Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Note ένα mini MPV που θα κάνει φέτος την έκπληξη!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Note ένα mini MPV που θα κάνει φέτος την έκπληξη!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    34
    538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kalmik last edited by

      Περιεργάστηκα από κοντά το καινούργιο Νοte. Είναι στο μεταίχμιο miniMPV και supermini με εντυπωσιακούς χώρους και ενδιαφέροντα στοιχεία. Π.χ. το συρόμενο πίσω κάθισμα, τον πολύ καλό κινητήρα στα 1400cc που αν κρίνουμε από το Micra δεν θα είναι ψόφιος - λαμβανομένου υπόψη και του χαμηλού βάρους μόλις 1.100 κιλά. Έχει καλή βασική τιμή 13.000 για το Motiva αν και το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού Accenta δεν αξίζει τον κόπο των 1.900 παραπανιστών ευρώ. Με τόσα λεφτά + 300 παίρνεις το 1600cc (πάλι βασική έκδοση) αλλά με 110Ηp και γκάζια.
      Μοιάζει να έχει σωστή συνταγή αν και ακόμη δεν έχουν αρχίσει τα test drive. Ίσως σε μια εβδομάδα.
      Αν το έχει οδηγήσει κάποιος ας μας πει εντυπώσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kalmik last edited by

        Περιεργάστηκα από κοντά το καινούργιο Νοte. Είναι στο μεταίχμιο miniMPV και supermini με εντυπωσιακούς χώρους και ενδιαφέροντα στοιχεία. Π.χ. το συρόμενο πίσω κάθισμα, τον πολύ καλό κινητήρα στα 1400cc που αν κρίνουμε από το Micra δεν θα είναι ψόφιος - λαμβανομένου υπόψη και του χαμηλού βάρους μόλις 1.100 κιλά. Έχει καλή βασική τιμή 13.000 για το Motiva αν και το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού Accenta δεν αξίζει τον κόπο των 1.900 παραπανιστών ευρώ. Με τόσα λεφτά + 300 παίρνεις το 1600cc (πάλι βασική έκδοση) αλλά με 110Ηp και γκάζια.
        Μοιάζει να έχει σωστή συνταγή αν και ακόμη δεν έχουν αρχίσει τα test drive. Ίσως σε μια εβδομάδα.
        Αν το έχει οδηγήσει κάποιος ας μας πει εντυπώσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kalmik last edited by

          Περιεργάστηκα από κοντά το καινούργιο Νοte. Είναι στο μεταίχμιο miniMPV και supermini με εντυπωσιακούς χώρους και ενδιαφέροντα στοιχεία. Π.χ. το συρόμενο πίσω κάθισμα, τον πολύ καλό κινητήρα στα 1400cc που αν κρίνουμε από το Micra δεν θα είναι ψόφιος - λαμβανομένου υπόψη και του χαμηλού βάρους μόλις 1.100 κιλά. Έχει καλή βασική τιμή 13.000 για το Motiva αν και το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού Accenta δεν αξίζει τον κόπο των 1.900 παραπανιστών ευρώ. Με τόσα λεφτά + 300 παίρνεις το 1600cc (πάλι βασική έκδοση) αλλά με 110Ηp και γκάζια.
          Μοιάζει να έχει σωστή συνταγή αν και ακόμη δεν έχουν αρχίσει τα test drive. Ίσως σε μια εβδομάδα.
          Αν το έχει οδηγήσει κάποιος ας μας πει εντυπώσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            adis4gr last edited by

            ενδιαφερον αυτοκινητο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Z
              zardoz last edited by

              Εγώ το είδα διεξοδικά δις από κοντά και ιδού οι παρατηρήσεις μου. Εννοείται ότι
              δεν το οδήγησα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω ουσιαστική γνώμη για την συμπεριφορά του

              Θετικά

              • Πολύ καλοί χώροι μπροστά και πίσω

              • Μικροντουλαπάκια παντού, τραπεζάκια, ποτηράκια, πιρουνάκια, θήκες

              • Μετακινούμενο πίσω κάθισμα

              • Ψυχόμενο ντουλάπι που χωράει από νερά μέχρι και παιδάκια.

              • Το ταμπλώ ωραίο, χαρούμενο, το αμάξι γενικά σε φτιάχνει οπτικά.

              • Το 1600 με τα 110 άλογα όντας ελαφρύ θα πρέπει να είναι αξιόλογο.

              • Σε επίπεδο χρηστικότητας εσωτερικού είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό.

              Αρνητικά

              • Είναι MiniMPV, δεν είναι για οικογένεια. Το πόρτ μπαγκαζ είναι τελικά μικρό, ειδικά
                η απόσταση από την πόρτα μέχρι τα καθίσματα είναι απελπιστική. Αν δεν τραβήξεις τα πίσω
                καθίσματα δεν χωρούν ξαπλωτές βαλίτσες εκτός αν είναι τετράγωνες (σαν ζάρια) και τις
                θάψεις βγάζοντας το flexiboard. Οικογενειάρχες με 2 παιδιά ξεχάστε το

              • Δεν έχει ρεζέρβα, έχει μόνο kit διόρθωσης (τουλάχιστο έτσι μου είπαν ότι βγαίνει)

              • Άκαμπτος (και όχι ημιάκαμπτος) άξονας πίσω, ενώ στο micra ήδη τον εγκατέλειψαν.
                Πίσω πρέπει να συμπεριφέρεται σαν κούτσουρο αλλά μένει να το οδηγήσω.

              • Πίσω ταμπούρα. Πρέπει να πάρετε το techna με το ESP αν θέλετε δισκόφρενα.

              • Δεν δίνουν RCD από την μάνα του σε καμία έκδοση.

              • Οι τιμές: Το μικρότερο που αξίζει είναι το Accenta 1.4 ή το Accenta 1.6

              Τιμές

              MOTIVA 1.4 13290 (οι τιμές είναι με μεταλλικό χωρίς τέλη, έξοδα PDI κλπ)
              ACCENTA 1.4 15190
              ACCENTA PACK 1.4 15890
              MOTIVA 1.6 15490
              ACCENTA 1.6 17290
              ACCENTA PACK 1.6 17890
              TECHNA 1.6 19290

              Η γνώμη μου

              Είναι καλό, αν σας ικανοποιεί από χώρους, να περιμένετε να πέσει
              η τιμή του και να πάρετε το accenta 1.6 pack.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                • Άκαμπτος (και όχι ημιάκαμπτος) άξονας πίσω, ενώ στο micra ήδη τον εγκατέλειψαν.
                  Πίσω πρέπει να συμπεριφέρεται σαν κούτσουρο αλλά μένει να το οδηγήσω.

                Αυτό πώς το έμαθες;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  govus last edited by

                  Ηλίθια ερώτηση ( ) : έχει κάποια σχέση το Note με το Modus ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    b_x last edited by

                    Θα κονταροχτυπηθεί νομίζω και με το Roomster της Σκόντα.Στο ίδιο στυλάκι δεν είναι και τα δύο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Είναι στο ίδιο πάτωμα, αλλά σε άλλη, επιμηκυμένη έκδοση, εξ ου και το μεγαλύτερο πορτ-παγκάζ (280-437 λίτρα).

                      Κατά τ'άλλα, φαντάζομαι ότι το Note είχε για οδηγό το Modus, κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού. Φαίνεται ότι θέλανε να μην κονταροχτυπηθούν ακριβώς, με το Note να είναι μεγαλύτερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        anemar last edited by

                        Στην εκδοση 1.4 βρισκει απεναντι του το μικρο της Honda (Jazz), οποτε δυσκολα να κανει την εκπληξη.Στα 1.6 lt δεν ξερω..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          το note εχει ακαμπτο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Z
                            zardoz last edited by

                            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                            το note εχει ακαμπτο?

                            Στην Ελλάδα το λέει εδώ:
                            http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... elo=NISSAN

                            αλλά μπορείς να το επιβεβαιώσεις από την ίδια την Nissan:
                            http://www.nissan.gr/nissan.nsf/NOTE_sp ... #topOfPage

                            που το κρύβει κάπως αναφέροντας την πίσω ανάρτηση στα αγγλικά:
                            'Torsion beam axle, coil springs'

                            εδώ λέει πάντως ότι μαλάκωσαν κατά 8% την πίσω ανάρτηση για να μη φαίνεται στο οδήγημα:

                            http://www.carpages.co.uk/nissan/nissan ... -01-06.asp

                            Πάντως ο άκαμπτος συμβαδίζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              γιατί άκαμπτος συμβαδίζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου ????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                                το note εχει ακαμπτο?

                                Στην Ελλάδα το λέει εδώ:
                                http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... elo=NISSAN

                                αλλά μπορείς να το επιβεβαιώσεις από την ίδια την Nissan:
                                http://www.nissan.gr/nissan.nsf/NOTE_sp ... #topOfPage

                                που το κρύβει κάπως αναφέροντας την πίσω ανάρτηση στα αγγλικά:
                                'Torsion beam axle, coil springs'

                                εδώ λέει πάντως ότι μαλάκωσαν κατά 8% την πίσω ανάρτηση για να μη φαίνεται στο οδήγημα:

                                http://www.carpages.co.uk/nissan/nissan ... -01-06.asp

                                Πάντως ο άκαμπτος συμβαδίζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου

                                ...γκουχ, γκουχ...torsion beam είναι ο ημιάκαμπτος άξονας...άκαμπτος είναι σκέτo beam axle ή dead axle...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Συν το γεγονός ότι θα έπρεπε να θυμώσω που δεν διαβάζεις το 'Αναρτήσεις'!

                                  Τουλάχιστον κατούρησες στο δοχειάκι για την κατανάλωση!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Πουλάει πολύ το Note τελικά...βλέπω πολλά στους δρόμους, αναλογικά με το πόσα περίμενα να δω. Έχουμε τίποτα στοιχεία;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                      Πουλάει πολύ το Note τελικά...βλέπω πολλά στους δρόμους, αναλογικά με το πόσα περίμενα να δω. Έχουμε τίποτα στοιχεία;

                                      Μηπως ειναι ενα δυο που κινουνται στην περιοχη σου και νομιζεις πως βλεπεις πολλα? Εγω μια φορα θεωρω πως ειναι ειδος υπο εξαφανιση. Σπανια το βλεπω μπροστα μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Χρυσαφί αρκετά, μπλε περισσότερα, ασημί λίγα, μαύρο κανένα και 2-3 βυσσινοχάλκινα. Στo Autocar διάβασα ότι ενώ ξεκίνησε αρκετά αργά μέσα στη χρονιά, έφτασε στην 7η θέση των πολυμορφικών και ότι πάει αρκετά καλά.

                                        Ίσως δεν ανεβαίνουν στον Χορτιάτη γιατί έχει πολλές στροφές ο δρόμος!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                          Ίσως δεν ανεβαίνουν στον Χορτιάτη γιατί έχει πολλές στροφές ο δρόμος!

                                          Αν προσεξες.... σου ειπα πως σπανια το βλεπω μπροστα μου οχι και πισω μου ομως Οπως και να το κανουμε... ειναι ποιο αργα απο το Punto

                                          νταξ μωρε... εχω δει κατι ψιλα, αλλα δεν θα ελεγα πως 'περπαταει'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                            Χρυσαφί αρκετά, μπλε περισσότερα, ασημί λίγα, μαύρο κανένα και 2-3 βυσσινοχάλκινα. Στo Autocar διάβασα ότι ενώ ξεκίνησε αρκετά αργά μέσα στη χρονιά, έφτασε στην 7η θέση των πολυμορφικών και ότι πάει αρκετά καλά.

                                            Έβδομη θέση των πολυμορφικών ε;
                                            Δηλαδή πουλάει κάτι λιγότερο από τα εκατομμύρια των Zafira, Scenic, Matrix κλπ, κλπ...Γύρω στα 3 αυτοκίνητα το μήνα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr