Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Προσπαθώ να καταλάβω τη λογική αυτών των ανθρώπων αλλά δε μου βγαίνει με τίποτα. Άντε, κατάλαβα το parc ferme και την ιδέα να μην αλλάζουν οι ρυθμίσεις του μονοθεσίου μετά τα δοκιμαστικά και μέχρι τον αγώνα, με στόχο να μην κατασκευάζονται 'μονοθέσια δοκιμών' για τον 'υπτάμενο γύρο'. ΟΚ σκέφτηκα, θα δούμε κόντρες στρατηγικής. Ξεκινάει ο αγώνας και δεν πιστεύω στα μάτια μου. Δεν είχα δει τα δοκιμαστικά-κονσέρβα και δεν ξέρω με τι λάστιχα τελείωσαν το session τα μονοθέσια, αλλά από αυτά που άκουσα μάλλον τα λάστιχα μπορούσαν να τα αλλάξουν πριν τον αγώνα. Ο ΤΠ όμως είπε σε κάποια στιγμή στην αρχή της μετάδοσης ότι ίσως δοθεί 15-λεπτη παράταση ώστε να ρυθμίσουν οι μηχανικοί τα μονοθέσια για βρεγμένο οδόστρωμα, διαφορετικά θα γίνει η εκκίνηση πίσω από το safety car. Τι ακριβώς συμβαίνει; Επιτρέπεται η αλλαγή ελαστικών μεταξύ των δύο sessions; Και αν επιτρέπεται η αλλαγή ελαστικών, είναι δυνατόν να μην επιτρέπεται η αλλαγή του setup; Δηλαδή αυτοί οι λαμπροί και πανέξυπνοι τύποι θεωρούν ότι προσφέρει στο άθλημα μία εκκίνηση πίσω από το safety car ενώ του αφαιρεί η δυνατότητα να ρυθμίζονται τα μονοθέσια ξεχωριστά για δοκιμές και αγώνα;
Πώς είδατε το νέο καθεστώς δοκιμών; Καλύτερο ή χειρότερο; Νομίζω ότι χάνουν σε ενδιαφέρον (δεν τα παρακολούθησα, αλλά αυτό φαντάζομαι. έχω άδικο; ).
Πάμε Μαλαισία και βλέπουμε!
Οι κατακτήριες δοκιμές όμως τις σκέφτηκαν τα μεγάλα μυαλά της ΦΙΑ έγιναν πραγματικά βαρετές. Στην αρχή βλέπεις όλους αυτούς που ξέρεις ότι ούτε με σφαίρες μπορούν να χτυπήσουν pole και μετά βγαίνουν όλοι οι καλοί μπουλούκι. Με άλλα λόγια το μόνο που αξίζει να δεις είναι το τελευταίο 5/λεπτο. Ελπίζουν τα παλικάρια της ΦΙΑ ότι αυτού του τύπου οι κατακτ. δοκιμές σε συνδιασμό με άστατο καιρό θα προκαλέσουν περίεργο grid για να αυξήσουν το θέαμα... Κατα τα άλλα, μάπα το καρπούζι...
![](file://C:\logo4.jpg)