Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Daihatsu Terios 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Daihatsu Terios 2006
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 16
    • 17
    • 8 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    58
    332
    1464
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      interland-gr last edited by

      Ο χρήστης kortha έγραψε:
      για να πω την αληθεια μου και μενα καπως στενο μου δειχνει.
      ελπιζω συντομα να το δουμε απο κοντα.
      και να μην ξεχναμε και την τιμη(ακουγεται καπως αλμυρο οτι θα βγει)

      Αν ξεπεράσει τα 18000-19000 θα είναι λάθος της αντιπροσωπείας. Αν το κρατήσει εκεί θα κάνει καλές πωλήσεις. Ούτε να το σκέφτονται να παει στ 23000 που λέγανε στην έκθεση. Μόνο τα test drive θα βλέπουμε!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tagheuer last edited by

        Βρε παιδιά νομίζω ότι έχετε λάθος για το πλάτος του
        νέου Terios.
        (φυσικά και το παλιό ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ !! ΣΤΕΝΟ)

        αλλά το καινούργιο ήρθε στα πλαίσια του κανονικού.
        ΠΡΟΣΟΧΗ ! πρέπει να συγκριθεί με ανάλόγου μεγέθους αυτοκίνητα.

        ας δούμε όμως τα πράγματα με νούμερα:

        νέο TERIOS 1.5
        ΜΗΚΟΣ : 4055 (4075 με πλαστικά τα μεγάλα πλαινα φτερά)
        ΠΛΑΤΟΣ: 1695 (1745 με τα πλαστικά φτεράκια)
        ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ : 2580 !!!

        Σας αναφέρω απλά τα αντιστοιχα νούμερα των ΝΕΩΝ ΓΙΓΑΝΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ
        SUPERMINI:

        Νέο Grade Pounto ....
        ΜΗΚΟΣ : 4030
        ΠΛΑΤΟΣ: 1687
        ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ : 2510

        νέο Renault Clio III
        ΜΗΚΟΣ : 3986
        ΠΛΑΤΟΣ: 1707
        ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ : 2570

        τέλος θα αναφέρω τις διαστάσεις ενός πολύ γνωστό σας χατσμπακ, του
        HONDA CIVIC 3D (ή του Type-R αν θέλετε )
        ΜΗΚΟΣ : 4140
        ΠΛΑΤΟΣ: 1695
        ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ : 2570

        Νομίζω λοιπόν ότι στο 'μάτι', και σε συγκεκριμένες γωνίες, το Terios φαίνεται μικρό, (μην ξαχνατε ότι είναι και αρκετα ψηλό...)
        αλλα στην πραγματικότητα δεν είναι πλέον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stayros-alexogloy last edited by

          Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
          Βρε παιδιά νομίζω ότι έχετε λάθος για το πλάτος του
          νέου Terios.
          (φυσικά και το παλιό ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ !! ΣΤΕΝΟ)

          αλλά το καινούργιο ήρθε στα πλαίσια του κανονικού.
          ΠΡΟΣΟΧΗ ! πρέπει να συγκριθεί με ανάλόγου μεγέθους αυτοκίνητα.

          ας δούμε όμως τα πράγματα με νούμερα:

          νέο TERIOS 1.5
          ΜΗΚΟΣ : 4055 (4075 με πλαστικά τα μεγάλα πλαινα φτερά)
          ΠΛΑΤΟΣ: 1695 (1745 με τα πλαστικά φτεράκια)
          ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ : 2580 !!!

          Σας αναφέρω απλά τα αντιστοιχα νούμερα των ΝΕΩΝ ΓΙΓΑΝΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ
          SUPERMINI:

          Νέο Grade Pounto ....
          ΜΗΚΟΣ : 4030
          ΠΛΑΤΟΣ: 1687
          ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ : 2510

          νέο Renault Clio III
          ΜΗΚΟΣ : 3986
          ΠΛΑΤΟΣ: 1707
          ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ : 2570

          τέλος θα αναφέρω τις διαστάσεις ενός πολύ γνωστό σας χατσμπακ, του
          HONDA CIVIC 3D (ή του Type-R αν θέλετε )
          ΜΗΚΟΣ : 4140
          ΠΛΑΤΟΣ: 1695
          ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ : 2570

          Νομίζω λοιπόν ότι στο 'μάτι', και σε συγκεκριμένες γωνίες, το Terios φαίνεται μικρό, (μην ξαχνατε ότι είναι και αρκετα ψηλό...)
          αλλα στην πραγματικότητα δεν είναι πλέον.

          Όταν προσπαθούσα να προσδιορίσω τις διαστάσεις του Terios,πήρα το προσπέκτους του παλιού RAV4 και διαπίστωσα ότι είναι κατά 4cm πιο στενό από το RAV,περίπου στο ίδιο ύψος και έχει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μεταξόνιο!Αυτό σημαίνει πως θα έχει απείρως καλύτερη συμπεριφορά από το παλιό Terios.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            TAGheuer... τα νουμερα ειναι παντως η μιση αληθεια. Η αλλη μιση ειναι του τι πραγματικα γινεται μεσα... τι εκμεταλευση κανανε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kortha last edited by

              http://www.teriosgroup.com/viewtopic.php?t=141&start=60

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kortha last edited by

                στην παραπανω διευθηνση εχει πολλες φωτο και τις τιμεσ που θα εχει μαλλον.
                ξεκιναει απο 16.990 εχρι 22.000 αν θυμαμε καλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tagheuer last edited by

                  Ναι, corsair, σίγουρα θα φανεί και στην πράξη.

                  Είχα μπει φευγαλέα στο εσωτερικό του, στην έκθεση της Αθήνας (την ημέρα των επισήμων ) δε μπορώ να πω ότι ήταν Η ΑΠΛΑ !
                  αλλά εντάξει μην ξεχνάμε ότι είναι 4 μετρακια όλο κι'όλο.

                  Για να δούμε σε τι τιμες και με τι εξοπλισμό θα το φέρει η AGRIPAN...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stayros-alexogloy last edited by

                    Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
                    Ναι, corsair, σίγουρα θα φανεί και στην πράξη.

                    Είχα μπει φευγαλέα στο εσωτερικό του, στην έκθεση της Αθήνας (την ημέρα των επισήμων ) δε μπορώ να πω ότι ήταν Η ΑΠΛΑ !
                    αλλά εντάξει μην ξεχνάμε ότι είναι 4 μετρακια όλο κι'όλο.

                    Για να δούμε σε τι τιμες και με τι εξοπλισμό θα το φέρει η AGRIPAN...

                    Αν φέρουν αυτόματο με HAC/DAC, το αγοράζω.Αν όχι, μάλλον την έχω πατήσει,αφού το πρώτο αυτοκίνητο που περίμενα καιρό,το RAV4,το εισάγουν αυτόματο μεν,όχι πετρελαιοκίνητο δε(το αυτόματο).Αποκλείεται να αγοράσω κάτι τόσο βενζινοβόρο και το Terios με καλύπτει.Στην AGRIPAN όμως,είναι ψιλομυστήριοι και δεν τους εμπιστεύομαι...Αλλά και η Toyota;Τί τους χαλούσε το αυτόματο diesel;
                    Τώρα θα μου πείτε τί το θέλεις το αυτόματο.Λόγω επαγγέλματος,έχω σιχαθεί το συμπλέκτη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tagheuer last edited by

                      ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕ FULL ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
                      ΣΤΟ DAIHATSU.COM !!!!!

                      http://www.daihatsu.com/catalogue/terios/index_f.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tiger last edited by

                        Παντως το παλιο δεν το αλλαζω με τιποτα.Το αγορασα ειδικα γιατι ειχε μικρες διαστασεις.
                        Το πήρα στην αλλαγη του μοντελου δηλαδη με καλυτερη τιμη,ενω παραλληλα δεν πληρωσα την αυξηση του ΦΠΑ,και πηρα και 1-2 δωρακια.Σε οτι αφορα την αντιπροσωπεια προσωπικα λεω τα καλυτερα καθως καταλαβαίνετε,και ο πωλητης ήταν παρα πολυ ενημερωμενος,οχι σαν κατι αλλους που σου τρωνε τον χρονο για να σου πουν οτι εχει αερόσακο οδηγου και τασάκι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          200mm απόσταση από το έδαφος
                          38 μοίρες γωνία προσσέγγισης
                          24 ράμπας και
                          37 διαφυγής.
                          Καλύτερες έχει μόνο το jimny. Το new GV για παράδειγμα υστερεί (νομίζω και το παλιό 5θυρο).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            ferr-r1 last edited by

                            έχω εντυπωσιαστεί πραγματικά
                            μπραβο daihatsu

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bugsbunny last edited by

                              Σύμφωνα με το daihatsu.com θα παράγονται εκδόσεις 1.3 (αποκλειστικά 4WD) 85hp (όπως του 'παλιού' Terios) και 1.5 (2WD & 4WD) 109hp
                              Όλες οι εκδόσεις 1.5 θα έχουν τη δυνατότητα αυτόματου κιβωτίου...

                              Μένει να δούμε ποιες εκδόσεις θα εισάγει η Agripan και με τι τιμές;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο 1500 εμφανίζεται σαν 105 ίππων στις 6000 στροφές και όχι 107 ή 109 με ροπή 140Nm στις 4400.
                                Η έκδοση με αυτόματο κιβώτιο (4 ταχύτητες μόνο) δεν μπαίνει στο μοντέλο με τις προεκτάσεις φτερών και τα φαρδιά λάστιχα (235/60-16 με άλλες ζάντες πεντάκτινες ίσιες).

                                Στο Βέλγιο το περιμένουν Μάϊο. Στην Ελβετία δεν λένε ημερομηνία αλλά το παρουσιάζουν σαν να είναι το τρέχον μοντέλο (δεν δείχνει καν το παλιό) και δέχονται και αιτήσεις για test drive.

                                Πουθενά δεν έχω δει στοιχεία επιδόσεων, τελική ταχύτητα και επιτάχυνση. Μόνο κατανάλωση και διοξείδιο αναφέρεται! Από κάπου όμως, μάλλον από παρουσίαση σε έκθεση και όχι από τυπωμένα τεχνικά χαρακτηρισιτικά, έχω τελική 160 και 0-100 σε 12,4''.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Ο 1500 εμφανίζεται σαν 105 ίππων στις 6000 στροφές και όχι 107 ή 109 με ροπή 140Nm στις 4400.
                                  Η έκδοση με αυτόματο κιβώτιο (4 ταχύτητες μόνο) δεν μπαίνει στο μοντέλο με τις προεκτάσεις φτερών και τα φαρδιά λάστιχα (235/60-16 με άλλες ζάντες πεντάκτινες ίσιες).

                                  Στο Βέλγιο το περιμένουν Μάϊο. Στην Ελβετία δεν λένε ημερομηνία αλλά το παρουσιάζουν σαν να είναι το τρέχον μοντέλο (δεν δείχνει καν το παλιό) και δέχονται και αιτήσεις για test drive.

                                  Πουθενά δεν έχω δει στοιχεία επιδόσεων, τελική ταχύτητα και επιτάχυνση. Μόνο κατανάλωση και διοξείδιο αναφέρεται! Από κάπου όμως, μάλλον από παρουσίαση σε έκθεση και όχι από τυπωμένα τεχνικά χαρακτηρισιτικά, έχω τελική 160 και 0-100 σε 12,4''.

                                  Αυτές οι επιδόσεις είναι για τον 1500άρη κινητήρα με τα 105 άλογα;

                                  Πόσο βαρύ είναι;

                                  Η αιωνιότητα και μια-δυο μέρες, μου φαίνονται...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tagheuer last edited by

                                    διαβάστε και τα προηγούμενα post....

                                    όλες οι απορίες σας:

                                    http://www.daihatsu.com/catalogue/terios/index_f.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tagheuer last edited by

                                      Καλημέρα,

                                      Σύμφωνα με τον αντ/πο της Daihatsu στην Αγια Παρασκευή, το Terios II, θα είναι στις 'βιτρίνες' από 15 Απριλίου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pentraks last edited by

                                        εχουν λίστα αναμονής για test drive ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pentraks last edited by

                                          oops μόλις κοιταζα τα specs, το άτιμο ζυγίζει 1720kg!!!
                                          xmmm τι βελτίωση να πέρνει άραγε....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazz last edited by

                                            Ο χρήστης pentraks έγραψε:
                                            oops μόλις κοιταζα τα specs, το άτιμο ζυγίζει 1720kg!!!

                                            Είσαι σίγουρος; Εγώ νομίζω ότι το 1.5, 4wd, με χειροκίνητο, είναι στα 1200 κιλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 8 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr