-
Μπορεί να διαβάζω διάφορα περί ESP,ενισχυμένου μεταξονίου κλπ
όμως με ανησυχεί η ιδέα ενός τόσο μικρού κ συνάμα 'δυνατού' αμαξιού.
Πολλοί το αποκαλούν σκοτώστρα.
Έχετε οδηγήσει ποτέ μικρό τουρμπίσιο?Αν ναι ποιά είναι η άποψη σας?(Βασικά δεκτές όλες οι απόψεις )
-
Μπορεί να διαβάζω διάφορα περί ESP,ενισχυμένου μεταξονίου κλπ
όμως με ανησυχεί η ιδέα ενός τόσο μικρού κ συνάμα 'δυνατού' αμαξιού.
Πολλοί το αποκαλούν σκοτώστρα.
Έχετε οδηγήσει ποτέ μικρό τουρμπίσιο?Αν ναι ποιά είναι η άποψη σας?(Βασικά δεκτές όλες οι απόψεις )
-
Μπορεί να διαβάζω διάφορα περί ESP,ενισχυμένου μεταξονίου κλπ
όμως με ανησυχεί η ιδέα ενός τόσο μικρού κ συνάμα 'δυνατού' αμαξιού.
Πολλοί το αποκαλούν σκοτώστρα.
Έχετε οδηγήσει ποτέ μικρό τουρμπίσιο?Αν ναι ποιά είναι η άποψη σας?(Βασικά δεκτές όλες οι απόψεις )
-
§
Όλα τα αυτοκίνητα είναι εν δυνάμει 'σκοτώστρες'...
Καλύτερα να το δοκιμάσεις αν σε ενδιαφέρει η αγορά του...§
-
Δεν έχω οδηγήσει μικρό υπερτρφοδοτούμενο, αλλά δεν νομίζω ότι θα σε προβληματίσει από άποψη ασφαλείας. Μήπως όμως δεν σε ικανοποιήσει οδηγικά, ακριβώς λόγω υπερτροφοδοσίας στις στροφές; Σαν ταξίδι και σε ψιλοσβέλτους ρυθμούς σε επαρχιακό θα σου αρέσει πολύ, είναι σίγουρο. Μικρό άρα ευέλικτο, με πολλή ροπή και αρκετά γραμμική από όσο λένε, δεν νομίζω να σε προβληματίσει καθόλου, αν δεν κυνηγάς την οδήγηση στο όριο συνέχεια...
...ο ορισμός σκοτώστρα, δεν νομίζω ότι εμπίπτει στην περίπτωση...
-
Κάνε μια δοκιμή καλύτερα. Θα βγάλεις πιο σίγουρα συμπεράσματα.
-
Σκοτωστρα ειναι το μικρο τουρμπάτο,σκοτώστρα και η μαουνα των 1.4-1.6 με την οποια πας να κανεις προσπέραση στην εθνικη,όλα σκοτώστρες είναι αν δεν προσέχεις και κάνεις κατάχρηση των δυνατοτήτων τους.
-
+1
-
http://www.coltclub.gr μπορεις να μαθεις οτι θελεις μεσα εδω!!
-
Όχι και σκοτώστρα ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο.
Άλλο δεν είναι σπορ και άλλο είναι σκοτώστρα. -
egw 8ewrw oti to amaksi ayto einai oti kalytero mporei na agorasei kaneis me ayta ta lefta... Oso gia to skotwstra...exei dokimastei se pista kai exei nikhsei dynatotera amaksia.To esp den bgainei off kai leitoyrgei apsoga. De to exw odhghsei alla to na kanei kalytero xrono stis Serres apo oti ta fiesta ST kai mini cooper S (!!!!) kati leei.... Gia amaksi me 0-100 se katw apo 8 (7.9 exei) prepei na dwseis panw apo 22.000 kai liga lew....
7 xronia egguhsh 150 aloga , mikro mhkos = idaniko gia polh (kinhsh parking ktl ....) ti allo na zhthsei kaneis me 18500 ?
Apo xwroys de kserw alla mh to 8eloyme kai ola! -
Νομίζω ότι και χώρους έχει καλούς αναλογικά με το μήκος, ωστόσο δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά...
Αποσκευές δεν χωράνε πολλές.
-
Οι χωροι για τους επιβατες ειναι κορυφαιοι. Το πορτ μπαγκαζ ειναι μικρο φυσικα.
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
egw 8ewrw oti to amaksi ayto einai oti kalytero mporei na agorasei kaneis me ayta ta lefta... Oso gia to skotwstra...exei dokimastei se pista kai exei nikhsei dynatotera amaksia.To esp den bgainei off kai leitoyrgei apsoga. **De to exw odhghsei alla to na kanei kalytero xrono stis Serres apo oti ta fiesta ST kai mini cooper S (!!!!) **kati leei.... Gia amaksi me 0-100 se katw apo 8 (7.9 exei) prepei na dwseis panw apo 22.000 kai liga lew....
7 xronia egguhsh 150 aloga , mikro mhkos = idaniko gia polh (kinhsh parking ktl ....) ti allo na zhthsei kaneis me 18500 ?
Apo xwroys de kserw alla mh to 8eloyme kai ola!Πού τα είδες αυτά;
Στις Σέρρες το drive(fight club)έβγαλε το colt στο **1:44:50 **και το fiesta στο 1:43:70..Όσο για το mini cooper s άστο καλύτερα
Ακόμα όμως και στο 0-160-0 σύμφωνα με το αγγλικό EVO το colt λόγω μη απενεργοποίησης του ESP μένει πίσω από το ST.
Το μόνο πλεονέκτημα του colt για μένα είναι τα κυβικά του(1500cc),σε όλα τα άλλα είναι απλά μέτριο.Ούτε το ψηλό μούλτι σουλούπι του μου λέει κάτι
Αν θέλεις τουρμπίνα Stif περίμενε το polo GTI ή κοίτα και το ibiza FR το F/L.Πάνω κάτω σ'αυτά τα λεφτά κινούνται και νομίζω ότι από στήσιμο(ειδικά το polo gti)είναι πολύ καλύτερα από τον ιάπωνα. -
GTI_
ξεχνάς όμως ότι το Κολτ πωλείται μόλις 18.000 ευρώ και υποστηρίζεται από 7ετή συντήρηση. Σημαντικό για ένα τουρμπάτο μοτέρ 1500cc.
-
Έλεος ρε παιδιά με τις 'σκοτώστρες'... Αυτά τα λέγαμε πριν 10-15 χρόνια... Όπως είπαν και άλλοι παραπάνω, δεν υπάρχουν σκοτώστρες, υπάρχουν κακοί οδηγοί...
-
elteo
Για την εγγύηση πάσο.
Για την αξία αγοράς,στα 18000 δεν δίνει και η seat το ανανεωμένο ιβιζα FR;Για το πολο gti δεν ξέρω,αλλά άντε να πάει στα 19-19.5Ε.Δεν είναι και τόσο τρομερή η διαφορά.Και πιστεύω ότι σε στήσιμο το Polo GTi θα είναι πολύ καλύτερο από το μίτσου.Επίσης δεν ξέρω αν το f/l ibiza FR έχει δανειστεί πραματάκια από το cupra όσον αφορά ανάρτηση,φρένα κλπ.
-
GTI_
το FR τιμολογείται σύμφωνα με τους 4τ στα 19.000 ευρώ. Δεν είναι τεράστια διαφορά (βενζίνες ενός 8μηνου ίσως) αλλά δεν παύει να είναι μακροπρόθεσμο το όφελος ελέω εγγύησης και λίγο χαμηλότερης κατανάλωσης.
-
Θα λάβω σοβαρά υπόψην τις απόψεις σας
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Και πιστεύω ότι σε στήσιμο το Polo GTi θα είναι πολύ καλύτερο από το μίτσου.Πίστευε και μη ερεύνα δηλαδή;
Mitsubishi CZT - 150hp ...ενεργητική ασφάλεια ?