Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi CZT - 150hp ...ενεργητική ασφάλεια ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mitsubishi CZT - 150hp ...ενεργητική ασφάλεια ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    27
    332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stif last edited by

      Μπορεί να διαβάζω διάφορα περί ESP,ενισχυμένου μεταξονίου κλπ
      όμως με ανησυχεί η ιδέα ενός τόσο μικρού κ συνάμα 'δυνατού' αμαξιού.
      Πολλοί το αποκαλούν σκοτώστρα.
      Έχετε οδηγήσει ποτέ μικρό τουρμπίσιο?Αν ναι ποιά είναι η άποψη σας?

      (Βασικά δεκτές όλες οι απόψεις )

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • S
        stif last edited by

        Μπορεί να διαβάζω διάφορα περί ESP,ενισχυμένου μεταξονίου κλπ
        όμως με ανησυχεί η ιδέα ενός τόσο μικρού κ συνάμα 'δυνατού' αμαξιού.
        Πολλοί το αποκαλούν σκοτώστρα.
        Έχετε οδηγήσει ποτέ μικρό τουρμπίσιο?Αν ναι ποιά είναι η άποψη σας?

        (Βασικά δεκτές όλες οι απόψεις )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stif last edited by

          Μπορεί να διαβάζω διάφορα περί ESP,ενισχυμένου μεταξονίου κλπ
          όμως με ανησυχεί η ιδέα ενός τόσο μικρού κ συνάμα 'δυνατού' αμαξιού.
          Πολλοί το αποκαλούν σκοτώστρα.
          Έχετε οδηγήσει ποτέ μικρό τουρμπίσιο?Αν ναι ποιά είναι η άποψη σας?

          (Βασικά δεκτές όλες οι απόψεις )

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • kubiak
            kubiak last edited by

            §

            Όλα τα αυτοκίνητα είναι εν δυνάμει 'σκοτώστρες'...
            Καλύτερα να το δοκιμάσεις αν σε ενδιαφέρει η αγορά του...

            §

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • F
              funkyreverend last edited by

              Δεν έχω οδηγήσει μικρό υπερτρφοδοτούμενο, αλλά δεν νομίζω ότι θα σε προβληματίσει από άποψη ασφαλείας. Μήπως όμως δεν σε ικανοποιήσει οδηγικά, ακριβώς λόγω υπερτροφοδοσίας στις στροφές; Σαν ταξίδι και σε ψιλοσβέλτους ρυθμούς σε επαρχιακό θα σου αρέσει πολύ, είναι σίγουρο. Μικρό άρα ευέλικτο, με πολλή ροπή και αρκετά γραμμική από όσο λένε, δεν νομίζω να σε προβληματίσει καθόλου, αν δεν κυνηγάς την οδήγηση στο όριο συνέχεια...

              ...ο ορισμός σκοτώστρα, δεν νομίζω ότι εμπίπτει στην περίπτωση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                tazio last edited by

                Κάνε μια δοκιμή καλύτερα. Θα βγάλεις πιο σίγουρα συμπεράσματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • T
                  tiger last edited by

                  Σκοτωστρα ειναι το μικρο τουρμπάτο,σκοτώστρα και η μαουνα των 1.4-1.6 με την οποια πας να κανεις προσπέραση στην εθνικη,όλα σκοτώστρες είναι αν δεν προσέχεις και κάνεις κατάχρηση των δυνατοτήτων τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    +1

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • B
                      borbos last edited by

                      http://www.coltclub.gr μπορεις να μαθεις οτι θελεις μεσα εδω!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • M
                        meco last edited by

                        Όχι και σκοτώστρα ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο.
                        Άλλο δεν είναι σπορ και άλλο είναι σκοτώστρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bluemicrar last edited by

                          egw 8ewrw oti to amaksi ayto einai oti kalytero mporei na agorasei kaneis me ayta ta lefta... Oso gia to skotwstra...exei dokimastei se pista kai exei nikhsei dynatotera amaksia.To esp den bgainei off kai leitoyrgei apsoga. De to exw odhghsei alla to na kanei kalytero xrono stis Serres apo oti ta fiesta ST kai mini cooper S (!!!!) kati leei.... Gia amaksi me 0-100 se katw apo 8 (7.9 exei) prepei na dwseis panw apo 22.000 kai liga lew....
                          7 xronia egguhsh 150 aloga , mikro mhkos = idaniko gia polh (kinhsh parking ktl ....) ti allo na zhthsei kaneis me 18500 ?
                          Apo xwroys de kserw alla mh to 8eloyme kai ola!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Νομίζω ότι και χώρους έχει καλούς αναλογικά με το μήκος, ωστόσο δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά...

                            Αποσκευές δεν χωράνε πολλές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • L
                              lefos last edited by

                              Οι χωροι για τους επιβατες ειναι κορυφαιοι. Το πορτ μπαγκαζ ειναι μικρο φυσικα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • G
                                gti_ last edited by

                                Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
                                egw 8ewrw oti to amaksi ayto einai oti kalytero mporei na agorasei kaneis me ayta ta lefta... Oso gia to skotwstra...exei dokimastei se pista kai exei nikhsei dynatotera amaksia.To esp den bgainei off kai leitoyrgei apsoga. **De to exw odhghsei alla to na kanei kalytero xrono stis Serres apo oti ta fiesta ST kai mini cooper S (!!!!) **kati leei.... Gia amaksi me 0-100 se katw apo 8 (7.9 exei) prepei na dwseis panw apo 22.000 kai liga lew....
                                7 xronia egguhsh 150 aloga , mikro mhkos = idaniko gia polh (kinhsh parking ktl ....) ti allo na zhthsei kaneis me 18500 ?
                                Apo xwroys de kserw alla mh to 8eloyme kai ola!

                                Πού τα είδες αυτά;

                                Στις Σέρρες το drive(fight club)έβγαλε το colt στο **1:44:50 **και το fiesta στο 1:43:70..Όσο για το mini cooper s άστο καλύτερα

                                Ακόμα όμως και στο 0-160-0 σύμφωνα με το αγγλικό EVO το colt λόγω μη απενεργοποίησης του ESP μένει πίσω από το ST.

                                Το μόνο πλεονέκτημα του colt για μένα είναι τα κυβικά του(1500cc),σε όλα τα άλλα είναι απλά μέτριο.Ούτε το ψηλό μούλτι σουλούπι του μου λέει κάτι
                                Αν θέλεις τουρμπίνα Stif περίμενε το polo GTI ή κοίτα και το ibiza FR το F/L.Πάνω κάτω σ'αυτά τα λεφτά κινούνται και νομίζω ότι από στήσιμο(ειδικά το polo gti)είναι πολύ καλύτερα από τον ιάπωνα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  GTI_

                                  ξεχνάς όμως ότι το Κολτ πωλείται μόλις 18.000 ευρώ και υποστηρίζεται από 7ετή συντήρηση. Σημαντικό για ένα τουρμπάτο μοτέρ 1500cc.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    silencer51 last edited by

                                    Έλεος ρε παιδιά με τις 'σκοτώστρες'... Αυτά τα λέγαμε πριν 10-15 χρόνια... Όπως είπαν και άλλοι παραπάνω, δεν υπάρχουν σκοτώστρες, υπάρχουν κακοί οδηγοί...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gti_ last edited by

                                      elteo

                                      Για την εγγύηση πάσο.

                                      Για την αξία αγοράς,στα 18000 δεν δίνει και η seat το ανανεωμένο ιβιζα FR;Για το πολο gti δεν ξέρω,αλλά άντε να πάει στα 19-19.5Ε.Δεν είναι και τόσο τρομερή η διαφορά.Και πιστεύω ότι σε στήσιμο το Polo GTi θα είναι πολύ καλύτερο από το μίτσου.Επίσης δεν ξέρω αν το f/l ibiza FR έχει δανειστεί πραματάκια από το cupra όσον αφορά ανάρτηση,φρένα κλπ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        GTI_

                                        το FR τιμολογείται σύμφωνα με τους 4τ στα 19.000 ευρώ. Δεν είναι τεράστια διαφορά (βενζίνες ενός 8μηνου ίσως) αλλά δεν παύει να είναι μακροπρόθεσμο το όφελος ελέω εγγύησης και λίγο χαμηλότερης κατανάλωσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • S
                                          stif last edited by

                                          Θα λάβω σοβαρά υπόψην τις απόψεις σας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • T
                                            tazio last edited by

                                            Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
                                            Και πιστεύω ότι σε στήσιμο το Polo GTi θα είναι πολύ καλύτερο από το μίτσου.

                                            Πίστευε και μη ερεύνα δηλαδή;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr