
Πώς είδατε το νέο καθεστώς δοκιμών; Καλύτερο ή χειρότερο; Νομίζω ότι χάνουν σε ενδιαφέρον (δεν τα παρακολούθησα, αλλά αυτό φαντάζομαι. έχω άδικο; ).Πάμε Μαλαισία και βλέπουμε!
Οι κατακτήριες δοκιμές όμως τις σκέφτηκαν τα μεγάλα μυαλά της ΦΙΑ έγιναν πραγματικά βαρετές. Στην αρχή βλέπεις όλους αυτούς που ξέρεις ότι ούτε με σφαίρες μπορούν να χτυπήσουν pole και μετά βγαίνουν όλοι οι καλοί μπουλούκι. Με άλλα λόγια το μόνο που αξίζει να δεις είναι το τελευταίο 5/λεπτο. Ελπίζουν τα παλικάρια της ΦΙΑ ότι αυτού του τύπου οι κατακτ. δοκιμές σε συνδιασμό με άστατο καιρό θα προκαλέσουν περίεργο grid για να αυξήσουν το θέαμα... Κατα τα άλλα, μάπα το καρπούζι...
![](file://C:\logo4.jpg)
-
Σαφως και τα δοκιμαστικα εγιναν χειροτερα απο ολες τις πλευρες.
Οσον αφορα τον αγωνα το ενδιαφερον ηταν μεγαλο ελεω καιρου και safety car.
Αυτο που φανηκε καθαρα ομως ειναι οτι λογω του νεου τροπου βαθμολογησης κανενας απο τους πρωτους δεν θα ριψοκινδυνευει προσπεραση αλλα θα περιμενει...
Ο μονοσ νεος κανονισμος που ειναι λογικος ειναι η απαγορευση των ηλεκτρονικων απο το silverstone.
Πολυ φοβαμαι οτι θα εχουμε λιγοτερο θεαμα απο περυσι,που αν εξαιρεσουμε τισ Φερραρι πιο πισω ειχαμε προσπερασεις ασχετα αν ειδαμε ελαχιστες λογω κακης τηλεοπτικης καλυψης. -
Ο χρήστης kirkopoulos_d έγραψε:
Σαφως και τα δοκιμαστικα εγιναν χειροτερα απο ολες τις πλευρες.
Οσον αφορα τον αγωνα το ενδιαφερον ηταν μεγαλο ελεω καιρου και safety car.
Αυτο που φανηκε καθαρα ομως ειναι οτι λογω του νεου τροπου βαθμολογησης κανενας απο τους πρωτους δεν θα ριψοκινδυνευει προσπεραση αλλα θα περιμενει...
Ο μονοσ νεος κανονισμος που ειναι λογικος ειναι η απαγορευση των ηλεκτρονικων απο το silverstone.
Πολυ φοβαμαι οτι θα εχουμε λιγοτερο θεαμα απο περυσι,που αν εξαιρεσουμε τισ Φερραρι πιο πισω ειχαμε προσπερασεις ασχετα αν ειδαμε ελαχιστες λογω κακης τηλεοπτικης καλυψης.Σχετικά με αυτό που λες για τα ηλετρονικά βοηθήματα έχει καταλάβει κανείς την ΄λογική της απόφασης αυτής;; το 2001 (αν θυμάμαι καλά, στην Ισπανία) τα επέτρεψαν ένώ μόλις το 2003 τα ξαναπαγορεύουν... Λίγο διχασμένες προσωπικότητες είναι ή εγώ δεν καταλαβαίνω την βαθυστόχαστη σκέψη των εγκεφάλων της ΦΙΑ;
-
Έχω μία απορία, αν μπορείτε να με βοηθήσετε. Το 107% εξακολουθεί να ισχύει; Αν ναι, πώς κατάφερε ο Stoddart και έβαλε τα μονοθέσιά του στο grid της Μελβούρνης, χωρίς να έχει πάρει καν κατάταξη; Και αν πάλι δεν ισχύει, δεν υφίσταται πλέον ο κίνδυνος από τα αργά μονοθέσια στην πίστα;
Ευχαριστώ
-
Το 107% έχει καταργηθεί. Όσο για τον κίνδυνο που αναφέρεις, πιστεύω ότι κι εσύ καταλαβαίνεις ότι στη σύγχρονη Formula1 είναι ουσιαστικά ανύπαρκτος.
-
Ευχαριστώ για την πληροφορία. Όσο για τον κίνδυνο, φταίω εγώ, έπρεπε να έχω βάλει ένα smilie... Η πρόταση έπρεπε να είναι κάπως έτσι:
δεν υφίσταται πλέον ο κίνδυνος από τα αργά μονοθέσια στην πίστα;
Εννοώντας ότι ήταν βλακεία και μόνο το γεγονός οτι υπήρχε το 107%. Άρα, καλά έκαναν και το κατήργησαν!
Cheers!
Νέοι κανονισμοί