-
Περιεργάστηκα από κοντά το καινούργιο Νοte. Είναι στο μεταίχμιο miniMPV και supermini με εντυπωσιακούς χώρους και ενδιαφέροντα στοιχεία. Π.χ. το συρόμενο πίσω κάθισμα, τον πολύ καλό κινητήρα στα 1400cc που αν κρίνουμε από το Micra δεν θα είναι ψόφιος - λαμβανομένου υπόψη και του χαμηλού βάρους μόλις 1.100 κιλά. Έχει καλή βασική τιμή 13.000 για το Motiva αν και το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού Accenta δεν αξίζει τον κόπο των 1.900 παραπανιστών ευρώ. Με τόσα λεφτά + 300 παίρνεις το 1600cc (πάλι βασική έκδοση) αλλά με 110Ηp και γκάζια.
Μοιάζει να έχει σωστή συνταγή αν και ακόμη δεν έχουν αρχίσει τα test drive. Ίσως σε μια εβδομάδα.
Αν το έχει οδηγήσει κάποιος ας μας πει εντυπώσεις. -
Περιεργάστηκα από κοντά το καινούργιο Νοte. Είναι στο μεταίχμιο miniMPV και supermini με εντυπωσιακούς χώρους και ενδιαφέροντα στοιχεία. Π.χ. το συρόμενο πίσω κάθισμα, τον πολύ καλό κινητήρα στα 1400cc που αν κρίνουμε από το Micra δεν θα είναι ψόφιος - λαμβανομένου υπόψη και του χαμηλού βάρους μόλις 1.100 κιλά. Έχει καλή βασική τιμή 13.000 για το Motiva αν και το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού Accenta δεν αξίζει τον κόπο των 1.900 παραπανιστών ευρώ. Με τόσα λεφτά + 300 παίρνεις το 1600cc (πάλι βασική έκδοση) αλλά με 110Ηp και γκάζια.
Μοιάζει να έχει σωστή συνταγή αν και ακόμη δεν έχουν αρχίσει τα test drive. Ίσως σε μια εβδομάδα.
Αν το έχει οδηγήσει κάποιος ας μας πει εντυπώσεις. -
Περιεργάστηκα από κοντά το καινούργιο Νοte. Είναι στο μεταίχμιο miniMPV και supermini με εντυπωσιακούς χώρους και ενδιαφέροντα στοιχεία. Π.χ. το συρόμενο πίσω κάθισμα, τον πολύ καλό κινητήρα στα 1400cc που αν κρίνουμε από το Micra δεν θα είναι ψόφιος - λαμβανομένου υπόψη και του χαμηλού βάρους μόλις 1.100 κιλά. Έχει καλή βασική τιμή 13.000 για το Motiva αν και το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού Accenta δεν αξίζει τον κόπο των 1.900 παραπανιστών ευρώ. Με τόσα λεφτά + 300 παίρνεις το 1600cc (πάλι βασική έκδοση) αλλά με 110Ηp και γκάζια.
Μοιάζει να έχει σωστή συνταγή αν και ακόμη δεν έχουν αρχίσει τα test drive. Ίσως σε μια εβδομάδα.
Αν το έχει οδηγήσει κάποιος ας μας πει εντυπώσεις. -
ενδιαφερον αυτοκινητο...
-
Εγώ το είδα διεξοδικά δις από κοντά και ιδού οι παρατηρήσεις μου. Εννοείται ότι
δεν το οδήγησα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω ουσιαστική γνώμη για την συμπεριφορά τουΘετικά
-
Πολύ καλοί χώροι μπροστά και πίσω
-
Μικροντουλαπάκια παντού, τραπεζάκια, ποτηράκια, πιρουνάκια, θήκες
-
Μετακινούμενο πίσω κάθισμα
-
Ψυχόμενο ντουλάπι που χωράει από νερά μέχρι και παιδάκια.
-
Το ταμπλώ ωραίο, χαρούμενο, το αμάξι γενικά σε φτιάχνει οπτικά.
-
Το 1600 με τα 110 άλογα όντας ελαφρύ θα πρέπει να είναι αξιόλογο.
-
Σε επίπεδο χρηστικότητας εσωτερικού είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Αρνητικά
-
Είναι MiniMPV, δεν είναι για οικογένεια. Το πόρτ μπαγκαζ είναι τελικά μικρό, ειδικά
η απόσταση από την πόρτα μέχρι τα καθίσματα είναι απελπιστική. Αν δεν τραβήξεις τα πίσω
καθίσματα δεν χωρούν ξαπλωτές βαλίτσες εκτός αν είναι τετράγωνες (σαν ζάρια) και τις
θάψεις βγάζοντας το flexiboard. Οικογενειάρχες με 2 παιδιά ξεχάστε το -
Δεν έχει ρεζέρβα, έχει μόνο kit διόρθωσης (τουλάχιστο έτσι μου είπαν ότι βγαίνει)
-
Άκαμπτος (και όχι ημιάκαμπτος) άξονας πίσω, ενώ στο micra ήδη τον εγκατέλειψαν.
Πίσω πρέπει να συμπεριφέρεται σαν κούτσουρο αλλά μένει να το οδηγήσω. -
Πίσω ταμπούρα. Πρέπει να πάρετε το techna με το ESP αν θέλετε δισκόφρενα.
-
Δεν δίνουν RCD από την μάνα του σε καμία έκδοση.
-
Οι τιμές: Το μικρότερο που αξίζει είναι το Accenta 1.4 ή το Accenta 1.6
Τιμές
MOTIVA 1.4 13290 (οι τιμές είναι με μεταλλικό χωρίς τέλη, έξοδα PDI κλπ)
ACCENTA 1.4 15190
ACCENTA PACK 1.4 15890
MOTIVA 1.6 15490
ACCENTA 1.6 17290
ACCENTA PACK 1.6 17890
TECHNA 1.6 19290Η γνώμη μου
Είναι καλό, αν σας ικανοποιεί από χώρους, να περιμένετε να πέσει
η τιμή του και να πάρετε το accenta 1.6 pack. -
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
- Άκαμπτος (και όχι ημιάκαμπτος) άξονας πίσω, ενώ στο micra ήδη τον εγκατέλειψαν.
Πίσω πρέπει να συμπεριφέρεται σαν κούτσουρο αλλά μένει να το οδηγήσω.
Αυτό πώς το έμαθες;
- Άκαμπτος (και όχι ημιάκαμπτος) άξονας πίσω, ενώ στο micra ήδη τον εγκατέλειψαν.
-
Ηλίθια ερώτηση ( ) : έχει κάποια σχέση το Note με το Modus ;
-
Θα κονταροχτυπηθεί νομίζω και με το Roomster της Σκόντα.Στο ίδιο στυλάκι δεν είναι και τα δύο;
-
Είναι στο ίδιο πάτωμα, αλλά σε άλλη, επιμηκυμένη έκδοση, εξ ου και το μεγαλύτερο πορτ-παγκάζ (280-437 λίτρα).
Κατά τ'άλλα, φαντάζομαι ότι το Note είχε για οδηγό το Modus, κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού. Φαίνεται ότι θέλανε να μην κονταροχτυπηθούν ακριβώς, με το Note να είναι μεγαλύτερο.
-
Στην εκδοση 1.4 βρισκει απεναντι του το μικρο της Honda (Jazz), οποτε δυσκολα να κανει την εκπληξη.Στα 1.6 lt δεν ξερω..
-
το note εχει ακαμπτο?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το note εχει ακαμπτο?Στην Ελλάδα το λέει εδώ:
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... elo=NISSANαλλά μπορείς να το επιβεβαιώσεις από την ίδια την Nissan:
http://www.nissan.gr/nissan.nsf/NOTE_sp ... #topOfPageπου το κρύβει κάπως αναφέροντας την πίσω ανάρτηση στα αγγλικά:
'Torsion beam axle, coil springs'εδώ λέει πάντως ότι μαλάκωσαν κατά 8% την πίσω ανάρτηση για να μη φαίνεται στο οδήγημα:
http://www.carpages.co.uk/nissan/nissan ... -01-06.asp
Πάντως ο άκαμπτος συμβαδίζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου
-
γιατί άκαμπτος συμβαδίζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου ????
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
το note εχει ακαμπτο?
Στην Ελλάδα το λέει εδώ:
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... elo=NISSANαλλά μπορείς να το επιβεβαιώσεις από την ίδια την Nissan:
http://www.nissan.gr/nissan.nsf/NOTE_sp ... #topOfPageπου το κρύβει κάπως αναφέροντας την πίσω ανάρτηση στα αγγλικά:
'Torsion beam axle, coil springs'εδώ λέει πάντως ότι μαλάκωσαν κατά 8% την πίσω ανάρτηση για να μη φαίνεται στο οδήγημα:
http://www.carpages.co.uk/nissan/nissan ... -01-06.asp
Πάντως ο άκαμπτος συμβαδίζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου
...γκουχ, γκουχ...torsion beam είναι ο ημιάκαμπτος άξονας...άκαμπτος είναι σκέτo beam axle ή dead axle...
-
Συν το γεγονός ότι θα έπρεπε να θυμώσω που δεν διαβάζεις το 'Αναρτήσεις'!
Τουλάχιστον κατούρησες στο δοχειάκι για την κατανάλωση!
-
Πουλάει πολύ το Note τελικά...βλέπω πολλά στους δρόμους, αναλογικά με το πόσα περίμενα να δω. Έχουμε τίποτα στοιχεία;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πουλάει πολύ το Note τελικά...βλέπω πολλά στους δρόμους, αναλογικά με το πόσα περίμενα να δω. Έχουμε τίποτα στοιχεία;Μηπως ειναι ενα δυο που κινουνται στην περιοχη σου και νομιζεις πως βλεπεις πολλα? Εγω μια φορα θεωρω πως ειναι ειδος υπο εξαφανιση. Σπανια το βλεπω μπροστα μου.
-
Χρυσαφί αρκετά, μπλε περισσότερα, ασημί λίγα, μαύρο κανένα και 2-3 βυσσινοχάλκινα. Στo Autocar διάβασα ότι ενώ ξεκίνησε αρκετά αργά μέσα στη χρονιά, έφτασε στην 7η θέση των πολυμορφικών και ότι πάει αρκετά καλά.
Ίσως δεν ανεβαίνουν στον Χορτιάτη γιατί έχει πολλές στροφές ο δρόμος!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ίσως δεν ανεβαίνουν στον Χορτιάτη γιατί έχει πολλές στροφές ο δρόμος!
Αν προσεξες.... σου ειπα πως σπανια το βλεπω μπροστα μου οχι και πισω μου ομως Οπως και να το κανουμε... ειναι ποιο αργα απο το Punto
νταξ μωρε... εχω δει κατι ψιλα, αλλα δεν θα ελεγα πως 'περπαταει'
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Χρυσαφί αρκετά, μπλε περισσότερα, ασημί λίγα, μαύρο κανένα και 2-3 βυσσινοχάλκινα. Στo Autocar διάβασα ότι ενώ ξεκίνησε αρκετά αργά μέσα στη χρονιά, έφτασε στην 7η θέση των πολυμορφικών και ότι πάει αρκετά καλά.Έβδομη θέση των πολυμορφικών ε;
Δηλαδή πουλάει κάτι λιγότερο από τα εκατομμύρια των Zafira, Scenic, Matrix κλπ, κλπ...Γύρω στα 3 αυτοκίνητα το μήνα!
Nissan Note ένα mini MPV που θα κάνει φέτος την έκπληξη!