-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Και εγω ενα αυτοκινητο εχω αλλα το πηρα για αυτο το λογο! Οι γρατσουνιες ειναι μεσα στο προγραμμα! Δεν παθαινει τιποτα το αμαξι αμα εχει και λιγες γρατσουνιτσες, δεν χρειαζεται να κλαιγεστε για μια γρατσουνια! Αμαξι ειναι, στα δαση κυκλοφορει οποτε φυσικο επακολουθο ειναι! Δεν δασκαλευω κανεναν για το τι να κανει απλα την αποψη μου λεω και για ποιο λογο το πηρα εγω!
Το Grand Vitara φιλε afonic επειδη ειναι ψηλο δεν σημαινει οτι ειναι και ασφαλες! Τα εκτος δρομου επειδη μπορει να ειναι ογκωδη δεν σημαινει πως ειναι και ασφαλεστερα απο τα αντιστοιχα επιβατικα (σε χρηματα εννοω). Και τελος η κατηγορια του forum απο οτι βλεπω λεει ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, δεν λεει οποιος εχει τετρακινητο και φοβαται το χωμα να ερχεται και να γραφει οτι του κατεβει!! Ειμαι λιγο σκληροπυρηνικος αλλα ετσι ειμαι τι να κανω!!Ναι αλλα το τοπικ εχει και σαν επιλογη τη χρηση του 4χ4 σαν αμαξι πολης...
-
Nαι αλλα εσυ προτρεπεις τους υπολοιπους να κανουν λαθος, κατ'εμε, χρηση των εκτος δρομου αυτοκινητων τους! Αυτο ειναι που με ενοχλει και ειπα οτι ειπα. Αν εσυ το πηρες για κοντρες καλα κανεις αλλα ασε τα αλλα παλικαρια να το λερωνουν και να το ξεσκιζουν στα δαση!
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Nαι αλλα εσυ προτρεπεις τους υπολοιπους να κανουν λαθος, κατ'εμε, χρηση των εκτος δρομου αυτοκινητων τους! Αυτο ειναι που με ενοχλει και ειπα οτι ειπα. Αν εσυ το πηρες για κοντρες καλα κανεις αλλα ασε τα αλλα παλικαρια να το λερωνουν και να το ξεσκιζουν στα δαση!ΟΚ αλλα η εκτος δρομου χρηση τις περισσοτερες φορες παει περιπατο..Ακομα και η ΣΤΑΝΙΣΗ πηρε Τουαρεγκ για να πηγαινει στο σπα και στο Βασιλοπουλο για ψωνια..
ΑΠΛΩΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΝΤΑΦΕ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΒ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΩ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΜΑΜΗΣΕ ΤΑ..
-
Η χρήση που κάνω στο δικό μου 4χ4 είναι αποκλειστικά & μόνο στο κυνήγι!!Στην κυριολεξία του έχω πιει το αίμα στα βουνά στα κατσάβραχα στις λάσπες με άλλα λόγια παντού.Όσο μπορώ προσέχω να μην το χτυπήσω ή το γρατσουνήσω αλλά μέσα στο πρόγραμμα είναι & αυτά,ανάλογα για την χρήση που το θέλει ο καθένας
-
Το θέμα είναι, και εκεί νομίζω το πάει ο HUNTER.GR στο κατά πόσον θα πρέπει οι ασφάλτινοι τετρακίνητοι να ασχολούνται με την ενότητα εκτός δρόμου....
Συμφωνώ δηλαδή με τον τίτλο του θέματος που είναι 'Εκτός δρόμου' και όχι '4x4' και επίσης νομίζω ότι η επιλογή στο ερωτηματολόγιο για κίνηση στην πόλη είναι κάπως off topic στην συγκεκριμένη ενότητα και αν ήθελε να έχει σωστά αποτελέσματα θα έπρεπε να γίνει στην γενική ενότητα 'Περί αυτοκίνησης'.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το θέμα είναι, και εκεί νομίζω το πάει ο HUNTER.GR στο κατά πόσον θα πρέπει οι ασφάλτινοι τετρακίνητοι να ασχολούνται με την ενότητα εκτός δρόμου....
Συμφωνώ δηλαδή με τον τίτλο του θέματος που είναι 'Εκτός δρόμου' και όχι '4x4' και επίσης νομίζω ότι η επιλογή στο ερωτηματολόγιο για κίνηση στην πόλη είναι κάπως off topic στην συγκεκριμένη ενότητα και αν ήθελε να έχει σωστά αποτελέσματα θα έπρεπε να γίνει στην γενική ενότητα 'Περί αυτοκίνησης'....Αν και θεωρώ οτι εκμεταλεύομαι πολλες απο τις δυνατότητες του τετρακίνητού μου(κοινώς το ξεζουμίζω οταν μπορώ), νομίζω οτι θέση εδώ έχουν όλοι.
Και αναφέρω ένα παράδειγμα:
Πόσοι χρησιμοποιούμε όλες τις δυνατότητες του κινητού μας; ΟΛΕΣ;
Παρόλα αυτά αγοράζουμε ένα ακριβό κινητό *που μπορεί να κάνει πολλά πράγματα*, τα οποία πιθανόν να μη χρησιμοποιήσουμε ποτέ, ή να το κάνουμε ελάχιστες φορές -
Ναι αλλά ξαναλέω, ο τίτλος του θέματος είναι εκτός δρόμου και όχι τετρακίνητα.... Γιατί σε λίγο θα έρθουν και όσοι με Audi S3, Impreza, Ignis, 325ix κλπ και θα το κάνουν το θέμα....
Για τις άλλες δυνατότητες του τετρακίνητου, αυτές εντός δρόμου υπάρχουν άλλες ενότητες... αυτό δεν είναι το νόημα της ύπαρξης διαφορετικών ενοτήτων??? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ναι αλλά ξαναλέω, ο τίτλος του θέματος είναι εκτός δρόμου και όχι τετρακίνητα.... Γιατί σε λίγο θα έρθουν και όσοι με Audi S3, Impreza, Ignis, 325ix κλπ και θα το κάνουν το θέμα....
Για τις άλλες δυνατότητες του τετρακίνητου, αυτές εντός δρόμου υπάρχουν άλλες ενότητες... αυτό δεν είναι το νόημα της ύπαρξης διαφορετικών ενοτήτων???ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΣ!!!!
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Το Grand Vitara φιλε afonic επειδη ειναι ψηλο δεν σημαινει οτι ειναι και ασφαλες! Τα εκτος δρομου επειδη μπορει να ειναι ογκωδη δεν σημαινει πως ειναι και ασφαλεστερα απο τα αντιστοιχα επιβατικα (σε χρηματα εννοω).Το έχω ξαναπιάσει αυτό το θέμα και επιμένω ότι ένα SUV είναι πιο ασφαλές από την πλειοψηφία των συμβατικών αυτοκινήτων. Είναι σαν να βαρέσεις το κεφάλι σου στο γονατό μού. Ποιος θα χτυπήσει?
Διάβασε την συζήτηση του bebes και εμού εδώ και πες μου αν διαφωνείς:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 836#527836 -
Το προβλημα που εχω ειναι οτι, οτι εμαθα off road το εμαθα μονος διαβαζοντας και προσπαθωντας.Τελικα ρε παιδες οταν λεμε το ξεσκισα εκτος δρομου τι εννοειται?Δηλαδη πηγατε σε τιποτα δυσκολα κομματια κατσαβραχα ψαχνοντας να βρειτε τα ορια τα δικας σας και του αυτοκινητου? Εγω οταν λεω off road εννοω οτι θα παω σε μια διαδρομη και θα αντιμετωπισω ολες τις δυσκολιες. π.χ. περασμα ποταμου, λασπες, χαραξη πορειας πανω στα βουνα και γενικα μεσα σε καποια πλαισια περιπετειας να βρισκομαι συνεχεια εκτος δρομου.Τωρα αν ειναι δασικο η εντελως εκτος δρομου εξαρτατε απο την περιπτωση.Το αλλο το μεγαλο προβλημα ειναι ποσοι απο εμας ξερουν τις πραγματικες δυνατοτητες των 4Χ4 που εχουν? Εγω παντως οχι ακομα
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Το έχω ξαναπιάσει αυτό το θέμα και επιμένω ότι ένα SUV είναι πιο ασφαλές από την πλειοψηφία των συμβατικών αυτοκινήτων. Είναι σαν να βαρέσεις το κεφάλι σου στο γονατό μού. Ποιος θα χτυπήσει?
Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο φίλε afonic. Tα ψήλα αυτοκίνητα, είτε suv είτε καθαρόαιμα ειναι λιγότερη ασφαλή απο συμβατικά αυτοκίνητα. Με την ίδια λογική που ένα golf,147 κτλ είναι κατα γενική ομολογία πιο ασφαλές απο ένα seicento. Δηλαδή στρίβει-κρατάει καλύτερα, ειναι πιο σταθερό, είναι πιο γρήγορο και με καλύτερα φρένα(πολλές φορές η ενεργητική ασφάλεια είναι σημαντικότερη), πιο στιβαρή κατασκευή κτλ.
Φυσικά αυτά είναι η αποψή μου και δέχομαι οποιαδήποτε αντιθετη γνώμη ενδεχομένως να έχεις. -
Νομιζω οτι τα τεστ για τα οποια εγινε ο σχολιασμος αφορουσαν την παθητικη ασφαλεια ...
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Το έχω ξαναπιάσει αυτό το θέμα και επιμένω ότι ένα SUV είναι πιο ασφαλές από την πλειοψηφία των συμβατικών αυτοκινήτων. Είναι σαν να βαρέσεις το κεφάλι σου στο γονατό μού. Ποιος θα χτυπήσει?
Πιστεύω ακριβώς το αντίθετο φίλε afonic. Tα ψήλα αυτοκίνητα, είτε suv είτε καθαρόαιμα ειναι λιγότερη ασφαλή απο συμβατικά αυτοκίνητα. Με την ίδια λογική που ένα golf,147 κτλ είναι κατα γενική ομολογία πιο ασφαλές απο ένα seicento. Δηλαδή στρίβει-κρατάει καλύτερα, ειναι πιο σταθερό, είναι πιο γρήγορο και με καλύτερα φρένα(πολλές φορές η ενεργητική ασφάλεια είναι σημαντικότερη), πιο στιβαρή κατασκευή κτλ.
Φυσικά αυτά είναι η αποψή μου και δέχομαι οποιαδήποτε αντιθετη γνώμη ενδεχομένως να έχεις.Μιλούσα για παθητική ασφάλεια.
Αλλά και στην ενεργητική, όσα οχήματα έχουν μόνιμη τετρακίνηση είναι σαφώς πιο ασφαλή. Άμα ο οδηγός του SUV ξέρει τι όχημα έχει και δεν μπαίνει στις στροφές σαν να έχει GTI δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα.
Όσο για το πιο αμάξι είναι πιο στιβαρό και πιο βαρύ, δεν νομίζω ότι μπορούμε να τα συγκρίνουμε συνολικά σαν κατηγορίες αλλά μόνο το τάδε μοντέλο με το τάδε άλλο κτλ.
Εξάλλου τα 4Χ4 έχουν βελτιωθεί απίστευτα στην άσφαλτο σε σχέση με τα τζιπ πριν από 10 χρόνια, πράγμα που πιστεύω ότι κάνει πολλούς που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο τους κατά 99% στην άσφαλτο να τα προτιμήσουν. Για αυτό υπάρχει και αυτό το thread άλλωστε.
-
Ο χρήστης lagopoulos takis έγραψε:
....Τελικα ρε παιδες οταν λεμε το ξεσκισα εκτος δρομου τι εννοειται?Δηλαδη πηγατε σε τιποτα δυσκολα κομματια κατσαβραχα ψαχνοντας να βρειτε τα ορια τα δικας σας και του αυτοκινητου? Εγω οταν λεω off road εννοω οτι θα παω σε μια διαδρομη και θα αντιμετωπισω ολες τις δυσκολιες. π.χ. περασμα ποταμου, λασπες, χαραξη πορειας πανω στα βουνα και γενικα μεσα σε καποια πλαισια περιπετειας να βρισκομαι συνεχεια εκτος δρομου......
Το αλλο το μεγαλο προβλημα ειναι ποσοι απο εμας ξερουν τις πραγματικες δυνατοτητες των 4Χ4 που εχουν? Εγω παντως οχι ακομαΑυτά που πολύ σωστά λες, είναι που δημιουργούν το μεγάλο πρόβλημα συνεννόησης και αποτελούν αιτία παρεξηγήσεων.... Και τελικά για το λόγο αυτό είναι δύσκολο είτε από συζητήσεις είτε από συγκρίσεις να καταλάβουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου ή των ελαστικών του ή του οδηγού του...
Θα πρέπει κάθε δοκιμή να γίνεται πιο αντικειμενικά με τουλάχιστον ίδια λάστιχα και ίδια διαδρομή και οδηγό αλλά και κάθε άποψη να μην είναι τόσο απόλυτη εφόσον δεν μπορεί να εξασφαλίσει τα προηγούμενα....
Και εννοείται ότι θα πρέπει οι δοκιμές να εξαντλούν τις δυνατότητες των αυτοκινήτων σε περισσότερες μάλιστα καταστάσεις... Το να πάνε βόλτα 'εκτός δρόμου' τα τρία αυτοκίνητα στους 4Τ αλλά όχι σε συνθήκες αρκετά δύσκολες (αφού κανένα δεν μοιάζει να δυσκολεύτηκε ή να κόλλησε) δεν δείχνει τίποτα για τις εκτός δρόμου ικανότητές τους τις οποίες δεν δικαιούνται να περιλάβουν στο συγκριτικό των 'εκτός δρόμου' αυτοκινήτων.... δεν είναι λίγο γελοίο? Εκτός αν εννοούν την χρήση σε χωματόδρομο σαν το όριο αυτών των αυτοκινήτων....που είναι τουλάχιστον άδικο για κάποιο/α από αυτά. Έτσι αυτό με τις λιγότερες μάλλον ικανότητες εκτός δρόμου τελικά στέφεται αρχηγός!!! Το ότι θα χρησιμοποιηθούν κυρίως στην άσφαλτο δεν σημαίνει όμως ότι επιτρέπεται να μην εξαντλήσουμε τις δυνατότητές τους εκτός... -
Αν ανοιξουμε το θεμα των 'τεστ' και ακομη χειροτερα των 'συγκριτικων τεστ' στα περιοδικα θα κλεινουμε την μυτη μας απο την βρωμα....
Εχω μυρια οσα παραδειγματα να αναφερω....
Ειδικα τωρα για τα 'εκτος δρομου' εκει γινεται ο χαμος ....οτι θελουν γραφουν ....
Το χειροτερο βεβαια ειναι οτι αυτο συμβαινει τωρα και σε περιοδικα που ειναι ποιο 'εξιδεικευμενα' σε εκτος δρομου θεματα.... -
GKANTEMIA MOY GRATZOUNISANE TH DEKSIA MPANTA...
-
ONYX !
+1
Random1
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Το Grand Vitara φιλε afonic επειδη ειναι ψηλο δεν σημαινει οτι ειναι και ασφαλες! Τα εκτος δρομου επειδη μπορει να ειναι ογκωδη δεν σημαινει πως ειναι και ασφαλεστερα απο τα αντιστοιχα επιβατικα (σε χρηματα εννοω).
Το έχω ξαναπιάσει αυτό το θέμα και επιμένω ότι ένα SUV είναι πιο ασφαλές από την πλειοψηφία των συμβατικών αυτοκινήτων. Είναι σαν να βαρέσεις το κεφάλι σου στο γονατό μού. Ποιος θα χτυπήσει?
Διάβασε την συζήτηση του bebes και εμού εδώ και πες μου αν διαφωνείς:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 836#527836Για ενεργητικη ασφαλεια ...αστο καλυτερα, τα SUV ειναι πολυ πισω και εκει θα μεινουν σε σχεση μετα συμβατικα αυτοκινητα.
Για παθητικη εχουν 'πλεονεκτημα' μονο οταν τρακαρουν με μικροτερο βαρους και ογκου οχηματα, με ομοια.... μαυρο φιδι που εφαγε τους επιβατες.
Λογου βαρους η μετωπικη συγκρουση SUV με ενα αλλο παρομοιου βαρους και ογκου θα ειναι πολυ πιο σφοδρή με τραγικα αποτελεσματα.
-
Αυτο δεν ισχυει για ολα τα αυτοκινητα ?? ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι βαρια ...
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Αυτο δεν ισχυει για ολα τα αυτοκινητα ?? ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι βαρια ...Φυσικα και ισχυει για ολα τα αυτοκινητα..αλλα το SUV ειναι κατα 20 με 25 % κατα κανονα πιο βαρια απο το μεσο ορο βαρους ενος μεσαιου οικογενειακου.
Πώς χρησιμοποιείτε το τετρακίνητό σας;