-
βελτίωση χρόνου, καμια φορά έχει και drift μέσα θυμηθείτε Senna και μερικά τέρατα του WRC
Συνήθως στα Μέγαρα προσπαθώ χρόνους αλλα προς το τέλος για να μην βαριούνται και οι απ'εξω τραβώ και μερικές πάντες για να έχει ενδιαφέρον και θέαμα. Σε δημόσιους δρόμους / παγοδρόμια μόνο παντούλες, μιλάμε για μόνιμο χαμόγελο οι 'πισωγλέντηδες'
-
Ανάλογα τη διάθεση
Ανάλογα το μέρος
Ανάλογα τις συνθήκες
Ανάλογα την κατάσταση του αυτοκινήτου
.... ΑΝΑΛΟΓΑ -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
γραμμες... πας ποιο οριακα, ειναι ποιο απαιτητικη τεχνικη. Τα drift εχουν πλακα, αλλα ως εκει.... πολυ χασιμο χρονου ανευ ουσιας.
οριστεεεε?το ποιοοοο????
εχουν απαιτητικη τεχνικη οι γραμμες???
μετα απο τρεις γυρους(οχι πιτα)μεγαρα-σερρες βαρεθηκα την ζωη μου..
αποτελεσμα 0
χρονοι?αδιαφορο...
οδηγικη συγκινηση 0
κοκ..
πας μια αναβαση με τις πορτες κ οταν νοιωθεις τελειωμενος απολαμβανεις
το τσιγαρακι σου κ δυο πιτες γυρο(πραγματικες)στα τελειωματα σου..gigi galli..the best..
Οπως ειπες... στα Μεγαρα και στις Σερρες.... οχι στον δρομο οπου δεν ειναι ολος ο δρομος δικος σου, δεν δικαιουσαι μαλακιτσες και οτι λαλακια κανεις την πληρωνεις στην μπαριερα (απλα θελω να τονισω πως δεν ειναι παντου το ιδιο..., εχει σημασια ο χωρος). Δεν ειναι μεν FUN, αλλα δεν ειναι τοσο απλη υποθεση οσο το αφηνεις να φανει και σιγουρα απαιτει γνωση του αυτοκινητου, του δρομου και των οριων σου.
Με τα κολλιδια.... νταξ, πλακα εχουν, τα κανεις και με 30χλμ/ωρα. Προσωπικα ομως αισθανομαι οτι δεν γινομαι καλυτερος σε κατι και απλα τρωω λαστιχο και πιθανως φοβιζω τον απεναντι μου αν βρισκομαι σε δρομο δημοσιο.
-
Δεν είναι FUN η οδήγηση με γραμμές;
Πώς ορίζετε το fun παιδιά;
Η οδήγηση με γραμμές προσπαθώντας να φέρεις το αυτοκίνητο ή τις δυνατότητές σου στο όριο (φρένα, πλαίσο, αναρτήσεις, κινητήρας) και το ανάβασμα της αδρεναλίνης δεν είναι fun?
Καλό το drift (προσφέρει χαμόγελο) αλλά μέχρι εκεί. Εκτός κι αν λέγεσαι Τσουτσίγια και κάνεις drift με Μ5 και 160 χλμ/ώρα
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Γραμμές πρωτίστως, drift δευτερευόντωςMια από τα ίδια...
Αν και σε 1 χρόνο από τώρα δεν ξέρω αν θα λέμε τα ίδια...
Θα δούμε! -
drift !! οπου σε 'περνει' ,γραμμες : σε επαρχειακο δρομο κ κατα προτειμηση νυχτα γιατι 'βλεπεις' καλυτερα και φυσικα ξερεις καλα το δρομο !
πιστευω πως σε μια πιστα καποια στιγμη βαριεσαι ,ειτε κανεις ντριφτ ειτε 'παιζεις' με τα χρονομετρα αλλη φαση ειναι ο δρομος...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Γραμμές πρωτίστως, drift δευτερευόντως
Mια από τα ίδια...
**Αν και σε 1 χρόνο από τώρα δεν ξέρω αν θα λέμε τα ίδια...
Θα δούμε! **driftsilis
-
Αυτός που λατρεύει την οδήγηση λατρεύει και τα δύο.
Ανάλογα όπως είπε και κάποιος, ανάλογα ακόμα και τη στροφή, που μπορεί να χρειάζετε ντριφτ για να βγάλει χρόνο.
Πάντως το ντριφτ έχει τόσες υποδιαιρέσεις σαν τεχνική που συνέχεια ''ψάχνεσαι'' να το εξελίξεις, για μένα τουλάχιστον, όταν φορές δεν βλέπω το ντριφτ σαν παιχνίδι μόνο.
50-50 για μένα
Υ.Γ
Πνίγηκε κανείς στο πρώτο του μπάνιο και δεν απάντησε ακόμα? -
Μισό λεπτό να φτύσω κάτι τελευταία ψάρια κι έρχομαι να γράψω ! Μετά από όσα πέρασα σήμερα Μάνο και τα οποία θα τα διαβάσετε στις Μηχανικές Ασκήσεις, και νωρίς κάθομαι να γράψω. Γιατί τα χέρια τρέμουν ακόμα
!
Προφανώς ψήφισα γραμμές, τι άλλο περιμένατε;
Πέρα από την πλάκα τώρα, νομίζω ότι ο πωρωμένος θα τα κάνει και τα δύο, οπότε δεν τίθεται θέμα επιλογής, τουλάχιστον στο δημόσιο δρόμο. Όταν βρέχει ή γλιστράει τρομερά, είναι σπάσιμο νεύρων να πας με γραμμές, αρχίζεις τα drift και νιώθεις ευτυχισμένος. Όταν κρατάει, είναι σπάσιμο να κάνεις drift (εκτός αν οδηγάς καμιά Μ3 και την επομένη αλλάζεις πίσω λάστιχα), αρχίζεις τις γραμμές και παρακαλάς να είχες λίγα χέρια ακόμα να τελειώσεις το αυτοκίνητο.
Παράδειγμα: τις προάλλες οδήγησα περί τα 100 χλμ το Miata σε ανοιχτή γλιστερή διαδρομή και μου έσπασε τα νεύρα επειδή το ένιωθα να γλιστράει με το παραμικρό και να είναι ατσούμπαλο. Σήμερα πήγα 150 χλμ, τα περισσότερα πίσω από ένα STi και σε πάρα πολλά σημεία, θα νόμιζε κανείς ότι βλέπει BMI και μάλιστα το Touge Shakedown (με εξαίρεση βέβαια τους οδηγούς ). Bumper to bumper, στα κλειστά κομμάτια τουλάχιστον και μέχρι να εξαφανιστεί το STi μπροστά (δηλαδή 2-3 secs ) και ήταν απίστευτη απόλαυση. Το να είσαι στο όριο και να παλεύεις με τιμόνια-φρένα-γκάζια τη στιγμή που ο άλλος μπροστά σου στα 2 μέτρα ξεμπαζώνει την άσφαλτο, δεν μπορείς να πεις ότι δεν είναι απολαυστικό.
Στην πίστα πάλι, η οδήγηση με γραμμές με αφήνει παντελώς αδιάφορο, σε σχέση με τα drift. Αυτό όμως αφορά εμένα και το πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητό μου, αν είχα μια Elise δε θα έλεγα τα ίδια.
Και κάτι τελευταίο γιατί κουράστηκα γέρος άνθρωπος. Όσοι παραπάνω χαρακτηρίζετε το drift 'ανιαρό, το κάνεις και με 30 χλμ, δεν απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική', μάλλον αναφέρεστε στα παντιλίκια κι όχι σε πραγματικό drift. Δοκιμάστε το και μετά ελάτε να μιλήσετε.
ΥΓ. Πώς μπορεί να στέκει αυτή η ψηφοφορία από τη στιγμή που οι μισοί δεν έχουν οδηγήσει οριακά πισωκίνητο; Πώς μπορούν να έχουν άποψη για το drift; Να πεις, εδώ ψηφίζουμε για Enzo και Pagani Zonda, εκεί θα κολλήσουμε; -
Και κάτι τελευταίο γιατί κουράστηκα γέρος άνθρωπος. Όσοι παραπάνω χαρακτηρίζετε το drift 'ανιαρό, το κάνεις και με 30 χλμ, δεν απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική', μάλλον αναφέρεστε στα παντιλίκια κι όχι σε πραγματικό drift. Δοκιμάστε το και μετά ελάτε να μιλήσετε.
Πες τα ρε Χρυσοστομε γιατι καραφλιασα με αυτα που διαβαζω!!!
Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια μου φαινεται...Ποιο drift ειναι ευκολο και με ποιο αυτοκινητο ρε παλλικαρια;
Πατε ποτε πανω απο 120-130 κι ελεγχομενη παντα πλαγιολησθηση να δειτε αν ειναι ευκολος ο ελεγχος του αυτοκινητου η μιλατε για χειροφρενα και ταρζανιες στα παρκινγκ;Φυσικα σαν την απολαυση δεν εχει οπως το αντιλαμβανεται ο καθεις αλλα προτιμω την πλαγιολισθηση και τους γλιστερους δρομους (ενταξει και λογω της τετρακινησης η οποια ομως πανω απο το οριο ΔΕΝ ειναι ευκολοτερη απο την μπροστο/πισωκινηση οπως καποιοι νομιζουν) και φυσικα το να πας με γραμμες δεν το θεωρω ουτε τεχνη ουτε τοσο δυσκολο οσο να πας με πολλα και να το γυριζεις οπου χρειαζεται κι οπου φυσικα σε παιρνει για τις δυνατοτητες σου και του αυτοκινητου σου.
Απο την αλλη βλεπω πολλοι απαντατε υπερ της οδηγησης με γραμμες οντας ιδιοκτητες μπροστοκινητων, μα ειναι φυσικη η απαντηση σας εφοσον δεν εχετε πιστευω οι περισσοτεροι οδηγησει πισωκινητο και μαλιστα 'ζωηρο'!
Τελος παντων υποκειμενικη τελειως η ερωτηση και ισως φανω υπερβολικος αλλα το ξαναλεω, **σαν την πλαγιολησθηση δεν εχει **κι οταν μαθεις να το κανεις με πολλα ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ με γραμμες κλπ (δεν το λεω drift γιατι αυτο καθεαυτο υποδηλωνει θεαματικες επιδειξεις παρα πραγματικη οδηγηση με γυρισμα)
Αλλωστε οταν καποια στιγμη εγινε αντιπαραθεση οδηγων WRC, F1 κλπ με εμπειριες οδηγων εκατερωθεν σε διαφορετικες συνθηκες οι οδηγοι της F1 δηλωσαν πως ειναι πολυ πιο δυσκολη η δουλεια των οδηγων WRC απο τη δικη τους, αυτοι σιγουρα κατι παραπανω ξερουν και δεν νομιζω πως οι οδηγοι WRC οδηγουν με γραμμες ετσι!
-
Πολύ σωστά όλα αυτά. Όσον αφορά αυτό που λες για τα τετρακίνητα, τα χλμ είναι τόσα πολλά που όταν γίνει η στραβή, εκεί θα χρειαστείς αστραπιαίες αντιδράσεις, μεγάλα τσουτσούνια και έναν άγιο για να τη βγάλεις καθαρή. Και τα λέω όλα αυτά μετά από πολλές βόλτες με το STi του Βασίλη στο νησί . Και μετά απορούμε γιατί αυτό το παιδί χρειάζεται μία τετράδα τακάκια και δύο τετράδες λάστιχα σε 15.000 χλμ !
-
[quote='dimsabas'
Και κάτι τελευταίο γιατί κουράστηκα γέρος άνθρωπος. Όσοι παραπάνω χαρακτηρίζετε το drift 'ανιαρό, το κάνεις και με 30 χλμ, δεν απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική', μάλλον αναφέρεστε στα παντιλίκια κι όχι σε πραγματικό drift. Δοκιμάστε το και μετά ελάτε να μιλήσετε.
[/quote]Κυριος κυριος.... ενα μπλοκε θελουμε.... Σωστα τα λες.... τα παρατεταμενα driftings απαιτουν και εργαλειο καταλληλα εξοπλισμενο και πιστα για εκμαθηση. Οπως ειπα ομως... ειτε παντιλικια ειτε παρατεταμενα drifitings ειτε οποιοδηποτε ειδος τους.... ειναι fun αλλα το να ξερεις να τοποθετεις το αμαξι σου στον δρομο το βρισκω ποιο χρησιμο 'σχολειο'.
-
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί δε δηλώνουν απλώς την προτίμησή τους, παρά πρέπει να υποβιβάζουν την 'άλλη πλευρά'...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί δε δηλώνουν απλώς την προτίμησή τους, παρά πρέπει να υποβιβάζουν την 'άλλη πλευρά'...σβήσιμο γιατί μπέρδεψα τα θέματα!
-
Μα αυτό το μαθαίνεις πρώτα από όλα. Τα drift έρχονται μετά. Καλό και το μπλοκέ, αλλά το βασικότερο είναι τα χέρια. Έχω δει άνθρωπο να καβαλάει ξένο ΜΧ5 1.6 και σε 3 γύρους να κάνει πράγματα που εγώ με το *δικό *μου 1.8 Sporty, δεν έχω φανταστεί. Μην τα ρίχνουμε λοιπόν όλα στο μπλοκέ, το κατάλληλο εργαλείο και τα τοιαύτα. Τα χέρια μας φταίνε, πάρτε το χαμπάρι.
-
Swift and Drift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Άλλος ένας μπερδεμένος;
-
Εμένα πάλι μου αρέσουν οι καθαρές γραμμές...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μα αυτό το μαθαίνεις πρώτα από όλα. Τα drift έρχονται μετά. Καλό και το μπλοκέ, αλλά το βασικότερο είναι τα χέρια. Έχω δει άνθρωπο να καβαλάει ξένο ΜΧ5 1.6 και σε 3 γύρους να κάνει πράγματα που εγώ με το *δικό *μου 1.8 Sporty, δεν έχω φανταστεί. Μην τα ρίχνουμε λοιπόν όλα στο μπλοκέ, το κατάλληλο εργαλείο και τα τοιαύτα. Τα χέρια μας φταίνε, πάρτε το χαμπάρι.Ok... ελα συ να ντριφταρεις την Sportcoupe χωρις μπλοκε και θα τα πουμε στην μπαριερα....
-
Το θεμα του τοπικ ειναι σαν να με ρωτατε, μακαρονια με κιμα και τυρι, ή σκετα?
drift...
Drift vs Γραμμές :)