-
Θέλω να δούμε πια είναι η δυναμικότητα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Απαντατε και αν δεν σας ειναι μεγάλος μπελάς μας λετε και το γιατί.
-
Θέλω να δούμε πια είναι η δυναμικότητα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Απαντατε και αν δεν σας ειναι μεγάλος μπελάς μας λετε και το γιατί.
-
Θέλω να δούμε πια είναι η δυναμικότητα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Απαντατε και αν δεν σας ειναι μεγάλος μπελάς μας λετε και το γιατί.
-
Ας τολμησω να κανω λοιπον την αθωα ερωτηση μου.Ποιες ειναι οι προυποθεσεις και ποια τα ορια που ενα αυτοκινητο θεωρειται SUV απεναντι σε ενα 'απλο'.Και απ την αλλη πλευρα τι το ξεχωριζει απο τα καθαρα 4χ4?
-
.....
-
To Maverick SUV δεν είναι;
Ψήφισα ότι έχω, το αγοράσαμε επειδή λόγω ψαροντούφεκου πηγαίνουμε (ειδικά το καλοκαίρι) σε άγριο κατσάβραχο και βλέπαμε ότι ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις μας. Βέβαια εκτός από θάλασσα δίνεται και η δυνατότητα τώρα για βουνό οπότε θα πρέπει να το τιμήσουμε κι αυτό ξεχωριστά... -
- Βαρέθηκα να σπάω το αυτοκίνητο μου το καλοκαίρι η το χειμώνα οταν βγαίνω απο το κυρίως οδικό δίκτυο.
- Βαρέθηκα να σπάω το αυτοκίνητο μου το καλοκαίρι η το χειμώνα οταν βρίσκομαι στό κυρίως οδικό δίκτυο.
- Το ύψος και η δυνατότητα που σού δίνει να κινηθείς χωρίς να σκέφτεσαι το που θα βρείς (οχι πάντα αλλά γενικώς ξενοιάζεις).
- Η τετρακίνηση που σε 'ξελασπώνει' και on και off road.
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Ας τολμησω να κανω λοιπον την αθωα ερωτηση μου.Ποιες ειναι οι προυποθεσεις και ποια τα ορια που ενα αυτοκινητο θεωρειται SUV απεναντι σε ενα 'απλο'.Και απ την αλλη πλευρα τι το ξεχωριζει απο τα καθαρα 4χ4?Τώρα για να πούμε και την αλήθεια ...δεν ειναι ξεκάθαρο τί ειναι τί !
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον βαπτίζουν SUV οποιοδήποτε καθαρόαιμο ήχαν και ταυτόχρονα παράγουν νέα μοντέλα τα οποία εξ αρχής φτιάχνονται ώς SUV. Tί είναι SUV ?
Πολύ απλά πρόκειται για οχήματα που διατηρούν πολές δυνατότητες εκτός δρόμου συνήθως όμως με συστήματα τετρακινησης που δεν εμπλέκουν τον οδηγό στην λειτουργία τους (αυτόματη κατανομή ροπής και κίνησης στου άξονες) και απο την άλλη παρέχουν άνεση και ευκολίες ενός πολυμορφικού ή απλού οικογενειακού αυτοκινήτου.
-
ΝΑΙ πούλησα το vti επειδή ένα πρωί στα καλά καθούμενα άρχισα να φοβάμαι την ταχύτητα και τα 'ακροβατικά' που έκανα.Πήρα το HRV γιατί ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ άλμα για μένα να πάω από αυτοκίνητο του χαρακτήρα του civic σε 100% τζηπ και διάλεξα το HRV που θεωρούσα ότι είναι πιο κοντά σε επιβατικό (φρένα,τιμόνι,κράτημα). Μου έχει λέιψει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ η ταχύτητα και σκέφτομαι κάποιο αυτοκίνητο (MR2) αλλά θέλω ΠΛΕΟΝ και ένα καθαρόαιμο τζηπ κρυφοκοιτάζοντας το cherokee 2,4.
Θα δείξει -
Οχι δεν είμαι ακόμη αλλά ελπίζω σύντομα να γίνω κάτοχος ενός RAV 4 γιατί όπως ο φίλος babis θεωρώ πολύ μεγάλη την αλλαγή από το coupe σε κάτι 100% jeep (άλλωστε δε νομίζω πως το χρειάζομαι ακόμη).
Αυτό που χρειάζομαι είναι η χώροι, η δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου (μου έχει λείψει απεριόριστα), να σταματήσω να καρδιοχτυπώ στα ορύγματα που καθημερινώς ανοίγονται στους δρόμους της Αττικής αλλά παράλληλα να μην παραιτηθώ από την ενεργητική ασφάλεια ενός 'γρήγορου' προσπεράσματος και ενός άνετου ταξιδιού πριν βγώ εκτός δρόμου. Παράλληλα σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου παίζει η αισθητική (εσωτερική και εξωτερική) καθώς και η ποιότητα κατασκευής (ιδίως για αμάξια που προτίθεται να κινηθούν εκτός δρόμου).
Ειναι και ένας τρόπος να αυτοπεριορίσω τον εαυτό μου σε θέματα ταχύτητας (κυρίως λόγω αστυνομίας ), ελπίζω να μη το μετανιώσω σύντομα και τρέχω να το τουρμπίσω -
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Ας τολμησω να κανω λοιπον την αθωα ερωτηση μου.Ποιες ειναι οι προυποθεσεις και ποια τα ορια που ενα αυτοκινητο θεωρειται SUV απεναντι σε ενα 'απλο'.Και απ την αλλη πλευρα τι το ξεχωριζει απο τα καθαρα 4χ4?
Τώρα για να πούμε και την αλήθεια ...δεν ειναι ξεκάθαρο τί ειναι τί !
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον βαπτίζουν SUV οποιοδήποτε καθαρόαιμο ήχαν και ταυτόχρονα παράγουν νέα μοντέλα τα οποία εξ αρχής φτιάχνονται ώς SUV. Tί είναι SUV ?
Πολύ απλά πρόκειται για οχήματα που διατηρούν πολές δυνατότητες εκτός δρόμου συνήθως όμως με συστήματα τετρακινησης που δεν εμπλέκουν τον οδηγό στην λειτουργία τους (αυτόματη κατανομή ροπής και κίνησης στου άξονες) και απο την άλλη παρέχουν άνεση και ευκολίες ενός πολυμορφικού ή απλού οικογενειακού αυτοκινήτου.
Δηλαδη θα μπορουσαμε να ενταξουμε στην κατηγορια αυτοκινητα οπως το Panda 4x4(μαλλον αυτο προς τα καθαρα παει) η το Impreza(το SW εχει και τις κοντες,αν και απο υψος υποφερει),το A4 η το Octavia 4x4(σπο υψος εδω παμε καλα,ειδικα με αλλα πιο ψηλα λαστιχα οπως του Forester τα πραματα καλυτερευουν)?
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Δηλαδη θα μπορουσαμε να ενταξουμε στην κατηγορια αυτοκινητα οπως το Panda 4x4(μαλλον αυτο προς τα καθαρα παει) η το Impreza(το SW εχει και τις κοντες,αν και απο υψος υποφερει),το A4 η το Octavia 4x4(σπο υψος εδω παμε καλα,ειδικα με αλλα πιο ψηλα λαστιχα οπως του Forester τα πραματα καλυτερευουν)?Μην ξεχνάς την σημαντικότερη παράμετρο (αυτή που ξέχασα κι εγώ) το ύψος απο το έδαφος. Βάση λοιπόν της παραπάνω παραμέτρου δεν μπορείς να πείς SUV το Α4 ή το imbreza ή ακόμα και το Skoda Combi 4x4 μάλον το τελευταίο θα το έβαζα στην κατηγορία των SW με τετρακίνηση.
Και ψηλό (για SUV ή Jeep-οειδές) θεωρείται ότι έχει απο 18 και πάνω εκατοστά απόσταση απο το έδαφος. Παρόλαυτα εγώ μπορεί να έχω την άποψη μου για το τι αποτελεί SUV και τί καθαρόαιμο ...απο την άλλη όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να έχουν την δική τους οπότε μην εκπλαγείς αν βαπτίσουν και Α4 SUV.
-
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Δηλαδη θα μπορουσαμε να ενταξουμε στην κατηγορια αυτοκινητα οπως το Panda 4x4(μαλλον αυτο προς τα καθαρα παει) η το Impreza(το SW εχει και τις κοντες,αν και απο υψος υποφερει),το A4 η το Octavia 4x4(σπο υψος εδω παμε καλα,ειδικα με αλλα πιο ψηλα λαστιχα οπως του Forester τα πραματα καλυτερευουν)?
Μην ξεχνάς την σημαντικότερη παράμετρο (αυτή που ξέχασα κι εγώ) το ύψος απο το έδαφος. Βάση λοιπόν της παραπάνω παραμέτρου δεν μπορείς να πείς SUV το Α4 ή το imbreza ή ακόμα και το Skoda Combi 4x4 μάλον το τελευταίο θα το έβαζα στην κατηγορία των SW με τετρακίνηση.
Και ψηλό (για SUV ή Jeep-οειδές) θεωρείται ότι έχει απο 18 και πάνω εκατοστά απόσταση απο το έδαφος. Παρόλαυτα εγώ μπορεί να έχω την άποψη μου για το τι αποτελεί SUV και τί καθαρόαιμο ...απο την άλλη όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να έχουν την δική τους οπότε μην εκπλαγείς αν βαπτίσουν και Α4 SUV.
.....σα να λεμε δηλαδη οτι αν σηκωσω το Οκταβια στα 19 εκατοστα ,συμφωνα με το
http://www.expeditionsservice-waechters ... /skoda.htm ,site που βρεθηκε με την αρωγη του 'ομοσταυλου' Steve,(τα του Καισαρος....)
εχω αποκτησει ενα ....SUV ,με εξτρα κοστολογιο καπου στα 2000 Ε,οποτε με 27000 Ε περιπου εχεις το.....απολυτο ημι-εκτος, με 'εντος' επιδοσεις πολυ πανω απο το νορμαλ(τελικες,επιταχυνσεις,χωρους,συμπεριφορα κτλ),δυνατοτητες για πολλα εκτος λογω τετρακινησης και υψους και τη Skoda να πουλαει 'ζεστο ψωμι'!!!!!!
Πραγμα που δεν εγινε και ουτε στα σχεδια τους ειναι,μαλλον.
Εκτος αν τα πραματα που ειναι μπρος στα ματια μας δεν τα βλεπουμε καν,οπως πολλες φορες συμβαινει.
Αλλα μαλλον κατι αλλο παιζεται,οσο αφορα τον τιτλο SUV .
Υ.Γ.Θα πεις τωρα τι ψαχνω να βρω.Η πολιτικη των εταιρειων εχει πολυ διαφορετικη φιλοσοφια.
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Αλλα μαλλον κατι αλλο παιζεται,οσο αφορα τον τιτλο SUV .Υ.Γ.Θα πεις τωρα τι ψαχνω να βρω.Η πολιτικη των εταιρειων εχει πολυ διαφορετικη φιλοσοφια.
Ο τίτλος 'SUV' σε λίγα χρόνια θα αποτελεί χαρακτηρισμό αυτοκινήτων που θα έχουν 'λίγο απο όλα' κατα την άποψη μου. Λίγες εταιρίες θα είναι εκείνες που θα διατηρήσουν την παρούσα κατάσταση.
Δες για παράδειγμα το προτυπο SUV της Alfa Romeo Ψηλό, ογκώδες, με design που θυμίζει τα γνωστά μοντέλα της εταιρίας (καμία σχέση δηλαδή με SUV) και με επιδόσεις που θα ζήλευαν παααααρα πολά GTI.
Εν πάσι περιπτώση ...κατέληξες σε κάτι ? και αν ναι τί ψήφησες και γιατί ?
-
'Εριξα' το ναι,αλλα με επιφυλαξη.Συμφωνα με αυτα που ειπαμε ως τωρα η πλαστιγκα γερνει ,εστω και ελαφρα, προς το ναι.Αμα ειχα και την ψηλη την αναρτηση,τοτε θα το εκανα χωρις επιφυλαξη.(ο χρονος περναει ευκολα ...)
Το βασικο ειναι οτι δεν θελω να παρεξηγηθω απο την ομηγυρη ,αλλα ως τα τωρα μονο μια δυο φορες τα βρηκα σκουρα και εκανα πισω.Μιλαω για λογικες συνθηκες,μη φανταστουμε τρελλα περασματα και 'ασκησεις ακριβειας'.Εχω κανει περασμα απο νερα 30 cm χωρις να χρειαζομαι κανο μετα, μπηκα σε λασπουρα χοντρη,αμμο(μια φορα εκει βεβαια την 'εκατσα' την βαρκα) και αλλες καταστασεις που με νορμαλ αυτοκινητο μαλλον δεν θα εβγαινε.Το θεμα ειναι τωρα κατα ποσο θα αντεξει στο χρονο.
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
:roll: 'Εριξα' το ναι,αλλα με επιφυλαξη.Συμφωνα με αυτα που ειπαμε ως τωρα η πλαστιγκα γερνει ,εστω και ελαφρα, προς το ναι.Αμα ειχα και την ψηλη την αναρτηση,τοτε θα το εκανα χωρις επιφυλαξη.(ο χρονος περναει ευκολα ...)Νομίζω ότι πρέπει να καταλαβαινόμαστε εκτός αν κάνουμε πλάκα Αν το πάμε έτσι έχω ένα φίλο με Defender να του πω να ψηφίσει ότι έχει SUV ...γιατί και ψηλοοοό είναι και 4χ4χ4 είναι. Ας μη το κάνουμε σαν τους Αμερικάνους που όλα τα λένε SUV. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να μην έχουν ακριβείς ορισμούς αλλά όλοι μας τα καταλαβαίνουμε και τα ξεχωρίζουμε
-
Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
:roll: 'Εριξα' το ναι,αλλα με επιφυλαξη.Συμφωνα με αυτα που ειπαμε ως τωρα η πλαστιγκα γερνει ,εστω και ελαφρα, προς το ναι.Αμα ειχα και την ψηλη την αναρτηση,τοτε θα το εκανα χωρις επιφυλαξη.(ο χρονος περναει ευκολα ...)
Νομίζω ότι πρέπει να καταλαβαινόμαστε εκτός αν κάνουμε πλάκα Αν το πάμε έτσι έχω ένα φίλο με Defender να του πω να ψηφίσει ότι έχει SUV ...γιατί και ψηλοοοό είναι και 4χ4χ4 είναι. Ας μη το κάνουμε σαν τους Αμερικάνους που όλα τα λένε SUV. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να μην έχουν ακριβείς ορισμούς αλλά όλοι μας τα καταλαβαίνουμε και τα ξεχωρίζουμε
Φιλε μου,εαν διαβασες καλα αυτα που ειπωθηκανε θα καταλαβες το σκεπτικο που κατεληξα στην αποφαση.Το βασικοτερο απ ολα ειναι οτι δεν εχω σκοπο να καθομαι να ειρωνευομαι η να λογοφερνω με οποιονδηποτε για το τι ειναι SUV και τι δεν ειναι και αν αυτο που εχω ειναι η οχι SUV(Sports Utility Vehicle,σε ελευθερη μεταφραση Οχημα ελευθερου χρονου γενικης χρησης-αναψυχης).Αρκετα ανοιχτο σαν ορισμος.Δεν ειμαι και καμμια ψωναρα ....
Απλα μετα απο την κουβεντα και μετα απο την σχετικη χρηση πιστευω οτι θα μπορουσε να χαρακτηριστει ετσι.Αν αυτο μου το ρωτουσες περσυ και εγω θα ημουν κατηγορηματικα αντιθετος.Τα γεγονοτα ομως μου αλλαξανε την αποψη.
Κανε τον κοπο και μπες στο λινκ που εβαλα λιγο παραπανω και πιθανως να αλλαξεις και συ γνωμη.
Σεβαστη η γνωμη του καθενα.No hard feelings...
-
Εχω Grand Vitara 3d 1.6 Sport μοντ. 2001 έχω κάνει 36000 χιλ. το πήρα γιατί νοιώθω άβολα στα χαμηλά αυτοκίνητα, αν τα τεκμήρια τότε ήταν όπως τώρα θα έπερνα το μεγάλο το Grand Vitara. Πολλά χρόνια πρίν το είχα σταμπάρει από κάτι κολλητούς !!! ούτε Τεστ Drive δεν το έκανα !!!!
Κολλημένος με το Grand Vitara !!! -
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Φιλε μου,εαν διαβασες καλα αυτα που ειπωθηκανε θα καταλαβες το σκεπτικο που κατεληξα στην αποφαση.Το βασικοτερο απ ολα ειναι οτι δεν εχω σκοπο να καθομαι να ειρωνευομαι η να λογοφερνω με οποιονδηποτε για το τι ειναι SUV και τι δεν ειναι και αν αυτο που εχω ειναι η οχι SUV(Sports Utility Vehicle,σε ελευθερη μεταφραση Οχημα ελευθερου χρονου γενικης χρησης-αναψυχης).Αρκετα ανοιχτο σαν ορισμος.Δεν ειμαι και καμμια ψωναρα ....
Απλα μετα απο την κουβεντα και μετα απο την σχετικη χρηση πιστευω οτι θα μπορουσε να χαρακτηριστει ετσι.Αν αυτο μου το ρωτουσες περσυ και εγω θα ημουν κατηγορηματικα αντιθετος.Τα γεγονοτα ομως μου αλλαξανε την αποψη.
Αγαπητέ φίλε με το παράδειγμα που έδωσα δεν ειχα σκοπό να σε ειρωνευτώ αλλά να δώσω ένα παράδειγμα από την άλλη μεριά (όχι του station wagon/ sedan 4x4 που μπορεί να χαραχτηριστεί SUV αλλά του θηριώδες jeep που και αυτό τυπικά μπορεί να χαραχτηριστεί SUV) έτσι ώστε να σου δώσω να καταλάβεις ότι η ψηφοφορία που τέθηκε είχε σαν σκοπό να διερευνηθεί η γνώμη, η τάση οι αγοραστικές προοπτικές του **συγκεκριμένου γκρουπ αυτοκινήτων **καθώς επίσης να ενημερωθούμε οι υπόλοιποι από κατέχοντες αν είναι ευχαριστημένοι ή όχι (ζητώ συγνώμη από τον jeepakia αν τον ερμηνεύω λάθος- παρακαλώ διόρθωσε με).
Φυσικά και είναι δικαίωμα σου να αυτοπροσδιορίζεσαι εσύ και το αυτοκίνητο σου (το οποίο είναι πάρα πολύ καλό εκτός δρόμου - έχω διαβάσει για το οδειπορικό στο Μαρόκο που έκαναν οι 4Τ με τα Octavia και ήταν πολύ καλό) αλλά όπως σου είπε και ο jeepakias οι αυτοκινητοβιομηχανίες για λόγους marketing μπορεί να βγάλουν και to Α4 SUV αυτό σημαίνει ότι είναι κιόλας?? Αν είναι έτσι και τα συμπεριλάβουμε πλέον όλα τα 4χ4 στη κατηγορία SUV τότε ουσιαστικά καταργούμε και το νόημα της και το λόγο ύπαρξης της. Κάποιοι σε τμήματα marketing έχουν λόγω να το κάνουν αυτό Εμείς όμως που είμαστε απλώς φίλοι της αυτοκίνησης δεν έχουμε κανένα λόγο να συμβάλλουμε σε αυτό.
Τέλος θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι ούτε εγώ έχω όρεξη για λογομαχίες και σε καμία περίπτωση σκοπό για ειρωνίες και φυσικά no hard feelings
ΥΓ Το site το έχω δει και τη συζήτηση για τα Octavia παρακολουθώ που είναι αρκετά ενδιαφέρουσα
-
Epeidh blepw mia fagwmara me ta SUV tha sas pw thn tapeinh mou gnwmh
Egw eimai kata twn SUV .
xaraktirismos SUV: Dynatothtes aplou epibatikou autokithtou . Oi perissoteroi ta pernete gia pate se kapoio xionodromiko kentro h se periptwsh pou tha shnantisete 5 ekatosta xioni . Ena aplo auokinhto me alysides paei mia xara sto xioni kai sta xionodromika.
Texnika xaraktiristika :Xeretai poso eukola fagwnete o diskos symblekth?
MIsh wra kollhmeno se laspes paradeisma Freelander me 10000km kainourgio kollhse se laspes .Mprosta pisw emeine epitopou ton ebgale trakter kai ton peige synergeioHonda CRV peige na bgalei bouskoto .To amaxi sthn ammo oxi mesa sthn thallassa bouliaxe .Mbosta pisw paei o diskos
Aitia : ola ta Suv exoun synektiko symblekth kai plokaroun otan broun ta dyskola alla einai eidh arga kollhses. Sto xekollhma omws mia blokarei mia xembokarei ( otan stamthseis gia ligo thn prospatheia) me synepeia na fagwnete polu eukola o diskos
Telos then xerw an exete prosexei oi etairies strefontai olo kai perissotero se katharoaima tzipakia tha me thimithite se kana xrono peripou
Px Toyota : Tha bgalei ena katharoaimo pou tha bazizete se exwterika xaraktiristika apo to Land Cruiser to prwto dekaetias 70 nomizw
Jeep : Exei bgalei TO Wragler Rubicon kai anamenete to Willis to palio me nea xaraktiristika
Hynday : Tha bgalei kai auth ena katharoaimo me konto metaxonio
Land Rover : Treia apo ta tessera tzipakia einai kataroaima 4x4 ( Range Rover , Discovery, Defender tha bgalei neo mondelo tou xronou)
Mitsubishi : Ta exei ola
Nissan: Tha bgalei nomizw to Crossbow (to neo montelo tou Nissan Patrol)kai alla polla
An kai na leme thn alhtheia ta katharoaima 4x4 xtizote kai den prosberonte apo antiprwswpeies
Euxaristw
Andreas
sorry gia tous agglikous xaraktires
Είστε κάτοχοι SUV;